Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ α:7



Ιδού, έρχεται μετά των νεφελών, και θέλει ιδεί αυτόν πας οφθαλμός και εκείνοι οίτινες εξεκέντησαν αυτόν, και θέλουσι θρηνήσει επ' αυτόν πάσαι αι φυλαί της γης. Ναι, αμήν.

Μια παράλληλη γραφή βρίσκεται στις Πράξ.α:9-11

Επειδή σύννεφο παρέλαβε τον Ιησού στην ανάληψή Του, σύννεφο θα Τον φανερώσει όταν κατέβει πάλι. Στο Ζαχ.ιβ:10 βλέπουμε ότι η 2η έλευση του Χριστού είναι στην πραγματικότητα η έλευση του ΓΙΑΧΒΕ, γιατί Αυτός είναι το υποκείμενο της πρότασης, και λέει ότι “θέλουσι επιβλέψει προς ΕΜΕ τον οποίο εξεκέντησαν”. Το ΕΜΕ λοιπόν αναφέρεται στον ΓΙΑΧΒΕ, στον Κύριο, γιατί αυτό βλέπουμε από τα εδάφια 8,9,10 “Θέλω εκχέει ....πνεύμα χάριτος και ικεσιών”. Ποιος άλλος εκχέει το Πνεύμα εκτός απ’ τον Πατέρα και όμως ο Ίδιος συνεχίζει να λέει “Θέλουσι επιβλέψει επ’ ΕΜΕ τον οποίο εξεκέντησαν”. Έτσι λοιπόν, καθαρά, το ΕΜΕ ανήκει στον ΓΙΑΧΒΕ, δηλαδή τον Πατέρα.


Όμως η δηκτική αντωνυμία ΑΥΤΟΝ “και θέλουσι θρηνήσει δι’ ΑΥΤΟΝ” φανερώνει ότι το Πνεύμα είχε υπόψη του τον άνθρωπο Χριστό Ιησού ταυτόχρονα σ’ αυτή την προφητεία των τελευταίων ημερών. Γι’ αυτό κι αλλάζει πρόσωπα εδώ κι από ΕΜΕ, μετά λέει ΑΥΤΟΝ.

Άλλα παράλληλα εδάφια με το Αποκ.α:7 είναι:

α) Αποκ.α:4  “από του ο ΩΝ, ΗΝ και ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ””. Αυτός που θα έρθει στο μέλλον να κρίνει τους λαούς εν ευθύτητι. 
β) Αποκ.α:8  “Ο Ερχόμενος ο Παντοκράτωρ” . 
γ) Τα νέφη, μέσα στη Γραφή, χρησιμοποιούνται σαν σύμβολο για τους αγίους όπως στον ΙΟΥΔΑ 14 όπου ο Κύριος έρχεται με μυριάδες των αγίων Αυτού. Ακόμα Εβρ.ιβ:1 και Α’ Θεσ.δ:17

και θέλει ιδεί αυτόν πας οφθαλμός, και εκείνοι οίτινες εξεκέντησαν αυτόν, και θέλουσι θρηνήσει επ’ αυτόν πάσαι αι φυλαί της γής.

Ζαχ.ιβ:10... και θέλουσιν επιβλέψει πρός εμέ τον οποίον εξεκέντησαν....

Γιατί να θρηνήσουν επ’ Αυτόν πάσαι αι φυλαί της γης όταν έρθει ξανά; Διότι ο ΓΙΑΧΒΕ ΣΩΤΗΡ (ΙΗΣΟΥΣ) επιστρέφει για να κάνει ανταπόδοση και εκδίκηση για το αίμα που έχυσε ο Χριστός, οι απόστολοι, οι προφήτες και όλοι οι άγιοι δια μέσου των αιώνων.

Αυτή είναι η απάντηση στην πολύ παλιά ερώτηση: «Γιατί ο Θεός δεν τιμωρεί την αδικία και το κακό»; Ο Θεός θα το κάνει τον καιρό που πρέπει και μάλιστα λέει ότι θα ποδοπατήσει τα έθνη, όπως πατιούνται τα σταφύλια για να βγάλουν το κρασί.  Γι’ αυτό το έθνη θα φοβηθούν τον ερχομό του Θεού.

Την πρώτη φορά, ο Χριστός είπε ότι δεν ήρθε για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σώσει τον κόσμο. Όταν όμως έρθει την 2η φορά, θα έρθει σ’ ένα κόσμο που Τον έχει αρνηθεί πλέον και που θα πρέπει να κρίνει και να συντρίψει όπως τα σκεύη του κεραμέως. Ο κόσμος αυτός θα έχει αρνηθεί: 

1.     Το μήνυμα και την μαρτυρία της εκκλησίας στην περίοδο της Φιλαδέλφειας, που δεν είναι άλλη από τη νύμφη του Χριστού που θα αρπαχτεί στους ουρανούς.
2.     Το μήνυμα και τη μαρτυρία της εκκλησίας μετά την αρπαγή, μέσα στη μεγάλη θλίψη που είναι η περίοδος της Λαοδίκειας.
3.     Την ομολογία των 144.000 Ισραηλιτών κατά την διάρκεια των πληγών.

Έτσι αυτό που θα μείνει θα είναι πλήθη χωρίς ίχνος μετάνοιας που θα έχουν αρνηθεί μια τέτοια τριπλή μαρτυρία. Γι’ αυτό και θα θρηνήσουν.

Ναι,  Αμήν.

Ναι και αμήν γιατί αυτό είναι δίκαιο και σωστό και αληθές και έτσι θα γίνει.
Ο Αβραάμ ήξερε τη φύση του Θεού και γι αυτό είπε: “...ο κρίνων πάσαν την γήν δεν θέλει κάμει κρίσιν;” Γεν.ιη:25. Ο Αβραάμ τελικά εμπιστεύτηκε στην κρίση του Θεού, γιατί ήξερε τη δικαιοσύνη Του.