Κύριε………….
Με την ευκαιρία μιας προειδοποίησης από τον κ. ………………..,
κατόπιν δικής σας υποδείξεως προφανώς, να μην επισκεφτώ ξανά τη μητέρα του, η
οποία ανήκει όπως θα πιστεύετε στο σωματείο σας, θα ήθελα να σας ανακοινώσω τα
ακόλουθα:
I.
Δεν
νομίζω ότι σας αναγνωρίζεται το δικαίωμα να απαγορεύετε σχέσεις μεταξύ ατόμων
και να διαβάλετε την υπόληψη ατόμων κατά τα δικά σας υποκειμενικά κριτήρια, όπως
φροντίζετε με επιμέλεια να κάνετε όσο αφορά το άτομο μου. Υπήρξα γραμματέας του
σωματείου σας με το όνομα «……………………………..»
θα μπορούσα να πω πάρα πολλά όσο αφορά γενικώς παραβάσεις του νόμου περί
σωματείων, καθώς και άλλες οικονομικές και μη παρατυπίες διωκόμενες από τους
νόμους της πολιτείας. Δεν θέλησα να διακυβεύσω το όνομά σας όταν πήγα στην
ασφάλεια …………………………. να γνωστοποιήσω ότι δεν ανήκω πλέον στο σωματείο σας. Όμως
εάν υποπέσει στην αντίληψη μου έστω και μία μόνο ακόμα προσπάθεια δυσφήμησης
του ονόματος μου, και παρεμπόδισης επικοινωνίας μου με οποιοδήποτε άτομο που ανήκει
στο σωματείο σας, εφόσον αυτή η επικοινωνία γίνεται σε χώρους που δεν ανήκουν
στο σωματείο σας, θα με αναγκάσετε να προβώ σε ενέργειες που δεν θα ήθελα. Κάθε
πολίτης αυτού του κράτους έχει το δικαίωμα να δέχεται στο σπίτι του όποιον
θέλει, και η διακίνηση ιδεών είναι ελεύθερη όπως γνωρίζετε.
II.
Προσωπικά
έχει ακουστεί ότι δυσφημίζετε το όνομα μου στα άτομα του σωματείου σας με
κατηγορίες που υποπίπτουν σε θέματα προσωπικής σας εκτίμησης του προσώπου μου
και γενικότερα των κινήτρων διαφόρων ενεργειών μου, που αφορούν προσωπικά εσάς.
Αυτά για τα οποία σας θεωρώ υπόλογο όμως έχουν και υπόσταση, και μάρτυρες και
ημερομηνίες:
(1) Ακούγεται, αλλά και ο ίδιος υπήρξα μάρτυς, ότι υπάρχουν
πολυάριθμες περιπτώσεις καταπίεσης της ελεύθερης συνείδησης ατόμων με χρήση
απειλών και υπαινιγμών και υπονοούμενων, τα οποία στηρίζετε σε κατάχρηση των
νόμων της Αγίας Γραφής, και σε τακτικές κατά τη γνώμη μου μεσαιωνικές οι οποίες
αποτελούν τουλάχιστον προσβολή της κοινής νοημοσύνης. Πιστεύω ότι είστε ένοχος
παραποίησης της έννοιας της αληθινής θρησκείας και του τρόπου της ελεύθερης
επικοινωνίας του κάθε ατόμου με το Θεό, και της άποψης του, όσο αφορά τον τρόπο
που ένα ελεύθερο άτομο αντλεί γνώμονες από τα θεία κείμενα, ώστε να ζήσει κατά
την ελεύθερη άποψή του, την οποία στηρίζει βεβαίως στον δικό του τρόπο ερμηνείας
των θείων κειμένων, ενός αγαθού που προσφέρει ο Θεός ελεύθερα, δωρεάν, και με
μεγάλη κατανόηση στο κάθε άτομο προσωπικά.
(2) Χρησιμοποιήσατε όπως ακούστηκε την πειθώ που σας
προσφέρει ο πρότερος έντιμος βιός σας όπως πιστεύεται, καθώς και η ρητορική σας
ικανότητα ώστε να οδηγήσετε άτομα που στερήθηκαν το δικαίωμα της αμερόληπτης
πληροφόρησης καθώς και της διαφάνειας της διαχείρισης σας, στο να επικαλούνται
το Θεό σας κ. ………………….. να τιμωρήσει εμένα, ένα αφελή, φιλήσυχο και μέχρι
πρότινος ανυποψίαστο άτομο (που φυσικά αξίζει κάθε έλεγχο και τιμωρία για τον
ασταθή και προβληματικό του χαρακτήρα, όμως πιστεύει μέχρι και σήμερα στο
πλούσιο έλεος που περισσεύει και γι’ αυτόν).
Θα μου επιτρέψετε όμως να σας επιστήσω την προσοχή στο ότι ο
Θεός είναι φίλος του αδύναμου και ανυπεράσπιστου που όμως στηρίζεται σ’ Αυτόν.
Πιστεύω βάσιμα ότι η δύναμη σας δεν προέρχεται πλέον από το Θεό που
επικαλείσθε, αλλά από την εξουσία που σας δίνουν τα άτομα αυτά που δεν τους επιτρέψατε
να αποκτήσουν μια ελεύθερη θρησκευτική συνείδηση που θα μπορούσε ενδεχομένως να
σας κρίνει και εσάς τον ίδιο. Γι’ αυτό το λόγο παρατηρείται και ορισμένες φορές
η αδέξια παρουσία μου έξω από χώρους που συναθροίζεσθε, προσπαθώντας να μην
ενοχλήσω κανέναν αλλά να πω το παράπονο μου στο Θεό, και να διαμαρτυρηθώ όπως ο
Μαραδοχαίος των ιερών Κειμένων για την ασκητική ζωή που αναγκάζομαι να ζω χωρίς
να θέλω, εξ' αιτίας σας, ενώ υπήρξα κατά τα άλλα αρκετά κοινωνικό άτομο. Δεν
θεωρώ κατά τα άλλα παράνομη την παράκληση μου προς το Θεό, να ελευθερώσει από
την επιρροή σας τα άτομα αυτά που αποτελούν την πηγή των εισοδημάτων σας και
της τάχα κουραστικής αλλά και πολυτελούς ζωής που οικειοποιηθήκατε με το χρόνο.
(3) Εάν ακόμα συνεχίζετε την ανάγνωση, θα ήθελα να σας εκθέσω
μεταξύ άλλων πράγματα που άκουσα από τρίτους, που θα ήταν και πρόθυμοι υποθέτω
να καταθέσουν αν χρειαστεί σε κάποια επιτροπή που θα εξέταζε την περίπτωση σας.
I.
Όταν
ήλθατε στο ………………… το ………………, παίρνατε επιταγές των 220.000 δραχμών το μήνα (περισσότερα από σημερινό περίπου
1/2 εκατομμύριο) οι οποίες ερχόταν στα χέρια σας μέσω του κ. …………….., (για να
μπορείτε να ψεύδεστε ότι δεν έχετε σχέσεις με την .........) ο οποίος το βεβαίωσε
σε άτομα τα οποία θα ήταν έτοιμα να το βεβαιώσουν ενόρκως αν χρειαστεί.
Ταυτόχρονα εσείς διακηρύττατε ότι ήσασταν ένας φτωχός εργάτης του Ευαγγελίου,
που δούλευε σαν …………….., και έτσι εξαπατήσατε πολλούς από εμάς που πιστέψαμε
ότι είχαμε να κάνουμε με ένα πράγματι αφιλοκερδή εργάτη του Ευαγγελίου. Όταν
άτομα του σωματείου τότε σας έλεγξαν - όπως έμαθα προσφάτως - είπατε ψέματα ότι
δεν παίρνετε χρήματα από το εξωτερικό με τα φωτοαντίγραφα όμως των επιταγών στο
χέρι, δεν είχατε όπως έμαθα καμία απολογία.
II.
Σας
συγχώρησαν όπως έμαθα για το κοινό καλό του σωματείου, επειδή κατά τα άλλα σας
εκτιμούσαν σαν ένα χαρισματικό άτομο που είχε πολλά να προσφέρει, όμως αυτά τα
άτομα για τον άλφα ή βήτα λόγο είναι όλα σήμερα έξω από το σωματείο σας. Αντιπροσωπεύει
αυτό καθαρή συνείδηση κατά τη γνώμη σας;
III.
Ο
…………………………………….. που ήταν ταμίας τότε, έχει μια κατάσταση αλόγιστων εξόδων που
κάνατε χωρίς να ρωτάτε κανένα.
IV.
Πήγατε
π.χ. ταξίδι στη …………………. όπου ενώ όλοι οι άλλοι που ήλθαν μαζί σας κατέβαλαν τα
έξοδα από το πορτοφόλι τους εσείς στην επιστροφή σας τα πήρατε από το ταμείο
του σωματείου. Έκτοτε υπάρχουν πολυάριθμα στοιχεία λίγα από τα οποία ανέφερα
στην προειδοποίηση προς τα άτομα του σωματείου σας. Για παράδειγμα:
- Όταν έδωσα την δεκάτη μου από πώληση περιουσίας μου, περίπου 1,2 εκατομμύρια δρχ. στα χέρια σας, τα 650.000 τα κρατήσατε για να αγοράσετε ένα φωτοτυπικό, που με παρακαλέσατε να γραφτεί στο όνομά σας όχι στο όνομα του σωματείου χρησιμοποιώντας ακατάληπτες δικαιολογίες, όπως π. χ. να μην πέσει κάποτε στα χέρια του κράτους. Αυτό το μηχάνημα είναι από τότε στην αποκλειστική σας χρήση, το χρησιμοποιείτε για βιοπορισμό κυρίως και όχι για τις ανάγκες του σωματείου. Απόδειξη ότι βρίσκεται στην οικία σας και όχι στο κτίριο του σωματείου. Χρησιμοποιείται δε για υπηρεσίες προς μέλη κ. ………………… οι οποίες δεν είναι δωρεάν.
- Στα χέρια σας ακόμα και σήμερα βρίσκεται ένα αυτοκίνητο αγορασμένο από συνεισφορές του σωματείου για εξυπηρέτηση ορισμένων σκοπών, ορισμένων μελών και κυρίως του γράφοντος για εξωτερικές υπηρεσίες του σωματείου στην ύπαιθρο. Για ανεξήγητους λόγους αυτό το αυτοκίνητο βρίσκεται στην κατοχή σας αρκετά χρόνια, εξυπηρετώντας αποκλειστικά δικούς σας, και όχι συλλογικούς σκοπούς. Τα έξοδα συντήρησης του αυτοκίνητου βαρύνουν το σωματείο.
- Για τα πολυάριθμα ταξίδια σας δεν λάβατε ποτέ έγκριση, ούτε αποδώσατε λογαριασμό.
- Διατηρείτε δύο κινητά τηλέφωνα, δύο διαμερίσματα στην …………… και στην ……………, τα οποία δεν έχει εγκρίνει το σωματείο. –
- Το λογαριασμό του τηλεφώνου σας στην ......... επιβαρύνεται επίσης το σωματείο χωρίς να έχει γνωστοποιηθεί αυτό σε κανέναν.
- Τα έξοδα της διατροφής σας, το μαγείρεμα, το νοικοκυριό, η περιποίηση του κήπου σας, το πλύσιμο των 3 αυτοκινήτων σας, οι διακοπές σας βαρύνουν όχι εσάς αλλά άτομα του σωματείου, τα οποία καταβάλλουν αυτές τις υπηρεσίες έξτρα.
- Έχετε περί το 1/2 εκατομμύριο μισθό από την εκκλησία, μαζί με το ΙΚΑ σας, έχετε τα κέρδη από τα βιβλικά μαθήματα τα οποία πουλάτε σε τάξεις, εδώ και χρόνια. Πληροφορήθηκα ότι αναπτύξατε μια τακτική κάλυψης, η οποία όμως δεν θα σας βοηθήσει σε περίπτωση εξέτασης της περίπτωσης σας και ένορκης καταθέσεως μαρτύρων. Επίσης έχετε υπολογίσιμα έσοδα από εμπορία κασετών, οι οποίες κασέτες αναπαράγονται σε μηχανήματα επίσης αγορασμένα με χρήματα του σωματείου
- Πληροφορηθήκαμε από φίλο ………………….., ότι είστε αποδέκτης σεβαστών εμβασμάτων από την …………………. σε σταθερή βάση.
- Διάφορα μηχανήματα ήχου και εικόνας που δωρίθηκαν από διάφορα άτομα εξαφανίστηκαν στην οικία σας και στη χρήση σας, χωρίς κανένας να πληροφορηθεί τίποτα.
- Τελευταίο ένα μίξερ εικόνας, δωρεά φίλων από την ……………………….., του οποίου τα χρήματα 450.000 δρχ. εισπράξατε από το ταμείο του σωματείου, χρησιμοποιώντας την απόδειξη αγοράς σαν κάλυψη.
- Ζητήσατε από τον γράφοντα και από άλλα άτομα να αγοράσετε οικόπεδα, στην …………….. στην ……………….. και στην ………………………….. προφανώς για να επενδύσετε χρήματα, οι καιροί είναι ασταθείς για μετρητά βέβαια.
- Δεν επιτρέψατε σε μέλος του σωματείου που είχε τις ίδιες σπουδές με εσάς να διδάσκει μαζί με εσάς, αλλά αντιθέτως το αναγκάσατε να παρακολουθεί το παράνομο κολλέγιο σας επί πληρωμή.
- Σε εκδρομές που οργανώνατε για ………………………….. βιάζατε άτομα να συμμετάσχουν, ώστε να σας εγκριθεί από το ταξιδιωτικό γραφείο η δωρεάν συμμετοχή.
Θα αναρωτηθεί βεβαίως ο αναγνώστης τι είδους άτομο να είναι ο
ίδιος ο γράφων, καθώς και τα υπόλοιπα μέλη του σωματείου, ώστε να μην έχουν
αντιδράσει όπως υπαγορεύει η κοινή λογική.
Υπάρχουν στην κατοχή μας εδώ και λίγους μήνες, αρκετά
πρόσφατα έργα της σύγχρονης λογοτεχνίας αναφερόμενα στις τεχνικές χειραγώγησης
ατόμων από κατεξουσιάστηκα θρησκευτικά συστήματα, τα οποία διαθέτουν δυνάμεις
και τεχνικές άγνωστες στο ευρύ κοινό.
Δεν θα αναφερθώ στο αν εκουσίως ή ακουσίως μεταχειριστήκατε
αυτές τις τεχνικές, το ότι όμως χρησιμοποιείτε το όνομα του Λυτρωτή των ανθρώπων
για την κοινωνική και οικονομική σας άνοδο, είναι παράνομο.
V.
Σ’
εμένα τον ίδιο παρουσιάζατε κάθε ένα που ήθελε να σας ελέγξει, σαν επαναστάτη και αχάριστο άνθρωπο. Έτσι
εκπαιδεύτηκα και εγώ στο να δέχομαι τα πάντα από το στόμα σας, σαν λόγια και
αποφάσεις του Θεού.
VI.
Κατόπιν
εντολών δικών σας ενώ ο ίδιος αδίκησα άτομα που έφυγαν από το σωματείο σας ή
εκδιώχθηκαν από εσάς (παραβαίνοντας και τις νόμιμες διαδικασίες του σωματείου
σαν φορέα της πολιτείας αλλά και τις διατάξεις των θείων κειμένων τα οποία
παραποιούσατε κατάλληλα. Ποτέ π.χ. δεν γινόταν στην επίσημη συγκέντρωση γνωστό
ότι το τάδε άτομο εκβάλλεται, και ποτέ δεν έγινε συνεδρίαση του συμβουλίου του
σωματείου για να ληφθεί τέτοια απόφαση. Επίσης ποτέ δεν δόθηκε σε άτομο το
δικαίωμα να απολογηθεί ή να δευτερολογήσει.)
VII.
Με
τη μέθοδο του εξαναγκασμού της συνείδησης μέσω του βιασμού του θρησκευτικού
συναισθήματος του ανθρώπου, και της επιβολής ξένης θέλησης σε ευαίσθητες
πνευματικές περιοχές της ψυχής, μου υποβάλλατε να στραφώ ενάντια στην ίδια μου
τη μητέρα (και τον πατέρα), και να την βασανίσω με τη μέθοδο τη γνωστή σε όλες
τις αιρέσεις, που είναι η στέρηση επικοινωνίας.
VIII.
Προσωπικά
χαίρομαι που με τη σειρά μου γίνομαι θύμα της τακτικής σας κ. ……………………... Το να
συναντώ στους δρόμους αυτής της πόλης που γεννήθηκα άτομα τα οποία εκτιμώ, και
τα οποία μου αρνούνται επιδεικτικά το δικαίωμα της επικοινωνίας, υπακούοντας
στις εντολές ενός αγίου ανθρώπου όπως τους αφήνετε να πιστεύουν. Ειλικρινά δεν
τους αδικώ και δεν θλίβομαι Το αισθάνομαι σαν μία μικρή εξιλέωση για τον τρόπο
που φέρθηκα εγώ σε άλλους με την οδηγία σας.
4) Δεν θα ήθελα όπως συνηθίζεται σε τέτοιες επιστολές
ιδιαίτερα όταν έχουν τη μορφή ανοιχτού γράμματος όπως το παρόν, να δημοκοπήσω
εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για τις υπηρεσίες σας προς εμένα. Θα ήθελα να κρατήσει
ο καλός μου ουράνιος πατέρας την ευγνωμοσύνη που του στέρησα τόσα χρόνια,
υπερεκτιμώντας το ρόλο που παίξατε στη ζωή μου, και των συμπατριωτών μου. Αυτός
που υπηρετεί ανθρώπους, επιτρέψτε μου την παρατήρηση, στο όνομα του Θεού, προσπαθεί
να κρυφτεί μήπως και επισκιάσει αυτόν που υπηρετεί, και κάνει έτσι τη δόξα του
Θεού να χλομιάσει.
Ξέρω ότι είστε άνθρωπος που δεν λυγίζει εύκολα, έτσι δεν
χρησιμοποιώ τη γλώσσα της συνδιαλλαγής. Θα σας μεταχειριστώ σαν ένα νοήμονα
αντίπαλο, με την ευθύτητα που θα ευχόμουνα και για τον εαυτό μου στην ανάλογη
περίπτωση.
Θα ήθελα τώρα να περάσω στον τομέα των καθαρά πνευματικών σας
παραβάσεων που ίσως δεν αφορούν αναγνώστες της παρούσης ανοιχτής διαμαρτυρίας
που δεν διαθέτουν ιδιαίτερες θεολογικές γνώσεις, όμως ένας καθαρός και
ελεύθερος νους μπορεί παρά ταύτα να διακρίνει το καλό και το κακό, βάσει της
συνείδησης του (αν αυτή δεν έχει καυτηριαστεί από διαστρεβλωμένη βιβλική ή άλλη
διδασκαλία).
Αφού διδάξατε επί αρκετό καιρό τη σωτηρία του ανθρώπου δια
της χάριτος και μόνο του Θεού και της θυσίας του Ιησού Χριστού, αρχίσατε σταδιακά
να αιχμαλωτίζετε τη διάνοια των μελών του σωματείου σας με νόμους και πιστεύω
δικά σας, έχοντας πείσει με την ρητορεία και τις γνώσεις σας προηγουμένως τις
συνειδήσεις των ανθρώπων για το αλάθητο της διδασκαλίας σας, λέγοντας βέβαια χαριτολογώντας
ότι είστε ανοιχτός για κάθε έλεγχο. Όποιος όμως τολμούσε να αντιμιλήσει ή να
προτείνει κάτι διαφορετικό, αντιμετωπιζόταν σαν προβληματικό άτομο. Ο γράφων
είναι μάρτυς της πάγιας τακτικής σας να δυσφημίζετε άτομα εν απουσία τους
μπροστά του, (αφορά βεβαίως κυρίως την συνεργάτιδά σας στην διοίκηση του
σωματείου - όμως η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά εσάς καθώς και για άλλες
παραβάσεις της οι οποίες χρεώνονται αναγκαστικά σε σας σαν πρόεδρος) ενώ καθώς
πληροφορήθηκα μετά την αποχώρηση μου, το ίδιο συνέβαινε εν απουσία του
γράφοντος για το άτομό του.
Άλλο ένα εργαλείο ενισχυτικό της κατεξουσίασής σας μέσω του
υποτιθεμένου αλάθητου της διδασκαλίας σας, υπήρξε η χρήση του ευαγγελικά
βεβαίως τεκμηριωμένου χαρίσματος της προφητείας, το οποίο κυρίως μέσω της συνεργάτιδας
σας έπεισε κατ’ αρχάς τις συνειδήσεις των ανθρώπων ότι όντως ο Θεός γνωρίζει τα
μυστικά τους, μετέπειτα όμως χρησιμοποιήθηκε σαν όπλο εκφοβισμού των
αντιφρονούντων.
Δεν επιτρέψατε βεβαίως σε κανέναν άλλο την χρήση αυτού του
χαρίσματος μακροχρόνια, με μια παλιά και έξυπνη τακτική όλων των απολυταρχικών
συστημάτων, είτε πολιτικών είτε θρησκευτικών.
Διδάσκατε μεν την χρήση των χαρισμάτων επίσημα, εκφοβίζατε δε
ανεπίσημα όλους αυτούς που είχαν αυτό το ζήλο, μήπως πέσουν τάχα θύμα πλάνης
και του πονηρού, διεκδικώντας φυσικά για τον εαυτό σας το αλάθητο. Ο ίδιος ο
γράφων έχει να αναφέρει αρκετές περιπτώσεις λαθών δικών σας και της συνεργάτιδας
σας, κατά τη χρήση του εν λόγω χαρίσματος.
Χρησιμοποιήσατε τη μέθοδο του εκφοβισμού, χαρακτηριστικό όλων
των αιρέσεων για να κρατάτε τους οπαδούς σας αποκομμένους από την κοινωνία, τις
οικογένειες τους εφ' όσον αντιφρονούσαν, τους φίλους τους και της πολιτείας.
Αποτέλεσμα ήταν να αναγκάσετε άτομα τα οποία θα ιστορούσαν μέσω της ευεργετικής
επιδράσεως του ευαγγελικού λόγου να ωριμάσουν και να χειραφετηθούν στη σχέση
τους προς το Θεό, το συνάνθρωπο και την κοινωνία, να γίνουν υποχείρια των φιλόδοξων
επιδιώξεών σας και να στερηθούν κάθε αίσθημα προσωπικής αξίας και πρωτοβουλίας
εκτός από αυτό που θα πήγαζε από τη δική σας αξιολόγηση με μοναδικό κριτήριο τη
συμβατότητά τους στους σκοπούς σας.
Μερικά από τα εγκλήματά σας κατά της νομικά, ηθικά, και
βιβλικά προστατευμένης ελευθερίας της βούλησης είναι τα ακόλουθα.
1) Επειδή απαγορεύατε στα άτομα του σωματείου
σας να έχουν οποιαδήποτε γνωριμία με άτομα του άλλου φύλου που θα μπορούσε να οδηγήσει
σε γάμο εκτός σωματείου, (αποκλείοντας ακόμα και παραπλήσιες θρησκευτικές
ομάδες), αποκτήσατε κυριαρχία στον ευαίσθητο αυτό τομέα της ψυχής των ατόμων
και ήταν στο έλεός σας αν θα προτείνατε ή όχι κάποιο άτομο, ή αν θα απαγορεύατε
μια γνωριμία. Τα κριτήρια παραμένουν άγνωστα εκτός του κριτηρίου της
ολοκληρωτικής υποταγής στα σχέδια σας. Ο ίδιος ο γράφων έχει να αναφέρει ανατριχιαστικά
παραδείγματα κατάχρησης και ψυχικής κακοποίησης ατόμων στον τομέα αυτό.
Γνωρίζετε καλά σε τι αναφερόμαστε. Μπορούν να δώσουν μαρτυρία συγκεκριμένα
άτομα, και αφορά το άμεσο περιβάλλον σας.
2) Κατόπιν οδηγίας υποτίθεται του Θεού
ωθήσατε αρκετά άτομα σε ενέργειες που απέβησαν καταστροφικές για τη ζωή τους.
· Μία
οικογένεια έχασε τη δουλειά της με την προοπτική να αναλάβει τη διοίκηση του παραρτήματος
του σωματείου της ………………., και έπειτα της αρνηθήκατε για ανεξήγητους λόγους την
μετάβασή τους εκεί, χωρίς να γίνει συμβούλιο, χωρίς να ερωτηθεί κανένας.
·
Ένας
φίλος ………………………….. οδηγήθηκε να κάνει σπουδές Αγγλικών στην ................ με αποτέλεσμα
να χάσει πολύ χρόνο και χρήμα άδικα.
·
Άλλα
άτομα οδηγήθηκαν να ανοίξουν επιχείρηση και απέτυχαν με αρκετές ζημίες.
·
Σε
άλλο άτομο υπήρξε τάχα χρησμός ότι το μαγαζί του θα επιτύχει, με αυτό το θάρρος
πήρε δανεικά, και τελικά καταστράφηκε.
Υπήρχαν διαρκείς χρησμοί για ευημερία οικονομική σε πάρα
πολλά άτομα και επί μονίμου βάσεως χωρίς εκπλήρωση με αποτέλεσμα αυτά τα άτομα
(στα οποία δυστυχώς ανήκει και ο γράφων) έζησαν μακρά περίοδο τύψεων και
ενοχών, γιατί τάχα ο Θεός δεν ευλογούσε ενώ το έλεγε. (Φυσικά και θα γνωρίζετε
κ. ……………………… ότι έτσι μένει κάποιος «ταπεινός» όπως το ονομάζετε, και είναι ευκολοχείριστος
σαν υποτακτικός).
3) Επειδή κατόπιν των μελετών μας
γνωρίζουμε το φόβο ατόμων να ομολογήσουν κακοποιήσεις που υπέστησαν κατόπιν
σωματικού, ψυχικού, ή πνευματικού βιασμού, δεν θα γίνουν δεκτές φυσικά
μαρτυρίες ατόμων που είναι κάτω από την επιρροή σας. Ειδικοί σε τέτοιες
περιπτώσεις ψυχικών κακοποιήσεων μπορούν να ανιχνεύσουν τα συμπτώματα όμως.
4) Όταν κλήθηκα σαν μέλος του σωματείου
και μάλιστα γραμματέας να καταθέσω στην ασφάλεια ………………………… για το οικονομικό
θέμα του σωματείου, βρέθηκα ψευδομάρτυρας κάτω από την επιρροή αυτών των
δυνάμεων πνευματικής υποβολής, που δεν έχουν καμία σχέση με χριστιανισμό. Φέρω
την ευθύνη μου ωστόσο, και δεν θα αρνηθώ την αλήθεια την επόμενη φορά, κάνοντας
αποκατάσταση για την εξαπάτηση από μέρους μου των οργάνων της πολιτείας, που
είναι κατά την Αγία Γραφή υπηρέτες του Θεού.
5) Το θέμα ήταν αν ήταν αλήθεια ότι καταβάλλαμε
κάποιο σταθερό χρηματικό ποσό σε σας κ. …………………….., εννοώντας τα δέκατα που ήδη
είχαν καταγγελθεί προφανώς από άλλο άτομο. Ψευστήκαμε όλοι κατά τις οδηγίες που
μας δώσατε, νομίζοντας ότι εκτελούμε έργο Θεού. Η αλήθεια είναι ότι όλοι δίναμε
τα δέκατα, χρήματα για το παράνομο κολλέγιο που διατηρούσατε και διατηρείτε
καμουφλαρισμένο, έξτρα δώρα και προσφορές, καθώς και σεβαστά ποσά για απόκτηση κασετών
με κηρύγματα και διδασκαλίες, αγορά εντύπου υλικού Αγίων γραφών κ. λ. π.
6) Ένα ιδιαίτερα απεχθές ακόμα θέμα
είναι η χρήση ορισμένων ενεργειών τις οποίες θα μπορούσε κάποιος να κατατάξει
στο χώρο του βουντού, της μαγείας και του υπνωτισμού, όπως είναι και η παραψυχολογική
ενέργεια του ελέγχου του νου.
Ο γράφων συμμετείχε, (και δεν διστάζει να αναλάβει τις
ευθύνες του, καθώς υποσχέθηκε να πληρώσει το τίμημα της αλήθειας ενώπιον του
Θεού), σε νυκτερινές εκστρατείες με επίθεση χεριών επάνω σε οικίες
αντιφρονούντων, περιστροφές μέσα σε αυτοκίνητο για να διαλύσουν αντίπαλα
θρησκευτικά σωματεία, δεήσεις για να καταστραφούν άτομα ώστε να μην μπορούν να βλάψουν
σε μία περίπτωση άμεσα υπήρξε επικίνδυνη πυρκαγιά την επόμενη μέρα, κατάρες σε αποσχισθέντα
μέλη, και σε εκπρόσωπο ακόμα των μέσων ενημέρωσης. Κάποιος φίλος σας κ. …………………….,
από την ………………….. σας είχε μάλιστα ελέγξει πάνω σ’ αυτό. Εσείς θα τα ονομάσετε
διαφορετικά όμως δεν θα βρείτε έρεισμα στα κείμενα του ευαγγελίου που να
δικαιολογούν τέτοιες τεχνικές.
Καταλήγοντας σας αναγγέλλω ότι δεν θα λυπηθώ κανένα κόπο και
προσπάθεια, μέχρι να ελευθερωθούν από την επιρροή σας όλα αυτά τα άτομα που
ακόμα εκμεταλλεύεσθε, και να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη του Θεού,
χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμο ηθικό πνευματικό και νομικό πλαίσιο.
Ο Θεός σας ζύγισε και σας βρήκε ελλειπή. Δεν πολεμώ εσάς κ. ………………..
αλλά το σύστημα το οποίο υπηρετείτε. Έχω το όραμα μίας καινούριας εκκλησίας,
ελεύθερης γι’ αυτόν που είναι ο νόμιμος Κύριος, ποιμένας και νυμφίος της.
Ελεύθερης από μια καινούρια γενιά εκμεταλλευτών στην οποία δυστυχώς κατατάξατε
και εσείς τον εαυτό σας.
Κάνω μια τελευταία έκκληση στην κοινή λογική σας. Αποσυρθείτε
από αυτή τη Βαβυλώνα που δημιουργήσατε. Αφήστε τον αληθινό Ποιμένα να φροντίσει
και να γιατρέψει τα πρόβατά Του που πληγώσατε. Σώστε και τη δική σας την ψυχή
με μία ειλικρινή μετάνοια και οικτιρμούς πενήτων. Ίσως βρείτε έλεος παρά Κυρίου
εκείνη την ημέρα.