Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019


Θρησκεία ή Χριστός; (1)


Στις μέρες μας ακούγονται πολλές φωνές απ' όλες τις κατευθύνσεις. Ο άνθρωπος βρίσκεται πελαγωμένος μέσα στον κυκεώνα διαφόρων θρησκειών, ιδεολογιών και φιλοσοφιών. Το καθένα απ' αυτά ισχυρίζεται ότι κατέχει την αλήθεια. Εκατομμύρια είναι εκείνοι που, δυστυχώς, ακολουθούν τους παρδαλούς και ανισόρροπους αρχηγούς των διαφόρων ψευτοθρησκειών - τους σύγχρονους «μεσσίες».

Η Εκκλησιαστική «Πράξη» (2)



Το «Πού;» της Διδασκαλίας

Διάφορα ήταν τα σημεία που συναθροίζονταν.

· Στο ανώγειο (Πραξ.α:13, β:1): Εκεί που είχαν μερικές απ' τις πιο όμορφες αναμνήσεις, (το τελευταίο δείπνο τους με τον Κύριο, οι μεταναστάσιμες φανερώσεις του Κυρίου, η κάθοδος του Αγίου Πνεύματος την Πεντηκοστή) χωρίς αμφιβολία συναθροίζονταν αρχικά μέρος της πρώτης εκκλησίας.

·  Στο ιερό & σε αδελφικά σπίτια (Πραξ.β:46, ε:42).

Πού πραγματοποιείται σήμερα η διδασκαλία;

· Σε ευκτήριους οίκους, σαν τοπικές εκκλησίες.

· Σε διάφορες αίθουσες, για ομάδες μαθητείας, κυριακά σχολεία.

· Σε σπίτια, για συμμελέτες.

Κ α λ η μ έ ρ α


Κυριακή 21 Απριλίου 2019


Φλογεροί όφεις



Αριθ.κα:4-6 Και εσηκώθησαν από του όρους Ωρ διά της οδού της Ερυθράς θαλάσσης, διά να περιέλθωσι την γην Εδώμ· και ωλιγοψύχησεν ο λαός εν τη οδώ. Και ελάλησεν ο λαός κατά του Θεού και κατά του Μωϋσέως, λέγοντες, Διά τι ανεβίβασας ημάς εξ Αιγύπτου διά ν' αποθάνωμεν εν τη ερήμω; διότι άρτος δεν είναι και ύδωρ δεν είναι και η ψυχή ημών αηδίασε τον άρτον τούτον, τον ελαφρόν. Και απέστειλεν ο Κύριος επί τον λαόν τους όφεις τους φλογερούς και εδάγκανον τον λαόν, και λαός πολύς εκ του Ισραήλ απέθανε.

Το μάνα, το θαύμα αυτό που ο Θεός έκανε μόνο γι’ αυτό το λαό, ο σαρκικός άνθρωπος το ονομάζει «αηδία».

Δύο θρόνοι




Αποκ.ιγ:2 Και το θηρίον, το οποίον είδον, ήτο όμοιον με πάρδαλιν, και οι πόδες αυτού ως άρκτου, και το στόμα αυτού ως στόμα λέοντος· και έδωκεν εις αυτό ο δράκων την δύναμιν αυτού και τον θρόνον αυτού και εξουσίαν μεγάλην.

Ο δράκων δίνει το θρόνο του στο θηρίο.

Θρόνος σημαίνει βασιλεία, σημαίνει υπήκοοι.

Ματθ.δ:8,9 Πάλιν παραλαμβάνει αυτόν ο διάβολος εις όρος πολύ υψηλόν, και δεικνύει εις αυτόν πάντα τα βασίλεια του κόσμου και την δόξαν αυτών, και λέγει προς αυτόν· Ταύτα πάντα θέλω σοι δώσει, εάν πεσών προσκυνήσης με.
Υποσχέθηκε βασίλεια στον Ιησού!

Κ α λ η μ έ ρ α


Σάββατο 20 Απριλίου 2019


Επισκευή, ανακατασκευή, ενίσχυση


Ο Νεεμίας έκλαψε όταν άκουσε την κατάσταση της Ιερουσαλήμ και των τειχών της. Ήξερε ότι όσο διάστημα τα τείχη ήταν γκρεμισμένα, η Ιερουσαλήμ ήταν ευάλωτη στην επίθεση του εχθρού και σε κατάσταση ντροπής και ατίμωσης. Όταν ανατέθηκε στον Νεεμία η επιχείρηση της επισκευής, ανοικοδόμησης και ενίσχυσης των τειχών δεν είναι παράξενο που οι εχθροί του Ισραήλ δραστηριοποιήθηκαν ώστε να ανακόψουν την πρόοδο και να εμποδίσουν την επιτυχία.

Πολιτικός θυμός




Μερικοί Χριστιανοί νομίζουν ότι το να μιλάς θυμωμένα για την πολιτική είναι δικαιολογημένο.

Επισημαίνουν ότι ο Ιησούς θύμωσε και πέταξε τους αργυραμοιβούς έξω από τον ναό (Ματθ.κα:12), και αποκάλεσε τους Φαρισαίους υποκριτές και τυφλούς οδηγούς (Ματθ.κγ).

Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός ότι: ο Χριστός γνώριζε τα κρυφά κίνητρα και τις μυστικές αμαρτίες κάθε καρδιάς. Καταλάβαινε τα θέματα πλήρως από κάθε άποψη, ειδικά όσο αφορά στην αιωνιότητα. Η γνώση, ο χαρακτήρας, η σοφία και τα συμπεράσματά Του ήταν απόλυτα τέλεια.

Κ α λ η μ έ ρ α


Παρασκευή 19 Απριλίου 2019


Ο Θεός αλλάζει γνώμη;




Η Γραφή λέει ότι ο Θεός δεν αλλάζει γνώμη και λέει επίσης ότι αλλάζει γνώμη.

Ο Θεός δεν αλλάζει γνώμη:

Μαλ.γ:6 Διότι εγώ είμαι ο Κύριος· δεν αλλοιούμαι· διά τούτο σεις, οι υιοί του Ιακώβ, δεν απωλέσθητε.

Ιακ.α:17 Πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον είναι άνωθεν καταβαίνον από του Πατρός των φώτων, εις τον οποίον δεν υπάρχει αλλοίωσις ή σκιά μεταβολής.

Ο δημιουργός Θεός




Αυτό το κείμενο, σκοπό έχει να αναδείξει την μεγαλοσύνη του μεγάλου Θεού και σωτήρα μας Ιησού χριστού.

Θα προσπαθήσουμε η εικόνα που έχουμε για τον Θεό να μεγαλώσει μέσα στις καρδιές μας και να διευρυνθεί η άποψή μας γι’ Αυτόν.

Έτσι, όταν βρισκόμαστε σε ανάγκη και προσευχόμαστε για βοήθεια, να ξέρουμε σε ποιον μιλάμε, άσχετα από τις καταστάσεις που περνάμε..

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 18 Απριλίου 2019


Οι διδασκαλίες των αποστόλων



Ούτως είναι γεγραμμένον, και ούτως έπρεπε να πάθη ο Χριστός, και να αναστηθή εκ νεκρών τη τρίτη ημέρα και να κηρυχθή εν τω ονόματι αυτού μετάνοια και άφεσις αμαρτιών εις πάντα τα έθνη, γινομένης αρχής από Ιερουσαλήμ. Σείς δε είσθε μάρτυρες τούτων. Και ιδού, εγώ αποστέλλω την επαγγελίαν του Πατρός μου εφ' υμάς σεις δε καθίσατε εν τη πόλει Ιερουσαλήμ, εωσού ενδυθήτε δύναμιν εξ ύψους. (Λουκ.κδ:46-49).

Αλλά θέλετε λάβει δύναμιν, όταν επέλθει το Αγιον Πνεύμα εφ' υμάς και θέλετε είσθαι εις εμέ μάρτυρες και εν Ιερουσαλήμ και εν πάση τη Ιουδαία και Σαμαρεία, και έως εσχάτου της γής (Πράξ.α:8).


Είναι αμαρτία;



7 τρόποι για να κρίνεις μια συμπεριφορά που δεν αναφέρεται συγκεκριμένα στη γραφή.

Αν κάτι είναι καταδικαστέο στη Γραφή, είναι λάθος. Αλλά η Βίβλος δεν αναφέρει συγκεκριμένα κάθε μορφή φόνου, υπερηφάνειας, πόθου, κλπ.

Έτσι, εδώ θα δούμε κάποιους τρόπους που μπορούμε να κρίνουμε μια συμπεριφορά που δεν αναφέρεται συγκεκριμένα στη Γραφή:

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 17 Απριλίου 2019


ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ στην εκκλησία



Πώς «έρχεται ταχέως» και πώς σχετίζεται με την επιστροφή του Ιησού.

Η Βίβλος καθαρά αναφέρει ότι η εκκλησία των εσχάτων ημερών θα χαρακτηρίζεται από την αποστασία. Ο Παύλος λέει «διότι δεν θέλει ελθεί η ημέρα εκείνη, εάν δεν έλθη πρώτον η αποστασία και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας» (Β’ Θες.β:3). Ο Ιησούς πρόβλεψε ότι «θέλουσι σκανδαλισθή πολλοί» και ότι «η αγάπη των πολλών θέλει ψυχρανθή» (Ματθ.κδ:10,12).

Το «ψέμα» του Ιωάν.γ:16


Πολλές, αν όχι οι περισσότερες ομολογίες, πιστεύουν και εμπιστεύονται το ψέμα του Ιωάννη γ:16. Ο Σατανάς πολύ συχνά διαστρεβλώνει τις Γραφές σε μια προσπάθεια να ξεγελάσει τους ανθρώπους ώστε να πιστεύουν ότι είναι σωσμένοι, ενώ δεν είναι. 

Β’ Κορ.α:14 Και ουδέν θαυμαστόν· διότι αυτός ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός.  

καλημέρα


Τρίτη 16 Απριλίου 2019


Ποιος είναι ο κωλύων στην Β’ Θες.β:6-7;


 
Βιβλική απάντηση:

Τα εδάφια Β’ Θες.β:3-7 είναι μια προφητεία για το μέλλον. Στο εδ.3 μας λέει ότι ο άνομος θα αποκαλυφθεί κάποια στιγμή στο μέλλον. Το εδ.7 λέει ότι το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται, αλλά κάποια μέρα, ένα άτομο που ονομάζεται «ο ἄνθρωπος τῆς ἀνομίας» στο εδ.3, θα επιτρέπεται τελικά να κάνει ό, τι θέλει. Τα εδ. 6 και 7 λένε ότι ο άνθρωπος της ανομίας θα συγκρατηθεί μέχρι «αυτός που τώρα τον συγκρατεί» να εκβληθεί.


Η Εκκλησιαστική «Πράξη» (1)



Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του βιβλίου των Πράξεων των Αποστόλων, που πρέπει να έχουμε στο νου μας καθώς μελετούμε το Πράξεις β:42, είναι ότι το συγκεκριμένο αυτό βιβλίο είναι το μόνο που ουσιαστικά δεν τελειώνει με ένα «Αμήν!», αλλά συνεχίζει διαχρονικά να...γράφεται! Δεν το εννοώ αυτό φυσικά κυριολεκτικά, αλλά πνευματικά, δια του Αγίου Πνεύματος, στις λαμπρές σελίδες του ουρανού, από το λαό της Διαθήκης, την Εκκλησία!

Το γεγονός αυτό θα πρέπει να μας ενθαρρύνει και κινητοποιήσει για να συμβάλουμε και εμείς, σαν πιστοί κι σαν τοπικές εκκλησιαστικές κοινότητες, στη γενιά μας, στη συγγραφή του μοναδικού αυτού βιβλίου με λαμπρά γράμματα, στην ένδοξη αιώνια Ζωή και Ιστορία του Ουρανού. Διότι, «Ιστορία είναι του Θεού η Ιστορία!»

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 15 Απριλίου 2019



Καλό και κακό


  • Είναι καλύτερο να είσαι καλός παρά κακός, αλλά για να καταφέρεις να είσαι καλός το κόστος είναι τεράστιο.
  • Το Σωστό είναι σωστό, ακόμα κι αν όλοι είναι εναντίον του, και το Άδικο είναι άδικο, ακόμα κι αν όλοι είναι υπέρ του.
  • Όποτε διαλέγεις το λιγότερο κακό από δυο κακά, να θυμάσαι ότι παραμένει κακό.

Προσέξτε τις διδασκαλίες της υπερ-χάρης



Αν δεν έχεις ακούσει το όνομα «υπερ-χάρη», μάλλον έχεις ακούσει μερικά από τα λάθη αυτής της διδασκαλίας.

Είναι η διδασκαλία του «να αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου» με τις παρακάτω πεποιθήσεις: (1)

1. Ο Θεός συγχωρεί τις αμαρτίες μου από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, έτσι εγώ δεν χρειάζεται να μετανοήσω.

2. Όταν ο Θεός με κοιτάζει, βλέπει τη δικαιοσύνη του Χριστού, όχι τις δικές μου αμαρτίες.