Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Γένεση ζ

KΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ

Γέν.ζ:1

Όταν η κιβωτός ήταν έτοιμη, ο Κύριος καλεί το Νώε να εισέλθει!  Δεν του λέγει «πήγαινε» αλλά «έλα». Το μήνυμα του Ευαγγελίου είναι πάντοτε μια πρόσκληση και ο Κύριος ακόμα καλεί ανθρώπους να εισέλθουν! 

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ 06 - Ο Ιησούς Χριστός μέσα στη Βίβλο

Μερικοί έχουν την εντύπωση ότι η Βίβλος είναι μία καταγραφή της προσπάθειας του ανθρώπου να γνωρίσει το Θεό.  Πιστεύουν ότι περιγράφει απλά την πρόοδο  και τα συμπεράσματά του σ’ αυτή την αναζήτηση. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Η Γραφή περιλαμβάνει την εξελισσόμενη αποκάλυψη του Θεού για τον Εαυτό Του και την είσοδό Του στον κόσμο στο πρόσωπο του Υιού Του, Ιησού Χριστού.

Στη Βίβλο σκιαγραφούνται πολλοί χαρακτήρες, αγίων κι αμαρτωλών ανθρώπων, ωστόσο σε κάθε σελίδα της διαφαίνεται η εικόνα Του. Αυτό που βλέπουμε κάθε φορά που ανοίγουμε τη Βίβλο μας είναι “το πρόσωπο του Ιησού Χριστού” (Β’Κορ.δ:6), ο οποίος είναι “η εικόνα του Θεού του αοράτου” (Κολ.α:15). 

Απο τήν σκύλλα στην χάρυβδη


Η διεθνής θεολογική επιτροπή του Βατικανού στις 20 Απρίλη 2007 είχε δημοσιεύσει στην καθολική υπηρεσία ειδήσεων, μελέτη που υποστήριζε οτι οι ψυχές των αβάπτιστων παιδιών θα σωθούν. Η επιτροπή είναι συμβουλευτική, αλλά η σχετική μελέτη επικυρώθηκε με την υπογραφή του πάπα.
Η (μεσαιωνικών προκαταλήψεων) ρωμαϊκή καθολική εκκλησία διδάσκει ότι οι ψυχές των τα αβάπτιστων παιδιών καταδικάζονται στο αιώνιο κενό(!), μια θέση που δεν είναι ούτε ουρανός ούτε κόλαση.
Παρόμοιες είναι οι απόψεις της ανατολικής εκκλησίας, δηλαδή καταδικάζει και αυτή τα αβάπτιστα νήπια σε ένα αντίστοιχο κενό και τα τιμωρεί με «ακηδεία», δεν τα κηδεύει δηλαδή(!).

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

καληνύχτα

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 11 - Εξουσία και οργάνωση μέσα στην εκκλησία (2)

Αποκοπή. Έχουμε ήδη αναφέρει ένα λόγο για αποκοπή ή διακοπή της κοινωνίας με κάποιο πιστό, όταν αρνείται να υποταχτεί στις αποφάσεις της εκκλησίας. Στην Α’Κορ.ε:1-13, ο Παύλος αναφέρει και άλλους βάσιμους λόγους.
 
Το ιδιαίτερο πρόβλημα στην Κόρινθο το οποίο έδωσε αφορμή στον Παύλο να διατυπώσει αυτή τη διδασκαλία ήταν ότι κάποιος άνδρας μέσα στην εκκλησία διέπραττε αιμομιξία. Η εκκλησία ήταν τόσο υπερήφανη για τα πνευματικά της χαρίσματα που είχε παραβλέψει αυτή την αμαρτία. Ο Παύλος τους επέπληξε που δεν έκριναν την αμαρτία και δεν απομάκρυναν αυτόν που έφταιγε. Η σωστή διαδικασία σ’ αυτή την περίπτωση είναι να απομακρυνθεί από την εκκλησία αυτός που αμάρτησε.  

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

σοφά λόγια

Ταπεινοφροσύνη είναι εκείνη η αρετή που την χάνεις ακριβώς την στιγμή που νομίζεις ότι επιτέλους την απέκτησες.

Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να ξοδέψεις για τα παιδιά σου είναι ο χρόνος σου.

Ασφάλεια δεν είναι η έλλειψη κινδύνου αλλά η παρουσία του Θεού.

Το πρώτο βήμα για να λάβεις την αιώνια ζωή είναι να παραδεχτείς πως δεν την αξίζεις.

Καλύτερα από το να μετράς τα χρόνια σου, είναι να κανείς τα χρόνια σου να μετράνε.

Ο κόσμος κοιτά τι κάνουμε, ο Θεός κοιτά γιατί το κάνουμε.

Χωρίς μια καρδια που φλέγεται για τον Θεό , δεν μπορούμε να λάμψουμε για τον Ιησού Χριστό.

Το να ακολουθείς τον Ιησού είναι πάντα το σωστό , αλλά δεν είναι πάντοτε εύκολο.

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

σαν τα ποντίκια στη φάκα...


ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΨΗΛΗ ΘΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΩΝ ΤΡΕΦΟΜΕΝΑ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΣΟΓΙΑ
 
Ασυνήθιστα υψηλή θνησιμότητα και καθυστέρηση ανάπτυξης βρέθηκε να παρουσιάζουν απόγονοι θηλυκών ποντικών-πειραματόζωων τρεφόμενα με γ.τ. σόγια, σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές της Ρώσικης Ακαδημίας Επιστημών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 56% απογόνων ποντικών που διατρέφονταν αποκλειστικά με γ.τ σόγια ήταν νεκρά μέσα σε 3 βδομάδες, σε αντίθεση με αντίστοιχα πειραματόζωα που τρεφόταν με συμβατική ή καθόλου σόγια και παρουσίασαν θνησιμότητα 9% και 6,8% αντίστοιχα. Επίσης, το 36% το απογόνων ποντικιών τρεφόμενα με γ.τ. που επιβιώσαν παρουσίασαν εξαιρετικά αδύναμη ανάπτυξη και βάρος .

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ες αύριον τα σπουδαία

« Σεις που δεν ξέρετε η θα συμβεί αύρίον. Ποια είναι η ζωή σας;
Είσθε σαν τον ατμόν, που φαίνεται για λίγο διάστημα
και έπειτα εξαφανίζεται»

Ιάκωβος 4/δ΄,14

" ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ "
Αρχίας ο ολιγαρχικός άρχοντας της αρχαίας Θήβας, (4ος αι. π.Χ.) γλεντούσε στο σπίτι του έμπιστου φίλου του Φυλλίδα, όταν ένας αγγελιοφόρος που έστειλε κάποιος άλλος φίλος του, έφθασε φέρνοντας ένα πολύ επείγον μήνυμα. « Το πρόσωπο που σας γράφει, του λέει ο αγγελιοφόρος, σας παρακαλεί να διαβάσετε αυτό το γράμμα, χωρίς καθυστέρηση. Αναφέρεται σε μια πολύ σπουδαία και επείγουσα υπόθεση »

"Ες αύριον τα σπουδαία" απάντησε ο Αρχίας γελώντας και παραμέρισε το γράμμα.

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΥΡΙΑΚΟ ΔΕΙΠΝΟ - Δείπνο (1)

ΚΥΡΙΑΚΟΝ ΔΕΙΠΝΟΝ (Α’ΚΟΡ.ια:20)
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Α’ΚΟΡ.ι:21)
ΚΛΑΣΙΣ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥ (ΠΡΑΞ.β:42, κ:7)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (Α’ΚΟΡ.ι:16)

Κάτω απ’ αυτά τα ονόματα αναφέρεται ο ένας από τους δύο τύπους (ο άλλος είναι το βάπτισμα στο νερό) τους οποίους ο Κύριος Ιησούς μας παρέδωσε να φυλάσσουμε σύμφωνα με το λόγο του Θεού.
 
Όμως, η κοινωνία του σώματος και του αίματος του Χριστού για την αληθινή εκκλησία δεν είναι ένας απλός, ξερός τύπος, αλλά είναι μια ανάγκη!

εκπαιδευτικό πρόγραμμα νέων - Θεσσαλονίκη 2011

2 Τιμ. β:2 και όσα ήκουσας παρ' εμού διά πολλών μαρτύρων, ταύτα παράδος εις πιστούς ανθρώπους, οίτινες θέλουσιν είσθαι ικανοί και άλλους να διδάξωσι.

Διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα νέων στην αίθουσα της  Θεσσαλονίκης (Διεύθυνση : Σούτσου 3)

Πρόγραμμα: (μάθημα-δοξολογία-προτάσεις-διάλογος)

  • Σάββατο 3/9/2011   10.00-14.00     18.00-22.00 
  • Κυριακή 4/9/2011   10.00-14.00
                   

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Η αληθινή εκκλησία του Ιησού Χριστού

Έχουμε πει πολλές φορές, ότι ο Ιησούς θέλει να ξέρουμε ποιος πραγματικά είναι!

Το καταλαβαίνουμε αυτό από την ερώτηση που έκανε στους μαθητές Του: «Τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός του ανθρώπου;» (Ματθ.ις:13).

Βέβαια, η απάντηση που Του έδωσαν οι μαθητές δεν Τον ικανοποίησε και γι’ αυτό συνεχίζει να ρωτάει: «Αλλά σεις τίνα με λέγετε ότι είμαι;» (ις:15).

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Η αποστολική εκκλησία σήμερα























Η απομάκρυνση από τις διδασκαλίες των αποστόλων, την πρακτική εφαρμογή τους και τον τρόπο ζωής της πρώτης εκκλησίας, ξεκίνησε απ’ τον πρώτο αιώνα. Διαβάζουμε μέσα στην Καινή Διαθήκη για ψευδοδιδάσκαλους και ψευδοπροφήτες που δίδασκαν διδασκαλίες δαιμονίων, προκειμένου να διαστρεβλώσουν την αποστολική διδασκαλία σχετικά με τη θεότητα αλλά και την ανθρώπινη φύση του Ιησού Χριστού.  

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

απήγαγαν..επιγραφή


Eπιγραφή που ανακαλύφθηκε το 1991 στα θεμέλια της παλιάς μητρόπολης Βοδενών,τον Σεπτέμβριο του 1997 κατασχέθηκε και σύμφωνα με πληροφορίες πιθανόν να "φυλάσσεται" σε αποθήκη της 11ης Εφορίας "Βυζαντινών" αρχαιοτήτων στην Βέροια.

Λέγεται ότι την επιγραφή εξαφάνισαν οι κρατικές υπηρεσίες όταν διαπίστωσαν το ταπεινωτικό για το "Βυζάντιο" (Νέα Ρώμη) περιεχόμενο της.

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Σήμερα είναι η μέρα της σωτηρίας

Ακροδεξιοί οπαδοί του ΑΠΟΕΛ βεβήλωσαν το Άουσβιτς

Σοκ έχει προκαλέσει σε Κύπρο και Πολωνία η ενέργεια των οπαδών του ΑΠΟΕΛ να επισκεφτούν και να βεβηλώσουν το Άουσβιτς.
Η ομάδα της Κύπρου αγωνίζονταν την Τετάρτη 17 Αυγούστου στην Πολωνία, απέναντι στην Βίσλα Κρακοβίας, για τα πλέι οφ του Champions League.
Έτσι, μία μερίδα οπαδών της ομάδας της Κύπρου, που είναι γνωστή για τις σχέσεις της με Ελληνικές και Κυπριακές ναζιστικές οργανώσεις επισκέφτηκε το γνωστότερο στρατόπεδο συγκέντρωσης και κρέμασε ένα κασκόλ της ομάδας ως φόρο τιμής στους Ναζί.
Κατέγραψαν μάλιστα την επίσκεψή τους σε video στο οποίο ακούγεται μουσική, αφιερωμένη στο Γ' Ράιχ.
                                                                      (πηγή tvxs)

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Είναι αμαρτία;

Η ΚΛΟΠΗ, Η ΜΟΙΧΕΙΑ, Η ΠΟΡΝΕΙΑ, Η ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ, Η ΑΠΑΤΗ, Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ

Σε γκάλοπ που έγινε από την εταιρία ICAP για το περιοδικό ΠΑΝΘΕΟΝ (πριν πολλά χρόνια) φάνηκε ότι για τους σημερινούς Ορθόδοξους Έλληνες, καμιά αμαρτία δεν θεωρείται πια τόσο βαριά, ώστε να καταδικάζεται από τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας. Ο κόσμος έπαψε να είναι αυστηρός, ίσως γιατί ο καθένας έχει το μερίδιό του σε ότι δυσάρεστο συμβαίνει γύρω μας. Απλά η κοινωνία είναι πλέον ανεκτική. Αλλά, ας δούμε τα' αποτελέσματα αυτής της έρευνας.

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

(Εκκλ. 6:7)
Πας ο μόχθος του ανθρώπου είναι διά το στόμα αυτού; και όμως η ψυχή δεν χορταίνει.