Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

APFF CHURCH 24 Pondou st Ilisia Athens , Greece

Συνάθροιση 

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 17.00 μ.μ. στην αίθουσα των φιλιππινέζων αδελφών, Πόντου 24 Ιλίσσια-Αθήνα.

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Οι επιστολές του Παύλου

Α. ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
 
Στην Καινή Διαθήκη υπάρχουν 21 επιστολές, απ’ τις οποίες οι 14 είναι γραμμένες απ’ τον απόστολο Παύλο.

Υπάρχει μια ορισμένη αρμονία στην Καινή Διαθήκη και οι επιστολές θα πρέπει να μελετηθούν μετά το βιβλίο των Πράξεων. Οι συγγραφείς των επιστολών, με εξαίρεση τον Ιούδα, ήταν όλοι ηγετικές προσωπικότητες  στο βιβλίο των Πράξεων. Το μήνυμα που βρίσκουμε στο ιστορικό βιβλίο των Πράξεων κυρίως αναφέρεται στους άπιστους, ενώ οι επιστολές γράφτηκαν σε πιστούς. 

Ο σκοπός του βιβλίου των Πράξεων είναι να ευαγγελίσει, ενώ ο σκοπός των επιστολών είναι να διδάξουν, να καθοδηγήσουν και να εποικοδομήσουν. 

Το βιβλίο των Πράξεων απαντά στην ερώτηση: “Τί να κάνω για να σωθώ”; Οι επιστολές απαντούν στο “Τί πρέπει να κάνω για να ζήσω για το Χριστό αφού σώθηκα”;

Όπως υπάρχει σχέση κι αρμονία ανάμεσα στις Πράξεις και τις επιστολές, το ίδιο ισχύει και για τις επιστολές μεταξύ τους. Οι συγγραφείς ποτέ δεν αντιφάσκουν μεταξύ τους αν και ο καθένας τους είχε ένα  προσωπικό θέμα.

ιθ : 17-18


Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Τα τέσσερα ευαγγέλια

Α. ΤΑ  ΤΕΣΣΕΡΑ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Στη μελέτη μας για τη ζωή του Ιησού Χριστού περιοριζόμαστε κυρίως σε τέσσερα μικρά βιβλία γραμμένα στα Ελληνικά, τα οποία ονομάζονται Ευαγγέλια.

Αυτά μας δίνουν τέσσερις αφηγήσεις που μπορούν να χαρακτηριστούν σαν βιογραφίες του Ιησού Χριστού. Όπως θα δούμε καθεμιά απ’ αυτές δίνει μια διαφορετική πλευρά και εικόνα της ζωής και του έργου του Ιησού Χριστού.  Για να αποκτήσουμε μια πλήρη γνώση του Ιησού Χριστού πρέπει να μελετήσουμε και να συγκρίνουμε αυτές τις τέσσερις πηγές.

Πάντως κατά τη μελέτη του Ευαγγελίου πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν το γεγονός ότι η εκκλησία προχώρησε για χρόνια χωρίς καμιά χριστιανική φιλολογία. Τα πρώτα χριστιανικά συγγράμματα είναι οι επιστολές του Παύλου. Ίσως μόνο μετά το 60 μ.Χ.  υπήρχε το Ευαγγέλιο όπως το ξέρουμε σήμερα. Ένα Εβραϊκό ρητό έλεγε ότι «ο καλός μαθητής είναι σαν μια σοβαντισμένη στέρνα που δεν χάνει ούτε σταγόνα».  Πρέπει να θυμόμαστε επίσης ότι αυτά τα 4 Ευαγγέλια γράφτηκαν κάτω από την άμεση έμπνευση του Αγίου Πνεύματος.

Μη φοβού

Μη φοβού, μικρόν ποίμνιον· διότι ο Πατήρ σας ηυδόκησε να σας δώση την βασιλείαν.  (Λουκ. 12:32) 

Έξοδος - δ (3)

δ:25 «λαβούσα η Σεπφώρα»

Αυτό σημαίνει ότι ο Μωυσής δεν ήταν σε θέση να το κάνει ο ίδιος, ίσως λόγω της αρρώστιας του.

δ:26 «νυμφίος αιμάτων»

Απ’ αυτό καταλαβαίνουμε ότι ο Μωυσής ήθελε να κάνει την περιτομή, η Σεπφώρα αντιδρούσε κι αυτός υποτάχθηκε σ’ αυτή την απαίτηση. Ο Θεός όμως πήγε να θανατώσει το Μωυσή κι όχι τη Σεπφώρα. Αν η σύζυγος κάνει κάποιο λάθος, κάτι που δεν θέλει ο Κύριος και ο σύζυγος κάνει «τα στραβά μάτια», ο Θεός θα ζητήσει το λόγο από την εξουσία που είναι ο άνδρας.

Είναι πιθανό, απ’ αυτό το σημείο ο Μωυσής να έστειλε τη Σεπφώρα πίσω στον πατέρα της μαζί με τα παιδιά, γιατί αργότερα βλέπουμε τον Ιοθόρ να τους φέρνει στο Μωυσή, στην έρημο, μετά την Έξοδο (Έξ.ιη:1-7).

παιδεία εις ανομίαν

Το Βατικανό έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει μια κάρτα ως ταυτότητα η οποία έχει ένα μικρο-τσιπ ενσωματωμένo στο εσωτερικό της και η οποία είναι ικανή να χρησιμοποιηθεί ως συσκευή εντοπισμού. Αυτή η κάρτα θα δοθεί στον κλήρο και τους εργαζόμενους στο Βατικανό. Μια πηγή μέσα στο Βατικανό αναγνώρισε ότι είχαν αρχίσει να σκέφτονται αυτή την Κάρτα εδώ και χρόνια, αλλά αρνήθηκε να δώσει οποιεσδήποτε λεπτομέρειες σχετικά. Η κοινή ονομασία των εν λόγω συσκευών είναι RFID ή Radio Frequency Identification (Ταυτοποίηση μέσω Ραδιοσυχνοτήτων).

τι είναι ο Ιησούς μου


Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Ησαιας. 40: 28


το τάγμα της Χρυσής Αυγής, η μασονία και ο ναζισμός

Ανατρέχοντας κανείς στο διαδίκτυο βρίσκει πληθώρα στοιχείων σχετικά με τις στενές σχέσεις του Χίτλερ και των Ναζί γενικότερα με μασονικά τάγματα,που δρούσαν στην Γερμανία και ευρύτερα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ από τα τέλη του 19ου αιώνα και που συνεχίζουν τη δράση τους μέχρι τις μέρες μας. Τάγματα με ιεραρχική δομή και απόλυτη εχεμύθεια στη λειτουργία τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τάγματα αυτά δεν ασχολούνται μόνο με την άσκηση της μαγείας,που την εμφανίζουν σαν επέκταση των ορίων της ανθρώπινης θέλησης ,αλλά αποτέλεσαν τις θεωρητικές δεξαμενές του ναζισμού,με το δόγμα της υπεροχής της αρίας φυλής και σήμερα αποτελούν τα φυτώρια στρατολόγησης νέων ανθρώπων προς τις ιδέες του ρατσισμού και του ναζισμού.

Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης

ΝΕΕΜΙΑ

Α. Ο ΝΕΕΜΙΑ
Ο Νεεμία ήταν οινοχόος του βασιλιά Αρταξέρξη που βασίλεψε στην Περσία κατά την περίοδο 465 - 425 π.Χ. Ήταν έμπιστος αξιωματούχος του βασιλιά. Υπάρχουν πολύ λίγες αναφορές γι’ αυτόν, εκτός απ’ ότι είναι γραμμένο στο βιβλίο που έχει το όνομά του. Ήταν άνθρωπος προσευχής, θάρρους και επιμονής.
Ένας απ’ τους αδελφούς του Νεεμία, ο Ανανί, έφερε τα νέα για την ερημωμένη κατάσταση της Ιερουσαλήμ. Χωρίς αμφιβολία ο Ανανί πίστευε ότι ο Νεεμία θα μπορούσε να βοηθήσει γιατί χρειαζόταν η βασιλική εξουσία για να υπερνικηθεί η τοπική αντίσταση. Ο Έσδρα βρισκόταν στην Ιερουσαλήμ εδώ και 30 χρόνια, αλλά τον απασχολούσε κύρια η δουλειά του σαν ιερέας και η διδασκαλία του λαού.
Ο Νεεμία βάρυνε επειδή λυπήθηκε πολύ κι αμέσως πήγε να προσευχηθεί (Νεεμ.α:4, β:4). Προσευχόταν 4 μήνες πριν κάνει γνωστό το αίτημά του στο βασιλιά. Περίμενε για την κατάλληλη ευκαιρία να τον πλησιάσει. Την Άνοιξη του 444 π.Χ. ήρθε αυτή η ευκαιρία. Ο Αρταξέρξης πρόσεξε τη λύπη του Νεεμία και τον ρώτησε για την αιτία. Αυτός του μίλησε για την κατάσταση στην Ιερουσαλήμ και του ζήτησε την άδεια να πάει να βοηθήσει. Ο βασιλιάς όχι μόνο δέχτηκε την αίτηση, αλλά του έδωσε και στρατιώτες να τον συνοδεύσουν. 

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Θέλει λίγο υπομονή...


Ερμηνευτικά - 04

Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Μία απ’ τις πρώτες επιστήμες που πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζει ένας σπουδαστής της Βίβλου είναι τα ερμηνευτικά.   
Πρέπει να ξέρει πώς να μελετά σωστά, να συσχετίζει και να αναλύει το λόγο του Θεού. 

Αυτό δεν μπορεί να γίνει εύκολα αν δεν είναι γνώστης ορισμένων στοιχείων (ιστορικών, αρχαιολογικών, κ.λ.π), όπως αναφέραμε κι αν δεν ακολουθεί ένα λογικό, αναλυτικό σύστημα κατανόησης των αρχαίων κειμένων.

Παλιά Αθήνα

Για έναν περίπου αιώνα η ύδρευση ταλάνιζε την Αθήνα. Το παλαιό  υδραγωγείο του Αδριανού είχε πάθει ανεπανόρθωτες ζημιές από τους πολέμους του ΄21. Η Αθήνα υδρευόταν από τις 55  δημοτικές βρύσες που υπήρχαν σε διάφορα σημεία, οι οποίες συνεισέφεραν ελάχιστα έως και καθόλου στις καθημερινές ανάγκες της κατανάλωσης νερού. Ατελείωτες  οι ουρές των Αθηναίων καθημερινά σε αυτές με τους τενεκέδες και τις στάμνες, καυγάδες για την σειρά και φασαρίες.

Χρυσές δουλειές έκαναν ωστόσο οι νερουλάδες που μετέφεραν με τα κάρα τους και πουλούσαν νερό στην Αθήνα, στα σπίτια που διέθεταν δεξαμενές από τις πηγές των γύρω χωριών, όπως της Κηφισιάς και του Αμαρουσίου. Μέχρι το 1924 η Αθήνα υδρευόταν κυρίως από τα νερά των πηγών της Πάρνηθας και από τον υπόγειο υδροφορέα.

Το 1925 άρχισαν να κατασκευάζονται τα πρώτα σύγχρονα έργα ύδρευσης στην περιοχή της Πρωτεύουσας. Τη χρονιά αυτή υπογράφτηκε σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, της Αμερικανικής Εταιρείας ULEN και της Τράπεζας Αθηνών για τη χρηματοδότηση και κατασκευή έργων ύδρευσης της Πρωτεύουσας.

Ψαλμός οα

Επί σε, Κύριε, ήλπισα· ας μη καταισχυνθώ ποτέ. 

Διά την δικαιοσύνην σου λύτρωσόν με και ελευθέρωσόν με· Κλίνον προς εμέ το ωτίον σου και σώσον με. 

Γενού εις εμέ τόπος οχυρός, διά να καταφεύγω πάντοτε· συ διέταξας να με σώσης, διότι πέτρα μου και φρούριόν μου είσαι. 

Θεέ μου, λύτρωσόν με εκ δυνάμεως ασεβούς, εκ χειρός παρανόμου και αδίκου. 

διότι δεν έχομεν εδώ πόλιν διαμένουσαν


πλατεία Αβησσυνίας


Ο φτωχός λαός της Αιθιοπίας (Αβησσυνίας παλιότερα) στάθηκε στο πλευρό των Ελλήνων στις δύσκολες περιόδους της προσφυγιάς.
Αλήθεια, ποιος γνωρίζει ότι η Αιθιοπία – παρ’όλη τη φτώχεια της - μετά την μικρασιατική καταστροφή, ήταν από τις λίγες χώρες που έστειλε ζώα άρωσης στην Ελλάδα σαν βοήθεια στους πρόσφυγες;
Για την ακρίβεια όταν ο αντιβασιλέας της Αβησσυνίας Ρας Τάφαρι Μακάνεν (ο μετέπειτα Χαϊλέ Σελασιέ) επισκέφθηκε την Ελλάδα το 1924, βλέποντας την άθλια κατάσταση των προσφυγικών καταυλισμών των, αποφάσισε να σταλούν σαν άμεση βοήθεια 300 βοοειδή ειδικά για αγροτικές εργασίες σαν ελάχιστη βοήθεια μιας πάμπτωχης χώρας σε μια άλλη πάμπτωχη χώρα.
Για να τιμηθεί το γεγονός αυτό, πήρε το όνομα της η πλατεία Αβησσυνίας στο Μοναστηράκι.

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Ρωμ. ε: 3-5


Ψευδαίσθηση


Να είσαι σαν το κερί


Το σχολείο της ερήμου



Δευτ.λβ:10      Έξ.κεφ. γ

Βλέπετε, το σχολείο είναι αναγκαίο. Το σχολείο είναι ρουτίνα. Το σχολείο το χρειάζονται τα παιδιά. Επειδή όμως είναι αναγκαίο, και επειδή διαρκεί για τουλάχιστον 12 χρόνια, για αυτό μπορεί να γίνει και γίνεται κουραστικό. 
Και ο Θεός έχει το δικό Του σχολείο. Σ’ αυτό το σχολείο βέβαια δεν υπάρχουν έλεγχοι με βαθμούς όπως στα δικά μας σχολεία. Δεν υπάρχουν τάξεις. Και είναι ένα σχολείο που ενώ τα μαθήματα τελικά είναι ίδια, ο τρόπος με τον οποίο με τον οποίο τα μαθήματα αυτά διδάσκονται, εξαρτώνται από τη σοφία του Θεού και το πως Αυτός θέλει να εργαστεί στη ζωή του κάθε παιδιού Του.

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

"Γένεσις" όχι "Γέννησις"!


Το «σ’αγαπώ» στα… μαθηματικά!

Το «σ’ αγαπώ» δεν είναι μόνο προνόμιο των θεωρητικών επιστημών σε αυτό τον κόσμο, δηλαδή δεν είναι μόνο οι λέξεις που μπορούν να αποδώσουν αυτό το δυνατό συναίσθημα! 

Οι μαθηματικοί ανακάλυψαν έναν έξυπνο τρόπο για να λένε «σ άγαπώ» βάσει της δικής τους… θετικής νοοτροπίας. 

Χρησιμοποιώντας μια απλή μαθηματική πρόταση καταδεικνύουν ότι και οι αριθμοί μπορούν άνετα να πουν «σ’ αγαπώ»! 

Αρκεί να υπάρχει λίγη φαντασία παραπάνω και αρκετές δόσεις χιούμορ και όλα είναι δυνατά! Δείτε τον τρόπο…

Ποιος κατοικεί μέσα μας;



Ο Ιησούς:

«Εαυτούς εξετάζετε αν ήσθε εν τη πίστει, εαυτούς δοκιμάζετε. Η δεν γνωρίζετε εαυτούς ότι ο Ιησούς Χριστός είναι εν υμίν; εκτός εάν ήσθε αδόκιμοι κατά τι» (Β’ Κορ.ιγ:5).

«το Πνεύμα της αληθείας, το οποίον ο κόσμος δεν δύναται να λάβη, διότι δεν βλέπει αυτό ουδέ γνωρίζει αυτό· σεις όμως γνωρίζετε αυτό, διότι μένει μεθ' υμών και εν υμίν θέλει είσθαι. Δεν θέλω σας αφήσει ορφανούς· έρχομαι προς εσάς» (Ιωάν.ιδ:17,18).

Το Πνεύμα:

«Η δεν εξεύρετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν υμίν, το οποίον έχετε από Θεού, και δεν είσθε κύριοι εαυτών;» (Α’ Κορ.ς:19).

Ο Πατέρας:

«εις Θεός και Πατήρ πάντων, ο ων επί πάντων και διά πάντων και εν πάσιν υμίν» (Εφες.δ:6).

Ποιος μας δίνει σοφία να μιλάμε;

Ο Ιησούς:

«Προ δε τούτων πάντων θέλουσιν επιβάλει εφ' υμάς τας χείρας αυτών, και θέλουσι σας καταδιώξει, παραδίδοντες εις συναγωγάς και φυλακάς, φερομένους έμπροσθεν βασιλέων και ηγεμόνων ένεκεν του ονόματός μου· και τούτο θέλει αποβή εις εσάς προς μαρτυρίαν. Βάλετε λοιπόν εις τας καρδίας σας να μη προμελετάτε τι να απολογηθήτε· διότι εγώ θέλω σας δώσει στόμα και σοφίαν, εις την οποίαν δεν θέλουσι δυνηθή να αντιλογήσωσιν ουδέ να αντισταθώσι πάντες οι εναντίοι σας» (Λουκ.κα:12-15).

Το Πνεύμα:

«Όταν δε σας φέρωσι διά να σας παραδώσωσι, μη προμεριμνάτε τι θέλετε λαλήσει, μηδέ μελετάτε, αλλ' ό,τι δοθή εις εσάς εν εκείνη τη ώρα, τούτο λαλείτε· διότι δεν είσθε σεις οι λαλούντες, αλλά το Πνεύμα το Άγιον» (Μάρκ.ιγ:11).

«Όταν δε σας φέρωσιν εις τας συναγωγάς και τας αρχάς και τας εξουσίας, μη μεριμνάτε πως ή τι να απολογηθήτε, ή τι να είπητε· διότι το Άγιον Πνεύμα θέλει σας διδάξει εν αυτή τη ώρα τι πρέπει να είπητε» (Λουκ.ιβ:11-12).

Ο Πατέρας:

«Όταν δε σας παραδίδωσι, μη μεριμνήσητε πως ή τι θέλετε λαλήσει· διότι θέλει σας δοθή εν εκείνη τη ώρα τι πρέπει να λαλήσητε. Επειδή σεις δεν είσθε οι λαλούντες, αλλά το Πνεύμα του Πατρός σας, το οποίον λαλεί εν υμίν» (Ματθ.ι:19-20).

Ποιος ανέστησε το Χριστό;

Ο Ιησούς:

«Απεκρίθη ο Ιησούς και είπε προς αυτούς· Χαλάσατε τον ναόν τούτον, και διά τριών ημερών θέλω εγείρει αυτόν. Και οι Ιουδαίοι είπον· Εις τεσσαράκοντα και εξ έτη ωκοδομήθη ο ναός ούτος, και συ θέλεις εγείρει αυτόν εις τρεις ημέρας; Εκείνος όμως έλεγε περί του ναού του σώματος αυτού» (Ιωάν.β:19-21).

Το Πνεύμα:

«Εάν δε κατοική εν υμίν το Πνεύμα του αναστήσαντος τον Ιησούν εκ νεκρών, ο αναστήσας τον Χριστόν εκ νεκρών θέλει ζωοποιήσει και τα θνητά σώματα υμών διά του Πνεύματος αυτού του κατοικούντος εν υμίν» (Ρωμ.η:11).

Ο Πατέρας:

«Ο Θεός όμως ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών» (Πράξ.ιγ:30).

«Παύλος απόστολος ουχί από ανθρώπων, ουδέ δι' ανθρώπου, αλλά διά Ιησού Χριστού και Θεού Πατρός του αναστήσαντος αυτόν εκ νεκρών» (Γαλ.α:1).

«Συνετάφημεν λοιπόν μετ' αυτού διά του βαπτίσματος εις τον θάνατον, ίνα καθώς ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών διά της δόξης του Πατρός, ούτω και ημείς περιπατήσωμεν εις νέαν ζωήν» (Ρωμ.ς:4).

Το Άγιο Πνεύμα

Πιστεύω ότι όλοι συμφωνούν ότι ο Θεός είναι πνεύμα. Αφού λοιπόν ο Θεός είναι πνεύμα και είναι ΕΙΣ στη φύση Του, το λογικό συμπέρασμα είναι ότι υπάρχει ένα Πνεύμα και όχι πολλά.
Δυστυχώς όμως, αν ρωτήσει κανείς αυτούς που υποστηρίζουν τη θεωρία της τριάδας, μπορεί να πάρει και την απάντηση ότι υπάρχουν τρία πνεύματα.
Β΄Κορ.γ:17 «Ο δε Κύριος είναι το Πνεύμα· και όπου είναι το Πνεύμα του Κυρίου, εκεί ελευθερία».
Ο ένας Κύριος που υπάρχει, ο Πατέρας, Αυτός είναι το Πνεύμα και όχι άλλο πρόσωπο. Είτε πούμε «το Πνεύμα του Θεού», είτε «το Πνεύμα του Κυρίου» είτε «το Πνεύμα το Άγιο του Θεού» ή «το Πνεύμα του Ιησού», αναφερόμαστε πάντα στο πρόσωπο του Πατέρα Θεού.

Ιωανν. ιδ 17--18


Τι σημαίνει να είσαι «φτωχός»...

Ενας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε μια οικογένεια που ζούσε στο βουνό.
Πέρασαν τρεις μέρες...και δυο νύχτες στην αγροικία. Καθώς επέστρεφαν στο σπίτι, μέσα στο αυτοκίνητο, ο πατέρας ρώτησε το γιο του:
«Πώς σου φάνηκε η εμπειρία;»
«Ωραία» απάντησε ο γιος με το βλέμμα καρφωμένο στο κενό.
«Και τι έμαθες;» συνέχισε με επιμονή ο πατέρας.
Ο γιος απάντησε:

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Αποκαλ. ιθ 6-7


Αυτός είναι απόλυτος

Θα το έχετε ακούσει να λέγεται για άλλους ή θα το έχετε «εισπράξει» από άλλους για τον εαυτό σας: «Αυτός είναι απόλυτος....» ή «οι θέσεις του είναι πολύ απόλυτες....». Ίσως να μην λέγεται αυτός ο χαρακτηρισμός από κακία, αλλά σαν ένα «σήμα κινδύνου» ή σαν ρετσινιά στη ζωή και τη διακονία κάποιου πιστού. Ένας απόλυτος τρομάζει τους άλλους, τους μη απόλυτους. Δεν κάνει, λένε, γιατί σύμφωνα με τις απόψεις που κυκλοφορούν, οι απόλυτες θέσεις τρομάζουν και κάνουν τις ψυχές να φεύγουν!

 Όταν χρησιμοποιούμε τη λέξη απόλυτος, εννοούμε απόλυτος με το Θεό, απόλυτος με τα άγια πράγματα του Θεού, απόλυτος στην αλήθεια του ευαγγελίου, απόλυτος στις θέσεις του λόγου του Θεού. Όμως, αν έτσι είναι τα πράγματα, τότε το ερώτημα είναι αν υπάρχει καμιά άλλη πιο ταιριαστή περιοχή για να είναι κανείς απόλυτος, από την περιοχή της αλήθειας και της αγιότητας του Κυρίου μας.

Το βιβλίο του Ιωνά

Ο Θεός του ελεύθερου και απρόβλεπτου ελέους

Το βιβλίο του Ιωνά ξεχωρίζει από τα άλλα βιβλία των μικρών προφητών επειδή περιέχει κυρίως αφηγήσεις διαφόρων περιστατικών της ζωής του προφήτη και όχι το προφητικό του κήρυγμα. Η ιστορία λοιπόν του Ιωνά είναι το διδακτικό όχημα με το οποίο ο Θεός θέλει να μας διδάξει τα μαθήματά Του.

Ποια όμως είναι αυτά τα μαθήματα;

Ποιος είναι ο σκοπός αυτού του βιβλίου, ποιο το κεντρικό μήνυμα της ιστορίας του Ιωνά;

Όπως θα φανεί από την ανάλυσή μας ξανά το κεντρικό θέμα αυτού του προφητικού βιβλίου είναι ο χαρακτήρας του Θεού!

«Πάτησε γκάζι» το λιώσιμο των πάγων

Σοκ προκαλούν οι νέες μετρήσεις για το λιώσιμο των πάγων στις πολικές περιοχές της Γης. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι πάγοι λιώνουν στις περιοχές αυτές με ρυθμό τρεις φορές ταχύτερο σε σύγκριση με 20 χρόνια πριν. Αυτό έχει ως επίπτωση την αξιοσημείωτη αύξηση των επιπέδων της θάλασσας, γεγονός που αποτελεί - μεταξύ άλλων - απειλή για πολλές νησιωτικές και παράκτιες περιοχές του πλανήτη.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ - Ιερεμίας

Α. ΘΕΜΑ

Ο Ιερεμίας όπως ο Ησαΐας έφερε ένα μήνυμα καταδίκης στον αποστατημένο Ισραήλ. Ωστόσο σε αντίθεση με τον έντονο και αυστηρό τρόπο του Ησαΐα, ο τόνος του Ιερεμία είναι ήπιος και γλυκός. Ο Ιερεμίας εξέφρασε τη θλίψη του Γιάχβε εξαιτίας της αμαρτίας του Ισραήλ. Ενώ ο Ησαΐας έγραφε βουτώντας την πένα του στη φωτιά, το μελάνι του Ιερεμία ήταν αναμεμιγμένο με δάκρια. Όπως λέει στο θ:1, «Είθε να ήτο η κεφαλή μου ύδατα, και οι οφθαλμοί μου πηγή δακρύων, δια να κλαίω ημέραν και νύκτα τους πεφονευμένους της θυγατρός του λαού μου!». Εξαιτίας αυτού ο Ιερεμίας είναι γνωστός σαν «ο προφήτης που θρηνεί».
             
Το θέμα του βιβλίου είναι η αναλλοίωτη αγάπη του Γιάχβε απέναντι στον αποστατημένο λαό Του και η θλίψη Του για την αποκατάσταση τους.

Κοίτα μπροστά


Γιατί φτερνιζόμαστε;

Για να απαντήσουμε στο ερώτημα , ας δούμε τι είναι το φτέρνισμα, πως γίνεται και ποια η αιτία που το προκαλεί.

Το
φτέρνισμα είναι ένας φυσικός μηχανισμός του οργανισμού μας για να απαλλαγούμε από ανεπιθύμητα "πράγματα" που έχουν προσκολλήσει στο ρινικό πέρασμα.

Αυτά τα "πράγματα" μπορεί να είναι βακτήρια, μικρόβια, γύρη, σκόνη, κλπ.


Αυτά αποτελούν και την
αιτία του φτερνίσματος

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

σε καταδότες ανθρώπινων ψυχών μετατρέπονται οι διοικητές νοσοκομείων

 Η Ομοσπονδία των νοσοκομειακών γιατρών καταγγέλλει πως διοικητής του νοσοκομείου ενημέρωσε την ασφάλεια για να συλλάβει χειρουργημένη ασθενήΗ αλλοδαπή ανασφάλιστη ασθενής νοσηλευόμενη στο αντικαρκινικό Νοσοκομείο Μεταξά διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Αγ. Ανάργυροι της Κηφισιάς προκειμένου να υποβληθεί σε επείγουσα σοβαρή επέμβαση. Οι πάμφτωχοι συγγενείς της συγκέντρωσαν και κατέβαλαν 13000 σαν νοσήλεια.

Ο διευθυντής του νοσοκομείου εφαρμόζοντας εγκυκλίους του Α. Παπαδόπουλου και του Α. Λοβέρδου που καλούν τους γιατρούς να μετατραπούν σε καταδότες και ανθρωποφύλακες, ειδοποίησε τις αρχές  για να την συλλάβουν..

Το χειρότερο είναι ότι σύμφωνα με πληροφορίες,(και παρά την δυσαρέσκεια του υπουργείου υγείας για το συμβάν), το υπουργείο δημόσιας τάξης ετοιμάζεται να ασκήσει διώξεις στους γιατρούς που δεν άφησαν την γυναίκα να πεθάνει..Εν τω μεταξύ η γυναίκα -παρότι κατάκοιτη- νοσηλεύεται φρουρούμενη"!

Η ειρήνη του Θεού


Ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ

Α. Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΦΗΤΕΥΤΕΙ
 «Διότι ούτω λέγει Κύριος, ότι αφού πληρωθώσιν εβδομήκοντα έτη εν Βαβυλώνι, θέλω επισκεφθή υμάς, και θέλω εκτελέσει προς υμάς τον λόγον μου τον αγαθόν, να επαναφέρω υμάς εις τον τόπον τούτον» (Ιερεμ.κθ:10)
Ο προφήτης Ιερεμίας προφήτεψε ακριβώς για τη διάρκεια της αιχμαλωσίας. Εξαιτίας αυτής της προφητείας ο Δανιήλ εξεζήτησε με προσευχή και νηστεία το Θεό όπως περιγράφεται στο ένατο κεφάλαιο. Φαίνεται ότι ο Δανιήλ θα είχε επηρεάσει πάρα πολύ τον Κύρο στο διάταγμά του.