Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Τα ευγενικά λόγια είναι σαν τον ήλιο σε μια συννεφιασμένη μέρα



 
Τα ευγενικά λόγια είναι σαν το μέλι, όμως δεν αγοράζονται με χρήματα, απλά τα λες, λέξη προς λέξη και η δουλειά γίνεται.

Τα ευγενικά λόγια είναι πραγματικά θαυμάσια, είναι καλό να τα λες στον/στη σύντροφό σου, ακόμα κι αν είναι πολύ αργά.

20 €



Ένας καθηγητής κρατούσε ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ και ρώτησε τους μαθητές: «Ποιος θέλει αυτό το χαρτονόμισμα των 20 ευρώ;» Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάνω το χέρι. Τότε ο καθηγητής το τσαλάκωσε και ξαναρώτησε… «Υπάρχει κάποιος που θέλει ακόμη αυτό το τσαλακωμένο χαρτονόμισμα;

«εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα» (Εφες.δ:5).


Ίσως σε κανένα άλλο Βιβλικό θέμα δεν υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές απόψεις, όσο το θέμα του βαπτίσματος στο νερό. Είναι το βάπτισμα σημαντικό, κι αν είναι, πώς πρέπει να γίνεται; Εξαιτίας του γεγονότος ότι οι απόψεις διαφέρουν τόσο πολύ πάνω σ’ αυτό το θέμα, θέλουμε ν’ αφήσουμε το λόγο του Θεού να απαντήσει από μόνος του:

1.     Είναι το βάπτισμα στο νερό απαραίτητο για τη σωτηρία;

Όστις πιστεύση και βαπτισθή θέλει σωθή, όστις όμως απιστήση θέλει κατακριθή. (Μάρκ.ις:16).

Του οποίου αντίτυπον ον το βάπτισμα, σώζει και ημάς την σήμερον (Α΄Πέτρ.γ:21).

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 13 - Νέος ουρανός και νέα γη (1)

Η μελλοντική ομορφιά για το λαό του Θεού, απλώνεται θαυμαστά μπροστά στα μάτια μας. Ένας νέος ουρανός, μια νέα γη κι ένας θαυμαστός Κύριος μας περιμένουν. Οφείλουμε λοιπόν ν’ αγωνιστούμε ένθερμα προκειμένου να διατηρήσουμε τη σωτηρία μας.
 

καλημέρα


Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Υλικές και πνευματικές αξίες



Α.  Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Ματθ.ς:33  “Αλλά ζητείτε πρώτον την βασιλείαν του Θεού, και την δικαιοσύνην αυτού, και ταύτα πάντα θέλουσι σας προστεθή.”

Λουκ.ιβ:20-21 “Είπε δε προς αυτόν ο Θεός, Άφρον ταύτην την νύχτα την ψυχήν σου απαιτούσιν από σου, όσα δε ητοίμασας, τίνος θέλουσιν είσθαι; Ούτω θέλει είσθαι όστις θησαυρίζει εις εαυτόν, και δεν πλουτεί εις Θεόν.

Στην παραβολή του πλούσιου γεωργού, ο Ιησούς καθαρά δίδαξε την αξία των αιώνιων πραγμάτων σε σύγκριση με τα προσωρινά. Στο Λουκ.ιβ:15 διαβάζουμε, “Διότι εάν τις έχει περισσά, η ζωή αυτού δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων αυτού.” 
Ο Θεός ονομάζει τον άνθρωπο που θησαυρίζει σ’ αυτό τον κόσμο άφρονα.  Το σημαντικότερο πράγμα είναι να είναι κανείς πλούσιος ενώπιον του Θεού.

Μητέρα Τερέζα - Η Απάτη της Καλκούτας

Στην καθολική εκκλησία (ιδιαίτερα στην παπική και ανατολική), είναι γνωστό το αξίωμα, πως όσο μεγαλύτερος απατεώνας ή εγκληματίας είναι κάποιος κατά την διάρκεια του βίου, τόσο μεγαλύτερος «άγιος» γίνεται. Σ' αυτό το αξίωμα δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, μια σύγχρονη «αγία» της καθολικής εκκλησίας, που απολαμβάνει όμως γενικότερης εκτίμησης και είναι γνωστή και με το προσωνύμιο «η αγία των φτωχών»: Η Μητέρα Τερέζα.

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (11)

«...και Θεός ήν ο λόγος..»



Ο Ιωάννης ήταν Ιουδαίος, πιστός στον Ένα και Μόνο Θεό των Πατέρων, δεν γνώριζε ούτε πίστευε σε πολυθεΐες και τριάδες. Μιλά λοιπόν για τον Ένα Θεό, και το «Λόγο Του», που όλοι γνωρίζουμε ότι έχει να κάνει με τον Ιησού Χριστό, το Μεσίτη.


Δεν αναφέρεται σε δύο ξεχωριστούς «θεούς», ούτε σε δύο πρόσωπα μέσα στη θεότητα.


Μ' αυτό θέλει να πατάξει την πολυθεΐα και να μας προσηλώσει στον Ένα Θεό και όχι σε άλλο πρόσωπο. Ο Θεός είναι Εις, ο Πατέρας, που είναι και Θεός του Κυρίου Ιησού Χριστού.

καλημέρα


Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Α' Προς Τιμόθεο (3)



Α. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ε:1-2
Ο σεβασμός είναι απαραίτητος για μια καλής ποιότητας χριστιανική ζωή. Ο τρόπος με τον οποίο ένας εργάτης μεταχειρίζεται το ποίμνιό του είναι μεγάλης σπουδαιότητας. Πρέπει να φέρεται δίκαια και σοφά στον καθένα. Όταν χάνεται ο σεβασμός του ένα για τον άλλο, σύντομα θα χαθεί για τον οίκο του Θεού και αργότερα για τον Ίδιο το Θεό. Τα λόγια και οι τρόποι του καθένα φανερώνουν τη στάση του σ’ αυτό το θέμα.

Αυτοπειθαρχία


Η πειθαρχία είναι χαρακτηριστικό ζητούμενο του στρατιώτη.


Β’ Τιμ.β:3 «Συ λοιπόν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης Ιησού Χριστού».


Είναι η ικανότητα να ελέγχεις: τον εαυτό σου, τις πράξεις σου, τη ζωή σου, το χρόνο σου, τα συναισθήματα σου, τις σκέψεις σου, σύμφωνα με τις αρχές του λόγου του Θεού.


Χωρίς ν’ αφήνεις τα συναισθήματα, τις σαρκικές επιθυμίες και τις πιέσεις του κόσμου να σε αποπροσανατολίζουν.


Πρέπει να κάνω το έργο του Θεού, ό,τι κι αν κοστίσει.

Καλημέρα


Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Ματθ. 18: 5-6


Σε θάλασσα θανάτου μετατρέπεται η Μεσόγειος

Αναποδογυρισμένο σκάφος 8 μέτρων, το οποίο βρισκόταν δεμένο με κάβο σε ακτή, στη θαλάσσια περιοχή «Πάλαιρος» στην Λευκάδα έγινε ο τάφος για τουλάχιστον 12 πρόσφυγες, μεταξύ των οποίων τέσσερα παιδιά από τριών έως έξι ετών. Οι τέσσερις είχαν εγκλωβιστεί στο αναποδογυρισμένο σκάφος. Μόνο έξι από τους 15 μετανάστες διασώθηκαν και  νοσηλεύονται στο νοσοκομείο της Πρέβεζας. 

Σχετικά με τα αίτια του ναυαγίου, οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μετατόπιση βάρους, δεδομένου ότι στη θαλάσσια περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.. Σύροι πρόσφυγες που προσπάθησαν να γλυτώσουν από την ατέρμονη αναμέτρηση (στην πλάτη των αμάχων) ανάμεσα στους εξουσιαστές στην χώρα τους..και έπρεπε να κρύβονται σαν εγκληματίες και αποδιοπομπαίοι τράγοι της ευρωπαικής οικονομικής ύφεσης. 

Νερό!

καλημέρα


Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ησαΐας 60:1-3

Σηκώθητι, φωτίζου· διότι το φως σου ήλθε, και η δόξα του Κυρίου ανέτειλεν επί σε.

Διότι ιδού, σκότος θέλει σκεπάσει την γην και ζόφος τα έθνη· επί σε όμως θέλει ανατείλει ο Κύριος και η δόξα αυτού θέλει φανερωθή επί σε.

Και τα έθνη θέλουσιν ελθεί εις το φως σου και οι βασιλείς εις την λάμψιν της ανατολής σου.

Η εκκλησία "μας"

Η ιστορία της εκκλησίας δεν ξεκίνησε το 1900 από την Αμερική αλλά το 33 από το Ισραήλ και είναι αδιάλειπτος μέχρι σήμερα. Δεν είναι και λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι εξήλθαμε από τον πεντηκοστιανισμό.

Σίγουρα την επίσημη "ιστορία" την γράφουν οι "νικητές". Κόβουν και ράβουν τα γεγονότα, εξαφανίζουν χρονικές περιόδους, συνθλίβουν και συκοφαντούν ότι δεν τους εξυπηρετεί, εξιστορούν τις μυθοπλασίες τους σαν παράδοση, προσθέτουν και πλαστογραφούν ότι περνάει από το κραταιό τους χέρι.

Επειδή το θρήσκευμα των μαζών είναι για τα καθεστώτα από τα βασικότερα εργαλεία υποταγής και χειρισμού των συνειδήσεων, η εκκλησιαστική ιστορία υπόκειται στους ίδιους κανόνες παραποίησης της αλήθειας που έχουν καθ υπερβολήν χρησιμοποιηθεί και στην πολιτική ιστορία.. Αυτό που επιτρέπουν να διδάσκεται σαν αλήθεια πρέπει να αποκοιμίζει τους ανθρώπους και όχι να τους αφυπνίζει. Ετσι λοιπόν τίποτα στην ιστορία της εκκλησίας δεν αφέθηκε στην τύχη. Δεν δίνουν σημασία στο τι έγινε, αλλά τι πρέπει να πιστεύεις ότι έγινε.

Παλιά Κρήτη


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - α:10



ἐγενόμην ἐν πνεύματι ἐν τῇ κυριακῇ ἡμέρᾳ καὶ ἤκουσα ὀπίσω μου φωνὴν μεγάλην ὡς σάλπιγγος.

Εγενόμην εν πνεύματι.

Υπάρχουν παράλληλες εμπειρίες με του Ιωάννη όσο αφορά στην Αποκάλυψη του Ιησού, αλλά πουθενά μέσα στο λόγο του Θεού δεν βλέπουμε όραση με τέτοιο μεγαλείο, δόξα και τόση λεπτομέρεια, όσο εδώ στην Αποκάλυψη.

Ο Μωυσής είδε τον Κύριο σε περιορισμένη έννοια στο όρος Σινά (Εξ.λγ:12-23) όταν πιθανώς πήρε τις αποκαλύψεις για το βιβλίο της Γένεσης.

Ο Παύλος αρπάχτηκε μέχρι τρίτου ουρανού, με άλλα λόγια στην “κατοικία” του Θεού (Β’ Κορ.ιβ:2-4) και λέει ότι άκουσε πράγματα που δεν συγχωρείται σε άνθρωπο να λαλήσει.

καλημέρα


Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ 90 - Ο εργάτης


Β’ Χρον.ις:9

Η θρησκεία πάντοτε βρίσκεται σε μια κατάσταση υπερέντασης για το πώς θα βελτιωθεί για να γίνει πιο πετυχημένη, αλλά ο Θεός ψάχνει για ανθρώπους που θα μπορέσει να τους εμπιστευτεί για να θέσει πάνω τους το Πνεύμα Του και να φανερώσει τη δύναμή Του.
Το σχέδιο του Θεού είναι να κηρυχτεί το Ευαγγέλιο από ανθρώπους, και η επιτυχία στο να κρατηθεί το έργο Του σε ψηλά πνευματικά επίπεδα, εξαρτάται απ’ αυτούς που είναι έτοιμοι να πληρώσουν την τιμή ώστε το Πνεύμα και η δύναμη του Θεού να μπορέσουν ν’ αναπαυθούν πάνω τους.

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (10)

και ο λόγος ήν προς τον θεόν...'



Αυτός ο Λόγος που η Γραφή μας περιέγραψε, «ην ΠΡΟΣ τον θεόν». Η γραμματική μας λέει ότι η πρόθεση «προς» όταν συντάσσεται με αιτιατική «δήλοι κίνησιν προς τι μέρος η διεύθυνσιν προς κάπου». Όταν έχει την έννοια «προς τινά» σημαίνει «εν σχέση προς τινά, εις απάντηση προς τινά» (Λεξικόν της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης του Ιωάννου Σταματάχου σελ.840).

Παλιά Κρήτη


Παραμένουν οι θρησκευτικές εικόνες στις δικαστικές αίθουσες με απόφαση του ΣτΕ !

Ως απαράδεκτη (..) απέρριψε το Δ τμήμα του συμβουλίου της Επικρατείας την αίτηση τριών πολιτών, με την οποία ζητούσαν να αφαιρεθούν όλες οι θρησκευτικές εικόνες και τα σύμβολα από  τους  τοίχους των δικαστικών αιθουσών, αλλά και να ακυρωθεί απόφαση της επιτροπής διοίκησης και διαχείρισης των διοικητικών δικαστηρίων Θεσσαλονίκης, που προβλέπει τις εικόνες στις δικαστικές αίθουσες.

Παλιά Αθήνα


Στην κορυφή του λόφου του Κολωνού, βρίσκονται δυο μνημεία φιλελλήνων αρχαιολόγων. Το ένα είναι πάνω στον τάφο του Γερμανού αρχαιολόγου Καρόλου Μύλλερ (1797 - 1840), που εργάστηκε και πέθανε στην Αθήνα. Είναι έργο του Δανού αρχιτέκτονα Κρίστιαν Χάνσεν (1803 - 1883). Πρόκειται για μια επιτύμβια στήλη, που καταλήγει σε ανθεμωτή διακόσμηση.

Δίπλα στο μνημείο του Μύλλερ, υπάρχει και το μνημείο του Γάλλου αρχαιολόγου Σαρλ Λενορμάν (1802 - 1859), που επίσης πέθανε στην Αθήνα. Πρόκειται για μια μαρμάρινη λουτροφόρο υδρία, στο εσωτερικό της οποίας έχει ταφεί η καρδιά του

Ο Δανός συγγραφέας Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, που επισκέφτηκε τον Κολωνό σ' ένα ταξίδι του στην Ελλάδα το 1841, περιγράφει τις εντυπώσεις του από το φυσικό περιβάλλον του Κολωνού:

Ήμουν στον Κολωνό...Εδώ είναι θαμμένος ο Γερμανός Κ. Ο. Μύλλερ, που πέθανε πριν λίγο καιρό και που τόσα χρωστά σ' αυτόν η επιστήμη... Ακούμπησα στον υγρό τάφο...Ο βουνίσιος αέρας κατέβαινε κρύος και τσουχτερός... Σ' ολόκληρη τη φύση υπήρχε ένα μεγαλείο, που ούτε η Ελβετία μπορεί να σου προσφέρει.    
                                                                                                                                                                        ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΗΓΗ : ΕΛΙΑ

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ 12 - Το τέλος των ασεβών

Το τέλος των ασεβών είναι μια φοβερή τραγωδία, αλλά με το Γολγοθά και το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού, υπάρχει οδός διαφυγής.

Εβρ.ι:25-39 - Μαλαχ.γ:16 - Αποκ.κ:1,15 - Λουκ.ις19,31 - Α' Κορ.ς:2 - Αποκ.κα:8

Ψαλμ.θ:17
«Οι ασεβείς θέλουσιν επιστραφή εις τον άδην· πάντα τα έθνη τα λησμονούντα τον Θεόν»



Εισαγωγή

Ο απόστολος Ιωάννης γράφει ότι: «ο Θεός είναι αγάπη» (Α' Ιωάν.δ:8). Κάθε τι που έκανε ο Θεός είναι έκφραση της αγάπης Του. 

καλημέρα


Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΛΕΕΙ


 Ο άνθρωπος καλπάζει προς την επιτυχία !!! με σύμμαχο ποιόν; Τον ΕΥΑYΤΟ του. Ξεπερνάει τα εμπόδια και κατακτάει συνεχώς τον ένα μετά τον άλλον στόχο.
Δεν υπάρχει κανείς να τον σταματήσει. Απλώνει το χέρι του και παίρνει ότι του αρέσει. Είναι στη διάθεσή του τα πάντα.
Οι φτωχοί λαοί της γης; Δεν μπορούν να σηκώσουν κεφάλι για να διαμαρτυρηθούν
Οι αμέσως πλουσιότεροι; Είναι πολύ απασχολημένοι με το να αποκτήσουν περισσότερα αγαθά.
Οι πιο πλούσιοι; Είναι πολύ απασχολημένοι να δουλεύουν σκληρά γιατί τα «αγαθά κόποις κτώνται».

ΕΞΟΔΟΣ - Μελέτη στη Σκηνή του Μαρτυρίου (6)




ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ

Ι. Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ

Με μόνη εξαίρεση το αργύριο της εξαγοράς των πρωτοτόκων, η Σκηνή κατασκευάστηκε από υλικά που δόθηκαν σαν αυτοπροαίρετες προσφορές από το λαό Ισραήλ (Έξ.κε:2). «Ειπέ προς τούς υιούς Ισραήλ να φέρωσι προς εμέ προσφοράν παρά παντός ανθρώπου προαιρουμένου εν τη καρδία αυτού θέλετε λάβει την προσφοράν μου». Αυτή η προσφορά είναι απ’ τις πιο εξέχουσες που είναι καταγεγραμμένες. Όταν μαζεύτηκαν όλα τα υλικά, «η ύλη την οποίαν είχον ήτο ικανή δι όλον το έργον ώστε να κάμωσιν αυτό και επερίσσευεν» (Έξ.λς:7).

Στο μάζεμα των υλικών, βλέπουμε παραδειγματικά τον Ιησού, τον χορηγό κάθε μας ανάγκης. Μέσα Του κατοικεί ο Γιάχβε-Ιρέ, ο Θεός ο προμηθεύων. Ο Κύριος έκανε δυνατόν να δώσουν ότι χρειαζόταν για να τελειώσει η Σκηνή. Κατά τον ίδιο τρόπο σήμερα, ο Κύριος κάνει δυνατόν ο λαός Του να δίνει ότι χρειάζεται προκειμένου να υποστηριχτεί το έργο (Γέν.κβ:14  Φιλιπ.δ:19  Α΄Χρον.κθ:14).

καλημερα


Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ο Χριστός σαν «λόγος» και η προΰπαρξη του στην πρόθεση του Θεού (9)

Ας δούμε τώρα τα εδάφια Ιωάννης α:1-14!


Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος. οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν θεόν. πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν. ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων· καὶ τὸ φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει καὶ ἡ σκοτία αὐτὸ οὐ κατέλαβεν. Ἐγένετο ἄνθρωπος ἀπεσταλμένος παρὰ θεοῦ ὄνομα αὐτῷ Ἰωάννης· οὗτος ἦλθεν εἰς μαρτυρίαν ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός, ἵνα πάντες πιστεύσωσιν δι' αὐτοῦ. οὐκ ἦν ἐκεῖνος τὸ φῶς ἀλλ' ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός. Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὁ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον, ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον. ἐν τῷ κόσμῳ ἦν καὶ ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ ἐγένετο καὶ ὁ κόσμος αὐτὸν οὐκ ἔγνω. εἰς τὰ ἴδια ἦλθεν καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον. ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτὸν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα θεοὺ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αυτοῦ, οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκὸς οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρὸς ἀλλ' ἐκ θεοῦ ἐγεννήθησαν. Καὶ ὁ λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ α:9

Εγώ ο Ιωάννης, ο και αδελφός σας και συγκοινωνός εις την θλίψιν και εις την βασιλείαν και την υπομονήν του Ιησού Χριστού, ήμην εν τη νήσω τη καλουμένη Πάτμω διά τον λόγον του Θεού και διά την μαρτυρίαν του Ιησού Χριστού.

Βλέπουμε ότι η βασιλεία του Χριστού δεν είναι μόνο χαρά και θρίαμβος αλλά και θλίψη που ο καθένας πρέπει να γίνει κοινωνός όπως ο Ιωάννης, ο Παύλος και όλοι οι πρώτοι Χριστιανοί Β’ Τιμ.β:11-12. Αυτή η κοινωνία της θλίψης έρχεται όταν είμαστε ΕΝ Ιησού όπως λέει και το κείμενο.

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Προσεχώς και στο δικό σας σπίτι η Αστυνομία...

Όταν διάβασα αυτή την επιστολή πάγωσα. Μούδιασα....
Στην αρχή λίγο γέλασα, σκέφτηκα ότι ίσως να είναι λίγο τραβηγμένο...

Όμως συνηδειτοποίησα γρήγορα, πως καθημερινά τέτοιες ιστορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας, χωρίς όμως τόσες ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, λόγια απελπισίας, πανικού, έντασης...

Και παρανομαστής στην ιστορία, η απαξίωση του Κράτους στους πολίτες, στις γυναίκες, στις μανάδες...

Αυτή η φτηνή περιφρόνηση σε όλους μας.

Διαβάστε την επιστολή και αναλογιστείτε, αν ήσασταν στη θέση τους  τι θα κάνατε;

Μια αργή, θανατηφόρα «βόμβα» στο τραπέζι μας



 Επιδημιολογική μελέτη της καθηγήτριας του πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Αθηνάς Λινού στα Οινόφυτα, έφερε στην επιφάνεια ένα φοβερό μυστικό για το οποίο κανείς δε μιλάει εδώ και χρόνια.


Πατάτες, κρεμμύδια και καρότα που φθάνουν καθημερινά στο τραπέζι μας, κρύβουν θανατηφόρα δηλητήρια, μολυσμένα με επικίνδυνα βαρέα μέταλλα που συχνά είναι 1000% πιο πάνω από τα επιτρεπτά όρια.

Επίδειξη δύναμης και ισχύος

Η επιθυμία για ύψος τι εκφράζει;
Έχει σχέση με τη δύναμη. Δύναμη και κυριαρχία. Ο άνθρωπος επιθυμεί να ανέβει ψηλά. Αυτό είναι διάχυτο μέσα στην ιστορία. Το συναντούμε σε κάθε πολιτισμό. Αν ανατρέξουμε με τη μνήμη μας πίσω στην ιστορία θα δούμε ότι το πρώτο σύμβολο δύναμης που ύψωσε ο άνθρωπος, ήταν σχεδόν εκατό χρόνια μετά τον κατακλυσμό και έκφραζε ακριβώς ότι εκφράζει και σήμερα το κάθε σύμβολο δύναμης του ανθρώπου. Επιθυμία για φήμη, για δόξα, για ένα πολύ υψηλό όνομα που να φτάνει ως τα ουράνια.

"Δόξα τω Θεώ, ευχαριστώ Κύριε"



Κάποτε υπήρχε μια φτωχή γυναίκα που για ότι καλό της συνέβαινε με το παραμικρό έλεγε "Δόξα τω Θεώ".



Κοντά της όμως ζούσε ένας πλούσιος ο οποίος κάθε φορά που περνούσε μπροστά από το σπίτι της την άκουγε να λέει "Δόξα τω Θεώ, ευχαριστώ Κύριε" και κάθε φορά τον εκνεύριζε.


Ώσπου μια μέρα λέει στο υπηρέτη του….

καλημέρα


Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Μας ψεκάζουν πάλι σήμερα στην Αθήνα!


Έλεον θέλω και ουχί θυσίαν



Ματθ.θ:9-13 «Υπάγετε δε και μάθετε τι είναι, Έλεον θέλω και ουχί θυσίαν. Διότι δεν ήλθον διά να καλέσω δικαίους αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν».

Ωσηέ ς:4-6 «Τι να κάμω εις σε, Εφραΐμ; τι να κάμω εις σε, Ιούδα; διότι η καλωσύνη σας είναι ως νεφέλη πρωϊνή και ως δρόσος εωθινή ήτις παρέρχεται. Διά τούτο κατέκοψα αυτούς διά των προφητών· εφόνευσα αυτούς διά των λόγων του στόματός μου· και αι κρίσεις σου θέλουσιν εξέλθει ως φως. Διότι έλεος θέλω και ουχί θυσίαν· και επίγνωσιν Θεού μάλλον παρά ολοκαυτώματα».