Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Πρόνοια


Κακόκεφος;


Έξοδος - δ (1)

Καλούμαστε να μείνουμε λίγο ακόμα στους πρόποδες του όρους Χωρήβ, «εις το όπισθεν μέρος της ερήμου» για να δούμε εκεί την απιστία του ανθρώπου και την απεριόριστη χάρη του Θεού να φανερώνονται κατά θαυμαστό τρόπο.

δ:1 «δεν θέλουσι πιστεύσει εις εμέ...»

Ο Μωυσής βέβαια είχε κακή εμπειρία στη σχέση του με τους Ισραηλίτες, αλλά ο Θεός του είχε πει ότι θα τον άκουγαν (γ:18).

Πόσο δύσκολο είναι να νικήσει κανείς την απιστία της καρδιάς του ανθρώπου και πόσο δύσκολα ο άνθρωπος εμπιστεύεται το Θεό! Είμαστε βραδείς στο να προχωράμε στηριζόμενοι στις υποσχέσεις του ΕΓΩ ΕΙΜΙ! Ο φυσικός άνθρωπος μπορεί να συμμορφωθεί με κάθε τι άλλο εκτός από τον απλό λόγο του Θεού. Το ασθενέστερο καλάμι, που μπορεί να δει ο άνθρωπος, θεωρείται πολύ πιο στερεό, σαν βάση εμπιστοσύνης, παρά ο αόρατος «Βράχος των αιώνων» (Ησ.κς:4). Η ανθρώπινη φύση θα σπεύσει με ζήλο σε οποιοδήποτε ανθρώπινο ρυάκι ή ραγισμένη στέρνα, παρά να μείνει κοντά στην κρυμμένη πηγή των «ζώντων υδάτων» (Ιερ.β:13  ιζ:13).

Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης

ΔΑΝΙΗΛ

Α. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΑΝΙΗΛ

Ο Δανιήλ γεννήθηκε από μια άγνωστη οικογένεια Ιουδαίων ευγενών τον καιρό της μεταρρύθμισης του Ιωσία. Η γενεαλογία του ήταν απ’ τη φυλή του Ιούδα και πιθανότατα ήταν απόγονος του βασιλιά Δαβίδ. Η ευγενική καταγωγή και η μόρφωσή του φαίνονται από το γεγονός ότι εκλέχτηκε στην πρώτη εξορία (Ησ.λθ:7).
Ο ιστορικός Ιώσηπος έγραψε ότι ο Δανιήλ και οι τρεις φίλοι του ήταν συγγενείς του βασιλιά Σεδεκία.
Ήταν όμορφος και έξυπνος νέος. Δεν ξέφυγε καθόλου απ’ τις προσωπικές του θρησκευτικές πεποιθήσεις και αρνήθηκε να συμβιβαστεί ακόμα και για να σώσει τη ζωή του. Ήταν τίμιος και ειλικρινής σε κάθε περίπτωση.
Αν και ήταν πολιτικός και προφήτης, η ζωή του μπορεί να συγκριθεί μ’ αυτή του Μωυσή. Το γεγονός ότι κράτησε τη ζωή του ακηλίδωτη ενώ ήταν αιχμάλωτος σε μια ειδωλολατρική χώρα, μας θυμίζει τον Ιωσήφ.
Το όνομά του σημαίνει «ο Θεός θα κρίνει». «Δαν» σημαίνει «κρίνω» και «ηλ» σημαίνει «Θεός».
Ο Δανιήλ έζησε τουλάχιστον μέχρι 90 χρονών, από τα οποία τα 70 τα πέρασε στην αιχμαλωσία. 

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ο Ιησούς, σαν η σοφία του Θεού πριν τη Δημιουργία

Ο Σολομώντας στο βιβλίο των  Παροιμιών και στο 8ο κεφάλαιο, προσωποποιεί τη σοφία του Θεού και την ταυτίζει φυσικά με τον άνθρωπο Χριστό Ιησού. Μας δείχνει αυτή την άγια και ευλογημένη σχέση του Πατέρα Θεού με το Γιό Του, πριν ακόμη ο Γιός γεννηθεί, πριν ακόμη εξέλθει από τον Πατέρα. Μας δείχνει τη θέση του Υιού μέσα στη καρδιά και στο λόγο του Πατέρα.

Η Σοφία του Θεού είναι που μιλάει στην προσωποποίηση και λέει:

«Ο Κύριος με είχεν εν τη αρχή των οδών αυτού, προ των έργων αυτού, απ' αιώνος. Προ του αιώνος με έχρισεν, απ' αρχής, πριν υπάρξη η γη. Εγεννήθην ότε δεν ήσαν αι άβυσσοι, ότε δεν υπήρχον αι πηγαί αι αναβρύουσαι ύδατα· Πριν τα όρη θεμελιωθώσι, προ των λόφων, εγώ εγεννήθην· ενώ δεν είχεν έτι κάμει την γην ούτε πεδιάδας, ούτε κορυφάς χωμάτων της οικουμένης. Ότε ητοίμαζε τους ουρανούς, εγώ ήμην εκεί· ότε περιέγραφε καμάραν υπεράνω του προσώπου της αβύσσου· ότε εστερέονε τον αιθέρα επάνω· ότε ωχύρονε τας πηγάς της αβύσσου· ότε επέβαλλε τον νόμον αυτού εις την θάλασσαν, να μη παραβώσι τα ύδατα το πρόσταγμα αυτού· ότε διέταττε τα θεμέλια της γής· τότε ήμην πλησίον αυτού δημιουργούσα· και εγώ ήμην καθ' ημέραν η τρυφή αυτού, ευφραινομένη πάντοτε ενώπιον αυτού, ευφραινομένη εν τη οικουμένη της γης αυτού· και η τρυφή μου ήτο μετά των υιών των ανθρώπων». Παρ.η:22-31.

αποκαλ. 14:7


διπλή έκρηξη στον ήλιο

Μία μοναδική εικόνα αποτυπώνεται στην σημερινή.."φωτογραφία της ημέρας" της NASA.

Στην εν λόγω εικόνα διακρίνονται δύο διαδοχικές εκρήξεις στον Ήλιο που έγιναν σε διάστημα τεσσάρων ωρών, φαινόμενο που σημειώθηκε στις 16 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τη NASA, η δεύτερη έκρηξη προφανώς οφείλεται σε διαταραχή του μαγνητικού πεδίου του Ήλιου.

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012


Ποιος δημιούργησε τον κόσμο;

Όταν ο Ιωάννης έγραφε το πρώτο κεφάλαιο του Ευαγγελίου του, πρέπει να ξέρουμε ότι δεν ήταν καθόλου επηρεασμένος από τις θεωρίες των εθνικών φιλοσόφων. Αυτό που το Πνεύμα του Θεού κάνει, είναι να εκθέσει τη σωστή Χριστολογία του Λόγου, να μας δείξει από την πλευρά των Γραφών και από τη μαρτυρία των αγίων, ποιός ήταν ο Λόγος του Θεού.
 
Μαζί με τον Ιωάννη κι εμείς, δεμένοι με όλο το θεόπνευστο και αψευδή λόγο του Θεού, θα δούμε τώρα το μεγαλείο του Λόγου που για μας είναι ο ενσαρκωθείς Χριστός.

Ο λόγος του Θεού σε πολλά σημεία μας λέει ότι τα πάντα έγιναν δια του Λόγου.

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012


Το Άγιο Πνεύμα

Τα εδάφια που αναφέρονται στον Παράκλητο που είναι το Άγιο Πνεύμα, έχουν μια θαυμαστή αρμονία, χάρη στην όμορφη αλήθεια ότι ο Ιησούς είναι ο Θεός και άνθρωπος.

Ο Ιωάννης ο Βαπτιστής ομολόγησε ότι ο Ιησούς θα βάπτιζε με Πνεύμα Άγιο (Ματθ.γ:11). Όμως ο Χριστός σαν Υιός είπε: «Και εγώ θέλω παρακαλέσει τον Πατέρα, και θέλει σας δώσει άλλον Παράκλητον, δια να μένη μεθ’ υμών εις τον αιώνα, το Πνεύμα της αληθείας, το οποίον ο κόσμος δεν δύναται να λάβη, διότι δεν βλέπει αυτό, ουδέ γνωρίζει αυτό. Σεις όμως γνωρίζετε αυτό, διότι μένει μεθ’ υμών, και εν υμίν θέλει είσθαι» (Ιωαν.ιδ:16,17). Και πρόσθεσε: «Δεν θέλω σας αφήσει ορφανούς, έρχομαι προς εσάς.... Εν εκείνη τη ημέρα σείς θέλετε γνωρίσει, ότι εγώ είμαι εν τω Πατρί μου και σείς εν εμοί, και εγώ εν υμίν» (18,20). Εξαιτίας της διπλής Του φύσης μπορούσε να λέει: «Ο Πατέρας θα σας δώσει άλλο Παράκλητο» (Ιωαν.ιδ:16), και «Εγώ θα τον στείλω (τον Παράκλητο) προς εσάς» (Ιωαν.ις:7).

Πραξ. 17:26



οι μασόνοι ενισχύουν οικονομικά την ορθόδοξη εκκλησία

Η ανοχή Σεραφείμ και η συνεργασία Πατριάρχη Παρθενίου

Κατά την περίοδο του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ διαπιστώνεται μια περίεργη ανοχή. Η Εκκλησία απέφευγε να δημιουργεί αντιπαλότητες με τις Μασονικές Στοές της Ελλάδος. Την ίδια στιγμή διασπείρεται μια φημολογία περί άτυπης οικονομικής κυρίως συνεργασίας ορισμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών ενώ γίνεται λόγος και περί συμμετοχής κληρικών σε Στοές. Πολιτική ημερήσια εφημερίδα αποκαλύπτει μέσα στο πλαίσιο αυτό οικονομικές δοσοληψίες του αποθανόντος Πατριάρχη Παρθενίου με την Μεγάλη Στοά της οδού Αχαρνών. Ο Πατριάρχης Παρθένιος παραδέχεται τη συνεργασία αυτή και υποστηρίζει πως η Μασονική Στοά της Ελλάδος ενισχύει οικονομικά το έργο του Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου. Συμπληρώνει μάλιστα πως ο ίδιος δεν είναι Μασόνος αλλά δεν βλέπει κάτι κακό όπως έλεγε στην συνεργασία αυτή.

καλημέρα


Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Εβραίους α:5-13

Τίνι γὰρ εἶπεν ποτε τῶν ἀγγέλων· Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε; καὶ πάλιν, Ἐγὼ ἔσομαι αὐτῷ εἰς πατέρα, καὶ αὐτὸς ἔσται μοι εἰς υἱόν;. ὅταν δὲ πάλιν εἰσαγάγῃ τὸν πρωτότοκον εἰς τὴν οἰκουμένην, λέγει, Καὶ προσκυνησάτωσαν αὐτῷ πάντες ἄγγελοι θεοῦ. καὶ πρὸς μὲν τοὺς ἀγγέλους λέγει, Ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα, πρὸς δὲ τὸν υἱόν, Ὁ θρόνος σου ὁ θεὸς εἰς τὸν αἰῶνα [τοῦ αἰῶνος], καὶ ἡ ῥάβδος τῆς εὐθύτητος ῥάβδος τῆς βασιλείας αὐτοῦ· ἠγάπησας δικαιοσύνην καὶ ἐμίσησας ἀνομίαν· διὰ τοῦτο ἔχρισεν σε ὁ θεὸς ὁ θεός σου ἔλαιον ἀγαλλιάσεως παρὰ τοὺς μετόχους σου. καί, Σὺ κατ' ἀρχάς, κύριε, τὴν γὴν ἐθεμελίωσας, καὶ ἔργα τῶν χειρῶν σού εἰσιν οἱ οὐρανοί· αὐτοὶ ἀπολοῦνται, συ δὲ διαμένεις, καὶ πάντες ὡς ἱμάτιον παλαιωθήσονται, καὶ ὡσεὶ περιβόλαιον ἑλίξεις αὐτούς, ὡς ἱμάτιον καὶ ἀλλαγήσονται· σὺ δὲ ὁ αὐτὸς εἶ καὶ τὰ ἔτη σου οὐκ ἐκλείψουσιν. πρὸς τίνα δὲ τῶν ἀγγέλων εἴρηκέν ποτε, Κάθου ἐκ δεξιῶν μου, ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου;

Ιωανν 4: 21,24


Τζαμάικα: περιορισμοί στην δράση του βιβλικού χριστιανισμού

Στην απαγόρευση του ευαγγελισμού στις στάσεις των λεωφορείων προχώρησε η κυβέρνηση στην Τζαμάικα

Στην χώρα συνηθίζονται οι υπαίθριες δυναμικές ομιλίες με φλογερά κηρύγματα από τις γνησιες χριστιανικές ομάδες.

Όπως μετέδωσε το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC, η απαγόρευση έγινε με πρόσχημα τα παράπονα τουριστών που είχαν επανειλημμένα παραπονεθεί για "θόρυβο" και για "οχλήσεις" που δέχονταν όση ώρα περίμεναν την αστική συγκοινωνία. Από την πλευρά τους οι αδελφοί κάνουν λόγο για σχέδιο φίμωσης.

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Εκκλησιαστής ιβ:1



Και ενθυμού τον Πλάστην σου εν ταις ημέραις της νεότητός σου· πριν έλθωσιν αι κακαί ημέραι, και φθάσωσι τα έτη εις τα οποία θέλεις ειπεί, Δεν έχω ευχαρίστησιν εις αυτά· 
Νεόφυτος Βάμβας

Αναζητώντας την αλήθεια - 012




Α.   Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ (Επαγγελία).

Αυτή η περίοδος αποτελείται απ’ τις υποσχέσεις που έδωσε ο Θεός στον Αβραάμ, τον Ισαάκ και τον Ιακώβ. Ο διασκορπισμός του πληθυσμού της γης είναι το τελευταίο κεφάλαιο για το ανθρώπινο γένος που καταγράφεται στη Βίβλο. Με την κλήση του Αβραάμ απ’ το Θεό η προσοχή συγκεντρώνεται πάνω στον εκλεκτό λαό Του, τον Ισραήλ. Τώρα ο Θεός διαλέγει έναν άνθρωπο μέσα απ’ τον οποίο θα φτιάξει ένα ξεχωριστό, άγιο έθνος. Αυτό το έθνος θα αποτελέσει το θησαυροφυλάκιο όπου θα φυλαχτούν οι αλήθειες του Θεού, το κανάλι μέσα απ’ το οποίο ολόκληρος ο κόσμος επρόκειτο, τελικά, να ευλογηθεί. Στη Γένεση, αυτό το έθνος, απ’ όπου ο Μεσσίας θα ερχόταν, αναφέρεται τρεις φορές με μεγαλύτερη σαφήνεια κάθε φορά.

·     Γέν.γ:15 - το σπέρμα της γυναίκας (γένος)
·     Γέν.ιβ:18 - το σπέρμα του Αβραάμ (έθνος).
·     Γέν.μθ:10 - το σπέρμα του Ιούδα (φυλή).

Πιο κάτω, στο Β’ Σαμ.ζ:12, αναφέρεται το σπέρμα του Δαυίδ (οικογένεια) και τέλος, λέγεται σε προφητεία ότι Αυτός θα γεννηθεί από παρθένο, Ησ.ζ:14.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Άσμα Ασμάτων




Α. ΤΙΤΛΟΣ

Στα Εβραϊκά το όνομα του βιβλίου είναι «Άσμα Ασμάτων», και προφανώς ονομάστηκε έτσι από το γεγονός ότι απ’ όλα τα άσματα του Σολομώντα (Α΄Βασ.δ:32), αυτό είναι το σπουδαιότερο.

Β. ΘΕΜΑ

Το Άσμα Ασμάτων είναι μια ιστορία αγάπης η οποία υψώνει την αγνή φυσική έλξη. Ωστόσο αυτό μπορούμε να το δούμε με τους ακόλουθους τρόπους:

  •             Κυριολεκτικά - η αγάπη του άνδρα και της γυναίκας
  •             Παραβολικά - η αγάπη του Γιάχβε και του λαού Ισραήλ
  •             Δογματικά - η αγάπη του Χριστού με την εκκλησία του
  •             Πνευματικά - η αγάπη του Κυρίου με την κάθε ψυχή.

Σημείωση: το Άσμα Ασμάτων είναι ένα ανατολικό ποίημα κι οι ανατολικοί αναφέρονται με πολλά λόγια στα πιο απόκρυφα και πιο εσωτερικά θέματα. Η γλώσσα είναι σε πολλά σημεία πολύ τρυφερή και ιδιαίτερη και παρ’ όλα αυτά δεν υπάρχει τίποτα εδώ που θα μπορούσε να προσβάλει ακόμα και τον πιο συνεσταλμένο ανατολικό. 


Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012


Πάνω από 350.000 οικογένειες θα φωτίζονται με κερί

Σοκαριστικά στοιχεία για την κατάσταση των ελληνικών νοικοκυριών, έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Αρθρούρος Ζερβός, κι αν πράγματι ισχύουν τότε επιβεβαιώνουν ότι η κοινωνία είναι στα όρια του κραχ.

Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, κάθε μήνα γίνονται 30.000 διακοπές ρεύματος λόγω χρέους, αυτό σημαίνει ότι σε 12 μήνες πάνω από 350.000 οικογένειες θα φωτίζονται με κερί και θα ζεσταίνονται με ξυλόσομπες. Σύμφωνα με το έγγραφο του κ. Ζερβού προς τη Βουλή που αφορά την περιοχή του Θριασίου «στην ευρύτερη περιοχή της Ελευσίνας στην οποία εντάσσεται και το Θριάσιο Πεδίο, οι διακοπές που πραγματοποιούνται στο σύνολο των οικιακών και εμπορικών πελατών δεν ξεπερνούν μηνιαίως τις 280 περιπτώσεις, όταν πανελλαδικά πραγματοποιούνται ανά μήνα περί τις 30.000 διακοπές ρεύματος λόγω χρέους».

Περί του "Γιαχίδ"

Λένε κάποιοι ότι αν ήθελε με το «εις Κύριος» να δείξει απόλυτη μονάδα αποκλείοντας άλλα πρόσωπα στη θεότητα, μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη λέξη «γιαχίδ» που σημαίνει απόλυτη μονάδα, το αποκλειστικά ένα, μόνον.

Γέν.κβ:2 "Και είπε, λάβε τώρα τον υιόν σου τον μονογενή (γιαχίδ)" επίσης κβ:12,16

Ας εξετάσουμε το «γιαχίδ» να δούμε τι σημαίνει και πως χρησιμοποιείται μέσα στο Εβραϊκό κείμενο.

Διαβάζουμε από το "HEBREW AND CHALDEE LEXIKON" (Εβραϊκό και Χαλδαϊκό λεξικό) του ΓΕΣΕΝΙΟΥ στη σελ.345 στήλη (β):

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Περί του «ΕΧΑΔ»


Στο Δευτερονόμιο δ:35 διαβάζουμε:

εις σε εδείχθη τούτο, διά να γνωρίσης ότι ο Κύριος, αυτός είναι ο Θεός· δεν είναι άλλος εκτός αυτού.

Για να μπορέσουμε να ταυτιστούμε με την πίστη των αγίων της Παλαιάς Διαθήκης, είναι αναγκαίο να κατανοήσουμε σωστά αυτά που ο Κύριος τους είχε κηρύξει όσο αφορά στον Εαυτό Του σε σχέση με τις θεότητες που λάτρευαν όλοι οι άλλοι λαοί γύρω τους, οι οποίοι όπως γνωρίζουμε ήταν ειδωλολατρικοί. Το πρώτο πράγμα λοιπόν που βλέπουμε είναι ότι ο Θεός αποκλείει την ύπαρξη οποιουδήποτε άλλου θεού. Δεν πρόκειται για πολλούς θεούς, αλλά για έναν και μόνο, ο Οποίος όπως είδαμε έπλασε χους ουρανούς, τη γη και τους ανθρώπους. Όλη η προσοχή μας λοιπόν είναι στραμμένη στον Ένα Θεό που υπάρχει, σ’ Αυτόν εκτός του οποίου δεν είναι άλλος. Λίγο παρακάτω, ο Μωυσής συνεχίζοντας επάνω στο θέμα της θεότητας λέει:

«Άκουε, Ισραήλ· Κύριος ο Θεός ημών είναι εις Κύριος» Δευτ.ς:4

Εδώ ο λόγος του Θεού καθορίζει σαφέστατα τη φύση του Θεού. Αφού πρώτα διευκρινίστηκε ότι δεν πρόκειται για πολλούς θεούς αλλά για έναν εκτός του Οποίου δεν είναι άλλος, τώρα ο Μωυσής, μιλώντας για τον Ένα Θεό που υπάρχει, το Θεό Του και Θεό μας, λέει ότι είναι Εις. Καθορίζει δηλ. τη φύση του ενός Θεού και μας λέει ότι Αυτός ο Ένας Θεός που λατρεύουμε είναι Εις στη φύση Του.

Διαπίστωση


Απόφαση


Έξοδος - γ (3)




γ:14 «Εγώ είμαι ο Ων»

Στα Εβραϊκά λέει: «Εχγιέ Ασέρ Εχγιέ» που σημαίνει «Εγώ είμαι αυτός που εγώ είμαι». Στη συνέχεια, λέει: Έτσι θα πεις στους υιούς Ισραήλ ότι «Ο Εγώ είμαι με απέστειλε προς εσάς».

Στην Εβραϊκή γραμματική, ο χρόνος (παρελθόν, παρών μέλλον), δεν περιέχεται μέσα στη λέξη όπως στα Ελληνικά, αλλά αποφασίζεται από τα συμφραζόμενα. Υπάρχει ο τέλειος χρόνος που εκφράζει μια πράξη που έχει γίνει και ο ατελής χρόνος που αναφέρεται σε πράξη που δεν έχει ολοκληρωθεί.

«Εχγιέ» είναι το πρώτο ενικό πρόσωπο του ρήματος «Χαγουά» που σημαίνει υπάρχω, είμαι, γίνομαι. Ο χρόνος είναι ατελής, δηλαδή η πράξη δεν έχει τελειώσει ακόμα. Το τι θα είναι και πότε θα είναι δεν εκφράζονται κι επειδή δεν υπάρχει τίποτα στα συμφραζόμενα που να φανερώνει το χρόνο, το μέγα ΕΓΩ ΕΙΜΙ είναι χωρίς αρχή και τέλος. Η έννοια είναι ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ και ΘΑ ΕΙΜΑΙ και βέβαια αυτό είναι αλήθεια, εφόσον ο Θεός είναι αιώνιος κι έξω από το χρόνο (Δευτ,λγ:27  Ησ.νζ:15). 

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Αγάπη


Ησαίας μδ:2


Β' Κορ.ε:7


Κολ. 2: 14-15


Υπουργείον Ορθοδοξίας: «Ελέγξτε αν διδάσκονται τα Θρησκευτικά στα ιδιωτικά λύκεια

Αυστηρή σύσταση απηύθυνε ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Γ. Καλαντζής για την τακτική που φέρονται να ακολουθούν τα ιδιωτικά Λύκεια να «θυσιάζουν» τις ώρες διδασκαλίας μαθημάτων γενικής παιδείας, κυρίως του μαθήματος των Θρησκευτικών, για να διδάσκουν περισσότερες ώρες ταν μαθημάτα των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Σε επιστολή που απευθύνει στη διευθύντρια ιδιωτικής εκπαίδευσης του Υπουργείου ο κ. Καλαντζής ζητά να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διαπιστωθεί αν πράγματι γίνεται η διδασκαλία των μαθημάτων που προβλέπονται σύμφωνα με το ισχύον ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα.
"Υπάρχει η υπόνοια ότι τα τελευταία χρόνια ορισμένα ιδιωτικά λύκεια επιλέγουν να μη διδάσκουν κάποια από τα μαθήματα γενικής παιδείας αν και στο ωρολόγιο πρόγραμμα, το οποίο κατατίθεται στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αναγράφονται κανονικά» αναφέρει ο κ. Καλαντζής, υπογραμμίζοντας ότι «πρώτιστο θύμα της τακτικής αυτής είναι το μάθημα των Θρησκευτικών”, στηρίζοντας με αυτή του την ενέργεια τους  θεολόγους των ιδιωτικών σχολείων.."
(Σ.Σ. ..και τη διδασκαλία της κυρίαρχης θεολογίας). 
(roides.wordpress)

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

1 Πέτρ 1:2


ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 44 - Ο Θεός έχει ένα σχέδιο για τη ζωή σου!


Ο Θεός δεν κάνει τίποτα χωρίς σχέδιο.

Πριν φτιάξει αυτή τη δημιουργία, είχε ένα πλήρες σχέδιο γι' αυτή. Σχεδίασε να έχει ένα Γιο στο πλήρωμα των καιρών (Γαλ.δ:4) κι ακόμα ήξερε ότι αυτός ο Γιος έπρεπε να πεθάνει (Α' Πετρ.α:19,20).

Ο Θεός έδωσε στο Νώε ένα σχέδιο για την κιβωτό και στο Μωυσή έδωσε πάλι ένα σχέδιο για τη Σκηνή του Μαρτυρίου στην έρημο.

Έχει ένα σχέδιο για τους αιώνες, αλλά και για την προσωπική ζωή του καθένα.

Το βιβλίο του Ιωήλ

Ο προφήτης της ημέρας του Κυρίου και της Μετάνοιας

  
1. Εισαγωγικά
Το Βιβλίο του Ιωήλ αποτελεί ένα κομμάτι του λόγου του Θεού στο οποίο δε δίνουν ιδιαίτερη προσοχή οι σύγχρονες Εκκλησίες. Και όποτε δίνουν, το ενδιαφέρον τους εστιάζεται ιδιαίτερα σε περικοπές όπως αυτές που σχετίζονται με τη μετάνοια (β:12-19) και την έκχυση του Αγίου Πνεύματος (β:28-32), που σχετίζεται με την ημέρα της Πεντηκοστής και την αρχή της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού.
Ωστόσο όμως, η προφητεία του Ιωήλ παραθέτει εμπρός μας την ίδια την καρδιά του Ευαγγελίου, τη μετάνοια κι επίκληση του σωτήριου ονόματος του Θεού (Ιωήλ β:32, Ρωμ.ι:13).

Ιερέας με καταθέσεις 3 εκατομμυρίων ευρώ

Εκστασιασμένοι οι ερευνητές του ΣΔΟΕ ανακάλυψαν προ μερικών εβδομάδων σε τραπεζικό λογαριασμό ενός ιερέα της κρατικής εκκλησίας τρία εκατομμύρια ευρώ, που φέρονται να σχετίζονται με »μίζες» για ανέγερση γηροκομείου σε περιοχή των Αθήνας και άλλες… αγαθοεργίες.

Ο κληρικός δήλωνε στην Εφορία σύμφωνα με δημοσίευμα του Βήματος, ετησίως περίπου 20.000 ευρώ. Ενδιαφέρον ήταν για τα στελέχη του ΣΔΟΕ ότι ο ιερέας παρουσιάστηκε αμέσως στις οικονομικές υπηρεσίες και κατέβαλε αναλογούντες φόρους ύψους περίπου 1,3 εκατ. ευρώ. Και αυτό χωρίς να δυσανασχετήσει και να επικαλεσθεί οποιαδήποτε οικονομική δυσπραγία.