Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ



ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ


ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σ’ αυτό το κεφάλαιο θα δούμε την έκχυση της πέμπτης πληγής πάνω στη γη, που είναι η πέμπτη σάλπιγγα και το πρώτο ουαί. Σ’ αυτή την πληγή ανοίγεται το φρέαρ της αβύσσου και εξέρχονται ακρίδες πάνω στη γη με εξουσία να βλάψουν και να βασανίσουν τους ανθρώπους πέντε μήνες. Οι ακρίδες αυτές συμβολίζουν δαιμόνια.

Θα δούμε ακόμα την έκτη πληγή, που είναι το δεύτερο ουαί. Σ’ αυτή την πληγή λύνονται οι 4 άγγελοι με εξουσία να θανατώσουν το 1/3 των ανθρώπων. Θα δούμε τι συμβολίζουν αυτοί οι 4 άγγελοι.

Στο τέλος της 6ης σάλπιγγας γίνεται η μάχη του Αρμαγεδδώνα.

Κ α λ η μ έ ρ α


Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015


ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ;


Μερικοί Χριστιανοί πιστεύουν ότι μπορούν να δίνουν χρήματα όπως εκείνοι προαιρούνται στις καρδιές τους (Β’Κορ.θ:7). Αυτή η αρχή ισχύει, όμως, πολλοί από εκείνους που προσφεύγουν σ’ αυτό το εδάφιο ποτέ δεν προαιρούνται να δώσουν μέχρι και 10% . Αντίθετα, προσπαθούν να ξεφύγουν, να αποφύγουν, ή να γλιτώσουν το δέκατο, το μέτρο που ο Θεός καθιέρωσε.

Πόσο μεγάλη αλήθεια!!!



Η διδασκαλία της Καινής Διαθήκης.



Ο τρόπος ντυσίματος της γυναίκας της Παλαιάς Διαθήκης χρησιμοποιείται από τον απόστολο Πέτρο σαν παράδειγμα για το σωστό ντύσιμο των γυναικών της Καινής Διαθήκης (Α’ Πετρ.γ:5). Ξέρουμε ότι οι άγιες γυναίκες της Π.Δ. υπάκουαν στο Δευτ.κβ:5 κι έτσι ο Πέτρος είναι σίγουρος ότι αυτό ισχύει και για σήμερα.

Κ α λ η μ έ ρ α


Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Είμαστε πολίτες της Βασιλείας του Θεού.


«Κληρονόμοι μεν Θεού, συγκληρονόμοι δε Χριστού» (Ρωμ.η:17).
«Τώρα είμεθα τέκνα Θεού» (Α' Ιωάν.γ:2).
«Ανεγεννήθητε ουχί εκ φθαρτού σπέρματος αλλά αφθάρτου, δια του λόγου του Θεού» (Α' Πέτρ.α:23)
«Τό γεγεννημένον εκ τής σαρκός είναι σάρξ καί τό γεγεννημένον εκ τού Πνεύματος είναι πνεύμα» (Ιωάν.γ:6).
«ίνα διά τούτων γείνητε κοινωνοί θείας φύσεως, αποφυγόντες τήν εν τώ κόσμω υπάρχουσαν διά τής επιθυμίας διαφθοράν» (Β' Πέτρ.α:4).
«διότι αγάπη τού Θεού είναι εκκεχυμένη εν ταίς καρδίαις ημών διά Πνεύματος  Αγίου τού δοθέντος εις ημάς» (Ρωμ.ε:5) .
«διότι μεγαλήτερος είναι εκείνος όστις είναι εν υμίν παρά όστις είναι εν τώ κόσμω» (Α' Ιωάν.δ:4).
«Εν τώ ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια» (Μάρκ.ις:17).



Αλήθεια και Ψέμα


Από πολύ παλιά μέχρι σήμερα το μέλλον υπήρξε αντικείμενο έρευνας και γόνιμου ενδιαφέροντος. Μόνο αυτό από τις τρεις διαστάσεις του χρόνου - παρελθόν, παρόν, μέλλον - που μέσα τους κινείται και ξοδεύεται όλη η ζωή μας, ερέθιζε και ερεθίζει τη φαντασία του ανθρώπου καταναλώνοντας όλη την ικμάδα των ενδιαφερόντων του. Γεννιέται ο άνθρωπος και τα μάτια του είναι στυλωμένα στο μέλλον. Όλη του τη ζωή   αγωνίζεται και δαπανιέται για το μέλλον το δικό του, των παιδιών του, δεν έχει σημασία, και στο τέλος όταν η αχόρταγη νεροφίδα του έχει ρουφήξει όλο το βιός, πεθαίνει με τη στιφή απογοήτευση πως κάποιος τον ξεγέλασε, πως δεν κατάφερε να πατήσει τις κορφές των ονείρων του, πως κάποιος αλύπητα του στερεί το μέλλον, του κλέβει τη ζωή με ένα δεσποτικό «πάμε, αρκετά μέχρις εδώ», ή κάτι παρόμοιο.

Νηπιοβαπτισμός.

Όπως είδαμε μέχρι τώρα, ο νηπιοβαπτισμός δεν είναι έγκυρος κι ούτε πρόκειται ποτέ να αναγνωριστεί, εφόσον το μωρό δεν έχει συνείδηση πίστης. Μερικοί λένε ότι ο Θεός δίνει πίστη στο νήπιο, προκειμένου να νομιμοποιήσουν το βάπτισμα. Ωστόσο, εφόσον ο Θεός είναι η απόλυτη πηγή της πίστης, ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος όσο αφορά στη χρήση αυτής της πίστης, έχοντας την ελευθερία της εκλογής να κάνει κάτι ή να μην το κάνει. Σώζουσα πίστη είναι η συνειδητή και εκούσια ανταπόκριση στο Θεό. Η Βίβλος όταν μιλάει για βάπτισμα, αναφέρεται μόνο σε πιστούς (Μάρκ.ις:16, Πράξ.η:37) και σε όσους έχουν μετανοήσει (Λουκ.γ:8, Πράξ.β:38). Τα μωρά δεν μπορούν ούτε να πιστέψουν ούτε να μετανοήσουν, αλλά ούτε υπάρχουν παραδείγματα νηπιοβαπτισμού μέσα στο λόγο του Θεού.

Κ α λ η μ έ ρ α


Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Καληνύχτα


Η αιτία


'Έχουμε μάθει να αναζητούμε την αιτία. Καταφεύγουμε σ’ αυτήν όταν νιώθουμε συντριμμένοι κάτω από το βάρος των γεγονότων γύρω μας, των εξελίξεων που παρακολουθούμε. Σαν να ελπίζουμε πως γυρίζοντας πίσω και ανακαλύπτοντας την αιτία, ίσως μαζί μ’ αυτή διαφανεί και κάποια κερκόπορτα διαφυγής και σωτηρίας από την επερχόμενη κρίση. Μέσα στο λόγο του Θεού που μελετούμε, γιατί τον πιστεύουμε και τον ζούμε, είναι όλα τόσο εύστοχα και διάφανα δοσμένα, που δεν χωρά καμία συζήτηση. Υπάρχει φως έντονο, πηγαίο για κάθε μας γνήσια εκζήτηση και προβληματισμό.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ



Αποκ.η:13  Και είδον, και ήκουσα ένα άγγελον πετώμενον εις το μεσουράνημα, όστις έλεγε μετά φωνής μεγάλης, Ουαί, ουαί, ουαί εις τους κατοικούντας επί της γης, δια τας λοιπάς φωνάς της σάλπιγγος των τριών αγγέλων των μελλόντων να σαλπίσωσι.

Οι πρώτοι άγγελοι έχουν ήδη σαλπίσει και οι πρώτες 4 πληγές από τις 7 έχουν ήδη λάβει χώρα. Τώρα πρόκειται να εκχυθούν οι υπόλοιπες 3 πληγές, που είναι οι τρομερότερες για τους κατοίκους της γης.

Smart phones


Βιομετρικές υπογραφές ακόμη και για τους χειρούργους στο μέλλον

Τα ρομπότ αναμένεται να γίνουν πολύ πιο ευρέως διαδεδομένα τα επόμενα χρόνια. Ήδη, έχουν γίνει λίγες πειραματικές τηλε-χειρουργικές επεμβάσεις, όπου ο χειρουργός βρίσκεται σε άλλο χώρο και το ρομπότ αναλαμβάνει την τεχνική δουλειά, δεχόμενο συνεχώς οδηγίες.


Προς το παρόν, τα ρομπότ χρησιμοποιούνται συνήθως στα χειρουργεία παρουσία του γιατρού στον ίδιο χώρο, αλλά όσο περνάνε τα χρόνια, η τάση θα είναι οι γιατροί να απομακρύνονται από το χειρουργικό τραπέζι. Κατά συνέπεια, ανακύπτει το κρίσιμο ζήτημα της ασφάλειας των ρομποτικών επεμβάσεων, στο μέτρο που αυτές θα γίνονται μέσω διαδικτυακής σύνδεσης.

καλημέρα


Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Καληνύχτα


ΟΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ



Βρισκόμασταν πάλι σε προεκλογική περίοδο. Και δεν υπάρχει Έλληνας - που οι διαγραφόμενες πολιτικές εξελίξεις, να τον αφήνουν αδιάφορο. Το δημοψήφισμα που έγινε σφραγίζει την πορεία της χώρας μας, για πολλά ή λίγα χρόνια. Η πατρίδα μας βρίσκεται ξανά σε σταυροδρόμι κι η ψήφος μας την τοποθέτησε σ’ ένα δρόμο. Όλοι πρέπει γνώμονά μας να έχουμε όχι προσωπικές συμπάθειες ή ιδιωτικά συμφέροντα, αλλά την πορεία του έθνους μας στην ειρήνη, την προκοπή και την ασφάλεια.


Όρος Αραράτ - Τουρκία



Ενδείξεις μιας έκτης βάσης στη διπλή έλικα του DNA

Μισό και πλέον αιώνα μετά την ανακάλυψή του, το δεσοξυριβονουκλεϊκό οξύ, περισσότερο γνωστό ως DNA, φαίνεται πως δεν έχει αποκαλύψει όλα τα μυστικά του. Ενδείξεις για την ύπαρξη μιας έκτης χημικής βάσης στο DNA των ευκαρυωτικών οργανισμών δημοσιεύονται στην έγκριτη επιθεώρηση Cell.

Εδώ και δεκαετίες είναι γνωστό ότι η γενετική πληροφορία καταγράφεται στο μόριο DNA με τέσσερα χημικά γράμματα, τις βάσεις Α (αδενίνη), T (θυμίνη), C (κυτοσίνη) και G (γουανίνη), οι οποίες συνδέονται ανά ζεύγη στη διπλή έλικα του DNA.

Smart phones


Τραγικές προεκτάσεις


Ίσως μας είναι τελείως άγνωστο αυτό που θα ονομάσω για να συνεννοηθούμε «μόλυνση του διαστήματος». Ναι, εδώ δεν πρόκειται για νάιλον σακούλες ή για χημικά απόβλητα. Είναι μιας άλλης μορφής μόλυνση, που έχει όμως τις ίδιες τραγικές και σχεδόν άγνωστες στην έκτασή τους συνέπειες.


Το εδάφιο Δευτ.κβ:5 είναι εφαρμόσιμο και σήμερα.



Πολλοί είναι αυτοί που αμφισβητούν αν το εδάφιο αυτό της Π.Δ. είναι εφαρμόσιμο στις μέρες μας. Θα αποδείξουμε πρώτα ότι είναι εφαρμόσιμο και μετά ότι κι άλλα εδάφια επαναλαμβάνουν αυτή τη βασική διδασκαλία.

Κ α λ η μ έ ρ α


Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Καληνύχτα



Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΕΙΝ


Όπως κάθε καλός Ιουδαίος της εποχής του, ο Ιησούς πίστευε και εφάρμοζε τον αποδεκατισμό. Εάν δεν το έκανε, θα παράβαινε το Νόμο που ήρθε να εκπληρώσει, και οι Ιουδαίοι θα είχαν βρει κάτι να Τον κατηγορήσουν. Ο Ιησούς ποτέ δεν κατάργησε το δέκατο σαν μέτρο με το οποίο ο άνθρωπος πρέπει να τιμά το Θεό. Αντίθετα, προσωπικά το ενέκρινε.

Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ «ΦΙ»

Συνηθίσαμε όταν μιλάμε για τις «έσχατες ημέρες», ο νους βασικά να πηγαίνει στην μάχη του Αρμαγεδώνα και στα παρόμοια. Και ψάχνουμε συχνά, για τα' πού, πότε, πώς. Όμως από τη φάση της τούτη η μάχη, ταυτίζεται με ένα συγκεκριμένο τόπο, συμβαίνει μια καθορισμένη στιγμή και δεν είναι οπωσδήποτε κοντά και στο περιβάλλον ζωής κάθε πιστού. 

Συγχώρεση και Άφεση.


Κάποιοι διδάσκουν ότι συγχώρεση και άφεση είναι δύο διαφορετικά γεγονότα, που το πρώτο συμβαίνει όταν κάποιος μετανοεί και το δεύτερο στο βάπτισμα στο νερό. Σύμφωνα μ’ αυτή τη διδασκαλία, στη μετάνοια ο Θεός δέχεται την απολογία του ανθρώπου αποκαθιστώντας τον σε προσωπική σχέση, και στο βάπτισμα αφαιρεί τον κατάλογο και το μισθό των αμαρτιών του παρελθόντος. Ωστόσο, οι δύο αυτές λέξεις χρησιμοποιούνται μέσα στη Γραφή εναλλακτικά.