Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ναρκωτικά στο Βατικανό

Ερευνα διεξάγουν οι γερμανικές αρχές για να εντοπίσουν τον αποστολέα της (αξίας 40.000 ευρώ !) κοκαίνης σε υγρή μορφή που εντοπίστηκε σε δέμα στο αεροδρόμιο Λάιπζιγκ-Χάλε της Γερμανίας. Η κοκαίνη είχε επιμελώς τοποθετηθεί μέσα σε δέμα με προφυλακτικά που είχε προορισμό την πρωτεύουσα του παπικού καθολικισμού, το Βατικανό.

Το εύρημα επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών στην γερμανική εφημερίδα Bild am Sonntag. Το πακέτο είχε σταλεί από τη Νότια Αμερική, ενώ ο παραλήπτης εξακολουθεί και παραμένει..άγνωστος, αφού όπως εκτιμάται το πρόσωπο που θα το παραλάμβανε με κάποιο τρόπο ειδοποιήθηκε ότι το δέμα είχε πιαστεί στο τελωνείο..

Καλημέρα


Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Μετά το θάνατο!


Ψαράδες - Η προφορική μας ομολογία


Περιμένοντας την υιοθεσία.

«Επειδή φρονώ ότι τα παθήματα του παρόντος καιρού δεν είναι άξια να συγκριθώσι με την δόξαν την μέλλουσαν να αποκαλυφθή εις ημάς. Διότι η μεγάλη προσδοκία της κτίσεως προσμένει την φανέρωσιν των υιών του Θεού. Επειδή η κτίσις υπετάχθη εις την ματαιότητα, ουχί εκουσίως, αλλά διά τον υποτάξαντα αυτήν, επ' ελπίδι ότι και αυτή η κτίσις θέλει ελευθερωθή από της δουλείας της φθοράς και μεταβή εις την ελευθερίαν της δόξης των τέκνων του Θεού. Επειδή εξεύρομεν ότι πάσα η κτίσις συστενάζει και συναγωνιά έως του νύν· και ουχί μόνον αυτή, αλλά και αυτοί οίτινες έχομεν την απαρχήν του Πνεύματος, και ημείς αυτοί στενάζομεν εν εαυτοίς περιμένοντες την υιοθεσίαν, την απολύτρωσιν του σώματος ημών. Διότι με την ελπίδα εσώθημεν· ελπίς δε ήτις βλέπεται δεν είναι ελπίς· διότι εκείνο, το οποίον βλέπει τις, διά τι και ελπίζει;» (Ρωμ.η:18-24).

(Λευ. 19:33) Και εάν τις ξένος παροική μετά σου εν τη γη υμών, δεν θέλετε θλίψει αυτόν

Σύμφωνα με διάταξη του Κώδικα Μετανάστευσης που κατατέθηκε και αποσύρθηκε 4 φορές στην βουλή προβλέπεται «άμεση απέλαση από τη χώρα, για μετανάστες που ψευδώς καταγγέλλουν πράξεις ρατσιστικής βίας εναντίον τους»!

καλημέρα


Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

ότι δίνεις εισπράττεις

Ο 54χρονος Μάριος  εργαζόμενος στον ζωολογικό κήπο του Ρότερνταμ πάσχει από καρκίνο σε τελικό στάδιο. Γνωρίζοντας ότι δεν του μένει πολύς χρόνος ζωής, ζήτησε από το προσωπικό του νοσοκομείου να τον μεταφέρει στο κλουβί με τις καμηλοπαρδάλεις, με τις οποίες πέρασε ολόκληρη την ενήλικη ζωή του αφοσιωμένος στην φροντίδα τους. 

Οπως αναφέρει ο διευθυντής της κλινικής «Τα ζώα, τον αναγνώρισαν και κατάλαβαν ότι δεν ήταν καλά» Στην φωτογραφίες μια καμηλοπάρδάλη φαίνεται να τον πλησιάζει με στοργική διάθεση.

Καθήκοντα διακονίας



Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ

Η εκκλησία δεν οργανώνεται για να είναι ένας δυνατός οργανισμός, αλλά μάλλον για να ευαγγελίσει τον κόσμο.
Η αποστολή της εκκλησίας είναι ο ευαγγελισμός. Η μεγάλη εντολή που δόθηκε στην εκκλησία είναι να κηρύξει το Ευαγγέλιο σ’ όλο τον κόσμο. Ο σκοπός της οργάνωσης είναι να φέρει εις πέρας αυτό.

Ερμηνευτικά - 16

ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ (συνέχεια)

 11.  Εβραϊσμοί
Μ’ αυτή τη λέξη εννοούμε ορισμένες εκφράσει ς κι όρους που είναι χαρακτηριστικά της Εβραϊκής κουλτούρας. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, είναι απαραίτητη κάποια γνώση αυτών των Εβραϊσμών για να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τον πρώτο ερμηνευτικό κανόνα. Όταν είμαστε εξοικειωμένοι με αυτούς  θα δούμε ότι πολλά δύσκολα σημεία ερμηνεύονται  και πολλές φαινομενικές αντιξοότητες εξαφανίζονται.

Παραδείγματα

Ήταν συνήθεια ανάμεσα στους Εβραίους να ονομάζουν ένα πρόσωπο υιό κάποιου “πράγματος”,  το οποίο τον χαρακτήριζε μ’ ένα ιδιαίτερο τρόπο. Έτσι ένας άνθρωπος που ήταν ειρηνικός και χρηστών ηθών ονομαζόταν «υιός ειρήνης», οι φωτισμένοι και πολυμαθείς «υιοί φωτός», οι απειθείς κι ανυπάκουοι «υιοί απειθείας», κ.λ.π. (Λουκ.ι:6, Εφεσ.ε:8, ε:6).

Πολλές φορές κάποιες συγκρίσεις εκφράζονται με αρνήσεις, όπως π.χ. όταν λέει ο Ιησούς: «Οποίος δεχθεί εμέ δεν δέχεται τόσο εμένα όσο Αυτόν που με έστειλε».

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:12

Και τω αγγέλω της εν Περγάμω εκκλησίας γράψον. Τάδε λέγει ο έχων την ρομφαίαν την δίστομον την οξείαν


Α.  ΠΕΡΓΑΜΟΣ 313-606 μ.Χ.

Αυτή η εκκλησιαστική περίοδος άρχισε από το διάταγμα της ανεξιθρησκίας του Κων/νου που δόθηκε το 313 μ.Χ. Για πολλούς «χριστιανούς» ο Κων/νος θεωρείται ο πρώτος αληθινός πάπας στην αρχή της Καθολικής εκκλησίας.

ΠΕΡΓΑΜΟΣ,  προέρχεται από το ΥΠΕΡ & ΓΑΜΟΣ και σημαίνει «πολλοί γάμοι ή «γάμοι με πολλούς». Η Πέργαμος ονομαζόταν και «ΠΕΡΓΑΜΙΑ». Η συμβολική αναφορά του ονόματος αυτού στην εκκλησιαστική αυτή περίοδο είναι η εξής: Την εποχή αυτή (313-606) ο χριστιανισμός συγχωνευόταν με τα είδωλα με τις ενέργειες του Κων/νου και των υποτιθέμενων «πατέρων» της εκκλησίας. Δεν παρέμεινε δηλαδή πιστή η εκκλησία στον Ένα και νόμιμο Σύζυγό της, ώστε να ακούει μόνο Αυτόν, αλλά άρχισε να παντρεύεται με ξένους συζύγους, ξένα στοιχεία προς την αλήθεια του Ευαγγελίου κι έτσι χάλασε η σχέση της με το Χριστό.

Τα χαρίσματα του Πνεύματος (4)

Xαρίσματα υπηρεσίας

 «Διότι λέγω διά της χάριτος της εις εμέ δοθείσης προς πάντα όστις είναι μεταξύ σας, να μη φρονή υψηλότερα παρ' ό,τι πρέπει να φρονή, αλλά να φρονή ώστε να σωφρονή, κατά το μέτρον της πίστεως, το οποίον ο Θεός εμοίρασεν εις έκαστον. Διότι καθώς έχομεν εν ενί σώματι μέλη πολλά, πάντα δε τα μέλη δεν έχουσι το αυτό έργον, ούτω και ημείς οι πολλοί εν σώμα είμεθα εν Χριστώ, ο δε καθείς μέλη αλλήλων. Έχοντες δε χαρίσματα διάφορα κατά την δοθείσαν εις ημάς χάριν, είτε προφητείαν, ας προφητεύωμεν κατά την αναλογίαν της πίστεως, είτε διακονίαν, ας καταγινώμεθα εις την διακονίαν, είτε διδάσκει τις, ας καταγίνηται εις την διδασκαλίαν, είτε προτρέπει τις, εις την προτροπήν· ο μεταδίδων, ας μεταδίδη εν απλότητι, ο προϊστάμενος ας προΐσταται μετ' επιμελείας, ο ελεών ας ελεή εν ιλαρότητι» (Ρωμ.ιβ:3-8).

καλημέρα


Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε;


Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Κάθε άτομο είναι μοναδικό


Παραδεχτείτε ότι στο γάμο υπάρχουν ρόλοι που ανήκουν πρωταρχικά στον άντρα και στη γυναίκα. Ο Θεός δεν δημιούργησε τον άντρα και τη γυναίκα ούτε όμοιους ούτε ταυτόσημους. Τους δημιούργησε ανόμοιους και διαφορετικούς. Όταν ο ένας απ’ τους δύο παύσει να παίζει τον προκαθορισμένο ρόλο του και θελήσει να παίξει το ρόλο που ανήκει στον άλλο, δημιουργείται ανωμαλία.

Ψαράδες - Η προσωπική ομολογία του ψαρά


Το να μοιράζεσαι με τους άλλους, τί ο Θεός έχει κάνει σ` εσένα, είναι μια απ` τις πιο συναρπαστικές και αποτελεσματικές μεθόδους να κερδίσεις κάποιον στο Χριστό.

Αυτό πρέπει να γίνεται: 1. Χωρίς λόγια
                                            2. Με λόγια

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Α' Πέτρου (1)



Α. Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Το πραγματικό όνομα του αποστόλου Πέτρου ήταν «Σίμων». Στην πρώτη καταγραμμένη συνάντηση με τον Κύριο μας, ο Ιησούς τον ονόμασε «Κηφά» (Ιωάν.α:40-43). Το νέο του όνομα ήταν «Πέτρος» (Ελληνικά) ή «Κηφάς» (Αραμαϊκά), που σημαίνει «βράχος».

Τρία χρόνια αργότερα ο Ιησούς το επαναβεβαίωσε αυτό (Ματθ.ις:18). Εδώ, ο Ιησούς χρησιμοποίησε δύο λέξεις, “Πέτρος” και “Πέτρα”. “Πέτρος”, ένα απλό κομμάτι του βράχου, ήταν ο Πέτρος. “Πέτρα”, ένα μεγάλο κομμάτι του βράχου, ήταν η ομολογία του Πέτρου, ή η αλήθεια της Θεότητας του Ιησού, πάνω στην οποία θα χτιζόταν η Εκκλησία.

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Τα εφτά τελευταία λόγια του Κυρίου


Τα λόγια που είπε ο Ιησούς πάνω στο σταυρό ήταν πολύ σημαντικά κι είχαν βαθύ νόημα. Γι’ αυτό το λόγο, θα αναφερθούμε σ’ αυτό το μάθημα και θα μελετήσουμε προσεκτικά αυτά τα τελευταία λόγια του Κυρίου μας, ενώ γευόταν την αγωνία του θανάτου.

Τα χαρίσματα του Πνεύματος (3)

Τα πνευματικά χαρίσματα μέσα στο λόγο του Θεού

Η Βίβλος διδάσκει ότι κάθε πιστός είναι, και πρέπει να λειτουργεί σαν ένα ζωτικής σημασίας μέλος του σώματος Χριστού. Ο Θεός έχει δώσει πολλά χαρίσματα στην εκκλησία Του. Έχει προικίσει τα μέλη με ειδικές δυνατότητες και διακονίες για το καλό του σώματος σαν σύνολο, τοπικά και παγκόσμια.

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014


Καθήκοντα Διακονίας



ΘΕΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Το σύστημα, ο τύπος της εκκλησιαστικής κυβέρνησης που δίδεται στο λόγο του Θεού είναι Θεοκρατικό. Είναι ο Θεός αυτός που κυβερνά το λαό Του μέσα από τους κεκλιμένους δια του Αγίου Πνεύματος εργάτες.
Υπάρχουν δύο άκρα στην κυβέρνηση της εκκλησίας που είναι και τα δύο λάθος:

ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (18)


Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ

Το όγδοο κεφάλαιο του Λευιτικού αναφέρει τον τρόπο με τον οποίο αφιερώνονταν οι ιερείς ή γινόταν έτοιμοι για υπηρεσία. Στο Λευιτ.η:6 διαβάζουμε: «Καί έφερεν ο Μωυσής τόν  Ααρών καί τούς υιούς αυτού καί έλουσεν αυτούς μέ ύδωρ». Το πρώτο πράγμα που μπορούμε να προσέξουμε εδώ, είναι ότι δεν αφιέρωναν οι ίδιοι οι ιερείς τους εαυτούς τους, αλλά ο Μωυσής. Κατά τον ίδιο τρόπο, όποιος θέλει να γίνει «ιερέας του Κυρίου» δεν μπορεί να καθαγιαστεί από μόνος του. Εμείς δεν μπορούμε ν’ αλλάξουμε τις καρδιές μας ή να γίνουμε κατάλληλοι για το έργο του Θεού. Αυτό που έπρεπε να κάνουν ήταν να παρουσιαστούν μπροστά στο Μωυσή.

Ερμηνευτικά - 15



ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ

Εδώ θα εξετάσουμε διάφορες μεταφορικές εκφράσεις που συναντάμε στη Βίβλο για να εξοικειωθούμε μ’ αυτές και να μάθουμε πώς θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε σωστά καθένα απ’ αυτά τα σχήματα λόγου. Το κυριότερο πράγμα που πρέπει να θυμόμαστε ως προς τον σκοπό της μελέτης αυτής είναι ότι υπάρχουν εδάφια μέσα στη Γραφής τα οποία δεν ερμηνεύονται πεζά.
   
Θα εξετάσουμε σχήματα λόγου όπως μεταφορές, προσωποποιήσεις, ειρωνείες, υπερβολές, αλληγορίες, αινίγματα, τύπους, σύμβολα, παραβολές, παρομοιώσεις, αποστροφές, αντιθέσεις, παροιμίες κι Εβραϊσμούς.
Πολλά απ’ αυτά τα σχήματα συναντώνται παράλληλα, έτσι ώστε, π.χ. μία ιστορία να είναι αλληγορία μαζί και τύπος ή μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη ειρωνεία, υπερβολή κι αντίθεση. 

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Τα χαρακτηριστικά της ενάρετης συζύγου



(Παρ.λα:10-31)

·     Δεν είναι μια συνηθισμένη γυναίκα (εδ.10).
·     Ο άντρας της δεν χρειάζεται να εξαγοράζει την αγάπη της (εδ.11).
·     Ο άντρας της μπορεί να μένει ήσυχος (εδ.12).
·     Είναι εργατική (εδ.13).
·     Φροντίζει για το φαγητό της οικογένειάς της (εδ.14).

Τα χαρίσματα του Πνεύματος (2)

Ένα από τα χαρακτηριστικά της Πεντηκοστιανής κίνησης σήμερα, είναι η έμφαση που δίνει στα υπερφυσικά χαρίσματα του Πνεύματος μέσα στην εκκλησία. Στο τελευταίο μισό του 20ου αιώνα, πολλοί άνθρωποι από κάθε δόγμα «αγκάλιασαν» αυτά τα χαρίσματα, βάζοντας έτσι την αρχή της χαρισματικής κίνησης και έπειτα το «τρίτο κύμα» (τους Ευαγγελικούς που δεν θέλουν να ονομάζονται Πεντηκοστιανοί ή Χαρισματικοί αλλά υποστηρίζουν τα σημεία και τα τεράστια). 
Διάφορες θεωρίες και οι πρακτικές, συμπεριλαμβανομένων κάποιων κακομεταχειρίσεων και καταχρήσεων, έχουν συνοδεύσει αυτή την ανανέωση των πνευματικών χαρισμάτων.

Να περιπατήσητε αξίως της προσκλήσεως, καθ' ην προσεκλήθητε

Να ενδυθήτε τον νέον άνθρωπον, τον κτισθέντα κατά Θεόν εν δικαιοσύνη και οσιότητι της αληθείας.Όθεν απορρίψαντες το ψεύδος, λαλείτε αλήθειαν έκαστος μετά του πλησίον αυτού· διότι είμεθα μέλη αλλήλων.

Οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε· ο ήλιος ας μη δύη επί τον παροργισμόν σαςμήτε δίδετε τόπον εις τον διάβολον. Ο κλέπτων ας μη κλέπτη πλέον, μάλλον δε ας κοπιάζη εργαζόμενος το καλόν με τας χείρας αυτού, διά να έχη να μεταδίδη εις τον χρείαν έχοντα.

καλημέρα


Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Σήμερον, εάν ακούσητε της φωνής αυτού, μη σκληρύνητε τας καρδίας σας


Τα χαρίσματα του Πνεύματος (1)



Τάξη στα χαρίσματα

Πολλοί είναι αντίθετοι με την ελεύθερη λειτουργία των χαρισμάτων μέσα στην εκκλησία, εξαιτίας αυτών που γράφει ο Παύλος στην εκκλησία της Κορίνθου.
Όμως αυτές οι αυστηρές παρατηρήσεις του Παύλου δεν έγιναν για να εναντιωθεί στη λειτουργία των χαρισμάτων ή στη σπουδαιότητά τους, αλλά για να βοηθήσει να ενεργηθούν με σοφία για το καλό του σώματος του Χριστού.

Ερμηνευτικά - 14

ΠΕΜΤΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ


Παραλληλισμοί μεταφορικού λόγου

Ορισμένες φορές είναι ανάγκη να καταφεύγουμε σε παραλληλισμούς για να καταλάβουμε αν ένα κείμενο πρέπει να το πάρουμε με την πεζή ή την μεταφορική του έννοια.

Για παράδειγμα, μερικές φορές, βλέπουμε το Θεό να παρουσιάζεται απ’ τους προφήτες σαν κάποιος που κρατάει ένα ποτήρι κρασί στο χέρι, από το οποίο θέλει να δώσει να πιουν αυτοί που σκοπεύει να τιμωρήσει, ώστε να πέσουν κάτω μεθυσμένοι και ζαλισμένοι (Ναούμ γ:11, Αββ.β:16, Ψαλμ.οε:8). Αυτή η εικόνα του Θεού την οποία συναντάμε περιληπτικά και χωρίς πολλές εξηγήσεις σε ορισμένα κείμενα, σκιαγραφείται με σαφήνεια στις παράλληλες Γραφές, στον Ησ.να:17, 22, 23 όπου βλέπουμε ότι το ποτήρι είναι η οργή, ο θυμός κι η δίκαιη αγανάκτηση του Κυρίου. Εκεί βλέπουμε ακόμη ότι η μέθη κι η ζάλη συμβολίζουν την καταστροφή και την αβάσταχτη τιμωρία. 

γη θέλει κλονισθή εδώ και εκεί ως ο μεθύων και θέλει μετακινηθή ως καλύβη

Η γη πενθεί, μαραίνεται, ο κόσμος ατονεί, μαραίνεται, οι υψηλοί εκ των λαών της γης είναι ητονημένοι. 
Και η γη εμολύνθη υποκάτω των κατοίκων αυτής· διότι παρέβησαν τους νόμους, ήλλαξαν το διάταγμα, ηθέτησαν διαθήκην αιώνιον.

καλημέρα


Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Καθήκοντα Διακονίας


Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΕΙ ΑΠ’ ΤΟ ΘΕΟ

Α’ ΚΟΡ.ιβ:28 Και άλλους μεν έθεσεν ο Θεός εν τη εκκλησία πρώτον αποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους, έπειτα θαύματα, έπειτα χαρίσματα ιαμάτων, βοηθείας, κυβερνήσεις, είδη γλωσσών.

Μερικές φορές γίνεται άσοφη κριτική και επίκριση στα θέματα οργάνωσης. Αυτή η άσοφη και άδικη κριτική προέρχεται κυρίως από τις παρακάτω δύο πηγές.
1.  Από ένα άτομο που έχει σωθεί απ’ το χώρο της δογματικής εκκλησίας, θέλει να αισθανθεί ελεύθερο από τη δουλεία των σχημάτων της παραδοσιακής εκκλησίας, κι έτσι πετιέται στο άλλο άκρο, του να απορρίπτει κάθε εκκλησιαστική κυβέρνηση.
2.  Από ένα άτομο που αρνείται να υποταχθεί, να πειθαρχήσει, υιοθετόντας μια ανεξάρτητη θέση και στάση, κι ένα ανεξάρτητο πνεύμα, κι έτσι προάγει την αποκαλούμενη «ελεύθερη» εκκλησία.

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ «ΕΛΟΧΙΜ» ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ.



Για να μπορέσει ο αναγνώστης να καταλάβει περί τίνος πρόκειται και να εκτιμήσει ανάλογα τα επιχειρήματα που θα ακολουθήσουν, θα δώσουμε πρώτα τον ορισμό αυτής της λέξης.

Η λέξη «ΕΛΟΧΙΜ» είναι Εβραϊκή και είναι η αντίστοιχη της λέξης «ΘΕΟΣ». Είναι στον πληθυντικό αριθμό, και προέρχεται από τη ρίζα «OΥΛ», που σημαίνει «το να είναι κανείς ΠΡΩΤΟΣ, ΑΡΧΗΓΟΣ, ή ΙΣΧΥΡΟΣ, ΔΥΝΑΤΟΣ». 

O ενικός αριθμός του Ελοχίμ, είναι «ΕΛ». Σημαίνει το πλήθος της ισχύος και της δύναμης, που φανερώνεται στη θεότητα. Όταν το Ελοχίμ, ή το Ελ, αναφέρονται στον αληθινό Θεό, τότε μεταφράζονται και τα δύο στον ενικό αριθμό.

Πάντες οι θέλοντες να ζώσιν ευσεβώς εν Χριστώ Ιησού θέλουσι διωχθή.(2Τιμ. 3:12)

Γίνωσκε δε τούτο, ότι εν ταις εσχάταις ημέραις θέλουσιν ελθεί καιροί κακοί· διότι θέλουσιν είσθαι οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, αλαζόνες, υπερήφανοι, βλάσφημοι, απειθείς εις τους γονείς, αχάριστοι, ανόσιοι, άσπλαγχνοι, αδιάλλακτοι, συκοφάνται, ακρατείς, ανήμεροι, αφιλάγαθοι, προδόται, προπετείς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μάλλον παρά φιλόθεοι, έχοντες μεν μορφήν ευσεβείας, ηρνημένοι δε την δύναμιν αυτής. Και τούτους φεύγε. Διότι εκ τούτων είναι εκείνοι, οίτινες εισχωρούσιν εις τας οικίας και αιχμαλωτίζουσι τα γυναικάρια τα πεφορτισμένα αμαρτίας, συρόμενα υπό διαφόρων επιθυμιών, τα οποία πάντοτε μανθάνουσι και ποτέ δεν δύνανται να έλθωσιν εις την γνώσιν της αληθείας
                                                                                                                                                                                         2Τιμ. 3:1-7

καλημέρα


Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

εκείνος θέλει ελέγξει τον κόσμον περί αμαρτίας

Δεν είναι εκπληκτικό ότι ο Παύλος αφιερώνει τα τρία πρώτα κεφάλαια της επιστολής προς Ρωμαίους ζητώντας να φέρει όλους τους ανθρώπους σε κατάκριση;

Δεν είναι όμως η κατάκριση το πιο σημαντικό στη θεολογία του. Δεν είναι ο σκοπός ή ο τελικός στόχος του. Είναι ένα μέσο να φέρει σωτηρία στους αναγνώστες του, διότι οι άνθρωποι πρέπει να έρθουν σε αυτογνωσία πριν αφιερωθούν στο Θεό.

Τα 4 κεριά!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:11


ο έχων ούς ακουσάτω τι το πνεύμα λέγει ταις εκκλησίαις, ο νικών ου μη αδικηθή εκ του θανάτου του δευτέρου

Α. ο νικών ου μη αδικηθή εκ του θανάτου του δευτέρου
Η νίκη αυτή δεν είναι όπως πολλοί νομίζουν εναντίον πολιτικών συστημάτων, γιατί οι Χριστιανοί δεν πρέπει να εμπλέκονται σε βιοτικά τέτοιου είδους. Η νίκη αυτή είναι πνευματική και επιτυγχάνεται με το να κηρύττει ο πιστός το λόγο του Θεού όχι μόνο με τα χείλη αλλά και με τη ζωή του. Αυτό έκανε ο Ιησούς εδώ στη γη. Δεν ανακατεύτηκε με τα πολιτικά της εποχής Του, αλλά παρέμενε ενωμένος με τον Πατέρα Του, κήρυττε το λόγο και φανέρωνε τη δύναμη του Πατέρα. Αυτή ήταν η νίκη Του στον κόσμο αυτό (Α’ Ιωαν.ε:4).

Η θεωρία της εξέλιξης