Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Οι γυναίκες του μέλλοντος




Οι παραδοσιακές γυναίκες, που ξυπνούσαν πρωί για να κάνουν τη λάτρα του σπιτιού, να μαγειρέψουν και να ετοιμάσουν τα παιδιά, είναι είδος προς εξαφάνιση. Αυτό διαπιστώνει ευρεία έρευνα της Ιταλικής εταιρείας «Εουρίσκο», που έγινε με τη συμμετοχή 10.000 γυναικών διαφόρων ηλικιών. Οι προσωπικότητες των 1.750 εξ αυτών, που είναι από 25 έως 44 ετών και έχουν μεσαία έως υψηλή μόρφωση, φωτίστηκαν περισσότερο και αποτέλεσαν την πυξίδα για τα τελικά συμπεράσματα.
Οι σημερινές γυναίκες λοιπόν είναι πρωταγωνίστριες. Δυναμισμός, χειραφέτηση, φιλοδοξίες, περιέργεια για να γνωρίσουν το καινούριο είναι μερικά από τα στοιχεία που τις χαρακτηρίζουν.
Η εικόνα τους για τη ζωή και τη δική τους συμμετοχή είναι θετική. Έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και δεν φοβούνται να ανοιχτούν στους γύρω τους. Μπαίνουν με «τσαμπουκά» σε κάθε πρόκληση και θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα να γίνονται αντικείμενο θαυμασμού. Όχι τόσο για την εξωτερική τους εμφάνιση, την οποία βεβαίως προσέχουν, αλλά για το ό,τι έχουν στο κεφάλι και την ψυχή τους.
Προσέχουν την υγεία τους αλλά τρέφονται πιο σωστά απ' ότι στο παρελθόν. Δεν καταφεύγουν δηλαδή σε εξαντλητικές δίαιτες αλλά τρώνε επιλεκτικά και αθλούνται συστηματικά. Κάνουν χρήση καλλυντικών αλλά αποφεύγουν τα πολλά πολλά αρώματα.
Ο ρόλος που τους αποδίδει η εταιρεία «Εουρίσκο» είναι ρόλος «ηγέτιδων στις κοινωνικές αλλαγές». Κι αυτό γιατί έχοντας κερδίσει πολύ έδαφος στην επίτευξη της εσωτερικής ισορροπίας και αρμονίας, είναι ικανές να επηρεάσουν και τους γύρω θετικά. Τους αρέσει να βγαίνουν το βράδυ, να πηγαίνουν για χορό, να επισκέπτονται σπίτια φίλων και να ταξιδεύουν σε μακρινά μέρη.
Δεν ασχολούνται πια με τα οικιακά, γενικά σιχαίνονται τις δουλειές και τη λάτρα, όπως επίσης και τα ψώνια στο Σούπερ Μάρκετ, αλλά «ανοίγουν» το σπίτι τους για να δεχτούν φίλους. Προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στην καριέρα και την οικογένειά τους και τα καταφέρνουν αρκετά καλά. Αποφασίζουν μόνες και αναλαμβάνουν τις ευθύνες.
Το χρήμα είναι το πρώτο επιθυμητό πράγμα για 42% των γυναικών που ρωτήθηκαν, οι οποίες το θεωρούν σαν «εργαλείο» για μια ζωή χαρούμενη και πλούσια σε ευκαιρίες. Τους αρέσουν τα ακριβά αυτοκίνητα, αγοράζουν επώνυμα ρούχα, έχουν υπολογιστή και σερφάρουν στο Ίντερνετ.
Εν κατακλείδι, οι σύγχρονες γυναίκες είναι μπροστάρισσες, δεν φοβούνται τις δυσκολίες σε ποσοστό 87% δηλώνουν ότι λατρεύουν τους πειραματισμούς και τις καινοτομίες.
Τίποτα όμως δεν είναι χωρίς τίμημα. Οι γυναίκες το πληρώνουν με πολύ περισσότερους πονοκεφάλους απ' ότι οι άντρες, ενώ σε πολύ μεγαλύτερη συχνότητα αντιμετωπίζουν πρόβλημα αϋπνίας.