Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011
Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - Κεφάλαιο 3
Ο ΑΑΡΩΝ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ
(Έξοδος κη:1)
(Έξοδος κη:1)
Ο Ααρών εργάστηκε με το Μωυσή κατά τη διάρκεια ολόκληρης της αναμέτρησης με το Φαραώ. Αργότερα μαζί με τον Ωρ στήριζαν τα χέρια του Μωυσή ενώ ο Ιησούς του Ναυή κέρδιζε τη μάχη ενάντια στον Αμαλήκ (Έξοδος ιζ:8-13). Και στην περίπτωση της πρώτης παραμονής του Μωυσή, των 40 ημερών και 40 νυχτών, στο όρος Σινά, ο Θεός του είπε να χρίσει τον Ααρών σαν αρχιερέα και τους γιους του Ααρών να εργάζονται μαζί του στο ιερατείο (Έξοδος κη:1).
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011
κριτήριο αγιότητας η δημοφιλία !
Είναι όμορφο να αφιερώνεις στον Θεό λατρεία με μουσική τζάζ και σαξόφωνο , είναι όμως φυσικά βλασφημία να λατρεύεται ένας άνθρωπος και η εικόνα του.
Η Αφρικανική oρθοδοξη εκκλησία των ΗΠΑ ιδρύθηκε το 1892 με την άδεια του πατριαρχείου της Αντιόχειας και με έδρα την αρχιεπισκοπή του Σικάγο.
Η εκκλησία το 1982 έχρισε ιερέα και κατόπιν επίσκοπο έναν πλούσιο επιχειρηματία τον Φράνζο Κινγκ που είχε οικοδομήσει το 1972 στο Σαν Φρανσίσκο τον ναό του αγίου Ιωάννη αφιερωμένο στον σαξοφωνίστα και συνθέτη της τζάζ Τζον Κολτρέιν !
Η Αφρικανική oρθοδοξη εκκλησία των ΗΠΑ ιδρύθηκε το 1892 με την άδεια του πατριαρχείου της Αντιόχειας και με έδρα την αρχιεπισκοπή του Σικάγο.
Η εκκλησία το 1982 έχρισε ιερέα και κατόπιν επίσκοπο έναν πλούσιο επιχειρηματία τον Φράνζο Κινγκ που είχε οικοδομήσει το 1972 στο Σαν Φρανσίσκο τον ναό του αγίου Ιωάννη αφιερωμένο στον σαξοφωνίστα και συνθέτη της τζάζ Τζον Κολτρέιν !
Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011
η τεκτονική κλίμακα
Η θρησκεία της κοινωνικής κατακυρίευσης , σε έναν κόσμο που προσποιείται οτι λειτουργεί με λογικές αποφάσεις και ηθικές επιλογές.
Ενα σχεδίασμα της μασωνικής διαβάθμισης , για να μην ξεχνάμε πως λειτουργεί και πως οικοδομείται το σύστημα του κόσμου πίσω από τα επιφαινόμενα.
Ενα σχεδίασμα της μασωνικής διαβάθμισης , για να μην ξεχνάμε πως λειτουργεί και πως οικοδομείται το σύστημα του κόσμου πίσω από τα επιφαινόμενα.
Στις βαθμίδες και στον προθάλαμο της μασωνίας συνωστίζονται τραπεζίτες και αξιωματούχοι , επίσκοποι και αρχηγοί , βαθύπλουτοι επιχειρηματίες και ανώτεροι στρατιωτικοί , σημαίνοντα πρόσωπα και υψηλόβαθμοι διευθυντές, ανερχόμενοι άνθρωποι της τέχνης και κάθε λογής ανώτεροι διδάσκαλοι , κυβερνήτες και ιερείς...
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011
Αν ο Θεός υπάρχει και είναι κυρίαρχος ...τότε γιατί το κακό;
Μία από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις για όσους πιστεύουν στη Βίβλο, η οποία ωστόσο απαιτεί ικανοποιητική απάντηση, είναι η ακόλουθη:
«Εάν ο Θεός της αγάπης υπάρχει, τότε γιατί το κακό κυριαρχεί στον κόσμο μας;»
Με την πρώτη ματιά, φαίνεται λογικό να πιστέψει κανείς πως εφόσον ο Θεός δημιούργησε τα πάντα, και εφόσον το κακό όντως υπάρχει, τότε δεν είναι παρά ο ίδιος ο Θεός που δημιούργησε το κακό. Από την άλλη όμως, γνωρίζουμε από τη Βίβλο πως ο Θεός είναι αγαθός και δεν μπορεί να είναι Αυτός ο δημιουργός του κακού. Αν όμως ο Θεός υπάρχει, και είναι ένας Θεός αγάπης, τότε πως ερμηνεύεται η ύπαρξη του κακού; Πώς είναι δυνατό ένας Θεός αγάπης να επιτρέπει στο κακό να υπάρχει, ενώ γνωρίζει πως η ανθρωπότητα, κάτω από την επιρροή του κακού, θα προκαλούσε στον εαυτό της τόσο πόνο και αδικία.
Με την πρώτη ματιά, φαίνεται λογικό να πιστέψει κανείς πως εφόσον ο Θεός δημιούργησε τα πάντα, και εφόσον το κακό όντως υπάρχει, τότε δεν είναι παρά ο ίδιος ο Θεός που δημιούργησε το κακό. Από την άλλη όμως, γνωρίζουμε από τη Βίβλο πως ο Θεός είναι αγαθός και δεν μπορεί να είναι Αυτός ο δημιουργός του κακού. Αν όμως ο Θεός υπάρχει, και είναι ένας Θεός αγάπης, τότε πως ερμηνεύεται η ύπαρξη του κακού; Πώς είναι δυνατό ένας Θεός αγάπης να επιτρέπει στο κακό να υπάρχει, ενώ γνωρίζει πως η ανθρωπότητα, κάτω από την επιρροή του κακού, θα προκαλούσε στον εαυτό της τόσο πόνο και αδικία.
να θυμηθούμε κάποιες μαρτυρίες περί του ..αγίου φωτός
1) Θρύλος και πραγματικότητα για το 'Αγιον Φως
(του π. Γεωργίου Τσέτση πρωτοπρεσβύτερου του οικουμενικού πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως)
"... Τα τεκταινόμενα στην Ιερουσαλήμ και ο κίνδυνος να πολιτικοποιηθεί μια βασική για την πίστη μας λειτουργική πράξη δίνουν πλέον στην εκκλησία την μοναδική ευκαιρία να άρει το πέπλο μυστηρίου που κάλυπτε μέχρι σήμερα τα σχετικά με την αφή του αγίου φωτός, διαφωτίζοντας τους πιστούς όσον αφορά στο θεολογικό υπόβαθρο και στον συμβολισμό της ωραίας και ευφρόσυνης αυτής τελετής.
Και εξηγούμαι.
Υπάρχει, αιώνες τώρα, διάχυτη η πεποίθηση στον ευσεβή μεν, αλλά θεολογικά και λειτουργικά απαίδευτο ορθόδοξο πιστό, που ψάχνει για «θαύματα» προκειμένου να πληρώσει το πνευματικό του κενό, ότι κατά την τελετή της αφής το άγιον φως κατέρχεται θαυματουργικά «ουρανόθεν» για να ανάψει την λαμπάδα του πατριάρχου. Όπως όμως αναφέρει ο διαπρεπής καθηγητής Κωνσταντίνος Καλοκύρης στο περισπούδαστο σύγγραμμά του «το αρχιτεκτονικό συγκρότημα του ναού της αναστάσεως Ιεροσολύμων και το θέμα του αγίου φωτός», πρόκειται για έναν θρύλο, ο οποίος καλλιεργήθηκε στους αγίους τόπους μετά την εισβολή των σταυροφόρων και στο πλαίσιο της διαμάχης ορθοδόξων, λατίνων και Αρμενίων, που ο καθείς διεκδικούσε δι' εαυτόν το προνόμιο του «λαμβάνειν εξ ουρανού» το ανέσπερο φως! Η ευχή την οποία αναπέμπει ο πατριάρχης προ της αφής μέσα στο «ιερό κουβούκλιο» είναι σαφέστατη και δεν επιδέχεται καμιά παρερμηνεία. Ο πατριάρχης δεν προσεύχεται για την διενέργεια θαύματος. Απλώς «αναμιμνήσκεται» της θυσίας και της τριημέρου αναστάσεως του Χριστού και απευθυνόμενος σ' Αυτόν λέγει: «εκ του επί τούτον τον φωτοφόρον σου Τάφον εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες, διαδιδόαμεν τοις πιστεύουσιν εις σε το αληθινόν φως, και δεόμεθά σου όπως αναδείξης αυτό αγιασμού δώρον..».
Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ο πατριάρχης ανάβει την λαμπάδα του από την ακοίμητη κανδήλα που βρίσκεται πάνω στον πανάγιο τάφο. Όπως ακριβώς πράττει ο κάθε πατριάρχης και ο κάθε κληρικός την μέρα της Λαμπρής, όταν παίρνει φως Χριστού από την ακοίμητη κανδήλα που βρίσκεται υπεράνω της συμβολίζουσας τον τάφο του Κυρίου αγίας τράπεζας.
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011
Πως ν' αναπτύξεις αυτοπειθαρχία
Άρχισε με τα μικρά πράγματα. Άρχισε με το δωμάτιό σου. Καθάρισέ το.
Μετά, διατήρησέ το καθαρό.
Όταν μερικά πράγματα δεν είναι στη θέση τους, άσκησε τον εαυτό σου να τα τοποθετείς στη θέση τους. Έπειτα κάνε το ίδιο πράγμα για όλο το σπίτι.
Να είσαι συνεπής στην ώρα σου. Αν πρέπει να είσαι κάπου σε μια ορισμένη ώρα, φρόντισε να είσαι εκεί, ακριβώς την ώρα εκείνη. Καλλιέργησε την ικανότητα να επιβάλλεσαι στις επιθυμίες σου, στις δραστηριότητές σου και στις αξιώσεις σου, έτσι που να φτάσεις στην ώρα σου.
Ασφάλεια ψυχής (2)
ΟΙ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΞΕΠΕΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
1. Ξεπεσμός εξαιτίας πλανεμένης διδασκαλίας.
Η Καινή Διαθήκη εξηγεί με συγκεκριμένα παραδείγματα, ότι ο πιστός ενδέχεται να αποξενωθεί από τη χάρη του Θεού και να χάσει τη Σωτηρία του πιστεύοντας πλανεμένες δογματικές διδαχές, «άλλο ευαγγέλιο» (Γαλ.α:8).
Η πρώτη τούτη περίπτωση, παρουσιάστηκε στην εκκλησία των Γαλατών, τους οποίους ο απόστολος προειδοποιεί με την πρέπουσα σοβαρότητα:
Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011
Δύο Μοναδικά Διαμάντια Ανεκτίμητης Αξίας
Στο Μάρκο ιβ:38-40 ο Ιησούς καταδικάζει την υποκριτική ευσέβεια των γραμματέων, που λερώνει και αλυσοδένει την ψυχή.
Μας καλεί να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί μ' όλους εκείνους που, ναι μεν έχουν ''μορφήν ευσεβείας'', αλλά εσωτερικά είναι κούφιοι, νεκροί και επικίνδυνοι.
Επομένως τα εδάφια 41-44 που ακολουθούν δε συνδέονται με τους προηγούμενους μόνο λόγω της λέξης ''χήρα'', εδ.40, αλλά η σύνδεσή τους είναι βαθύτερη και ουσιαστικότερη.
μπουρδολογίας το ανάγνωσμα
Η "γεροντο"λαγνεία και οι παρεκκλησιαστικοί διακινητές της σταδιακά μετατρέπουν τους ανύποπτους που ψάχνουν απεγνωσμένα για πνευματικότητα στον σύγχρονο υλικό κόσμο σε πνευματικά υποχείρια των σκοταδιστών ησυχαστών.
Πνευματικότητα χωρίς Χριστό.
Πνευματικότητα χωρίς Χριστό.
Τελευταίο κρούσμα η απαίτησή τους για αγιοποίηση του Παίσιου , διάσημου γιά εξωβιβλικές διδασκαλίες και ψευδο"προφητείες" όπως:
".. Όταν ακούσετε , ότι τα νερά του Ευφράτη τα κόβουν ψηλά οι Τούρκοι με φράγματα , να ξέρετε ότι ήδη μπήκαμε στην προετοιμασία του Αρμαγεδώνα ,και ότι διακόσια εκατομμύρια στρατός θα διαβή τον Ευφράτη για την Μέση Ανατολή .."
"Προβλέψεις" που φυσικά ποτέ δεν επαληθεύθηκαν..
Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011
ρεσιτάλ σκοταδισμού
H "ιερά" σύνοδος της ρωσικής καθεστωτικής εκκλησίας ανακήρυξε άγιο τον Νικόλαο , την οικογένειά του και 853 ακόμη στελέχη του τυρανικού τσαρικού καθεστώτος !
Η ορθόδοξη εκκλησία μάλιστα κρίνει σύμφωνα με το εκκλησιαστικό της δίκαιο, τα υπολείμματά του ως «άγια λείψανα»!
Οι ιερείς της εκκλησίας της ανάληψης στη Μόσχα, υποστηρίζουν ότι η εικόνα του τσάρου Νικόλαου Β' εκκρίνει μύρο, ένα πολύ σοβαρό κριτήριο για να χαρακτηριστεί άγιος, σύμφωνα με την Ρωσική Ορθόδοξη εκκλησία !
Η ορθόδοξη εκκλησία μάλιστα κρίνει σύμφωνα με το εκκλησιαστικό της δίκαιο, τα υπολείμματά του ως «άγια λείψανα»!
Οι ιερείς της εκκλησίας της ανάληψης στη Μόσχα, υποστηρίζουν ότι η εικόνα του τσάρου Νικόλαου Β' εκκρίνει μύρο, ένα πολύ σοβαρό κριτήριο για να χαρακτηριστεί άγιος, σύμφωνα με την Ρωσική Ορθόδοξη εκκλησία !
Ο "πατέρας" Βασίλι Γκολοβάνωφ λέει ότι η εικόνα άρχισε να βγάζει μύρο από τις 23 Οκτωβρίου του 1997, την επέτειο της επανάστασης του 1917 (..η εικόνα έχει και πολιτικές προτιμήσεις !)
Ακόμη λέει ότι η ευωδιά του μύρου ήταν πιο έντονη τις ημέρες που ο κόσμος θυμόταν περισσότερο τον τσάρο.(Πως ήξερε άραγε ποιές ήταν αυτές οι μέρες ; )
Ακόμη λέει ότι η ευωδιά του μύρου ήταν πιο έντονη τις ημέρες που ο κόσμος θυμόταν περισσότερο τον τσάρο.(Πως ήξερε άραγε ποιές ήταν αυτές οι μέρες ; )
...και ακόμη...
ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΠΙΟΣ Θ΄!
Oι καθολικοί του Βατικανού και ανακήρυξαν "άγιο" τον Πάπα Πίο Θ΄ (του 19ου αιώνα), αμείλικτο διώκτη των Εβραίων, ρατσιστή και απύθμενα σκοταδιστή .
Τι έχει σειρά στο άμεσο μέλλον; Μήπως η αγιοποίηση των ιεροεξεταστών;
Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011
Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011
Αναζητώντας το Χριστό
Θυμάμαι μια φορά που συνάντησα έναν γνωστό, που είχα καιρό να δω. Όπως ήταν φυσικό, τον ρώτησα:
–Τι κάνεις; Είσαι καλά; Έχουμε καιρό να ιδωθούμε.
–Πολύ καλά, δόξα στον Κύριο. Ψάχνω τον Χριστό. Αναζητώ το πρόσωπο του Κυρίου, ήλθε η απάντηση.
–Δηλαδή; ρώτησα μάλλον μπερδεμένος. Συνέβη κάτι;
–Ω, όχι. Απλά, μένω κλεισμένος στο σπίτι μου και προσεύχομαι. Απλά, εκζητώ τον Κύριο. Θέλω να Τον συναντήσω. Θέλω να δω το πρόσωπό Του.
–Τι κάνεις; Είσαι καλά; Έχουμε καιρό να ιδωθούμε.
–Πολύ καλά, δόξα στον Κύριο. Ψάχνω τον Χριστό. Αναζητώ το πρόσωπο του Κυρίου, ήλθε η απάντηση.
–Δηλαδή; ρώτησα μάλλον μπερδεμένος. Συνέβη κάτι;
–Ω, όχι. Απλά, μένω κλεισμένος στο σπίτι μου και προσεύχομαι. Απλά, εκζητώ τον Κύριο. Θέλω να Τον συναντήσω. Θέλω να δω το πρόσωπό Του.
Άγιο πνεύμα: ο παράκλητος
Στο κατά Ιωάννη ευαγγέλιο κεφάλαια 14 έως 16, βρίσκουμε τον Ιησού, λίγο πριν την σύλληψη Του από τους Ιουδαίους, να δίνει ενθάρρυνση και οδηγίες της τελευταίας στιγμής στους μαθητές Του. Δεν θα ήταν πια άλλο μαζί τους. Θα τον έβλεπαν βεβαίως και πάλι μετά την ανάσταση, όμως μόνο προσωρινά, μέχρι την ανάληψη. Το γεγονός ότι ο Ιησούς θα πήγαινε στον Πατέρα Του και επομένως δεν θα ήταν πλέον σωματικά παρών θα σήμαινε κανονικά ότι θα τους άφηνε μόνους. Εκτός και αν έστελνε αντικαταστάτη, κάποιον δηλαδή που θα τον αναπλήρωνε. Εκτός δηλαδή αν κατά κάποιο τρόπο επέστρεφε σ’ αυτούς με κάποια «άλλη μορφή».
Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011
ΘΕΟΤΗΤΑ - 09. Επεξηγήσεις στην Κ.Διαθήκη Πράξεις - Αποκάλυψη (1)
Αρκετά εδάφια στην Καινή Διαθήκη λένε ότι ο Ιησούς κάθεται στα δεξιά του Θεού.
Ο Πέτρος χρησιμοποιεί αυτή την έκφραση στις Πράξ.β:34, αναφερόμενος στον Ψαλμ.ρι:1. Σύμφωνα με το Πράξ.ζ:55, ο Στέφανος κοίταξε ψηλά στον ουρανό την ώρα που τον λιθοβολούσαν μέχρι θανάτου και «είδε την δόξαν του Θεού, και τον Ιησούν ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού». Τι σημαίνει αυτή η φράση; Μήπως σημαίνει ότι υπάρχουν δύο φυσικές φανερώσεις του Θεού στον ουρανό, ο Θεός και ο Ιησούς, με τον δεύτερο να στέκεται συνέχεια στα δεξιά του πρώτου; Αυτό είδε ο Στέφανος;
Ο Πέτρος χρησιμοποιεί αυτή την έκφραση στις Πράξ.β:34, αναφερόμενος στον Ψαλμ.ρι:1. Σύμφωνα με το Πράξ.ζ:55, ο Στέφανος κοίταξε ψηλά στον ουρανό την ώρα που τον λιθοβολούσαν μέχρι θανάτου και «είδε την δόξαν του Θεού, και τον Ιησούν ιστάμενον εκ δεξιών του Θεού». Τι σημαίνει αυτή η φράση; Μήπως σημαίνει ότι υπάρχουν δύο φυσικές φανερώσεις του Θεού στον ουρανό, ο Θεός και ο Ιησούς, με τον δεύτερο να στέκεται συνέχεια στα δεξιά του πρώτου; Αυτό είδε ο Στέφανος;
Η ποντικοπαγίδα
Είμαι φύλακας του αδελφού μου;
Ο ποντικός κοίταξε μέσα από τη χαραμάδα του τοίχου, για να δει τον αγρότη και τη σύζυγό του που άνοιγαν ένα πακέτο.
Τι τρόφιμα να περιέχει; σκέφτηκε, αλλά πόσο απογοητεύτηκε όταν είδε ότι μέσα στο χαρτί υπήρχε μια ποντικοπαγίδα.
Τρέχοντας στην αυλή, το ποντίκι ειδοποίησε για τον κίνδυνο: «Υπάρχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι, υπάρχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι». Η κότα κακάρισε, έξυσε το κεφάλι της και είπε, «Κυρ Ποντικέ, μπορώ να πω ότι αυτό είναι μια σοβαρή απειλή για σένα, αλλά δεν έχει συνέπειας σε μένα. Δεν μπορείνα μου κάνει κακό».
Το ποντίκι στράφηκε τότε στο γουρούνι και είπε, «Υπάρχει μια ποντικοπαγίδα στο σπίτι». Το γουρούνι έκφρασε τη συμπάθειά του και είπε, «Λυπάμαι τόσο πολύ κυρ Ποντικέ, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που μπορώ να κάνω γι’ αυτό, εκτός από το να προσεύχομαι. Να είσαι βέβαιος ότι θα είσαι στις προσευχές μου».
Το ποντίκι στράφηκε στην αγελάδα. Εκείνη είπε, «Αλίμονο, κυρ Ποντικέ. Πόσο λυπάμαι για σένα. Αλλά δεν είναι κάτι που με αφορά».
Έτσι ο ποντικός επέστρεψε στην τρύπα του αποκαρδιωμένος με το κεφάλι σκυμμένο και έχοντας να αντιμετωπίσει μόνος την ποντικοπαγίδα του αγρότη. Εκείνη την ίδια νύχτα ένας ήχος ακούστηκε σε όλο το σπίτι, όπως κάνει μια ποντικοπαγίδα όταν πιάνει το θύμα της. Η σύζυγος του αγρότη έτρεξε βιαστικά για να δει τι πιάστηκε. Στο σκοτάδι, δεν πρόσεξε πως εκείνο που είχε πιαστεί στην ποντικοπαγίδα ήταν η ουρά ενός δηλητηριώδους φιδιού. Έτσι το φίδι δάγκωσε τη σύζυγο του αγρότη.
Ο αγρότης την πήγε στο νοσοκομείο. Όταν γύρισαν σπίτι, εκείνη είχε πυρετό. Βέβαια, όπως όλοι γνωρίζουν, όταν κάποιος έχει πυρετό μια ζεστή κοτόσούπα κάνει καλό. Έτσι ο αγρότης πήρε το τσεκούρι του και βγήκε στην αυλή για το κύριο συστατικό της σούπας...
Αλλά η ασθένεια της συζύγου συνεχίστηκε, έτσι οι φίλοι και οι γείτονες ήρθαν και έμεναν μαζί της ολόκληρο το εικοσιτετράωρο. Για να τους ταΐσει, ο αγρότης έσφαξε το γουρούνι. Όμως η σύζυγος του αγρότη δεν έγινε καλά. Πέθανε και στην κηδεία της ήρθαν πολλοί άνθρωποι, που ο αγρότης έσφαξε την αγελάδα για να τους ταΐσει με το κρέας της.
Έτσι, την επόμενη φορά που ακούτε ότι κάποιος αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα, και σκέφτεστε ότι δεν σας αφορά, να θυμάστε πως ακόμη και όταν κινδυνεύει ο πιο ασήμαντος από μας, όλοι βρισκόμαστε σε κίνδυνο. Στο βιβλίο της Γένεσης, ο Κάιν είπε για τον Άβελ στον Θεό: «Μήπως είμαι φύλακας του αδελφού μου;» Όλοι συνταξιδεύουμε σε αυτό το ταξίδι που λέγεται ζωή. Πρέπει να φροντίζουμε ο ένας για τον άλλο και να είμαστε πρόθυμοι να καταβάλουμε εκείνη την πρόσθετη προσπάθεια για να ενθαρρύνουμε ο ένας τον άλλο.|
Ασφάλεια ψυχής (1)
Είναι μεγάλη η αδυναμία του ανθρώπου να πιστεύει αυτό που θέλει. Ακόμα και οι αναγεννημένοι πιστοί δεν είναι όλοι ελευθερωμένοι απ' αυτό το δυνατό πειρασμό.
Ο απόστολος Παύλος, εξηγεί στο μαθητή του Τιμόθεο ότι:
«θέλει έλθει καιρός, ότε δεν θέλουσιν υποφέρει την υγιαίνουσαν διδασκαλίαν. αλλά θέλουσιν επισωρεύσει εις εαυτούς διδασκάλους κατά τας ιδίας αυτών επιθυμίας, γαργαλιζόμενοι την ακοήν» (Β' Τιμ.δ:3-4).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)