Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ (10) - Προβλήματα της θεωρίας της τριάδας


ΠΡΟΒΛΗΜΑ 20.  Η τριαδική διδασκαλία δεν είναι αποστολική

Οι τριαδικοί αξιώνουν ότι οι απόστολοι του Χριστού πίστευαν και δίδαξαν την διδασκαλία της Τριάδας κατά τον πρώτο αιώνα. Οι πιο πολλοί παραδέχονται ότι το δόγμα αυτό δεν ήταν γνωστό στον καιρό της Π.Δ. αλλά δέχονται ότι αποκαλύφθηκε στην αποστολική εκκλησία. Πιστεύοντας ότι η Κ.Δ. περιέχει αυτή την διδασκαλία, οι τριαδικοί ισχυρίζονται ότι το τριαδικό δόγμα είναι η αληθινή αποστολική διδασκαλία του Θεού που εγκαθιδρύθηκε στην εκκλησία από τους 12 αποστόλους.

Η ιστορία όμως αποδεικνύει ότι η διδασκαλία της Τριάδας δεν είναι αποστολική. Δεν υπήρχε τον πρώτο αιώνα (με εξαίρεση τις ειδωλολατρικές τριάδες). Το δόγμα της Τριάδας ήταν μια σταδιακή εξέλιξη αυτού που βαθμιαία δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια του τρίτου με πέμπτο αιώνα. Είναι αδύνατον η αποστολική εκκλησία να δίδαξε ένα δόγμα, το οποίο για πρώτη φορά διαμορφώθηκε αρκετούς αιώνες μετά την μεταποστολική εποχή σαν αποτέλεσμα συμβιβασμού και εξέλιξης. 

Παρακάτω υπάρχουν αρκετές παραπομπές από τριαδικές πηγές οι οποίες παραδέχονται ότι η διδασκαλία της τριάδας δεν ήταν αποστολική, αλλά ήταν το αποτέλεσμα εξέλιξης πολλών αιώνων.

Το σπίτι σου


Ήταν έξι μέρες πριν από το Πάσχα, όταν ο Χριστός πήγε για τελευταία φορά στη Bηθανία. Μπροστά Του πρόβαλλε ήδη ο σταυρός. Στη Bηθανία υπήρχε ένα σπίτι πολύ αγαπητό στο Χριστό. Ήταν το σπίτι του Λάζαρου, της Μάρθας, της Μαρίας. Επίγειος ουρανός θα ήταν το σπίτι αυτό.
Αν ο Χρι­στός ερχόταν στην πόλη σου, άραγε θα διάλεγε το δικό σου σπίτι για να μείνει; Τι είδους σπίτι έχεις; Αν είναι επί­γεια κόλαση, μήπως αυτό οφείλεται στη δική σου συμπεριφορά; Ο διάβολος ποτέ δεν παραδέχτηκε ότι φταί­ει ο ίδιος. Πάντα οι άλλοι φταίνε. Πάρε το απόφαση. Αντι­μετώπισε την πραγματικότητα. Το σπίτι σου είναι ό,τι εί­ναι, γιατί εσύ είσαι ό,τι είσαι.

Τετέλεσται


Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Προσωπικές επιλογές


ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ (9) - Προβλήματα της θεωρίας της τριάδας




ΠΡΟΒΛΗΜΑ 15.  Οι τριαδικοί δεν μπορούν να προσδιορίσουν τον Γιάχβε

Είναι αδύνατον για τους τριαδικούς να δώσουν μια ολοκληρωμένη απάντηση στην ερώτηση «Ποιος ακριβώς, είναι ο Γιάχβε;»

Όλες οι πιθανές απαντήσεις κινούνται μέσα στα πλαίσια των αντιφάσεων της τριαδικής διδασκαλίας ως προς τη Βίβλο. Το μόνο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το δόγμα της τριάδας είναι εξωβιβλικό.

Στην πραγματικότητα, τέσσερις είναι οι μόνες πιθανές απαντήσεις που μπορεί να δώσουν οι τριαδικοί στην ερώτηση «Ποιος είναι ο Γιάχβε;» Ή θα είναι το πρώτο ή το δεύτερο ή το τρίτο πρόσωπο της τριάδας ή, αλλιώς, θα είναι το όνομα του συνόλου της θεότητας. Οι ίδιοι βρίσκονται σε δύσκολη θέση γιατί δεν υπάρχουν άλλες απαντήσεις, κι αυτές οι τέσσερις θέσεις τους έρχονται σε αντίθεση με τη Βίβλο.

Ο Γιάχβε δεν μπορεί να είναι μόνο ο Πατήρ για δύο λόγους.

·      Πρώτον: Ησ.μγ:11 λέει ότι ο Γιάχβε είναι ο μόνος σωτήρας. Αν ο Γιάχβε είναι ο Πατήρ, τότε μόνο ο Πατέρας είναι σωτήρας του ανθρώπου, και ο Υιός δεν είναι σωτήρας μας. Αυτό έρχεται σε αντίφαση με το Ιωάν.δ:42, Φιλιπ.γ:20, Α΄Ιωάν.δ:14.
·      Δεύτερον: αν ο Γιάχβε είναι ο Πατέρας, τότε ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα δεν είναι θεοί, διότι κανείς άλλος εκτός από τον Γιάχβε δεν είναι Θεός. (Ησ.μγ:10,11, μδ:6,8, με:5,21,22, μς:5,9)

Ο Γιάχβε δεν μπορεί να είναι μόνο ο Υιός για 3 λόγους.

·      Πρώτο: ο Γιάχβε είναι φανερό ότι διαφέρει από τον Υιό (Ψαλμ.β:7, Εβρ.α:5)
·      Δεύτερο: ο Γιάχβε αναφέρεται ότι είναι ο Πατέρας όλων (Δευτ.λβ:6, Ησ.ξγ:16, ξδ:8, Ιερ.γ:16,19, λα:7,9, Μαλαχ.β:10) και ο Πατέρας του Χριστού (Β΄Σαμ.ζ:8,14, Ψαλμ.β:7, πθ:18,19,26) και
·      Τρίτο: μόνο ο Γιάχβε είναι Θεός, οπότε ο Πατέρας και το Άγιο Πνεύμα δεν μπορούν να είναι θεία πρόσωπα.

Ο Γιάχβε δεν μπορεί να είναι μόνο το Άγιο Πνεύμα για τρεις λόγους. 
·      Πρώτο: ο Γιάχβε είναι ο παντοδύναμος Θεός (Ψαλμ.ν:1, Ησ.ι:20,21) όμως αυτός ο τίτλος δίνεται στον Υιό και τον αιώνιο Πατέρα (Ησ.θ:6)
·      Δεύτερο, γιατί ο Γιάχβε είναι ο Πατέρας, και
·      Τρίτο: επειδή ο Γιάχβε μόνο είναι Θεός (εννοώντας ότι ο Πατέρας και ο Υιός δεν είναι)

..και για όσους/ες πιστεύουν ότι η διέξοδος είναι η επιστροφή στις οικιακές καλλιέργειες..

Ψηφίστηκε ο νόμος S510 στην Αμερική που απαγορεύει την οικιακή κηπουρική.

Οι πολυεθνικές, με τις ευλογίες της κυβέρνησης των ΗΠΑ, περνούν νόμο απαγόρευσης και ωθούν στην πείνα μικροκαλλιεργητές και ιδιώτες, απαγορεύοντας τη διατήρηση και φύτευση σπόρων σε λαχανόκηπους στα σπίτια. 

Αν κρίνουμε από τη στροφή που έκαναν χιλιάδες νοικοκυριά και εδώ στην Ελλάδα, που λόγω της κρίσης άρχισαν να φυτεύουν είδη πρώτης ανάγκης και λαχανικά ώστε να μπορούν να επιβιώσουν, κατανοούμε και το μέγεθος της απανθρωπιάς των πολυεθνικών που προκειμένου να ελέγξουν την ανθρωπότητα μέσω του ελέγχου της τροφής, προωθούν τέτοιες απαγορευτικές νομοθεσίες. Ο νόμος S510 είναι μόνο ένα μέρος από την προώθηση του λεγόμενου κώδικα αλιμεντάριους.

ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - Η αρχή των ιεραποστολών



Πράξ.ιγ:1-4

Α.   ANTIOXEIA
Η Αντιόχεια της Συρίας ιδρύθηκε το έτος 300 π.Χ. Βρισκόταν πάνω σε μια καμπή του ποταμού Ορόντη περίπου 24 χλμ. μακριά από τη θάλασσα. Στην εκβολή του ποταμού ήταν το λιμάνι της Σελεύκειας, επίνειο της Αντιόχειας.

Πολλοί Ιουδαίοι είχαν εγκατασταθεί στην Αντιόχεια και τους είχε επιτραπεί να έχουν τα ίδια πολιτικά προνόμια με τους Έλληνες.

Όταν ξέσπασε ο διωγμός στην Ιερουσαλήμ, πολλοί χριστιανοί βρήκαν καταφύγιο στην Αντιόχεια. Αμέσως άρχισαν να κηρύττουν το ευαγγέλιο. Στην αρχή κήρυξαν στις συναγωγές και μόνο στους Ιουδαίους, αλλά αργότερα άρχισαν να κηρύττουν στους εθνικούς. Εδώ ιδρύθηκε η πρώτη εθνική εκκλησία και αρχικά εκεί ονομάστηκαν οι πιστοί, χριστιανοί (Πράξ.ια:26). 

Το όνομα «χριστιανός» σημαίνει «σαν το Χριστό», το οποίο προέρχεται από την ελληνική λέξη «Χριστός», που είναι όμοια της εβραϊκής «Μεσσίας» και σημαίνει «χρισμένος».  Η νέα συνάθροιση στην Αντιόχεια ήταν «κόρη» της «μητέρας εκκλησίας» στην Ιερουσαλήμ, αλλά πάρα πολύ γρήγορα αυξήθηκε μέχρι που ξεπέρασε την συνάθροιση της Ιερουσαλήμ σε όραμα και δύναμη, ώστε να γίνει μια «μητέρα εκκλησία» αυτή η ίδια.

Internet

Οι αλλαγές που θα επιφέρει το internet σ’ όλο τον κόσμο κανείς δεν είναι σε θέση να τις προσδιορίσει. Πάντως όλα θα ανατραπούν.

Έχουμε την αίσθηση ότι έρχεται σαν το τσουνάμι που όταν κανείς το πρωτοβλέπει, στην αρχή εντυπωσιάζεται ενθουσιάζεται, χαμογελάει και το φωτογραφίζει χωρίς να ξέρει τι θα γίνει σε λίγο.

Κάπως έτσι εξελίσσεται και το internet.  

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Κάποιος σε αγαπάει και ενδιαφέρεται για σένα...


ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ (8) - Προβλήματα της θεωρίας της τριάδας

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 7.  Δεν μπορεί να υπάρχουν τρία πανταχού παρόντα πρόσωπα του Θεού.

Αν και το σύμβολο της πίστης του Αθανάσιου δεν αναφέρει ιδιαίτερα την πανταχού παρουσία, αυτό μπορεί κανείς να το συμπεράνει από το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Θεού ότι είναι άπειρος. Ακόμα, κάθε τριαδικός πιστεύει ότι ο Πατέρας είναι πανταχού Παρών, ο Υιός είναι πανταχού Παρών, και το Άγιο Πνεύμα είναι πανταχού Παρόν και για να πούμε αυτά που λέει το δόγμα, δεν είναι τρεις πανταχού παρόντες, αλλά Ένας πανταχού Παρών.

Το ουσιαστικό πρόβλημα μ’ αυτό το σημείο της τριαδικής θεολογίας είναι ότι, αν η τριαδική αυτή πρόταση είναι αληθινή, τα τρία πρόσωπα δεν μπορούν να διαχωριστούν το ένα από το άλλο. Αν και τα τρία πρόσωπα είναι πανταχού Παρόντα και εάν είναι άπειρα και με την ίδια υπόσταση (πνεύμα), είναι αδύνατον να διαχωριστούν μεταξύ τους.

Όλα τα πρόσωπα κατέχουν τον ίδιο ακριβώς χώρο, όλα έχουν την ίδια υπόσταση και δεν υπάρχουν όρια για να πει κανείς πού τελειώνει το ένα και πού αρχίζει το άλλο.

Για παράδειγμα, κάποιος δεν θα μπορούσε να μετακινηθεί από τη φυσική περιοχή στην οποία βρίσκεται ο Θεός Πατέρας, στη φυσική περιοχή που βρίσκεται ο Θεός Υιός αφού και ο Πατήρ και ο Υιός είναι πανταχού Παρόντες. Ακριβώς επειδή είναι και οι δύο πνεύματα, δεν υπάρχει διαχωρισμός της υπόστασής τους, είτε στον ένα είτε στον άλλο.

Όταν φθάσουμε σ’ αυτό το λογικό συμπέρασμα, αυτή η θεολογία πραγματικά καταλήγει στην ιδέα μόνο ενός απείρου, πανταχού Παρόντος πνεύματος μέσα στο οποίο δεν υπάρχουν καθόλου διαχωρισμοί!!!

Οι τριαδικοί αντιδρούν υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν διαχωρισμοί, αλλά δεν μπορεί να τους εντοπίσει κανείς, ή ότι τα τρία πρόσωπα είναι «αλληλοεισδύοντα» το ένα στο άλλο. Αλλά η Γραφή πουθενά δεν αναφέρει κάποιον ή κάτι που είναι «αλληλοεισδύων», ούτε αναφέρει ανεξακρίβωτους διαχωρισμούς μεταξύ τριών ξεχωριστών, πανταχού Παρόντων προσώπων.

Η ώρα της αποθάρρυνσης


Α' Βας. ιθ : 1 - 21


Ο Ηλίας είναι, δίχως αμφιβολία, ένας από τους ταπεινούς ήρωες της Αγίας Γραφής. Μην ξεχνάμε όμως πως ήταν βασικά άνθρωπος σαν κι εμάς «ομοιοπαθής». Πέρασε απογοήτευση, κατάθλιψη αποθάρρυνση. Έφτασε κι αυτός σε σημεία οριακά. 

Όποιος μελετά το λόγο του Θεού γνωρίζει πως οι στιγμές αυτές δεν είναι σπάνιες, ακόμη και στους ήρωες της πίστης. Ο Παύλος γράφει για κάποια στιγμή της διακονίας του στην Ασία, Διότι δεν θέλομεν να αγνοήτε, αδελφοί, περί της θλίψεως ημών, ήτις συνέβη εις ημάς εν τη Ασία, ότι καθ' υπερβολήν εστενοχωρήθημεν υπέρ δύναμιν, ώστε απηλπίσθημεν και του ζήν· (Β’ Κορ.α:8).

Δεν είναι περίεργο λοιπόν, που και ο Ηλίας σε κάποιο σημείο φαίνεται να «έπιασε πάτο». Για πολύ καιρό αντιστάθηκε σε αντιξοότητες και δυσκολίες, τώρα όμως, μετά από μια μεγάλη νίκη «απελπίστηκε» και αυτός «από το να ζει». 

Είναι καλό που το κεφάλαιο αυτό συμπεριλαμβάνεται στην Αγία Γραφή. Είναι καλό που όταν ο Θεός χρησιμοποιεί ανθρώπους τους περιγράφει όπως είναι. Δεν κρύβει τις αδυναμίες τους ή τις αμαρτίες τους, τα λάθη τους ή τις απογοητεύσεις τους. Και είναι καλό γιατί μαθαίνουμε τι σημαίνει κάποιος να είναι αυθεντικός. Αυθεντικός σημαίνει πραγματικός, γνήσιος, σημαίνει άνθρωπος σε πορεία, όχι κάποιος άκαμπτος τεχνοκράτης που πάντα κρατά το προσωπείο του αλώβητου, του ατσαλάκωτου χωρίς προβλήματα και αδυναμίες. 

ξύπνησαν μνήμες από το παρελθόν

Επαναλειτουργεί ο ένας από τους αντιδραστήρες του Κοζλοντούι

Επανασυνδέθηκε, το Σάββατο, στο ενεργειακό δίκτυο της Βουλγαρίας, ο ένας από τους δύο αντιδραστήρες στον πυρηνικό σταθμό «Κοζλοντούι», η λειτουργία του οποίου είχε περιοριστεί στο κατώτερο δυνατό επίπεδο ύστερα από βλάβη στο σύστημα ψύξης της τουρμπίνας της μονάδας, το βράδυ της περασμένης Κυριακής.

Σαν συνέπεια της αχρήστευσης μονωτικού στοιχείου σε φλάντζα του ψυκτικού συστήματος της τουρμπογεννήτριας του Πέμπτου αντιδραστήρα άρχισε διαρροή υδρογόνου.

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Βοήθεια!


3.7 εκατομμύρια για ιστοσελίδα της αρχιεπισκοπής μέσω ΕΣΠΑ

Το ποσό των 3.737.000 ευρώ ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει η αρχιεπισκοπή Αθηνών της κρατικής εκκλησίσς μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ για την ανάπτυξη ιστοσελίδας-πλατφόρμας για την οργάνωση του εθελοντισμού. Σύμφωνα με εύστοχο σχόλιο στο Twitter, προφανώς αυτό το site θα κάνει...παπάδες!

Το σκανδαλώδες αυτό έργο περιλαμβάνει και την κατασκευή τηλεματικού κέντρου αξίας 594.327,40 ευρώ καθώς και υποέργα για την ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας οργάνωσης με προϋπολογισμό 2.680.380,09 ευρώ. Σύμφωνα με την Αρχιεπισκοπή σκοπός του έργου είναι η «μετουσίωση της εθελοντικής προσφοράς σε προνοιακό έργο».


Τα σχεδόν 4 εκατομμύρια ευρώ θα μπορούσαν να βοηθήσουν εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, αντί να ξοδεύονται για την «διαχείριση» της "φιλανθρωπίας"..

Υγεία: Όλες οι ερωτήσεις και οι μύθοι για το κάπνισμα


1. Γιατί καπνίζουν οι καπνιστές;
Οι περισσότεροι καπνιστές δεν θυμούνται γιατί άναψαν το πρώτο τους τσιγάρο. Σίγουρα, όμως, για τη συντριπτική πλειοψηφία δεν ήταν η καλύτερη δυνατή εμπειρία. Συνέχισαν, όμως, όπως το έκαναν- και το… κάνουν εκατομμύρια καπνιστές σ’ όλο τον κόσμο. Στο ερώτημα γιατί συνεχίζουν το κάπνισμα, οι πιο συνηθισμένες απαντήσεις που δίνουν οι καπνιστές είναι:

Για να ηρεμήσουν, να ανακουφιστούν, από κάποια συναισθηματική φόρτιση (συγκίνηση): π.χ. όταν έχουν νεύρα, γιατί κάτι δεν έγινε όπως το ήθελαν, όταν κάτι που περιμένουν ματαιώνεται, όταν στενοχωριούνται ή αισθάνονται πίεση κ.λ.π.

Από ευχαρίστηση: π.χ. μετά από κάποια επιτυχία το κάπνισμα τους προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη ευχαρίστηση, το θεωρούν ως μια ανταμοιβή για να γιορτάσουν αυτό που ολοκλήρωσαν με επιτυχία.

Γιατί διασκεδάζει τη μοναξιά και γεμίζει το χρόνο τους: Πολλοί θεωρούν το τσιγάρο μια καλή παρέα, όταν είναι μόνοι τους και δεν έχουν τι να κάνουν.

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Β' Κορινθίους (3)



Β’ Κορινθίους η - ιγ


Α.  Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Γραφική αναφορά: Β’ Κορ. η-θ

1.  Η συνεισφορά για τους φτωχούς αγίους στην Ιερουσαλήμ

Τα κεφάλαια η και θ περιλαμβάνουν οδηγίες για την συνεισφορά προς τους φτωχούς αγίους στην Ιερουσαλήμ. Το αντικείμενο αυτής της χρηματικής αρωγής βρίσκεται σε τέσσερα σημεία στην Καινή Διαθήκη (Α’ Κορ.ις:1-3, Β’ Κορ.η,θ, Ρωμ.ιε:26,27, Πράξ.κδ:17). Η συνεισφορά αυτή είχε αρχίσει τον προηγούμενο χρόνο (Β’ Κορ.η:10). Μάλλον που η εκκλησία της Κορίνθου δεν ήταν ενθουσιασμένη με την χρηματική αυτή αρωγή, και ο Παύλος ασχολήθηκε μ’ αυτή σ’ αυτά τα δυο κεφάλαια. Δεν ήθελε μόνο να βοηθήσει τους αγίους πίσω στην Ιερουσαλήμ, αλλά και να αναπτύξει τη χάρη του δίδειν μεταξύ των εκκλησιών και να εδραιώσει μια κοινωνία μεταξύ τους. Ήξερε, ότι ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχει, ήταν να κινήσει το ενδιαφέρον των αγίων της Μακεδονίας και των άλλων επαρχιών, στο να βοηθήσουν τους αγίους της Παλαιστίνης.

2.  Το παράδειγμα των πιστών στη Μακεδονία

Ο Παύλος μίλησε για την ελευθεριότητα των αγίων στη Μακεδονία.  Είπε, ότι η χάρη του Θεού τους είχε δοθεί. Αυτά που υπήρχαν σε αφθονία στον πλούτο της ελευθεριότητας τους ήταν:

α) η μεγάλη τους δοκιμασία στη θλίψη
β) η άφθονη χαρά τους
γ) η βαθιά φτώχεια τους.

Πώς μπορούν άνθρωποι με βαθιά φτώχεια να δίνουν μεγάλες συνεισφορές; Ο Παύλος δήλωσε, ότι ήταν πρόθυμοι να δίνουν πέρα από την δύναμη τους (υπέρ δύναμιν) (εδάφιο 3). Παρακάλεσαν τον απόστολο Παύλο να δεχθεί την προσφορά τους.  Επιθυμούσαν να έχουν κοινωνία με τους αγίους με το να μοιράζονται τις υλικές περιουσίες τους μαζί τους.  Πρώτα έδωσαν τον εαυτό τους, και μετά όλα όσα είχαν.

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Ιωάννης ιδ:18


ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ (7) - Προβλήματα της θεωρίας της τριάδας


ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1. Ο Θεός είναι ένας και όχι τρεις σε ένα

Η τριαδική δήλωση ότι ο Θεός είναι 3 πρόσωπα έρχεται σε άμεση αντίθεση με τις επαναλαμβανόμενες διακηρύξεις της Βίβλου ότι ο Θεός είναι ΕΙΣ. (Δευτ.ς:4, Μαρκ.ιβ:29,32, Ρωμ.γ:30, Γαλ.γ:20)

Η Βίβλος πουθενά δεν αναφέρει ότι ο Θεός είναι «τρεις», σε καμία περίπτωση. Οι τριαδικοί έχουν προσθέσει την έννοια της Τριάδας ή της τριαδικής ενότητας σε ότι η Βίβλος μας λέει για το Θεό, σε μια προσπάθεια να υποστηρίξουν τη θέση τους.

Ο λόγος του Θεού μας προειδοποιεί να μην προσθέσουμε τίποτα (Δευτ.δ:2, ιβ:32, Παρ.λ:6, Αποκ.κβ:18).


ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2.  Η διδασκαλία της Τριάδας οδηγεί σε παραλογισμό

Η έννοια των 3 προσώπων, τα οποία είναι ένας Θεός είναι λογικά αδύνατη. Αναπόφευκτα οδηγεί σε ένα ή δύο συμπεράσματα που και τα δύο είναι απαράδεκτα, ακόμη και μεταξύ των τριαδικών.
Κατ’ αρχήν, 3 ξεχωριστά πρόσωπα, το καθένα πλήρης και τέλειος Θεός από μόνος του, αποτελούν 3 θεούς, όχι ένα Θεό. Λογικά τότε, η θεωρία της Τριάδας είναι τριθεΐα.

Ακόμα το γεγονός ότι το Σύμβολο της πίστης του Αθανάσιου προσπαθεί να προφυλαχτεί από την κατηγορία του τριθεϊσμού ορίζοντας «.... δεν είναι τρεις θεοί αλλά ένας Θεός» είναι μία σιωπηρή παραδοχή ότι το λογικό συμπέρασμα - ακόμη κι αυτών που διατύπωσαν το Σύμβολο της Πίστεως - είναι ότι αν υπάρχουν τρία πρόσωπα, τότε υπάρχουν τρεις θεοί.

Λογικά, υπάρχει μόνο μία εναλλακτική λύση στην κατανόηση της Τριάδας σαν τριθεΐα. Αν τρία πρόσωπα δεν αποτελούν τρεις θεούς, τότε λογικά, καθένα απ’ αυτά τα τρία πρόσωπα είναι το ένα τρίτο του Θεού.  Ο «Θεός» τότε πρέπει να ορισθεί σαν Τριάδα τριών προσώπων και, κατά συνέπεια, κανένα από τα πρόσωπα δεν μπορεί να ονομασθεί ξεχωριστά «Θεός», γιατί μόνο και τα τρία πρόσωπα μαζί αποτελούν το σύνθετο σύνολο του «Θεού».

Οι τριαδικοί απορρίπτουν και τα δύο αυτά λογικά συμπεράσματα και προβάλλουν ένα παράλογο. Αναγκάζονται από το δόγμα τους να πιστεύουν δύο αντίθετες απόψεις ταυτόχρονα. Ο Θεός είναι τρεις, ο Θεός είναι ένας. Φυσικά αυτό είναι αντίθετο με την λογική.

Κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό που περιέχει το αίμα των Ελλήνων


Μας δολοφονούν ομαδικά;

Σύμφωνα, με αποτελέσματα εξετάσεων ρουτίνας, το αίμα των Ελλήνων παρουσιάζει αυξημένες ποσότητες βαρέων μετάλλων και αλουμινίου - χημικά στοιχεία τα οποία περιέχονται και στη σύνθεση των περιβόητων αεροψεκασμών...

ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Συμπτώματα όπως η κεφαλαλγία, οι ισχιακοί και μυϊκοί πόνοι, οι ρινορραγίες, η ληθαργική τάση και η μελαγχολία ήταν τα πρώτα ανησυχητικά μηνύματα για τους κατοίκους περιοχών, στις οποίες παρατηρείται συχνά το φαινόμενο των αεροψεκασμών. Τις ανησυχίες αυτές ήρθαν να επιβεβαιώσουν τα αποτελέσματα πρόσφατων αιματολογικών εξετάσεων ρουτίνας, οι οποίες έδειξαν καθαρά αύξηση των επιπέδων του αλουμινίου στο αίμα των Ελλήνων -γεγονός που ενισχύει τον προβληματισμό σχετικά με τους συχνούς αεροψεκασμούς, η σύνθεση των οποίων περιέχει αλουμίνιο.

Είναι το κάπνισμα αμαρτία;

Η Αγία Γραφή δεν ασχολείται με το θέμα του καπνίσματος. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξετάσουμε τις Γραφές και να δούμε αν μπορούμε να πάρουμε μια απάντηση. Το πρώτο σημείο που πρέπει να εξεταστεί είναι εκεί που η Αγία Γραφή μας λέει ότι το σώμα μας είναι ναός του Θεού.

Α' Κορ.ς:19-20 Η δεν εξεύρετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν υμίν, το οποίον έχετε από Θεού, και δεν είσθε κύριοι εαυτών; Διότι ηγοράσθητε διά τιμής· δοξάσατε λοιπόν τον Θεόν διά του σώματός σας και διά του πνεύματός σας, τα οποία είναι του Θεού.

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΙΗΣΟΥΣ (6) - Η θεωρία της τριάδας

Προς όφελος του καθένα που θα μπορούσε να σκεφτεί ότι η διδασκαλία της μονότητας του Θεού είναι μπερδεμένη, πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σ’ αυτό το σημείο να δώσουμε τη «Διδασκαλία της Τριάδας» που πρωτοκυκλοφόρησε σαν «Δόγμα του Αθανάσιου». Το μόνο πράγμα που άλλαξαν οι Διαμαρτυρόμενοι Τριαδικοί είναι τα σημεία που αναφέρονται στην Καθολική εκκλησία.

Η ιστορία μας λέει ότι ο Βυζαντινός αυτοκράτορας Κωνσταντίνος προσκάλεσε όλους τους επισκόπους της εκκλησίας για ένα γενικό συνέδριο στη Νίκαια το 325 μ.Χ. Το κύριο έργο αυτής της συνόδου ήταν να επιλύσει μια μεγάλη αντιλογία που είχε ξεσπάσει σχετικά με τη φύση του Χριστού. Ο Αθανάσιος της Αλεξάνδρειας πρότεινε την τριαδική θεώρηση του θέματος, η οποία έγινε δεκτή απ’ τη σύνοδο κι έτσι δημιουργήθηκε το «σύμβολο της Νίκαιας».

"O χειρότερος ιός που έχει ανακοινωθεί ποτέ",η προειδοποίηση είναι ψευδής

Έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές το φαινόμενο, πραγματικά αξιοπρεπείς και καλοπροαίρετοι άνθρωποι να προσπαθούν να βοηθήσουν τους άλλους.Όμως η επιθυμία τους να βοηθήσουν τους άλλους ευνοεί τους κακόβουλους spammer αφού παρατηρούν την φάρσα τους να εξαπλώνετε.
Πάρτε, για παράδειγμα, την παρακάτω φωτογραφία που έχει μοιραστεί ευρέως στο Facebook και ισχυρίζεται
είναι μια προειδοποίηση “Red Alert” για όλους τους.....
χρήστες υπολογιστών.
(Αν και μοιάζει με ένα κομμάτι του κειμένου, στην πραγματικότητα είναι φωτογραφία, όπως βλέπετε η γραμματοσειρά είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή του Facebook) Φυσικά, η προειδοποίηση είναι ψευδής.

Φυσικά, η προειδοποίηση είναι ψευδής.

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013


Ιωάννης ιδ:27


Ποιοι είναι αιρετικοί;;;;;



Πολύ απλό ερώτημα.

Και μία φαιδρή, αλλά ισχύουσα απάντηση . . . Γι «αυτούς» είμαστε εμείς οι αιρετικοί. Για εμάς όμως, είναι «αυτοί» οι αιρετικοί.

Τι απαντά ο ίδιος ο Ιησούς σε όσους ΛΕΝΕ ότι έχουν την αυθεντία της μαθητείας σε Αυτόν ;;;

Θα δούμε την απάντησή Του, αφού προηγουμένως σας πω ότι τη δίνει λίγες μέρες μετά την προσπάθειά Του να περάσει από ένα χωριό στη Σαμάρεια. Οι Σαμαρείτες χωρικοί όμως, ΔΕΝ τον δέχτηκαν (Λουκ.θ:52-53).

Μπάρες στο μετρό για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής

Eμπόδια στην δωρεάν μετακίνηση βάζει ο ΟΑΣΑ, και στο πλαίσιο αυτό προωθεί την τοποθέτηση μπαρών στο μετρό, αλλά και το «ηλεκτρονικό εισιτήριο». Μάλιστα εγκρίθηκε η έναρξη της τελικής φάσης του διαγωνισμού και εντός του Ιουλίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.

Στην πραγματικότητα το "έργο" δεν στοχεύει μόνο όσους δεν διαθέτουν (το πανάκριβο για την οικονομική συγκυρία) εισιτήριο , αλλά και τους χιλιάδες πολίτες που μετακινούνται νόμιμα χρησιμοποιώντας εισιτήρια άλλων επιβατών που ακόμα δεν έχει λήξει η χρονική διάρκεια ισχύος τους.
Ουσιαστικά δηλαδή "κλέβει" τον αδιάθετο χρόνο που ο επιβάτης επιθυμούσε αντί να τον χρησιμοποιήσει ο ίδιος να τον χαρίσει σε άλλον συνεπιβάτη του.

Αναζητώντας την αλήθεια - 021



Α. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΠΕΤΑΣΜΑ

Το Θυσιαστήριο του θυμιάματος είναι τύπος της προσευχής και της δοξολογίας μας στο Θεό, καθώς βυθιζόμαστε μέσα σ’ Αυτόν δια του Πνεύματος.

Η προσευχή είναι αυτή που μας φέρνει πιο κοντά στο Θεό από οτιδήποτε άλλο που μπορούμε να κάνουμε. Τη στιγμή της προσφοράς του θυμιάματος στο θυσιαστήριο, ο ιερέας ήταν πιο κοντά στο Θεό από οποιαδήποτε άλλη στιγμή, γιατί αυτή ήταν η τελευταία ενέργεια που γινόταν πριν να περάσει το καταπέτασμα. Δεν υπάρχει τίποτα εδώ που να μας θυμίζει τον κόσμο. Η χρυσή λυχνία ακτινοβολεί γύρω το φως της κι αν πεινάμε υπάρχει η Τράπεζα της προθέσεως. Αυτό είναι το μέρος στο οποίο είμαστε «κλεισμένοι με το Θεό». Διάβ: Ματθ.ς:6. Πολλές φορές δεν ξέρουμε τι να προσευχηθούμε, αλλά το Πνεύμα μεσιτεύει για μας. Οι προσευχές μας δεν είναι για να τις ακούσουν οι άνθρωποι όπως οι Φαρισαίοι στην εποχή του Ιησού, αλλά να γίνονται εν κρυπτώ.

ΕΞΟΔΟΣ - ις (1)

ις:1,2

Εσηκώθησαν από Αιλείμ
Δεν μπορούμε να μένουμε για πάντα στην όαση, πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά γιατί ο Θεός έχει να μας δώσει περισσότερα. Όταν η νεφέλη σηκώθηκε, οι Ισραηλίτες άρχισαν να οδοιπορούν προς την έρημο Σιν που βρίσκεται ανάμεσα στην Αιλείμ και το Σινά.

Σίν
Η έννοια της λέξης είναι άγνωστη. Ο Γεσένιος λέει ότι πιθανόν να προέρχεται από μια αχρησιμοποίητη ρίζα που σημαίνει λασπωμένος, αργιλώδης.
του δευτέρου μηνός

Πέρασε ακριβώς ένας μήνας από τότε που έφυγαν απ’ την Αίγυπτο και γόγγυσαν τρεις φορές: 1) Πριν περάσουν την Ερυθρά θάλασσα 2) Στη Μερρά 3) Στην έρημο Σιν. Ο Θεός τους είχε ελευθερώσει ήδη δύο φορές. Ας μη γινόμαστε ανόητοι και βραδείς την καρδίαν στο να πιστεύουμε (Λουκ.κδ:25). Αξίζει να είναι κανείς στην έρημο με το Θεό, παρά στα καμίνια των πλίνθων με το Φαραώ.

Καλημέρα


Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Με ή χωρίς τζίβα;


Είμαι σίγουρος ότι από τον τίτλο και μόνο, δεν μπορεί εύκολα να καταλάβει κάποιος και να είναι σίγουρος για το τι εννοούμε. Καλύτερα να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Όλοι μας συμφωνούμε νομίζω ότι μια εκκλησία μεγάλη είναι καλύτερη από μια εκκλησία μικρή. Μια εκκλησία γεμάτη είναι προτιμότερη από μια εκκλησία με λιγοστά άτομα στο ακροατήριο ή στα μέλη της. Μέχρι εδώ τίποτα το κακό, το μεμπτό. Άλλωστε ο ρόλος της εκκλησίας είναι να δέχεται αμαρτωλούς από το σκοτάδι του κόσμου γύρω μας και να τους οδηγεί στη σωτηρία του Ιησού Χριστού με τη διδασκαλία της, το παράδειγμά της, την άγια ζωή της, την υπηρεσία της αγάπης της.

Σωστά μέχρι εδώ.

Ποια είναι η Χριστιανική άποψη για το κάπνισμα; Είναι το κάπνισμα αμαρτία;

Η Αγία Γραφή δεν αναφέρει απ` ευθείας το κάπνισμα. Υπάρχουν κάποιες αρχές, ωστόσο, που βεβαίως ισχύουν για το κάπνισμα. Πρώτον, η Αγία Γραφή μας δίνει εντολή να μην αφήνουμε το σώμα μας να «κυριεύεται» από τίποτα. Στην Α` Κορ.ς:12 λέει, «Πάντα είναι εις την εξουσίαν μου, πλην πάντα δεν συμφέρουσι· πάντα είναι εις την εξουσίαν μου, αλλ' εγώ δεν θέλω εξουσιασθή υπ' ουδενός».

Ελλάς-Ελλήνων-"Χριστιανών"


H Ελλάς του string και του Marlboro

"H σεμνή γυναίκα απολαμβάνει τιμή" (Παροιμίες ια:16)

«Πρώτοι σε θρησκευτικότητα και σε συχνότητα προσευχής έρχονται οι Έλληνες στην E.E.» Tο συμπέρασμα βγήκε μέσα από στοιχεία της Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας, που αφορούν τη στάση της κοινής γνώμης σε ορισμένα κοινωνικά και άλλα ζητήματα, ανάμεσα σε 20 χώρες της Ευρώπης. (H KAΘHMEPINH 11.4.2004).

..Προσωπικά, δεν αμφιβάλλω για την θρησκευτικότητα του ελληνικού λαού, αλλά το κρίσιμο ερώτημα είναι τούτο: Σε ποιον Θεό πιστεύει ο λαός μας; Στον άγιο Θεό της Βίβλου; Στο θεό των καλόγερων; Στην Αγία Ζώνη; Στους δώδεκα θεούς του Ολύμπου; Στην Ιερή Φλόγα της Ολυμπίας; Στο 'Αγιο Φως των Ιεροσολύμων; Στα ξύλα και στις πέτρες; Πού;

καλημέρα


Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Αρχαίος έμμετρος χριστιανικός λόγος

ΚΟΜΜΟΔΙΑΝΟΣ

Ο πρώτος xριστιανός ποιητής, έζησε τον 3ο αιώνα μ.Χ., πιθανώς αφρικανικής καταγωγής. Με ποιήματα γραμμένα σε δαχτυλικό εξάμετρο ψέγει και κατακρίνει την μάταιη λατρεία των Εθνικών και τη διδασκαλία των Ιουδαίων. Επίσης, προσφέρει σωτήριες οδηγίες και συμβουλές στο ποίμνιο. Τα έργα του αντιπροσωπεύουν τις πεποιθήσεις και τα οράματα των απόκληρων, των πτωχών και στερημένων. Το βάπτισμα στο όνομα του Κυρίου λυτρώνει τον άνθρωπο από τις αμαρτίες. Ολόκληρο το συγγραφικό του έργο κατέχεται από ένα φλογερό πάθος για τον Κύριο και την προσμονή της επιστροφής Του.

Στρατοκόποι της Αγάπης


Πολύς ο λόγος ανάμεσα στους χριστιανικούς κύκλους «περί αγάπης»...

Α’ Θεσ.α:1-7,           Εφεσ.ε:1-2,             Εβρ.ς:10

Ο Παύλος επαινεί τους Θεσσαλονικείς για τον «κόπον της αγάπης» που έδειχναν στη ζωή τους και αφετέρου καλεί τους Εφέσιους να «περιπατούν εν αγάπη» ενώ η Επιστολή προς Εβραίους βεβαιώνει ότι «δεν είναι άδικος ο Θεός, ώστε να λησμονήση το έργον σας και τον κόπον της αγάπης, την οποίαν εδείξατε εις το όνομα αυτού, υπηρετήσαντες τους αγίους και υπηρετούντες».

Κόπος και πορεία συνδυάζονται με την αγάπη στη ζωή του Χριστιανού, κι είναι αυτό κάτι που πρέπει να έχουμε και για να το έχουμε πρέπει να το επιδιώκουμε.

Ποια αγάπη;

Αλλά για ποια αγάπη γίνεται λόγος σ’ αυτά τα εδάφια; Σε τι είδους αγάπη πρέπει να κοπιάζουμε και τι είδους αγάπη πρέπει να ακολουθούμε σαν δρόμο ή πορεία ζωής; 

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - Πως μια γυναίκα μπορεί να δώσει στον άντρα της τη θέση που πρέπει να έχει μέσα στην οικογένεια.




Ένας δάσκαλος Κυριακού Σχολείου πήγε ένα απόγευμα να επισκεφθεί το σπίτι μιας καινούριας μαθήτριας, της Κατερίνας. Η οικογένεια είχε μεταναστεύσει πριν πέντε χρόνια από τη χώρα τους. Η μητέρα της ήταν ζεστή, φιλική, και το σπίτι της απέπνεε ένα άρωμα φιλοξενίας.

Αυτό όμως που ήταν περισσότερο εντυπωσιακό, ήταν οι συνεχείς αναφορές της γυναίκας στον άντρα της. Κάθε φορά που υπήρχε ένα κενό στη συζήτηση, ένα μικρό αγοράκι περίπου 4 χρονών, ρωτούσε: «Όπου νάνε θα γυρίσει ο μπαμπάς σπίτι ε;».