Όπως έχουμε πει, το βιβλίο της
Αποκάλυψης είναι χρονολογικό. Τα τρία πρώτα κεφάλαια ασχολούνται με τον Χριστό
που κινείται ανάμεσα στην εκκλησία Του στη γη. Σ’ αυτά τα κεφάλαια έχουμε την
εκκλησία στη γη.
Στα κεφάλαια 4 και 5, η εκκλησία εμφανίζεται στον ουρανό, και συμβολίζεται από τους 24 πρεσβυτέρους και τα 4 ζώα, πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι να φτάσουμε στο 4ο και το 5ο , η εκκλησία έχει αρπαχτεί και τώρα βρίσκεται γύρω και μέσα στον θρόνο του Θεού.
Στο 6ο κεφάλαιο
υπάρχει μια εικόνα που είναι πολύ παραστατική: οι κρίσεις των σφραγίδων.
Στη ρωμαϊκή εποχή, οι διαθήκες
σφραγίζονταν και ανοίγονταν μόνο από αυτόν που είχε εξουσία να έχει πρόσβαση
στη διαθήκη.
Αυτό έχουμε εδώ. Στον Χριστό έχει
δοθεί πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης και πρόκειται να τις ανοίξει σαν
κληρονόμος του σύμπαντος.
Έτσι, στο 6ο κεφάλαιο,
ο Κύριος στο μέλλον θα πάρει στην κατοχή του αυτό που ήταν υπό τον έλεγχο του
σφετεριστή, του Σατανά.
Ο Χριστός, ο νόμιμος κληρονόμος,
ο νόμιμος Βασιλιάς, ανοίγει τις σφραγίδες που είναι το θέλημα και η διαθήκη του
Θεού, και παίρνει πίσω το σύμπαν.
Αποκ.ς:1,2 Καὶ εἶδον ὅτε
ἤνοιξεν τὸ ἀρνίον μίαν ἐκ τῶν ἑπτὰ σφραγίδων, καὶ ἤκουσα ἑνὸς ἐκ τῶν τεσσάρων ζῴων
λέγοντος ὡς φωνὴ βροντῆς, Ἔρχου. καὶ εἶδον καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός καὶ ὁ καθήμενος
ἐπ' αὐτὸν ἔχων τόξον καὶ ἐδόθη αὐτῷ στέφανος καὶ ἐξῆλθεν νικῶν καὶ ἵνα νικήσῃ.
Αυτή είναι η αρχή του τέλους.
Αφού η εκκλησία έχει απομακρυνθεί από την γη, ξεκινά τώρα η τελευταία περίοδος
της ανθρώπινης ιστορίας – με την πρώτη σφραγίδα.
Θα εξετάσουμε διάφορα εδάφια της
Γραφής, αλλά αυτό που ξεκινά εδώ είναι ουσιαστικά μια παγκόσμια ειρήνη.
Έχουμε ένα λευκό άλογο που το
καβάλησε ένας κατακτητής, γιατί λέει «ἐξῆλθεν νικῶν καὶ ἵνα νικήσῃ».
Τον βλέπουμε με τόξο αλλά δεν
αναφέρονται βέλη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρόκειται για πόλεμο. Δεν
παίρνει την εξουσία με τη βία.
«ἐδόθη αὐτῷ στέφανος» από
τον κόσμο, και επομένως εγκαθίσταται με πλήρη εξουσία.
Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι ο
κόσμος του παραχωρεί εξουσία και ισχύ. Παραχωρούν τους εαυτούς τους σ’ αυτόν,
όπως και τα 10 κέρατα, οι 10 παντοδύναμοι οικονομικά άνδρες, οι οποίοι θα
βασιλέψουν μια ώρα με το θηρίο, θα δώσουν όλη την ισχύ και την εξουσία τους
στον Αντίχριστο.
Σήμερα, μπορούμε να διακρίνουμε κινήσεις
προς αυτή την κατεύθυνση, (Μεγάλη επανεκκίνηση, 2030) οπότε πρέπει να είμαστε κοντά στην επιστροφή
του Χριστού.
Η Πρωτοβουλία της Μεγάλης
Επανεκκίνησης (αγγλικά: Great Reset) αναπτύχθηκε από το Παγκόσμιο Οικονομικό
Φόρουμ το 2020-2021.
Οι προκλήσεις του μέλλοντος,
λένε, θα έχουν πολύ μεγαλύτερες επιπτώσεις από αυτές που νομίζουμε, άρα είναι
επιτακτική η ανάγκη της Επανεκκίνησης.
Ως κινητήριες δυνάμεις της
Επανεκκίνησης υποδεικνύονται, η Πράσινη και Κοινωνική οικονομία, η Φτώχεια, η
Κλιματική αλλαγή, η Πείνα, η Υγεία, η Ευημερία, η Ισότητα των φύλων, η Ειρήνη,
η Δικαιοσύνη, η Δημοκρατία, Ισχυροί Θεσμοί.
Ουσιαστικά, η Μεγάλη Επανεκκίνηση
είναι ένα σχέδιο κατά το οποίο διάφοροι ισχυροί οικονομικο-πολιτικοί παράγοντες
θα αποκτήσουν τον έλεγχο της παγκόσμιας οικονομίας.
Ο καλύτερος τρόπος για να το
καταλάβουμε αυτό είναι ότι αναφέρεται στην ειρήνη.
Και το λέμε αυτό, επειδή στη
δεύτερη σφραγίδα στο εδ.4, λέει ότι η ειρήνη σηκώθηκε από τη γη.
Άρα, αυτό που έρχεται στη γη στο
μέλλον είναι μια παγκόσμια ειρήνη.
Αλλά δεν διαρκεί πολύ. Το εδάφιο
4 λέει: «να σηκώση την ειρήνην από της γης, και να σφάξωσιν αλλήλους, και
εδόθη εις αυτόν μάχαιρα μεγάλη».
Αλλά για λίγο θα υπάρχει ενός
συγκεκριμένου είδους ειρήνη στον κόσμο.
Τώρα, αυτό είναι που θέλουν όλοι,
η παγκόσμια ειρήνη. Νομίζω ότι το ξέρουμε αυτό. Όλοι ξέρουμε ότι οι άνθρωποι
μιλούν για παγκόσμια ενότητα, μια παγκόσμια κυβέρνηση, εδώ και πολύ καιρό.
Και υπάρχουν πολλές θεωρίες
συνωμοσίας για ανθρώπους που κινούν κρυφά τα πάντα προς αυτή την κατεύθυνση.
Αλλά υπάρχουν επίσης
πραγματικότητες που κάθε άλλο παρά μυστικές είναι, και δεν είναι θεωρίες, αλλά
σίγουρα είναι ενέργειες που γίνονται από τους παγκοσμιοποιητές για να
μετακινήσουν τον κόσμο προς μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Αυτό κλιμακώνεται μεταξύ των
διψασμένων για εξουσία ανθρώπων που ελέγχουν τους μοχλούς του πολιτισμού και
της κοινωνίας. Θέλουν μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Και γιατί το θέλουν αυτό; Λοιπόν,
δίνουν αρκετούς λόγους.
Ένας είναι αυτό που αποκαλούν δικαιοσύνη
– να μπορούν να αναδιανείμουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία και όλο τον πλούτο
και όλα τα υπάρχοντα εξίσου σε όλο τον πλανήτη σε όλους.
Ένας άλλος είναι λόγω νομίσματος.
Θέλουν ένα παγκόσμιο νόμισμα, και θα ήθελαν αυτό να είναι κρυπτονόμισμα,
ηλεκτρονικό νόμισμα, ώστε να μπορούν να ελέγχουν όλα τα οικονομικά και όλες τις
δαπάνες από όλους.
Ένας άλλος λόγος τους είναι το περιβάλλον.
Θέλουν ίση δέσμευση για κάθε έθνος του κόσμου, για το περιβαλλοντικό σχέδιο.
Αυτή τη στιγμή, πολλά έθνη υποτίθεται ότι κάνουν ό,τι μπορούν για να πετύχουν
περιβαλλοντικούς στόχους, ενώ πολλά άλλα έθνη δεν δίνουν σημασία.
Ένας άλλος λόγος είναι η φορολογία.
Θέλουν παγκόσμια φορολογία, έτσι ώστε κανείς, καμία εταιρεία να μην μπορεί να
δραπετεύσει σε κάποια τοποθεσία όπου η φορολογία είναι χαμηλότερη.
Ένας άλλος λόγος για την επιθυμία
τους για μια παγκόσμια κυβέρνηση είναι η μετανάστευση. Θέλουν να πείσουν
τους ανθρώπους ότι ο καθένας μπορεί να πάει οπουδήποτε θέλει, οποτεδήποτε, με
οποιονδήποτε τρόπο, ελεύθερη κυκλοφορία όλων.
Ένας άλλος από τους στόχους τους
στο να έχουν μια παγκόσμια κυβέρνηση είναι αυτό που αποκαλούν αντιμετώπιση
κρίσεων, η οποία απεικονίστηκε κατά τη διάρκεια του lockdown και της
πανδημίας με τον COVID.
Θέλουν να βεβαιωθούν ότι όλος ο
κόσμος ανταποκρίνεται με τον τρόπο που ο Π.Ο.Υ. πιστεύει ότι πρέπει να
ανταποκριθεί.
Θέλουν έλεγχο των απαντήσεων σε
κάθε είδους ασθένεια, κάθε είδους πανδημία και θέλουν ομοιομορφία.
Και μετά, φυσικά, ένας μεγάλος
πόλεμος, επειδή τα έθνη πολεμούν μεταξύ τους, και αυτό φαίνεται να συνεχίζεται
συνεχώς.
Θέλουν να εξαλείψουν έθνη για να
μην υπάρχουν εθνικοί πόλεμοι.
Και ο στόχος όλων αυτών,
αν μπορέσουν να δημιουργήσουν ισότητα, κοινό νόμισμα, να ελέγξουν το
περιβάλλον, την καθολική φορολογία, να εξαλείψουν τα σύνορα ώστε να μην υπάρχει
παράνομη μετανάστευση, να ελέγξουν όλες τις κρίσεις και να τερματίσουν όλους
τους πολέμους, θα φέρει την παγκόσμια ειρήνη.
Δεν ξέρω αν το ξέρετε, αλλά έχουν
ήδη μια σημαία. Ονομάζεται η Παγκόσμια Σημαία. Είναι η σημαία της ανθρωπότητας
και της ενότητας των εθνών.
Ένα σύμβολο για το σπίτι μας, λένε,
τον γαλάζιο πλανήτη, ανεξάρτητα από το πού ζούμε. Για να δείξουμε ότι νιώθουμε
ενωμένοι με ολόκληρη τη γη και όλους τους κατοίκους της.
Μέρος της είναι πράσινο για τη
γη, την ανθρωπότητα, την ανθρώπινη πρόοδο και την ενότητα, τη γεωργία και τη
ζωή.
Μέρος της είναι μπλε για τα
Ηνωμένα Έθνη, την ελπίδα, το νερό, την ατμόσφαιρα που αναπνέουμε και τον
ουρανό.
Μέρος της είναι μαύρο για το
σκοτάδι του διαστήματος, τις δυσκολίες που θα ξεπεράσει η ανθρωπότητα και το
τελευταίο σύνορο της ανθρώπινης εξερεύνησης και εγκατάστασης του ηλιακού
συστήματος και πέρα από αυτό.
Έχει δεκατρία αστέρια επειδή
έχουν χωρίσει την υδρόγειο σε δεκατρείς περιοχές. Μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Είναι καλή ιδέα αυτό; Είναι
λογική αυτή η ιδέα;
Μπορούμε να το διαπιστώσουμε πολύ
εύκολα πηγαίνοντας πίσω στο βιβλίο της Γένεσης.
Ένα παγκόσμιο σύστημα δεν είναι καινούρια
ιδέα. Είναι μια πολύ παλιά ιδέα και, παρεμπιπτόντως, μια πολύ σατανική ιδέα.
Γέν.ια:1 Και ήτο πάσα η
γη μιας γλώσσης και μιας φωνής.
Έτσι, υπήρχε κάθε λόγος να
υποθέσουμε ότι θα μπορούσαν μάλλον εύκολα να δημιουργήσουν μια παγκόσμια
κυβέρνηση, αφού όλοι μιλούσαν την ίδια γλώσσα. Αυτό θα εξάλειφε ένα τρομερό
εμπόδιο.
Και «συνέβη», στο επόμενο εδάφιο:
Γέν.ια:2 Και ότε
εκίνησαν από της ανατολής, εύρον πεδιάδα εν τη γη Σενναάρ· – που
παρεμπιπτόντως, είναι η κοιλάδα της Μεσοποταμίας μεταξύ του Τίγρη και του
Ευφράτη, όπου κάποτε ήταν ο κήπος της Εδέμ – και κατώκησαν εκεί.
Τώρα αυτό ακούγεται αρκετά αθώο,
αλλά το πρόβλημα με αυτό είναι ότι δεν ήταν το σχέδιο του Θεού.
Και το ήξεραν αυτό, αυτή δεν ήταν
η εντολή της δημιουργίας. Αφού ο Θεός έφτιαξε τον άνθρωπο κατ' εικόνα Του, αφού
τον δημιούργησε αρσενικό και θηλυκό, λέει:
Γέν.α:28 και ευλόγησεν
αυτούς ο Θεός· και είπε προς αυτούς ο Θεός, Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και
γεμίσατε την γην και κυριεύσατε αυτήν….
Μέρος της εντολής της δημιουργίας
ήταν να εξαπλωθούν σε ολόκληρη τη γη.
Αλλά δεν ήθελαν να το κάνουν
αυτό. Ήθελαν να εγκατασταθούν σε ένα μέρος. Έτσι «είπεν», στο εδ.3,
«ο εις προς τον άλλον Έλθετε, ας κάμωμεν πλίνθους, και ας ψήσωμεν αυτάς εν πυρί»—
για να είναι δυνατοί.
«και εχρησίμευσεν εις αυτούς η
μεν πλίνθος αντί πέτρας, η δε άσφαλτος εχρησίμευσεν εις αυτούς αντί πηλού. Και
είπον, Έλθετε, ας οικοδομήσωμεν εις εαυτούς πόλιν και πύργον, του οποίου η
κορυφή να φθάνη έως του ουρανού· και ας αποκτήσωμεν εις εαυτούς όνομα, μήπως
διασπαρώμεν επί του προσώπου πάσης της γης».
Ήξεραν ότι ήταν «διασκορπισμένοι
. . . πάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης». Αυτή ήταν η εντολή της δημιουργίας.
Αυτή ήταν η εντολή του Θεού προς αυτούς.
Αλλά ήταν επαναστάτες εναντίον
του Θεού. Δεν ήθελαν να το κάνουν αυτό. Ήθελαν να μείνουν μαζί, και έτσι
αποφάσισαν ότι θα έχτιζαν μια πόλη, και θα έχτιζαν έναν πύργο, και θα αποκτούσαν
όνομα.
Γέν.ια:5 Κατέβη δε ο
Κύριος διά να ίδη την πόλιν και τον πύργον, τον οποίον ωκοδόμησαν οι υιοί των
ανθρώπων.
Γέν.ια:6,7 Και είπεν ο
Κύριος, Ιδού, εις λαός, και πάντες έχουσι μίαν γλώσσαν, και ήρχισαν να κάμνωσι
τούτο· και τώρα δεν θέλει εμποδισθή εις αυτούς παν ό,τι σκοπεύουσι να κάμωσιν·
έλθετε, ας καταβώμεν και ας συγχύσωμεν εκεί την γλώσσαν αυτών, διά να μη εννοή
ο εις του άλλου την γλώσσαν.
Γέν.ια:8 Και
διεσκόρπισεν αυτούς ο Κύριος εκείθεν επί του προσώπου πάσης της γής· και
έπαυσαν να οικοδομώσι την πόλιν.
Γέν.ια:9 Διά τούτο
ωνομάσθη το όνομα αυτής Βαβέλ· διότι εκεί συνέχεεν ο Κύριος την γλώσσαν πάσης
της γής· και εκείθεν διεσκόρπισεν αυτούς ο Κύριος επί το πρόσωπον πάσης της γης.
Ο διασκορπισμός περιγράφεται στο
κεφάλαιο 10 και στο κεφάλαιο 11 μας
δίδεται ο λόγος. Ο Θεός ήθελε να διασκορπιστούν σε όλη τη γη.
Τι γίνεται εδώ; Λοιπόν, πρώτα απ'
όλα, ο άνθρωπος λέει, «Ελάτε, αφήστε μας». Ίδια γλώσσα, ίδιες λέξεις: «Είμαστε
όλοι ενωμένοι». Συνειδητοποίησαν ότι είχαν δύναμη και ήθελαν να συγκεντρώσουν
αυτή τη δύναμη, αλλά η συγκεντρωμένη δύναμη συγκεντρώνει και επιδεινώνει το
κακό.
Μια ενωμένη δύναμη αμαρτωλών
χωρίς περιορισμούς, όπως λέει ο Κύριος στο εδ.6, θα κάνουν αυτό που
θέλουν:
«και τώρα δεν θέλει εμποδισθή
εις αυτούς παν ό,τι σκοπεύουσι να κάμωσιν».
Δεν υπάρχουν περιορισμοί. Αυτή
είναι η συγκεντρωμένη δύναμη των κακών ανθρώπων. Ένας κακός κυβερνήτης θα
μπορούσε να διαφθείρει ολόκληρο τον κόσμο.
Τα έθνη παρέχουν αυτοσυγκράτηση γιατί
η δύναμη των αμαρτωλών διαχέεται και απλώνεται.
Η παγκόσμια ενότητα είναι μια
απόλυτη καταστροφή. Δίνει υπερβολική δύναμη σε πολύ λίγους κακούς, και ίσως
υπερβολική δύναμη ακόμη και σε έναν κακό.
Η παγκόσμια ενότητα είναι μια
πλήρης καταστροφή. Είναι αυτό που θέλει ο Σατανάς. Είναι αυτό που δεν θέλει ο
Θεός, τουλάχιστον μέχρι να απελευθερώσει τον Σατανά για να πετύχει τον σκοπό
Του.
Ο Σατανάς το θέλει και το έδειξε
στη Γέν.ια, μια παγκόσμια κυβέρνηση υπό την ηγεσία μιας κλίκας αμαρτωλών που
μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς κανέναν περιορισμό.
Αυτή είναι μια εικόνα του
Αντίχριστου, ενός δικτάτορα που θα κυβερνήσει τον κόσμο, που θα εδραιώσει το
κακό σε ολόκληρο το πρόσωπο της γης. Αυτή είναι η επιθυμία του Σατανά.
Τώρα, αν κοιτάξουμε λίγο
βαθύτερα, βλέπουμε ένα ηγέτη στη Γένεση.
Γέν.ι:8 Και ο Χούς
εγέννησε τον Νεβρώδ· ούτος ήρχισε να ήναι ισχυρός επί της γής·
Ήταν από τη γραμμή του Χαμ— Σημ,
Χαμ και Ιάφεθ, τα παιδιά του Νώε.
Γέν.ι:9 αυτός ήτο
ισχυρός κυνηγός ενώπιον του Κυρίου· διά τούτο λέγεται, Ως
Νεβρώδ, ισχυρός κυνηγός ενώπιον του Κυρίου·
Κυριολεκτικά, η λέξη σημαίνει
«πολεμιστής» ή «δολοφόνος». Δεν ήταν δολοφόνος ζώων. Ήταν δολοφόνος ανθρώπων.
Με άλλα λόγια, ανέβηκε στην
εξουσία σκοτώνοντας ανθρώπους. Τον σύγκριναν με τον Κύριο, είχε αναλάβει τέτοια
εξουσία.
Ως Νεβρώδ, ισχυρός κυνηγός
ενώπιον του Κυρίου, που σημαίνει ότι είναι αντίπαλος, κατά μία έννοια, του
ίδιου του Θεού, έχει τόση δύναμη.
Γέν.ι:10 και η αρχή της
βασιλείας αυτού εστάθη Βαβυλών,
Εδώ λοιπόν έχουμε μερικά πολύ
ενδιαφέροντα πράγματα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η λέξη βασιλεία εμφανίζεται
στις Γραφές.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που
υπάρχει βασίλειο. Είναι η πρώτη φορά που υπάρχει βασιλιάς. Είναι μια συναρπαστική
προσωπικότητα.
Στα εδ.8&9,
τρεις φορές αποκαλείται ισχυρός, με την κακή έννοια. Είναι δολοφόνος. Είναι ο
δισέγγονος του Νώε, ο εγγονός του δίκαιου Χαμ.
Ασκούσε θανατηφόρα δύναμη. Ήταν
αδίστακτος στην κοιλάδα του Ευφράτη, αναμφίβολα, εγκαθιδρύοντας το βασίλειό του
μέσω του θανάτου. Και αφού το καθιέρωσε αυτό, μπορούσε κυριολεκτικά να
διαιωνίσει το δικό του κακό σε ολόκληρο τον πληθυσμό του κόσμου, επειδή δεν
υπήρχαν άλλες δυνάμεις για να τον σταματήσουν.
Αλλά ο Θεός το ονόμασε Βαβέλ,
επειδή δεν θα το επέτρεπε να συμβεί.
Είναι γνωστός σαν ο Πύργος της
Βαβέλ επειδή ο Θεός αλλάζει τη γλώσσα τους και το μόνο που προκύπτει από αυτή
την προσπάθεια είναι σύγχυση.
Για
το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, χρειάζεται να αναζητήσουμε τον Νεβρώδ. Ο Νεβρώδ,
ως θεοποιημένος ήλιος, έδινε αφορμή για λατρεία τόσο με τον θάνατό του όσο και
με την υποτιθέμενη αναγέννησή του. Ο θάνατός του συμβολιζόταν με ένα κούτσουρο
που καιγόταν. Αυτό ήταν – υποτίθεται – το νεκρό του σώμα, το οποίο καιγόταν
ολοσχερώς έως τις 24 Δεκεμβρίου και την επομένη, αντικαθίστατο από τι άλλο; ένα
αειθαλές δέντρο το οποίο συμβόλιζε την αναγέννησή του. Το αειθαλές δέντρο – έλατο σήμερα – δεν είναι το μόνο έθιμο της αρχαίας
Βαβυλώνας που έφτασε μέχρι τις μέρες μας πασπαλισμένο με χριστουγεννιάτικη
πάχνη.
Έτσι ο Νεβρώδ επαναστάτησε
ενάντια στην εντολή της δημιουργίας του Θεού – ο κακός Νεβρώδ, ο δολοφόνος
Νεβρώδ επαναστάτησε.
Ο Νεβρώδ ήθελε να χτίσει μια
πόλη. Και γιατί μια πόλη; Επειδή μια πόλη είναι συγκέντρωση ανθρώπων.
Και εκεί, φυσικά, υπάρχει μεγαλύτερη
συγκέντρωση και έκφραση της αμαρτίας και της ανομίας. Αυτό το γνωρίζουμε από το
πώς λειτουργούν οι πόλεις ακόμα και σήμερα.
Και μετά ένας πύργος -
ουσιαστικά, ένα ζιγκουράτ, όπως ονομαζόταν στην αρχαιότητα.
Στη βάση θα υπήρχε κάποιο είδος
ειδωλολατρίας, και ο πύργος να ανεβαίνει όσο πιο ψηλά μπορούσαν προς τον ουρανό
– εικόνα της επιθυμίας τους να φτάσουν στον Θεό.
Και τότε, έχοντας πετύχει το
μεγαλείο μιας πόλης και ενός τέτοιου πύργου που διεισδύει ακόμη και στους
ουρανούς και αγγίζει τη θεότητα, θα είχαν κάνει όνομα.
Δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον για
τον Θεό, για το θέλημά Του ή τον σκοπό Του. Όλα είχαν να κάνουν με το τι
μπορούσαν αυτοί να πετύχουν. Αυτό είναι, σαφώς, σατανικό.
Στο εδ.4, είπαν, «ας
οικοδομήσωμεν». Σαν απάντηση, στο εδ.7, ο Θεός είπε: «ας
καταβώμεν και ας συγχύσωμεν εκεί την γλώσσαν αυτών».
Πολύ αποτελεσματικό. Ξεσπά χάος,
το σχέδιο της πόλης γκρεμίζεται, η θρησκεία κατακερματίζεται, δεν κάνουν όνομα
για τον εαυτό τους, και τότε ο Κύριος τους σκορπίζει σε όλη τη γη —και μπορείτε
να δείτε ακριβώς πού, διαβάζοντας το κεφάλαιο 10.
Η ανθρώπινη υπερηφάνεια, η
ανθρώπινη φιλοδοξία, η δύναμη, ο σχεδιασμός μιας παγκόσμιας κυβέρνησης,
ματαιώνονται από τον Θεό.
Η υπερβολική δύναμη σε πολύ
λίγους ανθρώπους χωρίς ισορροπία, χωρίς περιορισμό, είναι η χειρότερη από όλες τις
πιθανές ανθρώπινες κυβερνήσεις.
Ησ.β:1-4 Ο λόγος, ο
γενόμενος δι' οράματος εις τον Ησαΐαν τον υιόν του Αμώς, περί του Ιούδα και της
Ιερουσαλήμ. Εν ταις εσχάταις ημέραις το όρος του οίκου του Κυρίου θέλει
στηριχθή επί της κορυφής των ορέων και υψωθή υπεράνω
των βουνών και πάντα τα έθνη θέλουσι συρρέει εις
αυτό, και πολλοί λαοί θέλουσιν υπάγει και ειπεί, Έλθετε και ας αναβώμεν εις
το όρος του Κυρίου, εις τον οίκον του Θεού του Ιακώβ και θέλει διδάξει ημάς τας
οδούς αυτού, και θέλομεν περιπατήσει εν ταις τρίβοις αυτού. Διότι εκ Σιών θέλει
εξέλθει νόμος και λόγος Κυρίου εξ Ιερουσαλήμ. Και θέλει
κρίνει αναμέσον των εθνών και θέλει ελέγξει πολλούς λαούς και θέλουσι
σφυρηλατήσει τας μαχαίρας αυτών διά υνία και τας λόγχας αυτών διά δρέπανα δεν
θέλει σηκώσει μάχαιραν έθνος εναντίον έθνους, ουδέ θέλουσι μάθει πλέον τον
πόλεμον.
Ο Ησαΐας λέει ότι στο μέλλον θα
υπάρξει μία παγκόσμια κυβέρνηση.
Τι έχουμε λοιπόν εδώ; Έχουμε τον
Θεό, στον Ιούδα και στην Ιερουσαλήμ τις έσχατες ημέρες, να εδραιώνει τον οίκο
Του, τον οίκο του Κυρίου.
Στην πραγματικότητα, στην
Ιερουσαλήμ, στο Όρος της Σιών—θα «υψωθή υπεράνω των βουνών». Δηλαδή, θα
είναι πιο ισχυρό από όλα τα άλλα έθνη.
«πάντα τα έθνη θέλουσι συρρέει
εις αυτό».
Αυτή είναι λοιπόν μια παγκόσμια
κυβέρνηση στην Ιερουσαλήμ στο μέλλον. Και άνθρωποι από τον κόσμο θα πουν: «Έλθετε
και ας αναβώμεν εις το όρος του Κυρίου, εις τον οίκον του Θεού του Ιακώβ και
θέλει διδάξει ημάς τας οδούς αυτού, και θέλομεν περιπατήσει εν ταις τρίβοις
αυτού».
Όλος ο κόσμος θα τεθεί υπό την
ηγεσία και την εξουσία του Βασιλιά που δεν είναι άλλος από τον Μεσσία.
«Και θέλει κρίνει αναμέσον των
εθνών και θέλει ελέγξει πολλούς λαούς».
Αυτή είναι λοιπόν μια μελλοντική
παγκόσμια κυβέρνηση υπό την ηγεσία του ίδιου του Κυρίου μας όταν επιστρέψει.
Σοφ.γ:8 Διά τούτο
προσμένετέ με, λέγει Κύριος, μέχρι της ημέρας καθ' ην εγείρομαι προς λεηλασίαν·
διότι η απόφασίς μου είναι να συνάξω τα έθνη, να συναθροίσω τα βασίλεια, να
εκχέω επ' αυτά την αγανάκτησίν μου, όλην την έξαψιν της οργής μου· επειδή πάσα
η γη θέλει καταναλωθή υπό του πυρός του ζήλου μου.
Αυτή είναι η μελλοντική κρίση.
Σοφ.γ:9 Διότι τότε θέλω
αποκαταστήσει εις τους λαούς γλώσσαν καθαράν, διά να επικαλώνται πάντες το
όνομα του Κυρίου, να δουλεύωσιν αυτόν υπό ένα ζυγόν.
Από όπου κι αν προέρχονται, απ’ όποιο
έθνος, εκείνοι που έχουν εξαγνιστεί, που έχουν καθαριστεί, που έχουν λάβει
δικαιοσύνη θα έρθουν και θα επικαλεστούν το όνομα του Κυρίου και θα σταθούν
μαζί.
Σοφ.γ:10-12 Από του
πέραν των ποταμών της Αιθιοπίας οι ικέται μου, η θυγάτηρ των διεσπαρμένων μου,
θέλουσι φέρει την προσφοράν μου. Εν τη ημέρα εκείνη δεν θέλεις αισχύνεσθαι διά
πάσας τας πράξεις σου, δι' ων ηνόμησας εναντίον μου· διότι τότε θέλω αφαιρέσει
εκ μέσου σου τους καυχωμένους εις την μεγαλοπρέπειάν σου, και δεν θέλεις πλέον
μεγαλαυχεί κατά του όρους του αγίου μου. Και θέλω αφήσει εν μέσω σου λαόν
τεθλιμμένον και πτωχόν, και ούτοι θέλουσιν ελπίζει επί το όνομα του Κυρίου.
Αυτή είναι η επερχόμενη βασιλεία
του Χριστού.
Έρχεται λοιπόν μια μέρα που όλα
τα έθνη δεν θα αναγνωρίζονται κυριολεκτικά σαν τέτοια, και θα υπάρχει μια παγκόσμια
κυβέρνηση: η κυβέρνηση του Μεσσία.
Εκείνη την ημέρα, η πόλη δεν θα
χτιστεί από ανθρώπους, όπως προσπάθησαν να κάνουν στη Βαβέλ, θα χτιστεί από τον
Θεό:
Στην Αποκ.κα, έχουμε μια εικόνα
της μελλοντικής άγιας πόλης, της πρωτεύουσας, αν θέλετε, της Βασιλείας.
Αποκ.κα:10 Και με
έφερεν εν πνεύματι επί όρος μέγα και υψηλόν, και μοι έδειξε την πόλιν την
μεγάλην, την αγίαν Ιερουσαλήμ, η οποία δεν χτίστηκε από ανθρώπους, αλλά καταβαίνουσαν
εκ του ουρανού από του Θεού,
Αποκ.κα:11,12 έχουσαν
την δόξαν του Θεού· και η λαμπρότης αυτής ήτο ομοία με λίθον πολύτιμον, ως
λίθον ίασπιν κρυσταλλίζοντα· και είχε τείχος μέγα και υψηλόν, είχε και δώδεκα
πυλώνας, και εις τους πυλώνας δώδεκα αγγέλους, και ονόματα επιγεγραμμένα, τα
οποία είναι των δώδεκα φυλών των υιών Ισραήλ.
Η μελλοντική πόλη, μια παγκόσμια
κυβέρνηση υπό τον Μεσσία θα είναι η πόλη που χτίστηκε από τον Θεό. Πριν από
αυτό όμως, πριν από αυτή την πόλη, θα έρθει παγκόσμια ειρήνη, μια ψεύτικη
ειρήνη.
Η πραγματική ειρήνη έρχεται με
τον Άρχοντα της Ειρήνης, αλλά θα έρθει μια ψεύτικη ειρήνη.
Ματθ.κδ:3 Και ενώ
εκάθητο επί του όρους των Ελαιών, προσήλθον προς αυτόν οι μαθηταί κατ' ιδίαν,
λέγοντες· Ειπέ προς ημάς πότε θέλουσι γείνει ταύτα, και τι το σημείον της
παρουσίας σου και της συντελείας του αιώνος;
Οι μαθητές έχουν έρθει στον
Ιησού, και Του κάνουν αυτή την πολύ εύστοχη ερώτηση: «Θέλουμε να μάθουμε για το
τέλος. Θέλουμε να μάθουμε για τη βασιλεία. Θέλουμε να μάθουμε για την επιστροφή
Σου. Πότε θα συμβεί και ποιο θα είναι το σημάδι; Πώς ξέρουμε ότι πλησιάζουμε
στην εγκαθίδρυση της βασιλείας Σου;»
Ματθ.κδ:4,5 Και
αποκριθείς ο Ιησούς, είπε προς αυτούς· Βλέπετε μη σας πλανήση τις. Διότι πολλοί
θέλουσιν ελθεί επί τω ονόματί μου, λέγοντες, Εγώ είμαι ο Χριστός, και πολλούς
θέλουσι πλανήσει.
Το πρώτο σημάδι ότι φτάνουμε στο
τέλος είναι η πλάνη. Όχι μόνο ένας Αντίχριστος – πολλοί ψευδοπροφήτες, πολλοί
ψευδόχριστοι που παραπλανούν πολλούς. Το πρώτο σημάδι που προσδιορίζει ο Κύριός
μας για το τέλος είναι η μαζική παγκόσμια εξαπάτηση.
Και τι ακριβώς είναι αυτή η
εξαπάτηση;
Α’ Θεσ.ε:3 Επειδή όταν
λέγωσιν, Ειρήνη και ασφάλεια, τότε επέρχεται επ' αυτούς αιφνίδιος όλεθρος,
καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν, και δεν θέλουσιν εκφύγει.
Ποιο θα είναι το παραπλανητικό
μήνυμα; «Ειρήνη και ασφάλεια». Έτσι, το πρώτο σημάδι του τέλους είναι μια
ψεύτικη ειρήνη.
Αν πάτε πίσω στον Ιερεμία, ο
Ιερεμίας προειδοποιούσε τον λαό του Θεού για την επερχόμενη κρίση.
Ολόκληρη η προφητεία του είναι
απλώς φορτωμένη με προειδοποιήσεις για την επερχόμενη κρίση.
Ιερ.ς:1 Υιοί Βενιαμίν,
φύγετε μετά σπουδής εκ μέσου της Ιερουσαλήμ και ηχήσατε σάλπιγγα εν Θεκουέ και
υψώσατε σημείον εκ πυρός εν Βαιθ-ακκερέμ· διότι κακόν προκύπτει από βορρά και
συντριμμός μέγας.
Ο Ιερεμίας λέει, «Έρχεται
καταστροφή. Η καταστροφή έρχεται».
Αλλά στο εδ.14 του ίδιου
κεφαλαίου, οι ψευδοδιδάσκαλοι λένε:
«Και ιάτρευσαν το σύντριμμα
της θυγατρός του λαού μου επιπολαίως, λέγοντες, Ειρήνη, ειρήνη· και δεν υπάρχει
ειρήνη».
Ιερ.ιδ:13,14 Και είπα,
Ω, Κύριε Θεέ, ιδού, οι προφήται λέγουσι προς αυτούς, δεν θέλετε ιδεί μάχαιραν
ουδέ θέλει είσθαι πείνα εις εσάς, αλλά θέλω σας δώσει ειρήνην ασφαλή εν τω τόπω
τούτω. Και είπε Κύριος προς εμέ, Ψευδή προφητεύουσιν οι προφήται εν τω ονόματί
μου· εγώ δεν απέστειλα αυτούς ουδέ προσέταξα εις αυτούς ουδέ ελάλησα προς
αυτούς· αυτοί προφητεύουσιν εις εσάς όρασιν ψευδή και μαντείαν και ματαιότητα
και την δολιότητα της καρδίας αυτών.
Αυτό είναι το μοτίβο. Ο Θεός
αναγγέλλει κρίση και οι ψευδοδιδάσκαλοι λένε, «Ειρήνη, ειρήνη, ειρήνη».
Τώρα φανταστείτε αυτό. Η εκκλησία
έχει αρπαχθεί. Ο κόσμος προσπαθεί να καταλάβει τι συνέβη. Υπάρχει τρομακτικός
φόβος σε όλο το πρόσωπο της γης και αναρωτιούνται αν αυτό είναι σημάδι θεϊκής
κρίσης ή όχι.
Και όλοι οι ψευδοδιδάσκαλοι και
οι ψευδόχριστοι σηκώνονται και λένε: «Όχι. Ειρήνη, ειρήνη. Δεν έχεις τίποτα να
ανησυχείς».
Έχουμε ήδη πει, πάρα πολλά, αλλά
κατάλαβε αυτό: Η πρώτη σφραγίδα είναι η ψεύτικη ειρήνη. Είναι σύντομη.
Ακολουθεί αμέσως ο πόλεμος και η
πείνα και ο θάνατος.
Έτσι, κατά τη διάρκεια αυτής της
χρονικής περιόδου θα υπάρξει μια ψεύτικη ειρήνη, ακολουθούμενη από πόλεμο, από
πείνα, από καταστροφή, από διωγμό, από την επιστροφή του Χριστού.
Τώρα με αυτό, επιστρέψτε στο
κείμενό μας, αν θυμάστε τι ήταν:
Αποκ.ς:1,2
Και είδον, ότε ήνοιξε το Αρνίον μίαν εκ των σφραγίδων, και ήκουσα εν εκ των
τεσσάρων ζώων λέγον ως φωνήν βροντής· Έρχου και βλέπε. Και είδον, και ιδού,
ίππος λευκός· και ο καθήμενος επ' αυτόν είχε τόξον· και εδόθη εις αυτόν
στέφανος, και εξήλθε νικών και διά να νικήση.
Εδώ
έρχεται η ειρήνη. Αυτό είναι ειρήνη.
Κάποιοι
λένε: «Καλά, δεν είναι αυτός ο Χριστός που είναι καβάλα σε λευκό άλογο; Δεν
είναι Αυτός που έρχεται να νικήσει;»
Αυτός
δεν είναι ο Χριστός – επειδή ο Χριστός ανοίγει τις σφραγίδες.
Και
επειδή έχει ένα αληθινό στέμμα, ένα διάδημα, ένα βασιλικό στέμμα, όχι έναν
στέφανο, ένα μικρότερο στέμμα.
Και
επειδή έρχεται στο τέλος, όχι στην αρχή και επειδή δεν έχει τόξο, έχει μάχαιρα.
Άρα αυτός δεν είναι ο Χριστός.
Αλλά
δεν διαρκεί γιατί ο Ιωάννης είδε αμέσως μια δεύτερη σφραγίδα, και αυτή ήταν ο
πόλεμος, «[σηκώνεται] η ειρήνη από τη γη».
Αλλά
για λίγο, θα υπάρξει παγκόσμια ειρήνη και θα είναι μια προσωπικότητα τύπου
Νεβρώδ που θα ανέβει στην κορυφή.
Ακούστε
την περιγραφή του στη Β ́ Θες.β:8,9:
και τότε θέλει αποκαλυφθή ο
άνομος, ….όστις θέλει ελθεί κατ' ενέργειαν του Σατανά
Είναι ένας σατανικός πράκτορας. Έρχεται
«εν πάση δυνάμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους και εν πάση απάτη της
αδικίας μεταξύ των απολλυμένων, διότι δεν εδέχθησαν την αγάπην της
αληθείας διά να σωθώσι».
Αναρωτιόμουν κάποτε πώς θα
μπορούσε να γίνει αυτό. Μην αναρωτιέστε πια. Έχετε ακούσει για την τεχνητή νοημοσύνη;
Επειδή οι άνθρωποι που δεν είναι
σωσμένοι, πιστεύουν στην απάτη:
Β’ Θεσ.β:11,12 και διά
τούτο θέλει πέμψει επ' αυτούς ο Θεός ενέργειαν πλάνης, ώστε να πιστεύσωσιν εις
το ψεύδος, διά να κατακριθώσι πάντες οι μη
πιστεύσαντες εις την αλήθειαν, αλλ' ευαρεστηθέντες εις την αδικίαν.
Αποκ.ιγ:12 Και ενήργει
όλην την εξουσίαν του πρώτου θηρίου ενώπιον αυτού. Και έκαμε την γην και τους
κατοικούντας εν αυτή να προσκυνήσωσι το θηρίον το πρώτον, του οποίου εθεραπεύθη
η θανατηφόρος πληγή.
Όλος ο κόσμος οδηγήθηκε να τον
λατρεύει από τον ψευδοπροφήτη που τον συνοδεύει:
Αποκ.ιγ:13,14 Και
έκαμνε σημεία μεγάλα, ώστε και πυρ έκαμνε να καταβαίνη εκ του ουρανού εις την
γην ενώπιον των ανθρώπων. Και επλάνα τους κατοικούντας επί της γης διά τα
σημεία, τα οποία εδόθησαν εις αυτό να κάμη ενώπιον του θηρίου, λέγον προς τους
κατοικούντας επί της γης να κάμωσιν εικόνα εις το θηρίον, το οποίον έχει την
πληγήν της μαχαίρας και έζησε.
Είναι μια πολύ ισχυρή φιγούρα. Είναι
ο Νεβρώδ που λειτουργεί κάτω από τη σύγχρονη τεχνολογία.
Όλοι λένε, «Μακάρι να είχαμε
ειρήνη στον κόσμο». Θα έρθει. Θα έρθει, αλλά θα είναι μια σατανική παραποίηση
της αληθινής ειρήνης που θα υποτάξει ολόκληρο τον κόσμο στο συγκεντρωμένο κακό
που δεν έχει δει ποτέ ο κόσμος.
Το συγκεντρωμένο κακό στη δύναμη
του σατανικού Αντίχριστου θα είναι πολύ πέρα από οτιδήποτε ήξερε ποτέ ο Νεβρώδ.
Θα είναι κακό όπως ο κόσμος δεν έχει γνωρίσει ποτέ.
Έτσι, όταν έρθει αυτή η παγκόσμια
κυβέρνηση, θα είναι η κυβέρνηση του Αντίχριστου, και θα διαρκέσει ένα πολύ
σύντομο χρονικό διάστημα πριν από την παγκόσμια σφαγή από την πλευρά του, και
μετά από την πλευρά του Θεού που επιφέρει την κρίση – έρχεται, και τότε όλες οι
κρίσεις του υπόλοιπου βιβλίου της Αποκάλυψης θα ξεδιπλωθούν.
Μια ειρήνη που δεν θα διαρκέσει.
Η μόνη πραγματική ειρήνη είναι η ειρήνη του Άρχοντα της Ειρήνης που έρχεται να
εγκαθιδρύσει τη βασιλεία Του όταν επιστρέψει στο τέλος αυτής της εποχής
Κύριε, μας άνοιξες ένα παράθυρο
στο μέλλον. Πόσο θαυμάσιο είναι. Αλλά πάντα το κάνεις αυτό. Πάντα μας λες πότε
έρχεται η κρίση. Το έχεις πει στον κόσμο ξανά και ξανά και ξανά. Προειδοποιείς,
προειδοποιείς και προειδοποιείς για την κρίση.
Και Σε ευχαριστούμε που με τη
χάρη Σου, μερικοί από εμάς ακούσαμε την προειδοποίηση και δραπετεύσαμε εμπιστευόμενοι
το λόγο Σου.
Αλλά γνωρίζουμε ότι ο κόσμος που
απορρίπτει το ευαγγέλιο, που αρνείται να πιστέψει, που κωφεύει στις
προειδοποιήσεις, θα είναι υπό την εξουσία του Σατανά στο μέλλον με τρόπους που
είναι ακατανόητοι.
Κύριε, σε ευχαριστούμε που μας
υποσχέθηκες ότι δεν μας προόρισες για οργή, ότι θα μας πάρεις στη δόξα για να
είμαστε μαζί Σου στο γαμήλιο δείπνο του Αρνίου, για να λάβουμε τις ανταμοιβές
μας.
Και τότε στη γη θα έρθουν όλες οι
κρίσεις, αλλά θα βγούμε έξω πριν αρχίσει αυτό. Θα επιστρέψουμε μαζί Σου στο
τέλος των κρίσεων για να ζήσουμε στη βασιλεία Σου όλη την εκπλήρωση των
υποσχέσεων που δόθηκαν στην Παλαιά Διαθήκη, της επίγειας βασιλείας Σου με
δικαιοσύνη, δύναμη και δόξα. Και αυτό θα είναι το πραγματικό βασίλειο της ειρήνης.
Κύριε, είμαστε τόσο ευγνώμονες
που γνωρίζουμε αυτά τα πράγματα. Ξέροντας όμως αυτά τα πράγματα, τι είδους
άνθρωποι πρέπει να είμαστε;
Προσεύχομαι όλοι εδώ να είναι
έτοιμοι εμπιστευόμενοι τον Χριστό ως Κύριο και Σωτήρα, να ελευθερωθούν από την
οργή που θα έρθει και να επιστρέψουν για την αληθινή και αιώνια βασιλεία της
ειρήνης.
Κύριε, σε ευχαριστώ για τον λόγο
Σου, για την αλήθεια Σου, για τη σωτήρια χάρη Σου, στο όνομα του Χριστού. Αμήν.
