Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

VIENS DIEVS (EΙΣ ΘΕΟΣ)

(1Βασ. 8:60) οπως γνωσιν παντες οι λαοι της γης οτι κυριος ο θεος αυτος θεος και OYK EΣΤΙΝ ΕΤΙ (άλλος)

(Δαν. 3:17) στι γρ θες ν ορανος ΕΙΣ κριος μν ν φοβομεθα ς στι δυνατς ξελσθαι μς κ τς καμνου το πυρς κα κ τν χειρν σου βασιλε ξελεται μς

(Δαν. 9:13) κατ τ γεγραμμνα ν διαθκ μωσ πντα τ κακ πλθεν μν κα οκ ξεζητσαμεν τ ΠΡΟΣΩΠΟΝ κυρου θεο μν ποστναι π τν μαρτιν μν κα διανοηθναι τν δικαιοσνην σου κριε


Ωσ. 13:4 γ δ κριος θες σου στερεν ορανν κα κτζων γν ο α χερες κτισαν πσαν τν στρατιν το ορανο κα ο παρδειξ σοι ατ το πορεεσθαι πσω ατν κα γ νγαγν σε κ γς αγπτου κα ΘΕΟΝ ΠΛΗΝ ΕΜΟΥ ο γνσ κα σζων οκ στιν πρεξ μο.

(Ωσ. 5:15) πορεσομαι κα πιστρψω ες τν τπον μου ως ο φανισθσιν κα πιζητσουσιν τ ΠΡΟΣΩΠΟΝ μου ν θλψει ατν ρθριοσι πρς με λγοντες

(Ιωήλ 2:27) κα πιγνσεσθε τι ν μσ το ισραηλ γ εμι κα γ κριος Θεός μν κα ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ τι ΠΛΗΝ ΕΜΟΥ κα ο μ καταισχυνθσιν οκτι πς λας μου ες τν αἰῶνα

(Ζαχ. 8:22) κα ξουσιν λαο πολλο κα θνη πολλ κζητσαι τ ΠΡΟΣΩΠΟΝ κυρου παντοκρτορος ν ιερουσαλημ κα το ξιλσκεσθαι τ πρόσωπον κυρου

(Μαλ. 2:10)
οχ Θεός ΕΙΣ κτισεν μς οχ πατήρ είς πντων μν τ τι γκατελπετε καστος τν δελφν ατο το βεβηλσαι τν διαθκην τν πατρων μν

Μάρκ. 12:29 πεκρίθη ησος τι πρώτη στιν· κουε, σραήλ, κύριος θες μν κύριος EIΣ στιν,

Ιωάν. 8:19 λεγον ον ατ· πο στιν πατήρ σου; πεκρίθη ησος· οτε μ οδατε οτε τν πατέρα μου· ΕΙ ΕΜΕ ΗΔΕΙΤΕ, κα ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ν δειτε.

Ιωάν. 5:44 πς δύνασθε μες πιστεσαι δόξαν παρ λλήλων λαμβάνοντες κα τν δόξαν τν παρ το ΜΟΝΟΥ [θεο] ο ζητετε;.

Ιωάν. 8:24 επον ον μν τι ποθανεσθε ν τας μαρτίαις μνἐὰν γρ μ πιστεύσητε τι ΕΓΩ ΕΙΜΙ, ποθανεσθε ν τας μαρτίαις μν.

Ιωάν. 8:28 επεν ον ησος· ταν ψώσητε τν υἱὸν το νθρώπου, τότε γνώσεσθε τι ΕΓΩ ΕΙΜΙ, κα π' μαυτο ποι οδν, λλ καθς δίδαξεν με πατρ τατα λαλ.

Ιωάν. 8:29 κα πέμψας με ΜΕΤ ΕΜΟΥ ΕΣΤΙΝ· οκ φκεν με μόνον, τι γ τ ρεστ ατ ποι πάντοτε.

Ιωάν. 8:42 επεν ατος [] ησος· ε ΘΕΟΣ ΠΑΤΗΡ μν ν γάπατε ν μέ, γ γρ κ το θεο ξλθον κα κω· οδ γρ π' μαυτο λήλυθα, λλ' κενος με πέστειλεν.

Ιωάν. 8:54 πεκρίθη ησος· ἐὰν γ δοξάσω μαυτόν, δόξα μου οδν στιν· στιν ΠΑΤΗΡ μου ΔΟΞΑΖΩΝ με, ν μες λέγετε τι θες μν στιν,

Ιωάν. 10:30 γ κα πατρ ν σμεν.

Ιωάν. 10:38 ε δ ποι κν μο μ πιστεύητε, τος ργοις πιστεύετε, να γντε κα γινώσκητε τι ν μο πατρ καγ ν τ πατρί.

Ιωάν. 12:44 ησος δ κραξεν κα επεν· πιστεύων ες μ ο πιστεύει ες μ λλ ες τν πέμψαντα με,

Ιωάν. 12:45 κα θεωρν μ θεωρε τν πέμψαντα με.


Ιωάν. 13:20 μν μν λέγω μν, λαμβάνων ν τινα πέμψω μ λαμβάνει, δ μ λαμβάνων λαμβάνει τν πέμψαντα με.

Ιωάν. 13:31 τε ον ξλθεν λέγει ησος• νν δοξάσθη υἱὸς το νθρώπου κα θες δοξάσθη ν ατ

Ιωάν. 13:32 κα θες δοξάσει ατν ν ατ κα εθς δοξάσει ατόν.

3: 30Ρωμ.  επερ EIΣ θεος ς δικαιώσει περιτομν κ πίστεως κα κροβυστίαν δι τς πίστεως.

Ιωάν. 14:7 ε γνώκειτε με, κα τν πατέρα μου ν δειτε· π' ρτι γινώσκετε ατν κα ωράκατε.

Ιωάν. 14:9 λέγει ατ [] ησος· τοσοτον χρόνον μεθ' μν εμι κα οκ γνωκας με, Φίλιππε; ωρακς μ ώρακεν τν πατέρα· πς σ λέγεις· δεξον μν τν πατέρα;.

Ιωάν. 14:10 ο πιστεύεις τι γ ν τ πατρ κα πατρ ν μοί στιν; τ ήματα γ λέγω μν π' μαυτο ο λαλ, δ πατρ ν μο μένων ποιε τ ργ ατο.

Ιωάν. 14:11 πιστεύετε μοι τι γ ν τ πατρ κα πατρ ν μοί· ε δ μ, δι τ ργα ατ πιστεύετε.

Ιωάν. 14:13 κα τι ν ατήσητε ν τ νόματι μου τοτο ποιήσω, να δοξασθ πατρ ν τ υἱῷ.

Ιωάν. 14:24 μ γαπν με τος λόγους μου ο τηρε· κα λόγος ν κούετε οκ στιν μς λλ το πέμψαντος με πατρός.

Ιωάν. 16:27 ατς γρ πατρ φίλει μς, τι μες μ πεφιλήκατε κα πεπιστεύκατε τι γ παρ το πατρς ξλθον.

Ιωάν. 16:28 ξλθον κ το πατρς κα λήλυθα ες τν κόσμον· πάλιν φίημι τν κόσμον κα πορεύομαι πρς τν πατέρα.

Ιωάν. 17:3 ατη δ στιν αώνιος ζω να γινώσκωσιν ΣΕ τν ΜΟΝΟΝ ληθινν ΘΕΟΝ κα ν πέστειλας ησον Χριστόν.

Ιωάν. 20:17 λέγει ατ ησος· μή μου πτου, οπω γρ ναβέβηκα πρς τν πατέρα· πορεύου δ πρς τος δελφούς μου κα επε ατος ναβαίνω πρς τν πατέρα μου κα πατέρα μν κα θεόν μου κα θεν μν.

Ιωάν. 20:28 πεκρίθη Θωμς κα επεν ατ· κύριος μου κα θεός μου.

1Κορ. 8:4 Περ τς βρώσεως ον τν εδωλοθύτων, οδαμεν τι οδν εδωλον ν κόσμ κα τι οδες θες ε μ ΕΙΣ.

1Κορ. 8:6 μν ΕΙΣ θες πατρ ξ ο τ πάντα κα μες ες ατόν, κα ες κύριος ησος Χριστς δι' ο τ πάντα κα μες δι' ατο.

1Κορ. 12:6 κα διαιρέσεις νεργημάτων εσιν, κα ΑΥΤΟΣ θες νεργν τ πάντα ν πσιν.

1Κορ. 12:9 τέρ πίστις ν τ ατ πνεύματι, λλ δ χαρίσματα αμάτων ν τ ΕΝΙ πνεύματι,

1Κορ. 12:11 πάντα δ τατα νεργε τ ΕΝ κα τ ατ πνεμα διαιρον δί κάστ καθς βούλεται.

(Γαλ. 3:20)
δ μεσίτης νς οκ στιν, δ θες ΕΙΣ στιν.

(Εφεσ. 4:5)
ΕΙΣ κύριος, μία πίστις ν βάπτισμα,

(Εφεσ. 4:6)
ΕΙΣ ΘΕΟΣ κα ΠΑΤΗΡ πάντων, π πάντων κα δι πάντων κα ν πσιν.

(Κολ. 1:19)
τι ν ατ εδόκησεν ΠΑΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ κατοικσαι.

(Κολ. 2:9)
τι ν ατ κατοικε ΠΑΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ τς θεότητος σωματικς, 

(1Τιμ. 2:5)
ΕΙΣ γρ θες, ες κα μεσίτης θεο κα νθρώπων, νθρωπος Χριστς ησος,

(Εβρ. 1:3) ς ν παύγασμα τς δόξης κα χαρακτρ τς ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ατο, φέρων τε τ πάντα τ ήματι τς δυνάμεως ατο, καθαρισμν τν μαρτιν ποιησάμενος κάθισεν ν δεξι τς μεγαλωσύνης ν ψηλος,


Ιακ. 2:19 σ πιστεύεις τι ΕΙΣ θες στιν, καλς ποιες· κα τ δαιμόνια πιστεύουσιν κα φρίσσουσιν.

Αποκ. 1:8 γώ εμι τ λφα κα τ , λέγει κύριος θεός, ν κα ν κα ρχόμενος, παντοκράτωρ.

Αποκ. 1:17 Κα τε εδον ατν, πεσα πρς τος πόδας ατο ς νεκρός, κα θηκεν τν δεξιν ατο π' μ λέγων, Μ φοβο· γώ εμι πρτος κα σχατος.

Αποκ. 10:6 κα μοσεν ν τ ζντι ες τος αἰῶνας τν αώνων, ς κτισεν τν ορανν κα τ ν ατ κα τν γν κα τ ν ατ [κα τν θάλασσαν κα τ ν ατ], τι χρόνος οκετι σται