Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Πρόσκληση σε πάρτι

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΙ
ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ! 

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Μεγάλες ή Μικρές εκκλησίες;


Είναι ένα σοβαρό σημείο, που έπαιξε και παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή πολλών. Ιδιαίτερα στις μέρες του τέλους, τις δικές μας μέρες, χρειάζεται να το προσέξουμε και να κοιτάξουμε την αλήθεια όπως η Αγία Γραφή μας την παρουσιάζει, γιατί τα λάθη στην περιοχή αυτή είναι σοβαρά και οι συνέπειες μεγάλες και σε βάθος.
 

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Η ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ - Κεφάλαιο 9

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΜΑΣ

Η ιεροσύνη του Ιησού Χριστού, είναι θεία και αιώνια. Ο Παύλος, μιλώντας για  τη μεγάλη ιεροσύνη του Χριστού είπε:

Και εκείνοι μεν έγιναν πολλοί ιερείς, επειδή εμποδίζοντο υπό του θανάτου να παραμένωσιν εκείνος όμως, επειδή μένει εις τον αιώνα, έχει αμετάθετον την ιερωσύνην.  Oθεν δύναται και να σώζη εντελώς τους προσερχόμενους εις τον Θεόν δι’ αυτού, ζων πάντοτε διά να μεσιτεύση υπέρ αυτών. Διότι τοιούτος αρχιερέας έπρεπεν εις ημάς, όσιος, άκακος, αμίαντος, κεχωρισμένος από των αμαρτωλών, και υψηλότερος των ουρανών γενόμενος όστις δεν έχει καθ’ ημέραν ανάγκην, ως οι αρχιερείς, να προσφέρη πρότερον θυσίας υπέρ των ιδίων αυτού αμαρτιών, έπειτα υπέρ των του λαού διότι άπαξ έκαμε τούτο, ότε προσέφερε εαυτόν διότι ο νόμος καθιστά αρχιερείς ανθρώπους, έχοντας αδυναμίαν ο λόγος όμως της ορκωμοσίας της μετά τον νόμον, κατέστησε τον Υιόν, όστις είναι τετελειωμένος εις τον αιώνα”  (Εβρ. ζ:23-28).
 
 
(Ματθ. 2:2) Είδομεν τον αστέρα αυτού εν τη ανατολή και ήλθομεν διά να προσκυνήσωμεν αυτόν.

ΘΕΟΤΗΤΑ - 13 Συμπέρασμα


Σαν συμπέρασμα, τι μπορούμε να πούμε για το Θεό; Εμείς ξέρουμε ότι υπάρχει ένας Θεός που είναι αόρατος (Δευτ.ς:4). Ο Θεός είναι Πνεύμα (Ιωάν.δ:24) και γι’ αυτό είναι αόρατος από τον άνθρωπο (Ιωάν.α:18  Α’ Τιμ.ς:16).

Είναι παντογνώστης, πανταχού παρών και Παντοδύναμος (Ψαλμ.ρλθ  Αποκ.ιθ:6). Στην Παλαιά Διαθήκης ο Θεός φανερώθηκε πολλές φορές με διάφορους τρόπους (Γέν.ιη:1  Έξ.λγ:22-23  Εβρ.α:1). Στην Καινή Διαθήκη ο Θεός φανερώθηκε εν σαρκί στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού, του Γιου Του (Ιωάν.α:1,14  Α’ Τιμ.γ:16).
 

Εικόνες


«Φυλάγετε, λοιπόν, καλά τις ψυχές σας..μήπως και διαφθαρείτε, και κάνετε για τον εαυτό σας κάποιο είδωλο, την εικόνα κάποιας μορφής, ομοίωμα αρσενικού ή θηλυκού» (Δευτερονόμιον 4:15-16)

«Προσέχετε στον εαυτό σας, μήπως κάποτε λησμονήσετε τη διαθήκη τού Κυρίου τού Θεού σας, που έκανε σε σας, και κάνετε για τον εαυτό σας είδωλο, εικόνα κάποιου, την οποία ο Κύριος ο Θεός σου απαγόρευσε.» (Δευτερονόμιον 4:23)

«Αν, αφού γεννήσεις γιους, και γιους των γιων, και πολυχρονήσετε επάνω στη γη, διαφθαρείτε, και κάνετε είδωλο, εικόνα κάποιου, και πράξετε πονηρά μπροστά στον Κύριο τον Θεό σου, ώστε να τον παροργίσετε. . .θα αφανιστείτε ολοκληρωτικά.» (Δευτερονόμιον 4:25-26)

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΓΕΝΕΣΗ ις

Γέν.ις:1

Όπως είδαμε, ο Αβραάμ απέκτησε την Αγαρ όταν ήταν στην Αίγυπτο.

“Αγαρ” σημαίνει φυγή και φαίνεται Σημιτικό όνομα παρά Αιγυπτιακό.

Μάλλον της το έδωσε ο Αβραάμ όταν την πήρε στο σπίτι του.

Γέν.ις:2

Ο Αδάμ έγινε παραβάτης ακούγοντας την Εύα, και τώρα βρίσκουμε τον Αβραάμ να κάνει το ίδιο πράγμα.

Βλέπουμε την απιστία να κυριεύει το πνεύμα του Αβραάμ και ακόμα μια φορά να τον απομακρύνει για λίγο καιρό από το μονοπάτι της ευλογημένης και απλής εμπιστοσύνης στον Κύριο. Ο Θεός δεν δημιουργεί ήρωες όπως οι άνθρωποι όταν γράφουν ιστορία.

Η Νέα Διαθήκη


Μετά την προσπάθεια του μονοθειστή Καρτάνου τον 16ο αιώνα να αποδώσει την Βίβλο στην γλώσσα που καταλάβαινε ο λαός ,και την καταδίκη του από το θρησκευτικό σύστημα(παπικούς -και τριαδίτες ορθόδοξους) η προσπάθεια αυτή για πολύ καιρό ατόνισε .
 Η γλώσσα όμως (ελληνιστική) των κειμένων τα καθιστούσαν για άλλους δυσνόητα, και για άλλους ακατάληπτα,ακόμα και κληρικούς.
Λίγοι ήταν πραγματικά εκείνοι που μπορούσαν να διαβάζουν την Γραφή . Η χρονική απόσταση ανάμεσα στους ελληνιστικούς χρόνους και την νεώτερη Ελλάδα είχε επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην γλώσσα μας. 

Διάβασε, Σκέψου, Άλλαξε!!

♦ Οτιδήποτε μοιράζεις στην ζωή σου, επιστρέφεται. Γι’ αυτό πρόσεξε τι μοιράζεις!

♦ Ποτέ μην αφήνεις την ευκαιρία να πεις μια ενθαρρυντική κουβέντα για κάποιον ή σε κάποιον….

♦ Έχουμε 2 αυτιά και 1 στόμα, και με αυτήν την αναλογία πρέπει να τα χρησιμοποιούμε!

♦ Πιθανόν το μεγαλύτερο από όλα τα λάθη σου, είναι να μην γνωρίζεις κανένα!

Ο πραγματικός Ιησούς Χριστός μέσα από την Αγία Γραφή.




Κολ.α:9-20, β:6-15
Η παραπλανητική ομορφιά του ψεύτικου, η ψεύτικη λάμψη αυτού που γυαλίζει χωρίς να είναι χρυσός, πολλές φορές παρασύρει τους ανθρώπους.

Στην Οδύσσεια του Ομήρου οι Σειρήνες, παρέσυραν με το όμορφο τραγούδι τους όσους ναύτες περνούσαν από τα μέρη τους.

Οι Σειρήνες που ήταν μισές γυναίκες και μισά πουλιά, προσωποποιούσαν ακριβώς αυτό, τον κίνδυνο της εξαπάτησης.


Το γλυκό τραγούδι τους παρέσυρε τους ανθρώπους και πολύ γρήγορα η ομορφιά του τραγουδιού έδινε τη θέση της στον επώδυνο θάνατο καθώς τα πλάσματα αυτά κατασπάραζαν αυτούς που είχαν παρασυρθεί.

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

τριάδα και τρισμέγιστος Ερμής


Σούδα ή Σουίδα είναι ένα από τα σημαντικότερα ελληνόγλωσσα εγκυκλοπαιδικά λεξικά και γράφτηκε τον 10ο αιώνα. Πιθανόν Σουίδας να είναι το όνομα του συντάκτη του. Περιέχει 30000 λήμματα, πολλά από τα οποία περιέχουν στοιχεία από πηγές που έχουν χαθεί στον καιρό μας. Ο Σουίδας έζησε στην Νέα Ρώμη ("Κων/λη") και ήταν πιθανώς εκκλησιαστικό πρόσωπο που αφιερώθηκε στις λογοτεχνικές μελέτες. Σύμφωνα με το λεξικό αυτό εφευρέτης της τριάδας είναι ο Ερμής ο ..Τρισμέγιστος.  Ας δούμε τι αναφέρει:

"..ούτος ο σοφός ήκμασε προ του φαραώ. Εκέκλητο δε Τρισμέγιστος διότι περί τριάδος εφθέγξατο, ειπών εν τριάδι μίαν είναι θεότητα.."  

Ερμής Τρισμέγιστος (ο τριπλός μάγος) ήταν το όνομα που χρησιμοποιούσαν για τον θεό των αιγυπτίων Θωθ εμπνευστή της αστρολογίας και της αλχημείας. Αποτελούσε το σύμβολο της "θείας" διάνοιας, "ο ζων λόγος" όπως τον αποκαλούσαν, η "ενσαρκωμένη σκέψη".

Τα συμπεράσματα για όσους αγαπούν τον ενσαρκωμένο Λόγο του αληθινού Θεού έρχονται αβίαστα..

εκκλησία του Ιησού Χριστού στο Ιράν

Σύμφωνα με αδελφό που βρίσκεται στην χώρα μας σαν πολιτικός πρόσφυγας , υπάρχει μικρή αλλά δραστήρια χριστιανική κοινότητα στο Ιράν.

Η εκκλησία είναι γηγενής και δεν έχει σχέση με δυτικούς ευαγγελιστές ούτε με χαλδαικές ή άλλες μονοφυσιτικές ομάδες της ευρύτερης περιοχής.

Οι αδελφοί που με κίνδυνο της ζωής τους βαπτίζονται στο νερό στο όνομα του Ιησού Χριστού κρατούν αναλλοίωτη την πίστη που παρέλαβαν στον Ενα Θεό , στην σωτηρία με το έργο του σταυρού , στην ανάσταση των νεκρών , στην πλήρη Θεότητα του Κυρίου Ιησού , στον μόνο μεσίτη άνθρωπο Χριστό , στην απόρριψη κάθε εξωβιβλικής "πατερικής" παράδοσης.

Το ένδοξο μέλλον των παιδιών του Θεού




Αβδιού 15-21
 
Η ιστορία είναι γεμάτη από ανατροπές. Γεμάτη από ανθρώπους και βασίλεια που ανατράπηκαν - άλλα γρήγορα κι άλλα αργά. Οι πρώτοι γίνονται τελευταίοι και οι τελευταίοι πρώτοι. Όλα αυτά βέβαια τα επιτηρεί ο Θεός. Τίποτα δεν γίνεται τυχαία.

«Τα τόξα των δυνατών συνετρίβησαν, και οι αδύνατοι περιεζώσθησαν δύναμιν» (Α΄ Σαμ.β:4).

«Ο Κύριος θανατόνει και ζωοποιεί καταβιβάζει εις τον άδην και αναβιβάζει. Ο Κύριος πτωχίζει και πλουτίζει, ταπεινόνει και υψόνει. Ανεγείρει τον πένητα από του χώματος, και ανυψόνει τον πτωχόν από της κοπρίας, διά να καθίση αυτούς μεταξύ των αρχόντων, και να κάμη αυτούς να κληρονομήσωσι θρόνον δόξης διότι του Κυρίου είναι οι στύλοι της γης, και έστησε την οικουμένην επ' αυτούς» (Α΄ Σαμ.β:6-8).

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

ΕΚΚΛΗΣΙΑ - Η προέλαση της εκκλησίας


«Είσαι ώραία, αγαπητή μου, ως Θερσά, εύχαρις ως η Ιερουσαλήμ, τρομερά ως στράτευμα με σημαίας» ('Ασμ. Ασμ.ς:4).

Πως η εκκλησία είναι «τρομερά»;

Η εκκλησία του Ευαγγελίου είναι η «'Ανω Ιερουσαλήμ»
«η δε άνω Ιερουσαλήμ είναι ελευθέρα, ήτις είναι μήτηρ πάντων ημών» (Γαλ.δ:26).

Η επουράνια Ιερουσαλήμ «αλλά προσήλθετε εις όρος Σιών και εις πόλιν Θεού ζώντος, την επουράνιον Ιερουσαλήμ, και εις μυριάδας αγγέλων» (Εβρ.ιβ:22).

Είναι ο τόπος κατοίκησης του 'Αγιου Θεού. Είναι ο αιώνιος τόπος ανάπαυσης του Θεού.

Έτσι, είναι ισχυρά σαν στράτευμα!
 

O "αγιασμός" των υδάτων

"..Ο αγιασμός των υδάτων υπό το φως της λογικής..

 Όχι μόνον ιαματικές, αλλά και υπερφυσικές ιδιότητες αποδίδονται στα νερά, που αγιάζονται από κληρικούς κάθε χρόνο την ημέρα των θεοφανείων. Το νερό, που έχει αγιασθεί πιστεύεται, ότι δεν χαλάει σε αντίθεση με το κοινό -μη αγιασμένο- νερό. Ας εξετάσουμε όμως, τι πραγματικά συμβαίνει κάνοντας κατ' αρχήν ορισμένες παρατηρήσεις:

Στο αγιασμένο νερό αποδίδονται ιδιότητες «κολλητικές». Αν αδειάσουμε, δηλαδή, μια μικρή φιάλη αγιασμένου νερού σε μια μεγάλη δεξαμενή, τότε και τα νερά της δεξαμενής αγιάζονται. Δεν αναφέρεται όμως, η ταχύτητα διάδοσης του αγιάσματος, οπότε πρέπει μάλλον να θεωρήσουμε, ότι γίνεται σε χρόνο μηδέν. Όταν επομένως αγιάζεται κάποια ποσότητα νερού ο αγιασμός μεταδίδεται αστραπιαία σε κάθε άλλη ποσότητα νερού με την οποία έρχεται αυτή σ' επαφή.

καλημέρα

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

διά να παραστήσωσιν αυτό εις τον Κύριον




Αφήσατε τα παιδία και μη εμποδίζετε αυτά να έλθωσι προς εμέ· διότι των τοιούτων είναι η βασιλεία των ουρανών (Ματθ. 19:14) 
Αύριο Κυριακή 11.00 πμ , στην αίθουσα της οδου Ζήνωνος 30 , ο Παύλος και η Στέλλα θα αφιερώσουν οτι πολυτιμότερο έχουν , τον μικρό Χάρη στον Δημιουργό του και Κύριο Ιησού Χριστό.

Έτσι υψώθηκαν οι ουρανοξύστες!


Η αρρώστια της θρησκείας

 «..Το μεγαλύτερο πρόβλημα του δυτικού χριστιανισμού, αλλά και πολλών ορθοδόξων, είναι ότι θρησκειοποίησαν τον χριστιανισμό, μετέτρεψαν την εκκλησία σε θρησκεία. Και έτσι καλλιεργούνται οι φονταμενταλισμοί, τα μίση και οι διαιρέσεις, η μαγική αντίληψη και σχέση με τον Θεό, η ανταγωνιστική διάθεση του ενός προς τον άλλο, η ατομοκρατική θεώρηση της ζωής, η χρησιμοθηρική και ωφελιμιστική αντίληψη της κοινωνίας, η φανταστική ερμηνεία των πάντων, η συναισθηματική προσέγγιση του βίου και γενικά η άποψη ότι ο άλλος αποτελεί και είναι απειλή της δικής μας ύπαρξης. Οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις τα φωτισμένα χριστουγεννιάτικα δένδρα, οι συναισθηματικές μελωδίες, οι ηθικοπλαστικές αναλύσεις καλύπτουν εγκληματικά την υπαρξιακή γύμνια και καθιστούν τον άνθρωπο τραγικό όν..

Ύβρις

Ένα πολύ σοβαρό γνώρισμα των ημερών μας είναι η άρνηση των ανθρώπων να ταπεινωθούν μπροστά στο Θεό και να αναγνωρίσουν τη δικαιοσύνη του, αν και ταπεινώνονται καθημερινά από τα ίδια τους τα επιτεύγματα και την απόλυτη χρεωκοπία τους.

Τα αδιέξοδα στην εποχή μας είναι θεόρατα, η απελπισία όλων τόσο φανερή. Όμως, όσο αβοήθητος κι αν νιώθει ο άνθρωπος και προδομένος από τα ίδια του τα κατορθώματα, έχει αποστραφεί το Θεό και δεν θέλει να επιστρέψει, αναγνωρίζοντάς Τον σαν Κύριο.

Ύβρις, είναι να θέλεις να είσαι πιο δυνατός απ’ τους θεούς, έλεγε ο Ευριπίδης. Να μη δέχεσαι να υποταχτείς μέσα στα όρια της φύσης σου, τα καθορισμένα από το Θεό, αλλά να ενεργείς με στόχο να τα ξεπεράσεις, ή να Τον ξεπεράσεις, το ίδιο είναι.

Είτε στα έντυπα, είτε στα ψηφιακά ΜΜΕ ακούς και διαβάζεις πράγματα που καταδείχνουν ακριβώς αυτό το γεγονός. Ίσως είναι μια ένδειξη πανικού. Οι μέρες μας, όσο καμιά άλλη εποχή στην ιστορία μας, είναι κυριευμένες από ταραχή και πανικό.

Η πορεία του ανθρώπου πάνω στη Γη, ήταν μια συνεχής ύβρις και πρόκληση. Η προσκόλληση στην πίστη της δύναμής του, τον οδήγησε έστω και πρόσκαιρα σε παραμόρφωση της ψυχής του. Η φιλαυτία του, άνοιξε το δρόμο στην απληστία και την εκμηδένιση κάθε λογικού φραγμού. Τον στέρησε ακόμα κι από τις στοιχειώδεις ένστικτες αντιδράσεις.

Το θέμα της συγκατοίκησης

Στη σκέψη πολλών ανθρώπων - ίσως των περισσοτέρων -  είναι πόθος διαχρονικός, ίσως στόχος ζωής,  η προσπάθεια να μειώσουν το οποιοδήποτε κόστος και τα δυσάρεστα στη ζωή και να αυξήσουν όσο γίνεται περισσότερο τα ευχάριστα, τα εύκολα και τα βολικά.

Μερικά παραδείγματα αποδίδουν αυτή την αλήθεια πολύ καθαρά. Να μπορούσαν οι άνθρωποι να τρώνε όσο θέλουν, όποτε θέλουν,  ό,τι θέλουν και να μην παχαίνουν, να μην ασχημίζουν  και να μην αρρωσταίνουν. Αν ανακάλυπτε κάποιος μια ουσία που θα είχε αυτήν την ενέργεια, θα γινόταν πολύ σύντομα ο μεγάλος ευεργέτης της ανθρωπότητας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
 

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - Τα πρακτικά του γάμου

Γάμος

Τρόπος άσκησης και ετοιμασίας για τον ουρανό.

Πορεία κένωσης.

Μέσο για την τελειοποίηση σου και την ετοιμασία σου για τον ουρανό. 

Τρόπος και δρόμος Αγιότητας.

Γιατί έτσι τελικά βρίσκεις τον εαυτό σου και το Θεό. Για να απολαμβάνεις τον ουρανό στη γη. Η μήπως δεν είναι έτσι; Από εμάς εξαρτάται αυτό. 


Το νερό που έριξες στο κρασί σου..

Όλα αλλάζουν. Να ξαναρχίσεις .
Μπορείς και με την τελευταία σου πνοή.

Μα ό,τι έγινε έγινε. Και το νερό που έριξες στο κρασί σου, δεν μπορείς να το ξαναβγάλεις.

 Ό,τι έγινε έγινε. Και το νερό που έριξες στο κρασί σου δε μπορείς να το ξαναβγάλεις.

Όλα όμως αλλάζουν. Να ξαναρχίσεις .
Μπορείς και με την τελευταία σου πνοή...

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ 4 - Η διάταξη της Βίβλου

Α. Γενικές πληροφορίες για τη Βίβλο

1. Συγγραφή και χρόνος συγγραφής

Η Βίβλος αποτελείται από 66 βιβλία, τα οποία γράφτηκαν σε μια περίοδο 1600 χρόνων περίπου, από 40 περίπου διαφορετικούς συγγραφείς.

Ο Μωυσής έγραψε τα πρώτα βιβλία της Βίβλου γύρω στο 1500 π.Χ. οδηγημένος απ’ το πνεύμα του Θεού και ο απόστολος Ιωάννης πρόσθεσε την τελική αποκάλυψη του Θεού γύρω στο 97 μ.Χ.  Ο Θεός χρησιμοποίησε ανθρώπους από κάθε κοινωνική τάξη για να μεταδώσει τους λόγους Του στο ανθρώπινο γένος: βοσκούς, βασιλιάδες, ιερείς, προφήτες, αγρότες, ψαράδες, γιατρούς, τελώνες, δικηγόρους και δασκάλους.  Αυτοί “οι άγιοι άνθρωποι του Θεού ελάλησαν κινούμενοι υπό του Πνεύματος του Αγίου” (Β’Πέτρ.α:21).
    

Χριστουγεννιάτικα

Μήνας Δεκέμβρης.

Άλλη μια φορά ο λεγόμενος χριστιανικός κόσμος άρχισε τις προετοιμασίες του για τη μεγάλη γιορτή των Χριστουγέννων.
Μικροί και μεγάλοι, πλούσιοι και φτωχοί, περιμένουν κάτι το ιδιαίτερο τις μέρες αυτές.

Οι έμποροι περισσότερα κέρδη, τα ταχυδρομεία πολλές κάρτες, οι φτωχοί την ελεημοσύνη, οι εκκλησίες τους "πιστούς" και οι μισθωτοί τον 13ο μισθό. Ο καθένας, και ιδιαίτερα τα παιδιά, ονειρεύονται τι δώρα θα πάρουν.

Το ξωτικό σάντα Νικόλαος (ή Βασίλειος)

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Ζωή άφθονη

«Ο κλέπτης δέν έρχεται, ειμή διά νά κλέψη καί θύση καί απολέση εγώ ήλθον διά νά έχωσι ζωήν καί νά έχωσιν αυτήν εν αφθονία» (Ιωάν.ι:10)

Άφθονη ζωή σημαίνει όχι μόνο τα βασικά, αλλά ευτυχισμένη, ευλογημένη.

Όχι απλά να υπάρχεις, αλλά να ζεις!

Όχι απλά να αγγίζεις, αλλά να αισθάνεσαι!

Όχι απλά να βλέπεις, αλλά να παρατηρείς!

Όχι απλά να ακούς αλλά να καταλαβαίνεις!

Όχι απλά να σκέφτεσαι, αλλά να εμβαθύνεις!

Όχι απλά να μιλάς, αλλά να λες πράγματα που αξίζουν!
 
Ούτω λέγει Κύριος· Μη μανθάνετε την οδόν των εθνών και εις τα σημεία του ουρανού μη πτοείσθε, διότι τα έθνη πτοούνται εις αυτά. Διότι τα νόμιμα των λαών είναι μάταια
 

Αμφίεση ιερατική


".....Αμφίεση 

Οι σύγχρονοι Ορθόδοξοι ποιμένες δεν είναι ιδιώτες (όπως ήταν οι απόστολοι και οι αποστολικοί ποιμένες), αλλά είναι ενδεδυμένοι άμφια ώστε να ξεχωρίζουν εξωτερικά από τον λαό.

«Και βλέποντας την παρρησία τού Πέτρου και του Ιωάννη, και καθώς πληροφορήθηκαν ότι είναι άνθρωποι αγράμματοι και ιδιώτες, θαύμαζαν, και τους αναγνώριζαν ότι ήσαν μαζί με τον Ιησού (Πράξεις 4:13)

ΣΧΟΛΙΑ: Οι πραγματικοί εργάτες του Ευαγγελίου δεν φοράνε ιδιαίτερα ρούχα ούτε προσπαθούν να ξεχωρίσουν έτσι από τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι ιδιώτες και ξεχωρίσουν από τον κόσμο με την ζωή και τα έργα τους και όχι με τα ρούχα τους.

(απο αποστασία online)

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - Ποιος ανακάλυψε το γάμο;

Ποιος πρωτοσκέφτηκε αυτό το λαμπρό θεσμό που ονομάζεται γάμος;

Δεν ήταν βέβαια κάποιος ανθρωποπίθηκος, που καθότανε στη σπηλιά του επιθυμώντας κάποιον με τον οποίο θα μοιραζόταν την τροφή του. Δεν ήταν κάποιος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος, που σκεφτόταν με ποιο τρόπο θα έκανε την κοινωνία του καλύτερη. Και σίγουρα δεν είναι ο σύγχρονος άνθρωπος, που όπως φαίνεται το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι μάλλον να καταστρέψει αυτό το θεσμό παρά να τον διατηρήσει.

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ευσέβιος και Κωνσταντίνος

 Ο Ευσέβιος Καισάρειας είναι ο συγγραφέας της μοναδικής εκκλησιαστικής ιστορίας που έχουμε σήμερα. Πολλοί τον θεωρούν κάτι σαν "υπουργό τύπου" του εκκλησιαστικού κατεστημένου που άρχισε να δημιουργείται τον 4ο αιώνα. Με άλλα λόγια, ο Ευσέβιος δεν ήταν καθόλου αμερόληπτος στην καταγραφή της εκκλησιαστικής ιστορίας.Ολα τα αμφιλεγόμενα γεγονότα φτάνουν σε μας σήμερα μέσα από τις απόψεις και τις "πληροφορίες" του Ευσέβιου.
Κατά την διάρκεια του μεγάλου διωγμού την εποχή του Διοκλητιανού πλήθη xριστιανών υπέστησαν βασανιστήρια και βρήκαν μαρτυρικό θάνατο.