Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Η προσευχή της αποστασίας και της ασυναρτησίας

Ο Θεός της Σωτηρίας μου. Ο τρισυπόστατος Θεός, ο Ένας σε τρεις, οι τρεις σε Έναν. Ουράνιε Πατέρα, ευλογημένε Γιέ, αιώνιο Πνεύμα,

Λατρεύω Εσένα, το ένα υπέρτατο Όν, την μια ουσία, τον μοναδικό Θεό που φανερώνεται σε τρία διακριτά πρόσωπα, γιατί Εσύ φέρνεις τους αμαρτωλούς να γνωρίσουν το πρόσωπό Σου και την βασιλεία Σου.

Ω Πατέρα, Εσύ μ' αγάπησες κι έστειλες τον Ιησού να μ' εξαγοράσει, και να με ελευθερώσει.

Ω Ιησού, Εσύ μ' αγάπησες και πήρες τη μορφή μου, έχυσες το αίμα Σου για να πλύνεις τις αμαρτίες μου. Με τη δικαιοσύνη Σου σκέπασες την αναξιότητά μου.

Ω Άγιο Πνεύμα, Εσύ μ' αγάπησες και μπήκες στην καρδιά μου, της φύτεψες αιώνια ζωή και μου αποκάλυψες τη δόξα του Ιησού.

Τρία πρόσωπα, ένας Θεός. Σ' ευλογώ και Σε δοξάζω για την άπειρη αγάπη Σου, τη θαυμαστή, την απερίγραπτη, την τόσο δυνατή που σώζει το απολωλός και το ανυψώνει στην δόξα.

Ω Πατέρα, Σ' ευχαριστώ που με την άπειρη χάρη Σου μ' έδωσες στον Ιησού για να 'μαι το πρόβατό Του, το κόσμημά Του, ο συγκληρονόμος Του.

Ω Ιησού, Σ' ευχαριστώ που με την άπειρη χάρη Σου μ' εδέχτηκες, με σύζευξες και με ένωσες μ' Εσένα.

Ω Άγιο Πνεύμα, Σ' ευχαριστώ που με την άπειρη χάρη Σου, μου υπέδειξες τον Σωτήρα μου Ιησού, φύτεψες την πίστη μέσα μου, υπόταξες την πεισματάρικη σκληρή καρδιά μου, μ' έκανες ένα μ' Αυτόν για πάντα.
Ω Πατέρα, από το θρόνο σου ακούς τις προσευχές μου.
 
Ω, Ιησού μου, το χέρι Σου απλώνεται να δεχτεί τις ικεσίες μου.

Ω Άγιο Πνεύμα πρόθυμα με βοηθάς στις αδυναμίες μου, μου δείχνεις τις ανάγκες μου, με γεμίζεις μέσα μου με κατάλληλα λόγια για να προσεύχομαι, μ' ενδυναμώνεις για να μην απελπίζομαι αλλά να εμμένω στις παρακλήσεις μου.

Ω, Τρισυπόστατε Θεέ, Εσύ που κυβερνάς το Σύμπαν Εσύ με παρακίνησες να ζητώ όσα αφορούν τη βασιλεία Σου και την ψυχή μου.

Ας ζω κι ας προσεύχομαι σαν κάποιος που βαφτίστηκε στο τρίπτυχο όνομά Σου.

Ο Arthur Bennett, εφημέριος στην St Albans Cathedral, στο βιβλίο του "Η κοιλάδα του Οράματος", 1975, παρουσίασε μια συλλογή από 200 "Προσευχές και αφιερώσεις στο Θεό" από τον 16ο ως και τον 19ο αιώνα, που ήσαν ξεχασμένες στα ντουλάπια του χρόνου.

Σ' αυτές τις προσευχές αναγνωρίζεται μια ενότητα που πηγάζει από τη βαθειά πίστη και την αφιέρωση των διαφόρων συγγραφέων στα βασικά διδάγματα του Ευαγγελίου παρ' όλες τις ποικιλόμορφες θρησκευτικές αποχρώσεις των χρόνων εκείνων.
Ο A. Bennett χώρισε σε θέματα τις αφιερώσεις αυτές όπως "Αγία Τριάδα", "Τα δώρα της χάριτος", "Απολύτρωση και Συμφιλίωση" κ.λπ.
Ευαγγελικό περιοδικό, από τη συλλογή αυτή, δημοσιεύει μια επιλογή. Η μετάφραση μένει πιστή στη δομή των κειμένων αλλά προσπαθεί με σύγχρονη έκφραση ν' αποδώσει την αρχαϊκή αγγλική διατύπωση.


Είναι ποτέ δυνατό να ακουστεί μια τέτοια προσευχή που απευθύνεται σε κάτι ανύπαρκτο;