Ματθ.θ:9-13 «Υπάγετε δε και
μάθετε τι είναι, Έλεον θέλω και ουχί θυσίαν. Διότι δεν ήλθον διά να καλέσω
δικαίους αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν».
Ωσηέ ς:4-6 «Τι να κάμω εις
σε, Εφραΐμ; τι να κάμω εις σε, Ιούδα; διότι η καλωσύνη σας είναι ως νεφέλη
πρωϊνή και ως δρόσος εωθινή ήτις παρέρχεται. Διά τούτο κατέκοψα αυτούς διά των
προφητών· εφόνευσα αυτούς διά των λόγων του στόματός μου· και αι κρίσεις σου
θέλουσιν εξέλθει ως φως. Διότι έλεος θέλω και ουχί θυσίαν· και επίγνωσιν Θεού μάλλον
παρά ολοκαυτώματα».


































.jpg)

