Ενώ ο Ιωσήφ είναι στη φυλακή, ο αρχιτρίκλινος κι ο αρχισιτοποιός του βασιλιά ρίχνονται κι αυτοί εκεί κι ο αρχιφύλακας τους εμπιστεύθηκε στον Ιωσήφ. Ένα πρωί τους βλέπει στεναχωρημένους και ρωτάει να μάθει το λόγο. Εδώ ο Ιωσήφ μας δίνει ένα θαυμαστό παράδειγμα, γιατί αν κι ο ίδιος βρίσκεται σε τρομερή δυσκολία, κάνει ότι μπορεί για ν’ ανακουφίσει άλλους. Αντί να προσπαθήσει να κερδίσει τη συμπάθειά τους, τους στρέφει στο Θεό σαν τη μόνη λύση των προβλημάτων τους (εγώ θα σας ερμηνεύσω τα όνειρα...κτλ!). Ο νικητής χριστιανός βρίσκει πάντοτε χαρά στο να εξυπηρετεί τους άλλους. Βαστάζοντας ο ένας του άλλου τα βάρη, εκπληρώνουμε το νόμο.
Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012
Τρίτη 26 Ιουνίου 2012
Αναζητώντας την αλήθεια
Από τη δημιουργία μέχρι τον κατακλυσμό.
Α. Κανόνες
· Πρώτα απ’ όλα θέλουμε να μιλήσουμε για τους κανόνες που θα ακολουθήσουμε στα βιβλικά μας μαθήματα.
· Δεν θέλουμε να συζητήσουμε πάνω σε δόγματα.
· Δεν έχει σημασία τί νομίζετε εσείς ή εγώ. Αυτό που βασικά μας ενδιαφέρει είναι «τί λέει η Γραφή».
· Ο δεύτερος κανόνας είναι ότι δεν θα σας ζητήσουμε να γίνετε μέλη κάποιας εκκλησίας.
· Ο τρίτος κανόνας είναι ότι δεν θα φιλονικήσουμε.
Το πλύσιμο των ποδιών
Προ δε της εορτής του πάσχα εξεύρων ο Ιησούς ότι ήλθεν η ώρα αυτού διά να μεταβή εκ του κόσμου τούτου προς τον Πατέρα, αγαπήσας τους ιδικούς του τους εν τω κόσμω, μέχρι τέλους ηγάπησεν αυτούς. Και αφού έγεινε δείπνος, ο δε διάβολος είχεν ήδη βάλει εις την καρδίαν του Ιούδα Σίμωνος του Ισκαριώτου να παραδώση αυτόν, εξεύρων ο Ιησούς ότι πάντα έδωκεν εις αυτόν ο Πατήρ εις τας χείρας, και ότι από του Θεού εξήλθε και προς τον Θεόν υπάγει, εγείρεται εκ του δείπνου και εκδύεται τα ιμάτια αυτού, και λαβών προσόψιον διεζώσθη· έπειτα βάλλει ύδωρ εις τον νιπτήρα, και ήρχισε να νίπτη τους πόδας των μαθητών και να σπογγίζη με το προσόψιον, με το οποίον ήτο διεζωσμένος. Έρχεται λοιπόν προς τον Σίμωνα Πέτρον, και λέγει προς αυτόν εκείνος· Κύριε, συ μου νίπτεις τους πόδας; Απεκρίθη ο Ιησούς και είπε προς αυτόν· Εκείνο, το οποίον εγώ κάμνω, συ δεν εξεύρεις τώρα, θέλεις όμως γνωρίσει μετά ταύτα. Λέγει προς αυτόν ο Πέτρος· Δεν θέλεις νίψει τους πόδας μου εις τον αιώνα. Απεκρίθη προς αυτόν ο Ιησούς· Εάν δεν σε νίψω, δεν έχεις μέρος μετ' εμού. Λέγει προς αυτόν ο Σίμων Πέτρος· Κύριε, μη τους πόδας μου μόνον, αλλά και τας χείρας και την κεφαλήν. Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Ο λελουμένος δεν έχει χρείαν ειμή τους πόδας να νιφθή, αλλ' είναι όλος καθαρός· και σεις είσθε καθαροί, αλλ' ουχί πάντες. Διότι ήξευρεν εκείνον, όστις έμελλε να παραδώση αυτόν· διά τούτο είπε· Δεν είσθε πάντες καθαροί. Αφού λοιπόν ένιψε τους πόδας αυτών και έλαβε τα ιμάτια αυτού, καθήσας πάλιν είπε προς αυτούς· Εξεύρετε τι έκαμον εις εσάς; Σεις με φωνάζετε, Ο Διδάσκαλος και ο Κύριος, και καλώς λέγετε, διότι είμαι. Εάν λοιπόν εγώ, ο Κύριος και ο Διδάσκαλος, σας ένιψα τους πόδας, και σεις χρεωστείτε να νίπτητε τους πόδας αλλήλων. Διότι παράδειγμα έδωκα εις εσάς, διά να κάμνητε και σεις, καθώς εγώ έκαμον εις εσάς. Αληθώς, αληθώς σας λέγω, δεν είναι δούλος ανώτερος του κυρίου αυτού, ουδέ απόστολος ανώτερος του πέμψαντος αυτόν. Εάν εξεύρητε ταύτα, μακάριοι είσθε εάν κάμνητε αυτά. Ιωάν.ιγ:1-17
διακρίσεις στο όνομα της πολιτικής κατά των διακρίσεων..
Ποινικό αδίκημα η περιτομή για θρησκευτικούς λόγους στη Γερμανία
Η γερμανική δικαιοσύνη αποφάνθηκε ότι το να υποβάλλεται ένα παιδί σε περιτομή για θρησκευτικούς λόγους αποτελεί σωματική βλάβη η οποία θα πρέπει να τιμωρείται ποινικά, σε μια απόφαση που αναμένεται να αποτελέσει δικαστικό προηγούμενο.
Δικαστήριο της Κολονίας αποφάσισε ότι «το σώμα ενός παιδιού μεταβάλλεται με ανεπανόρθωτο τρόπο από την περιτομή». «Αυτή η μεταβολή είναι αντίθετη με το συμφέρον του παιδιού, το οποίο θα πρέπει να αποφασίσει αργότερα μόνο του τη θρησκευτική του ταυτότητα», επισημαίνεται στην απόφαση του δικαστηρίου.
Τα δικαιώματα των γονέων όσον αφορά την εκπαίδευση και την θρησκευτική ελευθερία δεν θίγονται αν περιμένουν έως ότου το παιδί είναι σε θέση να αποφασίσει ότι επιθυμεί να υποβληθεί σε περιτομή «ως εμφανές σημάδι ότι ανήκει στο Ισλάμ», προσθέτει το δικαστήριο.
Δικαστήριο της Κολονίας αποφάσισε ότι «το σώμα ενός παιδιού μεταβάλλεται με ανεπανόρθωτο τρόπο από την περιτομή». «Αυτή η μεταβολή είναι αντίθετη με το συμφέρον του παιδιού, το οποίο θα πρέπει να αποφασίσει αργότερα μόνο του τη θρησκευτική του ταυτότητα», επισημαίνεται στην απόφαση του δικαστηρίου.
Τα δικαιώματα των γονέων όσον αφορά την εκπαίδευση και την θρησκευτική ελευθερία δεν θίγονται αν περιμένουν έως ότου το παιδί είναι σε θέση να αποφασίσει ότι επιθυμεί να υποβληθεί σε περιτομή «ως εμφανές σημάδι ότι ανήκει στο Ισλάμ», προσθέτει το δικαστήριο.
Αναζητώντας την αλήθεια
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Μάθημα 1ο
|
Απ’ τη Δημιουργία ως τον κατακλυσμό
|
Μάθημα 2ο
|
Η διαθήκη του Θεού με το Νώε ως την σκλαβιά στην Αίγυπτο
|
Μάθημα 3ο
|
Η γέννηση του Μωυσή ως την είσοδο στην γη της επαγγελίας
|
Μάθημα 4ο
|
Το πέρασμα στη γη Χαναάν, ως το τέλος της Παλαιάς Διαθήκης
|
Μάθημα 5ο
|
Γενική θεώρηση της Καινής Διαθήκης μέσα από την επίγεια διακονία του Ιησού Χριστού
|
Μάθημα 6ο
|
Ποιος ήταν ο Ιησούς έως την σταύρωση
|
Μάθημα 7ο
|
Η ανάσταση ως το τί σημαίνει να πιστεύεις στον Κύριο Ιησού Χριστό
|
Μάθημα 8ο
|
Τα χαρίσματα του Πνεύματος ως τους σκοτεινούς αιώνες
|
Μάθημα 9ο
|
Πρώιμη και όψιμη βροχή ως τις φιάλες της οργής
|
Μάθημα 10ο
|
Η μάχη του Αρμαγεδδώνα ως την κρίση του λευκού θρόνου
|
Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012
ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ 36 - Η ελπίδα της εκκλησίας
Α. Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Τίτ.β:13 “Προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα, και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.”
Α’ Ιωάν.γ:3 “Και πας όστις έχει την ελπίδα ταύτην επ’ αυτόν, καθαρίζει εαυτόν, καθώς εκείνος είναι καθαρός”
Η ελπίδα της Εκκλησίας είναι η επιστροφή του Ιησού Χριστού για να παραλάβει τη νύμφη Του που είναι η Εκκλησία (Εφεσ.ε:27). Η διδασκαλία για την Αρπαγή είναι απ’ τις σημαντικότερες στην Καινή Διαθήκη. Αναφέρεται περισσότερο από 300 φορές στην Καινή Διαθήκη.
Ο άγιος προσμένει τον ερχομό του Κυρίου (Β’Κορ.ε:4). Δεν ανυπομονούμε να απεκδυθούμε, αλλά μάλλον να ενδυθούμε. Ο θάνατος είναι ένας εχθρός και όταν ο Κύριος έρθει, κάποιοι θα εγερθούν απ’ τους νεκρούς και θα ισχύσει το γεγραμμένο “κατεπόθη ο θάνατος εν νίκη” (Α’Κορ.ιε:54-55).
Η επιστροφή του Ιησού είναι η ελπίδα που πλημμυρίζει την καρδιά της Εκκλησίας με χαρά ανεκλάλητη.
Επτά ΜΥΘΟΙ για τη μετάνοια...
1 Μετάνοια σημαίνει θλίψη
Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο συνηθισμένο μύθο. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν πως όταν υπάρχουν θλίψη και δάκρυα, υπάρχει και μετάνοια. Δεν υποτιμώ τα δάκρυα. Αλλά δεν πρέπει να εξισώνουμε τη θλίψη με τη μετάνοια. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Συχνά αυτοί που θλίβονται, δεν θλίβονται για την αμαρτωλότητά τους αλλά για τις συνέπειες.
Το μικρό παιδί που κάνει κάποια αταξία δεν κλαίει επειδή παράκουσε την εντολή της μαμάς του αλλά για την τιμωρία που θα υποστεί. Τα δάκρυά του θα σημαίνουν μετάνοια αν στο μέλλον δεν ξανακάνει όχι μόνο την ίδια αταξία αλλά και άλλες παρόμοιες. Το ίδιο και με τους ανθρώπους. Τα δάκρυα και η θλίψη θα είναι τα εξωτερικά γνωρίσματα της μετάνοιας, μόνο αν στο μέλλον δεν επιστρέψουν στα δίχτυα της ίδιας αμαρτίας. Η θλίψη είναι εξωτερικό γνώρισμα. Η μετάνοια είναι η αλλαγή της καρδιάς.
λεφτά..υπάρχουν
Τα έξοδα φιλοξενίας του πατριάρχη Nέας Ρώμης που θα προκύψουν από την επίσκεψή του σε Κοζάνη και Καστοριά, ανέρχονται στο ποσό των 110000 ευρώ, τα οποία θα καλύψει η περιφέρεια Δ. Μακεδονίας δηλαδή οι (έλληνες και μετανάστες) φορολογούμενοι.
«Μη ψάχνουμε ευκαιρίες για να ρίξουμε δηλητήριο. Αυτοί που τα δημοσιεύουν αυτά ας δουν και το κοινωνικό έργο της εκκλησίας. Η εκκλησία θα σταθεί δίπλα στο λαό της έστω και αν πρέπει να φάει χώμα», ανέφερε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο..μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης !
Κυριακή 24 Ιουνίου 2012
Αληθινή αγάπη
Η πραγματική αγάπη είναι πάντοτε συνυφασμένη με την προσφορά, τη θυσία, την ανιδιοτέλεια. Αγάπη είναι να χαίρεσαι με αυτόν που χαίρεται και να λυπάσαι με αυτόν που πονά. Αυτός που αγαπά ανέχεται τον άλλο με τις ατέλειές του χωρίς να τον περιφρονεί, χωρίς καν να τον κάνει να νιώθει άσχημα για αυτό που είναι. Όταν αγαπάς ενδιαφέρεσαι τι θα γίνει ο άλλος, χωρίς όμως αυτό το ενδιαφέρον να γίνεται καταπίεση και επιβολή. Και αυτό, διότι η πραγματική αγάπη εμπεριέχει το σεβασμό της ελευθερίας του άλλου, την εκτίμηση προς την προσωπικότητά του.
Στην καρδιά του… «κτήνους»
Το εντυπωσιακό θέαμα οφείλεται στο «σχηματισμό» στον οποίο κολυμπούν οι σαρδέλες, σχηματίζοντας ένα «τείχος» που λαμπυρίζει κατά την ετήσια μετανάστευσή τους σε θερμότερα νερά.
Το μεταναστευτικό ταξίδι αρχίζει το Μάιο και ολοκληρώνεται τον Ιούλιο καθώς δισεκατομμύρια σαρδέλες εγκαταλείπουν τις κρύες θάλασσες της νότιας Αφρικής και κινούνται βόρεια στον Ινδικό Ωκεανό.
Δείτε τις φωτογραφίες :
Σάββατο 23 Ιουνίου 2012
Εκτός αν μετανοήσεις
Οι λέξεις του τίτλου προέρχονται από το ευαγγέλιο του Λουκά ιγ:5, όπου λέει: "Ουχί, σας λέγω, αλλ' εάν δεν μετανοήτε, πάντες ομοίως θέλετε απολεσθή.".
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν, ότι η τραγική εναλλακτική λύση της μετάνοιας είναι η αιώνια κόλαση.
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντικό, όλοι να γνωρίζουν τι είναι η μετάνοια και πώς μπορεί να μετανιώσει κανείς!
Μετάνοια είναι κάτι περισσότερο από αναμόρφωση.
Έχεις ελέγξει τελευταία τις αποθήκες σου;
«Και ήτο η πείνα επί παν το πρόσωπον της γης. Ήνοιξε δε ο Ιωσήφ πάσας τας αποθήκας, και επώλει σίτον εις τους Αιγυπτίους και η πείνα επεβάρυνεν επί την γην της Αιγύπτου» (Γέν.μα:56).
Για να γεμίσει αυτές τις Αιγυπτιακές αποθήκες ο Ιωσήφ, είχε ηγηθεί ενός προγράμματος προκειμένου να προμηθεύσει τροφή για το λαό κατά τη διάρκεια του λιμού.
Όμως τι είχε ο Ιωσήφ στην προσωπική του αποθήκη; Καθώς διαβάζουμε τη Γένεση, βλέπουμε ότι είχε μια πολυτάραχη ζωή που θα μπορούσε να γεμίσει μέχρι πάνω την αποθήκη του. Θα μπορούσε να πάει εκεί και να τραβήξει έξω ένα τεράστιο σακί από δικαιολογίες για άκαρπη ζωή. Θα μπορούσε να τις μαζέψει από τα προβλήματα που περιγράφονται στη Βίβλο ότι είχε σαν παιδί, σαν νέος και αργότερα σαν άντρας.
είναι καιρός
Είναι καιρός να δούμε την υποκρισία των θρησκευτοφυλάκων . Ας εγκαταλείψουμε την δήλωση ορθοφροσύνης στην επίσημη κρατικοδίαιτη ανθρωπο-θρησκεία ματαιότητας γεμάτη τύπους,είδωλα και υποκρισία και ας ακολουθήσουμε την αίρεση του Χριστού! Ας μη κολλάει κανένας στην λέξη, έτσι έλεγαν τους πρώτους χριστιανούς οι Εβραίοι, οι οποίοι ως πρώτοι διδάξαντες αυτοδικαιώνονταν και καυχώντουσαν ότι ήσαν ο λαός του Θεού και αποκαλούσαν τον Απ. Παύλο πρωτοστάτη της αιρέσεως των Ναζωραίων!" Πράξεις 24:5, ναι αυτούς τους αιρετικούς κατ΄ανθρωπον και όχι κατά Θεό που ακολουθούσαν το ευαγγέλιο του Χριστού!
Τους έλεγαν αιρετικούς! ποιοι άραγε; οι Ιουδαίοι που ήσαν οι πολλοί και δεν ήθελαν να εγκαταλείψουν την ματαιότητα της εθελοθρησκείας και της υποκρισίας τους.
Τους έλεγαν αιρετικούς! ποιοι άραγε; οι Ιουδαίοι που ήσαν οι πολλοί και δεν ήθελαν να εγκαταλείψουν την ματαιότητα της εθελοθρησκείας και της υποκρισίας τους.
Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012
O πύργος του Βεβελσμπούργκ
Ο πύργος στη πιο πάνω απεικόνιση βρίσκεται στην Γερμανία κοντά στο Πάντερµπορν στην επαρχία της Βεστφαλίας και απετέλεσε επίκεντρο για μια εκκολαπτόμενη θρησκεία, αυτή των μαυροντυμένων ανδρών των Ες-Ες.
Το τριγωνικό σχήμα του, (παρούσα και εδω η τριάδα) πίστευαν οτι έχει αποκρυφιστική δύναμη. Κάποιοι ισχυρίζονται πως η περιοχή αποτελεί γεωμαγνητικό κόμβο, ενώ ο μαύρος πύργος δείχνει προς την μυθική Θούλη, πατρίδα των Αρείων,και περιέχει την αναπαράσταση του μαύρου ήλιου.
Είχε κατασκευαστεί περί το 1600 μ Χ και επισκευάστηκε για να χρησιμοποιηθεί από τους ναζί με εντολές του Χίμλερ. Για την ανακατασκευή του δημιουργήθηκε το 1939 στρατοπέδο συγκέντρωσης, λίγο πιο έξω από τους χώρους του κάστρου. Για τις ανάγκες των έργων, κατέφθαναν εκατοντάδες κρατούμενοι, διαμορφώνοντας ένα κολαστήριο εξίσου βάναυσο με αυτό στο Άουσβιτς. Συνολικά, από τις 3900 ψυχές που μεταφέρθηκαν σαν σκάβοι, 1285 έχασαν τη ζωή τους, άλλοι από υπερβολική κόπωση κατά τις επισκευές του κάστρου, άλλοι λόγω ασιτίας και οι υπόλοιποι απλά εκτελέστηκαν..
Το ελεύθερο θέλω του ανθρώπου 2/2 (ΒΔ)
Κι εδώ υπάρχει πάλι το ΕΑΝ, που σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι προσκαλεσμένοι από το Θεό, και αν θέλουν να ακούσουν την διδαχή Του, θα σωθούν.
Πράξ.ζ:39 «Εις το οποίον οι πατέρες ημών δεν ηθέλησαν να υπακούσωσιν, αλλ'απέβαλον, και εστράφησαν εν ταις καρδίαις αυτών εις Αίγυπτον».
Δεν άκουσαν το Μωυσή, που σημαίνει ότι δεν άκουσαν το Θεό που μιλούσε μέσα από το Μωυσή, δεν θέλησαν να τον ακούσουν, στράφηκαν στην Αίγυπτο, και γι’ αυτό και έμειναν μέσα στην έρημο.
Φιλιπ.β:12-13 «Ώστε, αγαπητοί μου, καθώς πάντοτε υπηκούσατε, ουχί ως εν τη παρουσία μου μόνον, αλλά τώρα πολύ περισσότερον εν τη απουσία μου, μετά φόβου και τρόμου εργάζεσθε την εαυτών σωτηρίαν· διότι ο Θεός είναι ο ενεργών εν υμίν και το θέλειν και το ενεργείν κατά την ευδοκίαν αυτού».
Εφόσον εμείς έχουμε δοθεί πια ολοκληρωτικά στο Θεό, Εκείνος είναι που ενεργεί πλέον στο θέλω μας.
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012
Η σκλαβιά στον 21ο αιώνα! (χάρτης)
Υπάρχουν τουλάχιστον 20.9 εκατομμύρια σκλάβοι στον κόσμο ακόμα και σήμερα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας!
Σύμφωνα επίσης με τον χάρτη του αμερικανικού State Department σχετικά με το trafficking, ενώ στις ΗΠΑ και Ευρώπη υπάρχουν περίπου 1 εκατομμύριο σκλάβοι, στην Κίνα και την Ινδία υπάρχουν 11 εκατομμύρια. Αυτό σημαίνει, αναφέρει το Business Insider, πως εν έτει 2012 υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αναγκάζονται να δουλέψουν, παρά τη θέλησή τους και δεν πληρώνονται για τις υπηρεσίες, που προσφέρουν.
Φυσικά το σχεδίασμα αυτό είναι παραπλανητικό. Οι σύγχρονοι δούλοι που εργάζονται σε δουλειές που δεν επέλεξαν και αμοίβονται με αποδοχές κάτω του ορίου της φτώχειας είναι η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων του πλανήτη..
Σήμερα είναι η μεγαλύτερη ημέρα του χρόνου.
Σήμερα, 21η Ιουνίου, ξεκινά και επίσημα το καλοκαίρι, με το θερινό ηλιοστάσιο, δηλαδή την μεγαλύτερη σε διάρκεια ημέρα στο βόρειο ημισφαίριο και την μικρότερη στο νότιο.
Ο ήλιος φτάνει στο βορειότερο σημείο της εκλειπτικής και αρχίζει να κατέρχεται και πάλι «τρεπόμενος» προς τον ουράνιο ισημερινό. Το σημείο αυτό, ονομάζεται θερινό τροπικό σημείο ή απλά θερινή τροπή, επειδή ο Ήλιος τρέπεται και πάλι προς τον ισημερινό, και από την ημέρα αυτή αρχίζει το καλοκαίρι.
Επειδή, μάλιστα, για μερικές ημέρες πριν και μετά τη θερινή τροπή ο ήλιος φαίνεται να αργοστέκει πάνω στην εκλειπτική, σαν να είναι έτοιμος να σταματήσει, το θερινό τροπικό σημείο ονομάζεται επίσης και θερινό ηλιοστάσιο.
Η Αλήθεια
Δεν αρνήθηκα ποτέ σε κανένα να "ψάχνει" την Αλήθεια, και πολύ καλά κάνει… Επιπλέον, κατά την γνώμη μου, ‘’συμπαθώ’’ μέσα σε εισαγωγικά, κάποιον που ψάχνει, παρά κάποιον που επαναπαύεται.
Τέλος πάντων. Το θέμα είναι να τη βρει… και να μη την προσπεράσει. Αν την βρει ή όχι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, αλλά του ανθρώπου, που βρίσκεται μπροστά της και έχει δύο επιλογές: ή να την αρνείται… ψάχνοντας για κάτι άλλο, ή να την αποδέχεται.
Λυπάμαι που πρέπει να επαναλαμβάνω τα ίδια λόγια…
Το παράδειγμα των δύο συσταυρωμένων προσώπων, που ο ένας Τον αποδέχεται και ο άλλος όχι, είναι η συμπύκνωση σ’ αυτές τις δύο και μοναδικές θέσεις όλων εμάς.
Το ελεύθερο θέλω του ανθρώπου 1/2 (ΒΔ)
Ο Χριστός πέθανε για να μπορεί ο άνθρωπος να ζήσει αιώνια με το Θεό. Αν υπήρχε δεύτερη ελπίδα, τότε τα πράγματα δεν θα ήταν και τόσο σοβαρά, όπως μας τα λέει ο λόγος του Θεού.
Επειδή όμως δεν υπάρχει δεύτερη ελπίδα, επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά και διακυβεύεται η αιωνιότητα κάθε ψυχής με το αν δεχθεί ή όχι αυτή τη θυσία - και το δικαίωμα να διαλέξεις δίνεται μια φορά όσο ο άνθρωπος ζει –γι’ αυτό πέθανε ο Χριστός. Διαλέγουμε μια φορά, και από κει και πέρα είναι η αιωνιότητα κοντά ή μακριά από το Θεό!! !
Σήμερα πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί ο Θεός έχει χωρίσει τους ανθρώπους σε σκεύη τιμής και σε σκεύη ατιμίας, ότι δηλαδή ο άνθρωπος είναι προορισμένος να είναι αυτό που είναι. Έτσι, ο Θεός καλεί αυτούς που έχει προγνωρίσει και αυτούς που δεν τους έχει προγνωρίσει δεν τους καλεί.
Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012
Αγιασμός μέσω του αίματος
Ο Παύλος λέει: «Με το οποίον θέλημα είμεθα ηγιασμένοι διά της προσφοράς του σώματος του Ιησού Χριστού άπαξ γενομένης» (Εβρ.ι:10) και ο Ιωάννης μας λέει ότι «εάν όμως περιπατώμεν εν τω φωτί, καθώς αυτός είναι εν τω φωτί, έχομεν κοινωνίαν μετ' αλλήλων, και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας» (Α' Ιωάν.α:7).
Από αυτά και άλλα εδάφια μαθαίνουμε ότι ο αγιασμός μέσω του αίματος είναι καθαρισμός από την ενοχή και το μόλυσμα της αμαρτίας. Αυτός ο καθαρισμός δεν αναφέρεται στη φύση της αμαρτίας αλλά στο μόλυσμα και την ενοχή της. Στο Α' Ιωάν.γ:4 λέει ότι αμαρτία είναι η ανομία, η παράβαση του νόμου.
ΓΕΝΕΣΗ λθ
Η πρώτη μεγάλη δοκιμασία για τον Ιωσήφ ήταν το μίσος και η προδοσία απ’ τα ίδια του τ’ αδέλφια. Ωστόσο, αυτό ήταν μόνο η αρχή. Δουλεία και φυλάκιση τον περίμεναν στην Αίγυπτο. Πέρασε κάθε είδους δοκιμασία κι όμως η διαγωγή του κι η ζωή του στην Αίγυπτο ήταν άμεμπτη. Είχε κάθε λόγο να γεμίσει με πικρίες. Πρέπει να γεύθηκε τη μοναξιά, τη νοσταλγία του τόπου του, στεναχώρια, αποθάρρυνση κι όμως μέσα σ’ όλα αυτά δεν άφησε τις πεποιθήσεις του.
Όταν διαβάζουμε αυτό το τόσο ενδιαφέρον μέρος του βιβλίου του Θεού, ανακαλύπτουμε μια αλυσίδα αξιοπρόσεκτων γεγονότων, που οδηγούνται απ’ το χέρι του Θεού, για ένα μεγάλο σκοπό, την εξύψωση του ανθρώπου που ήταν στο λάκκο, αλλά και την εκπλήρωση κάποιων άλλων υποδεέστερων σκοπών (Λουκ.β:35). Ψαλμ.ρε:16-22.
και τάγματα νεολαίας;
Δύο ανήλικα παιδιά ηλικίας 13-14 ετών, επιτέθηκαν σε μετανάστες μικροπωλητές στο Μπάτη του Παλαιού Φαλήρου.
Τα μικρά παιδιά ήταν υπό την καθοδήγηση και την "προστασία" ενός φουσκωτού άνδρα.
Τα μικρά παιδιά ήταν υπό την καθοδήγηση και την "προστασία" ενός φουσκωτού άνδρα.
Σημειώνεται πως και χθές υπήρξε ένα αντίστοιχο περιστατικό στην παραλία του Αλίμου.
(πηγή το ποντίκι)
Ευλογητός Κύριος ο Θεός , διότι επεσκέφθη και έκαμε λύτρωσιν εις τον λαόν αυτού,
και ανήγειρεν εις ημάς κέρας σωτηρίας καθώς ελάλησε διά στόματος των αγίων, των απ' αιώνος προφητών αυτού, σωτηρίαν εκ των εχθρών ημών και εκ της χειρός πάντων των μισούντων ημάς, διά να εκπληρώση το έλεος αυτού προς τους πατέρας ημών και να ενθυμηθή την αγίαν διαθήκην αυτού, ότι θέλει δώσει εις ημάςνα ελευθερωθώμεν εκ της χειρός των εχθρών ημών και να λατρεύωμεν αυτόν αφόβως. Τρίτη 19 Ιουνίου 2012
Και λες εμένα έγχρωμο;
Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος
Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος
Κι εσύ λευκέ άνθρωπε...
Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός
Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος
Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι
Και λες εμένα έγχρωμο;
η ανάμειξη της ορθόδοξης εκκλησίας στις εκλογές προκαλεί παρέμβαση της Γ.Γ. Θρησκευμάτων
Ο Γ. Γ. Θρησκευμάτων κ. Γιώργος Καλαντζής δήλωσε μεταξύ άλλων:
"..Η υποστήριξη που προσφέρουν θρησκευτικοί ηγέτες, ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι ιεράρχες της επικρατούσας θρησκείας, σε οποιονδήποτε προπαγανδίζει ρατσιστικές και χουντικές θέσεις, αποτελεί στίγμα για την αντίστοιχη θρησκευτική κοινότητα και ντροπή για κάθε Έλληνα πολίτη.
Τέτοιου είδους κινήσεις συνιστούν ενσυνείδητη προσπάθεια για την πρόκληση σύγκρουσης μεταξύ Πολιτείας και της αντίστοιχης θρησκευτικής κοινότητας ενώ υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή και την εθνική ενότητα σε μια στιγμή που το έθνος κινδυνεύει να υποστεί μιαν ανυπολόγιστη καταστροφή.."
"..Η υποστήριξη που προσφέρουν θρησκευτικοί ηγέτες, ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι ιεράρχες της επικρατούσας θρησκείας, σε οποιονδήποτε προπαγανδίζει ρατσιστικές και χουντικές θέσεις, αποτελεί στίγμα για την αντίστοιχη θρησκευτική κοινότητα και ντροπή για κάθε Έλληνα πολίτη.
Τέτοιου είδους κινήσεις συνιστούν ενσυνείδητη προσπάθεια για την πρόκληση σύγκρουσης μεταξύ Πολιτείας και της αντίστοιχης θρησκευτικής κοινότητας ενώ υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή και την εθνική ενότητα σε μια στιγμή που το έθνος κινδυνεύει να υποστεί μιαν ανυπολόγιστη καταστροφή.."
Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012
Ούρλιαζε και εκλιπαρούσε για βοήθεια
Ερασιτεχνικό βίντεο που ανέβηκε στο διαδίκτυο, τραβηγμένο από επιβάτη στο σταθμό του μετρό στην Αττική δείχνει "αγνώστους" να κυνηγούν να ξυλοκοπούν και να μαχαιρώνουν το θύμα τους-έναν μετανάστη, στα σκαλιά δίπλα στις αποβάθρες..Ο επιβάτης την ώρα που τραβούσε το βίντεο προσποιείται οτι μιλάει στο κινητό για να μην γίνει αντιληπτός από τα τάγματα εφόδου και κακοποιήσουν και τον ίδιον.
Στους διάλογους που ακούγονται οι δράστες φωνάζουν «φέρτον έξω, φέρτον πάνω», ενώ το ανατριχιαστικό είναι πως ακούγεται ο εξής "διάλογος" : «μα..κα, του μπηξες το μαχαίρι;», και η απάντηση: «μα..κα, μπήκε μέσα του όλο».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)