Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Μάρτυρες του Ιεχωβά (5)

Η πλάνη ότι η γη θα μένει εις τον αιώνα

Λένε ότι ο Θεός από την αρχή ήθελε ο Αδάμ να ζει όμορφα σε τέλειες γήινες συνθήκες. Αλλά επειδή ο Αδάμ αμάρτησε ο παράδεισος αυτός χάθηκε, μπήκε η αμαρτία, χάλασε η γη, χαλάσανε όλα, όμως ο Θεός θα αποκαταστήσει τη γη αυτή και ο άνθρωπος ξανά, εφόσον πιστεύει στον Ιεχωβά και είναι μέλος της οργάνωσης των ΜΤΙ, θα μπορέσει ν’ απολαύσει τον παράδεισο σε όλη την αιωνιότητα πάνω στη γη.

Χρησιμοποιούν γι’ αυτό τα παρακάτω εδάφια:


Εκκλ.α:4 Γενεά υπάγει, και γενεά έρχεται· η δε γη διαμένει εις τον αιώνα.

Ψαλμ.οη:69 Και ωκοδόμησεν ως υψηλά παλάτια το αγιαστήριον αυτού, ως την γην την οποίαν εθεμελίωσεν εις τον αιώνα.

Ψαλ.ρδ:5 ο θεμελιών την γην επί την βάσιν αυτής, διά να μη σαλευθή εις τον αιώνα του αιώνος.

Ιώβ λη:4-7 Που ήσο ότε εθεμελίονον την γην; απάγγειλον, εάν έχης σύνεσιν. Τις έθεσε τα μέτρα αυτής, εάν εξεύρης; ή τις ήπλωσε στάθμην επ' αυτήν; Επί τίνος είναι εστηριγμένα τα θεμέλια αυτής; ή τις έθεσε τον ακρογωνιαίον λίθον αυτής, ότε τα άστρα της αυγής έψαλλον ομού και πάντες οι υιοί του Θεού ηλάλαζον;

Ψαλ.λζ:29 Οι δίκαιοι θέλουσι κληρονομήσει την γην, και επ' αυτής θέλουσι κατοικεί εις τον αιώνα.

Λένε ότι αφού η γη μένει εις τον αιώνα, αυτή η γη είναι που βλέπουμε στη χιλιετή βασιλεία και στο διηνεκές.

Ο λόγος του Θεού όμως μιλάει για δύο ειδών γη, και για δύο ειδών ουρανό. Μας λέει για την πρώτη γη και τον πρώτο ουρανό που κτίστηκαν για να εξυπηρετήσουν ένα σκοπό. Να ζήσουν οι άνθρωποι, να κάνουν τις επιλογές τους, και ανάλογα τις αποφάσεις τους να περάσουν την αιωνιότητα στον ουρανό ή στην κόλαση. Και όταν φθάσει το πλήρωμα του χρόνου που ο Θεός έθεσε με την εξουσία που έχει, αυτή η γη δεν θα εξυπηρετεί πλέον τον σκοπό του Θεού. Χρειάζεται μια άλλη γη, για τη νέα κτίση που ετοιμάζει ο Θεός.

Ψαλμ.ρβ:25 Κατ' αρχάς συ, Κύριε, την γην εθεμελίωσας, και έργα των χειρών σου είναι οι ουρανοί.

Ησ.λδ:4 Και πάσα η στρατιά του ουρανού θέλει λυώσει, και οι ουρανοί θέλουσι περιτυλιχθή ως βιβλίον, και πάσα η στρατιά αυτών θέλει πέσει, καθώς πίπτει το φύλλον από της αμπέλου και καθώς πίπτουσι τα φύλλα από της συκής.

Όταν μιλάμε για την καταστροφή αυτής της γης και του ουρανού, οι ΜΤΙ λένε ότι δεν εννοεί αυτό, αλλά με τη λέξη «γη» εννοεί τις κυβερνήσεις των ανθρώπων και με τη λέξη «ουρανό» εννοεί την κυβέρνηση του σατανά.

Όμως διαβάσαμε κάποια πράγματα στον Ψαλμ.ρβ:25!

Δηλ. έργα των χειρών του Θεού είναι οι κυβερνήσεις των ανθρώπων; Ή η κυβέρνηση του σατανά στον ουρανό; Ο Θεός δεν ήθελε να κάνη τέτοια πράγματα.

Αυτά είναι αποτέλεσμα της επαναστατικότητας και της αμαρτωλότητας των ανθρώπων και της ανυπακοής και υπερηφάνειας του σατανά. Άρα, μιλάει γι’ αυτούς τους ουρανούς και αυτή τη γη και λέει ότι θα χαθούν. Δεν ξέρουμε βέβαια τι ακριβώς θα κάνη ο Θεός. Αλλά γεγονός είναι ότι όλα θα αλλαχθούν. Και καθώς όλα είναι ενέργεια, ο Θεός μπορεί ν’ αλλάξει την ενέργεια από μια μορφή σε άλλη.

Ησ.να:6 Υψώσατε τους οφθαλμούς σας εις τους ουρανούς και βλέψατε εις την γην κάτω· διότι οι ουρανοί θέλουσι διαλυθή ως καπνός και η γη θέλει παλαιωθή ως ιμάτιον και οι κατοικούντες εν αυτή θέλουσιν αποθάνει εξίσου· αλλ' η σωτηρία μου θέλει είσθαι εις τον αιώνα και η δικαιοσύνη μου δεν θέλει εκλείψει.

Αποκ.κ:7 Και όταν πληρωθώσι τα χίλια έτη, θέλει λυθή ο Σατανάς εκ της φυλακής αυτού,

Εδώ, βρισκόμαστε χρονικά μετά τη χιλιετηρίδα. Εδώ είναι που οι ΜΤΙ κάνουν το τρομερό λάθος να μη βλέπουν την καταστροφή της γης.

Αποκ.κ:9 Και ανέβησαν επί το πλάτος της γης και περιεκύκλωσαν το στρατόπεδον των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην· και κατέβη πυρ από του Θεού εκ του ουρανού και κατέφαγεν αυτούς·

Και συνεχίζει τώρα σαν το επόμενο γεγονός απ’ αυτό που διαβάσαμε:

Αποκ.κ:11 Και είδον θρόνον λευκόν μέγαν και τον καθήμενον επ' αυτού, από προσώπου του οποίου έφυγεν η γη και ο ουρανός, και δεν ευρέθη τόπος δι' αυτά.

Αμέσως μετά που κατακαίγεται η γη, βλέπουμε όλους τους νεκρούς μικρούς και μεγάλους, στην παρουσία του Θεού να κρίνονται.

Αποκ.κα:1 Και είδον ουρανόν νέον και γην νέαν· διότι ο πρώτος ουρανός και η πρώτη γη παρήλθε, και η θάλασσα δεν υπάρχει πλέον.

Συγκρίνει την παλιά γη που παρήλθε με τη νέα και λέει ότι εδώ δεν υπάρχει θάλασσα.

Ησ.ξε:17 Επειδή ιδού, νέους ουρανούς κτίζω και νέαν γήν· και δεν θέλει είσθαι μνήμη των προτέρων ουδέ θέλουσιν ελθεί εις τον νούν.

Εδώ ο Θεός δίνει μια υπόσχεση.

Σήμερα δεν υπάρχει ναός. Ο Θεός απέβλεπε στον αληθινό ναό, που είναι το σώμα του Χριστού. Κατά τον ίδιο τρόπο, ο Θεός έκανε αυτή τη γη, αλλά δεν απέβλεπε σ’ αυτήν. Η γη μένει, αλλά μέχρι να εκπληρωθεί η βουλή του Θεού, όποτε ο Θεός θα κάνη τη νέα γη, αυτή που πραγματικά ήθελε να φτιάξει από την αρχή. Αλλά έπρεπε να φτιάξει αυτή τη γη, να περάσουμε από πάνω εμείς, να διαλέξουμε αυτό που θα ακολουθήσουμε, για να μας δώσει μετά την καινούργια γη.

Ησ.ξς:22 Διότι ως οι νέοι ουρανοί και η νέα γη, τα οποία εγώ θέλω κάμει, θέλουσι διαμένει ενώπιόν μου, λέγει Κύριος, ούτω θέλει διαμένει το σπέρμα σας και το όνομά σας.

Μιλάει για νέο ουρανό και νέα γη από τον καιρό του Ησαΐα.

Ματθ. 24:35 Ο ουρανός και η γη θέλουσι παρέλθει, οι δε λόγοι μου δεν θέλουσι παρέλθει (Μάρκ.ιγ:31, Λουκ.κα:33).

Εβρ.α:10 καί· Συ κατ' αρχάς, Κύριε, την γην εθεμελίωσας, και έργα των χειρών σου είναι οι ουρανοί·

Έργα των χειρών του Θεού είναι η κυβέρνηση του σατανά και των ανθρώπων; Αλλά, εδώ μιλάει για την γη και τους ουρανούς που έφτιαξε ο Θεός

Β’ Πέτρ.γ:3-7 τούτο πρώτον γνωρίζοντες, ότι θέλουσιν ελθεί εν ταις εσχάταις ημέραις εμπαίκται, περιπατούντες κατά τας ιδίας αυτών επιθυμίας και λέγοντες· Που είναι η υπόσχεσις της παρουσίας αυτού; διότι αφ' ης ημέρας οι πατέρες εκοιμήθησαν, τα πάντα διαμένουσιν ούτως απ' αρχής της κτίσεως. Διότι εκουσίως αγνοούσι τούτο, ότι με τον λόγον του Θεού οι ουρανοί έγειναν έκπαλαι και η γη συνεστώσα εξ ύδατος και δι' ύδατος, διά των οποίων ο τότε κόσμος απωλέσθη κατακλυσθείς υπό του ύδατος· οι δε σημερινοί ουρανοί και η γη διά του αυτού λόγου είναι αποτεταμιευμένοι, φυλαττόμενοι διά το πυρ εις την ημέραν της κρίσεως και της απωλείας των ασεβών ανθρώπων.

Μιλάει για την τότε γη και ουρανό, πριν τον κατακλυσμό.

Τον καιρό του Νώε ήταν άλλος ουρανός. Ήταν το στερέωμα. Οι συνθήκες ζωής ήταν διαφορετικές. Η γη ήταν ολοστρόγγυλη, δεν υπήρχαν οι 4 εποχές. Δεν υπήρχε βροχή, δεν υπήρχε ο υδρολογικός κύκλος.

Και λέει ο Θεός ότι όπως τότε κατέκλυσε τη γη με νερά, έτσι σήμερα η γη και οι ουρανοί είναι αποτεταμιευμένοι, φυλαττόμενοι διά το πυρ.

Μη νομίζει κανείς ότι ο Θεός δεν μπορεί να τα διαλύσει όλα τώρα, αλλά περιμένει. Μακροθυμεί, για να σωθούν κι άλλοι.

Β’ Πέτρ.γ:10 Θέλει δε ελθεί η ημέρα του Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί, καθ' ην οι ουρανοί θέλουσι παρέλθει με συριγμόν, τα στοιχεία δε πυρακτούμενα θέλουσι διαλυθή, και η γη και τα εν αυτή έργα θέλουσι κατακαή.

Στοιχεία, εννοεί τα στοιχεία της ύλης, τα οποία πυρακτούμενα, θα διαλυθούν. Οι ΜΤΙ λένε ότι μόνο τα εν αυτή (τη γη) έργα θα κατακαούν. Εδώ όμως μας λέει, ότι και η γη και τα εν αυτή έργα θα κατακαούν. Λένε, τι του φταίει του Θεού η γη το χώμα.

Όταν αμάρτησαν τα Σόδομα και τα Γόμορρα ο Θεός έκαψε τα πάντα, γιατί μολύνονται από την αμαρτία. Εδώ που λέει ...θέλουσι κατακαεί... στο κείμενο λέει... θέλουσι ευρεθεί ... αλλά δεν υπάρχει ομοφωνία στις μαρτυρίες και είναι αμφίβολο.

Β’ Πέτρ.γ:11 Επειδή λοιπόν πάντα ταύτα διαλύονται, οποίοι πρέπει να ήσθε σεις εις πολίτευμα άγιον και ευσέβειαν,

Λέει... επειδή πάντα ταύτα διαλύονται... δεν λέει ευρεθήσονται. Και αμέσως παρακάτω βλέπουμε ότι χρησιμοποιεί πάλι το κατακαεί. Η όραση για τους νέους ουρανούς δόθηκε στον Ησαΐα και γι’ αυτήν μιλάει πάλι ο Πέτρος εδώ. Αυτή είναι η νέα πνευματική δημιουργία του Θεού για τους δικαίους που βλέπουμε στην Αποκάλυψη.