Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ (1915-    )

Όταν ο Ιησούς ήταν με τους μαθητές Του, τους είπε ότι είχε πολλά να τους πει, που όμως δεν ήταν ακόμα έτοιμοι να σηκώσουν Ιωαν.ις:12.  Τους υποσχέθηκε ότι το Πνεύμα θα τους οδηγήσει σ’ όλη την αλήθεια (Ιωαν.ις:13). Πριν αναληφθεί ο Ιησούς, διέταξε τους μαθητές Του να βαπτίζουν στο όνομα του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος Ματθ.κη:19. Τους είπε ακόμα ότι θα κηρυχτεί μετάνοια και άφεσις στο όνομά Του (Λουκ.κδ:47).

Την ημέρα της Πεντηκοστής, όταν ο Πέτρος κήρυξε με το χρίσμα του Αγίου Πνεύματος, είπε στους Ιουδαίους να βαπτιστούν στο όνομα του Ιησού Χριστού Πραξ.β:38. Οι Σαμαρείτες βαπτίστηκαν στο όνομα του Κυρίου Ιησού Πραξ.η:16. Ο Κορνήλιος και οι οικιακοί του βαπτίστηκαν στο όνομα του Κυρίου Πραξ.ι:48, λίγο μετά που ο Πέτρος τους κήρυξε ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Κύριος πάντων κι ότι η άφεση των αμαρτιών δίνεται στο όνομά Του Πραξ.ι:36,43. Οι μαθητές του Ιωάννη στην Έφεσο βαπτίστηκαν στο όνομα του Κυρίου Ιησού Πραξ.ιθ:5.

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 3 - Χριστιανική συμπεριφορά

«Πάσα πικρία και θυμός και οργή και κραυγή και βλασφημία, ας αφαιρεθή από σάς μετά πάσης κακίας, γίνεσθε δε εις αλλήλους χρηστοί, εύσπλαχνοι, συγχωρούντες αλλήλους, καθώς ο Θεός συνεχώρησεν εσάς δια του Χριστού» (Εφεσ.δ:31-32)
Η συμπεριφορά είναι το πιο σημαντικό στοιχείο του αγιασμού. Αν ένα άτομο έχει τη σωστή συμπεριφορά προς το Θεό και τους ανθρώπους Του, ο αγιασμός του θα φαίνεται σ' όλες τις πτυχές της ζωής του. Αν δεν έχει την πρέπουσα συμπεριφορά, καμία εκδήλωση εξωτερικού αγιασμού δεν μπορεί να ισοφαρίσει την έλλειψη του εσωτερικού αγιασμού στα μάτια του Θεού. Λάθος φερσίματα είναι τα πρώτα σημάδια αποστασίας και είναι αναπόφευκτα στοιχείο υποκρισίας.

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 33 - Οι κατακτητές

Ακούμε πολλά στις μέρες μας για τη ζωή αυτών που υπερνικούν, κι είναι καλό να το ακούμε, γιατί η υπόσχεση της αποφυγής όλων αυτών που πρόκειται να συμβούν πάνω στη γη δίνεται στους νικώντας (Αποκ.β:11, 17, 26, γ:5, 12). 

Όμως αυτό που χρειάζεται, είναι να μην μπερδευτούμε σχετικά με τη ζωή των «νικητών» και να νομίσουμε ότι αυτό το μήνυμα είναι κάτι που είναι κρυμμένο απ’ τα παιδιά του Θεού που είναι γεμάτα με το Πνεύμα το Άγιο.

Η πείρα και η παρατήρηση μας έχουν διδάξει ότι διάφορα παρακλάδια που έχουν ξεπεταχτεί στην εκκλησία του Χριστού, διδάσκουν κάποια «ιδιαίτερα μηνύματα», σαν τα προσόντα που πρέπει να έχει ένας νικητής και τα οποία δεν έχουν κανένα άλλο αποτέλεσμα, από το να «φουσκώσουν» το άτομο που τα πιστεύει, κάτι που είναι ακριβώς η αντίθετη κατεύθυνση απ’ αυτή που ένας νικητής θα έπρεπε να προχωρήσει. Ίσως είναι τώρα η κατάλληλη ώρα για να εδραιώσουμε την αλήθεια ότι: «Κάθε άτομο ή συνάθροιση που αποφεύγει ή δεν αγωνίζεται για την ενότητα με το λαό του Θεού που μένει στις διδασκαλίες των αποστόλων, δεν είναι στο δρόμο που οδηγεί στη νίκη».

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Θαύματα θεραπείας (3)


 
Α. Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ ΣΥΡΟΦΟΙΝΙΣΣΑΣ

Ματθ.ιε:21-28  Μάρκ.ζ:24-30

1.  Τα γεγονότα

Αυτή η ιστορία εξελίχθηκε στην Φοινίκη. Εκτός από το ταξίδι Του σαν βρέφος στην Αίγυπτο, είναι η πρώτη φορά που ο Ιησούς αφήνει την Παλαιστίνη.

Δεν πήγε στην Φοινίκη με σκοπό να ξεκινήσει ένα δημόσιο κήρυγμα. Φαίνεται ότι μάλλον ήθελε να αποσυρθεί σ’ ένα ήσυχο μέρος με τους μαθητές Του για να τους διδάξει. Στην Γαλιλαία δεν υπήρχε τόπος που θα μπορούσαν να απομονωθούν. Οι ενάντιοί Του αυξάνονταν και η εχθρότητα των Φαρισαίων ήταν έντονη. Ο Ηρώδης είχε αποκεφαλίσει τον Ιωάννη τον Βαπτιστή και είναι πιθανόν ο Ιησούς να ήθελε να φύγει από την δικαιοδοσία της κυβέρνησης του Ηρώδη για να αναπαυθεί και να διδάξει ανεμπόδιστα τους μαθητές Του.

Αλλά ήταν τόσο γνωστός που δεν μπορούσε να πάει κάπου χωρίς να Τον ενοχλήσουν. Έτσι κι εδώ έρχεται μια εθνική γυναίκα κράζοντας ότι θα μπορούσε να θεραπεύσει την κόρη της.

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ. - Μπορούν να μας βοηθήσουν σήμερα άγιοι που έχουν πεθάνει;

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Κάποιοι πιστεύουν ότι όταν ένας άγιος του Θεού πεθάνει, οι ζωντανοί μπορούν να έχουν επικοινωνία με το πνεύμα του και χρησιμοποιούν το εδάφιο Εβρ.ιβ:23 (εις πανήγυριν καί εκκλησίαν πρωτοτόκων καταγεγραμμένων εν τοίς ουρανοίς, καί εις Θεόν κριτήν πάντων, καί εις πνεύματα δικαίων οίτινες έλαβον τήν τελειότητα). Λένε ότι δεν πρέπει να εκπλαγεί κανείς όταν το πνεύμα του νεκρού του μιλήσει κάποια στιγμή κι εφόσον τώρα έχει λάβει την τελειότητα μπορεί να μας βοηθήσει στο χριστιανικό μας βάδισμα. Είναι αλήθεια αυτό; Μπορούμε να έχουμε επικοινωνία με τους νεκρούς;

Αναζητώντας την αλήθεια - 026


Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ

Α.  Ο ΝΑΟΣ ΞΑΝΑΚΤΙΖΕΤΑΙ

Υπήρξαν αρκετές αποστολές Εβραίων που επέστρεψαν στην Ιερουσαλήμ μετά την εβδομηντάχρονη αιχμαλωσία. Η πρώτη με επικεφαλής τον Ζοροβάβελ έλαβε χώρα γύρω στο 536 π.Χ., μια άλλη ακολούθησε με τον Έσδρα γύρω στο 457 και έγινε και μια μεταγενέστερη με τον Νεεμία γύρω στο 445 π.Χ. Η πρώτη αποστολή με επικεφαλής τον Ζοροβάβελ έγινε τον πρώτο χρόνο της βασιλείας του Κύρου, βασιλιά της Περσίας σαν εκπλήρωση της προφητείας του Ιερεμία. Ο Κύρος εξέδωσε ένα διάταγμα που επέτρεπε σ’ όλους τους Εβραίους να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, πράγμα που τόσο πολύ επιθυμούσαν. Περίπου 50.000 έφυγαν με τον Ζοροβάβελ, ο οποίος ήταν απευθείας απόγονος των βασιλέων του Ιούδα και τον δεύτερο χρόνο μετά την επιστροφή τους άρχισαν να ξανακτίζουν τον Ναό. Ο Ισραήλ είχε τρεις ναούς - το Ναό του Σολομώντα, τον Ναό του Ζοροβάβελ και το Ναό του Ηρώδη, ο οποίος υπήρχε στην Ιερουσαλήμ την εποχή του Χριστού.
Οι Εβραίοι συνάντησαν μεγάλη αντίδραση απ’ τους ανθρώπους που είχαν κατοικήσει την Παλαιστίνη, όταν άρχισαν να ξανακτίζουν τον Ναό. Αποθαρρύνθηκαν τόσο πολύ που οι εργασίες σταμάτησαν για κάμποσα χρόνια. Με την ενθάρρυνση των προφητών, του Αγγαίου και του Ζαχαρία, το έργο ολοκληρώθηκε τον έκτο χρόνο της βασιλείας του Δαρείου, το 516 π.Χ. Αυτός ο Ναός φτιάχτηκε με το ίδιο γενικό σχέδιο που είχε κι ο Ναός του Σολομώντα, αν και ήταν πολύ κατώτερός του. Οι ηλικιωμένοι που είχαν δει τον Ναό του Σολομώντα, βλέποντάς τον, θρηνούσαν γιατί αυτός ο τελευταίος, συγκρινόμενος με τον πρώτο ήταν πολύ κατώτερος.

Παλιά Κρήτη


Παλιά Αθήνα


"Αραμπατζής" όπως αποκαλείτο τότε ο μεταφορέας καροτσιέρης. Η φωτογραφία στο μοναστηράκι  στα τέλη του 19ου αιώνα. Τα κάρα για μεταφορές τα φορτηγά της εποχής στάθμευαν στη συμβολή των οδών Ερμού και Αθηνάς, γι' αυτό και το μέρος εκείνο επί πολλά χρόνια μετά εξακολουθούσε να λέγεται "στις καρότσες".
                                                                                                       Φωτογραφική πηγή : Ε.Λ.Ι.Α

Αποκαλ. 3:8


Διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα έξι εκατ. χρηστών του Facebook

Ενα σφάλμα στο αρχείο δεδομένων του Facebook είχε ως αποτέλεσμα να διαρρεύσουν προσωπικά δεδομένα περίπου έξι εκατομμυρίων ανθρώπων, όπως διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και αριθμοί τηλεφώνων.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει αποδειχθεί ότι τα στοιχεία που διέρρευσαν χρησιμοποιήθηκαν για κακόβουλους σκοπούς, δήλωσε το Facebook. Οι υπεύθυνοι τόνισαν, μάλιστα, πως υπήρξε αναστάτωση και αμηχανία εξαιτίας του ιού (bug) που εντοπίστηκε από προγραμματιστή εκτός της εταιρείας.

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ

Οι Πεντηκοστιανοί, οι άνθρωποι που πίστεψαν και πήραν το δώρο του Αγίου Πνεύματος, προήλθαν από πολλές εκκλησίες όπως Μεθοδιστές, Βαπτιστές, Λουθηρανούς, Αντβεντιστές, Καθολικούς, και Μορμόνους. Έφεραν λοιπόν διάφορες ιδέες στην Πεντηκοστιανή κίνηση από τις εκκλησίες που ξεκίνησαν. Ωστόσο κάποια πράγματα, σε θέματα πίστης, ήταν κοινά σε όλους. Οι άνθρωποι που μπήκαν στην κίνηση αυτή κατ’ ευθείαν απ’ τον κόσμο, γρήγορα δέχτηκαν αυτά που οι ποιμένες και οι δάσκαλοι τους δίδαξαν.

Ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι ερχόταν στην Πεντηκοστή ήταν για να πληρωθούν με το Άγιο Πνεύμα όπως αυτό αναφέρεται στις Πραξ.β:4, ι:44-46, και ιθ:6. Το θεωρούσαν καθήκον και προνόμιο. Ματθ.γ:11, Λουκ.ια:13, Πραξ.η:14-17, Α’ Κορ.ιβ:13 και Εφεσ.ε:18.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2 - Χριστιανική ζωή


«Ο δίκαιος θέλει ζήσει εκ πίστεως» (Γαλ.γ:11).

«O δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια» (Γαλ.ε:22-23). 

Βασικές ιδέες χριστιανικής ζωής. Όταν οι Χριστιανοί μιλάνε για αγιασμό, είναι εύκολο ν' αρχίσουν να δίνουν έμφαση σε κανόνες και ορισμούς, τί πρέπει και τι δεν πρέπει.

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

κρατισμός νικολαιτισμός και διακρίσεις

Ο παρακάτω κατάλογος του 2005 είναι από την έκθεση διεθνούς οργάνωσης για τις θρησκευτικές ελευθερίες και κατατάσσει τα κράτη σχετικά με το βαθμό ταύτισης κυβέρνησης και θρησκείας . Ακόμα αναδεικνύει τα καθεστώτα που χορηγούν ειδικά προνόμια ή ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις σε ορισμένες θρησκευτικές ομάδες,ενώ ακολουθούν πολιτική διακρίσεων και κυρώσεων σε βάρος άλλων.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση!

Ρωμαίους 1: 28-32


Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

Η ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗ ΑΠ’ ΤΟ 1900 ΜΕΧΡΙ......

Καθώς ο 19ος αιώνας έκλεινε, πολλοί πιστοί από διάφορες συναθροίσεις αισθανόταν μια δυσαρέσκεια και μια ανησυχία. Έβλεπαν την εκκλησία να γίνεται πολύ τυπική και να χάνει τη δύναμή της. Το κοσμικό φρόνημα και η έλλειψη πίστης άρχισαν να επικρατούν μέσα στις εκκλησίες. Μερικοί άνθρωποι άρχισαν να προσεύχονται για περισσότερο πνευματική τροφή. Ακόμα ζητούσαν ο Θεός ν’ αλλάξει την κατάσταση αυτή μέσα στις εκκλησίες αλλά και στην ιδιωτική τους ζωή. 

Δεν ήξεραν για τι πράγμα να προσευχηθούν ακριβώς, αλλά αναγνώριζαν ότι έχουν ανάγκη από ιδιαίτερη βοήθεια.  Μαλ.γ:16-18  Ματθ.ε:13-16  κε:1-13  Λουκ.ια:1-13

ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - Η εκκλησία της Εφέσου




Πράξ.ιθ - Πράξ.κ:17-38

Α.   ΕΦΕΣΟΣ

Η Έφεσος ήταν μια δυνατή πόλη. Ήταν η έδρα του ανθύπατου της Ασίας και στους κατοίκους υπενθυμιζόταν σε μόνιμη βάση η δύναμη της Ρώμης.

Βρισκόταν κοντά στην εκβολή του ποταμού Καΰστρου και πάνω στον αυτοκρατορικό δημόσιο εμπορικό δρόμο που ένωνε τη Ρώμη με την Ανατολή - ήταν μια μεγαλόπρεπη κατασκευή με 127 κολώνες ύψους 18 μ. σε μια περιοχή μήκους 129 μ. και 67 μ. πλάτους. Ήταν το κέντρο κάθε ειδωλολατρικής λατρείας σ’ εκείνη την περιοχή.

Ένα ολόκληρο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην περιγραφή της ίδρυσης της εκκλησίας της Εφέσου. Η σημασία της εκκλησίας αυτής μπορεί να κατανοηθεί από το γεγονός, ότι μια από τις επιστολές του Παύλου γράφτηκε προς αυτήν. Επίσης, το πρώτο από τα γράμματα που γράφτηκαν προς τις εκκλησίες της Ασίας (Αποκ.β) απευθυνόταν σ’ αυτή την εκκλησία.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 1 - Εισαγωγή στον Αγιασμό

«Ζητείτε ειρήνην μετά πάντων, και τον αγιασμόν, χωρίς του οποίου ουδείς θέλει ιδεί τον Κύριον» (Εβρ.ιβ:14).
 
Ορισμός του αγιασμού
Η αγιότητα είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Θεού και δηλώνει απόλυτη τελειότητα και καθαρότητα, γιατί μόνο ο Θεός είναι 'Αγιος απ' τον Εαυτό Του. Όταν αναφέρεται σε πρόσωπα η πράγματα, σημαίνει κάτι που έχει ξεχωριστεί για το Θεό.

Γεννήθηκε το εκατομμυριοστό βρέφος χωρίς AIDS στην Αφρική

Η μητέρα του ήταν φορέας του ιού


Γέννηση αυτό τον μήνα του εκατομμυριοστού βρέφους στην Αφρική χωρίς AIDS από μητέρα φορέα του ιού. Πρόκειται για τον ερχομό μιας γενιάς χωρίς AIDS, κάτι αδιανόητο μόλις πριν από μια δεκαετία.

Μια σειρά πιο δραστικών φαρμάκων και αντιρετροϊκών θεραπευτικών αγωγών επέτρεψε να μειωθεί από 30% σε 2% σήμερα ο κίνδυνος της μετάδοσης του ιού από τη μητέρα στο μωρό της κατά την περίοδο της κύησης ή του θηλασμού...

Σήμερα 13 χώρες, από τη Μποτσουάνα έως τη Ζιμπάμπουε, είναι κοντά στο «σημείο ανατροπής», καθώς ο αριθμός των ατόμων που προσβάλλονται από τον ιό σε ένα έτος είναι μικρότερος από τον αριθμό των ατόμων που τελούν υπό θεραπευτική αγωγή
.

καλημέρα


Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

ΑΛΛΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ

1. Τζωρτζ Φοξ (1624-1691)  Ιωαν.δ:23-24

Γεννήθηκε στην Αγγλία από πατέρα υφαντή. Σαν αγόρι ήταν πολύ σοβαρός κι ευαίσθητος όσο αφορά το σωστό και το λάθος. Στα 20 του χρόνια απελπίστηκε σχετικά με την πνευματική του κατάσταση κι αυτό κράτησε περίπου τρία χρόνια. Τελικά απελευθερώθηκε από μια εσωτερική φωνή που τον οδήγησε στο Χριστό, σαν τον Μόνο που θα μπορούσε να τον βοηθήσει. Το 1646 σταμάτησε να παρακολουθεί την εκκλησία, αλλά συνέχισε να κηρύττει στον κόσμο κερδίζοντας πάρα πολλές ψυχές από τις χαμηλότερες τάξεις. Η βασική διδασκαλία του ήταν «το εσωτερικό φως» που πήρε απ’ το εδάφιο που λέει ότι ο Θεός είναι Πνεύμα κι ότι αυτοί που Τον λατρεύουν πρέπει να το κάνουν εν πνεύματι και αληθεία (Ιωαν.δ:24). 

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Η μεγαλύτερη λέξη της ελληνικής γλώσσας με 172 γράμματα

Στο βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες έχει καταγραφεί η μεγαλύτερη λέξη στον κόσμο η οποία είναι ελληνική...
Μοναδικό ρεκόρ κατέχει η ελληνική γλώσσα καθώς η μεγαλύτερη πραγματική λέξη στον κόσμο υπάρχει στο έργο "Εκκλησιάζουσες" του Αριστοφάνη και αποτελείται από 172 γράμματα, 27 συνθετικά και 78 συλλαβές! 

Ο Αριστοφάνης εκμεταλλεύεται στο έπακρον την εκπληκτική ευχέρεια της Ελληνικής να σχηματίζει πολυσύλλαβες λέξεις, περιγράφοντας μέσα σε 172 γράμματα μια ολόκληρη συνταγή μαγειρικής, η οποία περιλαμβάνει ένα συνονθύλευμα τροφών! 

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΕΙΣ
(1860 - 1900)

1. Ντ.Λ.Μούντυ (1837-1899). Γεννήθηκε στο χωριό Μάς του Ηστ Νόρφιλντ. Ήταν ένας ρωμαλέος αποφασιστικός Αγγλοσάξωνας. Ο πατέρας του πέθανε όταν ήταν μόνο 4 χρονών. Δεν του άρεσε το σχολείο και το διάβασμα, ήταν σκανδαλιάρης και ανεξάρτητος. Η μητέρα του αναγκαζόταν συχνά να τον τιμωρεί. Παρ.κβ:15.

Νεαρός ακόμα, στα 17 του, πουλούσε παπούτσια στη Βοστόνη. Μετά από ένα χρόνο πίστεψε. Στα 19 του ξεκίνησε κάποιες επιχειρήσεις στο Σικάγο. Εκεί, μάζευε μια ομάδα φτωχόπαιδων απ’ τους δρόμους και τους έκανε Κυριακό σχολείο στην εκκλησία που παρακολουθούσε. Το 1858 ο Μούντυ άνοιξε ένα Κυριακό Σχολείο Ιεραποστολών, το οποίο γρήγορα αυξήθηκε κι έγινε εκκλησία. Ο νεαρός Χριστιανός εργάτης ήταν προσεχτικός, άγρυπνος, δραστήριος, αγαπητός στους ανθρώπους, πήγαινε από πίσω τους και τους οδηγούσε στις συναθροίσεις.

Τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός του ανθρώπου;



Ας προσπαθήσουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά:

Συγκρίνουμε όμοια και όχι ανόμοια πράγματα.

Δεν μπορώ να συγκρίνω το αμάξι μου με την ηλεκτρική σκούπα που έχεις στο σπίτι σου.

Δεν μπορώ να συγκρίνω τον άνθρωπο Ιησού Χριστό που γεννήθηκε εκ γυναικός με το Θεό που είναι πνεύμα, αόρατος, άναρχος,…..

Ο Θεός που είναι πνεύμα και είναι «εις» στη φύση Του, υπήρχε πάντοτε και γι’ αυτό η Βίβλος ξεκινάει με τα λόγια: «Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην». Τον δέχεται σαν αυθύπαρκτο και δημιουργό.

Ησαΐας ς:8 τις θέλει υπάγει δια ημάς;




«Και ήκουσα την φωνήν του Κυρίου, λέγοντος, Τίνα θέλω αποστείλει, και τις θέλει υπάγει δια ημάς; Τότε είπα, Ιδού εγώ, απόστειλόν με».

Αν το «ημάς» αποδεικνύει ότι ο Θεός είναι τριάδα, ότι έχει τρία πρόσωπα ή κάτι παρόμοιο, τότε ο ενικός που χρησιμοποιείται προηγουμένως απ’ τον ίδιο τον Κύριο, το διαψεύδει, γιατί λέει: «Τίνα θέλω αποστείλει». Αυτός που μιλάει λοιπόν είναι ένας και δεν αναφέρεται στον εαυτό του μόνο, αλλά και σε κάποιον άλλο που έχει την ίδια καρδιά με τον Κύριο. Αλλά και η απάντηση του Ησαΐα είναι προς ένα πρόσωπο, γιατί λέει: Τότε είπα, Ιδού εγώ, απόστειλόν με» και όχι «αποστείλατέ με», αν πραγματικά ήταν παραπάνω από ένα πρόσωπα.

Στο 5ο εδάφιο του ίδιου κεφαλαίου, ο Ησαΐας λέει: «…οι οφθαλμοί μου είδον τον Βασιλέα, τον Κύριον των δυνάμεων». Όλος ο Ισραήλ ήξερε ότι ο Κύριος των δυνάμεων και ο Βασιλέας είναι ο ένας Θεός και δεν υπάρχει άλλος.

Το είπε πράγματι ο Χριστός;



 
Δεν είναι λίγες οι φορές που συζητώντας με άλλους χριστιανούς για τα πράγματα της πίστης, ρωτούν: –Μα δεν είπε ο Χριστός… αυτό ή εκείνο; και συχνά είναι ανάγκη να απαντήσουμε – Όχι! Δεν είπε ο Χριστός αυτό που λες. Τουλάχιστον δεν είπε αυτό που εσύ έχεις καταλάβει.
Να μερικά παραδείγματα:
           «Θα κάνετε μεγαλύτερα από αυτά που εγώ έκανα»,
           «Μην κρίνετε για να μην κριθείτε»,
            «Όποιος δεν μισήσει τον πατέρα του …δεν είναι άξιός μου».

Στην πραγματικότητα οι φράσεις αυτές υπάρχουν μέσα στις σελίδες της Βίβλου και αποδίδονται στον Ιησού Χριστό, όμως κάλλιστα κάποιος θα υποστήριζε ότι Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΠΕ.

ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ. - Οι αλήθειες αλλάζουν συνέχεια!

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Ο ποιμένας μου κηρύττει με δογματικό τρόπο, τι στιγμή που η επιστήμη συνεχώς κάνει καινούριες ανακαλύψεις οι οποίες επηρεάζουν και ανατρέπουν αλήθειες που πριν λίγο πιστεύαμε. Η ερώτησή μου είναι: Πώς μπορούν οι ποιμένες μας να διακηρύττουν με τόση βεβαιότητα κάποιες αλήθειες, τι στιγμή που οι αλήθειες συνεχώς αλλάζουν;
  

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Η μήτηρ των πορνών και των βδελυγμάτων της γης - (ρεζιλίκια)

Άγιος ο Πάπας Ιωάννης Παύλος ΙΙ;

Πιο γρήγορα από κάθε άλλον σύγχρονο θα ανακηρυχθεί άγιος ο Πάπας Ιωάννης Παύλος ΙΙ, ο οποίος έφυγε το 2005, καθώς το Βατικανό με μυστική διαδικασία επικύρωσε ένα μυστηριώδες θαύμα, το οποίο μέχρι σήμερα κρατείτο κρυφό.

Λέγεται ότι ο Πάπας θεράπευσε μία γυναίκα από την Κόστα Ρίκα που έπασχε από σοβαρή εγκεφαλική βλάβη και ήταν ένα βήμα από τον τάφο. Η Αγία Έδρα δεν έχει ανακοινώσει επίσημα λεπτομέρειες για το θαύμα, αλλά ειδικοί αναφέρθηκαν στη θαυματουργή δύναμη του Πάπα, καθώς οι συγγενείς της γυναίκας που χαροπάλευε προσευχήθηκαν στη μνήμη του Πάπα και η γυναίκα επανήλθε στη ζωή, σύμφωνα με την Telegraph. Η Καθολική Εκκλησία απαίτησε έρευνα για το περιστατικό και οι γιατροί επιβεβαίωσαν ότι η επιστήμη δεν μπορούσε να θεραπεύσει τη γυναίκα, ενώ το γεγονός δεν εξηγείται επιστημονικά.

Καλοκαίρι


ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ 
(1783 - 1860)

1. Πέτερ Κάρτράϊτ (1785-1872).  Ματθ.θ:36-38

·        Γεννήθηκε στη Βιρτζίνια, αλλά γρήγορα ήρθε στο Κεντάκυ. Ήταν μεσαίου αναστήματος, αλλά με γεροδεμένο σώμα. Έγινε ο πιο περίβλεπτος Μεθοδιστής κήρυκας της περιοχής των συνοριακών δασών. Άρχισε να κηρύττει το 1801, χρίστηκε το 1806 και το 1808 έγινε προεδρεύων πρεσβύτερος. Περιοδεύοντας με το άλογό του, ταξίδεψε σ’ όλο το Κεντάκυ, Τέννεσυ, κηρύττοντας στους συνοικισμούς. Το 1824 μετακινήθηκε στο Ιλλινόϊς όπου μια φορά έγινε πολιτικός αντίπαλος του Αβραάμ Λίνκολ.

·        Εκείνο τον καιρό, η ζωή ήταν σκληρή κι επικίνδυνη. Ο Κάρτράϊτ για 50 χρόνια ήταν συνεχώς «στο πόδι». Ταξιδεύοντας πάντοτε πάνω σ’ ένα άλογο, μερικές φορές αναγκάστηκε να περάσει επικίνδυνα ποτάμια και να κοιμηθεί έξω κάτω απ’ τα άστρα, με τη σέλλα του αλόγου σαν μαξιλάρι. Πολύ συχνά συναντούσε δύστροπους και ταραχώδεις χαρακτήρες, αλλ’ αυτός κρατούσε πάντοτε το δικό του. Το απλό, αμόρφωτο, αλλά δυνατό κήρυγμά του κι η ετοιμολογία του τον έκαναν αγαπητό στις καρδιές των κατοίκων των συνόρων.  Ματθ.η:19-22   Λουκ.ζ:24-25.

ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ - Ο ποιμένας μου δεν μ' αφήνει να βγω ραντεβού

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Έχω βαπτιστεί με το 'Αγιο πνεύμα πριν ένα χρόνο και τώρα ένα αγόρι από την εκκλησία μας θέλει να βγούμε ραντεβού. Μου αρέσει πάρα πολύ, εδώ και τρεις μήνες ζητάει το 'Αγιο Πνεύμα. Ο ποιμένας δεν το βλέπει σωστό να βγούμε ραντεβού, παρά μονάχα με παρέα κι άλλων νεαρών αδελφών. Βλέπω τα όνειρά μου να γκρεμίζονται αφού δεν μπορούμε να βγούμε οι δυο μας και δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο αυτό. Υπακούω στον ποιμένα μου, αλλά έχω πικραθεί και απογοητευτεί. Σκέφτομαι να πάω σε κάποια άλλη εκκλησία που ο ποιμένας δεν θα είναι τόσο αυστηρός. Μπορώ να κάνω κάτι; Είμαι 16 χρονών.

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013


ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Γαλάτας (1)



Α. ΟΙ ΓΑΛΑΤΕΣ

Η προς Γαλάτες επιστολή είναι η μοναδική του Παύλου που είναι γραμμένη για μια ομάδα εκκλησιών. Αυτές οι εκκλησίες βρισκόταν στις πόλεις Ικόνιο, Λύστρα, Δέρβη και Αντιόχεια και είχαν ιδρυθεί κατά το πρώτο ιεραποστολικό ταξίδι του αποστόλου Παύλου.

Η Γαλατία πήρε το όνομά της από τις Γαλατικές ή Κελτικές φυλές που ήρθανε και κατοίκησαν εκεί. Οι πρόγονοί τους άφησαν τις περιοχές τους γύρω απ’ το Ρήνο και το Μοσέλλα κι ήρθανε για να βρουν την τύχη τους στην Ελλάδα και την Ιταλία. Αφού άρπαξαν ό,τι μπορούσαν απ’ αυτές τις χώρες ήρθανε στη Μακεδονία όπου προσκλήθηκαν από τον βασιλιά της Βιθυνίας Νικομήδη να τον βοηθήσουν σε πόλεμο κατά του αδελφού του. Έτσι πέρασαν στην Ασία όπου συνέχισαν τις διαρπαγές πόλεων και κατέληξαν στην περιοχή που οι ίδιοι ονόμασαν Γαλατία το 280 π.Χ. όπου και εγκαταστάθηκαν. Υπήρξαν οι πρώτοι μεταξύ των Γερμανο-κελτικών φυλών που άκουσαν το Ευαγγέλιο. Περιγράφονται από παλιούς συγγραφείς σαν λαός ειλικρινής, έξυπνος, πολεμικός αλλά και ασταθής, φίλερις, ματαιόδοξος και επιδεικτικός.

Διάλογοι


Καλησπέρα παιδί μου, χαίρομαι που σε βλέπω!

Δεν είμαι παιδί σου.


Θες να πεις ότι ανήκεις στον «'Αλλο» ε;

Ανήκω στον Ιησού.


Οπωσδήποτε! Πολλοί έχουν αυτή την ψευδαίσθηση, αλλά στην πραγματικότητα είναι δικοί μου.
Ακόμα κι «αυτός» είπε ότι «Πολλοί θέλουσιν ειπεί προς εμέ εν εκείνη τη ημέρα, Κύριε, Κύριε, δεν προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά; Και τότε θέλω ομολογήσει προς αυτούς ότι ποτέ δεν σας εγνώρισα φεύγετε απ' εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν»Λοιπόν εγώ τους ξέρω πολύ καλά.

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗ ΣΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ
(1734-1783)

1. Τζόναθαν Έντουαρτς (1703-1758)

·        Ο πατέρας του ήταν εργάτης του Ευαγγελίου καθώς και η μητέρα του ήταν κόρη εργάτη του Θεού. Γεννήθηκε στο Κοννέκτικατ το 1703. Σαν παιδί ήταν πολύ έξυπνος και του άρεσαν πολύ οι σοβαρές μελέτες. Το 1727 παντρεύτηκε τη Σάρα Πίηρποντ, κοπέλα γλυκιά, πολύ ευχάριστη, αλλά και βαθιάς ευσέβειας. Έκαναν 12 παιδιά για τα οποία αισθανόταν πολύ μεγάλη στοργή και οι δύο γονείς.

·        Ο Έντουαρτς έγινε εργάτης σε μια (Congregationalist = ανεξάρτητη) εκκλησία του Νόρθχάμπτον της Μασαχουσέτης το 1727 κι έμεινε εκεί μέχρι το 1750. Ήταν σκληροπυρηνικός Καλβινιστής, και το κύριο θέμα στα κηρύγματά του ήταν «Αμαρτωλοί στα χέρια του θυμωμένου Θεού». Αισθανόταν όμορφα κάτω απ’ το δόγμα του απόλυτου προορισμού. Έλεγε ότι ο Θεός ήταν απόλυτα δίκαιος με το να σώζει κάποιον και να καταδικάζει κάποιον άλλο σύμφωνα με το θέλημά Του. Κήρυττε ότι τα μικρά παιδιά ήταν σαν φίδια δίπλα στο Θεό εκτός αν ήταν εν Χριστώ. Ματθ.ιη:1-5.


Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 32 - Συμπεριφορά νέων εργατών



Ο απόστολος Παύλος έγραψε στον Τίτο: «Ας μανθάνωσι δέ καί οι ημέτεροι νά προίστανται καλών έργων εις τάς αναγκαίας χρείας, διά νά μή ήναι άκαρποι» (Τίτ.γ:14). Όταν ο Παύλος γράφει «οι ημέτεροι» εννοεί τους εργάτες του ευαγγελίου. Πιστεύω ότι ο καθένας θα ήθελε να μπορούσε να πλησίαζε τον Παύλο για να τον ρωτήσει: «Αδελφέ, με το «ημέτεροι» εννοείς κι εμένα;

Ξέρουμε ότι η σωτηρία δεν εξαρτάται από τα καλά μας έργα, όμως εδώ οι εργάτες προτρέπονται να προΐστανται καλών έργων από φόβο να μην χαρακτηριστούν άκαρποι.

Όταν ένας εργάτης φιλοξενείται σε σπίτι κάποιου αδελφού για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να  εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία προκειμένου να σηκώσει μέρος του βάρους της διαβίωσής του στο σπίτι που τον φιλοξενεί. Μπορεί κάποιος να πει ότι δεν χρειάζονται τέτοιου είδους νουθεσίες, αλλά θα πρέπει να ξέρει ότι αρκετοί νέοι άνθρωποι είναι νωθροί σ’  αυτό το θέμα. Είναι ικανοί να βλέπουν την οικοδέσποινα να είναι ήδη πολύ κουρασμένη και να ζητάνε να τους σιδερώσει το πουκάμισο ή το παντελόνι. Μπορεί να έχει κρυώσει το σπίτι, κι αντί να ενδιαφερθούν να φέρουν πετρέλαιο ή ξύλα, ανάλογα, να φοράνε απλά ένα μπουφάν μέσα στο σπίτι.

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗΣ 
(1722 - 1900 μ.Χ.)

1. Οι Μοραβοί  Αποκ.γ:7-12
·        Μια μικρή ομάδα Μοραβών προσφύγων βρήκε καλή υποδοχή απ’ τον Κόμη Νικόλαο Ζίντσεντορφ στα κτήματά του στη Σαξονία κοντά στη Δρέσδη (1722). Η ομάδα αυτή ήταν μέλη των Μοραβών αδελφών που είχαν αποδεχτεί τις διδασκαλίες του Γουίκλιφ, του Χους και του Γουάλντενσες. Γρήγορα δημιουργήθηκε ένας μικρός συνοικισμός στο Χέρνχουτ. Κάτω απ’ την προστασία του Κόμη Ν. Ζίντσεντορφ, η μικρή αποικία γρήγορα αυξήθηκε. Ονομάστηκε Herrnhut (Χέρνχουτ) = Κυρίου σκέπη.
·        Οι Μοραβοί ήταν άνθρωποι προσευχής, είχαν την πραγματική εμπειρία της σωτηρίας, αληθινή χαρά απ’ το Θεό και ζήλο να κηρύξουν το ευαγγέλιο παντού. Η εκκλησία τους είχε ιδρυθεί στη Μοραβία το 1467 με τη βοήθεια Βαλδέσιων επισκόπων. Πολλοί άνθρωποι απ’ τη Μοραβία, Βοημία και Πολωνία αποδέχτηκαν την πίστη. Το 1517 αριθμούσαν περίπου 200.000 μέλη. Μετά απ’ αυτά ξεσηκώθηκε διωγμός και υπέφεραν πάρα πολύ από τον Τριακονταετή πόλεμο. Για κάποια στιγμή φάνηκε ότι η εκκλησία τους είχε εξαλειφθεί, αλλά έμενε ένα υπόλοιπο. Ιωαν.ις:33  Α’ Ιωαν.γ:10-13.