Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012



Ο Ιησούς δεν στέλνει αρώματα που εξατμίζονται. Αντί αυτών μου έδωσε θαυμαστή σωτηρία, για να δείξει πόσο ενδιαφέρεται και φροντίζει για μένα.

Δεν στέλνει γλυκά σε σχήμα καρδιάς μέσα σε φανταχτερά κουτιά. Αντίθετα με κάνει να αισθάνομαι ότι είμαι πολύτιμος γι’ Αυτόν. 

Δεν μοιράζει όμορφες κάρτες γαρνιρισμένες με αποχρώσεις του κόκκινου. Αντ' αυτού έδωσε τη ζωή του για μένα όταν χύθηκε το πολύτιμο αίμα Του.

Δεν μοιράζει πολύχρωμα δώρα. Αντ' αυτού στέλνει ένα σαφές μήνυμα: Πάντοτε να αγαπάμε ο ένας τον άλλον.

Δεν δίνει αρκουδάκια που κλαψουρίζουν: “Σε παρακαλώ αγάπησε με”. Αντ' αυτού μου έδωσε την καρδιά Του για να την έχω πάντα μέσα μου.

Δεν δίνει κόκκινα τριαντάφυλλα, για να τα δει όλος ο κόσμος. Αντίθετα μου έδωσε αιώνια ζωή κι αυτό είναι αρκετό για μένα.