Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Η εκκλησία δεν θα περάσει μέσα από τη Μεγάλη Θλίψη.


Τελευταία, είδα να κυκλοφορεί ένα βιντεάκι που αναφερόταν σε εσχατολογικά θέματα: αρπαγή, Μεγάλη Θλίψη, Χιλιετηρίδα κτλ.
 
Ο ομιλητής, ισχυριζόταν ότι η Αρπαγή της εκκλησίας θα γίνει μετά τη Μεγάλη Θλίψη.
 
Όμως, αυτή η θέση δημιουργεί αρκετά ερωτηματικά, που καλό θα ήταν να τα λάβουν υπόψη τους όσοι πιστεύουν αυτή την εξέλιξη των γεγονότων.

1)    Η Γραφή μας λέει να γινόμεθα έτοιμοι διότι καθ' ην ώραν δεν στοχαζόμεθα, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου (Λουκ.ιβ:40). Στην Αποκ.γ:3 ο Ιησούς λέει: «…Εάν λοιπόν δεν αγρυπνήσης, θέλω ελθεί επί σε ως κλέπτης, και δεν θέλεις γνωρίσει ποίαν ώραν θέλω ελθεί επί σε».
 
Αν όμως, όπως ισχυρίζονται, ο Κύριος θα έρθει μετά τη Μεγάλη Θλίψη, δεν χρειάζεται πολύς κόπος να υπολογίσει κανείς 7 χρόνια (τόσο είναι η διάρκεια της Μ. Θλίψης που όλοι πιστεύουν), από τη στιγμή που θα αναλάβει καθήκοντα ο Αντίχριστος! Άρα, στον αέρα τα λόγια του Ιησού:  «Προσέχετε, αγρυπνείτε και προσεύχεσθε διότι δεν εξεύρετε πότε είναι ο καιρός» (Μάρκ.ιγ:33). Αυτοί θα ξέρουν!
 
2)    Αν διδάσκει κανείς ότι η Αρπαγή θα γίνει μετά τη Μεγάλη Θλίψη, τότε κλέβει την ελπίδα των χριστιανών ότι ο Κύριος μπορεί να έρθει ανά πάσα στιγμή!
 
«Διότι το ευαγγέλιον ημών δεν έγεινεν εις εσάς εν λόγω μόνον, αλλά και εν δυνάμει, και εν Πνεύματι Αγίω, και εν πληροφορία πολλή, καθώς εξεύρετε οποίοι υπήρξαμεν μεταξύ σας διά σας. Και σείς εγείνετε μιμηταί ημών και του Κυρίου, δεχθέντες τον λόγον εν μέσω πολλής θλίψεως, μετά χαράς Πνεύματος Αγίου.....και να προσμένητε τον Υιόν αυτού εκ των ουρανών, τον οποίον ανέστησε εκ νεκρών, τον Ιησούν, όστις ελευθερόνει ημάς από της μελλούσης οργής» (Α’ Θεσ.α:5, 6, 10).
 
Βλέπουμε εδώ ότι αυτοί οι άνθρωποι καθώς έλαβαν το ευαγγέλιο με τη δύναμη και τη χαρά του Αγίου Πνεύματος, άρχισαν να περιμένουν τον Ιησού, το Γιο του Θεού απ’ τον ουρανό, Αυτόν που τους ελευθέρωσε από τη μέλλουσα οργή! Αν ρωτούσες ένα Θεσσαλονικιό, τότε, τι περιμένει, ποια θα ήταν η απάντησή του; Μήπως θ’ απαντούσε: «Περιμένω να περάσω τη Μεγάλη Θλίψη για να με αρπάξει ο Κύριος», ή μήπως θα έλεγε: «Περιμένω την ώρα που θα πεθάνω για να βρεθώ με τον Ιησού»; Όχι. Η απάντησή του θα ήταν απλά αυτή: «Περιμένω το Γιο του Θεού απ’ τον ουρανό»! Αυτό και τίποτε άλλο, είναι η σωστή ελπίδα για το Χριστιανό.
 
3)    Αποκ.γ:10  ότι ετήρησας τον λόγον της υπομονής μου, καγώ σε τηρήσω εκ της ώρας του πειρασμού της μελλούσης έρχεσθαι επί της οικουμένης όλης πειράσαι τους κατοικούντας επί της γής.
 
Η λέξη «τηρήσω» έχει την έννοια του να φυλάξεις κάτι με ασφάλεια. Συχνά χρησιμοποιείται για ανθρώπους που κρατούνται στη φυλακή για να μην ξαναφύγουν. Έτσι και ο Κύριος θα φυλάξει τη Νύμφη Του από την ώρα του πειρασμού σε ασφάλεια Πραξ.δ:3 & ε:18.
 
Αυτή είναι η υπόσχεση που έδωσε ο Ιησούς στην εκκλησία, ότι θα την φυλάξει απ’ την ώρα του πειρασμού που πρόκειται να έλθει πάνω σ’ όλο τον κόσμο.  Αυτή η ώρα, που όμοιά της δεν υπάρχει στην ανθρώπινη ιστορία, δεν ήρθε ακόμα. Θα εκφύγουμε, αν κρατούμε σταθερά το λόγο Του και τ’ όνομά Του.
 
Αυτή η ώρα του πειρασμού, βέβαια, δεν είναι 24ωρη, αλλά είναι μια περίοδος χρόνου (7 χρόνια), που θα δοκιμαστούν όλοι οι κατοικούντες τη γη για να πάρουν μια απόφαση. Αυτή την απόφαση εμείς καλούμαστε να την πάρουμε τώρα για να μην χρειαστεί να μπούμε μέσα σ’ αυτή την ώρα του πειρασμού. Είναι απόφαση θανάτου, γιατί λέει: «Και δεν ηγάπησαν την ψυχήν αυτών μέχρι θανάτου» Αποκ.ιβ:11.
 
Η λέξη ΕΚ σημαίνει ΕΞΩ ΑΠΟ, που σημαίνει ότι ο Θεός θα μας τηρήσει έξω από την ώρα του πειρασμού, όχι ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ, αλλά ΕΞΩ ΑΠΟ την ώρα του πειρασμού που θα έλθει σ’ όλη την οικουμένη, κι αυτό είναι ευνόητο γιατί ο Θεός θα μας αρπάξει και θα μας πάρει κοντά Του εν ριπή οφθαλμού.
 
Ο Ιησούς είπε: Λουκ.κα:36 «Αγρυπνείτε λοιπόν δεόμενοι εν παντί καιρώ δια να καταξιωθήτε να εκφύγετε πάντα ταύτα τα μέλλοντα να γείνωσι». Εδώ αναφέρεται σ’ αυτή την ώρα της Μεγάλης Θλίψης που θα δοκιμάσει τον κόσμο όλο. Οι άγιοι όμως του Θεού δεν θα δοκιμαστούν γιατί θα έχουν αρπαχτεί. Πρέπει να καταξιωθείς για να εκφύγεις όλα αυτά. Όχι να περάσεις μέσα από όλα αυτά!
 
4)    Όσοι άγιοι περάσουν μέσα στη Μ. Θλίψη, πρέπει να πεθάνουν για να πάνε στον ουρανό (Αποκ.ς:11). Ο Παύλος όμως μιλάει για ζωντανούς που θα αρπαχτούν (Α’ Θες.δ:15), πότε και πως θα γίνει αυτό αν η νύμφη πρέπει αν περάσει μέσα από τη Μ.Θ;


Λαμβάνοντας υπόψη τις λεπτομερείς οράσεις μέσα στο βιβλίο της Αποκάλυψης αλλά και αλλού μέσα στο λόγο του Θεού σχετικά με τον Αντίχριστο και τη βασιλεία του, δεν θα υπάρχει κανείς ζωντανός άγιος στο τέλος της περιόδου της Επταετίας. Θα τους έχει σκοτώσει όλους ο Αντίχριστος αφού θα αρνηθούν να λάβουν το χάραγμα στο χέρι ή στο μέτωπό τους.  Αν το πάρουν, είναι καταδικασμένοι για την κόλαση. Δεν υπάρχει καμία εξαίρεση σ’ αυτό!!! Η αρπαγή προφανώς δεν θα γίνει στο τέλος της Μεγάλης Θλίψης, γιατί απλά δεν θα υπάρχουν οι «ζώντες και απομένοντες» (Α’ Θες.δ:17)!!! Η εκκλησία δεν θα περάσει μέσα από τη Μεγάλη Θλίψη.
 
5)    Ακόμα στην Αποκ.ιγ:7 βλέπουμε το θηρίο (Α/Χ) να κάνει πόλεμο και να νικάει τους αγίους. Όμως, είναι δυνατόν ο Α/Χ να νικήσει την εκκλησία; Τότε που είναι αυτή η εκκλησία που είναι τρομερή σαν στράτευμα με σημαίες (Α. Ασμ.ς:4), για την οποία πύλες Άδου δεν θα ισχύσουν (Ματθ.ις:18); Ποιος είναι τότε ο Υιός άρσεν που βλέπουμε στην Αποκ.ιβ:7 ο οποίος καταφέρνει θανατηφόρο χτύπημα στον δράκοντα;
 
6)    Ένα άλλο επιχείρημα όσο αφορά σ’ αυτό το λάθος, είναι στην Αποκ.ε όπου βλέπουμε τον καθήμενο επί του θρόνου να έχει στα δεξιά Του το βιβλίο με τις 7 σφραγίδες, ακόμη βλέπουμε το Αρνίο, τα 4 ζώα και τους 24 πρεσβύτερους να ψάλλουν νέαν ωδήν λέγοντες (εδ.9) Άξιος είσαι να λάβης το βιβλίον, και να ανοίξης τας σφραγίδας αυτού. Πριν λοιπόν ανοιχτούν οι σφραγίδες, βλέπουμε να υπάρχουν άγιοι στην παρουσία του Θεού. Άρα το σύνολο αυτό των ανθρώπων (ψυχών) που βλέπουμε στην 5η σφραγίδα που είναι σε χρόνο μεταγενέστερο από τη στιγμή που τα 4 ζώα και οι 24 πρεσβύτεροι δίνουν δόξα στο Αρνίο, είναι διαφορετικό απ’ αυτό που μόλις αναφέραμε.
 
7)    Η Βίβλος διδάσκει ότι ο Αντίχριστος θα είναι η πιο δυνατή φυσιογνωμία  στον κόσμο, στην πραγματικότητα θα είναι τόσο ισχυρός, που όποιος δεν πάρει τον αριθμό του στο χέρι ή στο μέτωπο, δεν θα μπορεί ούτε να αγοράσει ούτε θα πουλήσει. Θα ελέγξει κυριολεκτικά όλο τον κόσμο και αυτό το σύστημα και αυτό το πνεύμα είναι ζωντανό στη γη τώρα!!!
 
Ωστόσο, η ίδια Βίβλος που διδάσκει ο Αντίχριστος θα είναι ο πιο ισχυρός άνθρωπος στη γη, διδάσκει επίσης ότι «μεγαλήτερος είναι εκείνος όστις είναι εν υμίν παρά όστις είναι εν τω κόσμω» (Α’ Ιωάν.δ:4). Εδώ είναι η σοφία, δεν μπορείς να έχεις δύο «ΜΕΓΑΛΟΥΣ» ταυτόχρονα.  Ένας από αυτούς πρέπει να φύγει, πριν έρθει ο άλλος, όπως είναι γραμμένο:
 
διότι το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται, μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα και τότε θέλει αποκαλυφθή ο άνομος, τον οποίον ο Κύριος θέλει απολέσει με το πνεύμα του στόματος αυτού και θέλει εξαφανίσει με την επιφάνειαν της παρουσίας αυτού (Β’ Θεσ.β:7-8)
 
Εδώ μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι «κάποιος» εμποδίζει. Και θα συνεχίζει να εμποδίζει μέχρι η εκκλησία «εκβληθή εκ μέσου» και στη συνέχεια πρέπει να αποκαλυφθεί ο άνομος (Αντίχριστος)! 
 
Ο Αντίχριστος δεν μπορεί να εμφανιστεί στην παγκόσμια σκηνή, για όσο διάστημα η εκκλησία είναι εδώ, επειδή η εκκλησία είναι μεγαλύτερη σε κάθε περίπτωση, από τις δυνάμεις του Αντίχριστου. Είναι εξωβιβλικό να πιστεύει κανείς οτιδήποτε άλλο.
 
Αν η εκκλησία έπρεπε να περάσει μέσα από τη Μεγάλη Θλίψη, δεν νομίζετε ότι ο Θεός θα είχε δώσει κάποιες οδηγίες στην Καινή Διαθήκη στην εκκλησία πώς να προετοιμαστεί, πώς να περάσει την περίοδο της επταετίας; Δεν υπάρχει ουτε μία οδηγία προς την εκκλησία στην Κ. Διαθήκη, αναφορικά με το χάραγμα του θηρίου! Δεν υπάρχει ούτε μια λέξη τέτοιας οδηγίας γιατί: Η εκκλησία δεν θα περάσει μέσα από τη Μεγάλη θλίψη!
 
Ο Θεός έδωσε 21 βιβλία, τις Επιστολές, στην εκκλησία, διδάσκοντας πώς να ζήσει, πώς να προετοιμαστεί αγρυπνώντας για τον ερχομό Του... αλλά ούτε μία οδηγία για το πώς να περάσει τη Μεγάλη Θλίψη επειδή: η εκκλησία δεν θα περάσει μέσα από την ώρα του πειρασμού.