Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ψαράδες



Απασχολούμενοι με άσωτους γιους

Ιακ.ε:19-20
Παρ.κη:13

1. Ρώτησέ τον για την ομολογία του όταν είχε πιστέψει (παραλείποντας το δυσάρεστο παρελθόν).

2.  Πες του, Αν και είχα δώσει τη ζωή μου στο Θεό, ακόμα συνέχιζα να κάνω λάθη και αναρωτιόμουνα αν ήμουν εντάξει - σου έχει συμβεί αυτό;

3.  Διάβασε και σχολίασε το Ρωμ.ζ:15-21, εξηγώντας, «Μα αυτό είναι σχεδόν και η δική μου βιογραφία, θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ, δεν είναι αλήθεια;»

4.  Διάβασε τα εδάφια 22-25. «Εγώ, σαν Χριστιανός, βλέπω μια μάχη μέσα σ’ όλα αυτά».

ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ:
Μ
ΟΝΟΜΑ, ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ; ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ; ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΔΥΝΑΤΑ:

Εξετάζω αν πραγματικά θέλω να έχει ο Χριστός τον έλεγχο της ζωής μου. (Για να είμαι ειλικρινής, μερικές φορές δεν θέλω).
 Α

Κύριε Ιησού, θέλω να πάρεις ολοκληρωτικά τον έλεγχο της ζωής μου.

Ζητάω και παίρνω συγχώρεση, αναγνωρίζοντας την αμαρτία μου όπως λέει στο Α’Ιωαν.α:9, β:1,2 Λουκ.ιε:11
Χ

Σου ζητάω να με συγχωρέσεις και ξέρω ότι θα το κάνεις καθώς ομολογώ τις αμαρτίες μου

Ξαναπαραδίδω τον έλεγχο της ζωής μου στον Κύριο, αποφασίζοντας με τη βοήθειά Του να μην αμαρτήσω ξανά.
Η

Ξαναπαραδίδω τη ζωή μου αυτή τη στιγμή σε Σένα Κύριε.
Προσευχήσου μέχρι να ξαναγεμίσει.