Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ. - Βρισκόμαστε μέσα στη Χιλιετηρίδα τώρα;

ΕΡΩΤΗΣΗ:

'Ακουσα από κάποιον ότι τώρα βρισκόμαστε μέσα στην τελευταία Χιλιετηρίδα κι ότι ο διάβολος είναι δεμένος. Ακόμα λέει αυτό το άτομο ότι το βάπτισμα στο νερό δεν είναι απαραίτητο όπως επίσης ο αγιασμός σχετικά με το ντύσιμο. Κάποτε ερχόταν στην εκκλησία, αλλά τώρα ισχυρίζεται ότι ελευθερώθηκε, ότι του ανοίχτηκαν τα μάτια και μπόρεσε να δει αυτή την καινούρια διδασκαλία. Μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε κάτι σχετικά μ' αυτά;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Είμαι σίγουρος ότι αυτός ο γνωστός σου άφησε την εκκλησία ακριβώς επειδή η διδασκαλία του είναι αντίθετη με το λόγο του Θεού.

Εμείς πιστεύουμε πως η στενοχώρια πάνω στη γη είναι "αρχή ωδίνων" και θα γίνεται ολοένα και πιο αισθητή μέχρι που θα έρθει τέτοια μεγάλη θλίψη που δεν ξανάγινε από τότε που υπήρξε έθνος (Ματθ.κδ:3-8  Δαν.ιβ:1).

Μετά απ' αυτή την εποχή της θλίψης θα ακολουθήσει η αυγή μιας καλύτερης μέρας πάνω στη γη που θα διαρκέσει χίλια χρόνια.  Θα επικρατήσει η ειρήνη κι η καλοσύνη ανάμεσα στους ανθρώπους (Αποκ.κ:1-5   Ησ.ξε:17-25 Δαν.ζ:27  Μιχ.δ:1-2  Ρωμ.ια:25-27).

Αυτό που πιστεύει αυτό το άτομο είναι η λάθος διδασκαλία ότι δεν περιμένουμε Χιλιετή βασιλεία. Τοποθετεί λάθος μέσα στο χρόνο κάποια γεγονότα που λέει η Γραφή και καταλήγει σε λάθος συμπεράσματα. Αυτό δεν είναι μόνο αντιγραφικό, αλλά επικίνδυνο, γιατί οι συνέπειες αυτής της ψευδοδιδασκαλίας μπορεί να είναι καταστρεπτικές γι' αυτόν που με καλή πίστη θα τις εγκολπωθεί.

Η διδασκαλία στηρίζεται στην απόλυτη απόρριψη της κατά λέξη ερμηνείας των Γραφών, σαν ο Θεός να μην εννοεί αυτό που λέει. Αποδέχεται μια φαντασιώδη «πνευματοποίηση» σαν ερμηνεία αυτών των τόσο όμορφων εδαφίων της Αποκ.κ:1-7 που μιλάνε για τη Χιλιετηρίδα.

Το αποτέλεσμα είναι ότι αυτοί που δεν πιστεύουν στη Χιλιετηρίδα αναγκάζονται να μην μπορούν να δεχτούν και τις Γραφικές αλήθειες σχετικά με την αποκατάσταση του έθνους Ισραήλ. Μπερδεύοντας τον Ισραήλ με την εκκλησία, παραβιάζουν πνευματικές διακρίσεις όπως για παράδειγμα στην Α' Κορ.ι:32. Επειδή δεν μπορούν να βρουν εδάφια που η κατά γράμμα ερμηνεία τους να υποστηρίζει τις λανθασμένες αξιώσεις τους, στηρίζονται στα παρακάτω σαθρά θεμέλια:

Παίρνουν εδάφια που αναφέρονται στην αποκατάσταση του Ισραήλ και τα τοποθετούν στην εκκλησία

Χτίζουν το δογματικό τους οικοδόμημα πάνω σε φανταστικές και αναληθείς ερμηνείες τύπων και σκιών της Παλαιάς Διαθήκης.

Ερμηνεύουν τις παραβολές του Χριστού με τέτοιο τρόπο, που φαίνεται ότι διδάσκει πράγματα που δεν ταιριάζουν με τις υπόλοιπες Γραφές.

Ένα παράδειγμα παρερμηνείας των Γραφών που κάνουν, είναι η παραβολή με τη ζύμη στο Ματθαίο ιγ:33. Λένε ότι ζύμη είναι το ευαγγέλιο και γυναίκα είναι η εκκλησία που σκορπίζει το ευαγγέλιο στον κόσμο μέχρι να γεμίσει όλη η γη απ' αυτό. Μετά, όταν ο κόσμος γίνει αρκετά καλός, θα έρθει ο Κύριος.

Η αλήθεια όμως είναι, ότι η ζύμη μέσα στη Γραφή είναι σύμβολο του κακού (Ματθαίος ις:6, 12  Μάρκος η:15  Α΄ Κορινθίους ε:6-8  Γαλάτες ε:9). Με ποιο δικαίωμα ερμηνεύει κάποιος τη Γραφή με τέτοιο τρόπο που δεν υποστηρίζεται απ' το λόγο του Θεού;

Αυτό που πιστεύουμε εμείς σήμερα σχετικά με τη Χιλιετή βασιλεία, πίστευε και η πρώτη εκκλησία μέχρι το 250 μ.Χ. Δεν υπάρχει ούτε μία λέξη σ' όλα τα γραπτά των αποστόλων, ή της μεταποστολικής περιόδου, που να υπονοεί ότι η πρώτη εκκλησία πίστευε κάτι άλλο μέχρι τότε.

Όταν άρχισε να πρωτοεμφανίζεται η διδασκαλία της άρνησης της Χιλιετούς βασιλείας, κατηγορήθηκε σαν αίρεση. Μέχρι που ο Αυγουστίνος συνηγόρησε σ' αυτή την ψευδοδιδασκαλία (354-430 μ.Χ.), δεν είχε κανένα στήριγμα ανάμεσα στους πιστούς. Το αποτέλεσμα της αποδοχής της πλάνης απ' τον Αυγουστίνο, είναι ότι έγινε βασικό δόγμα της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας μέχρι σήμερα. Την περίοδο της Μεταρρύθμισης, πολλοί που άφησαν τη Ρωμαιοκαθολική εκκλησία, πήραν μαζί τους αυτή τη διδασκαλία κι έτσι είναι διαδεδομένη σήμερα ανάμεσα στις «μοντέρνες» εκκλησίες.

Ο λόγος που πολλοί απ' αυτούς που διδάσκουν αυτή τη διδασκαλία είναι συχνά χαλαροί και σε άλλες Γραφικές διδασκαλίες όπως της αναγέννησης και του αγιασμού, είναι διπλός:

Η άρνησή τους για μια κατά λέξη ερμηνεία των προφητικών Γραφών εξαπλώνεται και σε άλλες δογματικές περιοχές, με αποτέλεσμα να αρνούνται με ευκολία την κατά λέξη ερμηνεία κι άλλων εδαφίων όπως Ιωαν.γ:3-5  Πραξ.β:38  Εβρ.ιβ:14.

Για παράδειγμα, τους αρέσει πολύ να λένε ότι στην Α' Κορ.ια, ο Παύλος ασχολείται με μια τοπική υπόθεση και συνήθεια που δεν έχει να κάνει με την υπόλοιπη εκκλησία ή με μας σήμερα.

Όμως αυτή η άποψη, έρχεται σε κατευθείαν αντίθεση με την Α' Κορ.α:2 και ια:16. Αυτές οι επιστολές πέρασαν από εκκλησία σε εκκλησία και διαβάστηκαν απ' όλη τη χριστιανική κοινότητα. Δες ακόμα Κολ.δ:16.

Η ερμηνεία που δίνουν για το Ματθ.ιγ:33, ότι η γυναίκα είναι η χριστιανική εκκλησία που βάζει το ευαγγέλιο στον κόσμο μέχρι όλος ο κόσμος να γεμίσει απ' αυτό, γίνεται αιτία να δέχονται ομάδες που δεν βαπτίζουν στο όνομα του Ιησού ή δεν δέχονται τη γλωσσολαλιά σαν το σημείο της βάπτισης με Πνεύμα 'Αγιο. Είναι μόνο ένα βήμα μακριά απ' τη συμβιβαστική θέση, ότι αυτά δεν είναι απαραίτητα για τη σωτηρία.

Αρνούνται όλες τις παρακάτω Γραφικές αλήθειες, που εμείς εμμένουμε ανένδοτα:

Mετά τη Μεγάλη Θλίψη, αφού έλθει ο Κύριος Ιησούς, ο Αντίχριστος θα απολεσθεί (Β' Θεσ.β:8).

Ο Ιησούς θα καθίσει στο θρόνο Του (Ματθ.κε:31  Αποκ.ε:13).

Τότε, όλα τα έθνη θα μαζευτούν μπροστά Του για να κριθούν (Ματθ.κε:32).

Ο Ιησούς θα πάρει το θρόνο του Δαβίδ (Ησ.θ:6-7  Λουκ.α:43  Ιεζεκ.κα:25-27).

Αυτό θα συμβεί πάνω στη γη (Ιερεμ.κγ:5-6).

Θα έχει βασίλειο πάνω στο οποίο θα κυβερνά με τους αγίους Του (Δαν.ζ:13-14  18-27  Αποκ.ε:10).

Όλα τα έθνη και όλες οι βασιλείες θα Τον υπηρετήσουν (Ψαλμ.οβ:11 Ησ.μθ:6-7  Αποκ.ιε:4) και τα βασίλεια αυτού του κόσμου θα γίνουν δική Του βασιλεία (Ζαχ.θ:10  Αποκ.ια:15).

Όλοι οι άνθρωποι θα έρθουν σ' Αυτόν (Γεν.μθ:10) και όλοι θα γονατίσουν μπροστά Του (Ησ.με:23).

Θα έρθουν και θα λατρεύσουν το Βασιλιά (Ζαχ.ιδ:16  Ψαλμ.πς:9) κι Αυτός θ' ανοικοδομήσει τη Σιών (Ψαλμ.ρβ:16).
Ο θρόνος του Χριστού θα είναι στην Ιερουσαλήμ (Ιερεμ.γ:17  Ησ.λγ:20-21) και οι απόστολοι θα κάθονται σε δώδεκα θρόνους και θα κρίνουν τις δώδεκα φυλές Ισραήλ (Ματθ.ιθ:28  Λουκ.κβ:28-30).
Ο Ιησούς θα διοικεί όλα τα έθνη (Ψαλμ.β:8-9  Αποκ.β:27) με κρίση και δικαιοσύνη (Ψαλμ.θ:7-8).
Ο Ναός στην Ιερουσαλήμ θα ξαναχτιστεί (Ιεζεκ.40-48) και η δόξα του Κυρίου θα έρθει μέσα στο Ναό (Ιεζ.μγ:2-5  μδ:4).
Η έρημος θα γίνει καρποφόρα (Ησ.λβ:15), θ' ανθίσει σαν τριαντάφυλλο (Ησ.λε:1-2) και η ανάπαυση του Κυρίου θα είναι θαυμαστή και ένδοξη (Ησ.ια:10).
Όλα αυτά και πολλά ακόμα θαυμαστά πράγματα θα συμβούν την περίοδο της Χιλιετηρίδας.

Όσο αφορά στο θέμα ότι ο διάβολος είναι τώρα δεμένος, πώς μπορεί να είναι δεμένος στο φως των παρακάτω εδαφίων; Ματθ.κδ:3-13, 24,37  Β΄ Κορ.δ:4  Α' Πετρ.δ:8-9  Α' Ιωαν.δ:4; Παρατήρησε λίγο από μόνος σου φίλε μου!

Ο κόσμος βρίσκεται σε ταραχή με τη μία χώρα εναντίον της άλλης, με τους λοιμούς, την αμαρτία, την εγκληματικότητα, τη βία ν' αυξάνει συνεχώς. Η μαγεία και η σατανολατρία συνεχώς κερδίζουν έδαφος. Αν ο διάβολος είναι δεμένος κι ακόμα μπορεί να κάνει όλα αυτά, πώς θα ήταν αν ήταν ελεύθερος;

Δεν είναι δεμένος και δεν ρίχτηκε ακόμα στη λίμνη του πυρός, αν και πλησιάζει ο καιρός που αυτό θα συμβεί. Τώρα όμως, εγώ κι εσύ έχουμε εξουσία πάνω του στο όνομα του Ιησού Χριστού! Δες Μαρκ.ις:17  Λουκ.ι:19  Ιακ.δ:7.