Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Η μακαρία ελπίδα - η σειρά των πραγμάτων.

Συνέχεια από το προηγούμενο: http://epistoligr.blogspot.gr/2014/07/blog-post_6843.html#axzz379oAzUwN



Αποκ.ιβ:7 Και έγεινε πόλεμος εν τω ουρανώ· ο Μιχαήλ και οι άγγελοι αυτού επολέμησαν κατά του δράκοντος· και ο Δράκων επολέμησε και οι άγγελοι αυτού,


Μόλις αρπάζεται η εκκλησία ξεκινάει πόλεμος στον ουρανό.


Το επόμενο γεγονός μετά την Αρπαγή, είναι η Μεγάλη Θλίψη. Το Πνεύμα του Θεού ορίζει αυτό χρονικό διάστημα σαν 7 χρόνια. Ακριβώς στη μέση σφραγίζονται οι 144.000 Ισραηλίτες. 


Αυτό που διάβολος πάντοτε προσπαθούσε, είναι να εγκαθιδρύσει μια παγκόσμια κυβέρνηση και να ελέγχει τον κόσμο όλο μέσω ενός ανθρώπου. Προσπαθεί να αντιγράψει το σχέδιο του Θεού και βιάζεται να το κάνει πριν από το Θεό, πριν τη δεύτερη έλευση, τότε που ο Θεός θα εγκαθιδρύσει τη Βασιλεία του σε όλη τη γη και θα κυβερνά με τον Ιησού Χριστό και την εκκλησία.


Αυτό που θέλει όμως να κάνει ο διάβολος μέσω του Αντίχριστου, δεν μπορεί να γίνει όσο υπάρχουν δίκαιοι πάνω στη γη. Θα πρέπει ή να τους πλανήσει, ή να τους σκοτώσει. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο ο Κύριος θα αρπάξει την εκκλησία Του, γιατί ο διάβολος καραδοκεί (Αποκ.ιβ:4-5).


Γιατί στην έρημο ο Θεός άνοιξε την Ερυθρά θάλασσα και δεν τους πήγε από την ξηρά; Γιατί αν τους πήγαινε από την ξηρά, οι Αιγύπτιοι θα τους προλάβαιναν. Ο Θεός ήθελε να τους σώσει, αλλά και να δώσει ένα ηχηρό μάθημα στους εχθρούς τους. Το ίδιο θα γίνει και τη στιγμή της Αρπαγής.


Β’ Θεσ.β:6-8 Και τώρα γνωρίζετε εκείνο, το οποίον κωλύει αυτόν, ώστε να αποκαλυφθή εν τω εαυτού καιρώ· διότι το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται, μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα· και τότε θέλει αποκαλυφθή ο άνομος, τον οποίον ο Κύριος θέλει απολέσει με το πνεύμα του στόματος αυτού και θέλει εξαφανίσει με την επιφάνειαν της παρουσίας αυτού·


Μετά την Αρπαγή, ο Ιωάννης βλέπει ένα πολύ μεγάλο όχλο ανθρώπων (Αποκ.ζ:9-14), που όπως διαβάζουμε προέρχεται από τη Μεγάλη θλίψη.


Είναι οι χλιαροί δίκαιοι που ναι μεν έχασαν την Αρπαγή, αλλά ανανέωσαν τη σχέση τους με τον Ιησού και ο Αντίχριστος τους σκότωσε. Όποιος δεν θα δεχτεί το χάραγμα δεν θα μπορέσει να αγοράσει ή να πουλήσει (Αποκ.ιγ:11-17).


Αποκ.ς:1-8 Και είδον, ότε ήνοιξε το Αρνίον μίαν εκ των σφραγίδων, και ήκουσα εν εκ των τεσσάρων ζώων λέγον ως φωνήν βροντής· Έρχου και βλέπε. Και είδον, και ιδού, ίππος λευκός· και ο καθήμενος επ' αυτόν είχε τόξον· και εδόθη εις αυτόν στέφανος, και εξήλθε νικών και διά να νικήση. Και ότε ήνοιξε την δευτέραν σφραγίδα, ήκουσα το δεύτερον ζώον λέγον· Έρχου και βλέπε. Και εξήλθεν άλλος ίππος κόκκινος, και εις τον καθήμενον επ' αυτόν εδόθη να σηκώση την ειρήνην από της γης, και να σφάξωσιν αλλήλους, και εδόθη εις αυτόν μάχαιρα μεγάλη. Και ότε ήνοιξε την τρίτην σφραγίδα, ήκουσα το τρίτον ζώον λέγον· Έρχου και βλέπε. Και είδον, και ιδού, ίππος μέλας, και ο καθήμενος επ' αυτόν είχε ζυγαρίαν εν τη χειρί αυτού. Και ήκουσα φωνήν εν μέσω των τεσσάρων ζώων λέγουσαν· Μία χοίνιξ σίτου δι' εν δηνάριον και τρεις χοίνικες κριθής δι' εν δηνάριον, και το έλαιον και τον οίνον μη βλάψης. Και ότε ήνοιξε την σφραγίδα την τετάρτην, ήκουσα φωνήν του τετάρτου ζώου λέγουσαν· Έρχου και βλέπε. Και είδον, και ιδού, ίππος ωχρός, και ο καθήμενος επάνω αυτού ωνομάζετο θάνατος, και ο Άδης ηκολούθει μετ' αυτού· και εδόθη εις αυτούς εξουσία επί το τέταρτον της γης, να θανατώσωσι με ρομφαίαν και με πείναν και με θάνατον και με τα θηρία της γης.


Πότε έγινε πόλεμος κατά τον οποίο σκοτώθηκε το ¼ του πληθυσμού της γης; Ποτέ. Θα γίνει όμως!


Αν τώρα πιστεύουμε ότι η Αρπαγή θα γίνει μετά τη Μεγάλη θλίψη, μετά απ’ όλα αυτά, αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει ζωντανός δίκαιος! Αυτή είναι η ελπίδα της εκκλησίας;


Η Αρπαγή δεν έχει κανένα νόημα, αν δεν γίνει πριν τη Μεγάλη θλίψη.


Μπορεί κάποιος να αναρωτηθεί: δεν μπορεί ο Θεός να αποτρέψει τη Μεγάλη Θλίψη, να μην έρθει ο Αντίχριστος; Μπορούμε να κάνουμε κέτι εμείς; Η απάντηση είναι όχι. Ο λόγος είναι ότι ο Θεός βλέπει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν το σκοτάδι, από το οποίο θα σώσει την εκκλησία Του.


Υπάρχει μια άποψη, ότι οι άγιοι της Παλαιάς Διαθήκης δεν θα είναι στην Αρπαγή. Χρησιμοποιούν το εδάφιο Γαλ.γ:27 επειδή όσοι εβαπτίσθητε εις Χριστόν, Χριστόν ενεδύθητε. Και επειδή στη Α’ Θες.δ:16 λέει: οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, λένε ότι για να είσαι εν Χριστώ πρέπει να είσαι ντυμένος το Χριστό, κάτι που γίνεται στο βάπτισμα και αφού δεν υπήρχε βάπτισμα στην Παλαιά Διαθήκη, άρα δεν θα είναι στην Αρπαγή.


Ο νόμος όσοι εβαπτίσθητε εις Χριστόν, Χριστόν ενεδύθητε που όντως ισχύει για την Καινή Διαθήκη, δεν είχε ισχύ στην Παλαιά. Υπήρχαν άλλοι νόμοι και διατάγματα σύμφωνα με τα οποία έπρεπε να περπατήσουν οι δίκαιοι.


Στα πρώτα της βήματα, η πρώτη εκκλησία δεν είχε γραπτή την Καινή Διαθήκη, διάβαζαν την Παλαιά. Ο Παύλος, ο Πέτρος και όλοι οι απόστολοι ήταν γαλουχημένοι με την Παλαιά Διαθήκη.


Οι άγιοι της Παλαιάς Διαθήκης ήταν εν Χριστώ, με την έννοια ότι έκαναν τις θυσίες που όριζε ο νόμος – αν και το αίμα των τράγων και των μόσχων δεν συγχωρεί αμαρτίες – αποβλέποντας στην ανώτερη θυσία.


Για να μπει κανείς στον ουρανό, υπάρχει μόνο μία πόρτα, ο Ιησούς.


Εφεσ.α:10 εἰς οἰκονομίαν τοῦ πληρώματος τῶν καιρῶν, ἀνακεφαλαιώσασθαι τὰ πάντα ἐν τῷ Χριστῷ τὰ ἐπὶ τοῖς οὐρανοῖς καὶ τὰ ἐπὶ τῆς γῆς ἐν αὐτῷ.


Ανακεφαλαιώνω σημαίνει συγκεντρώνω τα πάντα κάτω από μία κεφαλή.


Εφεσ.β:14 Διότι αυτός είναι η ειρήνη ημών, όστις έκαμε τα δύο εν και έλυσε το μεσότοιχον του φραγμού,


Ο μεσότοιχος του φραγμού ήταν αυτός που χώριζε τις αυλές του ναού (Εθνικών, αντρών, γυναικών).


Εβρ.ια:39,40 Και ούτοι πάντες αν και έλαβον καλήν μαρτυρίαν διά της πίστεως, δεν απήλαυσαν την επαγγελίαν, διότι ο Θεός προέβλεψε καλύτερόν τι περί ημών, διά να μη λάβωσι την τελειότητα χωρίς ημών.


Σ’ αυτό το κεφάλαιο της πίστης, δεν υπάρχει κανένας άγιος της Καινής Διαθήκης!


Τα ονόματα που αναφέρει εδώ, είναι παραδείγματα πίστης! 

Αν αυτοί δεν είναι στην Αρπαγή, ποιοι θα είναι;


Υπήρξαν άνθρωποι στην Παλιά Διαθήκη για τους οποίους έχει μαρτυρήσει ο ίδιος ο Θεός:


Γέν.ς:9 Ο Νώε ήτο άνθρωπος δίκαιος, τέλειος μεταξύ των συγχρόνων αυτού· μετά του Θεού περιεπάτησεν ο Νώε.


Ιώβ α:1 Άνθρωπος τις ήτο εν τη γη της Αυσίτιδος ονομαζόμενος Ιώβ· και ο άνθρωπος ούτος ήτο άμεμπτος και ευθύς και φοβούμενος τον Θεόν και απεχόμενος από κακού.


Α’ Πέτρ.α:10-11 Περί της οποίας σωτηρίας εξεζήτησαν και εξηρεύνησαν οι προφήται οι προφητεύσαντες περί της χάριτος, ήτις έμελλε να έλθη εις εσάς· ερευνώντες εις τίνα ή ποίον καιρόν εφανέρονε το εν αυτοίς Πνεύμα του Χριστού, ότε προεμαρτύρει τα πάθη του Χριστού και τας μετά ταύτα δόξας·


Λουκ.ζ:28 Διότι σας λέγω, μεταξύ των γεννηθέντων εκ γυναικών ουδείς προφήτης είναι μεγαλήτερος Ιωάννου του βαπτιστού· πλην ο μικρότερος εν τη βασιλεία του Θεού είναι μεγαλήτερος αυτού.


Ο Ιωσήφ, τέλειος τύπος του Χριστού σε όλη του τη ζωή.


Η δεύτερη έλευση του Χριστού.


Είναι η σωματική, φανερή έλευση του Χριστού στη γη.


Ζαχ.ιδ:5 Και θέλετε καταφύγει εις την κοιλάδα των ορέων μου· διότι η κοιλάς των ορέων θέλει φθάνει έως εις Ασάλ· και θέλετε φύγει, καθώς εφύγετε απ' έμπροσθεν του σεισμού εν ταις ημέραις Οζίου του βασιλέως του Ιούδα· και Κύριος ο Θεός μου θέλει ελθεί και μετά σου πάντες οι άγιοι.


Η εκκλησία θα επιστρέψει με το Χριστό για να βασιλεύσει για 1000 χρόνια πάνω στη γη.


Ιούδ.α:14 Προεφήτευσε δε περί τούτων και ο Ενώχ, έβδομος από Αδάμ, λέγων, "Ιδού, ήλθεν ο Κύριος με μυριάδας αγίων αυτού,


Αποκ.ιθ:14 Και τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ' ίππων λευκών, ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν.


Πριν τη δεύτερη έλευση, πάνω στο πρόσωπο της γης κυριαρχεί ο Σατανάς μέσα από τον Αντίχριστο, ο ψευδοπροφήτης και όλοι οι δαίμονες (μαζί μ’ αυτούς που βγήκαν από την άβυσσο – 7η σφραγίδα, 5η σάλπιγγα, 1ο ουαί).


Β’ Θεσ.α:6-10 επειδή είναι δίκαιον ενώπιον του Θεού να ανταποδώση θλίψιν εις τους όσοι σας θλίβουσιν, εις εσάς δε τους θλιβομένους άνεσιν μεθ' ημών, όταν ο Κύριος Ιησούς αποκαλυφθή απ' ουρανού μετά των αγγέλων της δυνάμεως αυτού  εν πυρί φλογός, κάμνων εκδίκησιν εις τους μη γνωρίζοντας Θεόν και εις τους μη υπακούοντας εις το ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, οίτινες θέλουσι τιμωρηθή με όλεθρον αιώνιον από προσώπου του Κυρίου και από της δόξης της δυνάμεως αυτού, όταν έλθη να ενδοξασθή εν τοις αγίοις αυτού, και να θαυμασθή εν πάσι τοις πιστεύουσιν, επειδή σεις επιστεύσατε εις την μαρτυρίαν ημών, εν τη ημέρα εκείνη.


Αυτά τα εδάφια μιλάνε και για τους δύο ερχομούς του Χριστού: στην αρπαγή θα αποδώσει άνεση στους θλιβόμενους, και στη δεύτερη έλευση θα έρθει με τους αγγέλους της δύναμής Του για να κάνει εκδίκηση. Άγγελοι θα πιάσουν τον αντίχριστο, τον ψευδοπροφήτη, το Σατανά και τα δαιμόνιά του για να τους ρίξουν στην άβυσσο και τη λίμνη του πυρός.


Ματθ.κε:31 Όταν δε έλθη ο Υιός του ανθρώπου εν τη δόξη αυτού και πάντες οι άγιοι άγγελοι μετ' αυτού, τότε θέλει καθήσει επί του θρόνου της δόξης αυτού,


Με τη δεύτερη έλευση, ο Ιησούς θα νικήσει και θα σταματήσει τα στρατεύματα που έχουν μαζευτεί στον Αρμαγεδδώνα.


Ζαχ.ιδ:3-4 Και ο Κύριος θέλει εξέλθει και θέλει πολεμήσει κατά των εθνών εκείνων, ως ότε επολέμησεν εν τη ημέρα της μάχης. Και οι πόδες αυτού θέλουσι σταθή κατά την ημέραν εκείνην επί του όρους των ελαιών, του απέναντι της Ιερουσαλήμ εξ ανατολών· και το όρος των ελαιών θέλει σχισθή κατά το μέσον αυτού προς ανατολάς και προς δυσμάς και θέλει γείνει κοιλάς μεγάλη σφόδρα· και το ήμισυ του όρους θέλει συρθή προς βορράν και το ήμισυ αυτού προς νότον.


Η ημέρα της μάχης που αναφέρει εδώ είναι τότε που ο Θεός προπορεύτηκε των στρατευμάτων του Ισραήλ τον καιρό του Ιωσαφάτ και νίκησε τους εχθρούς τους.


Αποκ.ιθ:15 Και εκ του στόματος αυτού εξέρχεται ρομφαία κοπτερά, διά να κτυπά με αυτήν τα έθνη· και αυτός θέλει ποιμάνει αυτούς εν ράβδω σιδηρά· και αυτός πατεί τον ληνόν του οίνου του θυμού και της οργής του Θεού του παντοκράτορος·


Αποκ.ιθ:21 Και οι λοιποί εφονεύθησαν με την ρομφαίαν του καθημένου επί του ίππου, την εξερχομένην εκ του στόματος αυτού· και πάντα τα όρνεα εχορτάσθησαν εκ των σαρκών αυτών.


Ησ.ξγ:1-3 Τις ούτος, ο ερχόμενος εξ Εδώμ, με ιμάτια ερυθρά εκ Βοσόρρας; ούτος ο ένδοξος εις την στολήν αυτού, ο περιπατών εν τη μεγαλειότητι της δυνάμεως αυτού; Εγώ, ο λαλών εν δικαιοσύνη, ο ισχυρός εις το σώζειν. Διά τι είναι ερυθρά η στολή σου και τα ιμάτιά σου όμοια ανθρώπου πατούντος εν ληνώ; Επάτησα μόνος τον ληνόν, και ουδείς εκ των λαών ήτο μετ' εμού· και κατεπάτησα αυτούς εν τω θυμώ μου και κατελάκτισα αυτούς εν τη οργή μου· και το αίμα αυτών ερραντίσθη επί τα ιμάτιά μου και εμόλυνα όλην μου την στολήν.