Δυστυχώς η μάζα του κόσμου έχει τέλεια άγνοια με το τι
γίνεται σήμερα πάνω στο πρόσωπο της γης σχετικά με τον Αντίχριστο και το
σύστημά του. Έτσι, βλέπουμε «χριστιανούς» να ενοχλούνται για όλα αυτά που
συμβαίνουν, να βρίζουν τους πολιτικούς, να παρακινούν τον κόσμο σε επανάσταση
εναντίον της κυβέρνησης, να αναρωτιούνται πως φτάσαμε ως εδώ, να υποστηρίζουν
ότι δεν τα φάγαμε μαζί, να καλούν σε προσευχές η χώρα μας να επανέλθει εκεί που
ήταν, με το αποκορύφωμα: να προφητεύουν ότι η κρίση θα φύγει γιατί την
επιτίμησαν!!!!!!
Ο Δανιήλ μας δίνει ένα μάθημα οφειλόμενου σεβασμού στις
αρχές: «Σύ, βασιλεύ, είσαι βασιλεύς
βασιλέων· διότι ο Θεός τού ουρανού έδωκεν εις σέ βασιλείαν, δύναμιν καί ισχύν
καί δόξαν» (Δαν.β:37).






































