Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ - Ενδιαφέρομαι για τον Θεό, μόνο όταν βρίσκομαι σε μπελάδες

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Γιατί συμβαίνει αυτό, όταν ο σύζυγός μου κι εγώ τα πάμε καλά, κρυώνω πνευματικά και απομακρύνομαι από την εκκλησία, ενώ όταν ο σύζυγός μου (είναι άπιστος) σταματάει τη δουλειά, με εγκαταλείπει ή προκαλεί πρόβλημα, τότε προσεύχομαι και επιστρέφω στην εκκλησία. Αυτή τη στιγμή με έχει εγκαταλείψει, κι εγώ προσεύχομαι και υπηρετώ τον Θεό. Αλλά φοβάμαι, ότι όταν επιστρέψει, θα χάσω πάλι τον Θεό, όπως πάντα. Υπάρχει κάτι που μπορείτε να μου πείτε για να με βοηθήσετε;


ΤΥΧΗ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ;



ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Το ροδέλαιο, το περίφημο απόσταγμα από τριαντάφυλλα εκλεκτών ποικιλιών, παράγεται μόνο σε ορισμένες περιοχές, κι απ’ αυτές εξάγεται σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Για το εξαίσιο άρωμά του το ροδέλαιο είναι περιζήτητο και γι’ αυτό το ακριβοπληρώνουν. Οι εργάτες όμως, που ασχολούνται στη συλλογή και επεξεργασία των τριαντάφυλλων δεν αισθάνονται καμία ευωδιά και οσμή. Έχουν χάσει εντελώς την αίσθηση της όσφρησης, ενώ αντίθετα ο επισκέπτης νοιώθει από μακριά έντονα το υπέροχο και μεθυστικό άρωμα αυτών των λουλουδιών.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Φίλε Ιούδα



Ιούδα, πόσο σ’ ευχαριστώ, πόσο σου είμαι ευγνώμων; Σου χρωστώ μεγάλη, πάρα πολύ μεγάλη χάρη.

Φίλε μου Ιούδα. Δεν είδα τίποτα στη ζωή σου, και φυσικά, δεν πήρα τίποτα από σένα. Σαν τί μπορούσα να πάρω; Τί είχες που θα μπορούσα να το ζηλέψω ή να καθίσω και να το αντιγράψω;

Σ' ευγνωμονώ γιατί έγινες αφορμή να δω στον Κύριό μου, τη σωστή συμπεριφορά, τα σωστά αντανακλαστικά, την σωστή ανταπόδοση. Εάν εσύ δεν ήσουν, τότε δεν θα είχα γνωρίσει αυτή τη μεγάλη αλήθεια.


ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ - Αυτός που με οδήγησε στον Κύριο, αποστάτησε.



ΕΡΩΤΗΣΗ:

Είμαι τόσο αποθαρρημένος και συγχυσμένος. Είμαι ένας νέος πιστός, λίγο παραπάνω από ένα χρόνο, και αυτός που με οδήγησε στον Χριστό αποστάτησε. Ήταν τόσο ζηλωτής και ευτυχισμένος με τον Κύριο, και ξαφνικά άλλαξε 180 μοίρες. Μου είπε ότι δεν ενδιαφερόταν πια να υπηρετήσει τον Κύριο. Υπάρχει κάποιος τρόπος που μπορείτε να βοηθήσετε να καταλάβω; Ξέρω ότι είμαι στο σωστό δρόμο.

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Ποιος αποφάσισε τη δομή της Αγίας Γραφής;

Σχεδόν ο καθένας θέλει να ξέρει πώς έχουν επιλεγεί τα εξήντα έξι βιβλία που αποτελούν την Αγία Γραφή. Γιατί αυτά τα εξήντα έξι; Γιατί όχι λιγότερα ή περισσότερα; Γιατί αυτά τα βιβλία και όχι άλλα;

Στο διωγμό της πρώτης εκκλησίας, υπάρχει η ιστορία ενός Χριστιανού που φέρθηκε ενώπιον του Ρωμαίου κυβερνήτη της Σικελίας κατά τον τελευταίο μεγάλο διωγμό της Εκκλησίας. Το έγκλημά του; Κατείχε ένα αντίγραφο από τα Ευαγγέλια.


ΕΡΩΤ/ΑΠΑΝΤ - Απάντηση σε άλλα δόγματα.



ΕΡΩΤΗΣΗ:

Έρχομαι στην εκκλησία περίπου επτά μήνες. Μπερδεύομαι κάθε φορά που θα μιλήσω με ανθρώπους άλλων εκκλησιών, που νομίζουν ότι είναι σωστοί. Έχω δύο στενούς φίλους στη δουλειά, ένα τριαδικό της Εκκλησίας της Πεντηκοστής και ο άλλος είναι Αντβεντιστής της 7ης ημέρας. Και οι δύο τους έχουν πολύ ζήλο, και οι δύο επιμένουν ότι η εκκλησία τους διδάσκει τη μόνη σωστή διδασκαλία. Πώς μπορώ να τους απαντήσω; Και οι δύο γνωρίζουν την Αγία Γραφή καλύτερα από εμένα και μου δίνουν εδάφια που δεν μπορώ να απαντήσω. Νιώθω απογοητευμένος και κατώτερος γιατί δεν είμαι σε θέση να απαντήσω τα επιχειρήματά τους. Ωστόσο, ξέρω στην καρδιά μου, ό, τι έχω είναι από το Θεό. Σας παρακαλώ βοηθήστε με να ξέρω τι να κάνω.

Κ α λ η μ έ ρ α


Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Τελική κρίση.

Β’ Κορ.ε:10 Διότι πρέπει πάντες να εμφανισθώμεν έμπροσθεν του βήματος του Χριστού, διά να ανταμειφθή έκαστος κατά τα πεπραγμένα διά του σώματος καθ' α έπραξεν, είτε αγαθόν είτε κακόν.

Ματθ.ιβ:36 Σας λέγω δε ότι διά πάντα λόγον αργόν, τον οποίον ήθελον λαλήσει οι άνθρωποι, θέλουσιν αποδώσει λόγον δι' αυτόν εν ημέρα κρίσεως.

Η κρίση των πιστών.


Ο πειρασμός της ηθικής χα­λάρωσης.



Υπάρχουν τομείς στη ζωή του κά­θε ανθρώπου, ανεξαρτήτως φύλου, ακόμα και στη ζωή των Χριστιανών, που όταν ατονήσουν, μπορεί να τον καταστρέψουν ανε­πανόρθωτα.

Υπάρχουν άνθρωποι, ευυπόληπτοι κατά τα άλλα, που αρέσκονται ν' ασχολούνται αρκετά με ανθρώπους, που δεν έχουν ηθικούς φραγ­μούς. Τους συναρπάζουν ανήθικα κινημα­τογραφικά ή θεατρικά έργα, το γυμνό στις ε­φημερίδες και τα περιοδικά, χαλαρώνουν η­θικά και με μαθηματική ακρίβεια, καταλή­γουν στο να μιμηθούν τους προβαλλόμενους σαν ήρωες. Ο Χριστιανός δεν έχει καμιά θέ­ση να εκθέτει την ψυχή του σε τέτοια ύποπτα θεάματα και αναγνώσματα. Ο Θεός μας προ­ειδοποιεί να απέχουμε από αμαρτωλούς αν­θρώπους, όταν πρόκειται να ζηλέψουμε και να μιμηθούμε τις πράξεις τους. «Εάν ίδης κλέπτnv, τρέχεις μετ' αυτού και μετά μοιχών είναι η μερίς σου» (Ψαλμ.ν:18). Αλλά το κυριότερο είναι μέσα στην καρδιά μας να μι­σούμε οτιδήποτε αντιτίθεται στο Νόμο του Θεού. Να μην έχουμε εμείς καμιά συμμε­τοχή στην μερίδα των κλεπτών και μοιχών, γιατί την μερίδα αυτή, την προσφέρει ο Σα­τανάς.

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Ευαγγελίζοντας ένα κόσμο που πνίγεται στα σεξουαλικά προβλήματα

Όταν κανείς ασχοληθεί σοβαρά με τους νέους και τους ρωτήσει από πραγματικό ενδιαφέρον τι τους απασχολεί, αυτό που θα καταλάβει είναι ότι υπάρχει πολύς πόνος. Πολλοί από αυτούς τους νέους μιλάνε για τους αγώνες τους, τον πόνο και τις πληγές τους. Και οι περισσότερες από αυτές τις δυσκολίες έχουν να κάνουν με το σεξ. Αυτή η γενιά έχει πολύ σεξ, βλέπει πολύ πορνό, βιώνει μια τρομακτική ποσότητα βρισιών και δεν μπορεί να καταλάβει πώς μπορεί να σκέφτεται για το πανταχού παρόν – αλλά σπάνια χαρούμενο ζήτημα του σεξ.



Ο πειρασμός της ευημερίας.



Κατ' αρ­χή, ο λόγος του Θεού δεν εναντιώνεται στην απόκτηση χρημάτων. Ο ί­διος ο Ιησούς μας υποσχέθηκε ότι, ε­φόσον γι' Αυτόν εγκαταλείψουμε πα­τέρα, μητέρα, τέκνα, σύζυγο, αδέλφια, οικία, θα μας δώσει Εκείνος, καινούρ­γιους πνευματικούς συγγενείς και ε­κατονταπλάσια αγαθά, αλλά με διωγ­μούς, σ' αυτή τη ζωή και ύστερα ζωή αιώνια. Όταν εμείς, βέβαια, καταφύ­γαμε με πίστη στον Χριστό, δεν το κά­ναμε αυτό για ν' αποκτήσουμε άφθονα υλικά αγαθά, αλλά γιατί νιώσαμε την πνευματική μας δυστυχία, την τρομε­ρή αμαρτωλότητα μας και τον άμεσο κίνδυνο, να πεθάνουμε και να ριχτού­με στην αιώνια κόλαση. Ήρθαμε στον Ιησού Χριστό, βρήκαμε την πραγματι­κή μας ευτυχία, την άφθονη συγχώρη­ση με την πίστη στο, χυμένο για λογα­ριασμό μας, αίμα Του και το πέρασμά μας, από τον πνευματικό θάνατο στην αιώνια ζωή.

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Καληνύχτα


Μην ξεχνάς

Έξοδ.ιθ:3-8 Ο δε Μωϋσής ανέβη προς τον Θεόν· και εκάλεσεν αυτόν ο Κύριος εκ του όρους, λέγων, Ούτω θέλεις ειπεί προς τον οίκον Ιακώβ, και αναγγείλει προς τους υιούς Ισραήλ. Σεις είδετε όσα έκαμα εις τους Αιγυπτίους, και σας εσήκωσα ως επί πτερύγων αετού και σας έφερα προς εμαυτόν· τώρα λοιπόν εάν τωόντι υπακούσητε εις την φωνήν μου, και φυλάξητε την διαθήκην μου, θέλετε είσθαι εις εμέ ο εκλεκτός από πάντων των λαών· διότι ιδική μου είναι πάσα η γή· και σεις θέλετε είσθαι εις εμέ βασίλειον ιεράτευμα και έθνος άγιον. Ούτοι είναι οι λόγοι, τους οποίους θέλεις ειπεί προς τους υιούς Ισραήλ. Και ήλθεν ο Μωϋσής και εκάλεσε τους πρεσβυτέρους του λαού και έθεσεν έμπροσθεν αυτών πάντας εκείνους τους λόγους, τους οποίους προσέταξεν εις αυτόν ο Κύριος. Και απεκρίθη ομοφώνως πας ο λαός, λέγων, Πάντα όσα είπεν ο Κύριος θέλομεν πράξει. Και ανέφερεν ο Μωϋσής προς τον Κύριον τους λόγους του λαού.


Προς Ρωμαίους (073)



Γ. Το σημαντικό κίνητρο και ελπίδα (ιγ:11-14)

Αυτό το τμήμα του κεφ.ιγ περιγράφει την ελπίδα που μας ενθαρρύνει να εφαρμόσουμε τα διδάγματα των κεφαλαίων ιβ-ιγ. Το μεγάλο κίνητρο και η ελπίδα μας, είναι η επιστροφή του Κυρίου Ιησού Χριστού. Όπως το κεφ.ιβ ανοίγει με ένα κάλεσμα για προσωπική αφιέρωση, έτσι και το κεφ.ιγ κλείνει με ένα κάλεσμα για προσωπικό αγιασμό.

Ρωμ.ιγ:11 Και μάλιστα, εξεύροντες τον καιρόν, ότι είναι ήδη ώρα να εγερθώμεν εκ του ύπνου· διότι είναι πλησιεστέρα εις ημάς η σωτηρία παρ' ότε επιστεύσαμεν.

Το εδ.11 νουθετεί τους αναγνώστες να γνωρίζουν τους χρόνους και τους καιρούς. Ήταν ήδη ώρα να ξυπνήσουν-ώρα να είναι έτοιμοι, άγρυπνοι και υπεύθυνοι — γιατί η μέρα της σωτηρίας πλησιάζει. Μερικές φορές, η Γραφή μιλάει για τη σωτηρία σαν παρελθοντολογικό γεγονός, μερικές φορές σαν παρόν, και μερικές φορές σαν μελλοντικό. Εδώ την αναφέρει σαν προκαθορισμένο γεγονός, σαφώς διαφοροποιημένο από την παρελθοντολογική εμπειρία της πίστης. (Χρησιμοποιείται ο αόριστος χρόνος (επιστεύσαμεν) που δείχνει μια απλή πράξη στο παρελθόν). Αυτή η παρελθοντολογική πράξη πίστης αντιστοιχεί στον καιρό που πιστέψαμε, δικαιωθήκαμε και αναγεννηθήκαμε. Η μελλοντική στιγμή της σωτηρίας αναφέρεται στην τελική λύτρωσή μας από όλη τη δύναμη και τις συνέπειες της αμαρτίας, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής των φυσικών μας σωμάτων σε ένδοξα, που συμβαίνει κατά την έλευση του Χριστού για την εκκλησία του (Αρπαγή) (Ρωμ.η:23-25, Φιλιπ.γ:20-21.)

Καλημέρα


Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Ο Θεός σβήνει τις αμαρτίες μας


Ξέρεις γιατί τα μολύβια συνήθως είναι βαμμένα κίτρινα;
Επειδή ο καλύτερος γραφίτης στα 1800, προέρχονταν από την Κίνα και οι κατασκευαστές μολυβιών έβαφαν τα μολύβια τους με το χρώμα της Κινέζικης αυτοκρατορίας για να αποδείξουν ότι χρησιμοποίησαν τον καλύτερο. Η ειρωνεία είναι ότι το κίτρινο μολύβι είναι πλέον πολύ σύνηθες φαινόμενο, αλλά δεν είναι καθόλου αυτοκρατορικό.

Ο πειρασμός των φυλετικών προκαταλήψεων και διακρί­σεων.




Στις ημέρες μας έχουμε, εθνικιστικές εξεγέρσεις και εμφύλιους πολέμους που ξε­κινούν από την έλλειψη αγάπης, ο ένας για τον άλλο και κινούνται από αόρατα σκοτεινά νήματα, για την αυτοκαταστροφή τους.

Στην περίοδο της διακονίας του Γιου του ανθρώπου, βλέπουμε να υπάρ­χουν φυλετικές διακρίσεις με αποτέλεσμα να χάνονται ευκαιρίες να ευεργετηθούν οι διάφορες εθνικότητες. Συγκεκριμένα, το παλιό Νότιο βασίλειο, το γνωστό σαν βασίλειο του Ιού­δα, υπέβλεπε το Βόρειο βασίλειο, το γνωστό σαν βασίλειο του Ισραήλ. Σε μια πολύ πα­ρωχημένη εποχή, το βασίλειο του Νότου με πρωτεύουσα την Ιερουσαλήμ ανέδειξε και πολύ ευσεβείς φυσιογνωμίες, ενώ το βασίλειο του Βορρά ανέδειξε βασιλείς, που το παράδειγμα τους ήταν μόνο προς απο­φυγή.

Καλημέρα


Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Ο πειρασμός της σαρκικής ζωής.



Ο Θε­ός μας δημιούργησε με δύο υποστά­σεις: τη σωματική και την πνευματική. Η πνευματική υπόσταση έχει ανάγκη τη σύνδεσή μας με το Θεό δια του Ιη­σού Χριστού. Αυτό επιτυγχάνουμε με την πίστη μας στο τελειωμένο έργο του Υιού του Θεού. Η σωματική μας υπόσταση έχει ανάγκη της πρόσλη­ψης διαφόρων ουσιών για την διατή­ρησή της στη ζωή. Ο Δημιουργός μας προίκισε με το δώρο της όρεξης για την αναζήτηση των απαραιτήτων συστατικών, αλλά ποτέ σε βάρος της πνευματικής μας προόδου. Συμβαίνει όμως στον άνθρωπο, που γνώρισε την επέμβαση του Θεού στην ζωή του, ω­θούμενος από το αίσθημα της όρε­ξης, να ζητάει την άμεση ικανοποίησή της με στοιχεία που πρέπει να του θυμίζουν σκλαβιά, ντροπή και όμως αυτό δεν του συμβαίνει. 


Το παιδαγωγικό ξύλο ΔΕΝ είναι κακοποίηση.



Τα Ελληνικά ΜΜΕ κρύβουν επιμελώς όλες τις επιστημονικές έρευνες που δείχνουν ότι η σωματική τιμωρία [δεν μιλάμε για κακοποίηση αλλά για παιδαγωγικό ξύλο] ΔΕΝ βλάπτει τα παιδιά αντίθετα τα βοηθάει. Το μόνο που δείχνουν είναι "έρευνες" που μπερδεύουν την σωματική κακοποίηση με το παιδαγωγικό ξύλο.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν πει κατά καιρούς γελοιότητες όπως το ξύλο χαμηλώνει το IQ, μπορεί να δημιουργήσει καρκίνο [;;;;;], δημιουργεί βία στα παιδιά, δεν δουλεύει, κλπ. Δυστυχώς οι περισσότεροι δέχονται αυτές τις ανοησίες χωρίς να σκέπτονται καθόλου διότι είναι λογικό ότι το να τιμωρεί κανείς το παιδί του δεν είναι καθόλου ευχάριστο δυστυχώς όμως μερικές φορές είναι αναγκαίο. 

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Επιτρέπει ο Θεός σε μια γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της λόγω αδυναμίας προμήθειας των απαραίτητων;


«Θα μου επιτρέψει ο Θεός να χωρίσω τον τεμπέλη σύζυγό μου που αρνείται να δουλέψει και να παρέχει τα απαραίτητα για μένα και τα παιδιά μας»;

Αυτή είναι μια ερώτηση που πολλές Χριστιανές σύζυγοι ρωτάνε. Αν ένας άντρας δεν μπορεί να προσφέρει για τη γυναίκα και τα παιδιά του, ο Θεός το θεωρεί αυτό παραβίαση της συνθήκης του γάμου που επιτρέπει στη γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της;

Κάποιες περιπτώσεις που επιτρέπεται το διαζύγιο έχουν να κάνουν με το φύλο και η αδυναμία προμήθειας για τον άντρα, είναι λόγος που ο Θεός επιτρέπει το διαζύγιο.


Πώς πρέπει οι Χριστιανοί να πειθαρχούν τα παιδιά τους;



Τι λέει η Αγία Γραφή;

Πριν δεκαετίες, το ξύλο των παιδιών ήταν μια συνηθισμένη, αποδεκτή τακτική. Στη σημερινή εποχή, ωστόσο, το χτύπημα (και άλλες μορφές σωματικής τιμωρίας) έχει αντικατασταθεί με τους «περιορισμούς» και άλλες τιμωρίες που δεν περιλαμβάνουν σωματική πειθαρχία. 

Το χτύπημα των παιδιών έχει θεωρηθεί παράνομο σε μερικές χώρες. Πολλοί γονείς φοβούνται να χτυπήσουν τα παιδιά τους μήπως κάποιος τους αναφέρει και η πολιτεία τους πάρει τα παιδιά. 

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Πως είναι ο δίκαιος θυμός;

Πώς να είσαι θυμωμένος, όπως ήταν ο Ιησούς.


Αν δεν το έχετε παρατηρήσει, η Ελλάδα είναι θυμωμένη. Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος και διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν. Ακόμα κι αυτοί που λένε ότι είναι χριστιανοί, είναι προφανώς θυμωμένοι κι αυτοί.

Πολλοί θέλουν να δικαιολογήσουν το θυμό τους, αποκαλώντας τον «δίκαιο». Θυμούνται τον Ιησού που αναποδογύρισε τα τραπέζια στο ναό. Αν και δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη, κανείς στα μέσα ενημέρωσης δεν μιλάει γι’ αυτό τον υποδειγματικό, δίκαιο θυμό, που μας δείχνει ο Ιησούς στην Αγία Γραφή. Μπορεί να χρησιμοποιούμε τη φράση, αλλά πολύ λίγο ξέρουμε, τι πραγματικά σημαίνει.


Ο πειρασμός της φιλοδοξίας



Δεν υπάρχει άνθρωπος επάνω στη γη, που δεν δοκίμασε την πεί­ρα του όποιου πειρασμού. Και για να είμαι από την αρχή σαφής, ο πειρα­σμός δεν είναι αμαρτία. Ο πειρασμός είναι ανθρώπινος, είναι γνώρισμα κάθε ανθρώ­που, ακόμα και του αναμάρτητου Ιησού Χριστού.

Ο Ιησούς σαν άνθρωπος, υπέστη σειρά πει­ρασμών από μέρους του Σατανά. Ο γιος του ανθρώπου νίκησε τον πειραστή σ' όλα τα μέτωπα. Ο φυσικός άνθρωπος βρίσκεται κάτω από την κυριαρχία του διαβόλου και εκτελεί τις περισσότερες εισηγήσεις του. Άπαξ και μετανοήσει ο αμαρτωλός άν­θρωπος και καλέσει τον Κύριο Ιησού να τον συγχωρήσει και να τον αναγεννήσει, ο Ίδιος ο Χριστός εγκαθί­σταται στην καρδιά αυτού του ανθρώ­που για την αποτελεσματική αντιμετώπι­ση των δυσκολιών, των προβλημάτων και των πειρασμών.