Ένα κίνημα που στις μέρες μας αποκτά μεγάλη δύναμη, είναι αυτό για τα δικαιώματα των ζώων. Είναι ενδιαφέρον ότι οι υποστηρικτές του δεν ενδιαφέρονται μόνο για την καλή μεταχείριση των ζώων, κάτι που ο καθένας θα συμφωνούσε, αλλά δίνουν στον αγώνα τους μια «βαθιά ηθική διάσταση» προβάλλοντας τη θεμελιακή τους τοποθέτηση, πως οποιαδήποτε χρήση των ζώων από τους ανθρώπους είναι ανήθικη. Τέτοιες αντιλήψεις, όπως θα δούμε στη συνέχεια, είναι εντελώς έξω από το πνεύμα των Γραφών.
Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011
Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011
ευτελισμός
Κατέβασε ένα άγιο στο κινητό σου !
"....ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΕΝΑΝ (ΑΓΙΟ)Η΄'ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΣΑΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΓΙΟ.!
ΕΛΑ ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ..ΔΙΑΛΕΞΕ ΑΜΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ (ΑΓΙΟΥΣ)ΜΑΖΙ ..ΠΑΡΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ 24 ωρο ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!
ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΣΑΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΓΙΟ.!
ΕΛΑ ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ..ΔΙΑΛΕΞΕ ΑΜΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ (ΑΓΙΟΥΣ)ΜΑΖΙ ..ΠΑΡΕ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ 24 ωρο ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!
Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011
Οι θρησκευτικοί υπήκοοι αντιδρούν
Στην Ισπανία στον δήμο Rivas Vacia στα περίχωρα της Μαδρίτης από το 2008 λειτουργεί γραφείο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και των δημοσίων ελευθεριών στελεχωμένο με μια ομάδα εξειδικευμένων νομικών.Χειρίζεται τις αιτήσεις των πολιτών που επιθυμούν να διαγραφεί το όνομά τους οριστικά και επίσημα από τους καταλόγους της παπικής Εκκλησίας.
Είναι χιλιάδες οι σχετικές αιτήσεις που φτάνουν από όλη την Ισπανία όπου η καθολική εκκλησία ελέγχει μεγάλο τμήμα τής εκπαίδευσης μέσω των ιδιωτικών σχολείων της.
Ολα αυτά άρχισαν όταν μια εβδομηνταεπτάχρονη, η Χούλια Αντόν, ζήτησε να διακόψει και την παραμικρή σχέση με την Καθολική Εκκλησία, από την οποία μάλιστα είχε βαφτιστεί δύο φορές! Η δεύτερη βάπτισή της, σε ηλικία 11 ετών, έγινε για λόγους προπαγάνδας τού καθεστώτος Φράνκο όταν το κορίτσι θρασύτατα κηρύχθηκε «ορφανό» μετά τη σύλληψη και φυλάκιση των γονιών του.
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
Προσευχή
Ο Ιησούς επιτίμησε το ακάθαρτο πνεύμα (δαιμόνιο) σ’ ένα κωφάλαλο παιδί, και το πνεύμα «κράξαν και πολλά σπαράξαν αυτόν, εξήλθε, και έγεινεν ως νεκρός». Οι άνθρωποι έλεγαν: Είναι νεκρός! Αλλά ο Ιησούς του έπιασε το χέρι και τον σήκωσε.
Μην ακινητοποιείσαι όταν ο Σατανάς αντεπιτίθεται. Συνέχισε να προσεύχεσαι! Πράξ.ις:16
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ 1 - Εισαγωγή
Α. Η επισκόπηση της Βίβλου προσφέρει μία πανοραμική άποψη της Γραφής
Ο μέσος Χριστιανός μπερδεύεται συνήθως όταν πρωταρχίζει να διαβάζει τη Γραφή.
Τις περισσότερες φορές ξεκινάει να διαβάζει από κάποιο σημείο στην Καινή Διαθήκη και συνηθίζει να ξαναγυρνάει συχνά εκεί, γιατί το περιεχόμενο της Παλαιάς Διαθήκης, σε πολλές περιπτώσεις, φαίνεται μπερδεμένο. Δεν βλέπει τη Βίβλο σαν μία ενότητα, ένα σύνολο, αλλά βλέπει “κομμάτια και κομματάκια”, τα οποία δεν έχουν καμία ουσιαστική σχέση μεταξύ τους. Αυτή όμως δεν είναι η εικόνα που ο Θεός θέλει να έχει ο άνθρωπος. Αντίθετα, θέλει ο άνθρωπος να δει ολόκληρο το σχέδιό Του για το ανθρώπινο γένος, όπως αυτό εκτίθεται και φανερώνεται σε όλη τη Γραφή.
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011
Υποκρισία
Υποκριτής, είναι ο ηθοποιός της θρησκείας!
Πράξ.ε:1-8
Το κεφάλαιο αρχίζει μελαγχολικά σε σύγκριση με το προηγούμενο:
«'Ανθρωπος δε τις Ανανίας...» βάζοντας ένα στοπ στην όμορφη κοινωνία των αγίων της πρώτης εκκλησίας.
«'Ανθρωπος δε τις Ανανίας...» βάζοντας ένα στοπ στην όμορφη κοινωνία των αγίων της πρώτης εκκλησίας.
Όπως κάθε άνθρωπος, έτσι και κάθε εκκλησία, στην καλλίτερη της κατάσταση, έχει το ΟΜΩΣ ή το ΑΛΛΑ!
Σεαυτόν παρεχόμενον τύπον
«Τους νεωτέρους ωσαύτως παρακάλει σωφρονείν περί πάντα σεαυτόν παρεχόμενος τύπον καλών έργων εν τη διδασκαλία αδιαφθορίαν, σεμνότητα, λόγον υγιή, ακατάγνωστον, ίνα ο εξ εναντίας εντραπή μηδέν έχων περί ημών λέγειν φαύλον» (Τίτο β:6-8)
Στα ήδη αρκετά χρόνια που ζούμε κάτω από το φως του Ευαγγελίου μέσα στη χριστιανική αδελφότητα -και λέγοντας "χριστιανική" εννοούμε όχι εκείνη που έχει το όνομα αλλά εκείνη που θέλει και φροντίζει να έχει και τη χάρη- συχνά συναντήσαμε ανθρώπους πρόθυμους να μας διδάξουν και να μας δείξουν το σωστό δρόμο και τρόπο της χριστιανικής ζωής και πίστης. Μάλιστα, για να είμαστε όσο το δυνατόν δίκαιοι, πρέπει να ομολογηθεί ότι πολλά καλά και σωστά πράγματα μάθαμε από διάφορους, για τα οποία είμαστε υπόχρεοι πρώτα στο Θεό και ύστερα σ' αυτούς που σαν εργαλεία Του πολύτιμα βρέθηκαν στην πορεία μας και χρησιμοποιήθηκαν απ' Αυτόν. Ασφαλώς το ίδιο θα έχει συμβεί και με τους περισσότερους από εσάς που έχετε την υπομονή και καλοσύνη να διαβάζετε αυτό το κείμενο.
Στα ήδη αρκετά χρόνια που ζούμε κάτω από το φως του Ευαγγελίου μέσα στη χριστιανική αδελφότητα -και λέγοντας "χριστιανική" εννοούμε όχι εκείνη που έχει το όνομα αλλά εκείνη που θέλει και φροντίζει να έχει και τη χάρη- συχνά συναντήσαμε ανθρώπους πρόθυμους να μας διδάξουν και να μας δείξουν το σωστό δρόμο και τρόπο της χριστιανικής ζωής και πίστης. Μάλιστα, για να είμαστε όσο το δυνατόν δίκαιοι, πρέπει να ομολογηθεί ότι πολλά καλά και σωστά πράγματα μάθαμε από διάφορους, για τα οποία είμαστε υπόχρεοι πρώτα στο Θεό και ύστερα σ' αυτούς που σαν εργαλεία Του πολύτιμα βρέθηκαν στην πορεία μας και χρησιμοποιήθηκαν απ' Αυτόν. Ασφαλώς το ίδιο θα έχει συμβεί και με τους περισσότερους από εσάς που έχετε την υπομονή και καλοσύνη να διαβάζετε αυτό το κείμενο.
Η νέα θεολογία..
(ορισμένα αποσπάσματα απο άρθρο- που δημοσιεύτηκε το 1999- του Αυγουστου Μπαγιωνα ομότιμου καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών σχετικά με τις νεορθόδοξες δοξασίες)
Η ΝΕΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
Η λεγόμενη "νέα Ορθοδοξία" ήκμασε στο τέλος της δεκαετίας του 1970 και στις αρχές της δεκαετίας του 1980.... Θα ήταν πιο ορθό να ονομαστεί "νέα Θεολογία" και όχι "νέα ορθοδοξία", γιατί οι πηγές της (από τον Μάξιμο Ομολογητή ως τον Γρηγόριο Παλαμά) εκτείνονται από τον όγδοο ως το δέκατο τέταρτο αιώνα, ενώ εντάσσει στην ορθόδοξη παράδοση και κινήματα όπως το σκοταδιστικό κίνημα των Κολλυβάδων και του Παπουλάκου, που βέβαια δεν εμφανίζουν τίποτε το νέο. Αποτελεί όμως νέα Θεολογία γιατί οι παραδοσιακοί κλάδοι της θεολογίας που καλλιεργούνται στις θεολογικές σχολές (εκκλησιαστική ιστορία, δογματική, απολογητική, συμβολική κ.ά), περιφρονούνται από τους νέους θεολόγους, που άλλωστε είναι στις περισσότερες περιπτώσεις μετριότατοι ιστορικοί, όπως έδειξε ο Σάββας Αγουρίδης.
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011
Η προσευχή της αποστασίας και της ασυναρτησίας
Ο Θεός της Σωτηρίας μου. Ο τρισυπόστατος Θεός, ο Ένας σε τρεις, οι τρεις σε Έναν. Ουράνιε Πατέρα, ευλογημένε Γιέ, αιώνιο Πνεύμα,
Λατρεύω Εσένα, το ένα υπέρτατο Όν, την μια ουσία, τον μοναδικό Θεό που φανερώνεται σε τρία διακριτά πρόσωπα, γιατί Εσύ φέρνεις τους αμαρτωλούς να γνωρίσουν το πρόσωπό Σου και την βασιλεία Σου.
Ω Πατέρα, Εσύ μ' αγάπησες κι έστειλες τον Ιησού να μ' εξαγοράσει, και να με ελευθερώσει.
Ω Ιησού, Εσύ μ' αγάπησες και πήρες τη μορφή μου, έχυσες το αίμα Σου για να πλύνεις τις αμαρτίες μου. Με τη δικαιοσύνη Σου σκέπασες την αναξιότητά μου.
Ω Άγιο Πνεύμα, Εσύ μ' αγάπησες και μπήκες στην καρδιά μου, της φύτεψες αιώνια ζωή και μου αποκάλυψες τη δόξα του Ιησού.
Τρία πρόσωπα, ένας Θεός. Σ' ευλογώ και Σε δοξάζω για την άπειρη αγάπη Σου, τη θαυμαστή, την απερίγραπτη, την τόσο δυνατή που σώζει το απολωλός και το ανυψώνει στην δόξα.
Τρία πρόσωπα, ένας Θεός. Σ' ευλογώ και Σε δοξάζω για την άπειρη αγάπη Σου, τη θαυμαστή, την απερίγραπτη, την τόσο δυνατή που σώζει το απολωλός και το ανυψώνει στην δόξα.
ΓΕΝΕΣΗ ιγ
Γέν.ιγ:1
Ξέρουμε ότι ό,τι κάνει ο Θεός, το κάνει κατά τρόπο άξιο του Εαυτού Του. Είτε δημιουργεί, είτε σώζει, είτε ανορθώνει ή επιστρέφει ψυχές, δεν ενεργεί παρά σύμφωνα με ό,τι είναι ο Ίδιος: Δοξάζει το όνομά Του σε κάθε περίπτωση. Αυτό είναι ευτυχία για μας που εύκολα <παροξύνομεν τον Αγιον του Ισραήλ> (Ψαλμ.οη:41) και που το κάνουμε προ παντός όταν πρόκειται για τη χάρη Του που ανορθώνει.
Τώρα βλέπουμε τον Αβραάμ ν’ ανεβαίνει από την Αίγυπτο προς την Μεσημβρία, τα Νότια της Χαναάν. Μετά την κατιούσα, αρχίζει η ανοδική πορεία. Έχει όμως ακόμα μαζί του τον Λωτ.
Ξέρουμε ότι ό,τι κάνει ο Θεός, το κάνει κατά τρόπο άξιο του Εαυτού Του. Είτε δημιουργεί, είτε σώζει, είτε ανορθώνει ή επιστρέφει ψυχές, δεν ενεργεί παρά σύμφωνα με ό,τι είναι ο Ίδιος: Δοξάζει το όνομά Του σε κάθε περίπτωση. Αυτό είναι ευτυχία για μας που εύκολα <παροξύνομεν τον Αγιον του Ισραήλ> (Ψαλμ.οη:41) και που το κάνουμε προ παντός όταν πρόκειται για τη χάρη Του που ανορθώνει.
Εξαγοραζόμενοι τον καιρόν
Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Φαντάσου, ότι μια Τράπεζα σε πιστώνει κάθε μέρα με 86.400 αλλά με κάποιους όμως όρους.Το ποσό που δεν θα χρησιμοποιήσεις εκείνη την ημέρα από το ποσό που σε πίστωσε θα χάνεται, μ' άλλα λόγια δεν θα περνάει στην επόμενη μέρα.
Και κάτι άλλο που πρέπει να φανταστούμε , ότι αυτή η πίστωση κάποτε απότομα θα σταματήσει.
Τι θα έκανες λοιπόν ;
Φαντάζομαι ότι θα φρόντιζες να μην χαθεί ούτε ένα σέντ.
Λοιπόν , υπάρχει αυτή η Τράπεζα και τ' όνομά της είναι Χρόνος.
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011
Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - Κεφάλαιο 6
Διάταξη του στρατοπέδου του Ισραήλ
(Αριθμοί β:1-34)
Αυτοί που δεν πιστεύουν στην οργάνωση στο έργο του Κυρίου χρειάζονται να μελετήσουν την οργάνωση του Θεού στην κατασκευή της Σκηνής, τις υπηρεσίες του ιερατείου, την διάταξη του στρατοπέδου του Ισραήλ, τις υπηρεσίες των Λευιτών, και τον σχηματισμό αυτής της τεράστιας ομάδας ανθρώπων καθώς ταξίδευαν στην έρημο.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 20 - Οι τίτλοι του Ιησού
Α. Η ΒΙΒΛΟΣ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.
Γεν:ιζ:5 “Και δεν θέλει καλείσθαι πλέον το όνομά σου Αβραμ, αλλά το όνομά σου θέλει είσθαι Αβραάμ, διότι πατέρα πλήθους εθνών σε κατέστησα.”
Γεν:λβ:28 “Και εκείνος είπε, Δεν θέλει καλεσθή πλέον το όνομά σου Ιακώβ, αλλά Ισραήλ.”
Όλα τα ονόματα μέσα στη Βίβλο σήμαιναν κάτι και γι’ αυτό ήταν πολύ σημαντικά. Αυτό φαίνεται καθαρά απ’ την αλλαγή του ονόματος του:
1. Αβραμ σε Αβραάμ
2. Ιακώβ σε Ισραήλ
3. Σαούλ απ’ την Ταρσό σε Παύλο
Η πρώτη εντολή
Για τον δημώδη μοναρχιανισμό του Πορφύριου έχουμε ξαναμιλήσει. Ας δούμε ακόμη ένα κείμενο :
"..Πολλοί λένε ότι η χριστιανική ζωή είναι δυσάρεστη και δύσκολη, εγώ λέω ότι είναι ευχάριστη και εύκολη, αλλά απαιτεί δυο προϋποθέσεις: ταπείνωση και αγάπη.
Αν έρθει η χάρη του Θεού, όλοι και όλα αλλάζουν, έλα όμως που για να έρθει, χρειάζεται πρώτα να ταπεινωθούμε.
Μπορεί κάποιος να μιλάει για τις αμαρτίες του και να είναι υπερήφανος κι άλλος να μιλάει για τις αρετές του και να είναι ταπεινός.
Μπορεί κάποιος να μιλάει για τις αμαρτίες του και να είναι υπερήφανος κι άλλος να μιλάει για τις αρετές του και να είναι ταπεινός.
Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011
η αναβίωση του ουνιβερσαλισμού
Ο oυνιβερσαλισμός (αγγλ. Universalism), διδάσκει οτι δεν υπάρχει αιώνια οδύνη, και ακολουθώντας τις θεολογικές παρεκτροπές του Ωριγένη βεβαιώνει την αποκατάσταση των πάντων ενώπιον του Θεού, τη σωτηρία δηλαδή όλων των ανθρώπων. Είναι δοκιμασμένη απάτη του διαβόλου που έρχεται κάθε τόσο στο προσκήνιο για να αποτελειώσει όσους έχουν ναυαγήσει στην πίστη.
Στις αρχές του 19ου αιώνα οι ουνιβερσαλιστές ανέπτυξαν στενές σχέσεις με τους ουνιταριανούς που αρνούνται οτι η Θεότητα κατοικεί στον Ιησού Χριστό , με τους οποίους είχαν πολλές κοινές απόψεις και πρακτικές. Τελικά οι δύο αυτές ολέθριες αιρέσεις (η ουνιβερσαλιστική εκκλησία της Αμερικής και η Αμερικάνικη ουνιταριανή ένωση) συγχωνεύτηκαν επίσημα το 1961.
Στην Ελλάδα εμφανίζονται σαν ορθόδοξοι πίσω από την παραπλανητική ιδιότητα του "αντι"αιρετικού , ενώ είναι δεδηλωμένοι ουνιβερσαλιστές και αντίθετοι στην θεοπνευστία της Αγίας Γραφής.
Για να δούμε όμως διαχρονικά ποιοί διαμόρφωσαν αυτές τις απόψεις :
Στις αρχές του 19ου αιώνα οι ουνιβερσαλιστές ανέπτυξαν στενές σχέσεις με τους ουνιταριανούς που αρνούνται οτι η Θεότητα κατοικεί στον Ιησού Χριστό , με τους οποίους είχαν πολλές κοινές απόψεις και πρακτικές. Τελικά οι δύο αυτές ολέθριες αιρέσεις (η ουνιβερσαλιστική εκκλησία της Αμερικής και η Αμερικάνικη ουνιταριανή ένωση) συγχωνεύτηκαν επίσημα το 1961.
Στην Ελλάδα εμφανίζονται σαν ορθόδοξοι πίσω από την παραπλανητική ιδιότητα του "αντι"αιρετικού , ενώ είναι δεδηλωμένοι ουνιβερσαλιστές και αντίθετοι στην θεοπνευστία της Αγίας Γραφής.
Για να δούμε όμως διαχρονικά ποιοί διαμόρφωσαν αυτές τις απόψεις :
ΤΥΧΗ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ; - Είμαστε ολόϊδιοι, απαράλλακτοι;
Φρενολογικό σύστημα του Γκάλ (πρόσθια όψη):
1. Εντόπιση του ενστίκτου της αναπαραγωγής. 2. Αγάπη προς τους απογόνους. 3. Στοργή, φιλία. 4. Ένστικτο της αυτοάμυνας. 5. Ένστικτο σαρκοφάγο. 6. Πανουργία οξυδέρκεια, ευφυΐα. 7. Αίσθημα ιδιοκτησίας. 8. Αλαζονεία, αγάπη προς την εξουσία. 9. Φιλοδοξία. 10. Σωφροσύνη. 11. Μνήμη. 12. Αίσθηση των αποστάσεων και των αναλογιών. 13. Μνήμη των προσώπων. 14. Μνήμη τού περιβάλλοντος. 15. Ευκολία τού λόγου. 16. Αίσθηση των χρωμάτων. 17. Μουσική ιδιοφυΐα. 18. Μαθηματική ιδιοφυΐα. 19. Κλίση προς την μεταφυσική. 22. Κλίση προς τη σάτιρα. 23. Ποιητική ιδιοφυΐα. 24. Ηθικό συναίσθημα, ευαισθησία. 25 Μιμητική ιδιοφυΐα. 26. Όργανο της θρησκείας (Ο Γκαλ έλεγε «Υπάρχει Θεός αφού υπάρχει ένα όργανο για να τον γνωρίσει και να τον λατρεύσει»). 27. Θέληση, επιμονή. (Από τη «Μεγάλη Ιατρική Εγκυκλοπαίδεια»)
Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011
Γεννήθηκα πριν 71 χρόνια.
Ζήτησαν πρόσφατα από έναν 70χρονο άνθρωπο να περιγράψει τις αλλαγές που είδε στη ζωή του στη διάρκεια των χρόνων που έζησε.
Εκείνος, αντί να μιλήσει για τα τεχνολογικά επιτεύγματα, τις εφευρέσεις και άλλα σχετικά, προτίμησε να μιλήσει για τις κοινωνικές αλλαγές που έλαβαν χώρα στις τελευταίες δεκαετίες. Ας τον ακούσουμε!
Ταύτα δε έγειναν παραδείγματα ημών (2)
Ειδωλολάτρες
Έξοδ.λβ:1-7 «Και ιδών ο λαός ότι εβράδυνεν ο Μωϋσής να καταβή εκ του όρους, συνήχθη ο λαός επί τον Ααρών και έλεγον προς αυτόν, Σηκώθητι, κάμε εις ημάς θεούς, οίτινες να προπορεύωνται ημών· διότι ούτος ο Μωϋσής, ο άνθρωπος όστις εξήγαγεν ημάς εκ γης Αιγύπτου, δεν εξεύρομεν τι απέγεινεν αυτός. Και είπε προς αυτούς ο Ααρών, Αφαιρέσατε τα χρυσά ενώτια, τα οποία είναι εις τα ώτα των γυναικών σας, των υιών σας και των θυγατέρων σας, και φέρετε προς εμέ. Και αφήρεσε πας ο λαός τα χρυσά ενώτια, τα οποία ήσαν εις τα ώτα αυτών, και έφεραν προς τον Ααρών. Και λαβών εκ των χειρών αυτών, διεμόρφωσεν αυτό με εργαλείον εγχαρακτικόν, και έκαμεν αυτό μόσχον χωνευτόν· οι δε είπον, Ούτοι είναι οι θεοί σου, Ισραήλ, οίτινες σε ανεβίβασαν εκ γης Αιγύπτου. Και ότε είδε τούτο ο Ααρών, ωκοδόμησε θυσιαστήριον έμπροσθεν αυτού· και εκήρυξεν ο Ααρών, λέγων, Αύριον είναι εορτή εις τον Κύριον. Και σηκωθέντες ενωρίς την επαύριον, προσέφεραν ολοκαυτώματα και έφεραν ειρηνικάς προσφοράς· και εκάθισεν ο λαός να φάγη και να πίη, και εσηκώθησαν να παίζωσι. Και είπε Κύριος προς τον Μωϋσήν, Ύπαγε, κατάβηθι διότι ηνόμησεν ο λαός σου, τον οποίον εξήγαγες εκ γης Αιγύπτου».
παιδεία εις ανομίαν..
Ο αριθμός 3 παρατηρείται σε όλα τα φιλοσοφικά συστήματα και τις παγανιστικές θρησκείες
Στην Αιγυπτιακή θρησκεία την τριάδα αυτή αποτελούσαν ο Οσιρις η Ίσιδα και ο Ώρος. Οι τρεις αυτοί θεοί δεν αποτελούσανε χωριστές θεότητες, αλλά τρεις οντότητες του "ενός" θεού.
Στους αλχημιστές τα 3 βασικά στοιχεία: Θείο-Υδράργυρος-Αλάτι.
Στην Προ-Ισλαμική Αραβία υπάρχει η τριπλή θεότητα Μανάτ που παριστάνετε με 3 αγίες παρθένες.
Στους Ασάντι της Αφρικής, η σεληνιακή θεά απεικονίζεται με 2 μαύρα πρόσωπα και ένα λευκό.
Στον Βουδισμό έχουμε το Τριράτνα, τους 3 πολύτιμους λίθους: Βούδας-Ντχάρμα-Σάνγκχα.
Στην Εβραϊκή Καββάλα υπάρχει η τριάδα αρσενικού-θηλυκού-ενοποιούσας διάνοιας.
Στον Ελληνο-Ρωμαϊκό κόσμο, έχουμε την τρίμορφη Εκάτη, τις 3 Μοίρες, τις 3 Ερινύες, 3 Χάριτες, τον τρικέφαλο Κέρβερο.
Για τον Αριστοτέλη, η τριάδα είναι ο αριθμός του συνόλου εφόσον περιέχει αρχή, μέση ,τέλος.
Στους Ορφικούς υπάρχει η τριάδα Ύπαρξη-Ζωή-Διάνοια.
Για τον Ερμητισμό, ο Ερμής ο Τρισμέγιστος.
Στον Ινδουισμό, η θεία τριάδα Μπράχμα-Βίσνου-Σίβα.
Στους Κέλτες ένας μεγάλος αριθμός τριπλών θεοτήτων όπως της Μπρίτζιτ.
Στον Ταοϊσμό η τριάδα Ουρανός-Ανθρωπος-Γη.
Οι Τριαδίτες δiδάσκουν ότι ο θεός είναι ταυτόχρονα ένας και τρεις: Πατέρας, Υιός και 'Αγιο Πνεύμα.
Ολες οι προγενέστερες τριάδες είναι γι αυτούς παιδεία για την φανέρωση του τριαδικού θεού. Η θέση αυτή είναι αβάσιμη , αφού ο άρχων όλων αυτών των δαιμονίων είναι ο πλανών την οικουμένη όλη..
Οι μαθητές του Χριστού γνωρίζουν από τον Λόγο Του ότι οι φρικαλέες τριαδικές οντότητες του αρχαίου κόσμου και οι σύγχρονες αντίστοιχες χριστόμορφες σέχτες είναι παιδεία για την τριαδική φανέρωση του «θεού» του κόσμου τούτου (Διάβολος - Αντίχριστος - Ψευδοπροφήτης) που στο πλήρωμα του χρόνου θα αποκαληφθεί στην ανθρωπότητα.
Η Ενότητα του Θεού είναι η πρώτη Θεία εντολή και ο Σατανάς έρχεται με πανουργία και λύσσα να διαστρέψει.
Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011
Είναι καλή η ανεκτικότητα;
Η λέξη ανεκτικότητα είναι πολύ δημοφιλής στις μέρες μας.
Ταιριάζει με τη σύγχρονη φιλοσοφία.
Αν δεν είσαι ανεκτικός, τότε είσαι φανατικός - τουλάχιστον αυτό θα πει ο κόσμος.
Αυτή η κοσμική αντίληψη είναι απειλή για τη χριστιανοσύνη και την κοινωνία γενικότερα. Αν παρακολουθείς με ειλικρίνεια τις διάφορες καταστάσεις στον κόσμο σήμερα, θα έχεις σημειώσει ότι η ανεκτικότητα έχει φτάσει στα άκρα - ακόμη και σε βάρος των ηθικών αξιών.
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011
Οι ..φωτισμένες
Σε όλους τους χώρους και ιδιαίτερα των πεντηκοστιανών και χαρισματικών δρούν παρεκκλησιαστικές ομηγύρεις από ανθρώπους αγόμενους και φερόμενους από κύκλους δολίων γυναικών που πείθουν και παρασύρουν τους πιστούς γύρω από τον εαυτό τους, μέσω των "χαρισμάτων" που υποτίθεται οτι έχουν.
Το φαινόμενο όμως δεν είναι νέο.(Υπάρχει ακόμα και στο χώρο των πιστών στο όνομα του Κυρίου).
Πιο κάτω αναδημοσίευση απο αποκαλυπτικό άρθρο στο "Ανθος Ορθοδοξίας" φανερώνει το πρόβλημα και τους αντίστοιχους προβληματισμούς στο χώρο των ορθοδόξων:
"..Οι Φωτισμένες Ξεσκεπάζονται
Ο χαιρέκακος Διάβολος τρέφει θανάσιμο μίσος εναντίον του ανθρωπίνου γένους και κατά της διδασκαλίας του Ευαγγελίου, με την οποία μπορεί να σωθεί ο άνθρωπος. Γι' αυτό λοιπόν πολεμάει με μύριους τρόπους την πίστη και μηχανεύεται δολιότητες, ώστε να απομακρύνει ακόμα και θεοσεβή πρόσωπα από την Εκκλησία, όπως έδιωξε και τους Πρωτοπλάστους από τον Παράδεισο.
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011
ΘΕΟΤΗΤΑ - 11. Θεωρία της τριάδας: Ορισμός και ιστορική πορεία (1).
Μέχρι τώρα προσπαθήσαμε να παρουσιάσουμε τις σωστές διδασκαλίες των Γραφών, άσχετα με τις ανθρώπινες παραδόσεις.
Ωστόσο, δεν θα είχαμε καλύψει το θέμα της θεότητας, αν δεν περιγράφαμε την ιστορική πορεία της πιο διαδεδομένης χριστιανικής θέσης, της θεωρίας της τριάδας.
Σ’ αυτό το κεφάλαιο θα δώσουμε τον ορισμό της τριάδας, θα παρακολουθήσουμε περιληπτικά την ιστορική της πορεία και θα συζητήσουμε τις ασάφειες και τα προβλήματα που υπάρχουν σ’ αυτή τη διδασκαλία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)