Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Η έννοια της δικαιοσύνης

Διαβάζοντας τους προφήτες δεν μπορούμε να μην ακούσουμε την κραυγή τους για δικαιοσύνη. Η "κοινωνική κριτική" είναι ένα από τα κεντρικά θέματα του μηνύματος του βιβλίου του προφήτη Αμώς (ενδεικτικά αναφέρουμε τις ακόλουθες περικοπές του βιβλίου, β:6-8, γ:9-15, δ:1-3, 4-5, ε:4-7, 10-13, 14-15, 21-27, ς:1-8, 11-12 και η:4-7).
Ποιο είναι όμως το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο το αίτημα της δικαιοσύνης προβάλλεται και διατυπώνεται;
Ποιες είναι οι συνθήκες που ωθούν τον Αμώς και τους άλλους προφήτες να κράζουν και να βοούν για δικαιοσύνη;
Υπάρχουν δύο πτυχές της κοινωνικής ζωής με τις οποίες συνδέεται το αίτημα της δικαιοσύνης.

Η μητρόπολη Σύρου τίμησε τον ιεροεξεταστή της Μακρονήσου, "άγιο" Πρεβέζης Στυλιανό !


Την μνήμη του "..αοιδίμου Τηνίου Ιεράρχου Νικοπόλεως και Πρεβέζης, Στυλιανού" τίμησε η μητρόπολη Σύρου με διάφορες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήθηκαν στις 16 Δεκέμβρη.   

Ποιος ήταν ο "άγιος" Πρεβέζης; 
  • Γνωστός για τα "ροζ" σκάνδαλα που οδήγησαν στην καθαίρεσή του από την μητρόπολη Πρεβέζης, το 1979, αφού κρίθηκε από την "ιερά" σύνοδο «ένοχος βαρύτατου σκανδαλισμού του πληρώματος της εκκλησίας».
  • Πριν εκλεγεί μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης ήταν διορισμένος ιερέας στην Μακρόνησο, όπου αναφέρεται ότι μαζί με τον επόμενο δικτάτορα Ιωαννίδη βιαιοπράγησε εναντίον κρατουμένων, αλλά και αποκάλυψε στοιχεία εξομολογήσεων κρατουμένων στην ΕΣΑ.  

καλημέρα


Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

ευτυχισμένο το..1883


ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - Το αποστολικό ευαγγέλιο

Α. ΟΡΙΣΜΟΣ

Ματθ.κδ:14 Και θέλει κηρυχθή τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη, προς μαρτυρίαν εις πάντα τα έθνη και τότε θέλει ελθεί το τέλος
Λουκ.κδ:47 Και να κηρυχθή εν τω ονόματι αυτού μετάνοια και άφεσις αμαρτιών εις πάντα τα έθνη, γινομένης αρχής από Ιερουσαλήμ.
Πραξ.β:42 Και ενέμενον εν τη διδαχή των αποστόλων και εν τη κοινωνία...
Το ευαγγέλιο είναι “τα καλά νέα” της σωτηρίας. Η λέξη “αποστολικό” απλά αναφέρεται στους αποστόλους. Ωστόσο, ο όρος, “αποστολικό ευαγγέλιο” σημαίνει τα καλά νέα της σωτηρίας που κήρυξαν οι απόστολοι.
Στο Ματθ.κδ:14 ο Ιησούς μίλησε για “τούτο το ευαγγέλιο της βασιλείας” που θα κηρυχτεί σ’ όλο τον κόσμο. Μετά, ξαναείπε ότι “η μετάνοια και η άφεσις των αμαρτιών” θα κηρυχτεί στ’ όνομά Του μεταξύ των εθνών. Μπορούμε να καταλήξουμε, ότι το “ευαγγέλιο της βασιλείας” είναι το μήνυμα της “μετάνοιας και άφεσις των αμαρτιών” που πρέπει να κηρύττεται στ’ όνομα του Ιησού Χριστού. Αυτό είναι το μήνυμα που οι απόστολοι κήρυξαν και γι’ αυτό είναι το αποστολικό ευαγγέλιο.

η συμφωνία με τον διάβολο

Με την ονομασία Ραϊχσκονκορδάτο ή Κονκορδάτο Χίτλερ - Πάπα, ή Κονκορδάτο της 20ης Ιουλίου 1933 ονομάζεται το  παπικό σύμφωνο που συνομολογήθηκε μεταξύ του Βατικανού και του Γ΄ Ράιχ. Σκοπός του συμφώνου αυτού ήταν η εγγύηση των δικαιωμάτων της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας στη Γερμανία, υπό το νέο καθεστώς που είχε στο μεταξύ διαμορφωθεί. 

Το σύμφωνο που περιλάμβανε 34 άρθρα, και ένα απόρρητο προσάρτημα, υπεγράφη στην "αγία" έδρα, στις 8 Ιουλίου του 1933 από τον καρδινάλιο Ευγένιο Πατσέλλι, πρώην παπικό νούντσιο στο Μόναχο και Βερολίνο, και μετέπειτα Πάπα Πίο ΙΓ΄, και από τον εκπρόσωπο του Χίτλερ, τον αντικαγκελάριο Φραντς φον Πάπεν. Επικυρώθηκε στις 20 Ιουλίου του 1933 και άρχισε η επίσημη έναρξη ισχύος του.

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Παιδιά


Ν.Τ.Π.


Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Τα χρόνια του Χριστού

Α. Ο ΗΡΩΔΗΣ Ο ΜΕΓΑΣ

Ο Ηρώδης  έγινε βασιλιάς το έτος 37 π.Χ. και ονομάστηκε Μέγας.  Ήταν ικανός, σκληρός, ασυνείδητος και πονηρός πολεμιστής. Πάντοτε πήγαινε με το μέρος  των αρχόντων της Ρώμης και γι’ αυτό αμείφθηκε από τους ισχυρούς της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Το 31 π.Χ. έγινε βασιλιάς σχεδόν ολόκληρης της Παλαιστίνης.

Ο Ηρώδης ήταν άκαρδος σ’ αυτούς που δεν τον άκουγαν. Αγάπησε και παντρεύτηκε την Μαριάμ, πριγκίπισσα των Ασμοναίων, αλλά επειδή την υποπτεύτηκε ότι συνωμοτούσε εναντίον του διέταξε να την δολοφονήσουν το 29 π.Χ. στη Σαμάρεια. Όλοι οι αντίπαλοί του εξουδετερώθηκαν αλύπητα.  Ακόμα και τα παιδιά του από τη Μαριάμ, δολοφόνησε, γιατί τα φοβότανε. Ο Ηρώδης πέθανε μανιακός μετά από χρόνια τύψεων συνειδήσεως και φρικτών αναλογισμών.

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Αντιμετωπίζοντας τον καινούριο χρόνο

«Ο μόνος λόγος ύπαρξης του χρόνου είναι για να μη γίνονται όλα ταυτοχρόνως». Αlbert Eistein
 «Ο χρόνος είναι σαν το νερό που χάνεται στην άμμο, δε μπορείς να το ξαναμαζέψεις».

Κάποια έρευνα λέει ότι για τους περισσότερους, που θα ζήσουν 75 χρόνια, θα ξοδέψουν:

  • 3 χρόνια (24 ώρες την ημέρα)   για τη μόρφωσή τους
  • 7 χρόνια τρώγοντας                             
  • 15 χρόνια στη δουλειά
  • 5 χρόνια ταξιδεύοντας
  • 5 χρόνια μιλώντας με άλλους 
  • 24 χρόνια για τον ύπνο
  • 3 χρόνια διαβάζοντας    βιβλία, περιοδικά, εφημερίδες
  • 12 χρόνια διασκεδάζοντας
  • 1 χρόνο άρρωστοι ή σε ανάρρωση

η κρίση του Θεού και η σημειολογία της συνόδου της Νίκαιας

Σε πολλές περιπτώσεις ο Θεός μέσα από φυσικές καταστροφές φανερώνει την δυσαρέσκειά Του, όπως ο σεισμός που έπληξε την Ιερουσαλήμ, όταν ο Ιησούς σκοτώθηκε (Ματθ. 27:51, 54). Ακόμα στην Αποκαλ. 6:12-17 στο άνοιγμα της έκτης σφραγίδας η οργή του Θεού θα ξεκινήσει με ένα "μεγάλο σεισμό."

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Κωνσταντίνος: "..η απόφαση των 300 επισκόπων στη Νίκαια πρέπει να θεωρηθεί οτι φανερώνει την κρίση του Θεού". 
Την  ίδια χρονιά  ένας σεισμός κατέστρεψε την πόλη . ("- σελ. 87, Safari για επτά, Thea B. Van Halsema, Baker Book House).

Στο Δευτ. 29:24-26 στην ερώτηση « ..διά τι ο Κύριος έκαμεν ούτως εις την γην ταύτην; διά τι ο θυμός της μεγάλης ταύτης οργής;» η απάντηση που δίδεται είναι «..διότι εγκατέλιπον την διαθήκην Κυρίου του Θεού...και υπήγαν και ελάτρευσαν άλλους θεούς και προσεκύνησαν αυτούς, θεούς τους οποίους δεν ήξευρον, ουδέ έδωκεν εις αυτούς»

Έξοδος - ζ (1)

ζ:1 «εγώ σε κατέστησα Θεόν (Ελοχίμ) εις τον Φαραώ»

Ο Μωυσής ήταν «ως Θεός» στο Φαραώ, στον Ααρών (δ:16), στον Ισραήλ (ιη:15-16). Ο Φαραώ συμβολίζει τον άρχοντα του σκότους, το Σατανά, ο Ααρών τους υπηρέτες του Θεού και ο Ισραήλ το λαό του Θεού. Ο Μωυσής είναι τύπος του Χριστού που είναι ο αληθινός Θεός και η ζωή η αιώνιος.
Μ’ αυτά τα λόγια ο Θεός θέλει να παρηγορήσει το Μωυσή, δίδοντάς του εξουσία σαν απάντηση στο ς:30.

κατέστησα: στα Εβραϊκά λέει «σε έδωσα».

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Ευχές


Καινούρια χρονιά

Αν η πρώτη μέρα του καινούριου χρόνου είναι μια ανοιχτή πόρτα, προτείνω να την παρατηρήσουμε λίγο πιο προσεκτικά, και θα δούμε ότι «Κύριος ο Θεός σου επιβλέπει πάντοτε, οι οφθαλμοί Κυρίου του Θεού σου είναι επ’ αυτή, από της αρχής του έτους έως τέλους του έτους» (Δευτ.ια:12).

Η ωραιότερη υπόσχεση που θα μπορούσαμε να επιθυμήσουμε, καθώς μπήκαμε στην ανοιχτή πύλη και αρχίσαμε ένα καινούριο χρόνο της ζωής μας. Τι μας περιμένει και τι θα συναντήσουμε αυτό το χρόνο δεν ξέρουμε. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι πάνω σ’ αυτό τον καινούριο δρόμο δεν θα είμαστε μόνοι μας, δίχως συντροφιά. Τα μάτια του Κυρίου του Θεού μας θα είναι πάνω μας από την αρχή του χρόνου μέχρι το τέλος του χρόνου.

μεθεόρτια... Χριστουγέννων

Για την ειδωλολατρική προέλευση του κλίματος, των παραδόσεων και της εικονογραφίας των Χριστουγέννων πολλά έχουν γραφτεί από άλλους και εμάς...
__Οι δύο παραπάνω εικόνες είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικές της ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ πορείας των δύο παραδόσεων..
__Όμως στην εικόνα αριστερά τα πρόσωπα που εικονίζονται δεν έχουν καμία σχέση με τους πρωταγωνιστές της "χριστιανικής" φάτνης... αλλά είναι πρόσωπα του ινδουιστικού πανθέου (της αγίας οικογένειας Σίβα, Παρβάτι, Γκανέσα, Μουρούγκα, Καρτικεγια κ.λπ.)...
_Βεβαίως, για να λέμε όλη την αλήθεια, η ινδουιστική εικόνα είναι μόλις του 18ου αιώνα, και ενδεχομένως να έχει μιμηθεί την χριστιανική εικονογράφηση... αλλά επί της ουσίας το ίδιο ειδωλολατρικό σκοτάδι υπάρχει και στις δύο... 
Εξάλλου ο μοναχισμός, τα κεριά, τα λιβανίσματα, τα κομποσκοίνια, η εικονολατρία και πολλά άλλα στοιχεία είναι κοινά τόσο στον Ινδουισμό --θρησκεία αρχαιότερη από τον χριστιανισμό-- όσο και στην παραδοσιακή χριστιανοσύνη... αποδεικνύοντας αφενός ότι ΟΥΔΕΝ ΚΑΙΝΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ και αφετέρου η καρδιά του αμαρτωλού ανθρώπου επηρεασμένη από τα ίδια δαιμόνια σε παρόμοιες δράσεις και πράξεις οδηγείται παντού και πάντοτε...
neakaipalaia.blogspot

καλημέρα


Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

2012-2013


Έθεσε τέλος στη ζωή του...

Σύμφωνα με την Αγία Γραφή, αν κάποιο άτομο αυτοκτονήσει και δεν έχει σωθεί, δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να «επισπεύσει» το δρόμο του για τη λίμνη της φωτιάς.
Η Βίβλος αναφέρει τέσσερα άτομα τα οποία αυτοκτόνησαν: Σαούλ (Α΄ Σαμουήλ λα:4), Αχιτόφελ (Β΄ Σαμουήλ ιζ:23), Ζιμβρί (Α’ Βασιλέων ις:18), και τον Ιούδα (Ματθαίου κζ:5).
Καθένας απ’ αυτούς ήταν κακός, διεφθαρμένος και αμαρτωλός άνθρωπος. Η Βίβλος βλέπει την αυτοκτονία σαν φόνο – γιατί ακριβώς αυτό είναι – αυτό-φόνος. Ο Θεός είναι ο μόνος που μπορεί να αποφασίσει πότε και που θα πρέπει το άτομο να πεθάνει. Το να αποφασίζουμε εμείς, αυτό είναι βλασφημία προς το Θεό.
Αν σκέφτεστε να               
            αυτοκτονήσετε......          
                        διαβάστε αυτό πρώτα

"χριστού"γενα: ο φανταστικός "Ιησούς" της πανθρησκείας


Μαμά, πώς εμφανίστηκε ο άνθρωπος;;;

Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τη μητέρα της:

- Πώς εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή, μαμά;

Η μητέρα της απάντησε:

- Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά και έτσι συνεχίστηκε η δημιουργία του ανθρώπινου γένους.

Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε τον πατέρα της την ίδια ερώτηση.

Ο πατέρας απάντησε:

Σωστή κρίση


ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Προς Ρωμαίους (2)

Α.  Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

α:18-γ:20

1.  Ανάλυση
Η δικαιοσύνη είναι το κλειδί στη σχέση του ανθρώπου με το Θεό. Ο άνθρωπος είναι ασεβής κι έτσι δεν μπορεί να έχει κοινωνία με το Θεό της άπειρης αγιότητας, του Οποίου ο θρόνος έχει εγκαθιδρυθεί εν δικαιοσύνη. Ο άνθρωπος είναι ένοχος και δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να επανορθώσει την κατάστασή του.  Εάν ο Θεός δεν έχει δικαιοσύνη γι’ αυτόν, ο άνθρωπος είναι χαμένος.

Ο άνθρωπος πάντοτε επικαλείται την αθωότητα για τον εαυτό του. Πριν ο άνθρωπος φερθεί στη γνώση της σωτηρίας, πρέπει πρώτα να δει τον εαυτό του τελείως ένοχο ενώπιον του Θεού. Σ’ αυτά τα εδάφια της Γραφής, ο απόστολος Παύλος καθαρά φανερώνει ότι ο άνθρωπος είναι ένοχος μπροστά στο Θεό. Εκτός απ’ τον Κύριο δεν υπάρχει κανείς άλλος δίκαιος. Ο Παύλος ασχολήθηκε μ’ αυτό δείχνοντας 4 τάξεις ένοχων ανθρώπων:

Η Αθήνα της ντροπής και της αιθάλης

Η Αθήνα της ντροπής. Φωτογραφία τραβηγμένη στις 26 Δεκέμβρη το βράδυ. Η χωρίς κανένα σχεδιασμό, παράλογη αύξηση στο πετρέλαιο θέρμανσης φέρνει το 1/4 σε φορολογικά έσοδα και κάνει την Αθήνα θάλαμο αιθάλης. Ένα πείραμα σε βάρος της υγείας όλων.

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

1Κορ. 11:23-26

Διότι εγώ παρέλαβον από του Κυρίου εκείνο, το οποίον και παρέδωκα εις εσάς, ότι ο Κύριος Ιησούς εν τη νυκτί καθ' ην παρεδίδετο έλαβεν άρτον,και ευχαριστήσας έκοψε και είπε· Λάβετε, φάγετε· τούτο είναι το σώμα μου το υπέρ υμών κλώμενον· τούτο κάμνετε εις την ανάμνησίν μου.

Ομοίως και το ποτήριον, αφού εδείπνησε, λέγων· Τούτο το ποτήριον είναι η καινή διαθήκη εν τω αίματί μου· τούτο κάμνετε, οσάκις πίνητε, εις την ανάμνησίν μου.

Διότι οσάκις αν τρώγητε τον άρτον τούτον και πίνητε το ποτήριον τούτο, τον θάνατον του Κυρίου καταγγέλλετε, μέχρι της ελεύσεως αυτού.

"χριστού"γεννα , "θεο"φάνεια , πανθρησκεία και συγκριτισμός

Eίναι γνωστό ότι η καθεστωτική εκκλησία τοποθέτησε την γέννηση του Ιησού την ημερομηνία που γιορτάζονταν τα "ηλιούγεννα". Στα πιο κάτω κείμενα οι ίδιοι οι ειδωλολάτρες αποκαλύπτουν το "μπαστάρδεμα" και επιχειρούν να συσχετίσουν τον Χριστό με τον Απόλλωνα τον Διόνυσο και τον Μίθρα, αυτό δηλαδή που οι καθολικοί έκαναν αιώνες πριν. 

Μια ξαναζεσταμένη συνταγή πανθρησκείας που περιλαμβάνει παγανισμό, βουδισμό, θεοσοφία, νεοεποχίτικες αντιλήψεις και ολίγον από "χριστιανισμό", όταν δεν τον βρίζουν για "την καταστροφή που έκανε στον πολιτισμό μας"..Ολως τυχαίως, τα ηλιοστάσια εορτάζονται με λαμπρότητα και από τους Μασώνους..

καλημέρα


Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012


οι..γιατροί της εκκλησίας

Οι βασικοί εκκλησιαστικοί άνδρες που διαχρονικά συνετέλεσαν στην επικράτηση του δόγματος της τριάδας ήταν ο Αθανάσιος, ο Αυγουστίνος, και ο Κυρίλλος Αλεξανδρείας.

Ποιοί  ήταν οι καρποί του Κυρίλλου Αλεξανδρείας πέραν του γεγονότος ότι ήταν πολύ δραστήριος υποστηρικτής της λατρείας της παρθένου Μαρίας ;

Ηταν πατριάρχης της Αλεξάνδρειας από τo 412 και μέχρι το θάνατό του [Ιούνιος 444 μ.Χ.] διακρίθηκε στην εξόντωση των διαφωνούντων. Θεωρείται υποκινητής των σφαγών των Εβραίων και των πογκρόμ και διώξεων εις βάρος των αντιφρονούντων χριστιανών (συμπεριλαμβανομένων και μονοθειστών).

Ψαλμός ριθ:97-104


Δύναται….. υπομονή!

«όθεν δύναται και να σώζη εντελώς τους προσερχομένους εις τον Θεόν δι' αυτού, ζων πάντοτε διά να μεσιτεύση υπέρ αυτών» (Εβρ.ζ:25).

Ποιος δύναται; Ο πλούσιος, ο δυνατός, ο σοφός, αυτός που έχει κάποια θέση ή εξουσία;

ΟΧΙ! Αν μπορούσαμε να βλέπαμε τις αδυναμίες των δυνατών που είναι δέσμιοι του εαυτού τους, του περιβάλλοντος και των περιστάσεων!

Το «ΔΥΝΑΤΑΙ» αρμόζει μόνο στο Θεό!

Χρόνια Πολλά!

Σε κάθε γύρισμα του χρόνου, οι άνθρωποι συνηθίζουν να λένε ευχές όπως «ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ»,«ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ».
Είναι βέβαιο, ότι απ' την πολύ χρήση έχει μείνει μια ανώδυνη συνήθεια, φράση ασήμαντη χωρίς ραχοκοκαλιά, γι' αυτούς που τη χρησιμοποιούν.
Όμως αν κοιτάξουμε λίγο βαθύτερα, θα δούμε ότι είναι μια έκφραση με νόημα, δεμένη μ' έναν απ' τους πολλούς ανικανοποίητους πόθους της ανθρώπινης ψυχής, μια έκφραση δίψας για μια τέτοια ζωή, σαν αυτή που περιγράφουμε στις ευχές μας, ζωή με πολλά και καλά χρόνια.

παλιά Αθήνα

Οδός Σταδίου.Η λήψη από την οδό Ομήρου. Πίσω ο τοίχος της Παλαιάς Βουλής.Η λεζαντα πρέπει να λεει: "Flock (κοπαδι) of goats"

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Δευτερονομιο 11:12


Εις το όνομα

Για να συμβεί αυτό, χρειάζεται ένα όνομα!

Τα εδάφια Πράξ.β:38 - Πράξ.η:5,12,16 - Πράξ.ιθ:2-5 - Πράξ.ι:48 μας λένε ποιο είναι αυτό το όνομα!

Όταν το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί… σε άλλες χώρες!

Ο οκτάχρονος Hu Yang πηγαίνει καθημερινά στο σχολείο του στην επαρχία Fujian της Κίνας. Όμως δεν πηγαίνει κάνοντας μάθημα με άλλα παιδιά, αλλά μόνος του!
Ο δάσκαλος από την πλευρά του προσφέρει τις γνώσεις του στον μικρό μαθητή του, με τον ίδιο ζήλο που θα το έκανε εάν στην τάξη του βρίσκονταν άλλα δέκα ή είκοσι παιδάκια

Στην Ελλάδα όμως, την χώρα των γραμμάτων και των δημοκρατικών αξιών, αν σε ένα σχολείο βρίσκεται ένας και μοναδικός μαθητής τότε το σχολείο κλείνει ή συγχωνεύεται με κάποιο άλλο εις το όνομα της ανάπτυξης. Ο μόνος λόγος, που δημοσιεύουμε αυτή την φωτογραφία, είναι για να φανεί η αξία και εκπαιδευτική μέριμνα άλλων κρατών σε σύγκριση με το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα!
Τα σχόλια δικά σας…

Πηγή: newpost.gr

Ο λόγος του Θεού, η μόνη αλήθεια