Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

3 ερωτήσεις που κάθε Χριστιανός πρέπει να απαντήσει



Αν είσαι αναλυτικός, άνθρωπος δηλαδή που πάντα προσπαθεί να καταλάβει τις βιβλικές έννοιες, θα το απολαύσεις. Πώς θα απαντούσες στις 3 ερωτήσεις σχετικά με την πίστη;  

Εγώ είμαι αναλυτικός

Πριν γίνω Χριστιανός, ήθελα να εξετάσω και να υπολογίσω τα πάντα σχετικά με τον Θεό. Αλλά τελικά, προβλέποντας όλες τις ερωτήσεις μου, ακολούθησα τον Σωτήρα μου, χωρίς να κοιτάξω πίσω.


Είμαι ακόμα αναλυτικός. Λατρεύω την μελέτη των Γραφών και να αντιμετωπίζω δύσκολες ερωτήσεις.

Πρόσφατα, μετά από αρκετή μελέτη, παρέμεινα συγχυσμένος σχετικά με μια Βιβλική έννοια.

Στην πραγματικότητα, ο λόγος του Θεού έχει σχεδιαστεί για «κουτούς». Χρησιμοποιώ τη λέξη «κουτούς» με την έννοια ότι είμαστε ανίκανοι να κατανοήσουμε πλήρως τον Παντογνώστη και Πάνσοφο Θεό μας.

Είμαστε πεπερασμένα, περιορισμένα όντα, που προσπαθούμε ακόμα να απεκδυθούμε τον παλαιόν άνθρωπον (Εφες.δ:22-24).

Ο Θεός είναι άπειρος, ανεξιχνίαστος και τέλειος (Ρωμ.ια:33).

Ποτέ δεν θα καταλάβουμε πλήρως τον Θεό. Είναι άπειρος, είναι τόσο «μεγάλος». Κι εμείς είμαστε πάρα πολύ μικροί. Πάντα θα έχουμε κάποιες ερωτήσεις.

Κι εδώ υπεισέρχεται η πίστη (Εβρ.ια:1):

1. Εμπιστεύομαι τον χαρακτήρα του Θεού (Ψαλμ.ρμε:17 «Δίκαιος ο Κύριος εν πάσαις ταις οδοίς αυτού και αγαθός εν πάσι τοις έργοις αυτού»); 

2. Τον εμπιστεύομαι στις αναπάντητες ερωτήσεις μου (Ιώβ λη); 

3. Εμπιστεύομαι ότι μου έχει δώσει όλη την κατανόηση που χρειάζομαι (Β’ Πέτρ.α:3 Καθώς η θεία δύναμις αυτού εχάρισεν εις ημάς πάντα τα προς ζωήν και ευσέβειαν διά της επιγνώσεως του καλέσαντος ημάς διά της δόξης αυτού και αρετής);

Εγώ ναι.

Εσύ;