Κάποιος Πρωτ. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος,Λέκτορας Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.σε μία διαδικτυακή σελίδα του Ιερού Καθεδρικού Ναού Αγίου Θεράποντος Ζωγράφου, ασχολείται με τους "Αντιτριαδικούς Πεντηκοστιανούς" και λέει ότι απορρίπτουν το μυστήριο της «Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος» και με όλο το θράσος ονομάζει αυτή την κίνηση αιρετική.
Τό συγκεκριμένο κείμενο έχει χρησιμοποιηθεί κυρίως εναντίον μας από κάποιους που πιστεύουν οτι εμείς είτε εκπροσωπούμε είτε είμαστε κομμάτι της (μονοθειστικής)πεντηκοστιανής κίνησης .
Τό συγκεκριμένο κείμενο έχει χρησιμοποιηθεί κυρίως εναντίον μας από κάποιους που πιστεύουν οτι εμείς είτε εκπροσωπούμε είτε είμαστε κομμάτι της (μονοθειστικής)πεντηκοστιανής κίνησης .
Απαντάμε ότι πρώτα απ’ όλα ο τίτλος Αντιτριαδικοί Πεντηκοστιανοί δεν ισχύει για μας. Είμαστε απλά χριστιανοί κατά το Βιβλικό πρότυπο.
Προκαλούμε τον εν λόγω Λέκτορα να μας δείξει έστω μία φορά μέσα στο λόγο του Θεού αυτό που λέει ότι απορρίπτουμε κι εμείς θα το αποδεχτούμε αμέσως!
Συνεχίζοντας τις αυθαιρεσίες του, μας καταλογίζει ότι πιστεύουμε μόνο σε ένα πρόσωπο στη θεότητα! Τον προκαλούμε να μας δείξει που λέει ο λόγος του Θεού ότι υπάρχουν περισσότερα πρόσωπα στη θεότητα.
Μας προσβάλει λέγοντας ότι προσπαθούμε να κατοχυρωθούμε αγιογραφικά διαστρεβλώνοντας κάποια εδάφια της Γραφής, ανάμεσα στα οποία και το Δευτ.ς:4 όπου λέει: «Άκουε, Ισραήλ Κύριος ο Θεός ημών είναι εις Κύριος».
Ας μας πει ο κύριος λέκτορας πως ερμηνεύει αυτές τις απλές λέξεις, τι σημαίνει γι’ αυτόν η λέξη «εις»;
Χωρίς καθόλου ντροπή, γράφει: Φυσική συνέπεια τῶν παραπάνω κακόδοξων ἀντιλήψεων ἀποτελεῖ, ἐπίσης, ὁ πλανεμένος ἰσχυρισμός τῶν ἐν λόγω ὁμάδων, ὅτι τό μόνο ἔγκυρο καί θεμιτό βάπτισμα, εἶναι τό βάπτισμα πού τελεῖται ἀποκλειστικά στό ὄνομα τοῦ Χριστοῦ.
Προκαλούμε αυτό τον κύριο, να μας δείξει μέσα στην Αγία Γραφή κάποιο άλλο τύπο που βάπτιζαν οι απόστολοι του Χριστού!
Και βέβαια, με το δικαίωμα που του δίνει η ιδέα που έχει για τον εαυτό του, μας ονομάζει πλάνη, χωρίς να σέβεται έστω τους νόμους και το δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας που αποτελεί τη ρίζα των ατομικών ελευθεριών σύμφωνα με τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Η θρησκευτική ελευθερία αποτελεί προέκταση της προσωπικής ελευθερίας και είναι ειδικότερη μορφή της ελευθερίας της γνώμης και γενικά της πνευματικής ελευθερίας. Είναι συνεπώς το ατομικό αυτό δικαίωμα του άρθρου 13 του συντάγματος μια αναφορά στην εσωτερική διάθεση του ανθρώπου και συγχρόνως μια αξίωση στην κρατική εξουσία να μην επεμβαίνει παρεμποδίζοντας ή επιβάλλοντας είτε τη διαμόρφωση είτε την εκδήλωση σχετικών με τη θρησκεία θετικών ή αρνητικών πεποιθήσεων. Φορείς του δικαιώματος θρησκευτικής ελευθερίας είναι τα φυσικά πρόσωπα, τόσο οι Έλληνες, όσο και οι αλλοδαποί.
(πηγή http://www.ag-therapon-zografou.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=104:2011-05-16-20-11-51&catid=66:evangelicals&Itemid=102 )