Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Όταν αγαπάς κάποιον...

«Όταν αγαπάς κάποιον…
θα αρνηθείς την αλήθεια…
θα πιστέψεις στο ψέμα…
και θα υπάρξουν στιγμές που θα πιστεύεις ότι μπορείς στ’ αλήθεια να πετάξεις…
Όταν αγαπάς θα γίνεις θυσία….
θα ρισκάρεις τα πάντα χωρίς δεύτερη σκέψη…
Θα διώξεις το φεγγάρι…για να βάλεις τον ήλιο στη θέση του…
όταν αγαπάς κάποιον….» 

Eίναι από τις πιο όμορφες ιστορίες που διάβασα ποτέ…Είναι από εκείνες που σε συγκινούν χωρίς μεγάλη δυσκολία… Είναι εκείνα που θαυμάζεις και θέλεις τα μοιραστείς…

Πόσο εύκολα μοιράζεσαι όμως τον πόνο, την απογοήτευση, το αδιέξοδο των συναισθημάτων σου; Πώς βρίσκεις δύναμη να αποδεχθείς αυτό που δεν ήθελες ποτέ να σου συμβεί; Αυτό που από την πρώτη κιόλας στιγμή ένιωσες όταν όλοι οι άλλοι δεν είχαν καταλάβει τίποτα…;

Η Kelle Hampton μητέρα δύο κοριτσιών σήμερα, κάνει αυτό που οι περισσότεροι γονείς δε θα μπορούσαν να κάνουν ποτέ...να μοιραστούν δηλαδή την προσωπική τους ιστορία, την γέννηση ενός παιδιού με σύνδρομο Down.

Στις 22 Ιανουαρίου του 2010 γύρω στις τέσσερις το απόγευμα, η Nella Cordelia Hampton ήρθε στο κόσμο και μπήκε στην καρδιά της οικογένειας της για πάντα… Δύσκολο να περιγράψεις τέτοιες στιγμές, ιδιαίτερα όταν έχεις ζήσει το θαύμα της γέννησης…

Θα αφήσω τα λόγια της Kelle να πουν την ιστορία της…

«… Και τότε θυμάμαι απλά να μιλάω στον εαυτό μου…Σε λίγο θα γνωρίσεις την κόρη σου…Και θα αλλάξεις για πάντα. Εκείνη τη στιγμή ακουγόταν ο ήχος από το αγαπημένο μας τραγούδι… When You Love Someone… κι άρχισα να κλαίω…

Ο άντρας μου, οι φίλοι μας, ο μπαμπάς μου, οι μαίες…όλοι τους χαμογελούσαν και τα φλας άστραφταν… Λίγο ακόμα… Πόσο πονάει;

Και έσπρωξα μέχρι να δω το μικροσκοπικό σωματάκι να βγαίνει από μέσα μου…μέχρι που την ακούμπησαν πάνω μου….
…τότε ήξερα!

Ήξερα από το πρώτο κιόλας λεπτό ότι είχε σύνδρομο Down…κανένας άλλος δεν είχε καταλάβει… Την κρατούσα κι έκλαιγα. Έκλαιγα και έψαχνα παντού στο δωμάτιο κάποιον να μου πει ότι δεν είναι αλήθεια! Την κοιτούσα σαν να μην ήταν δικό μου παιδί…Θυμάμαι μόνο από αυτές τις στιγμές τα μάτια της… Άνοιγε συνέχεια τα μάτια της και με κοιτούσε  λες και κλείδωνε την ματιά της με την δικιά μου…

Αγάπησε με…αγάπησε με…Ξέρω δεν είμαι αυτό που περίμενες…αλλά σε παρακαλώ αγάπησε με…

Με πλησίασε η παιδίατρος λέγοντας μου: Πρέπει να σου πω κάτι… Τότε έκλαψα πολύ…Ξέρω τι πρόκειται να μου πεις...
Χαμογέλασε και μου έσφιξε το χέρι δυνατά…Το πρώτο πράγμα που θα σου πω είναι ότι η κόρη σου είναι πανέμορφη και τέλεια, αλλά υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που με οδηγούν να πιστέψω ότι πάσχει από σύνδρομο Down…

Επιτέλους, κάποιος το είπε…ένιωσα καυτά δάκρυα να κυλούν και να πέφτουν στο πρόσωπο του μωρού μου… Η πανέμορφη, τέλεια κόρη μας… Φοβόμουν να δω το πρόσωπο του άντρα μου, και δεν το έκανα… Απλά την φίλησα…

Θυμάμαι όταν μου είπαν ότι θα ερχόταν η μεγάλη μου κόρη Lainey…άρχισα να κλαίω ξανά και προσπαθούσα να φανταστώ τι επίδραση θα είχε όλο αυτό στην Lainey…θα καταλάβαινε πως η ζωή μας θα ήταν πια διαφορετική…

Κάποιος μου είπε μην κλαις, μην κλαις, έρχεται….

Δε θα ξεχάσω ποτέ το πρόσωπό της και το πόσο χαριτωμένα ήταν ντυμένη εκείνη την ημέρα…τα μάτια της έλαμπαν όταν μπήκε στο δωμάτιο τόσο που δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της μ’ εκείνο το ντροπαλό χαμόγελο.
Δε θα ξεχάσω την μέρα που το κορίτσι μου έγινε μεγάλη αδελφή… Ούτε τη στιγμή που ακούμπησα στα χέρια της το μωρό…

Κοιτούσα με αγωνία, με δάκρυα στα μάτια θαυμάζοντας πώς το μικρό μου κοριτσάκι μου έμαθε πώς να αγαπώ… Μου έδειξε πως μοιάζει η αληθινη, η ανιοδιοτελής αγάπη… πως είναι να λείπουν όλα αυτά τα στερεότυπα…

Ήταν υπερήφανη…»

Κάπως έτσι ξεκινά η ιστορία της Kelle Hampton με την γέννηση της Nella Cordelia… ένα όχι και τόσο τυχαίο όνομα… Cordelia η γιαγιά… και Nella, εμπνευσμένο από το τραγούδι του Ennio Morricone, Nella Fantasia… αυτό ναι το ατμοσφαιρικό που σημαίνει «στην φαντασία μου»…

Αυτή είναι η Kelle Hampton… μια εμπνευσμένη μαμά σαν άλλες πολλές σε τούτο τον κόσμο που μας μαθαίνει ότι το θαύμα της ζωής όσο διαφορετικό, όσο αναπάντεχα περίεργα κι αν έρθει στη ζωή μας ένα πράγμα μόνο κουβαλάει μαζί του…την αγάπη… την αληθινή αγάπη...

H Kelle Hampton αποφάσισε να μοιραστεί την ιστορία της και να ξεκινήσει το Nella's ONEder Fund με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων με σκοπό να συνδράμει την προσπάθεια του National Down Syndrome Society works να δημιουργήσει μια κοινωνία που θα αποδέχεται πλήρως τα άτομα με σύνδρομο Down…

Όταν αγαπάς κάποιον...