Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Η θεότητα (24)



Παραθέτουμε 13 ομάδες εδαφίων που είναι παράλληλες μεταξύ τους και κάθε μία αναφέρεται στην ίδια ιδιότητα ή γεγονός με διαφορετικό κάθε φορά όρο για τη θεότητα.
Αυτά δείχνουν πως ο ΓΙΑΧΟΥΕ είναι ο ίδιος με τον ΕΛ και τον ΕΛΟΧΙΜ και ότι τα τρία αυτά ονόματα αναφέρονται στον ΕΝΑ αληθινό Θεό ο οποίος είναι ΕΙΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!


1. ΑΝΑΒΙΒΑΣΕ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΙΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
· ΕΛ (Aριθ.κγ:22) Ο ΕΛ εξήγαγε αυτούς εξ Αιγύπτου..
· ΕΛΟΧΙΜ (Λευιτ.κς:13) Εγώ είμαι ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛΟΧΙΜ σας, όστις σας εξήγαγε εκ της γης των Αιγυπτίων....
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Λευιτ.ια:45) Διότι εγώ είμαι ο ΓΙΑΧΟΥΕ, όστις σας αναβίβασα εκ γης Αιγύπτου...

2. ΠΟΙΗΤΗΣ
· ΕΛ (Μαλαχ.β:10) Δέν είναι ΕΙΣ ο Πατήρ πάντων ημών; Δέν έπλασεν ημάς ΕΙΣ ΕΛ;
· ΕΛΟΧΙΜ (Γέν.α:1) Εν αρχή εποίησεν ο ΕΛΟΧΙΜ τον ουρανόν..
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Ησ.μ:28) Ο ΓΙΑΧΟΥΕ ο ποιητής των άκρων της γής, δέν ατονεί και δέν αποκάμνει

3. ΛΥΤΡΩΤΗΣ
· ΕΛ (Ψαλμ.ιη:2) Ο ΓΙΑΧΟΥΕ είναι η πέτρα μου και το φρούριό μου ΕΛ ο βράχος μου επ' αυτόν θέλω ελπίζει.
· ΕΛΟΧΙΜ (Β' Χρον.λβ:11) ..λέγων ο ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛΟΧΙΜ ημών θέλει ελευθερώσει ημάς..
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Β' Βασ.ιη:32) ...ο ΓΙΑΧΟΥΕ θέλει μας λυτρώσει...

4. ΣΥΓΧΩΡΩΝ
· ΕΛ (Ψαλμ.99:8) ..έγεινας εις αυτούς ΕΛ συγχωρητικός...
· ΕΛΟΧΙΜ (Δαν.θ:9) ..του ΕΛΟΧΙΜ ημών είναι οι οικτιρμοί
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Ιερεμ.λα:34) ..λέγει ΓΙΑΧΟΥΕ Διότι θέλω συγχωρήσει την ανομίαν αυτών και την αμαρτίαν αυτών.

5. Ο ΕΛΕΩΝ Ή ΕΛΕΗΜΩΝ
· ΕΛ (Έξοδ.λδ:6) ...ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛ οικτίρμων και ελεήμων..
· ΕΛΟΧΙΜ (Αμώς ε:15) ..ίσως ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛΟΧΙΜ των δυνάμεων ελεήσει..
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Ψαλμ.ργ:8) Οικτίρμων και ελεήμων είναι ο ΓΙΑΧΟΥΕ

6. Ο ΘΕΡΑΠΕΥΩΝ
· ΕΛ (Αριθ.ιβ:13)  ..δέομαι ΕΛ ιάτρευσον αυτήν...
· ΕΛΟΧΙΜ (Ψαλμ.λ:2) ...ΕΛΟΧΙΜ μου εβόησα προς σε και με εθε- ράπευσες...
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Έξοδ.ιε:26) ..διότι εγώ είμαι ο ΓΙΑΧΟΥΕ ο θεραπεύων

7. ΒΟΗΘΟΣ
· ΕΛ (Ψαλμ.ι:12-14) ΕΛ ..εις τον ορφανόν είσαι βοηθός..
· ΕΛΟΧΙΜ (Α' Χρον.ιβ:18) ...διότι ο ΕΛΟΧΙΜ σου σε βοηθεί
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Ψαλμ.λγ:20) ..η ψυχή ημών προσμένει τον ΓΙΑΧΟΥΕ αυτός είναι βοηθός ημών και ασπίς ημών...

8. ΖΗΛΟΤΥΠΟΣ
· ΕΛ (Ναούμ α:2) Ζηλότυπος είναι ο ΕΛ...
· ΕΛΟΧΙΜ (Λευιτ.δ:24) ..ο ΕΛΟΧΙΜ σου είναι πυρ καταναλίσκον, είναι ΕΛ ζηλότυπος..
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Έξοδ.κ:5) Διότι εγώ ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛΟΧΙΜ σου είμαι ΕΛ ζηλότυπος...

9. ΚΡΙΤΗΣ
· ΕΛ (Ιώβ.η:3) Μήπως ο ΕΛ ανατρέπει την κρίσιν; ή ο Παντοδύναμος ανατρέπει το δίκαιον;
· ΕΛΟΧΙΜ (Εκκλ.γ:17) ..ο ΕΛΟΧΙΜ θέλει κρίνει τον δίκαιον και τον ασεβή...
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Α' Σαμ.β:10) ..ο ΓΙΑΧΟΥΕ θέλει κρίνει τα πέρατα της γής.

10. Ο ΦΥΛΑΤΤΩΝ ΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ
· ΕΛ (Νεεμ.θ:32) ...ο ισχυρός και φοβερός ΕΛ, ο φυλάττων την διαθήκην και το έλεος..
·  ΕΛΟΧΙΜ (Δευτ.ζ:12) ...θέλει φυλάξει ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛΟΧΙΜ σου εις σέ την διαθήκην και το έλεος...
·  ΓΙΑΧΟΥΕ (Δευτ.ζ:12) ...θέλει φυλάξει ΓΙΑΧΟΥΕ ο ΕΛΟΧΙΜ σου εις σέ την διαθήκην και το έλεος...

11. Ο ΒΡΑΧΟΣ ή Η ΠΕΤΡΑ
· ΕΛ (Ψαλμ.πθ:26) ΕΛ μου η πέτρα της σωτηρίας μου..
· ΕΛΟΧΙΜ (Δευτ.λβ:3-4) ..απόδοτε μεγαλωσύνην εις τον ΕΛΟΧΙΜ ημών. Αυτός είναι ο βράχος.
·  ΓΙΑΧΟΥΕ (Ψαλμ.ιη:2) Ο ΓΙΑΧΟΥΕ είναι η πέτρα μου..

12. ΣΩΤΗΡ
· ΕΛ (Ψαλμ.ρς:21) Ελησμόνησαν τον ΕΛ τον σωτήρα αυτών..
· ΕΛΟΧΙΜ (Ησ.μγ:3) Ο ΕΛΟΧΙΜ σου, ο Άγιος ο Σωτήρ σου
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Ησ.μγ:11) Εγώ είμαι ο ΓΙΑΧΟΥΕ, εκτός εμού Σωτήρ δέν υπάρχει..

13. ΔΥΝΑΜΙΣ
· ΕΛ (Ψαλμ.ιη:2) ΕΛ μου... η ασπίς μου, το κέρας μου, ο υψηλός μου πύργος..
· ΕΛΟΧΙΜ (Ψαλμ.μς:1) Ο ΕΛΟΧΙΜ είναι καταφυγή ημών και δύναμις...
· ΓΙΑΧΟΥΕ (Ψαλμ.κζ:1) Ο ΓΙΑΧΟΥΕ είναι η δύναμις της ζωής μου.