ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Στο κεφάλαιο αυτό
βλέπουμε ν’ ανοίγονται οι πρώτες 6 σφραγίδες του βιβλίου της κληρονομιάς του
ανθρώπινου γένους. Δεν πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός ότι συνεχίζουμε με το ίδιο
αντικείμενο του δ:1, που λέει : Ανάβα
ώδε, και δείξω σοι ά δεί γενέσθαι μετά ταύτα. Όλο το υπόλοιπο βιβλίο της
αποκάλυψης μιλά για γεγονότα που πρέπει να γίνουν.
Το άνοιγμα των 6
σφραγίδων το βλέπουμε από την ίδια θέση που το βλέπει και ο Ιωάννης, δηλ. το
θρόνο του Θεού. Οι σφραγίδες καθώς ανοίγονται φανερώνουν γεγονότα που πρέπει να
γίνουν για να εδραιωθεί ο θρόνος του Θεού. Πρέπει να θυμόμαστε ότι τα γεγονότα
αυτά είναι η απόδειξη ότι ο Θεός είναι δίκαιος, που σημαίνει ότι καθετί που θα
συμβεί επάνω στην οικουμένη, θα είναι δίκαιη κρίση για τον άνθρωπο που αρνήθηκε
τελείως το Θεό.
Ακόμα, ότι πρέπει
να βασιλέψει και να δοξαστεί ανάμεσα σ’ όλους αυτούς που Τον αγαπούν και
παράλληλα θα δείξει που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος, με την ελεύθερη θέλησή
του, χωρίς Αυτόν.
Στα εδάφια 1-8
βλέπουμε τους τέσσερις ιππείς και το τί κάνουν καθώς έρχονται στο πρόσωπο της
γης, και θα δούμε τί αντιπροσωπεύει ο καθένας απ’ αυτούς. Η 5η
σφραγίδα (εδάφια 9-11) φανερώνει τις ψυχές των σφαγμένων κάτω από το
θυσιαστήριο και τέλος η 6η σφραγίδα δείχνει το μεγάλο σεισμό και τα
σημεία που γίνονται στον ουρανό στο τέλος των πρώτων 3 ½ χρόνων της Μεγάλης
Θλίψης.
Τη στιγμή που ο
Ιωάννης βλέπει όλα αυτά, η Αρπαγή έχει γίνει και η νύμφη είναι στο θρόνο του
Θεού. Στα προηγούμενα κεφάλαια είδαμε τα 4 ζώα και τους 24 πρεσβύτερους μέσα
και κύκλω του θρόνου του Θεού να ψάλλουν (ε:9). Το σημειώνουμε, γιατί υπάρχουν
ορισμένοι που δεν βλέπουν την Αρπαγή και λένε ότι η νύμφη θα περάσει μέσα από
την θλίψη.
Αποκ.ς:1 Και είδον ότε ήνοιξεν το
αρνίον μίαν εκ των επτά σφραγίδων, και ήκουσα ενός εκ των τεσσάρων ζώων
λέγοντος ως φωνή βροντής, Ερχού.
Και είδον ότε ήνοιξεν το αρνίον μίαν εκ των επτά
σφραγίδων
Εδώ το Αρνίο
ανοίγει την πρώτη σφραγίδα απ’ αυτές που όπως είδαμε στο 5ο
κεφάλαιο, ήταν ο μόνος άξιος ν’ ανοίξει. Είδαμε επίσης ότι το βιβλίο με τις εφτά
σφραγίδες, ήταν αυτό της αιώνιας κληρονομιάς μας, ή της διαθήκης του Θεού με
μας, σχετικά με τη θέση μας σαν βασιλείς μετά του Χριστού, στην αιώνια Βασιλεία
Του.
και ήκουσα ενός εκ των τεσσάρων ζώων λέγοντος ως
φωνή βροντής, Ερχού.
Εδώ ο Ιωάννης λέει
ότι άκουσε τη φωνή ενός από τα τέσσερα ζώα, που ήταν σαν βροντή. Είναι σαν να
λέει ότι άκουσε ένα από τα 4 ζώα να λέει με φωνή σαν ήχο βροντής. Έτσι, η φωνή
αυτού του ζώου έμοιαζε με βροντή.
Ερχού.
Αυτό το λέει ένα
απ’ τα 4 ζώα διατάζοντας, γιατί είναι προστακτική. Το ερώτημα είναι ποιον
διατάζει; Δεν διατάζει το Χριστό να έρθει, γιατί είναι άτοπο, αλλά το λευκό
ίππο και τον αναβάτη του. Διατάζει να συμβεί ένα γεγονός πάνω στο πρόσωπο της
γης, που δεν είναι τίποτε άλλο από τον ερχομό του αντίχριστου. Οι 4 ίπποι
πηγαίνουν στη γη με εντολή του Θεού. Ένα από τα 4 ζώα διατάζει και τότε ο
Ιωάννης βλέπει τον λευκό ίππο στο 2ο εδάφιο.
Μπορούμε να πούμε
εδώ ότι το ερχού έχει την έννοια του
πήγαινε. Όταν οι Ιουδαίοι πήγαν να συλλάβουν το Χριστό, ο Κύριος δεν αντιστάθηκε
καθόλου γιατί ήταν η ώρα του σκότους. Εδώ τώρα ένα από τα 4 ζώα διατάζει τον
Α/Χ να έρθει, γιατί θα είναι πάλι η ώρα του σκότους και βλέπουμε ότι ο Α/Χ δεν
έρχεται αν δεν τον διατάξουν τα 4 ζώα.
Αυτό σημαίνει ότι
ο Θεός επιτρέπει και συμβαίνουν όλα. Όσο η νύμφη ήταν στη γη, την εξουσίαζαν οι
διάφοροι μεγιστάνες και κοσμοκράτορες. Τώρα όμως ο Κύριος δίνει την εξουσία στη
νύμφη, που πέρνει ενεργό μέρος σε όλο το σχέδιο του Θεού. Γινόμαστε μέτοχοι
θείας φύσεως και μέτοχοι σε ότι ο Θεός έχει να κάνει στην αιωνιότητα.