Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014
Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Τι αξίζει και τι δεν αξίζει.
Η ζωή είναι πολυτιμότερη απ’ την τροφή και
το σώμα απ’ τα ρούχα είπε ο Χριστός, θέλοντας να τονίσει ότι σαν άνθρωποι θα
πρέπει να κάνουμε πάντοτε σωστές αξιολογήσεις στη ζωή μας.
Μια σωστή αξιολόγηση των πραγμάτων είναι
απαραίτητη για κάθε νέο και νέα που θέλει να παντρευτεί. Μεγαλύτερη αξία για
παράδειγμα, έχει ένας καλός άνθρωπος με μικρό εισόδημα ή όχι σπουδαίο επάγγελμα,
από ένα δύσκολο άνθρωπο με μεγάλο μισθό ή πολύ περιουσία. Πιο πολύ αξίζει ένας
καλός χαρακτήρας που βρίσκεται μέσα σ’ ένα όχι πολύ όμορφο σώμα από ένα πολύ
όμορφο νέο ή νέα που δεν έχει καλό χαρακτήρα. Τέλος η πίστη ενός ανθρώπου στο
Θεό και η επίδρασή της στο χαρακτήρα του
έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από τη
μεγάλη μόρφωση ενός ανθρώπου, τα εξαιρετικά του προσόντα ή τα πολλά του πλούτη,
επειδή βοηθάει σημαντικά στη δημιουργία μιας αρμονικής κι ευτυχισμένης
οικογένειας.
Ερμηνευτικά - 03
ΒΑΣΙΚΟΙ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
1. Τοποθέτησε τον
εαυτό σου στην εποχή και τον τόπο του συγγραφέα και εξέτασε τις καταστάσεις και
το σκοπό για τον οποίο γράφτηκε το κείμενο.
2. Μελέτησε το κείμενο καλά ώστε να καταλάβεις
τον αρχικό σκοπό του.
3. Πρόσεχε να
ξεχωρίζεις τον πεζό απ’ τον μεταφορικό λόγο, ιδιαίτερα όταν οδηγείσαι σε “παράξενα”
συμπεράσματα.
4. Προσπάθησε να είσαι
προσεχτικός και να απομακρύνεσαι από μυστηριώδεις κι υποθετικές ερμηνείες. Μην
προσπαθείς να πνευματικοποιείς το καθετί.
Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα
Iωάν. ιγ:35, ιζ:26
Α. ΤΟ
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ.
Ιωάν. ιγ:33 “Τεκνία, έτι ολίγον είμαι μεθ’ υμών...όπου υπάγω εγώ,
σεις δεν δύνασθε να έλθητε...”
Όταν ο Κύριος πληροφόρησε τους μαθητές Του
ότι θα πάει σ’ ένα τόπο όπου δεν μπορούσαν, προς το παρόν, να Τον ακολουθήσουν,
οι καρδιές τους ράγισαν. Για να τους ενθαρρύνει, τους έδωσε αυτό το αποχαιρετιστήριο
μήνυμα, το οποίο τελείωσε με την προσευχή Του.
Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα δόθηκε αμέσως
μετά την αναχώρηση του Ιούδα. Όπως φαίνεται, οι υποσχέσεις που δόθηκαν δεν
αφορούσαν τον Ιούδα, αλλά απευθύνονταν στους πιστούς μαθητές Του μόνο. Δεν ξέρουμε
πόσο διάρκεσε αυτή η γλυκιά, τρυφερή επικοινωνία με τους μαθητές Του, αλλά
ξέρουμε ότι ήταν απ’ τις ιερότερες στιγμές που πέρασε διδάσκοντας τους. Άνοιξε
την καρδιά Του στην μικρή συντροφιά και τους είπε κάποιες ξεχωριστές, πολύτιμες
αλήθειες που δεν μπόρεσαν να καταλάβουν ακριβώς, μέχρι που έλαβαν το Άγιο
Πνεύμα. Πρέπει να σημειώσουμε ότι απευθύνθηκε στους μαθητές Του, λέγοντάς τους
“τεκνία”. Αυτό το μήνυμα περιλαμβάνει μερικά απ’ τα πιο γνωστά κι αγαπητά
εδάφια της Γραφής.
Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014
Ερμηνευτικά - 02
Η Βίβλος είναι μία βιβλιοθήκη 66 βιβλίων,
τα οποία έχουν τοποθετηθεί σε μία σειρά ανάλογα με το περιεχόμενό τους.
1. Νόμος Πεντάτευχος
2. Ιστορία Ιησούς
του Ναυή - Εσθήρ
3. Ποιητικά Ιώβ
- Άσμα Ασμάτων.
4. Προφητικά
βιβλία Ησαΐας
- Μαλαχίας
5. Βιογραφίες Ματθαίος
- Πράξεις
6. Επιστολές Προς
Ρωμαίους - Αποκάλυψη.
Μας δόθηκε για να γνωρίσει ο άνθρωπος τί
πρέπει να κάνει ώστε να επιστρέψει στο Θεό και την αλήθεια Του και να κερδίσει
την αιώνια σωτηρία της ψυχής του. H μελέτη του λόγου του Θεού κι η αποκάλυψη
του Πνεύματος είναι που δίνει ζωή στον άνθρωπο.
Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014
Ιωάννης α:18 - θεός ή υιός;
Ιωάν.α:18 Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακεν πώποτε· μονογενὴς θεὸς ὁ
ὢν είς τὸν κόλπον τοῦ πατρὸς ἐκεῖνος ἐξηγήσατο.
Ποιο είναι το σωστό; «μονογενής υιός» ή «μονογενής θεός»; Υπάρχει διαφορά στα ελληνικά χειρόγραφα, αφού άλλα γράφουν
«υιός» και άλλα «θεός».
Το παλαιότερα γνωστά Ελληνικά χειρόγραφα, P66 και P75, γράφουν «μονογενής θεός». Ωστόσο,
αυτά τα χειρόγραφα προέρχονται από την Αλεξανδρινή γραμμή και έχουν ίχνη του
αρχαίου Γνωστικισμού. Ο Γνωστικισμός δίδασκε ότι ο Χριστός ήταν ένας κατώτερος
γεννημένος θεός, που δημιουργήθηκε από το Θεό Πατέρα, τον οποίο ονόμαζαν ο Αυθύπαρκτος
Θεός.
Ερμηνευτικά - 01
Η λέξη “ερμηνευτικά” προέρχεται απ’ το ρήμα ερμηνεύω που σημαίνει
διασαφηνίζω, εξηγώ, εκτελώ έργο διερμηνέα.
Ο λόγος του Θεού δεν γράφτηκε για να είναι
ένα δύσκολο βιβλίο στην κατανόησή του. Ο
κόσμος, όμως, δεν αγαπά το Θεό και δεν εφαρμόζει αυτούς τους απλούς κανόνες που
θα μελετήσουμε, γι’ αυτό καταλήγει σε
λάθος συμπεράσματα ή διαστρέφει το λόγο Του.
Τα ερμηνευτικά είναι ένα λογικό, αναλυτικό σύστημα κανόνων κι αρχών που θα μας βοηθήσουν στη σωστή
κι αντικειμενική ερμηνεία του λόγου του Θεού.
Τα ερμηνευτικά γεφυρώνουν το χάσμα ανάμεσα στο Θεό και τον άνθρωπο για την
ερμηνεία της Αγίας Γραφής.
Εφεσ.ς:17,
Εβρ.δ:12, Ιωαν.ις:13
ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (14)
ΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ
ΘΥΜΙΑΜΑΤΟΣ
Εξαιτίας του θανάτου, της ταφής και της
ανάστασης του Χριστού, (θυσιαστήριο του ολοκαυτώματος, χάλκινος νιπτήρας και
κιβωτός της Διαθήκης), ο Χριστός έγινε σ’ εμάς (1) φως, (2) μεσίτης και (3)
τροφή της ψυχής (λυχνία, θυσιαστήριο θυμιάματος, τράπεζα των άρτων). Πρόσεξε
ότι τα τρία πρώτα είναι σε οριζόντια γραμμή και τα τρία τελευταία κάθετα,
σύμφωνα με το σχήμα που έχουμε δει σχετικά με τη σκιά του σταυρού.
Το θυσιαστήριο του θυμιάματος ήταν από
ξύλο, καλυμμένο με χρυσό. Υπήρχαν τέσσερα κέρατα στις τέσσερις γωνίες του. Είχε
κι αυτό ένα χρυσό στεφάνι στην κορυφή και μεταφερόταν με δύο μοχλούς
(κοντάρια). Βρισκόταν ακριβώς μπροστά από το κατάπέτασμα στα Άγια (Έξ.λ:1-10).
Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:5
μνημόνευε ούν πόθεν πέπτωκας, και μετανόησον και τα πρώτα έργα ποίησον. Ει δε
μή, έρχομαί σοι και κινήσω την λυχνίαν σου εκ του τόπου αυτής, εάν μη μετανοήσης.
Μνημόνευε ούν πόθεν πέπτωκας
Με
άλλα λόγια, θυμήσου που ήσουν πρώτα. Σε ποιο υψηλό και ζηλευτό επίπεδο της
παρουσίας μου και της αγάπης μου. Ήσουν γεμάτη από την ενέργειά και τη δύναμη
της αγάπης μου.
και μετανόησον
Αυτή
είναι μια επείγουσα πρόσκληση! Μετανόησε πριν ό,τι κάνεις για το Θεό, πάρει τη
θέση του ίδιου του Θεού μέσα σου.
Το προνόμιο ν' ανήκεις στην εκκλησία
Μετά τη δημιουργία του Αδάμ, η Γραφή μας λέει στη Γεν.β:18,21-22 «Και είπε Κύριος ο Θεός, Δεν είναι καλόν να είναι ο άνθρωπος μόνος θέλω κάμει εις αυτόν βοηθόν όμοιον με αυτόν».........«Και επέβαλε Κύριος ο Θεός έκστασιν επί τον Αδάμ, και εκοιμήθη και έλαβε μίαν εκ των πλευρών αυτού, και έκλεισε με σάρκα τον τόπον αυτής. Και κατεσκεύασε Κύριος ο Θεός την πλευράν, την οποίαν έλαβεν από του Αδάμ, εις γυναίκα, και έφερεν αυτήν προς τον Αδάμ».
Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη φορά που ο Θεός έκανε αυτή την ενέργεια. Πάνω στο σταυρό του Γολγοθά ο δεύτερος Αδάμ, ο Χριστός ήρθε σε έκσταση και «εις των στρατιωτών εκέντησε με λόγχην την πλευράν αυτού, και ευθύς εξήλθεν αίμα και ύδωρ» (Ιωαν.ιθ:34). Από την τρυπημένη πλευρά του Ιησού προήλθε η εκκλησία. Χωρίς το χυμένο αίμα του Ιησού που πιστοποιούσε το θάνατό Του, δεν μπορεί να υπάρχει εκκλησία.
Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014
Σεαυτόν αγνόν τήρει
Β΄Κορ.ε:20 «Υπέρ του Χριστού λοιπόν είμεθα πρέσβεις, ως εάν σας παρεκάλει ο Θεός δι' ημών· δεόμεθα λοιπόν υπέρ του Χριστού, διαλλάγητε προς τον Θεόν».
Είμαστε πρέσβεις Χριστού. Ο πρέσβης αντιπροσωπεύει το κράτος του, τον
αρχηγό του. Η στάση του και η συμπεριφορά του θα πρέπει να είναι αντάξια
εκείνου που αντιπροσωπεύει. Ο δικός μας αρχηγός είναι καθαρός και Άγιος.
Όσοι δεχτήκαμε το Χριστό σαν σωτήρα, πήραμε ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ & ΥΙΟΘΕΣΙΑ
(τέκνα Θεού). Καθήκον μας είναι να Τον ευαρεστούμε και να προσπαθούμε να
γίνουμε όμοιοι με Αυτόν.
Θεσσαλονίκη 1430: η παράδοση της πόλης στους οθωμανούς - μοναχισμός και δοσιλογισμός
«ΑΜΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΕΠΗΡΕ (την Θεσσαλονίκη) ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΕΤΕ ΜΕΓΑΛΩΣ…»
Απ’ την δύσκολη αυτή θέση, ανέλαβαν να τον βγάλουν οι καλόγεροι την Μονής Βλατάδων (Βλαταίων) που βρισκόταν εντός της πόλεως (στην άνω πόλη της Θεσσαλονίκης, όπου όπως λέγεται, εκεί δίδαξε ο απόστολος Παύλος), λειτουργώντας σαν «Πέμπτη φαλαγγα, παρακινούμενοι είτε από το «μπαξίσι» που έδινε ο σουλτάνος σε όποιον βοηθούσε να καταλάβει την πόλη, είτε -το πιθανότερον- διαισθανόμενοι πως αργά ή γρήγορα οι Οθωμανοί θα γινόταν κύριοι της πόλης και της περιοχής, οπότε θεώρησαν «φρόνιμο» να εξασφαλίσουν τα «κεκτημένα» τους προσφέροντας γη και ύδωρ για να μην θίξει ο σουλτάνος την περιουσία τους, είτε λόγω και των δύο.
Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014
Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Θέλεις λοιπόν να παντρευτείς;
Ας θυμηθούμε ότι μέσα στον κήπο της Εδέμ,
δεν παραπονέθηκε ο άνθρωπος ότι ήταν μόνος, αλλά ο Θεός παρατήρησε ότι αυτό δεν
ήταν καλό. Η παρατήρηση αυτή του Θεού δεν έχει αλλάξει καθόλου από τότε. Αν και
ο απόστολος Παύλος συστήνει στους ανύπαντρους της εκκλησίας της Κορίνθου να
μείνουν έτσι “για την παρούσα ανάγκη”,
όμως βιάζεται αμέσως να προσθέσει παρακάτω, γι’ αυτούς που τυχόν να έβρισκαν τη
σύσταση αυτή βαριά “πλην και εάν
νυμφευθής δεν ημάρτησες” (Α’ Κορ.ζ:25-28).
Η πρώτη αγάπη
Λουκ.η:45-46
Ποιος με άγγιξε.
Μπορεί σε κάποιους να φάνηκε αστείο αυτό που είπε ο Κύριος – λόγω
της κοσμοσυρροής – αλλά ο Ιησούς απάντησε στον Πέτρο και τους υπόλοιπους ότι
κάποιος Τον άγγιξε, επειδή αισθάνθηκε να βγαίνει δύναμη από μέσα Του. Αυτή η
επαφή δεν έχει να κάνει με τη φυσική έννοια, είναι επαφή πίστης.
Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ - Η ζωή αυτή είναι μία μάχη
Ο Παύλος κλείνοντας την επιστολή του προς Εφεσίους λέει: «Το λοιπόν, αδελφοί μου, ενδυναμούσθε εν Κυρίω και εν τω κράτει της ισχύος αυτού. Ενδύθητε την πανοπλίαν του Θεού, διά να δυνηθήτε να σταθήτε εναντίον εις τας μεθοδείας του διαβόλου» (Εφεσ.ς:10, 11).
Η μάχη του χριστιανού είναι πνευματική κι είναι ενάντια στις μεθοδεύσεις (ύπουλες στρατηγικές) του διαβόλου, του οποίου μοναδικός σκοπός είναι να παγιδεύσει και να καταστρέψει ψυχές, οδηγώντας τες στην αμαρτία και το θάνατο. Δεν μπορεί, ωστόσο, να διαπεράσει την πανοπλία του Θεού. Γι’ αυτό πρέπει πάντοτε να φοράμε την πανοπλία του Θεού.
Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Προς Εβραίους (3)
Α. ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ
ζ:1-28
Η σύγκριση της
ιεροσύνης του Χριστού, μ’ αυτή του Ααρών συνεχίζεται. Σ’ αυτό το κεφάλαιο ο
Μελχισεδέκ εμφανίζεται ανώτερος του Αβραάμ ο οποίος είναι ανώτερος του Ααρών.
Αφού λοιπόν ο Χριστός είναι Αρχιερέας κατά την τάξη Μελχισεδέκ, είναι ανώτερος
απ’ τον Ααρών.
Ποιος ήταν ο
Μελχισεδέκ; Στις Γραφές αναφέρεται σε τρία σημεία: Γεν.ιδ, Ψαλμ.ρι, κι εδώ στην
επιστολή προς Εβραίους.
Η τάξη της
ιεροσύνης του Μελχισεδέκ δεν εξαρτιόταν από ανθρώπινη γενεαλογία, αλλά από την
αιώνια ιεροσύνη που ήταν ανώτερη της Ααρωνικής. Ωστόσο η ιεροσύνη του Ιησού
Χριστού ήταν κατά πολύ ανώτερη αυτής των Λευιτών. Εξαιτίας αυτού έχουμε
Αρχιερέα που μπορεί να σώζει εντελώς (εδ.25), ζών πάντοτε για να μεσιτεύει για
μας. Είναι άγιος, άκακος, αμίαντος, ξεχωρισμένος απ’ τους αμαρτωλούς. Επειδή
ήταν αναμάρτητος, δεν πρόσφερε θυσίες για δικές Του αμαρτίες, αλλά μάλλον
πρόσφερε μία θυσία για τις αμαρτίες όλου του κόσμου όταν πρόσφερε τον ίδιο Του
τον Εαυτό (εδ.27).
Λατρεία = Αφιέρωση
- Ποια είναι η μεγαλύτερη ανάγκη της εκκλησίας σήμερα;
- Δεν υπάρχει η αφιέρωση που έπρεπε να υπάρχει.
Γάμος =
ισόβια δέσμευση – ευθύνη – ταύτιση
Φλερτ =
επιπόλαιο παιχνίδι χωρίς δεσμεύσεις – απόλαυση των χαρών χωρίς ευθύνη
Φλερτ με το Θεό = θες τη σωτηρία και τις ευλογίες, χωρίς όμως να
είσαι έτοιμος να ζήσεις με αφιέρωση, ταυτισμένος με την εκκλησία, με υποχρεώσεις
προς τους αδελφούς.
Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014
Τρομοκρατία;
"Είμαστε
ευγνώμονες στους Washington Post, New York Times, Time Μagazine και σε άλλους
μεγάλους εκδότες των οποίων οι διευθυντές, παρευρέθησαν στις συναντήσεις μας
και κράτησαν τις υποσχέσεις τους για διακριτικότητα για περίπου 40 χρόνια. Θα
ήταν αδύνατο για εμάς ν’ αναπτύξουμε το σχέδιο μας για τον κόσμο αν ήμασταν
εκτεθειμένοι στα φώτα της δημοσιότητας όλα αυτά τα χρόνια. Όμως ο κόσμος είναι
πιο εξελιγμένος και προετοιμασμένος να βαδίσει προς μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Μια υπερεθνική ηγεσία από τη διανοητική ελίτ και τους διεθνείς τραπεζίτες είναι
σαφώς προτιμότερη από την εθνική αυτοδιοίκηση που εφαρμοζόταν τους περασμένους
αιώνες" (David Rockfeller, Συμβούλιο Εξωτερικών σχέσεων).
Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:4
Α. Το ρήμα «αφήκες» είναι στον αόριστο χρόνο και
φανερώνει ότι η πρώτη αγάπη τους ήδη είχε αφεθεί, την είχαν εγκαταλείψει κάπου
στο παρελθόν. Ήταν δηλαδή σ’ αυτή την κατάσταση και δεν το είχαν καταλάβει.
Β. «πρώτην αγάπην» όχι μόνο χρονικά, αλλά
σαν το πρώτο και κύριο ενδιαφέρον κάθε πιστού. Άφησαν Αυτόν που αγαπούσαν όταν
άρχισαν τη χριστιανική τους ζωή ενώ έπρεπε να συνεχίσουν να Τον αγαπούν,
γιατί Αυτός είναι το πρώτο και κύριο
ενδιαφέρον κάθε Χριστιανού. Όταν εγκαταλείπεις την αγάπη για τον Ιησού,
αποχωρίζεσαι κι από την παρουσία Του.
Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Αποφάσεις πριν το γάμο
Ας δούμε μερικά πράγματα που θα πρέπει να
έχει υπόψη του ο καθένας που θέλει να παντρευτεί. Το διαζύγιο δεν αποτελεί λύση
γι’ αυτό ο καλύτερος καιρός για να πάρει κανείς μέτρα για αποφυγή διαζυγίου είναι
προτού παντρευτεί.
Σαν Χριστιανός ή Χριστιανή, ούτε καν να
διανοηθείς να παντρευτείς ένα άτομο που δεν είναι Χριστιανή ή Χριστιανός.
Φυλάξου από εκείνους που παριστάνουν τους
πιστούς ή τις πιστές προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον σου για σχέση
και γάμο. Να περιμένεις αρκετά ώστε να εξακριβώσεις τη γνησιότητα της πίστης.
Η απόφαση για παντρειά είναι κρίσιμη γιατί
είναι θέμα ισόβιας σχέσης (Ματθ.ιθ:1-9
Ρωμ.ζ:1-3).
Ο πατέρας της πίστης μας!
Όταν ο Αβραάμ ζήτησε από τον υπηρέτη
του να πάει να βρει μια γυναίκα για το γιο του Ισαάκ, ο υπηρέτης φοβήθηκε και ρώτησε τον Αβραάμ τι θα συνέβαινε αν δεν ήταν
σε θέση να ολοκληρώσει το έργο.
Η σίγουρη απάντηση του Αβραάμ
είναι εκπληκτική! Λέει στον υπηρέτη του, ότι ο Θεός θα στείλει έναν άγγελο να
πάει πριν από αυτόν για να προετοιμάσει το έδαφος.
Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014
Αναζητώντας την αλήθεια - 035
Α. ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ
ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ.
Εκείνη την νύχτα η
απόφαση του Πιλάτου για τον Ιησού ήταν τόσο πολύωρη. Στέκεται ώρα με την ώρα
χωρίς νερό, φαγητό ή φίλους, τώρα αρχίζει το αργό, κουραστικό ταξίδι στον λόφο
του Γολγοθά. Γονατίζει καθώς το βάρος του σταυρού τοποθετείται στον ματωμένο
Του ώμο και τα χέρια Του δένονται σ’ αυτόν (τον σταυρό). Καθώς η παρέλαση αρχίζει
οι στρατιώτες τον περικυκλώνουν. Ο Αρχιερέας γελάει καθώς παραπατάει ο Ιησούς.
Είναι μεγάλη προσπάθεια για τον Ιησού να βάλει το ένα πόδι μπροστά από το άλλο.
Οι στρατιώτες του φωνάζουν να επιταχύνει και Τον μαστιγώνουν. Δεν υπάρχει ένας
γλυκός λόγος, χαμόγελο ή έλεος παρά μόνο κατάρες, προσβολές, καθώς αναγκάζεται
να προχωρήσει. Μόνο αν υπήρχε ένας από τους μαθητές Του που να έχει το κουράγιο
να προχωρήσει μπροστά και να πάρει αυτός τον σταυρό ! Τι ανακούφιση, Πιλάτε αν
εσύ τα πέρναγες αυτά ! Πρέπει ο Ιησούς
να δεχτεί το σταυρό μόνος του και ο κόσμος όλος ελεύθερος. Όχι, υπάρχει ένας
σταυρός για κάθε έναν και για μένα.
H Κυριακή της ορθοδοξίας και η γενοκτονία των χριστιανών στην Μ.Ασία
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ - Πρακτικός χριστιανισμός
Μερικοί νομίζουν ότι ο χριστιανισμός έχει να κάνει μόνο με το πνεύμα. Ο χριστιανισμός έχει να κάνει με το σώμα, την ψυχή και το πνεύμα.
Ο Παύλος υπενθυμίζει στους Κορίνθιους: "Η δεν εξεύρετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν υμίν, το οποίον έχετε από Θεού, και δεν είσθε κύριοι εαυτών; Διότι ηγοράσθητε διά τιμής· δοξάσατε λοιπόν τον Θεόν διά του σώματός σας και διά του πνεύματός σας, τα οποία είναι του Θεού" (Α’ Κορ.ς:19,20).
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)







































