Αγωνίζησθε δια την πίστιν

Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017

ΤΥΧΗ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ;

ΤΟ ΙΔΙΟΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΤΙΘΑΣΟ
στοιχείο της Φύσης... που αψηφά το Φυσικό Νόμο!

Όλα τα φυσικά σώματα στερεά, υγρά, αέρια αντικείμενα όταν θερμαίνονται, διαστέλλονται και όταν ψύχονται συστέλλονται. Εν τούτοις στο νερό συμβαίνει το αντίθετο σε ορισμένη  θερμοκρασία και τούτο ενέχει σπουδαία σκοπιμότητα.

Το νερό γίνεται πυκνότερο - βαρύτερο (όχι στους 0 βαθμούς Κελσίου) αλλά στους 40 C άνω του μηδενός. Οπότε σαν βαρύτερο πέφτει κάτω στον πυθμένα των ποταμών και θαλασσών. Έτσι όταν κατέρχεται η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας στους μηδέν βαθμούς παγώνει μόνο η επιφάνεια του νερού και ο πάγος που έχει ειδικό βάρος 0,92 (δηλαδή είναι ελαφρότερος από το νερό) επιπλέει.


Όταν παγώσουν οι ποταμοί, οι λίμνες και οι θάλασσες, σχηματίζεται μια κρούστα πάγου που επιπλέει στην επιφάνεια χωρίς να βυθίζεται.

Εάν δεν συνέβαινε αυτό, τότε αλληλοδιαδοχικά οι κρούστες του πάγου θα βυθίζονταν και θα σκέπαζαν από τον πυθμένα μέχρι την πάνω επιφάνεια τα νερά. Θα έμεναν όλα παγωμένα. Οι ηλιακές ακτίνες δεν θα εισχωρούσαν ως το βάθος, για να λιώσουν αυτά τα στρώματα του πάγου.

Έτσι τα ψάρια δεν θα μπορούσαν να ζήσουν, θα καταστρέφονταν. Λίμνες, θάλασσες, ποταμοί όλα παγωμένα. Οι παγετώνες των πόλων θα επεκτείνονταν μέχρι τη διακεκαυμένη ζώνη την οποία θα σκέπαζαν εξ ολοκλήρου. Τα δένδρα θα καίγονταν από τον πάγο, τα ζώα θα εύρισκαν οικτρό θάνατο, ο δε άνθρωπος ύστερα απ’ αυτά παρ’ όλη την τεχνολογία του δεν θα μπορούσε να λιώσει το στρώμα των πάγων και συνεπώς δεν θα μπορούσε να επιζήσει.

Αυτή η ευεργετική επανάσταση του νερού στο Φυσικό Νόμο, είναι δυνατόν να είναι έργο τυχαίας σύμπτωσης;


Τέλος για ποια πράγματα του κόσμου να μιλήσουμε, που περικλείουν τόσες σκοπιμότητες και υποκρύπτουν άλλες τόσες ωφέλειες και ομορφιές φανερές και αφανείς, γνωστές και άγνωστες; Για την ποικιλία των ανέμων; Για τη θαλάσσια αύρα ή την απόγεια (κατεβατό) από την ξηρά προς την παραλία; Για την υγρασία, τα σύννεφα, τη βροχή, τις αστραπές, τις βροντές, τον ατμοσφαιρικό ηλεκτρισμό, για το καλλιτέχνημα ιδιαίτερα του ουράνιου τόξου...; κ.ά. Ξεφυλλίστε ένα βιβλίο φυσικής του Γυμνασίου, μελετήστε το... και θα θαυμάσετε.