Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Ομοφυλοφιλία - 2


Σημαντικό και σύγχρονο

Ίσως να υπάρχει στη σκέψη κάποιων το ερώτημα: γιατί είναι ανάγκη ν’ αναπτύξουμε ένα τέτοιο θέμα, όπως το θέμα της ομοφυλοφιλίας; Είναι τόσο σημαντικό ώστε να πρέπει να το ξεχωρίσουμε;

Μία πρώτη σκέψη είναι ότι μία από τις είκοσι δύο συγκεκριμένες αμαρτίες που αναφέρονται στο πρώτο κεφάλαιο της προς Ρωμαίους επιστολής, εδάφια 28-32, είναι αυτή της ομοφυλοφιλίας. Ο Θεός ξεχωρίζει αυτή την ιδιαίτερη αμαρτία και την αναλύει στα προηγούμενα τέσσερα εδάφια με ιδιαίτερο τρόπο.

Το θέμα αυτό στις μέρες μας αναδεικνύεται σε μεγάλο πολιτικό και κοινωνικό ζήτημα. Αρκετοί ίσως γνωρίζουν ότι σε πολλές χώρες, έχει ήδη ψηφιστεί ο νόμος που κατοχυρώνει νομικά τη δια βίου συμβίωση δύο ανθρώπων του ίδιου φύλου, με ό,τι συνεπάγεται ο νόμος σε υποχρεώσεις, δικαιώματα και πλεονεκτήματα.

Βαρόμετρο αυτών των εξελίξεων αποτελεί το ηχηρό παρόν αυτών των ανθρώπων με παρελάσεις, που γίνονται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας. Φυσικά αυτό συνέβη και σε άλλες πρωτεύουσες, όπου σαράντα με πενήντα χιλιάδες άνθρωποι κατά μέσο όρο συμμετείχαν σε τέτοιες παρελάσεις. Πριν μερικά χρόνια στην Ουάσιγκτον παρέλασαν διακόσιες χιλιάδες άτομα και οργάνωσαν ένα καρναβάλι, όπως αυτό του Ρίο, με πολλή ηθική πρόκληση. 

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

Η ΠΑΡΑΚΜΗ (64 - 325 μ.Χ.)

·    Η πρώτη εκκλησία είχε αγάπη για το Θεό, αγάπη για τους ανθρώπους, οι πιστοί βαπτιζόταν με Πνεύμα Άγιο, αγαπούσαν το όνομα του Ιησού, αγαπούσαν το λόγο του Θεού, ζούσαν άγια ζωή, ομολογούσαν τον Ιησού.

·        Ο Παύλος και άλλοι προειδοποίησαν γι’ αυτή την εξασθένηση της εκκλησίας. Διάβασε Β’ Θεσ.β:1-12,  Α’ Ιωαν.δ:1-3,  Ιουδ.α:3-4.

·        Άνθρωποι - λύκοι δεν υπολόγιζαν το ποίμνιο. Πραξ.κ:28-32  Ματθ.κδ:5

·        Η αγάπη σταδιακά έφυγε απ’ την εκκλησία, κρύωσε. Αποκ.β:4-5  Ιουδ.α:20  Α’ Κορ.ιγ:1

ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - Ο Παύλος στην Αθήνα




Κείμενο: Πράξ.ιζ:15-34

Α.   ΑΘΗΝΑ

Η Αθήνα ήταν μια από τις φημισμένες πόλεις του αρχαίου κόσμου. Ήταν το παραδεκτό κέντρο διάνοιας, κουλτούρας θρησκείας. Ήταν η έδρα των επικρατέστερων σχολείων φιλοσοφίας. Η πόλη ήταν «γεμάτη από είδωλα» (εδ.16). Λεγόταν, ότι υπήρχαν πιο πολλοί θεοί απ’ ότι άνθρωποι στην Αθήνα.

Δεν διαφέρουν καθόλου τα πράγματα σήμερα στον κόσμο. Σχεδόν ολόκληρο το ανθρώπινο γένος προσκυνά είδωλα που έχουν επινοήσει άνθρωποι και τα έχουν φτιάξει ανθρώπινα χέρια. Μερικοί λατρεύουν είδωλα από ξύλο και πέτρα, εικόνες και ομοιώματα, άλλοι λατρεύουν τους θεούς του χρυσού και του αργύρου, κουλτούρα και «καλούς τρόπους», τέχνες κι επιστήμες.

Ο απόστολος Παύλος άρχισε το μήνυμα του στον Άρειο Πάγο με την εξής δήλωση: «Κατά πάντα σας βλέπω εις άκρον θεολάτρας» (εδ.22). Αυτό μπορεί να μεταφραστεί ως εξής: «Είσαστε πολύ θρησκόληπτοι». Δεν υστερούσαν σε θρησκεία, αλλά μέσα σ’ όλα αυτά, δεν γνώριζαν τον ένα αληθινό Θεό. 

Αναζητώντας την αλήθεια - 024




Α. ΣΑΟΥΛ

Τα επόμενα 120 χρόνια μετά την περίοδο των Κριτών, οι δώδεκα φυλές έζησαν ειρηνικά κάτω από τρεις βασιλείς: τον Σαούλ, τον Δαβίδ και τον Σολομώντα. Ο καθένας από αυτούς βασίλεψε 40 χρόνια. Ο Θεός δεν ήθελε ο Ισραήλ να έχει κανένα άλλο βασιλιά, παρά μόνο Αυτόν. Θα τους έστελνε μεγάλους ηγέτες, οι οποίοι θα έπαιρναν οδηγίες κατευθείαν από Αυτόν, αλλά ο Ισραήλ έπεσε σε ταραχή και ζήτησε βασιλιά όπως τα άλλα έθνη κι ο Θεός ικανοποίησε την επιθυμία τους. Ήταν που απέρριψαν τον Ίδιο το Θεό, μ’ αυτό τον τρόπο κι όχι τους ηγέτες τους.
Δεν διάλεξε ο λαός τον πρώτο βασιλιά αλλά ο Θεός. Ο Σαούλ είχε εξαιρετικά χαρίσματα που τον ανέδειξαν σαν τον πρώτο βασιλιά του Ισραήλ. Ήταν η κεφαλή και οι ώμοι πάνω στον Ισραήλ (είχε δηλ. απόλυτη κυριαρχία πάνω σ’ όλο τον λαό). Είχε ηθικά και πνευματικά χαρίσματα, ένα από τα οποία ήταν το χαρακτηριστικό του Ιησού, η ταπεινότητα. Λαμπρή και δίκαιη ήταν η αυγή, το ξεκίνημα, της ζωής του Σαούλ και ο πρώτος χρόνος της βασιλείας του, αλλά σύντομα τα σύννεφα άρχισαν να πυκνώνουν και ο ουρανός σκοτείνιασε. Σε μια περίπτωση, μπήκε μέσα στο χώρο του ιερέα και, πρόσφερε αυτός τη θυσία. Παράκουσε ξανά την οδηγία του Σαμουήλ στη μάχη με τους Αμαληκίτες κι έφερε πίσω τον βασιλιά και τα καλύτερα απ’ τα βόδια και τα πρόβατα για να τα θυσιάσει, ενώ του είχαν δοθεί ρητές οδηγίες να εξολοθρεύσει τα πάντα. Ο Σαμουήλ είπε: «Μήπως ο Κύριος αρέσκεται εις τα ολοκαυτώματα και εις τας θυσίας, καθώς εις το να υπακούωμεν της φωνής του Κυρίου; Ιδού, η υποταγή είναι καλητέρα παρά την θυσίαν.» Α’ Σαμ:ιε:22 Οι θυσίες μας μπροστά στο Θεό δεν ωφελούν σε τίποτα αν δεν υπακούμε το λόγο Του.

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Σκύλος έσωσε βρέφος πεταμένο στα σκουπίδια

Ένα νεογέννητο μωράκι έσωσε ένας σκύλος στην Ταϊλάνδη, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Bangkok Post. Ο σκύλος, εν ονόματι Πούι, περιπλανιόταν στους δρόμους της συνοικίας Tha Rua όταν βρήκε το νεογέννητο τυλιγμένο σε μια σακούλα και πεταμένο σε μια χωματερή δίπλα στον δρόμο.

Ο σκύλος πήρε τη σακούλα με το μωρό και την πήγε στο σπίτι του ιδιοκτήτη του. Η ανιψιά του άκουσε τον σκύλο να γαβγίζει και κατέβηκε στην αυλή να δει τι συμβαίνει. Όταν αντίκρισε το μωρό στη σακούλα δεν πίστευε στα μάτια της.


Ο ιδιοκτήτης του σκύλου μετέφερε αμέσως το νεογέννητο κοριτσάκι στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τους γιατρούς το μωρό είχε γεννηθεί πρόωρα, στους επτά μήνες. Ο ιδιοκτήτης του σκύλου δήλωσε ότι θα ήθελε να υιοθετήσει το παιδί.

Ομοφυλοφιλία - 1

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

«…νωρίς συνειδητοποίησα τη διαφορετικότητά μου…»
«…κουβαλώντας αμέτρητες ενοχές…»
«…η εφηβεία μου ήταν μαρτυρική…»
«…εγώ μάλλον έτσι ήρθα στη ζωή…»
«…είμαι βαθιά άρρωστη, σκέφτηκα…»


Το γιατί

Το πρώτο, που έρχεται στο μυαλό μου και που πρέπει να απαντήσουμε για να προχωρήσουμε σωστά και αποτελεσματικά, είναι να καταλάβουμε το μήνυμα, που προσπαθείτε να στείλετε με αυτή σας την ενέργεια, είτε εσείς – αν είσθε πρόσωπα υπαρκτά – είτε οι δημοσιεύοντες και αναδημοσιεύοντες τα λόγια σας. Τι θέλετε να πείτε σε μας όλοι εσείς, πού στοχεύετε να οδηγήσετε το μυαλό μας και τη σκέψη μας;

Μάλλον δεν θέλετε να σας συμπονέσουμε, ούτε να δείξουμε συμπάθεια και κατανόηση για την κατάστασή σας. Για κάποιον που ξέρει να διαβάζει, ούτε τα λεγόμενά σας, ούτε τα σχόλια του «διακομιστή» που τα συνοδεύουν, δείχνουν κάτι τέτοιο. Μάλλον θέλετε να μας πείσετε ότι πρέπει να σας αποδεχθούμε όπως είσθε,  ότι δεν έχετε εσείς καμιά ευθύνη για τη ζωή που ζείτε, για τις επιλογές σας, ότι το πρόβλημά σας δεν προέρχεται από εσάς και ότι δεν είναι καν πρόβλημα. Μάλλον είναι μια προσπάθεια «αποχαρακτηρισμού» σας θα έλεγα, με επιστράτευση αρκετής δόσης συναισθήματος, το οποίο είναι σίγουρο ότι δρα συνειρμικά και συνεργικά στη σκέψη και στην καρδιά των ανθρώπων.

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη



Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Ι. Ο αόρατος Θεός είναι ΕΝΑ Πνεύμα. Α’ Τιμ.α:17

·        Αυτός είναι ο βασιλιάς των αιώνων, άφθαρτος, αόρατος. Α’ Τιμ.α:17
·        Κανείς δεν είδε το Θεό. Ιωαν.α:18
·        Ο Θεός είναι Πνεύμα. Ιωαν.δ:24
·        Ο ουρανός είναι ο θρόνος του Θεού και η γη το υποπόδιό Του. Ματθ.ε:34-35
·        Το Άγιο Πνεύμα είναι ο γεννήτορας (πατέρας) του Ιησού. Ματθ.α:20
·        Ο Θεός είναι ο Πατέρας του Ιησού. Λουκ.α:30-35
·        Υπάρχει ένας Θεός και Πατέρας όλων. Εφεσ.δ:6
·        Αυτός είναι ο Θεός του ουρανού και της γης. Ησ.ξς:1  Πραξ.ιζ:24
·        Ο Θεός φανερώθηκε μέσα σε σάρκα  Α’ Τιμ.γ:16

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΦΩΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ



Β΄ Κορ.ς:14-18  Γεν.α:1-5, 14-19

«Και χώρισε ο Θεός το Φως από το σκοτάδι»
Η έννοια του αποχωρισμού, του διαχωρισμού, που τη βλέπουμε να κυριαρχεί στα παραπάνω εδάφια, αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά μιας ευρύτερης έννοιας, της έννοιας της αγιότητας. Ανάμεσα στα άλλα, άγιος σημαίνει γενικά ο ξεχωρισμένος, ο αφιερωμένος σε ένα σκοπό.
Για το Θεό, «άγιος» είναι ο ξεχωρισμένος από τον κόσμο και την αμαρτία, ο αφιερωμένος αποκλειστικά σ’ Αυτόν, αφού είναι Θεός «ζηλότυπος», δηλαδή που απαιτεί αποκλειστικότητα λατρείας –επομένως άγιος σημαίνει καθαρός.
Από τη Γένεση μέχρι την Αποκάλυψη όλη η Γραφή διέπεται απ’ αυτή την έννοια της αγιότητας, που για να βιωθεί έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός:
·        Διαχωρισμός του Άβραμ από τους συμπολίτες του
·        των τελετουργικά καθαρών από τα ακάθαρτα
·        των Ισραηλιτών από τους εθνικούς
·        των πιστών από τους απίστους
·        του φωτός από το σκοτάδι

αστυνομία τροφίμων


Αποσπάσματα της FDA θα συλλαμβάνουν τον οποιοδήποτε επιχειρήσει να καλλιεργήσει τα δικά του λαχανικά στον κήπo του. Η είδηση Αστυνομίας Τροφίμων στις Η.Π.Α. πέρασε απαρατήρητη από τον ελληνικό τύπο παρ’ όλο που θα έπρεπε όλοι μας να έχουμε αντιληφθεί, πώς ο λαός των Η.Π.Α. αποτελεί τον «πιλότο» όπου δοκιμάζονται και πρωτοεμφανίζονται όλα όσα θα επιβληθούν αργότερα παγκοσμίως.

Πρόκειται για τον «Νόμο S 510, για απαγόρευση ελεύθερων καλλιεργειών»! Οι μικροκαλλιεργητές και οι ιδιώτες, δεν θα μπορούν να διατηρούν και φυσικά να φυτεύουν σπόρους, κατ’ αρχήν σε λαχανόκηπους.

καλημέρα


Σάββατο 8 Ιουνίου 2013



ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 28 - Ο καρπός του Χριστιανού



Ιωάν.ιε:16 «Σείς δεν εξελέξατε εμέ, αλλ’ εγώ εξέλεξα εσάς, και σας διέταξα, διά να υπάγητε σείς και να κάμητε καρπόν, και ο καρπός σας να μένη ώστε ό,τι αν ζητήσητε παρά του Πατρός εν τω ονόματί μου, να σας δώση αυτό»

Εδώ έχουμε ένα κάλεσμα του Κυρίου προς τους μαθητές Του. Δεν είναι κάλεσμα για σωτηρία, αλλά για καρποφορία. Ο Θεός θέλει καρπό στη ζωή των παιδιών Του. Είναι πιθανό, ένα άτομο να είναι Χριστιανός χωρίς να έχει καρπό, αλλά αυτό δεν μπορεί να κρατήσει για πολύ γιατί αν συμβεί, θα κοπεί. Στην αρχή αυτού του κεφαλαίου, διαβάζουμε ότι ο Ιησούς είναι η άμπελος η αληθινή και οι μαθητές Του είναι τα κλήματα. Αν ένα κλήμα δεν φέρνει καρπό το κόβει, ενώ αντίθετα αυτό που φέρνει καρπό το καθαρίζει για να φέρει περισσότερο.

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (33 - 64 μ.Χ.)

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ξεκίνησε στην Ιερουσαλήμ, την ημέρα της Πεντηκοστής, όταν το Άγιο Πνεύμα ήρθε και βάπτισε αυτούς που ήταν μαζεμένοι στο ανώγειο. Την ίδια μέρα, περίπου 3.000 άτομα προστέθηκαν στη μικρή ομάδα των 120 αφού βαπτίστηκαν στο νερό. Ο Κύριος προσέθετε αυτούς που σωζόταν στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Λουκ.κδ:49  Πραξ.α:4-8  β:1-4, 41, 47.

Οι Εθνικοί συμπεριλήφθηκαν κι αυτοί στην εκκλησία όταν ο Κορνήλιος, οι συγγενείς και οι στενοί φίλοι του βαπτίστηκαν με Πνεύμα Άγιο. Οι Ιουδαίοι αναγνώρισαν ότι ο Θεός είχε δώσει και στα έθνη μετάνοια προς ζωή όταν τους άκουσαν να μιλάνε σε άγνωστες γλώσσες και να μεγαλύνουν το Θεό. Πραξ.ι:44-48   ια:15-18   Ρωμ.ις:3-4 και Μαρκ.ις:15.

Ο τρόπος του Θεού για να μπει κάποιος στην εκκλησία είναι μετάνοια, βάπτισμα στο όνομα του Ιησού Χριστού και η δωρεά του Αγίου Πνεύματος. Λουκ.κδ:45-49   Πραξ.β:38-39   Α’ Κορ.ιβ:13.


Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Σας αρέσουν οι Παροιμίες;



Μου αρέσει να διαβάζω τις Παροιμίες της Βίβλου, επειδή αυτό το βιβλίο έχει πολλά πράγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στην καθημερινή μας ζωή. Ένα εδάφιο που διαβάζω καθημερινά, επειδή το έχω κολλήσει στο χώρο της εργασίας μου, είναι το Παρ.ιθ:11 «Η φρόνησις του ανθρώπου συστέλλει τον θυμόν αυτού· και είναι δόξα αυτού να παραβλέπη την παράβασιν».
Θα πρέπει να έχει μια επίδραση επάνω μου επειδή πλέον ξέρω ότι δεν εξοργίζομαι εύκολα. Είναι ένα καλό εδάφιο να το έχετε κι εσείς κατά νου, ειδικά όταν ασχολείστε με ανθρώπους της μουτζούρας.
Αυτό το βιβλίο έχει πολλές συμβουλές για το τι να πεις και τι όχι! Ο Αβραάμ Λίνκολν παρέφρασε το χωρίο Παρ.ιζ:28, όταν είπε, «Είναι καλύτερα να σιωπάς και ας σε πουν ανόητο, παρά ανοίγοντας το στόμα σου να πείσεις τους άλλους για την ανοησία σου». Αυτό επίσης μπορεί να είναι μια καλή οδηγία ζωής!


Δικαιοσύνη - Μια θεϊκή αρετή


Λέγοντας «δικαιοσύνη» δεν αναφερόμαστε βέβαια στη “δικαιοσύνη” των δικηγόρων και ποικίλων “δικολάβων”, σύμφωνα με τους οποίους πάντα το δίκιο είναι με το μέρος του “πελάτη” τους. Αν τούτη μπορεί να λέγεται “δικαιοσύνη” ή όχι είναι μια άλλη ιστορία, που δεν μας αφορά. Εδώ ενδιαφερόμαστε για τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ όπως αυτή αποκαλύπτεται στις σελίδες των Αγίων Γραφών.

Θεμελιώδης ιδιότητα του Θεού της Αγίας Γραφής είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Αν και στο βιβλικό κείμενο ο πρώτος που παρουσιάζεται να ομολογεί τούτη την αλήθεια είναι ο Φαραώ, που παραδέχτηκε ότι «ο Κύριος είναι δίκαιος» (Έξοδ.θ:27), στην πραγματικότητα η αντίληψη αυτή υπάρχει βαθιά στην καρδιά των πιστών του Θεού από την αρχή, αφού ήδη ο Νώε επαινείται από το Θεό διότι ήταν «άνθρωπος δίκαιος, τέλειος μεταξύ των συγχρόνων αυτού» (Γεν.ς:9) και ο Αβραάμ θεωρεί δεδομένο ότι «ο κρίνων πάσαν την γην [εννοείται δικαίως] δεν θέλει κάμει κρίσιν;» (Γεν.ιη:25). Αλλά και ο Μωυσής στο Δευτερονόμιο ψάλλει: «Απόδοτε μεγαλωσύνην εις τον Θεόν ημών. Αυτός είναι ο Βράχος, τα έργα αυτού είναι τέλεια· διότι πάσαι αι οδοί αυτού είναι κρίσις· Θεός πιστός, και δεν υπάρχει αδικία εν αυτώ· δίκαιος και ευθύς είναι αυτός» (Ψαλμ.λβ:3-4).

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Εφεσίους (3)


Εφεσ.δ:16-ς:24

Α. ΚΕΦΑΛΑΙΟ δ:17-32

1. Σύγκριση ενός αμαρτωλού μ’ ένα άγιο του Θεού

Ξανά ο απόστολος Παύλος δείχνει την έντονη διαφορά ανάμεσα στον μη αναγεννημένο κι αυτόν που έχει γεννηθεί απ’ το Πνεύμα του Θεού.

Ο άνθρωπος που δεν έχει σωθεί ζει μόνο για να ικανοποιεί τις σαρκικές του επιθυμίες κι ό,τι μπορεί να καταλάβει είναι σκοτάδι. Έχει αποχωριστεί απ’ τη ζωή του Θεού εξαιτίας της άγνοιας κι έχει επιδοθεί στην αχαλίνωτη ικανοποίηση των ακάθαρτων επιθυμιών του.

Αντίθετα, το παιδί του Θεού είναι ένας νέος άνθρωπος που έχει κτισθεί κατά Θεό με δικαιοσύνη και αγιότητα.

2. Λαλείτε αλήθειαν

Γραφική αναφορά: δ:25

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Η μέρα του Σαββάτου




ΕΥΛΟΓΙΑ Ή ΚΑΤΑΡΑ;

Ο Ιησούς ήταν μεγάλος απελευθερωτής. Πέρα από το χρέος των αμαρτιών, ελευθέρωσε την ανθρωπότητα και από πλήθος άχρηστους κανόνες και διατάξεις. Ιδιαίτερα ενδιαφέρθηκε για τους θρησκευτικούς ηγέτες της Ιουδαϊκής θρησκείας και μερικοί από τους πιο αυστηρούς κανόνες αυτής της κατηγορίας, είχαν να κάνουν με τη συμπεριφορά του λαού τη μέρα του Σαββάτου.

Πολλά χρόνια πριν τον Ιησού, ο προφήτης Ησαΐας έγραψε πως οι άνθρωποι που θ' αποφάσιζαν να τηρή­σουν πιστά το Σάββατο, θα εύρισκαν σ' αυτό απόλαυση (Ησ.νη:13-14).

Στους χρό­νους του Κυρίου Ιησού ω­στόσο, η τήρηση του Σαββάτου είχε φορτωθεί με τό­σες πολλές ανθρώπινες διατάξεις ώστε εκείνοι που τη­ρούσαν την αργία του, ένιω­θαν μίσος γι ' αυτή και για το Θεό που την είχε θεσπίσει.

Η Κυριακή ημέρα

ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι:

Η Κυριακή ημέρα που αναφέρεται στην Αποκάλυψη α:10 δεν αναφέρεται στην ημέρα του Σαββάτου

Η αποστολική εκκλησία ποτέ δεν τήρησε το Ιουδαϊκό Σάββατο.

Ο Θεός ποτέ δεν άλλαξε την ημέρα του Σαββάτου σε Κυριακή.

ΙΣΤΟΡΙΑ - Μια άλλη άποψη

Ο ΣΑΟΥΛ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΒΑΡΝΑΒΑ

Μερικοί απ’ τους αγίους που έφυγαν απ’ την Ιερουσαλήμ, πήγαν Βόρεια στην Εθνική πόλη της Αντιόχειας. Εκεί κήρυξαν τον Ιησού, όχι μόνο στους Εβραίους, αλλά και στους Έλληνες, από τους οποίους πολλοί δέχτηκαν τον Ιησού σαν Κύριό τους. Πραξ.ια:19-21.

Η εκκλησία της Ιερουσαλήμ έστειλε το Βαρνάβα στην Αντιόχεια, να ηγηθεί και να φροντίσει αυτή τη συνάθροιση. Ο Κύριος ευλόγησε και πολλοί πίστεψαν με τη διακονία του (Πραξ.ια:22-24).

Μετά, ο Βαρνάβας πηγαίνει στην Ταρσό, βρίσκει το Σαούλ και τον φέρνει στην Αντιόχεια. Ο Σαούλ βοηθάει το Βαρνάβα στο κήρυγμα και τη διδασκαλία για ένα χρόνο. Οι μαθητές στην Αντιόχεια για πρώτη φορά ονομάζονται Χριστιανοί, ένα παρατσούκλι που σημαίνει, ακόλουθοι του Χριστού. Η βοήθεια του Παύλου αποδείχτηκε μεγάλη και στο Βαρνάβα και στους πιστούς της πόλης (Πραξ.ια:25-26).

Εκλογή


Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Ενότητα - Φιλαδέλφεια


Ματθ.ιβ:25 «Νοήσας δε ο Ιησούς τους διαλογισμούς αυτών, είπε προς αυτούς Πάσα βασιλεία διαιρεθείσα καθ' εαυτής ερημούται, και πάσα πόλις ή οικία διαιρεθείσα καθ' εαυτής δεν θέλει σταθή».

Ο Ιησούς δεν θέλει τις διαιρέσεις, τα πηγαδάκια, τις δήθεν πνευματικές κατ΄ οίκον συζητήσεις που δεν έχουν άλλο σκοπό από το να βάζουν χωρίσματα. Δεν θέλει για ιδιοτελείς λόγους να χωρίζουμε γιατί στο τέλος θα ερημωθούμε.

Ιωάν.ιδ:15 «Εάν με αγαπάτε, τας εντολάς μου φυλάξατε». 

Το βίντεο Είναι τόσο απλό ... Γιατί να είναι και τόσο δύσκολο ?


Εσύ, τι θα κάνεις με τον Ιησού;


Ο Βούδας ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν Θεός.

Ο Μωυσής ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Γιάχβε.

Ο Μωάμεθ ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Αλλάχ.

Ωστόσο, ο Ιησούς Χριστός ισχυρίστηκε ότι είναι ο μόνος αληθινός και ζωντανός Θεός! 

ἐν τῇ κυριακῇ ἡμέρᾳ

Αποκάλυψη α:10 ἐγενόμην ἐν πνεύματι ἐν τῇ κυριακῇ ἡμέρᾳ καὶ ἤκουσα ὀπίσω μου φωνὴν μεγάλην ὡς σάλπιγγος.

Εγενόμην εν πνεύματι.

Υπάρχουν παράλληλες εμπειρίες με του Ιωάννη όσον αφορά την Αποκάλυψη του Ιησού, αλλά πουθενά μέσα στο λόγο του Θεού δεν βλέπουμε όραση με τέτοιο μεγαλείο, δόξα και τόση λεπτομέρεια, όσο εδώ στην Αποκάλυψη.

Ο Μωυσής είδε τον Κύριο σε περιορισμένη έννοια στο όρος Σινά (Εξ.λγ:12-23) όταν πιθανώς πήρε τις αποκαλύψεις για το βιβλίο της Γένεσης.

Ο Παύλος αρπάχτηκε μέχρι τρίτου ουρανού, με άλλα λόγια στην “κατοικία” του Θεού (Β’ Κορ.ιβ:2-4) και λέει ότι άκουσε πράγματα που δεν συγχωρείται σε άνθρωπο να λαλήσει.

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Οι κλιματικές αλλαγές «πρασινίζουν» τις ερήμους

Μια ακόμη επίπτωση εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών παρατήρησαν οι επιστήμονες. Μελετώντας δορυφορικές εικόνες που κάλυπταν χρονική περίοδο σχεδόν 30 ετών αυστραλοί ερευνητές διαπίστωσαν μεγάλη αύξηση της χλωρίδας σε ερήμους ολόκληρου του πλανήτη.

Η δορυφορική ανακάλυψη


Ομάδα ειδικών του ερευνητικού οργανισμού CSIRO στην Καμπέρα μελέτησε τις δορυφορικές εικόνες από το 1982 ως το 2010 - πρόκειται για μια χρονική περίοδο κατά την οποία τα επίπεδα του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα αυξήθηκαν κατά 14%. Οπως διαπιστώθηκε, σε αυτή την περίοδο η χλωρίδα σε ερήμους της Αφρικής, της Ασίας και της Αυστραλίας αυξήθηκε κατά 11%.