Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Σάββατο 8 Μαρτίου 2014
Άμ. 5:21-24
Εμίσησα, απεστράφην
τας εορτάς σας, και δεν θέλω οσφρανθή εν ταις πανηγύρεσιν υμών. Εάν μοι προσφέρητε τα ολοκαυτώματα
και τας θυσίας σας, δεν θέλω δεχθή αυτάς και δεν θέλω επιβλέψει εις τας ειρηνικάς
θυσίας των σιτευτών σας. Αφαίρεσον απ' εμού τον ήχον των ωδών
σου, και το άσμα των οργάνων σου δεν θέλω ακούσει. Αλλ' η κρίσις ας καταρρέη ως ύδωρ και
η δικαιοσύνη ως αένναος χείμαρρος.
Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014
Πως μπορείς να κρίνεις ένα προφητικό λόγο
Αν ένα άτομο υποστηρίζει ότι έχει λάβει λόγο Κυρίου για σένα,
το πρώτο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να «γνωρίζης τους όσοι κοπιάζουσι μεταξύ σας και είναι προεστώτές σας εν
Κυρίω και σας νουθετούσι» (Α’ Θεσ.ε:12).
Είναι το άτομο αυτό σεβαστό στην εκκλησία και στο σώμα του
Χριστού, ή είναι αυτός/η ένας επαναστάτης, ένας χαλαρός αυτόκλητος προφήτης που
άφησε μια εκκλησία με άσχημο τρόπο, επειδή ο «ποιμένας δεν ήταν αρκετά
πνευματικός»;
«χάρις είη υμίν και ειρήνη από Θεού Πατρός ημών και Κυρίου Ιησού Χριστού» (Φιλημ.α:3, Εφες.α:2, Γαλ.α:3)
Είναι αλήθεια ότι έχουμε δύο πρόσωπα, αλλά ο απόστολος Παύλος δεν βλέπει δύο θεούς, ούτε δύο πρόσωπα της τριάδας.
Υπάρχει ένας κανόνας της αρχαίας
Ελληνικής Γραμματικής, που λέει ότι: «Όταν δύο ονόματα
είναι στην ίδια πτώση, συνδέονται με το «και», και το πρώτο όνομα έχει μπροστά
του το οριστικό άρθρο, ενώ το δεύτερο το στερείται, τότε το δεύτερο όνομα
αναφέρεται στο ίδιο πρόσωπο, ή πράγμα, που δηλώνει το πρώτο». Ανάμεσα στα
ονόματα αυτά μπορεί να υπάρχουν επίθετα των ονομάτων, χωρίς να επηρεάζουν τον
κανόνα.
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Ιακώβου (2)
Α.
ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΟΛΗΨΙΑ
Ιάκωβος β:1-7
Φαινομενικά, στην πρώτη Εκκλησία υπήρξε μια
τάση διάκρισης μεταξύ πλούσιου και φτωχού. Ο Ιάκωβος τους επίπληξε γι’ αυτό και
τους έγραφε, ότι δεν μπορούν να ισχυρίζονται, ότι ανήκουν στον Κύριο Ιησού, και
συγχρόνως να δείχνουν προσωποληψία. Ήταν ανάρμοστο από μέρους τους να δείχνουν
προσωποληψία. Σε έναν άνθρωπο με χρυσό δαχτυλίδι και ακριβά ρούχα θα δινόταν
θέση τιμής. Στον φτωχό, με τα κουρελιασμένα ρούχα θα δινόταν η πιο ευτελής
θέση, ή ίσως και να καθόταν πάνω στο πάτωμα. Η λέξη “ρυπαρό” στο εδάφιο 2
σημαίνει “φθαρμένο” ή “κουρελιασμένο”.
ΦΥΛΛΑΔΙΑ - Η μεγάλη απόφασή σου!
Μην αφήσεις την αντιπάθειά σου για τη θρησκεία να σε απομακρύνει απ` τον Ιησού Χριστό!
Στην πραγματικότητα Αυτός ήρθε για να συντρίψει τη θρησκεία!
Στην πραγματικότητα Αυτός ήρθε για να συντρίψει τη θρησκεία!
Δεν
είναι η προσπάθεια των ανθρώπων με την καλή τους ζωή που ευχαριστεί το
Θεό και κερδίζει γι` αυτούς μια θέση στον ουρανό. Είναι ο Θεός που
έρχεται με την αγάπη Του να ψάξει γι` ανθρώπους που είναι χαμένοι,
λέγοντάς τους:
Ελάτε σε μένα κι ας μοιραστούμε τη ζωή μαζί!
Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014
ΠΟΙΗΤΙΚΑ - Το βιβλίο του Εκκλησιαστή
ΤΑ ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
Τα ποιητικά βιβλία είναι: Ιώβ, Ψαλμοί,
Παροιμίες, Εκκλησιαστής, Άσμα Ασμάτων.
Τα βιβλία αυτά ονομάζονται και «Σοφία της Βίβλου».
Η περισσότερη Εβραϊκή ποίηση δεν είναι
πλασμένη από μυθικά πρόσωπα, αλλά από πραγματικά
ιστορικά πρόσωπα, τα οποία παίρνει σαν βάση για να διδάξει.
Λίγη ποίηση συναντούμε και σε άλλα βιβλία,
όπως στον Ησαΐα, το Δευτερονόμιο, τον Αβακούμ, τον Ιούδα κ.τ.λ.
Η ποίηση είναι αυτή που εκφράζει τα
συναισθήματα και τους υψηλούς πνευματικούς τόνους της ψυχής που είναι στραμμένη
μπροστά στο μεγαλείο του Θεού. Αυτή την
έκφραση βλέπουμε μέσα στο βιβλίο του Ιώβ και στους Ψαλμούς. Ο Θεός μας διδάσκει
ότι μπορούμε μέσα στην θλίψη μας να υψώσουμε σ’ Αυτόν ύμνο δοξολογίας και
ευχαριστίας γιατί Αυτός θα μας ελευθερώσει.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ - Η ασφάλεια του Χριστιανού στην ελπίδα
Τα τρία σημαντικότερα πράγματα για την ειρήνη, την ευτυχία και την ευημερία του χριστιανού είναι αναμφισβήτητα η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη που είναι θεία αγάπη (Α’ Κορ.ιγ:13).
Η αγάπη, φυσικά, είναι το σπουδαιότερο, αλλά η ελπίδα
είναι αυτή η εμπιστοσύνη στο Θεό η οποία θα μας βγάλει ασφαλείς μέσα απ’ όλες
τις δυσκολίες, τις δοκιμασίες και τις θλίψεις της ζωής μας. Ο Παύλος λέγει ότι
σωθήκαμε με την ελπίδα (Ρωμ.η:24), αλλά λέγει επίσης ότι αν ελπίζουμε μόνο σ’
αυτή τη ζωή είμαστε ελεεινότεροι απ’ όλους τους ανθρώπους (Α’ Κορ.ιε:19). Η
αξία της ελπίδας στο Θεό είναι ότι φτάνει μέχρι το εσωτερικό του καταπετάσματος
και κρατιέται απ’ την αιώνια ζωή του Θεού (Εβρ.ς:19).
Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014
υπό διωγμό η θεραπεία του καρκίνου..
Εκτός από κάνα δύο τυχαίες εφημερίδες, μιας μικρής πόλης, κάνα δύο αμφισβητήσιμα blogs και ένα μικρό κομμάτι αναφοράς στα νέα του Σαββάτου σε μια μικρή καναδική εκπομπή, κανένα από τα μέσα ενημέρωσης δεν ήταν πρόθυμα να αγγίξουν την είδηση, ότι, για άλλη μια φορά, όλες οι κατηγορίες, ενάντια σε κάποιο γιατρό που έχει κυριολεκτικά και επιτυχώς θεραπεύσει τον καρκίνο σε πολλές περιπτώσεις, απορρίφθηκαν.
Η Εκκλησία είναι σημαντική και πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.
Όλοι προσπαθούμε να κάνουμε ό, τι
θεωρούμε ότι είναι σημαντικό για μας. Παρόλα αυτά, υπάρχουν περιστάσεις που όλους
μας εμποδίζουν... ο βους θέλει πέσει εις
φρέαρ (Λουκ.ιδ:5)... Ωστόσο, αν το βόδι πέφτει στο πηγάδι δύο ή τρεις φορές
τον μήνα, καιρός είναι να πάρεις ένα καινούριο βόδι ή να καλύψεις το πηγάδι.
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η δίκη
Ματθ.κs:57,
κζ:25, Μάρκ.ιδ:53, ιε:19 Λουκ.κβ:66, κγ:24, Ιωάν.ιη:19, ιθ:16
Α. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΔΙΚΗ
Μετά
τη σύλληψη του Ιησού στη Γεθσημανή, τα μέλη του Εβραϊκού συνεδρίου (Σανχεντρίν)
συγκεντρώθηκαν βιαστικά για να επιβάλλουν την ποινή που είχαν ήδη αποφασίσει.
Οι στρατιώτες έφεραν, δίχως καθυστέρηση, τον Ιησού μέσα απ’ τους ήσυχους
δρόμους της πόλης που κοιμόταν στο παλάτι του αρχιερέα Καϊάφα. Ηταν άνθρωπος πονηρός,
χωρίς ηθικές αρχές, φανατικός και σκληρός. Ο Καϊάφας ήταν γαμπρός του Αννα.
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε (Εβρ.α:5-13).
Τίνι γὰρ εἶπεν ποτε τῶν
ἀγγέλων· Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε; καὶ πάλιν, Ἐγὼ ἔσομαι αὐτῷ εἰς
πατέρα, καὶ αὐτὸς ἔσται μοι εἰς υἱόν;. ὅταν δὲ πάλιν εἰσαγάγῃ τὸν πρωτότοκον εἰς
τὴν οἰκουμένην, λέγει, Καὶ προσκυνησάτωσαν αὐτῷ πάντες ἄγγελοι θεοῦ. καὶ πρὸς μὲν
τοὺς ἀγγέλους λέγει, Ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ
πυρὸς φλόγα, πρὸς δὲ τὸν υἱόν, Ὁ θρόνος σου
ὁ θεὸς εἰς τὸν αἰῶνα [τοῦ αἰῶνος], καὶ ἡ ῥάβδος τῆς εὐθύτητος ῥάβδος τῆς βασιλείας
αὐτοῦ· ἠγάπησας δικαιοσύνην καὶ ἐμίσησας ἀνομίαν· διὰ τοῦτο ἔχρισεν σε ὁ θεὸς ὁ
θεός σου ἔλαιον ἀγαλλιάσεως παρὰ τοὺς μετόχους σου. καί, Σὺ κατ' ἀρχάς, κύριε,
τὴν γὴν ἐθεμελίωσας, καὶ ἔργα τῶν χειρῶν σού εἰσιν οἱ οὐρανοί· αὐτοὶ ἀπολοῦνται,
συ δὲ διαμένεις, καὶ πάντες ὡς ἱμάτιον παλαιωθήσονται, καὶ ὡσεὶ περιβόλαιον ἑλίξεις
αὐτούς, ὡς ἱμάτιον καὶ ἀλλαγήσονται· σὺ δὲ ὁ αὐτὸς εἶ καὶ τὰ ἔτη σου οὐκ ἐκλείψουσιν.
πρὸς τίνα δὲ τῶν ἀγγέλων εἴρηκέν ποτε, Κάθου ἐκ δεξιῶν μου, ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς
σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου;.
Ὑιος μου ει συ, ἐγὼ
σήμερον γεγέννηκά σε;
Στο εδάφιο αυτό όπως και στα παρακάτω η θεωρία της τριάδας θέλει να
αποδείξει ότι ο Υιός γεννήθηκε από τον Πατέρα, και είναι συναιώνιος και συνάναρχος
σαν δεύτερο πρόσωπο μέσα στη θεότητα. Πολλοί δε από άγνοια, υποστηρίζουν ότι το
εδάφιο αυτό αναφέρεται στη γέννηση του Χριστού προ πάντων των αιώνων! Φυσικά ο λόγος
του Θεού και πάλι έχει διαφορετική γνώμη και είναι η έξης:
Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Συγκρούσεις μέσα στο γάμο
Σημεία που η σύζυγος μπορεί να παραμελήσει ή να
αποτύχει:
1.
Όταν δεν αναγνωρίζει τον ηγετικό ρόλο του άντρα μέσα στην οικογένεια Η Γραφή λέει ότι
αυτός είναι η κεφαλή και η σύζυγος πρέπει να υπακούει και να υποτάσσεται.
Ο ρόλος της γυναίκας μέσα στην οικογένεια
είναι ρόλος υποταγής στον άντρα της που με την αγάπη του την καλύπτει, την
προστατεύει, την φροντίζει και αγωνίζεται καθημερινά για να τροφοδοτεί το σπίτι
με τα απαραίτητα αγαθά για μια άνετη υλική ζωή σ’ ένα ευχάριστο οικογενειακό
περιβάλλον.
Κυριακή 2 Μαρτίου 2014
Αγιασμός (2)
Ο νόμος και ο φόβος δεν έχουν να κάνουν με τον αγιασμό που μιλάμε.
Για παράδειγμα, ο νόμος, ή ο φόβος να συλληφθεί, μπορεί να κάνουν τον άνθρωπο
να παραμείνει πιστός στη σύζυγό του και να τον εμποδίσουν σε ώρα πειρασμού,
αλλά θα συνεχίσει να είναι πολύ άπιστος στις σκέψεις του, στη στάση του, στη
συμπεριφορά του.
Σάββατο 1 Μαρτίου 2014
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Ιακώβου (1)
Α. ΙΑΚΩΒΟΣ
Δύο από τους μαθητές του Κυρίου
μας είχαν αυτό το όνομα. Ο αδελφός του Ιωάννη, ο Ιάκωβος, ήταν ο γιος του
Ζεβεδαίου. Ήταν ψαράδες, και ζούσαν στην Καπερναούμ. Ο Ιάκωβος ήταν ο
μεγαλύτερος απ' τους δύο αδελφούς επειδή πάντα αναφέρεται πρώτος. Πάντα
βλέπουμε, ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης. Το έτος 44 μ.Χ., αποκεφαλίστηκε από τον
Ηρώδη Αγρύπα τον πρώτο, που σημαίνει ότι ήταν ο πρώτος απόστολος, ο οποίος
μαρτύρησε. Ο άλλος μαθητής που ονομαζόταν Ιάκωβος, ήταν ο γιος του Αλφαίου.
Ήταν ένας από τους αποστόλους, αλλά γνωρίζουμε πολύ λίγα για τη διακονία του.
«αλλ' εαυτόν εκένωσε λαβών δούλου μορφήν…» (Φιλιπ.β:5-11).
Ένα ακόμη εδάφιο που
χρησιμοποιείται εσφαλμένα προκειμένου να υποστηρίξει αυτή τη λάθος διδασκαλία
των δυο (τουλάχιστον) θεών, είναι η περικοπή στους Φιλιπ.β:5-11, που φανερώνει
το φρόνημα του Χριστού Ιησού.
Λένε λοιπόν ότι ο Χριστός ενώ
ήταν στον ουρανό σαν θεός, πριν κατέβη στη γη, άδειασε από τη θεότητα Του,
ταπεινώθηκε, έγινε άνθρωπος, ανέβηκε στο σταυρό και πέθανε για τις αμαρτίες μας.
Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014
«Το χάσμα των γενεών στο φώς της Βίβλου»
Κατηγορούνται σήμερα οι έφηβοι, οι νέοι γενικά, ότι πολύ συχνά με τη στάση, τη ζωή και τη συμπεριφορά τους έρχονται σε οξεία αντίθεση με τους μεγαλύτερους (γονείς, δασκάλους...), ή ακόμα και με την κοινωνία.
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο, είναι αντίθετα πολύ παλιό. Προβλήματα στις σχέσεις των νέων με τους μεγαλύτερους υπήρχαν πάντοτε. Το καινούργιο στην εποχή μας είναι η ένταση με την οποία προβάλλουν- ένταση που όχι σπάνια παίρνει τη μορφή οξείας αντιπαράθεσης· κι αυτό κάνει αισθητή τη διαφορά ανάμεσα στο χθες και το σήμερα, ευαισθητοποιεί το σημερινό άνθρωπο απέναντι στο φαινόμενο και τον ωθεί ν' αναζητήσει τις αιτίες του.
Ερμηνευτικά - 12
Παραλληλισμοί
ιδεών.
Η απόκτηση ολοκληρωμένων και συγκεκριμένων
γνώσεων μέσα από ένα κείμενο ή απ’ τις διηγήσεις και τα γεγονότα που αυτό περιλαμβάνει καθώς κι από επεξηγηματικά
μέρη της Γραφής, τα οποία συγγενεύουν με το αμφίβολο ή σκοτεινό κείμενο που μας
ενδιαφέρει, λέγεται “παραλληλισμός ιδεών”.
Παραδείγματα:
·
Κατά
το δείπνο του Κυρίου, ο Ιησούς έδωσε το ποτήρι στους μαθητές του και είπε: “Πίετε εξ’ αυτού πάντες”. Στην αγγλική
μετάφραση αυτής της Γραφής λέει: “Drink
ye all of it” το οποίο όμως δεν
εννοεί “Drink all the wine”! Σήμερα η καθολική εκκλησία στηρίζεται ακριβώς
εδώ για να δικαιολογήσει τη συμμετοχή των κληρικών στο κρασί, ενώ οι λαϊκοί παίρνουν
μόνο ψωμί. Εφαρμόζοντας όμως τους παραλληλισμούς ιδεών βλέπουμε ότι στην Α’
Κορ.ια:22-29 είναι πολύ καθαρό ότι ο
οίνος κι ο άρτος είναι για όλους τους πιστούς.
Ιδού, έγεινεν ο Αδάμ ως εις εξ ημών
Γένεση γ:22 «Και είπε Κύριος ο Θεός, Ιδού, έγεινεν ο Αδάμ ως εις εξ ημών, εις το γινώσκειν το καλόν και το κακόν· και τώρα μήπως εκτείνη την χείρα αυτού, και λάβη και από του ξύλου της ζωής, και φάγη, και ζήση αιωνίως»
Αυτό είναι το δεύτερο κατά σειρά εδάφιο από
τη Γένεση, που πολυχρησιμοποιείται σαν απόδειξη της τριάδας.
Λένε λοιπόν ότι η προσωπική αντωνυμία
«ημών» είναι η απόδειξη της τριάδας των προσώπων που κατοικούν μέσα στη
θεότητα.
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014
Aπό ποιά site είναι αδύνατo να σβύσετε τα ηλεκτρονικά σας ίχνη
Δεν είναι λίγοι όσοι έχουν απηυδήσει με τις παρακολουθήσεις των προσωπικών τους στοιχείων στο ίντερνετ και εκφράζουν την επιθυμία να διαγραφούν από τις πολύκροτες βάσεις δεδομένων. Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό;
Την επιθυμία αυτή έρχεται να καλύψει η ιστοσελίδα JustDelete.me που παρέχει άμεσα λίνκς για όλες τις υπηρεσίες από τις οποίες θα ήθελε να διαγραφεί κανείς. Μάλιστα οι κατηγορίες είναι αλφαβητικά και χωρίζονται σε τρία επίπεδα: την εύκολη διαγραφή, τη δύσκολη διαγραφή και την αδύνατη διαγραφή.
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014
Κύριος ο Θεός απέστειλεν εμέ και το πνεύμα αυτού
«Πλησιάσατε προς εμέ, ακούσατε τούτο· απ' αρχής δεν ελάλησα εν κρυπτώ·
αφότου έγεινε τούτο, εγώ ήμην εκεί και τώρα Κύριος ο Θεός απέστειλεν
εμέ και το πνεύμα αυτού» (Ησ.μη:16)
ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (17)
ΤΟ ΣΧΙΣΙΜΟ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΠΕΤΑΣΜΑΤΟΣ
Όπως είδαμε, το καταπέτασμα ήταν ένα
εμπόδιο που κρατούσε τον άνθρωπο μακριά από την παρουσία του Θεού, όπως η
αναμάρτητη ανθρώπινη φύση του Χριστού απλά φανέρωνε την τεράστια διαφορά
ανάμεσα στον Άγιο Θεό και τον αμαρτωλό άνθρωπο. Δεν μπορούμε να πλησιάσουμε το
Θεό, απλά επειδή ο Χριστός έζησε τέλεια και αναμάρτητα εδώ στη γη. Η προσέγγιση
της δόξας του Θεού είναι δυνατή επειδή το καταπέτασμα της σάρκας του Ιησού
σχίστηκε, όπως το καταπέτασμα του Ναού. Το σώμα του Χριστού σχίστηκε όταν
πέθανε πάνω στο σταυρό του Γολγοθά. Εφόσον το καταπέτασμα ήταν τόσο γερό που τα
βόδια δεν μπορούσαν να το χωρίσουν, παράλληλα με το γεγονός ότι σχίστηκε από
πάνω προς τα κάτω, μας δίνει το δικαίωμα να πιστεύουμε ότι ήταν μια καθαρή
ενέργεια του Θεού.
ο Π.Ο.Υ. αναστέλλει το 5απλό εμβόλιο , αφού σκότωσε 26 παιδιά
Σύμφωνα με αναφορές, τουλάχιστον 26 παιδιά έχασαν τη ζωή
τους και πολλά περισσότερα έχουν τραυματιστεί σοβαρά αφότου τους δόθηκε το 5 σε 1 εμβόλιο, Quinvaxem.Οι εφημερίδες ανέφεραν ότι όλα τα θύματα υπέστησαν δυσμενείς
αντιδράσεις συμπεριλαμβανομένων τον πυρετό, έμετο και εμφάνιση μώλωπων σε όλο
τους το σώμα.
Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014
Η οικογένεια κατά το Βιβλικό πρότυπο - Συγκρούσεις μέσα στο γάμο
Σημεία που ο σύζυγος μπορεί να παραμελήσει ή να
αποτύχει:
1.
Όταν δεν είναι ο πνευματικός οδηγός μέσα στο σπίτι.
Μερικοί άντρες
ασκούν ανεύθυνη αρχηγία Ο άντρας είναι ο πνευματικός ηγέτης του σπιτιού. Αυτός
είναι ο υπεύθυνος για τις οικογενειακές αποφάσεις. Είναι αυτός που θα οδηγεί
την προσευχή, που θα διαβάσει το λόγο του Θεού κάθε μέρα. Ο άνδρας θα οδηγήσει
την οικογένεια σε προσευχή όταν υπάρχει ανάγκη και θ’ αποφασίσει για μέρες
αφιέρωσης (νηστείας). Αυτός πρέπει να είναι η πηγή της πίστης μέσα στην
οικογένεια. Κι όταν συμβαίνει αυτό, τότε το σπίτι θα είναι ένα σπίτι
πίστης!
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - β:9
Οίδα σου την θλίψιν και την πτωχείαν, αλλά πλούσιος εί, και την βλασφημίαν εκ των λεγόντων Ιουδαίους είναι εαυτούς, και ουκ εισίν αλλά συναγωγή του Σατανά.
Ο Ιησούς λέει
στους Σμυρναίους Οίδα σου την θλίψιν και
την πτωχείαν
1) Θλίψη και πτώχεια
γιατί ζούσαν κυνηγημένοι στις κατακόμβες. Πολλούς έπιαναν και τους έκαιγαν,
τους έριχναν στα λιοντάρια, τους πουλούσαν σκλάβους, τους ατίμαζαν για την
πίστη τους, τους σκότωναν.
«και τώρα δόξασόν με συ, Πάτερ, πλησίον σου με την δόξαν, την οποίαν είχον παρά σοι πριν γείνη ο κόσμος» (Ιωάν.ιζ:5).
Εδώ, η θεωρία της τριάδας, βλέπει
τον προϋπάρχοντα «θεό Υιό». Λένε δε ότι αυτή είναι μια καταφανής ομολογία του
ίδιου του Χριστού για την προΰπαρξη Του δίπλα στον Πατέρα.
Ας δούμε το εδάφιο αυτό από το
κριτικό κείμενο: «καὶ νῦν δόξασον με σύ,
πάτερ, παρὰ σεαυτῷ τῇ δοξῇ ᾗ εἶχον πρὸ τοῦ τὸν κόσμον εἶναι παρὰ σοί».
Ενενήντα πόλεις και χωριά στο δίκτυο «Ελληνικά Ολοκαυτώματα»
Μαζεύουν στοιχεία και μαρτυρίες. Συλλέγουν λέξη τη λέξη αναμνήσεις από τη ναζιστική θηριωδία στην Ελλάδα που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους γυναικόπαιδα, αντιστασιακοί και πατριώτες.
Μαρτυρικές μνήμες
Στο χωριό Σοκαράς της Κρήτης έχουν να λένε για τις μαρτυρίες που περιλαμβάνει στο βιβλίο του ο φιλόλογος Σήφης Κοσόγλου με τίτλο «Τη 17η Αυγούστου, ετυφεκίσθημεν, ελεηλατήθημεν και εδιώχθημεν υπό των Γερμανών».
Μαρτυρικές μνήμες
Στο χωριό Σοκαράς της Κρήτης έχουν να λένε για τις μαρτυρίες που περιλαμβάνει στο βιβλίο του ο φιλόλογος Σήφης Κοσόγλου με τίτλο «Τη 17η Αυγούστου, ετυφεκίσθημεν, ελεηλατήθημεν και εδιώχθημεν υπό των Γερμανών».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)