Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016
Διδάσκει η Βίβλος ότι η αρπαγή θα γίνει στο μέσο της Μ. Θλίψης ή πριν την έκχυση της οργής του Θεού; (2)
(
1) Το πρόγραμμα του Θεού για τον Ισραήλ,
επικαλύπτει το πρόγραμμα της περιόδου της εκκλησίας κατά τη Θλίψη;
Με απλά λόγια, οι 69 εβδομάδες του Δανιήλ έχουν ολοκληρωθεί
και απομένει μόνο 1 εβδομάδα μέχρι τη Δεύτερη Έλευση του Ιησού Χριστού. Σύμφωνα
με την Β’ Κορ.γ:11, Γαλ.γ:25, και Κολ.β:14 η οικονομία του Νόμου τελείωσε στο
σταυρό του Γολγοθά.
Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016
Το στερεό έδαφος
Ψαλμός ριθ:129-136
Στο βιβλίο του Ιωάννη Βουνιάνου: «Η πορεία του Χριστιανού
Αποδημητή» ή «Το Μεγάλο Ταξίδι», αναφέρεται (σελ.15), για μια άσχημη εμπειρία
από την οποία πέρασε ο Αποδημητής, όταν στο δρόμο του προς το Σταυρό και την
Ουράνια πόλη, πέρασε από ένα μέρος που το ονομάζει «ο Βάλτος της Αθυμίας». Εκεί
το έδαφος δεν ήταν διόλου στέρεο και τα βήματά του βούλιαζαν μέσα στις λάσπες
και τα έλη. Ποια επώδυνη εμπειρία!..
Διδάσκει η Βίβλος ότι η αρπαγή θα γίνει στο μέσο της Μ. Θλίψης ή πριν την έκχυση της οργής του Θεού; (1)
Η διδασκαλία ότι η Αρπαγή θα γίνει στο μέσο της Μεγάλης
Θλίψης είναι συγκριτικά μια νέα ερμηνεία της Αγίας Γραφής. Ο κύριος εκφραστής
αυτής της άποψης ήταν ο Norman B. Harrison που την ανέπτυξε μετά
το Β’ Παγκόσμιο πόλεμο. Ο Harrison έδωσε ημερομηνίες για τη Θλίψη και την Αρπαγή, λέγοντας ότι
ο Α’ Παγκόσμιος πόλεμος ήταν η αρχή της Θλίψης. Σήμερα αυτή η άποψη έχει τροποποιηθεί
και κηρύττεται πιο συγκεκριμένα από τον Marvin Rosenthal, πρώην διευθυντή των Φίλων του Ισραήλ, και ονομάζεται «Αρπαγή
πριν την έκχυση της οργής του Θεού».
Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016
Πότε θα γίνει η Αρπαγή;
Ένα πρόβλημα με αυτούς που δέχονται την Αρπαγή στα μέσα της επταετίας,
είναι η άποψη ότι η εκκλησία θα περάσει την περίοδο της Μ. Θλίψης για 3 ½
χρόνια, αλλά θα αρπαχτεί πριν από την έναρξη των δεύτερων 3 ½ χρόνων.
Αυτό σημαίνει ότι η εκκλησία θα υποβληθεί εν μέρει στην οργή
του Θεού, αλλά όχι στη χειρότερη μορφή της. Αυτό όμως είναι τελείως αντίθετο με
το λόγο του Θεού. Ο Θεός ποτέ δεν εξέχεε την οργή Του σε δίκαιους. Αυτό έρχεται
επίσης σε αντίθεση με το γεγονός ότι ολόκληρη η περίοδος της Μεγάλης Θλίψης είναι
η οργή του Θεού, όχι μόνο τα δεύτερα τριάμισι χρόνια. Συνήθως προσπαθούν να
δημιουργήσουν σύγχυση σχετικά με το πότε αρχίζει η οργή του Θεού.
Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016
Οι παρείσακτοι
Ιούδας 8-16
Το να κυλάνε νερά και λάσπες έξω από το σπίτι σου, είναι
βέβαια κακό. Όμως τρισχειρότερο είναι, όταν ανοίξεις την εξώπορτά σου και οι
λάσπες και το κακό μπούνε μέσα. Αυτό φαίνεται να λέει ο Ιούδας προσπαθώντας να
διαφυλάξει το Σώμα των πιστών: Από τις «κηλίδες» (12). Άσχημο σ’ ένα κατάλευκο
χιτώνα, να υπάρχει μια έντονη βρωμιά.
Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016
Για τους computerάδες
Για να εργαστείτε στον υπολογιστή για μεγάλο χρονικό
διάστημα θα πρέπει να γνωρίζετε μερικές συντομεύσεις που θα κάνουν την δουλειά
σας ακόμα πιο εύκολη.
Για λειτουργικό σύστημα Windows
1.Ctrl+C — Για αντιγραφή. Για να δείτε τα περιεχόμενα του
προχείρου στο MS Office, πατήστε Ctrl + C δύο φορές.
2.Ctrl+N — για να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο.
3. Ctrl+O — άνοιγμα.
4.Ctrl+S — για να αποθηκεύσετε.
5. Ctrl+V — εισαγωγή.
6.Ctrl+W — για να κλείσετε το παράθυρο.
7. Ctrl+X — Αποκοπή.
8.Ctrl+Y — για να επαναλάβετε τη δράση που αναιρέθηκε.
9.Ctrl+Z — για να αναιρέσετε την τελευταία αλλαγή.
10.Ctrl+Home —για να μεταβείτε στην αρχή του εγγράφου.
11.Ctrl+End — για να μετακινηθείτε στο τέλος.
12.Windows+E — Explorer για να τρέξει τα Windows
(Εξερεύνηση).
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΤΑ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΤΑ ΦΙΑΛΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
Η πρώτη απόδειξη είναι ότι και οι 7 σάλπιγγες και οι 7 φιάλες
αρχίζουν να εκχύνονται όταν οι άγιοι της θλίψης έχουν ήδη αναστηθεί και αρπαχτεί
στον ουρανό. Μπορούμε να παραβάλουμε σ’ αυτό τα κεφάλαια ζ, η:1 & ιε:1 - ις:2
της Αποκάλυψης.
Διαπιστώνουμε ότι μόλις αρχίζει να εκχέεται η κρίση
του Θεού, οι άγιοι της θλίψης ανασταίνονται και αρπάζονται στον ουρανό πριν την
έκχυση των επτά πληγών ή φιαλών.
Η δεύτερη απόδειξη είναι ότι υπάρχουν μεγάλες ομοιότητες
μεταξύ των πληγών που αναφέρονται σαν σάλπιγγες και σαν φιάλες. Για παράδειγμα:
ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Δανιήλ ζ 1-14
Θα δούμε μερικές από τις
προφητείες του Δανιήλ. Τα έξη αυτά εδάφια αναφέρονται σε γεγονότα μελλοντικά,
τα οποία θα εκπληρωθούν στα τέλη των καιρών. Μιλούν για δυο πράγματα, για
Κρίση και για Εξουσία.
Κρίση (9-12). Το «ένδυμα...
λευκόν ως χιών» (9) το
οποίο κοσμεί το πρόσωπο του Θεού, υποδηλοί την άπειρη καθαρότητα και αγιότητά
Του, ενώ η «φλόγα του πυρός» την οργή
Του ενάντια σε ό,τι είναι αμαρτωλό και ακάθαρτο. «Τα βιβλία» (10), αντιπροσωπεύουν
τις ανθρώπινες σκέψεις, τα λόγια και τα έργα δια των οποίων θα κριθούμε. Τα δε
«θηρία» (12), αναφέρονται στις
δυνάμεις του κακού οι οποίες κάποτε θα καταστραφούν για πάντα.
Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016
Παγκοσμιοποίηση
Δεν είναι ούτε μυστικό ούτε άγνωστο, αφού ακούγεται καθημερινά όλο και πιο έντονα και το βλέπουμε να εισχωρεί όλο και πιο βαθιά στη ζωή μας.
Είναι το νέο πιστεύω, το νέο δόγμα της παγκοσμιοποίησης των πάντων στη ζωή μας. Για την ώρα ετοιμάζονται τα μικρά κομματάκια ξεχωριστά το καθένα, ανεξάρτητα, ασύνδετα, θα έλεγε ένας ανυποψίαστος παρατηρητής.
καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος
Ο Λόγος, είναι μέρος και έκφραση του Θεού, ανήκει στο Θεό. Ο
Λόγος δεν είναι το σύνολο του πληρώματος του Θεού, γιατί ο Θεός είναι
περισσότερο από Λόγος, αλλά μέρος του Θεού. Το ίδιο ισχύει και για τον άνθρωπο.
Όταν λέει «και θεός ην
ο λόγος» ο Ιωάννης δεν εννοεί κάποιο υποδεέστερο Όν, κάποιο κατώτερο «θεό»,
γιατί πουθενά η Γραφή δεν μας μιλάει για πολλούς «θεούς» αλλά μόνο για έναν.
Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ
Υπάρχουν δυο
λόγοι για τους οποίους είναι αδύνατο να βρούμε το Θεό μέσω οποιασδήποτε
θρησκείας. Το πρώτο είναι η φύση του Θεού. Αν υπάρχει Θεός, τότε Αυτός είναι η
πηγή του ανθρώπου και του περιβάλλοντός του. Είναι ο Κύριος όλης της ανθρώπινης
ζωής.
«Δεν εγνωρίσατε; δεν ηκούσατε; δεν ανηγγέλθη προς εσάς εξ αρχής; Αυτός
είναι ο καθήμενος επί τον γύρον της γης και οι κάτοικοι αυτής είναι ως
ακρίδες... (Ησαΐας μ:21).
Τις εστάθμισε το
πνεύμα του Κυρίου ή έγινε σύμβουλος αυτού και εδίδαξεν αυτόν; Μετά τίνος
συνεβουλεύθη και τις εσυνέτισεν αυτόν και εδίδαξε αυτού την οδόν της κρίσεως
και παρέδωκε εις αυτόν επιστήμην και έδειξε εις αυτόν την οδόν της συνέσεως; ίδού,
τα έθνη είναι ως ρανίς από κάδου και λογίζονται ως λεπτή σκόνη της πλάστιγγος
ιδού μετατοπίζει τας νήσους ως σκόνιν.. (Ησαΐας
μ:13-15).
ΤΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Δαν.ια:2-19
Όπως παρατηρεί ο Η. Halley στη «Συνοπτική Εγκυκλοπαίδεια της
Αγίας Γραφής», τα κεφ. β, ζ, η, θ και ια του Δανιήλ ασχολούνται ξανά και ξανά,
μάλιστα σε κύκλους όλο διευρυνόμενους με τα τέσσερα βασίλεια (Αυτοκρατορίες),
στη διαδρομή και διαδοχή των οποίων διαδραματίζονται τα γεγονότα από τον Δανιήλ
μέχρι το Χριστό.
Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016
Χρειάζεται κόπος
Για να πετύχει κανείς οτιδήποτε, χρειάζεται κόπος.
«Τα αγαθά κόποις κτώνται» (Αριστοτέλης).
Ο μαθητής, ο/η σύζυγος, ο γεωργός, ο επαγγελματίας,
κοπιάζουν προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους.
Όταν κάνεις μόνο αυτά που ξέρεις να κάνεις, τότε δεν κάνεις
αρκετά.
Αποκ.β:2-3 Εξεύρω τα έργα σου και τον κόπον σου και την
υπομονήν σου, και ότι δεν δύνασαι να υποφέρης τους κακούς, και εδοκίμασας τους
λέγοντας ότι είναι απόστολοι, και δεν είναι, και εύρες αυτούς ψευδείς· και
υπέφερες και έχεις υπομονήν και διά το όνομά μου εκοπίασας, και δεν απέκαμες.
ΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ «ΦΙ»
Γ’ Ιωάννου 1-15
«Φιλοπρωτεύων και φλυαρών» (εδ. 9,10).
Στάμπα της πιο χειρότερης ποιότητας χριστιανού, δίνουν τα
παραπάνω δυο «Φ». Λογικά - πνευματικά μάλλον - είναι ακατανόητο, πώς ένας
οπαδός του Χριστού, μπορεί να ’χει τις παραπάνω δυο ιδιότητες. Αρρώστιες, θα
’πρεπε να πούμε:
«Φιλοπρωτεύων» (9). Να θέλεις να ’σαι πάντα η αξεπέραστη
κορυφή. Να βαθμολογείς όλους, πίσω σου και κατώτερους σου. Να βλέπεις τον εαυτό
σου υποδειγματικό και ιδεώδη. Να μοιάζεις, όπως κάποιος εξηγούσε, με κείνον π’
ανεβαίνει ψηλά, μ’ ένα φουσκωμένο αερόστατο. Όλους τους βλέπει από κάτω του
μικρούς και... όλοι τον βλέπουν από κάτω μικρούτσικο. Εάν ο Χριστός πήρε τη
θέση του υπηρέτη, πώς μπορώ να τολμήσω να ’μαι ο «φιλοπρωτεύων»;
Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016
ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΕΤΟΣ
Ο χρόνος όπως και ο χώρος- είναι δημιουργίες του Θεού. Αυτός
δεν δεσμεύεται από τα στοιχεία τούτα. Όμως εμείς δημιουργηθήκαμε και κινούμαστε
περιοριστικά μέσα σ’ αυτά. Δεν είμαστε άναρχοι, έχουμε τη γέννηση αφετηρία και
το «άπαξ αποθανείν» (Εβρ.θ:27) ανεξαίρετη επίγεια αυλαία. Μέσα δε σ' αυτή την
πορεία του χρόνου με το χθες, το σήμερα και το αύριο, επεμβαίνει η χάρη του
Θεού, με στόχο να μας λυτρώσει από την αμαρτία («ζωή») και να μας ελευθερώσει
τελικά από τα δεσμά του χρόνου («αιώνια»).
Η αλήθεια
Β’ Ιωάννη (εισαγωγή)
Σωστά τούτη η δεύτερη, προφανώς ιδιωτική επιστολή του
Ιωάννη, χαρακτηρίστηκε σαν «σύνοψη της πρώτης Επιστολής». Παρά τις
δικαιολογημένες διαφορές που περιμένει κανείς να συναντήσει ανάμεσα σε μια
καθολική και σε μια ιδιωτική Επιστολή, εντούτοις μία - όπως εξάλλου συμβαίνει
σ’ όλα τα βιβλία της Βίβλου - είναι η κεντρική και δεσπόζουσα φυσιογνωμία. Ο
Ιησούς Χριστός.
«Όλες οι θρησκείες οδηγούν στο Θεό»
Μέχρι πριν λίγα χρόνια η συγκριτική θρησκειολογία ήταν η μελέτη μιας χούφτας εμπειρογνωμόνων, που καταπιάνονταν μ’ ένα τέτοιο ασυνήθιστο θέμα. Σήμερα, αντικατέστησε τη μελέτη της θεολογίας στα Πανεπιστήμια σε όλο το Δυτικό κόσμο κι έχει μια σταθερή θέση στη διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία.
Φυσικά, η αιτία είναι ότι «ξυπνήσαμε» επιτέλους στο γεγονός ότι ο κόσμος είναι ένα σφαιρικό χωριό, και η εισροή των Ασιατών, Ινδών, Αράβων και Πακιστανών σ’ όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες έφερε το πρόβλημα άλλων θρησκειών μέσα στα σπίτια μας. Και τι θα κάνουμε μ’ αυτές τις άλλες θρησκείες; Ίσως να είναι όλες περίπου το ίδιο. Ίσως να είναι όλες μονοπάτια που οδηγούν στo Θεό, και δεν έχεις παρά να κάνεις και συ μια εκλογή.
Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)