Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΛΕΕΙ


 Ο άνθρωπος καλπάζει προς την επιτυχία !!! με σύμμαχο ποιόν; Τον ΕΥΑYΤΟ του. Ξεπερνάει τα εμπόδια και κατακτάει συνεχώς τον ένα μετά τον άλλον στόχο.
Δεν υπάρχει κανείς να τον σταματήσει. Απλώνει το χέρι του και παίρνει ότι του αρέσει. Είναι στη διάθεσή του τα πάντα.
Οι φτωχοί λαοί της γης; Δεν μπορούν να σηκώσουν κεφάλι για να διαμαρτυρηθούν
Οι αμέσως πλουσιότεροι; Είναι πολύ απασχολημένοι με το να αποκτήσουν περισσότερα αγαθά.
Οι πιο πλούσιοι; Είναι πολύ απασχολημένοι να δουλεύουν σκληρά γιατί τα «αγαθά κόποις κτώνται».

ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (6)




ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ

Ι. Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ

Με μόνη εξαίρεση το αργύριο της εξαγοράς των πρωτοτόκων, η Σκηνή κατασκευάστηκε από υλικά που δόθηκαν σαν αυτοπροαίρετες προσφορές από το λαό Ισραήλ (Έξ.κε:2). «Ειπέ προς τούς υιούς Ισραήλ να φέρωσι προς εμέ προσφοράν παρά παντός ανθρώπου προαιρουμένου εν τη καρδία αυτού θέλετε λάβει την προσφοράν μου». Αυτή η προσφορά είναι απ’ τις πιο εξέχουσες που είναι καταγεγραμμένες. Όταν μαζεύτηκαν όλα τα υλικά, «η ύλη την οποίαν είχον ήτο ικανή δι όλον το έργον ώστε να κάμωσιν αυτό και επερίσσευεν» (Έξ.λς:7).

Στο μάζεμα των υλικών, βλέπουμε παραδειγματικά τον Ιησού, τον χορηγό κάθε μας ανάγκης. Μέσα Του κατοικεί ο Γιάχβε-Ιρέ, ο Θεός ο προμηθεύων. Ο Κύριος έκανε δυνατόν να δώσουν ότι χρειαζόταν για να τελειώσει η Σκηνή. Κατά τον ίδιο τρόπο σήμερα, ο Κύριος κάνει δυνατόν ο λαός Του να δίνει ότι χρειάζεται προκειμένου να υποστηριχτεί το έργο (Γέν.κβ:14  Φιλιπ.δ:19  Α΄Χρον.κθ:14).

καλημερα


Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (9)

Ας δούμε τώρα τα εδάφια Ιωάννης α:1-14!


Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος. οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν θεόν. πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν. ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων· καὶ τὸ φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει καὶ ἡ σκοτία αὐτὸ οὐ κατέλαβεν. Ἐγένετο ἄνθρωπος ἀπεσταλμένος παρὰ θεοῦ ὄνομα αὐτῷ Ἰωάννης· οὗτος ἦλθεν εἰς μαρτυρίαν ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός, ἵνα πάντες πιστεύσωσιν δι' αὐτοῦ. οὐκ ἦν ἐκεῖνος τὸ φῶς ἀλλ' ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός. Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὁ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον, ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον. ἐν τῷ κόσμῳ ἦν καὶ ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ ἐγένετο καὶ ὁ κόσμος αὐτὸν οὐκ ἔγνω. εἰς τὰ ἴδια ἦλθεν καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον. ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτὸν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα θεοὺ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αυτοῦ, οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκὸς οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρὸς ἀλλ' ἐκ θεοῦ ἐγεννήθησαν. Καὶ ὁ λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ α:9

Εγώ ο Ιωάννης, ο και αδελφός σας και συγκοινωνός εις την θλίψιν και εις την βασιλείαν και την υπομονήν του Ιησού Χριστού, ήμην εν τη νήσω τη καλουμένη Πάτμω διά τον λόγον του Θεού και διά την μαρτυρίαν του Ιησού Χριστού.

Βλέπουμε ότι η βασιλεία του Χριστού δεν είναι μόνο χαρά και θρίαμβος αλλά και θλίψη που ο καθένας πρέπει να γίνει κοινωνός όπως ο Ιωάννης, ο Παύλος και όλοι οι πρώτοι Χριστιανοί Β’ Τιμ.β:11-12. Αυτή η κοινωνία της θλίψης έρχεται όταν είμαστε ΕΝ Ιησού όπως λέει και το κείμενο.

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Προσεχώς και στο δικό σας σπίτι η Αστυνομία...

Όταν διάβασα αυτή την επιστολή πάγωσα. Μούδιασα....
Στην αρχή λίγο γέλασα, σκέφτηκα ότι ίσως να είναι λίγο τραβηγμένο...

Όμως συνηδειτοποίησα γρήγορα, πως καθημερινά τέτοιες ιστορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας, χωρίς όμως τόσες ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, λόγια απελπισίας, πανικού, έντασης...

Και παρανομαστής στην ιστορία, η απαξίωση του Κράτους στους πολίτες, στις γυναίκες, στις μανάδες...

Αυτή η φτηνή περιφρόνηση σε όλους μας.

Διαβάστε την επιστολή και αναλογιστείτε, αν ήσασταν στη θέση τους  τι θα κάνατε;

Μια αργή, θανατηφόρα «βόμβα» στο τραπέζι μας



 Επιδημιολογική μελέτη της καθηγήτριας του πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Αθηνάς Λινού στα Οινόφυτα, έφερε στην επιφάνεια ένα φοβερό μυστικό για το οποίο κανείς δε μιλάει εδώ και χρόνια.


Πατάτες, κρεμμύδια και καρότα που φθάνουν καθημερινά στο τραπέζι μας, κρύβουν θανατηφόρα δηλητήρια, μολυσμένα με επικίνδυνα βαρέα μέταλλα που συχνά είναι 1000% πιο πάνω από τα επιτρεπτά όρια.

Επίδειξη δύναμης και ισχύος

Η επιθυμία για ύψος τι εκφράζει;
Έχει σχέση με τη δύναμη. Δύναμη και κυριαρχία. Ο άνθρωπος επιθυμεί να ανέβει ψηλά. Αυτό είναι διάχυτο μέσα στην ιστορία. Το συναντούμε σε κάθε πολιτισμό. Αν ανατρέξουμε με τη μνήμη μας πίσω στην ιστορία θα δούμε ότι το πρώτο σύμβολο δύναμης που ύψωσε ο άνθρωπος, ήταν σχεδόν εκατό χρόνια μετά τον κατακλυσμό και έκφραζε ακριβώς ότι εκφράζει και σήμερα το κάθε σύμβολο δύναμης του ανθρώπου. Επιθυμία για φήμη, για δόξα, για ένα πολύ υψηλό όνομα που να φτάνει ως τα ουράνια.

"Δόξα τω Θεώ, ευχαριστώ Κύριε"



Κάποτε υπήρχε μια φτωχή γυναίκα που για ότι καλό της συνέβαινε με το παραμικρό έλεγε "Δόξα τω Θεώ".



Κοντά της όμως ζούσε ένας πλούσιος ο οποίος κάθε φορά που περνούσε μπροστά από το σπίτι της την άκουγε να λέει "Δόξα τω Θεώ, ευχαριστώ Κύριε" και κάθε φορά τον εκνεύριζε.


Ώσπου μια μέρα λέει στο υπηρέτη του….

καλημέρα


Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Μας ψεκάζουν πάλι σήμερα στην Αθήνα!


Έλεον θέλω και ουχί θυσίαν



Ματθ.θ:9-13 «Υπάγετε δε και μάθετε τι είναι, Έλεον θέλω και ουχί θυσίαν. Διότι δεν ήλθον διά να καλέσω δικαίους αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν».

Ωσηέ ς:4-6 «Τι να κάμω εις σε, Εφραΐμ; τι να κάμω εις σε, Ιούδα; διότι η καλωσύνη σας είναι ως νεφέλη πρωϊνή και ως δρόσος εωθινή ήτις παρέρχεται. Διά τούτο κατέκοψα αυτούς διά των προφητών· εφόνευσα αυτούς διά των λόγων του στόματός μου· και αι κρίσεις σου θέλουσιν εξέλθει ως φως. Διότι έλεος θέλω και ουχί θυσίαν· και επίγνωσιν Θεού μάλλον παρά ολοκαυτώματα».

ο ξένος, ο παροικών με σας, θέλει είσθαι εις εσάς ως ο αυτόχθων (Λευιτ. 19:34)

Το ξύλο είναι καθημερινότητα

«Στην Αμυγδαλέζα αν ζητήσεις δικηγόρο, συνεπάγεται ξύλο και απομόνωση, αν απλά διαμαρτυρηθείς, σου βάζουν μόνο μια μαύρη σακούλα στο κεφάλι».

«Την πρώτη φορά σε συγχωρούνε με λίγο ξύλο. Τη δεύτερη φορά που θα διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου, σου βάζουν χειροπέδες, σε μεταφέρουν σε ένα δωμάτιο απομόνωσης, φοράνε γάντια που έχουν πλαστικό μπροστά για να μην υπάρχουν αποτυπώματα, σε ρίχνουν στο πάτωμα και τυλίγουν όλο το σώμα σου με μια μεγάλη μαύρη σακούλα. Εκεί αρχίζει το ξύλο. Οι μελανιές θα φύγουν μετά από 1,5-2 μήνες». 

Δείτε κι αυτό το βίντεο

Δείτε αυτό το βίντεο

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ξεβόλεμα




Γένεση ιβ

Μία τάση μέσα στην καρδιά του ανθρώπου είναι να θέλει να βολευτεί. Να ριζώσει. Να τακτοποιηθεί. Να κατασταλάξει. Να εξασφαλιστεί.

Αυτή η τάση διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο περιστατικό της Βαβέλ. Πριν χτίσουν τον πύργο διαβάζουμε στο εδ.2 «καθώς μετακινούνταν από την ανατολή, βρήκαν μια πεδιάδα στη χώρα της Σεναάρ κι εγκαταστάθηκαν εκεί». Στη συνέχεια διαβάζουμε ότι είπαν στο εδ.4 να χτίσουν μια πόλη εκεί και έναν πύργο. Πριν αποφασίσουν να χτίσουν την πόλη και τον πύργο, αποφασίζουν να εγκατασταθούν σε ένα μέρος.

Ο Θεός τους είχε δώσει την αποστολή, «αυξάνεσθε και πληθύνεστε» ή «να κάνετε πολλά παιδιά, ώστε να πολλαπλασιαστείτε, να γεμίσετε τη γη και να κυριαρχήστε σ’ αυτήν» (Γεν.α:28). Ο άνθρωπος όμως προτιμά να βολευτεί και να ασχοληθεί με τα δικά του.

Αθως: παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και ψυχοφάρμακα

...υπάρχει μια συνεχής παραβίαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου στο "Άγιο" Όρος ..
Πρώτο παράδειγμα, το σχολείο στις Καρυές. Δεν είναι θρησκευτικό, είναι δήθεν κανονικό σχολείο, όπου είναι εγκλωβισμένα παιδιά 12-18 ετών, τα οποία μεγαλώνουν χωρίς να βλέπουν γυναίκα..Δεύτερο παράδειγμα, είναι το Άβατον, που καταστρατηγεί την ισονομία και την ισότητα των δυο φύλων στην ελληνική επικράτεια.

Τα ψυχοφάρμακα και οι αυτοκτονίες

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 11 - Οι κρίσεις του Θεού



 Η κρίση είναι αναπόσπαστο μέρος της Βιβλικής διδασκαλίας. Όλοι οι άνθρωποι θα κληθούν για να κριθούν, να δώσουν δηλαδή λογαριασμό των πράξεών τους όσο έζησαν πάνω στη γη.

Β' Τιμ.δ:8      Α' Πέτρ.δ:17-19      Ζαχ.ιδ:1-9      Εβρ.θ:23-28
Αποκ.κ:11-15   Ρωμ.β:14-16       Ψαλμ.ν:1-23   Β' Κορ.ε:9-15
Εκκλ.ιβ:14    Πράξ.ιζ:30-31     Α' Κορ.ια:31-32

Η κρίση είναι αναπόσπαστο μέρος της Βιβλικής διδασκαλίας. Την πρώτη φορά που αναφέρεται η λέξη κρίση στη Γραφή, αποδίδεται στο Θεό. Ο Αβραάμ ρώτησε: «ο κρίνων πάσαν τήν γήν δέν θέλει κάμει κρίσιν»; (Γέν.ιη:25). 

καλημέρα


Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ α:8



Εγώ είμαι το Α και το Ω, αρχή και τέλος, λέγει ο Κύριος, ο ων και ο ην και ο ερχόμενος, ο παντοκράτωρ.

Εγώ είμαι το Α και το Ω, αρχή και τέλος, λέγει ο Κύριος.

Αυτή είναι η ταυτότητα του ΓΙΑΧΒΕ που πρόκειται να έρθει. Αυτός είναι ο Ερχόμενος ΙΗΣΟΥΣ ο οποίος αποκαλύπτεται στο βιβλίο αυτό.

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (8)

Ας δούμε τι λέει ο ίδιος ο Χριστός για την προέλευσή Του για να μπορέσουμε να δούμε σωστά τη θέση του σαν Λόγος.


Ιωάννης η:42 «εγώ εκ του Θεού εξήλθον και έρχομαι· επειδή δεν ήλθον απ' εμαυτού, αλλ' εκείνος με απέστειλε».


Εδώ ο Χριστός μας ξεκαθαρίζει κάτι που αφορά την προΰπαρξη Του σε σχέση με τον Πατέρα. Δεν λέει ότι ήρθε μόνος του δίπλα από τον Πατέρα, ή κοντά από τον Πατέρα όπως λέει η θεοσοφία της τριάδας, αλλά ξεκάθαρα λέει ότι «εκ του Πατρός εξήλθον» δηλ. βγήκα έξω από τον Πατέρα. 

Αυτό σημαίνει ότι ήταν μέσα στον Πατέρα πριν έρθει στη γη.

Σαν στοιχείο του ίδιου του Πατέρα, σαν ο Λόγος του Πατέρα.

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

32χρονη γέννησε νικώντας ασθένειες και…παγκόσμιες στατιστικές!

Ένα υγιέστατο κοριτσάκι έφερε πριν ένα μήνα στον κόσμο 32χρονη γυναίκα, που έπασχε επί 17χρόνια από ερυθηματώδη λύκο, ενώ τους τελευταίους 18 μήνες υποβαλλόταν σε αιμοκάθαρση, λόγω νεφρικής ανεπάρκειας από την οποία έπασχε παράλληλα.

«Η διεθνής εμπειρία και βιβλιογραφία αναφέρει ελάχιστα ανάλογα περιστατικά. Η εγκυμοσύνη σε γυναίκες τόσο επιβαρυμένες (κυρίως λόγω της νεφρικής ανεπάρκειας) συνιστάται να αποφεύγεται και να αναβάλλεται εως την επιτυχή μεταμόσχευση νεφρού. Η συγκεκριμένη γυναίκα αποτελεί ένα εξαιρετικά σπάνιο περιστατικό» σύμφωνα με τον διοικητή του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης όπου γέννησε η γυναίκα..

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (5)



ΤΥΠΟΙ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ

Ι. ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΟΛΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΟ

Τι τεράστια δυσαναλογία ανακαλύπτουμε καθώς συγκρίνουμε τις διαφορές ανάμεσα στη μικρή, ταπεινή τέντα που μεταφερόταν πάνω στη ζεστή άμμο της ερήμου και στη μεγαλοπρέπεια του ναού του Σολομώντα!

Όλα τα πλούτη της γης χρησιμοποιήθηκαν, προκειμένου να γίνει ο ναός ένα θέαμα δόξας για όσους τον έβλεπαν. Οι Εθνικοί που κοιτούσαν τη Σκηνή του Μαρτυρίου, δεν έβλεπαν κάτι που να τους ελκύει. Έπρεπε κανείς να μπει μέσα στη Σκηνή για να εκτιμήσει την ομορφιά της. Όμως, άνθρωποι ήρθαν από κοντινά και μακρινά μέρη για να δουν το μεγαλείο του ναού του Σολομώντα και δεν μπορούσαν παρά να αναγνωρίσουν τη μεγαλειότητά του, άσχετα αν συμπαθούσαν ή όχι το Βασιλιά.

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (7)

Κολ.α:18 «….ὅς ἐστιν [ἡ] ἀρχή, πρωτότοκος ἐκ τῶν νεκρῶν, ἵνα γένηται ἐν πᾶσιν αὐτὸς πρωτεύων». Ο Ιησούς Χριστός είναι ΑΡΧΗ. Είδαμε ότι είναι η αρχή μέσα στο λόγο του Θεού, ότι όλα περικλείονται και «συνίστανται» μέσα σ' Αυτόν, είδαμε ότι Αυτός είναι προ πάντων και θα ήταν μια απλή επανάληψη των προηγουμένων, αν δεν είχε την επόμενη φράση που λέει «... πρωτότοκος ἐκ τῶν νεκρῶν»

Εδώ είναι που μπαίνουμε σε μια άλλη πτυχή του ΛΟΓΟΥ, που περιγράφει κάτι πολύ θαυμαστό.


Ο Χριστός είναι η αρχή της εκκλησίας, πριν ακόμη αυτή υπάρξει και η αρχή της υλικής δημιουργίας, τόσο μέσα στο λόγο, όσο και αργότερα όταν το ρήμα του Θεού είπε και έγινε, διέταξε και σχηματίστηκαν τα πάντα.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Αναζητώντας την αλήθεια - 031




Α. Ο ΘΕΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝ ΣΑΡΚΙ.
Ποιος ήταν ο Ιησούς Χριστός;
Αυτή είναι μια ερώτηση που οι περισσότεροι δεν ξέρουν ν’ απαντήσουν όπως και στην εποχή Του. Πολλοί ακόμα πιστεύουν ότι ήταν ένα μεγάλος δάσκαλος, άλλοι πιστεύουν ότι ήταν ένας προφήτης του Θεού, και άλλοι ότι ήταν απλά ένας άνθρωπος.
Η αλήθεια του θέματος είναι ότι ήταν ο Θεός και άνθρωπος. Η σάρκα Του, ή η ανθρώπινη φύση, ήταν ο Γιος του Θεού, αλλά μέσα Του κατοικούσε ο Ύψιστος Θεός.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ α:7



Ιδού, έρχεται μετά των νεφελών, και θέλει ιδεί αυτόν πας οφθαλμός και εκείνοι οίτινες εξεκέντησαν αυτόν, και θέλουσι θρηνήσει επ' αυτόν πάσαι αι φυλαί της γης. Ναι, αμήν.

Μια παράλληλη γραφή βρίσκεται στις Πράξ.α:9-11

Επειδή σύννεφο παρέλαβε τον Ιησού στην ανάληψή Του, σύννεφο θα Τον φανερώσει όταν κατέβει πάλι. Στο Ζαχ.ιβ:10 βλέπουμε ότι η 2η έλευση του Χριστού είναι στην πραγματικότητα η έλευση του ΓΙΑΧΒΕ, γιατί Αυτός είναι το υποκείμενο της πρότασης, και λέει ότι “θέλουσι επιβλέψει προς ΕΜΕ τον οποίο εξεκέντησαν”. Το ΕΜΕ λοιπόν αναφέρεται στον ΓΙΑΧΒΕ, στον Κύριο, γιατί αυτό βλέπουμε από τα εδάφια 8,9,10 “Θέλω εκχέει ....πνεύμα χάριτος και ικεσιών”. Ποιος άλλος εκχέει το Πνεύμα εκτός απ’ τον Πατέρα και όμως ο Ίδιος συνεχίζει να λέει “Θέλουσι επιβλέψει επ’ ΕΜΕ τον οποίο εξεκέντησαν”. Έτσι λοιπόν, καθαρά, το ΕΜΕ ανήκει στον ΓΙΑΧΒΕ, δηλαδή τον Πατέρα.

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Ο Νόμος



Α. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ

Ματθ.ε:17 “Μη νομίσητε ότι ήλθον να καταλύσω τον νόμον, ή τους προφήτας, δεν ήλθον να καταλύσω αλλά να εκπληρώσω.”

Ματθ.ε:20 “Επειδή σας λέγω, ότι, εάν μη περισσεύση η δικαιοσύνη σας πλειότερον της των γραμματέων και Φαρισαίων, δεν θέλετε εισέλθη εις την βασιλείαν των ουρανών.”
Ο Ιησούς διακήρυξε ότι είχε έρθει όχι για να καταργήσει το νόμο αλλά για να τον εκπληρώσει με τη ζωή και τη διακονία Του.
Ο απόστολος Παύλος αναφέρθηκε σ’ αυτή τη μεγάλη αλήθεια όταν έγραψε, “Οτε όμως ήλθε το πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλεν ο Θεός τον Υιόν αυτού, όστις εγεννήθη εκ γυναικός και υπετάγη εις τον νόμον” (Γαλ.δ:4).  Σαν ο Θεός, ο Ιησούς Χριστός ήταν ο Συγγραφέας του νόμου, αλλά σαν άνθρωπος, υποτάχθηκε στο νόμο.  Αυτό είναι ένα απ’ τα πιο θαυμαστά σημεία της φανέρωσής Του. Είναι λογικό να πούμε ότι ο Ιησούς σαν άνθρωπος δεν θα μπορούσε να παραβεί το νόμο που ο Ίδιος είχε δώσει.
Για να κατανοηθεί αυτό σωστά, θα πρέπει να ξέρουμε ότι ο νόμος χωριζόταν σε τρία μέρη:

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 75 - Το μοναδικό θεμέλιο



Α’ Κορ.γ:9-23

«Διότι του Θεού είμεθα συνεργοί, σεις είσθε του Θεού αγρός, του Θεού οικοδομή» (εδ.9).
Ο Παύλος και ο Απολλώς ήταν συνεργάτες του Θεού, η εκκλησία ήταν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους, αυτό που είχαν οικοδομήσει και τον καιρό που γράφει ο Παύλος αυτή την επιστολή, ακόμα οικοδομούσαν, ο αγρός του Θεού ακόμα φτιαχνόταν.
Ο Παύλος είχε θέσει ένα στερεό θεμέλιο που οι επόμενοι το βρήκαν έτοιμο και μπήκαν στη δουλειά, αλλά εδώ προειδοποιεί «έκαστος όμως ας βλέπη πώς εποικοδομεί».

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 10 - Χίλια ειρηνικά χρόνια



Για χίλια χρόνια ο Ιησούς Χριστός θα κυβερνά τη γη με δικαιοσύνη και ειρήνη. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο Σατανάς θα είναι δεμένος, ευημερία θα έρθει στους ανθρώπους και ο ήχος της χαράς και της αγαλλίασης θα γεμίζει τη γη.

Ησαΐας ια   ξε:18   Ζαχ.ιδ   Ιερ.κγ:3,6   Λουκ.α:30,33
Αποκ.ιθ:7,10   Λουκ.ιθ:11,19   Ης.β:1-14   Ζαχ.ιδ:17,19

Αποκ.κ:6

Από τον κήπο της Εδέμ, ο Θεός είχε σχεδιάσει να κατοικεί στη γη και να βασιλεύει με ειρήνη και δικαιοσύνη. Με την πτώση του Αδάμ, η αμαρτία έφερε τους καρπούς της στην οικογένεια του ανθρώπου: αδικία, βία και θάνατος. Η ροπή της ανθρώπινης φύσης προς την αμαρτία έχει αφήσει τα ίχνη της - μεγάλες στεναχώριες, πόνος, δυστυχία και μιζέρια - σε όλες της γενιές. 

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (6)

Ματθ.α:18 «τοῦ δὲ [Ἰησοῦ] Χριστοῦ ἡ γένεσις (όχι γέννηση) οὕτως ἦν μνηστευθείσης τῆς μητρὸς αὐτοῦ Μαρίας τῷ Ἰωσήφ πρὶν ἢ συνελθεῖν αὐτοὺς εὑρέθη ἐν γαστρὶ ἔχουσα ἐκ πνεύματος ἁγίου».


Το Πνεύμα το Άγιο μας λέει, ότι αυτό το γεγονός σημάδεψε τη «γένεση» του Χριστού. Άρα πριν απ’ αυτό το σημείο, ο Χριστός δεν υπήρχε.

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Η αξία μιας ψυχής



Ιακώβου ε:19 - 20

Ο Ιάκωβος στρέφει την προσοχή της Εκκλησίας σ’ αυτούς τους ανθρώπους που μπορεί να λένε πως έχουν πίστη, αλλά η πίστη αυτή είναι νεκρή. Ο Ιάκωβος, όπως και ο Ιωάννης στην πρώτη του επιστολή έγραψε καλώντας αυτούς που λένε ότι είναι πιστοί να εξετάσουν την πίστη τους και να βεβαιωθούν πως είναι γνήσια.
Ενδιαφερόταν βαθιά ώστε κανείς άνθρωπος να μην αυταπατάται για τη σωτηρία του.
 
Αυτό το ενδιαφέρον, βέβαια έχει την απαρχή του στα λόγια του Χριστού στην επί του όρους ομιλία:
«Δεν θέλει εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών πας ο λέγων προς εμέ, Κύριε, Κύριε, αλλ' ο πράττων το θέλημα του Πατρός μου του εν τοις ουρανοίς. Πολλοί θέλουσιν ειπεί προς εμέ εν εκείνη τη ημέρα, Κύριε, Κύριε, δεν προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά; Και τότε θέλω ομολογήσει προς αυτούς ότι ποτέ δεν σας εγνώρισα· φεύγετε απ' εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν» Ματθ.ζ:21-23.

ποιές εταιρίες προσπαθούν να σταματήσουν την σήμανση των μεταλλαγμένων ..

Ρepsi, Nestle, Coca Cola, χρηματοδοτούν με εκατομμύρια την προσπάθεια μη επισήμανσης των μεταλλαγμένων προϊόντων.. 

Στην πολιτεία της Ουάσινγκτον, οι υποστηρικτές της αναγραφής στα προϊόντα, που χρησιμοποιούν γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς, κατάφεραν να δημοσιοποιήσουν τα ονόματα των εταιρειών, που παράνομα και κρυφά χρηματοδοτούν την πάλη ενάντια στην σηματοδότησή τους... Μετά από συνεχή πίεση με νομικά μέσα από τις ομάδες της εκστρατείας και το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα στην Ουάσιγκτον, οι υπερασπιστές των Γενετικά τροποποιημένων προιόντων, η εμπορική ομάδα Ένωση Βιομηχάνων Τροφίμων, δημοσιοποίησε μια λίστα εταιρειών, που αποτελούν τους σημαντικότερους χρηματοδότες τους στην εκστρατεία τους, που έχει στόχο να παρεμποδίσει την επισήμανση των γενετικά τροποποιημένων(ΓΤΟ) προϊόντων στην πολιτεία. 

καλημέρα


Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

"Με δέκα τεχνικές ελέγχουν το μυαλό"



Ο Αμερικανός ακαδημαϊκός και στοχαστής, Sylvain Timsit, αναλύει τις δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Το κείμενο αποτελεί μέρος μιας συλλογής συνεντεύξεων του Sylvain Timsit, όπου ο κορυφαίος διανοητής διαπιστώνει διεισδυτικές παρατηρήσεις για τους θεσμούς που διαμορφώνουν τη σκέψη του κοινού και οι οποίοι βρίσκονται στην υπηρεσία της ισχύος και του κέρδους.

«Θέλω ησυχάσει και θέλω επιβλέψει εκ του κατοικητηρίου μου». (Ησαΐας ιη:4)



Η Ασσυρία βάδιζε εναντίον της Αιθιοπίας, ο λαός της οποίας είναι άνθρωποι ψηλοί και μαλακοί. Ενώ προχωρεί ο στρατός, ο Θεός δεν τους σταματά. Φαίνεται σα να τους άφησε ελεύθερους να κάμουν ό,τι θέλουν. Ενώ ήσυχα τους παρατηρεί από τη σκοπιά Του, ο ήλιος εξακολουθεί να λάμπει πάνω τους. Αλλά πριν από το θέρος, όλος ο περήφανος στρατός της Ασσυρίας τσακίζεται μ’ ευκολία, όπως πέφτουν τα κλαδιά κάτω από το κλαδευτήρι του γεωργού.

Λογισμικό παρακολούθησης των κινήσεων των χρηστών του δοκιμάζει το facebook!

Ξέρει τα πάντα για τη ζωή σας: από το πού μένετε, σε ποιο σχολείο φοιτήσατε και πόσων ετών είστε, μέχρι το αν έχετε δεσμό, ποιες ταινίες σας αρέσουν και πού πήγατε διακοπές το περασμένο καλοκαίρι. Τώρα, το facebook έχει βαλθεί να μπει μέσα στο μυαλό σας αλλά και στην οθόνη του υπολογιστή σας, καταγράφοντας λεπτό προς λεπτό τι κάνετε στο κοινωνικό δίκτυο.

Ο μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης - με 1,15 δισ. χρήστες σε όλο τον κόσμο και περισσότερους από τέσσερα εκατ. στην Ελλάδα - δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που θα του επιτρέψει να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά μας.

Όλοι κάνουμε λάθη!




Πολλά έχουν γραφτεί και πολλά κηρύγματα έχουν γίνει για το βασιλιά Δαβίδ, και συγκεκριμένα σχετικά με τη μεγάλη αμαρτία του. Τι γίνεται όμως με τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της αμαρτίας; Υπάρχουν διδάγματα που μπορούμε να μάθουμε πέρα από τα προφανή; Μπορούν αυτά που συνέβησαν στη ζωή του Δαβίδ να οδηγήσουν τη ζωή μας;

Η απάντηση είναι: Ναι! Θα δούμε τι μπορούμε να αποκομίσουμε απ’ αυτό το επεισόδιο. Ας ξεκινήσουμε με μια επισκόπηση της ιστορίας και της ζωής του Δαβίδ "μετά" τη Βηθ-σαβεέ:

καλημέρα


Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Α' Προς Τιμόθεο (2)



Α. ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΝΟΙ
γ:1
Ο Παύλος πάντοτε διόριζε πρεσβυτέρους για να φροντίζουν την κάθε εκκλησία. Εκτός από τα πέντε χαρίσματα της διακονίας που αναφέρονται στην Εφεσ.δ:11 (απόστολοι, προφήτες, ευαγγελιστές ποιμένες και δάσκαλοι) υπάρχουν και κάποιοι άλλοι τίτλοι που χρησιμοποιούνται για λειτουργούς της εκκλησίας: πρεσβύτεροι, επίσκοποι, προεστώτες και διάκονοι. Επίσκοπος είναι αυτός που επι-σκοπεί, ο επιτηρητής, ο επόπτης και είναι το ίδιο με το πρεσβύτερος και προεστός.
Στην Φιλιπ.α:1 φαίνεται ότι υπάρχουν δύο λειτουργήματα στην εκκλησία που είναι ξεχωριστά από την υπόλοιπη συνάθροιση και αυτά είναι του επισκόπου και του διακόνου. Αυτοί οι λειτουργοί, ονομάζονται πρεσβύτεροι και επίσκοποι στον Τιτ.α:5 και Πραξ.κ:17,28. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι πνευματικοί ηγέτες στην εκκλησία αποκαλούνται επίσκοποι, προεστώτες και πρεσβύτεροι.

το διαζυγιο του καθολικισμού από την εκκλησία και o γάμος του με το κράτος.

Μια αναδρομή στον 4ο αιώνα στους παράλληλους βίους, αλλά και τις αποκλίνουσες διαδρομές του Αθανάσιου Αλεξανδρείας και του Μαρκέλλου Αγκύρας.

 Οι βλέψεις του Αθανασίου στο σύστημα εξουσίας της Νέας Ρώμης τους κατέστησαν αντιπάλους.


Ο  Μαρκέλλος διέσωσε το αρχαιότερο σύμβολο(κανόνα) της πίστεως (της Ρώμης),στη σύνοδο της Αγκύρας στην οποία προήδρευε το 314. Ηταν μονοθειστής και πίστευε ότι ο Ιησούς ήταν η ενσάρκωση του Ενός Θεού.

Ο Αθανάσιος αντίθετα, δίδασκε ότι ο θεός είναι τριάδα, δεν είναι ένα πρόσωπο ή μία ουσία αλλά τρία πρόσωπα με ουσίες όμοιες κατά πάντα.