Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 20 Μαΐου 2017

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ;




Μιλάμε για νέα αποκάλυψη! Πώς μπορείτε να εξηγήσετε το γεγονός ότι το 2ο πρόσωπο της Τριάδας γεννήθηκε από το 3ο πρόσωπο της Τριάδας και όμως ονομάζεται Υιός του 1ου προσώπου της Αγίας Τριάδας; Οι τριαδικοί λένε, ο Θεός Πατέρας είναι ο πατέρας του Ιησού, αλλά ο Θεός Άγιο Πνεύμα έκανε τη γέννηση. Μα, αυτός που γεννά είναι ο πατέρας. 

Καλημέρα


Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

3 πράγματα που ΔΕΝ πρέπει να πεις όταν κάποιος περνά μια δοκιμασία

Αν έχουμε εμπειρία από βάσανα, πρέπει να το θυμόμαστε αυτό, τι είναι καλό να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ο πατέρας ενός νεαρού πέθανε, και η εκκλησία του, όπως θα περίμενε κανείς, τον αγαπούσε πολύ — του έστειλε προσκλήσεις για δείπνο, τον είχαν όλοι σαν πρώτη προτεραιότητα στις προσευχές τους, του έστειλαν ένθερμα e-mails, γράμματα και κάρτες. Μετά από μια δυο βδομάδες, αυτή η γενναιόδωρη φροντίδα άρχισε να μειώνεται προοδευτικά, πάλι όπως θα περίμενε κανείς. Οι λίγοι που συνέχισαν να ρωτούν τον νεαρό πώς τα περνάει, του φάνηκαν σαν ασυνήθιστη φροντίδα.

Εφευρέσεις


ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (14)

ΙΙ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Α. Η αναβίωση του κράτους του Ισραήλ.

Ο Κύριος έδειξε σε όραση στον προφήτη Ιεζεκιήλ μια κοιλάδα γεμάτη με οστά. Σε υπακοή της εντολής του Θεού προφήτεψε και τα οστά άρχισαν να συνέρχονται και να καλύπτονται με σάρκα και δέρμα. Κατόπιν, ο Ιεζεκιήλ διατάχθηκε να προφητέψει στο πνεύμα: «Ελθέ, πνεύμα, εκ των τεσσάρων ανέμων, και εμφύσησον επί τους πεφονευμένους τούτους, και ας αναζήσωσι» (Ιεζ.λζ:9).

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

ΠΟΙΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ;




Οι τριαδικοί αδυνατούν να εξηγήσουν ακριβώς ποιος ανέστησε τον Ιησού από τους νεκρούς. Ήταν ο Πατέρας Θεός, ή ο Ιησούς, σαν ένα ξεχωριστό πρόσωπο, που ανέστησε τον εαυτό Του από τον τάφο; Ένας νεκρός Θεός ανέστησε τον εαυτό του; Σίγουρα δεν πιστεύουν ότι δύο πρόσωπα ανέστησαν τον Ιησού από τον τάφο. Αν ο Πατέρας ανέστησε τον Ιησού, ο Χριστός εσκεμμένα μας εξαπατά στο Ιωάν.β:19-21; Αν ο Ιησούς ανέστησε τον εαυτό Του, μήπως ο Πατέρας Θεός καυχήθηκε για κάτι που δεν μπορούσε να κρατήσει;

Εφευρέσεις


ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (13)

Ι. Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Α. Η διαθήκη που έγινε με τον Αβραάμ

Γεν.ιβ:1 «Ο δε Κύριος είπε προς τον Αβραάμ, έξελθε εκ της γής σου, και εκ της συγγενείας σου, και εκ του οίκου του πατρός σου, εις την γην την οποίαν θέλω σοι δείξει»

Ο Θεός ποτέ δεν ενεργεί ευκαιριακά. Υπάρχει ένας αιώνιος σκοπός σε όλες Του τις αποφάσεις. Στο παραπάνω εδάφιο βλέπουμε το Θεό να διαλέγει ένα άνθρωπο και μια χώρα. Αργότερα, έκανε συνθήκη με τον Αβραάμ ότι θα τον κάνει ένα μεγάλο έθνος. Όμως, γιατί ο Θεός διάλεξε τον Αβραάμ; Ο Θεός ζητούσε ένα άνθρωπο που θα μπορούσε να του εμπιστευτεί τη θαυμαστή αποκάλυψη του μονοθεϊσμού, ο οποίος θα έπρεπε να Τον πιστεύει και να Τον υπακούει. Ο Θεός είδε ότι αυτά που ζητούσε υπήρχαν στο χαρακτήρα και τη ζωή του Αβραάμ, ο οποίος πίστευε και υπάκουε σ’ Αυτόν. Έτσι, έγινε ο πατέρας της πίστης για όλους αυτούς που εμπιστεύονται τον ένα αληθινό Θεό.

Kαλημέρα


Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Βιβλικός Χριστιανισμός και ορθολογιστικός σκεπτικισμός (10)



9. Είναι η Βίβλος βιβλίο εθνικιστικό;

Ένα από τα εδάφια που συχνά παρανοούνται από τους αρνητές κριτικούς και δίνει την εντύπωση ότι η Παλιά Διαθήκη καλλιεργεί πνεύμα εθνικιστικό και μάλιστα πολεμικό, στρεφόμενο εναντίον της Ελλάδας (!) είναι το Ζαχαρίας 9:13 όπου διαβάζουμε: «Θα χρησιμοποιήσω τους άντρες του Ιούδα σαν τόξο μου, τους άντρες του Εφραΐμ για βέλη και τους άντρες της Σιών σαν ξίφος, που εγώ σαν ήρωας το υψώνω εναντίον του στρατού των Ελλήνων».

Εφευρέσεις


Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ (Εβρ.α:3)



Εβρ.α:3 όστις ων απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού, και βαστάζων τα πάντα με τον λόγον της δυνάμεως αυτού, αφού δι' εαυτού έκαμε καθαρισμόν των αμαρτιών ημών, εκάθησεν εν δεξιά της μεγαλωσύνης εν υψηλοίς,



Καλημέρα


Τρίτη 16 Μαΐου 2017

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (12)




4. Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ


Ο λόγος του Θεού έχει εκπληρωθεί στην επιστροφή των Εβραίων στην Παλαιστίνη. Αυτό το γεγονός των εσχάτων ημερών μας φανερώνει ότι ζούμε στις μέρες που ο Κύριος θα επιστρέψει για να παραλάβει την εκκλησία Του.

Γένεση ιβ   Γένεση ιε   Γένεση ιη   Ρωμαίους ια:1-2 Ιεζεκιήλ λς:35 Ησαΐας κζ:6   Ιεζεκιήλ λη & λθ  Ιερεμίας λ:1-12


«Διότι θέλω σας λάβει εκ μέσου των εθνών, και θέλω σας συνάξει εκ πάντων των τόπων, και σας φέρει εις την γην υμών» Ιεζ.λς:24

Υπάρχει περίπτωση να χάσεις το θέλημα του Θεού στη ζωή σου;

Η διαδικασία λήψης αποφάσεων μπορεί να είναι μια τρομερή εμπειρία.

Ας πούμε, ότι σου προσφέρουν μια νέα θέση εργασίας σε άλλη πόλη; Πρέπει να την δεχτείς; Λοιπόν, αυτό εξαρτάται. Πως είναι τα σχολεία στην περιοχή; Πως είναι η κίνηση στους δρόμους; Μήπως υπάρχουν εγκαταστάσεις που είναι βλαβερές για την υγεία εκεί τριγύρω; Η αύξηση του μισθού, αξίζει το συναισθηματικό κόστος της μετακίνησης της οικογένειάς σου; Όλοι αυτοί οι παράγοντες δυσκολεύουν τη λήψη αποφάσεων.

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Ο ΘΕΟΣ ΕΦΑΝΕΡΩΘΗ ΕΝ ΣΑΡΚΙ



Α΄Τιμ.γ:16 Και αναντιρρήτως το μυστήριον της ευσεβείας είναι μέγα· ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν πνεύματι, εφάνη εις αγγέλους, εκηρύχθη εις τα έθνη, επιστεύθη εις τον κόσμον, ανελήφθη εν δόξη.

Ο Θεός φανερώθηκε στη σάρκα του Ιησού Χριστού. Πού είναι το εδάφιο που λέει ότι ο Θεός φανερώθηκε σε τρία πρόσωπα;

Εφευρέσεις


Βιβλικός Χριστιανισμός και ορθολογιστικός σκεπτικισμός (9)



8. Είναι ο Θεός ρατσιστής και πολεμοχαρής;

Σφοδρή επίθεση κάνουν οι κριτικοί της Βίβλου, και στην ηθική ποιότητα του Θεού, ιδίως στα κείμενα της Παλιάς Διαθήκης. Αποκαλούν το Θεό, ρατσιστή, μισογύνη, οργίλο, πολεμοχαρή, ανθρωποκτόνο κ.λπ., στηριζόμενοι σε κάποια χωρία που ή δεν τα καταλαβαίνουν, (ή δεν θέλουν να τα καταλάβουν), ή παρερμηνεύουν την ανθρωπομορφική μεταφορική γλώσσα των κειμένων που, παρουσιάζουν τον Θεό, π.χ. ως ανδρείο πολεμιστή (Εξ. 15:3), με ρομφαία ή τόξο κ.λπ., ή ακόμα παρερμηνεύουν και τον χαρακτήρα του Θεού, που σαφώς δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη ο οποίος αποδίδει εις έκαστον κατά τα έργα του. Οι επικριτές έχουν στο νου τους έναν Θεό κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους, κατά πώς τους ταιριάζει, έναν Θεό αγαθιάρη και ανεκτικό των πάντων! Αλλά όπως λέει ο ίδιος ο Θεός: «Οι σκέψεις μου δεν είναι σαν τις δικές σας»! (Ησ. 55:8).

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Αι μέγισται και τίμιαι επαγγελίαι

Β’ Πέτρ.α:3,4 Καθώς η θεία δύναμις αυτού εχάρισεν εις ημάς πάντα τα προς ζωήν και ευσέβειαν διά της επιγνώσεως του καλέσαντος ημάς διά της δόξης αυτού και αρετής, διά των οποίων εδωρήθησαν εις ημάς αι μέγισται και τίμιαι επαγγελίαι, ίνα διά τούτων γείνητε κοινωνοί θείας φύσεως, αποφυγόντες την εν τω κόσμω υπάρχουσαν διά της επιθυμίας διαφθοράν.

Επαγγελία, σημαίνει υπόσχεση, διαβεβαίωση, ασφάλεια, πεποίθηση.

Ό, τι ο Θεός υπόσχεται είναι τόσο αληθινό, όσο και ό,τι δημιούργησε.

Προς Ρωμαίους (047)

Η κατάσταση στον Ισραήλ (θ:1 – ια:36)


Για τους σύγχρονους αναγνώστες, αυτό το κομμάτι της προς Ρωμαίους είναι μια παρένθεση, δεν φαίνεται να συνδέεται άμεσα με το κύριο θέμα του βιβλίου. Για τους ανθρώπους των ημερών του Παύλου όμως, αυτό το τμήμα ήταν σε άμεση συνάφεια, γιατί απαντούσε σε αντιρρήσεις για το Ευαγγέλιο. Αυτές οι αντιρρήσεις προερχόταν από τη σχέση του Ισραήλ με το ευαγγέλιο και ιδιαίτερα από την εξάλειψη κάθε διάκρισης μεταξύ Εβραίων και Εθνικών που προκύπτει από το Ευαγγέλιο, καθώς και η σχεδόν καθολική Εβραϊκή απόρριψη του Ευαγγελίου. Η Ρωμ.γ:1-4 προλαμβάνει αυτές τις αντιρρήσεις.


Γιορτή της Μητέρας:

  • (Δευτερονόμιο 27:16) Επικατάρατος όστις κακολογήση τον πατέρα αυτού ή την μητέρα αυτού. Και πας ο λαός θέλει ειπεί, Αμήν.
  • (Έξοδος 20:12) Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, διά να γείνης μακροχρόνιος επί της γης, την οποίαν σοι δίδει Κύριος ο Θεός σου.
  • (Έξοδος 20:12) Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, διά να γείνης μακροχρόνιος επί της γης, την οποίαν σοι δίδει Κύριος ο Θεός σου.

Εφευρέσεις


Η Ελένη



Σχετικά με την αγιοποίηση της Ελένης την μητέρας του «μεγάλου» Κωνσταντίνου, το κοινό φαίνεται αγνοεί ότι:

• Ασκούσε το επάγγελμα της κοινής γυναίκας στο πανδοχείο της, μέχρι την στιγμή που γνώρισε τον πατέρα του «μέγα» Κωνσταντίνου, Κωνστάντιο. (Ιστορία Αμβρόσιου Μεδιολάνων και εκκλησιαστική ιστορία Φιλοστόργιου), και ο οποίος αργότερα την διαζεύχτηκε..

Κ α λ η μ έ ρ α


Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Ανεκλάλητη χαρά!



Φιλιπ.δ:4, Ανεκλάλητη χαρά εν Χριστώ, ευθυμία μέσα στη φυλακή.

Είχες ποτέ σου τόση πολύ χαρά που να μην μπορείς να την κρατήσεις; Μια γέννηση, ένας γάμος, ένα καινούριο σπίτι, αυτοκίνητο, μια επαγγελματική ευκαιρία.....

Στους Φιλίππους, ο Παύλος είχε τόσο πολύ χαρά που δεν μπορούσε να την κρατήσει. Σ’ ένα σημείο γράφει:

Εφευρέσεις


ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΟΣ



Κολ.β:9-10 διότι εν αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της θεότητος σωματικώς, και είσθε πλήρεις εν αυτώ, (ΟΧΙ ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ) όστις είναι η κεφαλή πάσης αρχής και εξουσίας,


Αυτά τα εδάφια αποδεικνύουν χωρίς αμφιβολία την θεότητα του Ιησού Χριστού. Τώρα το μόνο που χρειάζεται να κάνει κάθε τριαδικός, είναι να πιστέψει σε ό, τι ο Ιησούς είπε όσον αφορά στην θεότητα που ήταν μέσα Του. Ο Ιησούς είπε ότι είναι «ο Πατήρ ο μένων εν εμοί» (Ιωάν.ιδ:10) και όχι ένας ξεχωριστός θεός υιός.


Κ α λ η μ έ ρ α


Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Βιβλικός Χριστιανισμός και ορθολογιστικός σκεπτικισμός (8)



7. Ο Θεός πατέρας και μητέρα; Ενστάσεις για την ανθρωπομορφική γλώσσα της Βίβλου

Οι αντι-σεξιστές όμως και οι φεμινιστικοί κύκλοι επιμένουν. Γιατί, ρωτούν, ο Θεός της Βίβλου αναφέρεται ως «θεός» αρσενικού γένους; Είναι ο «θεός» γένους αρσενικού; Έχει ανδρικά χαρακτηριστικά; Γιατί θεός, κι όχι θεά ή καλύτερα θείον ον; Γιατί «πατέρας» κι όχι, «πατέρας και μητέρα»; Δεν αποτελεί αυτό σεξιστική διάκριση; Επιπλέον ο Θεός στην Παλαιά Διαθήκη ιδιαίτερα, δεν περιγράφεται ως ανδρείος πολεμιστής (Έξ. 15:3-7), αρρενωπός δεσπότης, κυρίαρχος έως τύραννος, που σαν Ανατολίτης (sic) άρχοντας, διατάσσει και υποδουλώνει ανθρώπους και λαούς στο θέλημά του; Τι νόημα έχουν αυτές οι εκφράσεις για το θείο ον;

Εφευρέσεις


ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (11)

ΙΙΙ. Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ

Α. Ο Χριστός θα δοξαστεί στους αγίους

Ο σκοπός του Ευαγγελίου του Ιησού Χριστού είναι να οδηγήσει τον άνθρωπο ώστε να γίνει - πνευματικά - κατά την ομοίωση του Χριστού, έτσι ώστε η ομορφιά του Χριστού να φανερώνεται στη ζωή του. Ο Ιησούς αλλάζει και μεταμορφώνει ζωές, φέρνοντάς τις από το σκοτάδι στο θαυμαστό Του φως. Ό Ιησούς κατοικεί στην καρδιά του ανθρώπου και τον μετατρέπει σ’ ένα νέο κτίσμα εν Χριστώ Ιησού. Ο Κύριος δοξάζεται σ’ αυτή την πλήρη αλλαγή της ζωής του ανθρώπου. Αλλάζουν οι ιδέες, η συμπεριφορά, ο δρόμος της ζωής είναι τώρα στο σύνολό του καινούριος.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Γιατί θα πρέπει να περιμένουμε δοκιμασίες

Η σύγχρονη κουλτούρα, διακατέχεται από ναρκισσισμό. Και η εκκλησία δεν είναι άτρωτη από αυτόν τον ιό. Σήμερα, ο τρόπος ζωής και οι επιθυμίες πολλών χριστιανών, συχνά δεν έχουν καμία αξιόλογη διαφορά από εκείνο των μη-χριστιανών γειτόνων ή συνεργατών.

Από κάποια στιγμή και μετά, κατά τη διάρκεια της τελευταίας 25ετίας, έγινε πολύ κοινό να σταματήσει το κήρυγμα του ευαγγελίου που απευθυνόταν στις πραγματικές πνευματικές ανάγκες των ανθρώπων και να επικεντρωθεί στα θέλω και τις επιθυμίες των εκκλησιασμάτων. Αντί να φαίνεται η ζωή της πρώτης εκκλησίας, αυτό που αντανακλάται στη ζωή των σύγχρονων χριστιανών είναι ένας αγώνας διαφήμισης, προβολής επιτυχίας, ανταγωνισμού, κτλ.

Εφευρέσεις


Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ



Εμείς δεν διδάσκουμε ο Πατέρας «είναι» ο γιος, αλλά ότι ο Πατέρας είναι «μέσα» στον γιο. Σας παρακαλούμε καταλάβετέ το.

Πώς μπορούν οι τριαδικοί να ισχυρίζονται ειλικρινά, ότι ο «Πατέρας Θεός» ποτέ δεν αναφέρεται σαν Ιησούς στην Καινή Διαθήκη; Λοιπόν, πρώτα θα πρέπει να εξηγήσουν που είναι το λάθος με τις αναφορές της Παλαιάς Διαθήκης. Ποιο είναι το πρόβλημα με το Ης.θ:6; Αυτή είναι μία σαφής αναφορά της Παλαιάς Διαθήκης όπου ο Θεός ονομάζεται πατέρας αναφορικά με το γιο Του. Εδώ ο Ησαΐας λέει ότι ο Ιησούς είναι ο Πατέρας. Αυτό δεν είναι ένα θανάσιμο πλήγμα στην θεωρία, ότι ο Υιός είναι ξεχωριστό πρόσωπο, αιώνια διακριτό από τον Πατέρα; Η Καινή Διαθήκη επισφραγίζει αυτό το γεγονός (Ιωάν.ι:30, ιδ:9-19, Κολ.β:9, Α’ Ιωάν.ε:20).

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ (10)

ΙΙ. Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ

Α. Ο ξαφνικός ερχομός του Χριστού.

Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα σ’ αυτούς που πεθαίνουν εν Χριστώ και σ’ αυτούς που πεθαίνουν μέσα στις αμαρτίες τους χωρίς το Χριστό. Ο άγιος του Θεού περιγράφεται σαν κάποιο που κοιμάται και περιμένει τον ήχο της σάλπιγγας για να σηκωθεί στη νέα ζωή. Ο Χριστιανός ζει και πεθαίνει με την ελπίδα του ερχομού του Κυρίου, αλλά ο αμαρτωλός ζει και πεθαίνει χωρίς ελπίδα. Εξαιτίας αυτού, ζει μια ζωή απόγνωσης και απελπισίας.