Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

(Ιώβ 6:24) Διδάξατέ με, και εγώ θέλω σιωπήσει· και δείξατέ μοι κατά τι έσφαλα.


Και θέλει είσθαι έτι η παρηγορία μου, ότι, και αν καταναλωθώ εν τη θλίψει και αυτός δεν με λυπηθή, εγώ δεν έκρυψα τους λόγους του Αγίου.

Ποία η δύναμίς μου, ώστε να εγκαρτερώ; και ποίον το τέλος μου, ώστε να υποφέρη η ψυχή μου;

 Μήπως η δύναμίς μου είναι δύναμις λίθων; ή η σαρξ μου χαλκός;


 Μήπως δεν εξέλιπεν εν εμοί η βοήθειά μου και απεμακρύνθη απ' εμού η σωτηρία;  

                                                                                                               (Ιώβ 6:10-13)

Καλημέρα


Σάββατο 12 Απριλίου 2014

ἄφες τοὺς νεκροὺς θάψαι τοὺς ἑαυτῶν νεκρούς

    
φοβερν τ μπεσεν ες χερας Θεο ζντος

Αναφέρετε δε εις την μνήμην σας τας προτέρας ημέρας, εν αις αφού εφωτίσθητε, υπεμείνατε μέγαν αγώνα παθημάτων· ποτέ μεν θεατριζόμενοι με ονειδισμούς και θλίψεις, ποτέ δε γινόμενοι κοινωνοί των τα τοιαύτα παθόντων.

Διότι εδείξατε συμπάθειαν εις τα δεσμά μου και εδέχθητε μετά χαράς την αρπαγήν των υπαρχόντων σας, εξεύροντες ότι έχετε εις εαυτούς περιουσίαν εν ουρανοίς καλητέραν και διαμένουσαν. 

                                                                         (Εβρ. 10:31-34)

Ψαράδες - Δυνατή ομολογία δια της προσευχής



Να σου γίνει συνήθεια, ιδιαίτερα να είναι το πρώτο πράγμα το πρωί και το τελευταίο το βράδυ (Ψαλμ.νε:17).

Να θυμάσαι ότι η προσευχή είναι επικοινωνία διπλής κατεύθυνσης με το Θεό: Να μένεις με φυσικότητα και ν’ ακούς.

Μπορούμε να μιλήσουμε με τον Κύριο οποιαδήποτε ώρα, οπουδήποτε, σε οποιαδήποτε θέση κι όπως αισθανόμαστε.

ΠΟΙΗΤΙΚΑ - Το βιβλίο των ψαλμών (2)



1.  ΨΑΛΜΟΣ A

Α.  Ο συγγραφέας και ο σκοπός του

Δεν ξέρουμε τον συγγραφέα αλλά με βάση κάποια στοιχεία υποθέτουμε ότι αυτός ο ψαλμός γράφτηκε από τον Σολομώντα σαν πρόλογος στους Ψαλμούς του Δαβίδ.

Β.  Το Θέμα του Ψαλμού

Η ευλογία που υπάρχει στη ζωή αυτών που φυλάττουν το νόμο του Θεού και η κατάρα που ακολουθεί αυτούς που τον παραβαίνουν. Το θέμα αυτό επαναλαμβάνεται συνέχεια στους Ψαλμούς και τις Παροιμίες.

καλημέρα


Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

(Παρ. 14:21) ο ατιμαζων πενητας αμαρτανει ελεων δε πτωχους μακαριστος

(Παρ. 14:20) ..φιλοι μισησουσιν φιλους πτωχους, φιλοι δε  πλουσιων πολλοι..

 Η συμπεριφορά του χτες το αίτιο της σημερινής δυστυχίας.


Kαι ο ξένος και ο ορφανός και η χήρα, οίτινες είναι εντός των πυλών σου, θέλουσιν έρχεσθαι και θέλουσι τρώγει και χορταίνει διά να σε ευλογήση Κύριος ο Θεός σου εις πάντα τα έργα της χειρός σου όσα εργάζεσαι. (Δευτ. 14:29)

 Και θέλετε κληρώσει αυτήν εις εαυτούς διά κληρονομίαν, μετά των ξένων των παροικούντων μεταξύ σας, όσοι γεννήσωσιν υιούς εν μέσω σας· και θέλουσιν είσθαι εις εσάς ως αυτόχθονες· θέλουσιν έχει μεθ' υμών κληρονομίαν ... 
(Ιεζ. 47:22)

 Και εις ην τινά φυλήν παροική ο ξένος, εκεί θέλετε δώσει εις αυτόν την κληρονομίαν αυτού, λέγει Κύριος ο Θεός
(Ιεζ. 47:23)

Αναζητώντας την αλήθεια - 036



Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΗΨΗ


Α. Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

«Μακάριοι όσοι δεν είδον, και επίστευσαν» Ιωαν.κ:29

Δόξα στο Θεό για την ανάσταση. Αν δεν υπήρχε, το Ευαγγέλιο θα ήταν ένας μύθος και εμείς θα είχαμε πιστέψει ένα ψέμα.

Αν δεν υπάρχει ανάσταση, τότε δεν υπάρχει άδειος τάφος στην Ιερουσαλήμ. Αν ο Χριστός δεν έχει αναστηθεί, τα κηρύγματά μας είναι μάταια. Προσευχόμαστε σε ένα νεκρό Σωτήρα και κάνουμε τους ανθρώπους να πιστεύουν σε κάποιον που δεν υπάρχει. Αν δεν έχει αναστηθεί είμαστε ακόμα μέσα στις αμαρτίες μας Α’ Κορ.ιε:17, Ρωμ.ς:25.

καλημέρα


Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ο κωδικός


Η ειδωλολατρική προέλευση του Πάσχα


Το Πάσχα είναι μια ημέρα που την τιμούν σχεδόν όλοι οι σύγχρονοι Χριστιανοί και υποτίθεται ότι γιορτάζουν την ανάσταση του Ιησού Χριστού.

Η γιορτή περιλαμβάνει την εβδομάδα των παθών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Μεγάλη Παρασκευή, τον επιτάφιο, τα τσουρέκια, τα χρωματιστά αβγά, τα κουνελάκια, εκδρομή στην εξοχή, σουβλιστό αρνί, γλέντι, κρασί, τροχαία δυστυχήματα, κοκορέτσι, τζατζίκι και ύπνο.

ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ



Ποιοι και τι είναι αυτοί οι "δολιοφθορείς;"

«Δολιοφθορέας» είναι κάποιος που σκόπιμα αλλάζει τις βασικές διδασκαλίες της πίστης, έτσι ώστε η αλλαγή της συμπεριφοράς να οδηγήσει σε νέα θρησκευτική, κοινωνική, πολιτιστική ταυτότητα και τρόπο συμπεριφοράς.

Οι αλλαγές που επέρχονται από έναν ή περισσότερους δολιοφθορείς μπορούν να βεβαιωθούν, να τεκμηριωθούν, να μελετηθούν πνευματικά, και οι τεχνικές διαστροφής μπορούν να εφαρμοστούν έτσι ώστε να φαίνεται ότι είναι σύμφωνες με το θέλημα του Θεού."

έργα και ημέρες της εκκλησίας των εθνικών


Στις 2 Ιουλίου 1941 ο Δαμασκηνός, ορκίζεται από την φιλοναζιστική μείζωνα σύνοδο αρχιεπίσκοπος της καθεστωτικής εκκλησίας, και με την σειρά του ορκίζει την κυβέρνηση του κατοχικού πρωθυπουργού Τσολάκογλου

Ο Δαμασκηνός διεκδίκησε τον αρχιεπισκοπικό θρόνο αμέσως μετά την είσοδο των Γερμανών στην Αθήνα, με την βοήθεια του φιλογερμανού καθηγητή Νικόλαου Λούβαρη, και του  Κων. Λογοθετόπουλου, υπουργού εθνικής παιδείας και θρησκευμάτων της κατοχικής κυβέρνησης. Ακόμη τον προώθησε ο καθηγητής Ντάιντλ, υψηλόβαθμο στέλεχος του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος (που επισκεφθηκε αρχικά το "άγιο" όρος).

καλημέρα


Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

ΤI ΛΕΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.


Η Παλαιά Διαθήκη έχει βάλει τα θεμέλια της φύσης του Θεού με τις διακηρύξεις της και εκεί θα τρέξουμε πρώτα, να αντλήσουμε τις πολύτιμες αυτές πληροφορίες.

Στη Β’ Βασ.ιθ:15,19 διαβάζουμε: «Και προσηυχήθη ενώπιον του Κυρίου ο Εζεκίας, λέγων, Κύριε Θεέ του Ισραήλ, ο καθήμενος επί των χερουβείμ, συ αυτός είσαι ο Θεός, ο μόνος, πάντων των βασιλείων της γής· συ έκαμες τον ουρανόν και την γήν» (εδ.19) «τώρα λοιπόν, Κύριε Θεέ ημών, σώσον ημάς, δέομαι, εκ της χειρός αυτού· διά να γνωρίσωσι πάντα τα βασίλεια της γης, ότι συ είσαι Κύριος ο Θεός, ο μόνος».

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ (2)


Εβρ.α:1 Η πρόταση με την οποία ανοίγει η επιστολή είναι ένα από τα ομορφότερα κομμάτια σ’ ολόκληρη τη Βίβλο. Εδώ η θεότητα του Ιησού Χριστού παίρνει την πρώτη θέση. Ο Θεός του σύμπαντος, ο Γιάχβε που είναι το Πνεύμα λάλησε δια των προφητών. Μπορεί να μιλούσε ο Ησαΐας, αλλά ουσιαστικά ήταν ο Κύριος που μιλούσε. Προφήτης όμως δεν ήταν μόνο ο Ησαΐας αλλά και ο Αβραάμ και ο Νώε και ο Ενώχ. Ο Θεός άρχισε σιγά σιγά να φανερώνει το θέλημά του μέσα από άγιους ανθρώπους. Μόλις αμάρτησε ο Αδάμ και η Εύα, αμέσως βλέπουμε την εισαγωγή της θυσίας. Πως ήξερε ο Άβελ ότι έπρεπε να θυσιάσει αρνί και ότι αυτή είναι η σωστή θυσία;

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Η ελευθερία της υπηρεσίας


Ματθαίος ιθ:16-30, Ιωάννης ιβ:20-28

Βρισκόμαστε σε μια τάξη Κυριακού Σχολείου. Το μάθημα ήταν από την παραβολή του καλού Σαμαρείτη. Αφού διαβάζουν την παραβολή, και αφού η δασκάλα εξηγεί με λίγα λόγια μερικές από τις λεπτομέρειες της παραβολής για να καταλάβουν τα παιδιά, γιατί οι Ιουδαίοι δεν συμπαθούσαν τους Σαμαρείτες, πριν προχωρήσει ρωτάει: Τι νομίζετε ότι μας μαθαίνει αυτή η παραβολή; Σηκώνει ένα από τα παιδιά το χέρι του και λέει, «Αυτή η παραβολή διδάσκει το εξής: Αν βρίσκομαι σε ανάγκη, όποιος και να είμαι, εσύ πρέπει να με βοηθήσεις».

Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - 10 κανόνες για να μεγαλώσεις ένα προβληματικό παιδί



1.  Άρχισε απ’ τη βρεφική ηλικία να του δίνεις ό,τι ζητήσει. Έτσι θα μεγαλώσει πιστεύοντας ότι ο κόσμος οφείλει να το συντηρεί.
2.  Όταν μαθαίνει κακόλογα, εσύ να χαμογελάς. Αυτό το κάνει να σκέφτεται ότι είναι χαριτωμένο. Θα το ενθαρρύνει, επίσης, ώστε να μάθει πιο «χαριτωμένες» εκφράσεις αργότερα.
3.  Ποτέ μη του προσφέρεις πνευματική αγωγή. Περίμενε μέχρι να γίνει 21 χρονών και τότε άφησέ το ν’ αποφασίσει μόνο του.

Λένε: αυτά είναι λεπτομέρειες...



Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Το σιωπηλό κήρυγμα


Ένα ενεργό μέλος μιας εκκλησίας, ξαφνικά σταμάτησε να πηγαίνει στις συναθροίσεις. Μετά από μερικούς εβδομάδες, ο ποιμένας τον επισκέφτηκε ένα κρύο χειμωνιάτικο βράδυ.

Ο άνθρωπος αυτός ζούσε μόνος του και απολάμβανε τη φωτιά που έκαιγε στο τζάκι του. Μαντεύοντας το λόγο της επίσκεψης του ποιμένα, ο άνδρας τον καλωσόρισε και τον οδήγησε στην άνετη πολυθρόνα κοντά στο τζάκι, περιμένοντας σιωπηλός.

Κάιν και Άβελ



ΚΑΪΝ & ΑΒΕΛ
ΣΑΡΚΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Πρώτα γεννήθηκε ο Κάιν και μετά ο Άβελ.
Σ’ εμάς πρώτα έρχεται ο σαρκικός άνθρωπος.
Ο πνευματικός άνθρωπος ακολουθεί τον σαρκικό.
Ο Κάιν ήταν γεωργός.
Ο Άβελ ήταν βοσκός.
Ο σαρκικός άνθρωπος είναι δεμένος με τη γη, κάτω.
Ο πνευματικός άνθρωπος είναι οδοιπόρος, περπατά εδώ κάτω αλλά δεν είναι δεμένος με τη γη.
Ο Άβελ πρόσφερε αρνί δια πίστεως.

Ο πνευματικός άνθρωπος εμπιστεύεται τη θυσία του αρνίου.
Η προσφορά του Κάιν απορρίφθηκε κι αυτός θύμωσε. (Γεν.δ:5)
Ο σαρκικός άνθρωπος ζητά  δικαίωση με τα έργα και κατηγορεί το Θεό όταν αυτά απορρίπτονται.

Καθήκοντα διακονίας


Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΜΕΝΑ 1

Υπάρχουν δύο στοιχεία για το κήρυγμα: Η αλήθεια και η προσωπικότητα. Το ευαγγέλιο είναι προσωπικό, ο Ιησούς είναι η αλήθεια. Έτσι, η αλήθεια πρέπει να μεταβιβάζεται μέσα από την προσωπικότητα. Το μήνυμα διαβιβάζεται μέσα από την ίδια τη ζωή του αγγελιοφόρου. Ένας κήρυκας δεν μπορεί ποτέ να κηρύξει ένα δυνατό μήνυμα, εάν δεν το ζει ο ίδιος. Ο ίδιος ο χαρακτήρας και η ψυχή του μεταδίδουν στο ποίμνιο του κάθε μήνυμα που διαβιβάζουν. Η ζωή που ζει μπροστά στο ποίμνιο του και το παράδειγμα που δίνει, κηρύττει το πιο πειστικό κήρυγμα προς την εκκλησία απ’ ότι όλες οι λέξεις που θα πει. Ο ποιμένας δεν μπορεί να οδηγήσει το ποίμνιο του πέρα από το σημείο που έχει φτάσει ο ίδιος. Δεν μπορεί να ανυψώσει το ποίμνιο του ψηλότερα από την κορυφή στην οποία ο ίδιος έχει ανεβεί.

(Ψαλ. 106:29) και παρωξυναν Αυτον εν τοις επιτηδευμασιν αυτων και επληθυνθη εν αυτοις η πτωσις


Οι ανθρώπινοι «ζωολογικοί» κήποι, που ονομάζονταν επίσης «εθνολογικές εκθέσεις» ή «Negro Villages», ήταν χώροι (περιφραγμένα θεματικά πάρκα) στα οποία εκθέτονταν δημόσια ζωντανοί άνθρωποι τον 18o, τον 19ο και στις αρχές του 20ου αιώνα. Αυτό συνέβαινε ώστε οι «πολιτισμένοι» Ευρωπαίοι να δείξουν και να τονίσουν τις πολιτιστικές διαφορές μεταξύ εκείνων δηλαδή του δυτικού πολιτισμού και των μη ευρωπαϊκών λαών.

 Όπως ήταν επόμενο αυτά τα θεματικά πάρκα χρησιμοποιήθηκαν συχνά ή μόνο για ρατσιστικούς σκοπούς και για να επιβεβαιώσουν έτσι την θεωρία του Δαρβίνου.

καλημέρα


Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΠΟΙΗΤΙΚΑ - Το βιβλίο των ψαλμών (1)

1.  Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:

Το βιβλίο των Ψαλμών συχνά αναφέρεται σαν «Το Υμνολόγιο των Εβραίων.» Η Εβραϊκή Βίβλος αρχικά δεν είχε δώσει κάποιο γενικό τίτλο στο βιβλίο αυτό, αλλά οι Εβραίοι το ονόμαζαν «Τεχιλλίμ» που σημαίνει Ύμνοι. Στο αντίγραφο της Μετάφρασης των Εβδομήκοντα του 4ου αιώνα βρίσκουμε τον τίτλο «Ψαλμοί» για το βιβλίο αυτό και υπότιτλο το «Βίβλος των Ψαλμών» (Βιβλίο των Ψαλμών.) Είναι, λοιπόν, απ’ την Ελληνική μετάφραση των Εβδομήκοντα που το βιβλίο αυτό ονομάστηκε «Το Βιβλίο των Ψαλμών».

Παλιά Αθήνα

Ο Μπαϊρακτάρης το αντίπαλο δέος των λήσταρχων.

Το 1893 όταν συστάθηκε η στρατιωτική αστυνομία, (με τον νόμο ΒΡΠΗ΄ στις 20 Μαρτίου 1893 διορίσθηκε με τον βαθμό του ταγματάρχη Αστυνομικός Διευθυντής Αθηνών αφήνοντας αναμνήσεις από πλούσια σε αριθμό περιστατικά κατά τον διωγμό των ληστάρχων αλλά κυρίως  των τότε μαγκών και κουτσαβάκηδων που μάστιζαν το κέντρο της Αθήνας.

Παλιά Κρήτη


Ψαράδες - Δυνατή ομολογία δια του λόγου του Θεού

Για να κρατηθούμε καλά απ’ αυτό το βιβλίο....

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Η πραγματική προέλευση του Πάσχα

Το Πάσχα είναι μια παγκόσμια γιορτή, με πολλά έθιμα, που οι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι Χριστιανικά.
  • Ποια είναι η προέλευση της Σαρακοστής και των σχετικών τελετουργιών;
  • Πώς γίνεται τα κουνέλια, τα αυγά και τα ζεστά χριστόψωμα, τα σουβλιστά αρνιά και τα κοκορέτσια να συνδέονται με την ανάσταση του Χριστού;
  • Το Πάσχα αναφέρεται στη Βίβλο;
  • Οι απόστολοι και η πρώτη Εκκλησία το γιόρταζαν;
Οι απαντήσεις θα σας σοκάρουν!

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - A' Ιωάννου (1)



Α. Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ο απόστολος Ιωάννης έγραψε πέντε βιβλία της Καινής Διαθήκης: ένα ευαγγέλιο, τρεις επιστολές και την Αποκάλυψη. Ήταν ο γιος του Ζεβεδαίου και της Σαλώμης. (Η Σαλώμη ήταν φαινομενικά αδελφή της Μαρίας, της μητέρας του Ιησού). Ήταν συνεργάτης σε μια αλιευτική επιχείρηση, η οποία προσλάμβανε μισθωτούς υπηρέτες (Μάρκος α:16-20) και είχε γνωριστεί με τον αρχιερέα (Ιωάν.ιη:15-16). Στην αρχή υπήρξε ακόλουθος του Ιωάννη του βαπτιστή, αλλά μετά έγινε ένας από τους πρώτους πέντε μαθητές του Κυρίου μας. Ήταν ένας από τους τρεις μαθητές του εσωτερικού κύκλου, και ο ένας πιο στενός του Ιησού. Πέντε φορές αποκαλείται σαν ο μαθητής “τον οποίο αγαπούσε ο Ιησούς”.

Ο Ιησούς Χριστός είναι ο αυτός χθές και σήμερον και εις τους αιώνας


Τα χαρίσματα του Πνεύματος (8)



Ο υπερφυσικός χαρακτήρας των χαρισμάτων
Ιδιαίτερα, αυτά τα χαρίσματα είναι υπερφυσικά. Τα παραπάνω εδάφια τα περιγράφουν σαν «ενέργειες» του Θεού και σαν «φανέρωση του πνεύματος». Φανέρωση είναι μια εκδήλωση ή μια επίδειξη το ρήμα «φανερώνω» σημαίνει αποκαλύπτω ή κάνω κάτι ολοφάνερο.
Κατά συνέπεια, είναι λάθος να ερμηνεύονται αυτά τα χαρίσματα με ορολογία που έχει να κάνει με ανθρώπινες ικανότητες, όπως μερικοί σχολιαστές, που δεν πιστεύουν στα θαύματα σήμερα, προσπαθούν να κάνουν. Παραδείγματος χάριν, ερμηνεύουν το λόγο σοφίας σαν ικανότητα σωστής κρίσης και συμβουλευτικής, τα χαρίσματα θεραπείας σαν ικανότητα να είναι κανείς καλός γιατρός ή νοσοκόμα, και το χάρισμα των γλωσσών σαν δυνατότητα να μάθει κάποιος καλά ξένες γλώσσες. 

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Η κιβωτός του Νώε θα μπορούσε να επιπλεύσει με 70.000 ζώα!

Αν χτιζόταν σύμφωνα με τις διαστάσεις που αναφέρονται στη Βίβλο…

Κι όμως! Η κιβωτός του Νώε θα μπορούσε κάλλιστα να επιπλεύσει, ακόμα κι αν μετέφερε 70 χιλιάδες ζώα (δύο ζώα από κάθε είδος), με βάση τις διαστάσεις που αναφέρονται στη Βίβλο.

Έρευνα μεταπτυχιακών φοιτητών Φυσικής του Πανεπιστημίου του Λέστερ, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό του τμήματός τους «Journal of Physics Special Topics» έδειξε ότι, ένα τέτοιο πλοίο θα μπορούσε να μην βυθιστεί ακόμα κι αν μετέφερε τον διπλάσιο αριθμό ζώων από αυτά που μετέφερε ο Νώε για να τα σώσει από την καταστροφή του κόσμου.

Έκπτωση από τη χάρη

Επειδή πολλοί διδάσκουν ότι το να εκπέσει κανείς απ' τη χάρη του Θεού είναι κάτι αδύνατον, είναι καλό να εξετάσουμε προσεκτικά το λόγο του Θεού πάνω σ' αυτό το θέμα. 

Λένε ορισμένοι, «αφού έχω βαπτιστεί με Πνεύμα 'Αγιο, ο Θεός δεν θα μ' αφήσει» «Δεν έχει σημασία η ζωή που ζεις και ο αγιασμός σου, ο Θεός σ' αγαπά» 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:15

ούτως έχεις και σύ κρατούντας την διδαχήν των Νικολαϊτών ομοίως

Αυτό στο οποίο αντιστάθηκε η εκκλησία της Εφέσου, νίκησε την εκκλησία της Περγάμου. Είδαμε ότι Νικολαίτες είναι αυτοί που έχουν νίκη και εξουσία πάνω στο λαό και τον νικούν. Είναι το ίδιο με τη διδαχή του Βαλαάμ, που έστρεψε το λαό του Θεού στην ειδωλολατρία (εδ.14). Είναι λοιπόν φανερό, όπως γνωρίζουμε κι από την εκκλησιαστική ιστορία, ότι αυτοί οι Νικολαίτες που τελικά κατάφεραν να νικήσουν το λαό και να έχουν εξουσία πάνω του, αντιπροσωπεύουν όλους αυτούς τους επισκόπους που άρχισαν να σωρεύουν εξουσίες στο πρόσωπό τους κάτι που ο λόγος του Θεού ρητά απαγορεύει.

καλημέρα


Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η ανάληψη


Α. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ
Με την ανάληψη εννοούμε την ενέργεια της υπερνίκησης του νόμου της βαρύτητας και τη σωματική ανάληψη στον ουρανό.
Έχουμε παραδείγματα κι άλλων που αρπάχτηκαν και θ’ αρπαχτούν με την ίδια δύναμη:
1.  Ο Ενώχ μετατέθηκε στον προκατακλυσμιαίο κόσμο, στην ηλικία των 365 ετών (Γεν.ε:18-24, Εβρ.ια:5).
2.  Ο Ηλίας μετατέθηκε στην Ιεριχώ (Β’ Βασ.β:9-13)
3.  Η Εκκλησία θα μετατεθεί (Β’ Θεσ.δ:13-18).
Ο Ιησούς αναλήφθηκε απ’ το Όρος των Ελαιών αφού εμφανιζόταν στους μαθητές Του για σαράντα ημέρες (Λουκ.κδ:51, Πρ.α:9-11).