Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Γένεση (021)


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ



Γέν.β:1 Και συνετελέσθησαν ο ουρανός και η γη και πάσα η στρατιά αυτών.


Μπορεί να ρωτήσει κάποιος: Είναι δυνατόν ο Θεός να δημιούργησε τα πάντα μέσα σε 6 μέρες; H απάντηση είναι:


Θα μπορούσε να δημιουργήσει τα πάντα σε 6 δευτερόλεπτα, ή ακόμα στο 1/16 του δευτερολέπτου. Το έκανε όμως έτσι, για να μας αφήσει ένα παράδειγμα μετρημένης, σχεδιασμένης, τακτικής δουλειάς, την οποία ακολούθησε ανάπαυση μιας μέρας.



Η επιστήμη δεν μπορεί να μας πληροφορήσει σε πόσο χρόνο οι άνθρωποι έχτισαν τη Μεγάλη Πυραμίδα ή το Στόουνχέτζ, ακόμα και στην περίπτωση που είναι γνωστό από πού προήλθαν τα υλικά.


Ακόμα η επιστήμη αδυνατεί να φτιάξει ένα φυλλαράκι χόρτου, ή ένα μικρόβιο, ακόμα και στην περίπτωση που όλα τα υλικά είναι διαθέσιμα. Πώς λοιπόν οι επιστήμονες μπορούν να μας πληροφορήσουν πόσο χρόνο χρειάστηκε ο Θεός να δημιουργήσει τα ΠΑΝΤΑ από το ΤΙΠΟΤΑ!



Γέν.β:2 Και είχε συντετελεσμένα ο Θεός εν τη ημέρα τη εβδόμη τα έργα αυτού, τα οποία έκαμε· και ανεπαύθη την ημέραν την εβδόμην από πάντων των έργων αυτού, τα οποία έκαμε.


Ο Θεός αναπαύθηκε την 7η μέρα από τα έργα Του, και αναφέρεται στα διαδοχικά σκαλοπάτια της δημιουργίας.


· Ανάπαυση: Στα Εβραϊκά είναι “Σαμπάθ” και σημαίνει αναπαύομαι, μένω ακίνητος, δεν κάνω τίποτα, σταματώ, παύω.

· Δεν αναφέρεται αναγκαστικά σε κάποιον που είναι κουρασμένος και αναπαύεται, αλλά σ’ αυτή καθ’ αυτή την ανάπαυση και μόνο.

· Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εργάζεσαι, αλλά να έχεις ανάπαυση μέσα σου!


Στην επιστολή προς Εβρ.δ:1-11 ο απόστολος Παύλος μιλάει για “καταπαύσεις” και στο εδ.10 λέγει ότι αυτός που εισέρχεται στην κατάπαυση Αυτού, καταπαύει από των έργων αυτού, καθώς ο Θεός από των εαυτού.


Όταν μπαίνουμε μέσα στην ανάπαυση του Θεού που είναι η σωτηρία, η βάπτιση με Πνεύμα Άγιο, η ζωή εν Χριστώ, παύουμε από τα έργα της σάρκας όπως ο Θεός έπαυσε από τα έργα της υλικής δημιουργίας και αναπαύθηκε.


Μπορεί να ρωτήσει κάποιος: Πώς αναπαύθηκε ο Θεός γνωρίζοντας τη μελλοντική πτώση του Αδάμ;


Μια απάντηση είναι ότι ο Θεός ξεκουράστηκε επειδή σε ότι αφορά τη δημιουργία, το έργο Του είχε τελειώσει. Όμως, ο Θεός δεν κουράζεται, που σημαίνει ότι εδώ μιλάει μεταφορικά για να μας δείξει πότε, που και πως ο Θεός ξεκουράζεται!


Ο Θεός αφού εργάστηκε 6 μέρες, την 7η αναπαύθηκε. Ο Θεός, αφού έχει εργασθεί ήδη 6.000 χρόνια, πλησιάζει η 7η χιλιετηρίδα της ανάπαυσής Του. Και ο Θεός τότε μόνο ξεκουράζεται, όταν αποκτήσει τον προγνωρισμένο λαό Του, και αυτό συμβαίνει την ώρα της Αρπαγής.


Στην Εβρ.δ:3 διαβάσαμε ότι τα έργα Του τελείωσαν από καταβολής κόσμου, που σημαίνει υπό μια έννοια ότι ο Θεός αναπαύθηκε στην ευλογημένη πρόγνωσή Του όσον αφορά τον άνθρωπο. Και τώρα αναπαύεται και ουσιαστικά εφ’ όσον η πνευματική Του δημιουργία φθάνει στο τέλος.


· Αυτή η ανάπαυση αναφέρεται:

α) Στην απολύτρωση  Δευτ.ε:15  Ματθ.ια:28,29

β) Στη βάπτιση με Πνεύμα Άγιο  Ησ.κη:11  Α’Κορ.ιδ:21,22

γ) Στη χιλιετή βασιλεία

δ) Στην αιώνια ανάπαυση στην παρουσία του Θεού. Αποκ.ιβ:9


· Μετά από κάθε μία από τις 6 μέρες της δημιουργίας ο λόγος του Θεού λέγει: «Και έγεινεν εσπέρα, και έγεινε πρωί, ημέρα πρώτη, δευτέρα....». Εδώ όμως, δεν λέει έτσι αλλά το αφήνει αόριστο για να μας δείξει ότι αυτό αναφέρεται στην αιωνιότητα.