Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Κυριακή 11 Μαρτίου 2012
Τι θέλει ο Θεός;
Όλοι μας πιστεύουμε πως η προσευχή έχει δύναμη. Είναι η επικοινωνία του ανθρώπου με το Θεό. Ο Χριστός δίδαξε την προσευχή. Είναι σαν την ανάσα μας. Όπως αναπνέω, έτσι έχω ανάγκη να προσεύχομαι. Τόσο για τον εαυτό μου, όσο και για τους άλλους.
Πολύ συχνά όμως, ενώ έρχονται στη σκέψη μας πρόσωπα, δεν ξέρουμε τι να ζητήσουμε από το Θεό για αυτούς. 'Αλλες φορές πάλι μπορεί κάποιος να ζητήσει την προσευχή μας, αλλά επειδή δυσκολεύεται ή ντρέπεται, να μην μας πει ποιο είναι το πρόβλημα. Θα παρακαλέσει όμως, «μπορείς να προσεύχεσαι για μένα»;
Πολύ συχνά όμως, ενώ έρχονται στη σκέψη μας πρόσωπα, δεν ξέρουμε τι να ζητήσουμε από το Θεό για αυτούς. 'Αλλες φορές πάλι μπορεί κάποιος να ζητήσει την προσευχή μας, αλλά επειδή δυσκολεύεται ή ντρέπεται, να μην μας πει ποιο είναι το πρόβλημα. Θα παρακαλέσει όμως, «μπορείς να προσεύχεσαι για μένα»;
Ο θάνατος της θρησκείας
"..Πριν από πολύ καιρό, κάποιοι αναφώνησαν: «Ο Θεός πέθανε!».
Ανάμεσα σε αυτούς που χρησιμοποίησαν αυτή τη φράση (κυριολεκτικά ή μεταφορικά) ανήκουν κάποια από τα σημαντικότερα ονόματα της φιλοσοφίας και των ανθρωπιστικών επιστημών.
Η δήλωση αυτή ήρθε μαζί με τις νέες ιδέες ενός κόσμου που ξεδιπλώθηκε μπροστά στα μάτια και τον νου των ανθρώπων. Ήταν ο διαφωτισμός, ο αιώνας των φώτων! Η σκοτεινή εποχή που φίμωσε την επιστημονική γνώση αποτελούσε πλέον παρελθόν. Ο Μεσαίωνας, ο «σκοτεινός αιώνας», τελικά υποσκελίστηκε και ξεπεράστηκε.
Μια από τις κύριες οργανώσεις που κυριάρχησαν στο Μεσαίωνα, η Ρωμαϊκή Καθολική Εκκλησία, αποτέλεσε τώρα στόχο των ανθρώπων του πνεύματος. Με επαρκή επιχειρήματα επιτέθηκαν κατά των δογμάτων της εκκλησίας του Πάπα, των προσταγών του, των ιδεών και των διδασκαλιών του. Επιπλέον, άσκησαν σφοδρή κριτική στην ιεραρχική δομή της εκκλησίας και στο παπικό αλάθητο. Υπό ένα πρίσμα βιβλικό , είχαν δίκιο!
Σάββατο 10 Μαρτίου 2012
Η εκκλησία των Α(χ)ρείων
Γνωρίζουμε οτι η γιορτές που ονομάζονται "χριστου"γεννα προέρχονται απο παλαιότερα παγανιστικά έθιμα :
Μίθρας: θεός του Ζωροαστρισμού που υιοθέτησε η Ρώμη ως θεό του Φωτός. Ο ετήσιος εορτασμός προς τιμήν του γινόταν την 25η του Δεκέμβρη, ημέρα γέννησης του θεού, και συμβόλιζε την ανανέωση της ελπίδας. Υπολογίζεται ότι ο κρατικός "χριστιανισμός" υιοθέτησε την ημέρα αυτή ως ημέρα γέννησης του Χριστού γύρω στον 4ο αι. μ. Χ.
Saturnalia: Ρωμαϊκή γιορτή αφιερωμένη στο θεό Κρόνο, κατά την οποία γινόταν ανταλλαγή αστείων δώρων, από την οποία προέκυψε η συνήθεια ανταλλαγής δώρων κατά τις ημέρες των Χριστουγέννων.
Η υπόθεση του Ενός Παγκόσμιου Νομίσματος
«Δεν θα ήταν πιο λογικό να έχουμε ένα νόμισμα για όλο τον κόσμο;»
Όπως όμως αναφέρει χαρακτηριστικά στο τέλος το άρθρο, «Το ότι δεν υπάρχει παγκόσμια κυβέρνηση. . . σημαίνει ότι δεν υπάρχει παγκόσμια κεντρική τράπεζα, το οποίο σημαίνει ότι δεν υπάρχει παγκόσμιο νόμισμα». Οι ημέρες είναι όντως ιστορικές. Η ώρα της Παγκόσμιας Κυβέρνησης και η ώρα του παγκόσμιου νομίσματος πλησιάζει. Του David Wolman (Salon.com) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ΄
Η λεπτότητα της αγάπης Του...
Αρχή του Μάρτη καθώς αυτές οι γραμμές γράφονται. Ο πρώτος μήνας της Άνοιξης. Η φύση ξυπνάει από τη χειμέρια νάρκη! Τα δέντρα μπουμπουκιάζουν, τα πουλιά τιτιβίζουν. Θυμάμαι από τα παιδικά μου χρόνια στην εξοχή, τον ερχομό των χελιδονιών και τη βιασύνη που είχαν να ετοιμάσουν τη φωλιά τους. Σ’ αυτή, σε λίγες μέρες, θα άφηνε το θηλυκό τα αβγά του και μετά από το κλώσημα θα έβγαιναν τα μικρά τους. Θυμάμαι εκείνα τα κεφαλάκια, με το ανοιγμένο κίτρινο ράμφος, που πρόβαλλαν μέσα από τη φωλιά περιμένοντας την τροφή που θα έφερνε ο μπαμπάς και η μαμά.
Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012
Μαθήματα κατά Θεό υπηρεσίας
Ο καλύτερος τρόπος να μάθεις μια τέχνη είναι παρατηρώντας κάποιον έμπειρο δεξιοτέχνη. Αυτό θα κάνουμε μελετώντας τη ζωή της υπηρεσίας του απ. Παύλου όπως ο ίδιος μας την περιγράφει:
«...της ελπίδος του ευαγγελίου, το οποίον ηκούσατε, του κηρυχθέντος εις πάσαν την κτίσιν την υπό τον ουρανόν, του οποίου εγώ ο Παύλος έγεινα υπηρέτης. Τώρα χαίρω εις τα παθήματά μου διά σας, και ανταναπληρώ τα υστερήματα των θλίψεων του Χριστού εν τη σαρκί μου υπέρ του σώματος αυτού, το οποίον είναι η εκκλησία, της οποίας εγώ έγεινα υπηρέτης κατά την οικονομίαν του Θεού την εις εμέ δοθείσαν διά σας, διά να εκπληρώσω το κήρυγμα του λόγου του Θεού, το μυστήριον, το οποίον ήτο αποκεκρυμμένον από των αιώνων και από των γενεών, τώρα δε εφανερώθη εις τους αγίους αυτού, εις τους οποίους ηθέλησεν ο Θεός να φανερώση τις ο πλούτος της δόξης του μυστηρίου τούτου εις τα έθνη, όστις είναι ο Χριστός εις εσάς, η ελπίς της δόξης· τον οποίον ημείς κηρύττομεν, νουθετούντες πάντα άνθρωπον και διδάσκοντες πάντα άνθρωπον εν πάση σοφία, διά να παραστήσωμεν πάντα άνθρωπον τέλειον εν Χριστώ Ιησού· εις το οποίον και κοπιάζω, αγωνιζόμενος κατά την ενέργειαν αυτού την ενεργουμένην εν εμοί μετά δυνάμεως. Διότι θέλω να εξεύρητε οποίον μέγαν αγώνα έχω διά σας και τους εν Λαοδικεία και τους όσοι δεν είδον το πρόσωπόν μου σωματικώς, διά να παρηγορηθώσιν αι καρδίαι αυτών, ενωθέντων ομού εν αγάπη και εις πάντα πλούτον της πληροφορίας της συνέσεως, ώστε να γνωρίσωσι το μυστήριον του Θεού και Πατρός και του Χριστού, εν τω οποίω είναι κεκρυμμένοι πάντες οι θησαυροί της σοφίας και της γνώσεως. Λέγω δε τούτο, διά να μη σας εξαπατά τις με πιθανολογίαν· διότι αν και κατά το σώμα ήμαι απών, με το πνεύμα όμως είμαι μεθ' υμών, χαίρων και βλέπων την τάξιν σας και την σταθερότητα της εις Χριστόν πίστεώς σας» (Κολ.α:23-β:5).
η απάτη της σινδόνης του Τορίνο
Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα κομμάτι ύφασμα πάνω στο οποίο είναι αποτυπωμένη η εικόνα ενός γενειοφόρου άνδρα. Έχει αποτελέσει πηγή διαμάχης για αιώνες, καθώς οι θρησκευόμενοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για το σάβανο στο οποίο εναποτέθηκε το σώμα του Ιησού, μετά την αποκαθήλωσή του, ενώ σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες αποτελεί ανθρώπινο δημιούργημα.
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 30 - Αιώνια ασφάλεια
Α. ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
“Αιώνια ασφάλεια” είναι η πεποίθηση ότι κάποιος που έχει σωθεί δεν μπορεί να χαθεί πια. Πολλές φορές εκφράζεται έτσι: “Κάποιος που γίνεται γιος, μένει πάντα γιος”. Παρά το γεγονός ότι αυτή η διδασκαλία έχει γίνει αφορμή πολλών αμφισβητήσεων για πολλά χρόνια μέσα στην κατ’ ομολογία εκκλησία, η Βίβλος είναι πολύ σαφής σ’ αυτό το θέμα, κι εμείς δεν πρέπει ν’ αμφιβάλλουμε καθόλου για τη σωστή πνευματική διδασκαλία σχετικά με την ασφάλεια της σωτηρίας μας. Είναι αναγκαίο να κάνουμε ένα διαχωρισμό ανάμεσα στην “άνευ όρων” αιώνια ασφάλεια και την αιώνια ασφάλεια “με όρους”. Ακόμα είναι σημαντικό να καταλάβουμε τη Βιβλική διδασκαλία σχετικά με τον “προορισμό” και την “εκλογή”. Αν ξεκαθαρίσουμε αυτά τα πράγματα στο μυαλό μας, το θέμα της αιώνιας ασφάλειας δεν θα μας δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
Ο σκόλοπας του Παύλου
Β’ Κορ.ιβ:7
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς ήταν ο σκόλοπας στη σάρκα του Παύλου. Μερικοί νομίζουν ότι σχετίζεται με την όρασή του (Γαλ.δ:13-15). Άλλοι ότι είχε επιπτώσεις στην εμφάνιση και την ομιλία του (Β’ Κορ.ι:10). Μάλλον υπάρχει λόγος που ο Θεός δεν μας είπε ακριβώς την φύση αυτού του “αγκαθιού”. Εάν π.χ. ξέραμε ότι ήταν η φτωχή του όραση, ίσως περιορίζαμε μόνο σε ανθρώπους με οφθαλμικά προβλήματα τα μαθήματα που έμαθε από αυτό. Αλλά αυτά τα μαθήματα μπορούν να εφαρμοστούν σε όλους όσοι υπομένουν οδυνηρά φορτία.
Υπάρχει ζωή μετά την γέννηση;
"..O Μικρός Σκεπτικιστής
Στην κοιλιά μίας εγκυμονούσας γυναίκας, υπάρχουν τρία έμβρυα. ¨Ενα από αυτά είναι ο μικρός πιστός, ένα ο μικρός δύσπιστος και ένα ο μικρός σκεπτικιστής.
Ο μικρός δύσπιστος ρωτά: «Πιστεύετε, πράγματι, ότι υπάρχει ζωή μετά την γέννηση;»
Ο μικρός πιστός λέει: «Ναι, βεβαίως υπάρχει. Η ζωή μας εδώ, προορίζεται μόνο για να μεγαλώσουμε και να προετοιμασθούμε για την ζωή μετά την γέννηση για να είμαστε αρκετά δυνατοί για αυτό, το οποίο μας περιμένει».
Ο μικρός σκεπτικιστής: «Σαχλαμάρες, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Πως μπορεί να είναι μία ζωή μετά την γέννηση;»
Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012
Απίστευτη «συμβουλή» για τον γάμο από ορθόδοξο σύλλογο της Σπάρτης
Μια απίστευτη συμβουλή για τον γάμο δίνει ένας «ορθόδοξος σύλλογος» Νέων στη Σπάρτη.
Στην παραπάνω φωτογραφία φαίνεται ένα αυτοκόλλητο του συλλόγου όπου ο γάμος από έρωτα θεωρείται μη ευλογημένος και γι’αυτό -όπως λέει- «συνήθως διαλύεται».
Αντίθετα, οι «ορθόδοξοι» νέοι της Σπάρτης συστήνουν το γάμο από προξενιό ως «ευλογημένο» που συνήθως κρατάει και πετυχαίνει. Και επειδή αυτήν την άποψη δεν τη γνωρίζει πολύς κόσμος, οι «ορθόδοξοι» μας καλούν να αποτανθούμε προς ενημέρωσή μας σε ψυχολόγο ή ακόμα καλύτερα σε ιερέα. Το ποιος θέλει ψυχίατρο, κρίνετέ το μόνοι σας…
ΠΗΓΗ: iefimerida.gr
ΓΕΝΕΣΗ κδ
Αυτό το κεφάλαιο της Γένεσης περιέχει μια απ’ τις πιο όμορφες ιστορίες της Βίβλου. Η σχέση που υπάρχει μεταξύ αυτού του κεφαλαίου και των δύο προηγούμενων είναι αξιοπρόσεχτη. Στο κεφ.κβ ο γιος προσφέρθηκε πάνω στο θυσιαστήριο. Στο κεφ.κγ η Σάρρα πέθανε. Στο κεφ.κδ ο υπηρέτης διατάσσεται να βρει γυναίκα για εκείνον τον οποίο ο Αβραάμ «έλαβε οπίσω παραβολικώς» απ’ τους νεκρούς. Η αλληλουχία αυτών των γεγονότων συμπίπτει κατά θαυμαστό τρόπο με τη σειρά των γεγονότων που σχετίζονται με την κλήση της εκκλησίας.
Η ειρήνη των πιστών
Ειρήνη, κάτι που όλοι ποθούν αλλά ελάχιστοι έχουν. Καθώς σκεφτόμουν το θέμα, ξεχώρισα στο νου μου τρεις διαφορετικές πλευρές του.
Πρώτη έβαλα την ειρήνη με το Θεό. Αυτή την αποκτούν όσοι μετανοούν ειλικρινά για τις αμαρτίες τους και δέχονται τη συγχώρεση που προσφέρει ο Θεός μέσω του Χριστού. Διαβάζουμε: «Διότι αυτός είναι η ειρήνη ημών, όστις έκαμε τα δύο εν και έλυσε το μεσότοιχον του φραγμού, καταργήσας την έχθραν εν τη σαρκί αυτού (...) φέρων ειρήνην» (Εφεσ.β:14-15)
Δεύτερη έβαλα την ειρήνη με τους γύρω μας. Οικογένεια, αδελφοί στην εκκλησία, φίλοι, τους ανθρώπους γενικότερα. Η επιδίωξη και η διατήρηση αυτής της ειρήνης θέλει πολλή δουλειά, έχει κόστος, απαιτεί θυσίες και δεν εξαρτάται πάντα μόνο από εμάς. Γι’ αυτό και στο λόγο του Θεού διαβάζουμε: «Ει δυνατόν, όσον το αφ’ υμών ειρηνεύετε μετά πάντων ανθρώπων» (Ρωμ. ιβ:18). Είναι πολύ μεγάλο θέμα, σπουδαίο και δύσκολο να το αναπτύξει κανείς με λίγα λόγια.
Τρίτη έβαλα την εσωτερική ειρήνη. Την ειρήνη που εν πολλοίς εξαρτάται από εμάς, αν την έχουμε και την απολαμβάνουμε. Ίσως κάποιος θα ρωτούσε: Ο Χριστός δεν είναι που μας δίνει αυτή την ειρήνη; Δεν είπε, «Ειρήνην αφίνω εις εσάς, ειρήνην την εμήν δίδω εις εσάς, ουχί καθώς ο κόσμος δίδει, σας δίδω εγώ»; (Ιωάν.ιδ:27). Χωρίς αμφιβολία, την ειρήνη τη δίνει ο Χριστός αλλά αυτό δεν γίνεται θαυματουργικά.
Chemtrails: Είναι βέβαιο οτι μας ψεκάζουν
Εχουμε ξανασχοληθεί στο παρελθόν, επανερχόμαστε όμως με αυτό το βίντεο για να πιστεί και ο πλέον δύσπιστος οτι δεν πρόκειται περι θεωρίας συνωμοσίας αλλά για μυστικά πειράματα γεωμηχανικής. Είναι λυπηρό να ακούμε σε συζητήσεις εκπαιδευτικούς να ειρωνεύονται τους ανθρώπους οι οποίοι ισχυρίζονται οτι ψεκάζεται όλη η Γη με αλουμίνιο, βάριο, τιτάνιο και άλλα πολυμερή.
Πεθαίνοντας σε τιμή ευκαιρίας...
"... Πόσο στοιχίζει ο θάνατος; Φτηνά. Μόλις 2.027 ευρώ και μια ετήσια συνδρομή της τάξης των 51 ευρώ που σου ανοίγουν τις πύλες του κάτω ή πάνω κόσμου... Αναλόγως πώς το βλέπει κανείς. Πάνω απ΄όλα αξιοπρέπεια. Με αυτό το σκεπτικό ή το καμουφλάζ, γεννήθηκε πριν από μια δεκαετία η Dignitas (λατινιστί η αξιοπρέπεια), η πρώτη κλινική υποβοηθούμενης ευθανασίας που λειτουργεί επίσημα στην Ελβετία. Εκεί ο άρρωστος μπορεί να βρει αυτό που ζητά, έναν «αξιοπρεπή» θάνατο, όπως υποστηρίζει ο ιδρυτής της κλινικής κ. Λούντβιγκ Μινέλι.
Τρίτη 6 Μαρτίου 2012
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ 10 - Γένεση
Α. ΘΕΜΑ
Όπως υποδηλώνεται απ’ το όνομά της, που σημαίνει “αρχή”, η Γένεση είναι η ιστορία της αρχής όλων των πραγμάτων. Μέσα στα 50 κεφάλαια που περιέχει, βρίσκουμε την αρχή του κόσμου (α:1-25), της ανθρώπινης φυλής (α:26-β:25) της αμαρτίας στον κόσμο (γ:1-7), της υπόσχεσης της λύτρωσης (γ:8-24), της οικογενειακής ζωής (δ:1-15), του ανθρώπινου πολιτισμού (δ:16-θ:26), των εθνών του κόσμου (κεφ. ι,ια) και της Εβραϊκής φυλής (κεφ.ιβ - ν).
Η μόνη αρχή που δεν αναφέρεται στη Γένεση είναι αυτή της ύπαρξης του Θεού. Με μεγαλείο και ευσέβεια, το βιβλίο αρχίζει, “Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γήν”. Πουθενά αυτό το βιβλίο δεν προσπαθεί ν’ αποδείξει την ύπαρξη του Θεού, ωστόσο Αυτός φαίνεται μέσα σ’ όλες τις σελίδες του.
Μήπως θεωρείς πολλά ως «δεδομένα»;
Είναι λάθος να πιστεύεις ότι...
Κάποτε οι γονείς του Ιησού, η Μαρία και ο Ιωσήφ, επέστρεφαν από την Ιερουσαλήμ στην πόλη τους μαζί με μια ομάδα φίλων και συγγενών. Θεωρώντας δεδομένο ότι ο Ιησούς έπρεπε να είναι στη συντροφιά, έκαναν ταξίδι μιας ημέρας πριν ανακαλύψουν ότι Εκείνος είχε μείνει πίσω.
Το λάθος τους ήταν ότι αντιμετώπιζαν την υπόθεσή τους σαν γεγονός. Ένας μικρός έλεγχος στην αρχή του ταξιδιού θα τους είχε γλιτώσει από μια βασανιστική εμπειρία και δύο επιπλέον μέρες ταξίδι χωρίς λόγο.
Σκέψεις σχόλια για τον Βαρτίμαιο τον τυφλό
"..Μάρκος 10:46 Και έρχονται εις Ιεριχώ. Και ενώ εξήρχετο από της Ιεριχώ αυτός και οι μαθηταί αυτού και όχλος ικανός, ο υιός του Τιμαίου Βαρτίμαιος ο τυφλός εκάθητο παρά την οδόν ζητών. Ο Κύριος στην Ιεριχώ μάλλον μοναδική φορά. Δεν είναι κακό να πας στην Ιεριχώ. Κακό η καλό είναι αυτό που κάνεις. Αυτό σε χαρακτηρίζει.
Ο τυφλός Βαρτίμαιος
'Ανθρωπος που πιστεύει , ποθεί, εκζητά κάτι παραπάνω από το φυσικό φως. Καταπληκτικό το αίτημα του.
Ζητά έλεος. Ελέησε μας Κύριε εσύ ξέρεις τι χρειαζομαι. Όχι μόνο το αίτημα μου Κύριε, αλλά και καρδιά που θέλει να σε ακολουθήσει. Ζητά τo φως του, όχι για να γυρίσει στη παλιά του ζωή αλλά για να ακολουθεί το Κύριο πλέον.
'Ανθρωπος που πιστεύει , ποθεί, εκζητά κάτι παραπάνω από το φυσικό φως. Καταπληκτικό το αίτημα του.
Ζητά έλεος. Ελέησε μας Κύριε εσύ ξέρεις τι χρειαζομαι. Όχι μόνο το αίτημα μου Κύριε, αλλά και καρδιά που θέλει να σε ακολουθήσει. Ζητά τo φως του, όχι για να γυρίσει στη παλιά του ζωή αλλά για να ακολουθεί το Κύριο πλέον.
Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012
Αν ερχόταν ένας νεκρός!
«Μα, υπάρχει άλλη ζωή; Και πώς είναι; Υπάρχει κόλαση και παράδεισος; Γιατί δεν ήρθε κανένας από κει να μας πει; Όποιος φεύγει, κανένας δεν τον ξαναβλέπει. Αν ερχόταν κάποιος από την άλλη ζωή, θα πίστευα και θα πίστευαν και πολλοί άλλοι!
Είναι λόγια αμφιβολίας και πόθοι, που συχνά ακούγονται: «Αν γύριζε κάποιος πίσω, να μας πει πώς είναι εκεί, θα πίστευα!».
Όχι (απαντάει ο Χριστός) δεν θα πίστευες. Μπορεί να εντυπωσιαζόσουν για λίγες μέρες, αλλά μετά θα είχες πάλι αμφιβολίες: Μα είδα καλά; Μήπως μου φάνηκε; Τον είδαν κι άλλοι; Μήπως πάθαμε συλλογική αυθυποβολή;
ανθρωποθυσίες στην αρχαία Ελλάδα
"..Πολλοί που μας μιλούν ρομαντικά για τον "αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό", έτσι αόριστα, σαν να πρόκειται για μια τέλεια κοινωνία, μπερδεύουν την υψηλή (για την εποχή εκείνη) φιλοσοφία και τέχνη με την βάρβαρη πολυθεϊστική θρησκεία τών αρχαίων ειδωλολατρών. Ποτέ δεν μας μίλησαν όλοι αυτοί για τον ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ και τις ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ τών αρχαίων μας ειδωλολατρών προγόνων!
Οι Νεοειδωλολάτρες, προσπαθούν να επιβάλλουν στη χώρα μας την αρχαιοελληνική βάρβαρη θρησκεία, που στο όνομα των δαιμονικών θεών τους, θυσίαζε, ακόμα και έτρωγε ανθρώπους! Μια ιδέα για τη βαρβαρότητα από την οποία μας ελευθέρωσε ο Ιησούς Χριστός, μπορείτε να πάρετε από τα παρακάτω μικρά παραδείγματα του ήθους και της θρησκείας των Νεοειδωλολατρών:
Κυριακή 4 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)