ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή της
ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ Υπάρχει κάτι στη Γραφή ανάλογο με το βάπτισμα στο τριαδικό όνομα;
Όχι! Υπάρχει κάτι ανάλογο με το βάπτισμα στο όνομα του Ιησού; ΝΑΙ!!! Ο Πατέρας
βάφτισε τους μαθητές με τη δωρεά του Αγίου Πνεύματος, μια υπόσχεση που ήρθε
σύμφωνα με τον Ιησού «εν τω ονόματί Του» (Ιωάννης 14:26).
Ο Κύριος
Ιησούς Χριστός είναι " η μόνη οδός" και για το βάπτισμα στο νερό και
για το βάπτισμα στο πνεύμα" , όπως γίνεται εμφανές από τα ακόλουθα χωρία :
Ιωάννης 16:7-7 - Λόγος «Εγώ όμως σας τη λέω την αλήθεια, ότι σας συμφέρει να
αναχωρήσω εγώ. Γιατί αν δεν αναχωρήσω, δε θα έρθει σε σας ο Παράκλητος. Αν όμως
αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας». Ιωάννης 14:26 - Φίλος «Και ο
Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο, που ο Πατέρας θα στείλει στο όνομά μου, εκείνος
θα σας τα διδάξει όλα, και θα σας υπενθυμίσει όλα όσα είπα προς εσάς.»
Πράξεις 8:12 - Φίλος « Όταν, όμως, πίστεψαν στον Φίλιππο, που ευαγγελιζόταν
τα αναφερόμενα στη βασιλεία τού Θεού, και το όνομα του Ιησού Χριστού,
βαπτίζονταν και άνδρες και γυναίκες».
Προσέξτε ότι βαπτίστηκαν ως
αποτέλεσμα του κηρύγματος στο όνομα του Ιησού Χριστού, και όχι στους τίτλους «Πατέρα,
Υιό και Άγιο Πνεύμα». Επομένως, κατά τον ίδιο τρόπο, θα πρέπει να
βαφτιζόμαστε στο όνομα του Ιησού, επειδή η επίκληση του Ονόματός Του είναι
καταλυτική για την κατανόηση που μας προετοιμάζει για το βάπτισμα του Αγίου
Πνεύματος, που δίνεται επίσης στο Όνομά Του.(Πράξεις 2:38-39, 19:1-5, Ιωάννης
3:3-5).
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή της
ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ. Όταν βαφτιζόμαστε, ντυνόμαστε το όνομα του Πατέρα, του Γιου, και του
Αγίου Πνεύματος; ΟΧΙ!!!!! Ντυνόμαστε το όνομα του Ιησού; ΝΑΙ!!!!! Όταν βαφτιζόμαστε
στο όνομα του Ιησού Χριστού, σύμφωνα με όλες τις καταγραφές βαπτισμάτων που
αναφέρονται στη Γραφή, είμαστε απόλυτα κυριολεκτικά βαφτισμένοι «εν τω
ονόματι του Ιησού Χριστού (στο όνομα του Ιησού Χριστού)». Γαλάτες 3:27 -
Φίλος « Δεδομένου ότι, όσοι βαπτιστήκατε στον Χριστό, ντυθήκατε τον Χριστό.»
Ο Δρ Thomas έγραψε: "Οι πιστοί στο
Ευαγγέλιο του Ιησού κήρυξαν ότι δικαιώνονται με την πίστη διαμέσου του ονόματός
ΤΟΥ' αυτή είναι, η πίστη και η κλήση του Αβραάμ που καταλογίζονται σε αυτούς
για την μετάνοια και την άφεση των αμαρτιών, καθώς ντυνόμαστε το όνομα του
Ιησού Χριστού" [Revealed Mystery (Αποκεκαλλυμένο Μυστήριο), Art. XLIII]. Ο
Κύριος είπε, " ότι εγώ είμαι εν τω Πατρί μου και σεις εν εμοί και εγώ εν
υμίν. " (Ιωάννης 14:20.) Πριν ακόμα να έχει περάσει η Χιλιετής Βασιλεία,
και ο Κύριος Ιησούς Χριστός επιστρέψει την Βασίλεια στο Θεό, συγκεκριμένα στον
Πατέρα (Α' Κορ.15:24-28), για να είναι ο Θεός τα πάντα σε όλα. Έως τότε δεν
μπορούμε να επιδιώξουμε να είμαστε "εν τω Πατρί." Οι πιστοί φέρουν το
όνομα του ΙΗΣΟΥ τώρα, και κατά τέτοιο τρόπο που το όνομα δεν αναφέρεται στο εδάφιο:
Αποκάλυψις 3:12 - Φίλος « Όποιος νικάει, θα τον κάνω στύλο μέσα στον ναό του
Θεού μου, και δεν θα βγει πλέον έξω· και θα γράψω επάνω του το όνομα τού Θεού
μου, και το όνομα της πόλης τού Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, που κατεβαίνει
από τον ουρανό από τον Θεό μου, και το νέο μου όνομα.»
Οι πιστοί δεν φέρουν τώρα το όνομα του
Πατέρα, ούτε το νέο όνομα του Ιησού, ούτε το όνομα της πόλης του Θεού, αλλά
αυτά τα τρία ονόματα είναι υποσχεμένα στον πιστό. Τότε, όχι τώρα, θα φέρουμε το
όνομα του Πατέρα. [Δες επίσης το εξαιρετικό άρθρο με τίτλο ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΈΝΑ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΙΒΛΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑΤΙΣΜΟ από τον H.A. WHITTAKER στο περιοδικό
CHRISTADELPHIAN του Σεπτεμβρίου του 1959, σελ. 393-4]. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι
αυτή της ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Βάφτιζαν οι απόστολοι κατόπιν στο τριαδικό όνομα;
ΠΟΤΕ! Βάφτιζαν στο όνομα του Ιησού; ΠΑΝΤΑ! Πράξεις 2:38, 8:16, 10:48, 19:5,
22:16, κ.ά... ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή της ΟΜΟΙΌΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Το βάπτισμα
είναι μια ουσιαστική τελετή. Η μόνη άλλη ουσιαστική τελετή της Εκκλησίας είναι
αυτή του «της κλάσης του Άρτου». Το τελευταίο είναι η Κοινωνία εκείνων
που έχουν εφαρμόσει πρακτικά το πρώτο: και σε κανέναν άλλο. Αυτό είναι το
Δείπνο του Κυρίου, και όχι της τριάδας! (Το σώμα Μου, Το αίμα Μου) . ΜΙΑ ΑΛΛΗ
ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή της ΣΗΜΑΣΙΑΣ Μια σημασία που περιλαμβάνεται είναι αυτή της
συγχώρεσης των αμαρτιών.
Ο Ιωάννης "κήρυξε το βάπτισμα της
μετανοίας για την άφεση των αμαρτιών." Ο Ιησούς δεν είχε καμία αμαρτία για
να του αφεθεί. Ούτε έπρεπε από κάτι να μετανοήσει. Όταν ένας άνθρωπος έφερνε ένα
αρνί στον ιερέα, έβαζε τα χέρια του επάνω στο αρνί, και το αρνί σφαζόταν, και
έτσι το άτομο έπαιρνε την άφεση των αμαρτιών του. Χωρίς την επίθεση των χεριών
η αμαρτία δεν θα μπορούσε να έχει μεταφερθεί στο αρνί. Αυτή είναι η σημασία του
βαπτίσματος του Ιησού από τον Ιωάννη. Όταν βαφτιστήκαμε (όπως όταν βαφτίστηκαν
οι μαθητές του Ιωάννη), οι αμαρτίες μας χάθηκαν, συγχωρέθηκαν, καθαρίσθηκαν,
και αναδυθήκαμε αναμάρτητοι. Ο Κύριος μπήκε στο νερό του βαπτίσματος για να
πάρει επάνω Του εκείνες ακριβώς τις αμαρτίες. Μπήκε αναμάρτητος και αναδύθηκε
φέροντας τις αμαρτίες όλου του κόσμου! Πώς το ξέρουμε; Αποκαλύφθηκε στον
Ιωάννη, ο οποίος αναφώνησε. " Κατά την επόμενη ημέρα, ο Ιωάννης βλέπει τον
Ιησού να έρχεται προς αυτόν, και λέει: Δέστε, ο Αμνός τού Θεού, που σηκώνει την
αμαρτία τού κόσμου. " (Ιωάννης 1:29). Ήταν ο ΙΗΣΟΥΣ μόνο (και όχι ο
Πατέρας, ο Γιος, και το Άγιο πνεύμα) που βαφτίστηκε, και έγινε το Αρνί του Θεού
για να σηκώσει τις αμαρτίες μας. Έτσι η σημασία αυτού που περιγράφεται παραπάνω
προϋποθέτει τη φράση στο Ματθαίου 28:19 να είναι "εν τω ονόματί μου."
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή των
ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ Τώρα συμβαίνει ότι δεν ήταν μόνο ο Ματθαίος που κατέγραψε
τα λόγια του Ιησού πριν από την ανάληψή Του. Ας συγκρίνουμε τις παράλληλες αφηγήσεις
του Λουκά 24:46-47: που γράφει στο τρίτο πρόσωπο: " Λουκάς 24:46-47 -
Φίλος « Και τους είπε: Έτσι είναι γραμμένο, και έτσι έπρεπε να πάθει ο
Χριστός, και να αναστηθεί από τους νεκρούς την τρίτη ημέρα, και να κηρυχθεί ΣΤΟ
ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ(επί τω ονόματί αυτού) μετάνοια και άφεση αμαρτιών σε όλα τα έθνη,
ξεκινώντας από την Ιερουσαλήμ.." Αυτό το χωρίο επομένως αποκαθιστά το
σωστό κείμενο του Ματθαίου 28:19-"στο Όνομά Μου"(εν τω Ονόματί Μου)
Επιπλέον, τα τελευταία δώδεκα εδάφια του Μάρκου καταγράφουν την τελευταία
ομιλία του Ιησού πριν από την ανάληψή Του. Εάν αυτά μπορούν να θεωρηθούν ως
εμπνευσμένο γράψιμο του ίδιου του Μάρκου, τότε έχουμε ακόμα μια μαρτυρία στο
σωστό κείμενο, καθώς ο Μάρκος, χρησιμοποιεί παρόμοιες λέξεις με το Ματθαίο:--
" πηγαίνετε ... σε όλο το κόσμο...κηρύξτε .... Κάθε πλάσμα...
βαφτίστε..." περιλαμβάνει όχι το τρισυπόστατο όνομα αλλά τη φράση
--"στο Όνομά Μου(εν τω ονόματί Μου)" ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή των
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΩΝ Υπάρχει μια εντυπωσιακή ομοιότητα μεταξύ του
Ματθαίου 28:19 και Ρωμαίους 1:4-5' το πρώτο περιέχει την εντολή του Χριστού
στους αποστόλους Του, ενώ το τελευταίο είναι η κατανόηση του Παύλου και η
αποδοχή της αποστολής του ως αποστόλου. Ματθαίος 28:18-20 Δόθηκε σε μένα κάθε
εξουσία στον ουρανό και επάνω στη γη. Πηγαίνετε διδάσκοντάς τους να τηρούν όλα
όσα παρήγγειλα σε σας· Σε όλα τα έθνη Ρωμαίους 1:4-5 . και αποδείχθηκε Υιός τού
Θεού με δύναμη, 5 διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή
πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του· Και ακολουθεί έπειτα στους Ρωμαίους
1:5, όχι το τρισυπόστατο όνομα, αλλά η φράση -"ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ." ΜΙΑ
ΑΛΛΗ ΔΟΚΙΜΗ είναι αυτή της ΑΡΧΗΣ Είναι γραμμένο: " Και κάθε τι, ό,τι αν
κάνετε, με λόγο ή με έργο, όλα να τα κάνετε στο όνομα του Κυρίου Ιησού,
ευχαριστώντας διαμέσου αυτού τον Θεό και Πατέρα. " (Κολοσσαείς 3:17). Τώρα
εδώ είναι μια αρχή που καθορίζεται, και η περιεκτική λέξη "κάθε τι"
βεβαίως περιλαμβάνει το βάπτισμα, το οποίο είναι μια τελετή που περιλαμβάνει
και λόγια και έργο. Τώρα από τις άλλες καταγραφές του Ματθαίου 28:19, το
τριαδικό όνομα σαφώς δεν συμφωνεί με την παραπάνω αρχή. Η πιο σύντομη φράση
συμφωνεί. Αυτό το στοιχείο της Εσωτερικής Μαρτυρίας, επομένως, αποδεικνύει ποιο
από τα δύο διαφορετικά αναγνώσματα είναι το πλαστό. Ότι αυτό είναι σωστό,
αποδεικνύεται και από άλλο εδάφιο. Ήταν ο Παύλος που διατύπωσε την αρχή.
Περιελάμβανε, κατά την άποψή του, το βάπτισμα; Πράξεις 19:3-5 παρέχει την απάντηση.
Το βάπτισμα του Ιωάννη, όπως το βάπτισμα του Ιησού (τότε και τώρα), ήταν ένα
βάπτισμα μετανοίας για την άφεση των αμαρτιών. Μάρκος 1:4, Πράξεις 2:38-39. Και
ο Ιωάννης κήρυξε επίσης τον ερχομό του Μεσσία που θα βάπτιζε με το 'Αγιο
Πνεύμα. Η διαφορά μεταξύ του βαπτίσματος του Ιωάννη και του βαπτίσματος μετά
από την Πεντηκοστή είναι ότι το τελευταίο ήταν στο όνομα του ΙΗΣΟΥ.