Είναι αληθινή ιστορία που διαδραματίστηκε λίγες ώρες μετά από σεισμό στην
Ιαπωνία, πριν λίγους μήνες. Θα μπορούσε να είναι και αυτή ένα παραμύθι, όμως...δεν είναι. Είναι η πραγματικότητα που μας θυμίζει πως τα παραμύθια δεν είναι
πάντα μύθος. Έχοντας πλέον ο σεισμός υποχωρήσει, διασώστες φτάνουν στα ερείπια
του σπιτιού μιας νεαρής γυναίκας κι αντικρύζουν το πτώμα της μέσα στα χαλάσματα.
Η στάση του σώματός της όμως ήταν σχετικά περίεργη, θυμίζοντας κατά πολύ την
στάση που παίρνει πιστός έχοντας λυγίσει στα γόνατά του για να λατρέψει και να
προσευχηθεί τον Θεό του. Τα συντρίμια του σπιτιού, είχαν καταπλακώσει την πλάτη
και το κεφάλι της...
Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012
Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012
Παιδιά
ΑΝ
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική, μαθαίνει να κατακρίνει
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, γίνεται δειλό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή, μαθαίνει να αισθάνεται
ένοχο.
ΕΝΩ
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση, μαθαίνει να είναι
υπομονετικό
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ενθάρρυνση, μαθαίνει να έχει
εμπιστοσύνη
Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει να εκτιμά
Αν ένα παιδί ζει μέσα στη δικαιοσύνη, μαθαίνει να είναι
δίκαιο
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία, μαθαίνει να έχει
αυτοεκτίμηση
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια, μαθαίνει να πιστεύει
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και στη φιλία, μαθαίνει
να βρίσκει αγάπη μέσα στον κόσμο.
Αν ένα παιδί διδαχτεί στην αρχή της οδού αυτού, δεν θα απομακρυνθεί απ' αυτή ούτε όταν γεράσει!
τι περιέχει το αίμα των ελλήνων με βάση αιματολογικές εξετάσεις
Μας δολοφονούν
ομαδικά;
Παρά τις σχετικές δημοσιεύσεις με το θέμα των chemtrails οι οποίες γνωστοποίησαν το θέμα σε μεγαλη μερίδα του κοινού, μία πληροφορία που προήλθε από αιματολογικό εργαστήριο στάθηκε η αφορμή να επανεξεταστεί το θέμα, καθώς φαίνεται να ανοίγεται μία νέα διάσταση στην υπόθεση των chemtrails, που κρούει -με αποδείξεις, πλέον- τον κώδωνα του κινδύνου για την Ελλάδα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με αποτελέσματα εξετάσεων ρουτίνας, το αίμα των Ελλήνων παρουσιάζει αυξημένες ποσότητες βαρέων μετάλλων και αλουμινίου - χημικά στοιχεία τα οποία περιέχονται και στη σύνθεση των περιβόητων αεροψεκασμών...
Συμπτώματα όπως η κεφαλαλγία, οι ισχιακοί και μυϊκοί πόνοι, οι ρινορραγίες, η ληθαργική τάση και η μελαγχολία ήταν τα πρώτα ανησυχητικά μηνύματα για τους κατοίκους περιοχών, στις οποίες παρατηρείται συχνά το φαινόμενο των αεροψεκασμών. Τις ανησυχίες αυτές ήρθαν να επιβεβαιώσουν τα αποτελέσματα πρόσφατων αιματολογικών εξετάσεων ρουτίνας, οι οποίες έδειξαν καθαρά αύξηση των επιπέδων του αλουμινίου στο αίμα των Ελλήνων -γεγονός που ενισχύει τον προβληματισμό σχετικά με τους συχνούς αεροψεκασμούς, η σύνθεση των οποίων περιέχει αλουμίνιο.
Παρά τις σχετικές δημοσιεύσεις με το θέμα των chemtrails οι οποίες γνωστοποίησαν το θέμα σε μεγαλη μερίδα του κοινού, μία πληροφορία που προήλθε από αιματολογικό εργαστήριο στάθηκε η αφορμή να επανεξεταστεί το θέμα, καθώς φαίνεται να ανοίγεται μία νέα διάσταση στην υπόθεση των chemtrails, που κρούει -με αποδείξεις, πλέον- τον κώδωνα του κινδύνου για την Ελλάδα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με αποτελέσματα εξετάσεων ρουτίνας, το αίμα των Ελλήνων παρουσιάζει αυξημένες ποσότητες βαρέων μετάλλων και αλουμινίου - χημικά στοιχεία τα οποία περιέχονται και στη σύνθεση των περιβόητων αεροψεκασμών...
ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΕΣ
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Συμπτώματα όπως η κεφαλαλγία, οι ισχιακοί και μυϊκοί πόνοι, οι ρινορραγίες, η ληθαργική τάση και η μελαγχολία ήταν τα πρώτα ανησυχητικά μηνύματα για τους κατοίκους περιοχών, στις οποίες παρατηρείται συχνά το φαινόμενο των αεροψεκασμών. Τις ανησυχίες αυτές ήρθαν να επιβεβαιώσουν τα αποτελέσματα πρόσφατων αιματολογικών εξετάσεων ρουτίνας, οι οποίες έδειξαν καθαρά αύξηση των επιπέδων του αλουμινίου στο αίμα των Ελλήνων -γεγονός που ενισχύει τον προβληματισμό σχετικά με τους συχνούς αεροψεκασμούς, η σύνθεση των οποίων περιέχει αλουμίνιο.
Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης
Α. ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
Το βασίλειο του Ισραήλ αποτελείτο από τις 10 φυλές που διασπάστηκαν κάτω
απ’ τον Ιεροβοάμ. Το όνομα «Ισραήλ» μερικές φορές χρησιμοποιείται για τους
Εβραίους στο σύνολό τους, αλλά στις αναφορές των βασιλιάδων συνήθως χρησιμοποιείται
για τις 10 φυλές.
Αυτό το βασίλειο κράτησε περίπου 250 χρόνια, περίοδο που βασίλεψαν 19
βασιλιάδες που ανήκαν σε εννέα διαφορετικές οικογένειες. Όλοι αυτοί οι
βασιλιάδες ήταν ειδωλολάτρες. Για κανέναν απ’ αυτούς δεν λέχθηκε ότι «έπραξε το
ευθές ενώπιον του Κυρίου».
Η ανατροπή του Ισραήλ απ’ τους Ασσύριους έλαβε χώρα περίπου το 722 π.Χ.
Αφού οι Ισραηλίτες μεταφέρθηκαν στην Ασσυρία, μετακόμισαν κόσμο από
διάφορα μέρη της Ασσυριακής αυτοκρατορίας για να κατοικήσουν τη χώρα. Στην
αρχή, αυτοί λάτρευαν είδωλα, αλλά αργότερα άρχισαν να λατρεύουν τον Γιάχβε μαζί
με τα είδωλά τους. Οι Σαμαρείτες της Καινής Διαθήκης είναι απόγονοι αυτής της
αναμεμιγμένης φυλής.
Το βασίλειο των 10 φυλών ποτέ δεν αποκαταστάθηκε.
Ο παλιός και ο νέος άνθρωπος
«Να απεκδυθήτε τον
παλαιόν άνθρωπον τον κατά την προτέραν διαγωγήν, τον φθειρόμενον κατά τας
απατηλάς επιθυμίας, και να ανανεώνησθε εις το πνεύμα του νοός σας, και να
ενδυθήτε τον νέον άνθρωπον, τον κτισθέντα κατά Θεόν εν δικαιοσύνη και οσιότητι
της αληθείας»
Μένει κανείς έκπληκτος όταν ανοίξει την Αγία Γραφή και σκύψει
με ενδιαφέρον να τη μελετήσει. Ένας τελείως διαφορετικός κόσμος μπροστά του. Ο
κόσμος του Θεού!
Τελείως διαφορετικός ο τρόπος προσέγγισης όλων των θεμάτων από το δικό μας, τον ανθρώπινο τρόπο.Τελείως διαφορετική νοοτροπία και σκεπτικό. Τα τοποθετεί όλα σε τελείως διαφορετική βάση. Ο τρόπος του Θεού, ο τρόπος που ο Θεός αντιλαμβάνεται και βλέπει τα πράγματα και τα αξιολογεί. Τι βαραίνει γι’ Αυτόν, τι μετράει, τι αξίζει, τι απορρίπτει. Και κυρίως η απλότητα. Μεγάλη δύναμη η απλότητα.
Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012
Ένα φταίξιμο ζητά παραλήπτη….
Όταν το βρίσκουμε μπροστά μας, κοιτάζουμε αδιάφοροι,
προσπερνάμε ή αλλάζουμε δρόμο. Ακόμα και αν είναι δικό μας, ποτέ σχεδόν δε
σκύβουμε να το σηκώσουμε. Μιλάμε για το φταίξιμο. Δεν είναι από τα …αγαπημένα
μας. Είμαστε σίγουροι πως …σπάνια φταίμε. Ακόμα πιο σίγουροι είμαστε ότι
συνήθως φταίνε οι άλλοι… Όχι γιατί είμαστε Έλληνες, αλλά γιατί είμαστε
άνθρωποι. Και που είμαστε πιστοί του Χριστού, λίγη πρόοδο έχουμε κάνει στο
σημείο αυτό, νομίζω.
Το θέμα μας είναι μόνιμα τα τελευταία χρόνια η κοινωνία μας.
Κοινωνία, κοινότητα, ο χώρος μας, το σπίτι μας, όπως θέλετε να το πείτε. Άλλο
είναι το πρόβλημα. Ποτέ δεν ήμαστε πιο χαμηλά, ποτέ δεν ήμαστε πιο μακριά, ποτέ
δεν ήμαστε πιο φτωχοί, ποτέ δεν ήμαστε πιο αδύναμοι. Κάθε χρόνο και πιο κάτω,
κάθε χρόνο και λιγότεροι, κάθε χρόνο και πιο πίσω, πιο φτωχοί, κάθε χρόνο και
πιο ψυχροί και αποξενωμένοι. Τα γνωρίζουμε, τα έχουμε περιγράψει, τα έχουμε
υπογραμμίσει.
Η γυναίκα του 2ου ορόφου
Πριν λίγες μέρες από το μπαλκόνι του σπιτιού μου, παρατηρούσα κάποιον που
έβαζε στο καρότσι του μεταλλικά κουτιά. Φαινόταν εξαθλιωμένος και λίγο χαμένος
αλλά συνέχισε με πείσμα την δουλειά του. Αμέσως σκέφτηκα ότι είναι λίγο πιο
τυχερός από τους άλλους που ψάχνουν για φαγητό στα σκουπίδια, γιατί θα τα δώσει
και θα πάρει λίγα χρήματα. Είναι τρομακτικό το πως μας έχουν κάνει να σκεφτόμαστε πια βλέποντας εικόνες εξαθλίωσης στο κέντρο της Αθήνας. Ο πήχης
πέφτει όλο και πιο χαμηλά.
Ξαφνικά καθώς παρατηρούσα τον εξαθλιωμένο άντρα ακούστηκε η γυναίκα που μένει στον δεύτερο όροφο. Τον ρώτησε αν θέλει ένα παντελόνι. Ο άντρας ακούγοντας τις φωνές τραβήχτηκε προς τα πίσω. Μπορεί να μην κατάλαβε τι του έλεγε. Η γυναίκα το πέταξε μέσα σε μια σακούλα λέγοντας ότι αν ξαναπεράσει από κάτω σε λίγη ώρα θα του έδινε και κάποια άλλα ρούχα που είχε. Πέταξε το παντελόνι. Ο άντρας το πήρε σαστισμένος και έφυγε. Ύστερα από λίγα λεπτά πέρασε από κάτω και του έριξε μια σακούλα με ρούχα, τονίζοντας ότι είναι πλυμένα και καθαρά. Εκείνος την ευχαρίστησε χωρίς να μιλήσει βάζοντας το χέρι του στο στήθος.
Ξαφνικά καθώς παρατηρούσα τον εξαθλιωμένο άντρα ακούστηκε η γυναίκα που μένει στον δεύτερο όροφο. Τον ρώτησε αν θέλει ένα παντελόνι. Ο άντρας ακούγοντας τις φωνές τραβήχτηκε προς τα πίσω. Μπορεί να μην κατάλαβε τι του έλεγε. Η γυναίκα το πέταξε μέσα σε μια σακούλα λέγοντας ότι αν ξαναπεράσει από κάτω σε λίγη ώρα θα του έδινε και κάποια άλλα ρούχα που είχε. Πέταξε το παντελόνι. Ο άντρας το πήρε σαστισμένος και έφυγε. Ύστερα από λίγα λεπτά πέρασε από κάτω και του έριξε μια σακούλα με ρούχα, τονίζοντας ότι είναι πλυμένα και καθαρά. Εκείνος την ευχαρίστησε χωρίς να μιλήσει βάζοντας το χέρι του στο στήθος.
«Μεταξωτοί» άνθρωποι.
Το είχε πει σε μια συνέντευξή του ο Νίκος Καρούζος:
''Μεταξωτοί άνθρωποι''. Μιλούσε για κάποιους χωρικούς που είχε συναντήσει στη
Λέσβο. Αγράμματοι ήταν, αλλά σοφοί. Και, προπάντων, τρυφεροί με τους άλλους.
Απαλοί, χωρίς γωνίες που κόβουν, χωρίς καχυποψία, δίχως έπαρση και επιθετική
ειρωνεία που πληγώνει. Μεταξωτοί άνθρωποι...
Μού ’μεινε αυτός ο χαρακτηρισμός. Χαράχτηκε μέσα μου. Κι από
τότε ένα νέο κριτήριο λειτουργεί στις αξιολογήσεις μου για τους ανθρώπους: η
συμπεριφορά και η στάση τους σε «ασήμαντα»
πεδία της καθημερινότητας.
Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012
5η Οκτωβρίου 1582: Η ημέρα που «δεν υπήρξε» ποτέ!
Η 4η Οκτωβρίου 1582 ήταν η τελευταία ημέρα του Ιουλιανού Ημερολογίου. Η αμέσως επόμενη ημέρα και 1η του Γρηγοριανού Ημερολογίου ήταν η 15η Οκτωβρίου. Οι ημέρες από τις 5 Οκτωβρίου έως και τις 14 Οκτωβρίου «δεν υπήρξαν ποτέ», καθώς απαλείφτηκαν, προκειμένου οι ημερομηνίες να εναρμονιστούν με το νέο Γρηγοριανό Ημερολόγιο.
Η γενετήσια λειτουργία
Η γενετήσια λειτουργία είναι μια άγια
υπόθεση στα μάτια του Θεού κι ανήκει πέρα για πέρα στη σφαίρα της καθαρότητας
μέσα στην έγγαμη ζωή. Όπως θα δούμε, αποτελεί κλειδί για την προαγωγή και
ολοκλήρωση της ανθρώπινης προσωπικότητας. “Τίμιος ο γάμος εν πάσιν και η
κοίτη αμίαντος” (Εβρ.ιγ:4). Ο γάμος σε όλες τις πτυχές του είναι τίμιος,
δηλαδή, πολυτιμότατος στα μάτια του Θεού και γι’ αυτό άγιος.
Όμως και η κοίτη είναι σε όλες τις
πτυχές της, μέσα στο γάμο, αμίαντη, χωρίς μόλυσμα, χωρίς βεβήλωση. Αξίζει να
προσεχτεί ότι η λέξη “κοίτη” περιγράφει με τον πιο όμορφο τρόπο τη γενετήσια
λειτουργία του ανδρόγυνου. Κάτι άλλο που μπορούμε να παρατηρήσουμε είναι το
περιβάλλον αυτού του εδαφίου: Ο απόστολος Παύλος γράφει για τα τέλη των καιρών,
την αλλαγή του υλικού σύμπαντος με τους πνευματικούς ουρανούς. Τους καλεί σε
μια ζωή αγιασμού, λέγοντας ότι χωρίς τον αγιασμό, κανείς δεν θα δει τον Κύριο
(ιβ:26 & 14). Τους καλεί ακόμα να ζουν με λατρευτικό πνεύμα και με δέος
μπροστά σ’ ένα Κύριο που δεν είναι μόνο Αγιος, αλλά και “πυρ καταναλίσκον” (ιβ:28).
Τέλος, τους καλεί σε πρακτικό αγιασμό σε έργα αγάπης και γνήσιας ζωής πίστης.
Ανάμεσα τώρα σ’ όλα αυτά τους τονίζει με έμφαση ότι ο γάμος σ’ όλες του τις
πτυχές και η γενετήσια λειτουργία, από κάθε πλευρά είναι υπόθεση καθαρή και
άγια και δεν έχει σχέση με αμαρτία ή ηθικά μολύσματα, οποιασδήποτε μορφής.
Οι 10 πιο θανατηφόρες ασθένειες στην ιστορία της ανθρωπότητας
Μέχρι να κάνει την εμφάνισή του το ΑΙDS, η ανθρωπότητα ένιωθε ασφαλής ότι η
πρόοδος της ιατρικής επιστήμης κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα είχε καταφέρει να
«αφανίσει» από προσώπου Γης σχεδόν όλες τις ασθένειες που μπορούσαν να
προκαλέσουν μαζική θνησιμότητα.
Αυτές είναι οι 10 ασθένειες που θεωρήθηκαν μάστιγα για το ανθρώπινο είδος, και πλέον είτε δεν υπάρχουν, είτε συνεχίζουν να σκοτώνουν ανθρώπους σε τρομακτική κλίμακα:
Αυτές είναι οι 10 ασθένειες που θεωρήθηκαν μάστιγα για το ανθρώπινο είδος, και πλέον είτε δεν υπάρχουν, είτε συνεχίζουν να σκοτώνουν ανθρώπους σε τρομακτική κλίμακα:
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Ιώβ
Α.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο
Ιώβ είναι το πρώτο από τα πέντε ποιητικά βιβλία. Τα άλλα είναι οι Ψαλμοί, οι
Παροιμίες, ο Εκκλησιαστής και το Άσμα Ασμάτων.
Β.
ΘΕΜΑ
Ο
Ιώβ είναι ένα ξεχωριστό βιβλίο στη σφαίρα της φιλοσοφίας με το πρόβλημα των
ανθρώπινων παθημάτων σαν θέμα του. Ασχολείται και προσπαθεί να δώσει απάντηση
πάνω στο θέμα της ζωής και του ανθρώπου και στις απαντήσεις που δίνονται σ’
αυτό το βιβλίο αξίζει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή γιατί ερευνά διάφορα θέματα
τα οποία έχουν απασχολήσει το νου του ανθρώπου μέσα στους αιώνες. Δεν ερευνά
μόνο αλλά παράλληλα δίνει και τις απαντήσεις σε πολλά προβλήματα - ιδιαίτερα
στην ερώτηση γιατί υποφέρει ο δίκαιος;
Στο τέλος του βιβλίου ο Ελιού εξηγεί ότι ο
Θεός έχει έναν ιδιαίτερο σκοπό όταν επιτρέπει να υποφέρει ο άνθρωπος γιατί τον
παιδεύει με σκοπό να τον φέρει περισσότερο κοντά Του. Ο Θεός χρησιμοποίησε τα
παθήματα σαν δοκιμή του χαρακτήρα του Ιώβ και σαν ένα μέσο για να αποκαλύψει
στον ίδιο την αμαρτία της αυτοδικαίωσης, την οποία δεν είχε συνειδητοποιήσει.
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012
Μήπως είσαι επικούρειος ή μήπως είσαι στωικός!
Δεν είναι μόνο στα δικά μας χρόνια που η πίστη μας δέχεται επιθέσεις. Οι επιθέσεις ενάντια στο χριστιανισμό άρχισαν απ' το ξεκίνημά του. Μάλιστα, στο πέρασμα των αιώνων, όσο πιο προσκολλημένοι ήταν οι πιστοί στις αλήθειες της Βίβλου, εκδηλώνοντας μια ζωή με συνέπεια, τόσο πιο σφοδρές ήταν οι επιθέσεις που δεχόταν.
Κάποτε, έφτασαν στο σημείο να κατηγορήσουν τους χριστιανούς σαν αιμομίκτες και ανθρωποφάγους, παρεξηγώντας την ώρα του δείπνου του Κυρίου. Κάποιοι έχουν φτάσει στο σημείο ν' αμφισβητούν την ιστορική και θεία προσωπικότητα του Κυρίου μας Ιησού.
Κάποτε, έφτασαν στο σημείο να κατηγορήσουν τους χριστιανούς σαν αιμομίκτες και ανθρωποφάγους, παρεξηγώντας την ώρα του δείπνου του Κυρίου. Κάποιοι έχουν φτάσει στο σημείο ν' αμφισβητούν την ιστορική και θεία προσωπικότητα του Κυρίου μας Ιησού.
Μισό εκατομμύριο Ελληνόπουλα δεν έχουν να φάνε
Τα στοιχεία και οι αριθμοί είναι
ανατριχιαστικά. Πεντακόσιες χιλιάδες παιδιά στην Ελλάδα ζούνε κάτω από το όριο
της φτώχειας, ενώ το ποσοστό της παιδικής φτώχειας στη χώρα μας, σύμφωνα με
στοιχεία της Εurostat (2010), υπολογίζεται στο 23%. Η οικονομική κρίση εκτός από
την ανεργία, τη φτώχεια και τη διεύρυνση των ανισοτήτων συνοδεύεται από
μειωμένες παροχές υγείας, ανασφάλεια σίτισης, χαμηλή ποιότητα διατροφής και
αυξημένη παιδική νοσηρότητα και θνητότητα.
“Η κακή διατροφή μιας ολόκληρης γενιάς
Ελληνοπαίδων σήμερα θα έχει μακροπρόθεσμα αρνητικές επιπτώσεις και μπορεί να
επηρεάσει αρνητικά την οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα δεκαετίες αργότερα, όταν
πια αυτά τα παιδιά γίνουν ενήλικες” επισημαίνει ο παιδίατρος -σύμβουλος
γαλουχίας Στέλιος Παπαβέντσης σε ανακοίνωσή του με θέμα «Οικονομική κρίση και
βρεφική διατροφή» στο 10ο Μακεδονικό Συνέδριο Διατροφής που διεξάγεται στη
Θεσσαλονίκη.
Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012
Έξοδος - α (1)
Οι Εβραίοι χρησιμοποιούν πολύ αυτό το
σύνδεσμο για να ενώνουν προτάσεις μεταξύ τους και να δείχνουν συνέχεια. Το
βιβλίο που μελετάμε ξεκινάει έτσι για να δείξει ότι είναι συνέχεια της Γένεσης.
α:2-4
Στη σειρά των ονομάτων, πρώτα αναφέρονται
τα παιδιά από τις κανονικές γυναίκες και μετά από τις παλλακίδες (Λεία, Ραχήλ,
Βαλλά, Ζελφά).
α:5-6
Λέει ότι κατέβηκαν 70 ψυχές ενώ στη
Γέν.μς:26 είδαμε ότι ήταν 66. Ίσως να συμπεριλαμβάνει εδώ και τον Ιωσήφ,
Εφραΐμ, Μανασσή και Ιακώβ. Υπολογίζεται ότι μαζί με τις γυναίκες, τους δούλους
και τις δούλες πρέπει να ήταν περί τα 1000 άτομα αυτά που κατέβηκαν στην Αίγυπτο.
Τα δεξιά του Θεού
Η Βίβλος διδάσκει ότι ο Θεός είναι αόρατο πνεύμα, όμως Τον περιγράφει
και με όρους που σχετίζονται με το ανθρώπινο σώμα. Πολλοί τριαδικοί χρησιμοποιούν
αυτές τις περιγραφές για να υποστηρίξουν
τη θεωρία τους, ιδιαίτερα τα εδάφια που μιλάνε για το δεξί χέρι του Θεού και το
πρόσωπο του Θεού. Ας ψάξουμε να δούμε τι εννοεί η Βίβλος με αυτούς τους όρους.
Ιωάν.δ:24 λέει, «Ο Θεός είναι Πνεύμα». Αυτό σημαίνει ότι η αιώνια ουσία Του δεν
είναι ανθρώπινη ή φυσική. Πέρα από την φανέρωση του Θεού στο σώμα του Ιησού
Χριστού, ο Θεός δεν έχει φυσικό Σώμα. «πνεύμα
σάρκα και οστέα δεν έχει» (Λουκ.κδ:39). Ο Θεός δεν είναι «σαρξ και αίμα» (Ματθ.ις:17).
Ακριβώς επειδή είναι πνεύμα, ο Θεός είναι αόρατος για τον
άνθρωπο. «Κανένας άνθρωπος δεν έχει δει ποτέ το Θεό» (Ιωάν.α:18). «Κανένας
άνθρωπος δεν Τον έχει δει, ούτε μπορεί να Τον δει» (Α’ Τιμ.ς:16).
ο σπορέας των άστρων !
Το άγαλμα ονομάζεται «Seeder» (σ.σ. «Σπορέας»)
και βρίσκεται σε κεντρική πλατεία της πόλης Κάουνας
στη Λιθουανία. Πρόκειται για έναν γεωργό -εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από
μέταλλο- που ρίχνει σπόρους με το χέρι του στο έδαφος, τους οποίους παίρνει μέσα
από μια ειδική θήκη που φέρει στη μέση του. Αν και την ημέρα δεν είναι τίποτα
άλλο παρά ένα απλό άγαλμα που κοσμεί μια πλατεία της πόλης, το βράδυ ο «Σπορέας»
μεταμορφώνεται, παίζοντας με τη σκιά του που εμφανίζεται στο διπλανό
τοίχο.
Ο "street art Morfait" ζωγράφισε μερικά αστέρια στον τοίχο με απώτερο σκοπό να «παίξει» με τη σκιά του αγάλματος το βράδυ. Τι σημαίνει αυτό; Μόλις νυχτώσει ο «Σπορέας» μεταμορφώνεται σε «Σπορέα Αστεριών»! Καθώς η σκιά του αγάλματος εμφανίζεται πάνω στον τοίχο, τα αστέρια του καλλιτέχνη μοιάζουν να πέφτουν από το χέρι του γεωργού, παίρνοντας τη θέση των υποτιθέμενων σπόρων. Το αποτέλσμα είναι εντυπωσιακό, με τους περισσότερους περαστικούς να δηλώνουν ότι «ποτέ πριν δεν είχαν προσέξει το άγαλμα!»…
πηγη alexiptoto.com
Ο "street art Morfait" ζωγράφισε μερικά αστέρια στον τοίχο με απώτερο σκοπό να «παίξει» με τη σκιά του αγάλματος το βράδυ. Τι σημαίνει αυτό; Μόλις νυχτώσει ο «Σπορέας» μεταμορφώνεται σε «Σπορέα Αστεριών»! Καθώς η σκιά του αγάλματος εμφανίζεται πάνω στον τοίχο, τα αστέρια του καλλιτέχνη μοιάζουν να πέφτουν από το χέρι του γεωργού, παίρνοντας τη θέση των υποτιθέμενων σπόρων. Το αποτέλσμα είναι εντυπωσιακό, με τους περισσότερους περαστικούς να δηλώνουν ότι «ποτέ πριν δεν είχαν προσέξει το άγαλμα!»…
πηγη alexiptoto.com
Τι είδε ο Στέφανος;
Αρκετά εδάφια στην Καινή Διαθήκη λένε ότι ο Ιησούς κάθεται
στα δεξιά του Θεού. Ο Πέτρος χρησιμοποιεί αυτή την έκφραση στις Πράξ.β:34,
αναφερόμενος στον Ψαλμ.ρι:1. Σύμφωνα με το Πράξ.ζ:55, ο Στέφανος κοίταξε ψηλά
στον ουρανό την ώρα που τον λιθοβολούσαν μέχρι θανάτου και «είδε την δόξαν του Θεού, και τον Ιησούν ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού».
Τι σημαίνει αυτή η φράση; Μήπως σημαίνει ότι υπάρχουν δύο φυσικές φανερώσεις
του Θεού στον ουρανό, ο Θεός και ο Ιησούς, με τον δεύτερο να στέκεται συνέχεια
στα δεξιά του πρώτου; Αυτό είδε ο Στέφανος;
Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012
Αναζητώντας την αλήθεια - 008
Α. ΟΙ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ.
Διάβασε απ’ τους κύκλους τις διαστάσεις της
κιβωτού και την χωρητικότητά της. Πραγματικά, 1310 χάρτινα κουτιά που περιείχαν
αυτοκίνητα, μπορούσαν να χωρέσουν στην κιβωτό. Το μέγεθος των ζώων που μπήκαν
μέσα, κατά μέσο όρο, υπολογίζεται κοντά στο μέγεθος που έχουν δυο γάτες.
Βλέπουμε λοιπόν ότι υπήρχε πολύς χώρος στην κιβωτό του Νώε για όλα όσα
περιλάμβανε κι επιπλέον χώρος για τροφή. Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν ότι ο Νώε
δε μπορούσε να έχει χτίσει ένα τόσο μεγάλο σκάφος που να χωράει όλα τα ζώα,
αλλά σύμφωνα με τις διαστάσεις που ο Θεός του έδωσε, εύκολα μπορούσε να γίνει.
Η ιστορική εξέλιξη του Δόγματος της "Αγίας Τριάδας" - 8
Μεταξύ
άλλων ο Τερτυλλιανός έγραψε: «Ο Πατέρας είναι μεγαλύτερος ... από τον Υιό, και υπήρξε
εποχή που ο Υιός δεν υπήρχε.... Πριν από όλα τα πράγματα, ο Θεός ήταν μόνος του. Tο καθολικό έργο "Trinitas - A Theological Encyclopedia of the Holy Trinity" εξηγεί
ότι στην πραγματικότητα, αν και αργότερα συγγραφείς χρησιμοποίησαν μερικές ορολογίες του
Τερτυλλιανού για να περιγράψουν την Τριάδα, φαίνεται ότι ο Τερτυλλιανός δεν τις
χρησιμοποίησε με αυτή την έννοια.
Βιαστικά συμπεράσματα δεν μπορούν να
συναχθούν από τη χρήση της ορολογίας του Τερτυλλιανού, γιατί αυτός δεν εφάρμοσε αυτές τις
λέξεις για την τριαδική θεολογία.
Ως εκ τούτου ο Τερτυλλιανός προτείνει ότι ο Θεός είναι μια υπόσταση {substantia στα
Λατινικά - σε σύγκριση με «ουσία» στα ελληνικά} με τρία πρόσωπα {persona}. Η
ακριβής έννοια των λατινικών λέξεων substantia και persona δεν είναι εύκολο να
καθοριστούν ως προς την χρήση που τους κάνει ο Τερτυλλιανός. {Η substantia του Τερτυλλιανού θα
μπορούσε να χρησιμοποιηθεί υπό την έννοια του χαρακτήρα ή της φύσης [μεταξύ
άλλων πραγμάτων]. " - p. 90, Chadwick.} - p. 89, The Early Church, Καθηγητής Henry Chadwick (τριαδικός), 1986 ed., Dorset
Press, New York.
Τι είναι το όνομα αυτού;
(βλέπε σχετικά και : το όνομα του Θεού)
ΕΞ.Γ’13-14 Και είπεν ο Μωϋσής προς τον Θεόν, Ιδού, όταν εγώ υπάγω προς τους υιούς Ισραήλ και είπω προς αυτούς, Ο Θεός των πατέρων σας με απέστειλε προς εσάς, και εκείνοι μ' ερωτήσωσι, Τι είναι το όνομα αυτού; τι θέλω ειπεί προς αυτούς;
ΕΞ.Γ’13-14 Και είπεν ο Μωϋσής προς τον Θεόν, Ιδού, όταν εγώ υπάγω προς τους υιούς Ισραήλ και είπω προς αυτούς, Ο Θεός των πατέρων σας με απέστειλε προς εσάς, και εκείνοι μ' ερωτήσωσι, Τι είναι το όνομα αυτού; τι θέλω ειπεί προς αυτούς;
14 Και είπεν ο Θεός προς τον Μωϋσήν, Εγώ είμαι ο Ων· και
είπεν, Ούτω θέλεις ειπεί προς τους υιούς Ισραήλ· Ο Ων με απέστειλε προς εσάς.
Εδώ τίθεται ένα σοβαρό ερώτημα σε όλους μας, που πρέπει να
το προσέξουμε πάρα πολύ αγαπητοί.
Ποιός είναι αυτός που μιλάει στο Μωυσή?
Το μοναδικό θεμέλιο
Α' Κορ.γ:9-23
«Διότι του Θεού είμεθα συνεργοί, σεις είσθε του Θεού αγρός, του Θεού οικοδομή» (εδ.9).
Ο Παύλος και ο Απολλώς ήταν συνεργάτες του Θεού, η εκκλησία ήταν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους, αυτό που είχαν οικοδομήσει και τον καιρό που γράφει ο Παύλος αυτή την επιστολή, ακόμα οικοδομούσαν, ο αγρός του Θεού ακόμα φτιαχνόταν.
Ο Παύλος είχε θέσει ένα στερεό θεμέλιο που οι επόμενοι το βρήκαν έτοιμο και μπήκαν στη δουλειά, αλλά εδώ προειδοποιεί «έκαστος όμως ας βλέπη πώς εποικοδομεί».
Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012
(1Θεσ. 4:16-17)
Επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον,
έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου.
έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου.
«Θα σε βρούμε». Ανατριχιαστική διαφήμιση της Nestlé που χρησιμοποιεί τσιπ εντοπισμού για να βρει τον νικητή διαγωνισμού
Σε μια διαφήμιση για το νέο διαγωνισμό στις σοκολάτες Kit Kat της Nestlé δίνεται με τρόπο…διασκεδαστικό η εικόνα ενός
αστυνομικού κράτους ‘Μεγάλου Αδελφού’ που παρακολουθεί όλους τους
‘υπηκόους’ του με δορυφόρο. Ο τίτλος του διαγωνισμού είναι «Θα σε βρούμε»
(“We Will Find You”) και δείχνει να έχει
τοποθετηθεί ένα τσιπ παρακολούθησης στο εσωτερικό της σοκολάτας που
"κερδίζει", επιτρέποντας στους υπεύθυνους στα κεντρικά γραφεία της Nestlé την
παρακολούθηση του ‘νικητή’ μέσω δορυφόρου και την αποστολή ειδικής ομάδας που θα
βρει τον νικητή και θα του δώσει το βραβείο του.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012
Ακολουθώντας το Χριστό οπουδήποτε…
«Ιδών δε ο Ιησούς πολλούς όχλους περί
εαυτόν, προσέταξε να αναχωρήσωσιν εις το πέραν. Και
πλησιάσας εις γραμματεύς είπε προς αυτόν, Διδάσκαλε, θέλω σοι ακολουθήσει όπου
αν υπάγης. Και λέγει προς αυτόν ο
Ιησούς· Αι αλώπεκες έχουσι φωλεάς και τα πετεινά του ουρανού κατοικίας, ο δε
Υιός του ανθρώπου δεν έχει που να κλίνη την κεφαλήν. Άλλος δε εκ των μαθητών αυτού είπε προς αυτόν· Κύριε,
συγχώρησόν μοι να υπάγω πρώτον και να θάψω τον πατέρα μου. Ο δε Ιησούς είπε προς αυτόν· Ακολούθει μοι και άφες
τους νεκρούς να θάψωσι τους εαυτών νεκρούς».
Ο Ιησούς είδε πολύ όχλο να Τον περιτριγυρίζει και σαν αποτέλεσμα πρόσταξε
να φύγουν στην απέναντι μεριά της λίμνης! Αναρωτιέται βέβαια κανείς γιατί;
Γιατί όταν βλέπει ο Χριστός τα πλήθη, αντί να μείνει σηκώνεται να φύγει; Πολύ
πιθανόν να χρειαζόταν ξεκούραση, ανανέωση, ο ίδιος και οι μαθητές.
Αυτή η στάση του Ιησού, δεν είναι χωρίς προηγούμενο. Και σε άλλες
περιπτώσεις φεύγει ακριβώς όταν έρχονται τα πλήθη:
«Αλλ' έτι μάλλον διήρχετο η φήμη περί αυτού, και
συνηθροίζοντο όχλοι πολλοί, διά να ακούωσι και να θεραπεύωνται υπ' αυτού από
των ασθενειών αυτών· αυτός δε απεσύρετο εις τας
ερήμους και προσηύχετο» (Λουκ.ε:15-16).
Ο υπεράνθρωπος Χριστιανός
«Έχετε χρείαν υπομονής,
διά να κάμητε το θέλημα του Θεού, και να λάβητε την επαγγελίαν» (Εβραίους
ι:36).
Είναι ένα λάθος γνωστό, που όλοι λίγο πολύ το έχουμε κάνει
κάποτε. Δεν αποδίδω κίνητρα και υστεροβουλία. Αντίθετα είναι λάθος αγάπης και
ζήλου προς τον Κύριο, προς την αγάπη Του και τον άγιο λόγο Του. Παρακινούμε
τους ανθρώπους του Θεού να στοχεύουν τα καλύτερα και να ζουν τα υψηλότερα της
πνευματικής ζωής. Πολύ καλό αυτό. Όταν δε συμπεριλάβουμε και τον εαυτό μας μέσα
σ’ αυτές τις παραινέσεις, είναι ακόμα καλύτερα. Να ζήσουμε τα υψηλότερα του λόγου
του Θεού, να ανέβουμε ακόμα πιο ψηλά, να υψώσουμε τα μάτια της πίστης στις
«ψηλές βουνοκορφές που αγγίζουν τον Ουρανό, να απλώσουμε το χέρι της πίστης και
να ζητήσουμε τα καλύτερα, τα σπάνια, αυτά που είναι για λίγους.
Κίνα: σε κλουβιά για να μην ενοχλούν οι ζητιάνοι!
Σε κλουβιά παρόμοια αυτών του ζωολογικού κήπου, διατάχθηκαν να παραμείνουν
επαίτες, κατά τη διάρκεια θρησκευτικού φεστιβάλ στο Νατσάνγκ της επαρχίας Γιανγκ
Σι, στη νότια Κίνα, καθώς οι διοργανωτές θεωρούν πως καταστρέφεται η εμπειρία
των επισκεπτών και δήλωσαν πως όποιος θέλει να ζητιανεύει, θα το κάνει...πίσω
απ' τα κάγκελα!
Οι «κρατούμενοι» έχουν την επιλογή να φύγουν ανά πάσα στιγμή - με την αποχώρηση τους όμως, να σημαίνει και απαραίτητο...εξορισμό απ' την πόλη, ή να παραμείνουν καθισμένοι εκεί, μιας και τα κλουβιά είναι τόσο μικρά, που καθιστούν ανέφικτο σε έναν ενήλικα να σταθεί όρθιος.
Οι «κρατούμενοι» έχουν την επιλογή να φύγουν ανά πάσα στιγμή - με την αποχώρηση τους όμως, να σημαίνει και απαραίτητο...εξορισμό απ' την πόλη, ή να παραμείνουν καθισμένοι εκεί, μιας και τα κλουβιά είναι τόσο μικρά, που καθιστούν ανέφικτο σε έναν ενήλικα να σταθεί όρθιος.
Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012
Οι δύο διαθήκες
Ακριβώς όπως υπάρχουν δύο σπέρματα του Αβραάμ, το φυσικό και το πνευματικό, ο Ισραήλ και η εκκλησία, έτσι υπάρχουν και δύο διαθήκες.
Μια απ' τις πιο καθαρές διακηρύξεις σχετικά μ' αυτό, βρίσκεται στην Γαλ.δ:22-26 «Διότι είναι γεγγραμμένον, ότι ο Αβραάμ εγέννησε δύο υιούς, ένα εκ της δούλης, και ένα εκ της ελευθέρας, αλλ' ο μεν εκ της δούλης εγεννήθη κατά σάρκα, ο δε εκ της ελευθέρας, διά της επαγγελίας. Τα οποία είναι κατ' αλληγορίαν, διότι αύται είναι αι δύο διαθήκαι, μία μέν από του όρους Σινά, η γεννώσα προς δουλείαν, ήτις είναι η 'Αγαρ. (Διότι το 'Αγαρ είναι το όρος Σινά εν τη Αραβία, και ταυτίζεται με την σημερινήν Ιερουσαλήμ, είναι δε εις δουλείαν μετά των τέκνων αυτής.) Η δε άνω Ιερουσαλήμ είναι ελευθέρα, ήτις είναι μήτηρ πάντων ημών».
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)

.jpg)



































