Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.
Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017
Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017
Ο Θεός σβήνει τις αμαρτίες μας
Ξέρεις γιατί τα μολύβια συνήθως είναι
βαμμένα κίτρινα;
Επειδή ο
καλύτερος γραφίτης στα 1800, προέρχονταν από την Κίνα και οι κατασκευαστές
μολυβιών έβαφαν τα μολύβια τους με το χρώμα της Κινέζικης αυτοκρατορίας για να αποδείξουν
ότι χρησιμοποίησαν τον καλύτερο. Η ειρωνεία είναι ότι το κίτρινο μολύβι είναι
πλέον πολύ σύνηθες φαινόμενο, αλλά δεν είναι καθόλου αυτοκρατορικό.
Ο πειρασμός των φυλετικών προκαταλήψεων και διακρίσεων.
Στις ημέρες μας έχουμε, εθνικιστικές
εξεγέρσεις και εμφύλιους πολέμους που ξεκινούν από την έλλειψη αγάπης, ο ένας
για τον άλλο και κινούνται από αόρατα σκοτεινά νήματα, για την αυτοκαταστροφή
τους.
Στην περίοδο της διακονίας
του Γιου του ανθρώπου, βλέπουμε να υπάρχουν φυλετικές διακρίσεις με αποτέλεσμα
να χάνονται ευκαιρίες να ευεργετηθούν οι διάφορες εθνικότητες. Συγκεκριμένα, το
παλιό Νότιο βασίλειο, το γνωστό σαν βασίλειο του Ιούδα, υπέβλεπε το Βόρειο βασίλειο,
το γνωστό σαν βασίλειο του Ισραήλ. Σε μια πολύ παρωχημένη εποχή, το βασίλειο
του Νότου με πρωτεύουσα την Ιερουσαλήμ ανέδειξε και πολύ ευσεβείς φυσιογνωμίες,
ενώ το βασίλειο του Βορρά ανέδειξε βασιλείς, που το παράδειγμα τους ήταν μόνο
προς αποφυγή.
Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017
Ο πειρασμός της σαρκικής ζωής.
Ο Θεός μας δημιούργησε με δύο υποστάσεις:
τη σωματική και την πνευματική. Η πνευματική υπόσταση έχει ανάγκη τη σύνδεσή μας
με το Θεό δια του Ιησού Χριστού. Αυτό επιτυγχάνουμε με την πίστη μας στο τελειωμένο
έργο του Υιού του Θεού. Η σωματική μας υπόσταση έχει ανάγκη της πρόσληψης
διαφόρων ουσιών για την διατήρησή της στη ζωή. Ο Δημιουργός μας προίκισε με το
δώρο της όρεξης για την αναζήτηση των απαραιτήτων συστατικών, αλλά ποτέ σε
βάρος της πνευματικής μας προόδου. Συμβαίνει όμως στον άνθρωπο, που γνώρισε την
επέμβαση του Θεού στην ζωή του, ωθούμενος από το αίσθημα της όρεξης, να
ζητάει την άμεση ικανοποίησή της με στοιχεία που πρέπει να του θυμίζουν
σκλαβιά, ντροπή και όμως αυτό δεν του συμβαίνει.
Το παιδαγωγικό ξύλο ΔΕΝ είναι κακοποίηση.
Τα Ελληνικά ΜΜΕ κρύβουν επιμελώς
όλες τις επιστημονικές έρευνες που δείχνουν ότι η σωματική τιμωρία [δεν μιλάμε
για κακοποίηση αλλά για παιδαγωγικό ξύλο] ΔΕΝ βλάπτει τα παιδιά αντίθετα τα
βοηθάει. Το μόνο που δείχνουν είναι "έρευνες" που μπερδεύουν την
σωματική κακοποίηση με το παιδαγωγικό ξύλο.
Οι άνθρωποι αυτοί έχουν πει κατά
καιρούς γελοιότητες όπως το ξύλο χαμηλώνει το IQ, μπορεί να δημιουργήσει
καρκίνο [;;;;;], δημιουργεί βία στα παιδιά, δεν δουλεύει, κλπ. Δυστυχώς οι
περισσότεροι δέχονται αυτές τις ανοησίες χωρίς να σκέπτονται καθόλου διότι
είναι λογικό ότι το να τιμωρεί κανείς το παιδί του δεν είναι καθόλου ευχάριστο
δυστυχώς όμως μερικές φορές είναι αναγκαίο.
Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017
Επιτρέπει ο Θεός σε μια γυναίκα να χωρίσει τον άντρα της λόγω αδυναμίας προμήθειας των απαραίτητων;
«Θα μου επιτρέψει ο Θεός να χωρίσω τον τεμπέλη σύζυγό μου
που αρνείται να δουλέψει και να παρέχει τα απαραίτητα για μένα και τα παιδιά
μας»;
Αυτή είναι μια ερώτηση που πολλές Χριστιανές σύζυγοι ρωτάνε.
Αν ένας άντρας δεν μπορεί να προσφέρει για τη γυναίκα και τα παιδιά του, ο Θεός
το θεωρεί αυτό παραβίαση της συνθήκης του γάμου που επιτρέπει στη γυναίκα να
χωρίσει τον άντρα της;
Κάποιες περιπτώσεις που επιτρέπεται το διαζύγιο έχουν να
κάνουν με το φύλο και η αδυναμία προμήθειας για τον άντρα, είναι λόγος που ο
Θεός επιτρέπει το διαζύγιο.
Πώς πρέπει οι Χριστιανοί να πειθαρχούν τα παιδιά τους;
Τι λέει η Αγία Γραφή;
Πριν δεκαετίες, το ξύλο των
παιδιών ήταν μια συνηθισμένη, αποδεκτή τακτική. Στη σημερινή εποχή, ωστόσο, το
χτύπημα (και άλλες μορφές σωματικής τιμωρίας) έχει αντικατασταθεί με τους
«περιορισμούς» και άλλες τιμωρίες που δεν περιλαμβάνουν σωματική πειθαρχία.
Το
χτύπημα των παιδιών έχει θεωρηθεί παράνομο σε μερικές χώρες. Πολλοί γονείς
φοβούνται να χτυπήσουν τα παιδιά τους μήπως κάποιος τους αναφέρει και η
πολιτεία τους πάρει τα παιδιά.
Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017
Πως είναι ο δίκαιος θυμός;
Πώς να είσαι θυμωμένος, όπως ήταν ο Ιησούς.
Αν δεν το έχετε παρατηρήσει, η Ελλάδα είναι θυμωμένη. Ο
κόσμος είναι δυσαρεστημένος και διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν. Ακόμα κι
αυτοί που λένε ότι είναι χριστιανοί, είναι προφανώς θυμωμένοι κι αυτοί.
Πολλοί θέλουν να δικαιολογήσουν το θυμό τους, αποκαλώντας τον
«δίκαιο». Θυμούνται τον Ιησού που αναποδογύρισε τα τραπέζια στο ναό. Αν και δεν
αποτελεί καθόλου έκπληξη, κανείς στα μέσα ενημέρωσης δεν μιλάει γι’ αυτό τον υποδειγματικό,
δίκαιο θυμό, που μας δείχνει ο Ιησούς στην Αγία Γραφή. Μπορεί να χρησιμοποιούμε
τη φράση, αλλά πολύ λίγο ξέρουμε, τι πραγματικά σημαίνει.
Ο πειρασμός της φιλοδοξίας
Δεν υπάρχει άνθρωπος επάνω στη γη, που δεν
δοκίμασε την πείρα του όποιου πειρασμού. Και για να είμαι από την αρχή σαφής,
ο πειρασμός δεν είναι αμαρτία. Ο πειρασμός είναι ανθρώπινος, είναι γνώρισμα
κάθε ανθρώπου, ακόμα και του αναμάρτητου Ιησού Χριστού.
Ο Ιησούς σαν άνθρωπος, υπέστη σειρά πειρασμών
από μέρους του Σατανά. Ο γιος του ανθρώπου νίκησε τον πειραστή σ' όλα τα
μέτωπα. Ο φυσικός άνθρωπος βρίσκεται κάτω από την κυριαρχία του διαβόλου και
εκτελεί τις περισσότερες εισηγήσεις του. Άπαξ και μετανοήσει ο αμαρτωλός άνθρωπος
και καλέσει τον Κύριο Ιησού να τον συγχωρήσει και να τον αναγεννήσει, ο Ίδιος ο
Χριστός εγκαθίσταται στην καρδιά αυτού του ανθρώπου για την αποτελεσματική
αντιμετώπιση των δυσκολιών, των προβλημάτων και των πειρασμών.
Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017
Σωτηρία ψυχών (8)
ΟΔΟΙ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟΙ
«Και είπεν ο Κύριος προς τον δούλον, Έξελθε εις τας
οδούς και φραγμούς, και ανάγκασον να εισέλθωσι, διά να γεμισθή ο οίκος μου» (Λουκ.ιδ:23).
Είναι πολύ καθαρό
ότι ο Ιησούς βρισκόταν στο Ναό κάθε Σάββατο όπως ο νόμος διέταζε. Στην
πραγματικότητα ο Ιησούς ξεκίνησε τη διακονία Του στη συναγωγή (Λουκ.δ:16).
Ακόμα Τον βρίσκουμε σε πολύ μικρή ηλικία να συνδιαλέγεται στο ναό με τους
δασκάλους (Λουκ.β:46). Οι Γραφές αναφέρουν με ακρίβεια ότι ο Ιησούς ήταν πιστός
στην παρακολούθηση και τη λατρεία στο ναό.
Όμως, όταν
χρειάστηκε να ψάξει να βρει το απολωλός, βγήκε έξω, στους δρόμους. Στο παραπάνω
εδάφιο, ο Ιησούς χρησιμοποίησε μια παραβολή σχετικά με κάποιο Κύριο που έστειλε
τους υπηρέτες του στους ΔΡΟΜΟΥΣ και τους ΦΡΑΚΤΕΣ να καλέσουν τον καθένα για να
γεμίσει το σπίτι του. Στην παραβολή, ο Κύριος δεν είναι άλλος απ’ τον Ίδιο τον
Ιησού και υπηρέτες οι μαθητές Του. Τους έστειλε λοιπόν στους δρόμους, εκεί που
ήταν η αγορά, εκεί που ήταν οι άνθρωποι.
Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017
Πρετεριστές, οι νέοι εμπαίχτες, των έσχατων καιρών!
Η
δεύτερη έλευση του Χριστού είναι ένα από τα θεμελιώδη
δόγματα της Αγίας Γραφής. Ο Ιησούς τόνισε ότι, «θα έρθει πάλι»
(Ιωάν.ιδ:3). Τα
ερωτήματα που είχαν οι πιστοί στο πέρασμα των αιώνων ήταν πάντα «Πότε»;
και «Πώς»; Οι απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα χωρίζουν τους
Χριστιανούς σε διάφορες εσχατολογικές απόψεις. Ορισμένοι πιστεύουν ότι
θα έρθει
πριν από τη Μεγάλη Θλίψη. Ορισμένοι πιστεύουν ότι θα επιστρέψει κατά τη
διάρκεια της Μεγ. Θλίψης και μερικοί μετά από αυτήν. Ορισμένοι πιστεύουν
ότι θα
έρθει στο τέλος της οικονομίας της εκκλησία και μερικοί νομίζουν ότι θα
έρθει
μετά τη χιλιετία.
Μία από τις πιο παράξενες ερμηνείες των Εσχατολογικών είναι
η άποψη ότι ο Ιησούς έχει ήδη έρθει ξανά!
Όχι, δεν μιλάω για τους μάρτυρες του Ιεχωβά που πιστεύουν ότι ο Ιησούς
επέστρεψε το 1914. Μιλάω για μια άποψη που ονομάζεται «πρετερισμός», και διδάσκει ότι ο Ιησούς επέστρεψε το 70 μ.Χ.,
όταν ο Ρωμαϊκός στρατός κατέστρεψε την Ιερουσαλήμ.
Πότε ο Ιησούς είδε «τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα»;
Σε ένα από τα πιο αινιγματικά εδάφια στο Ευαγγέλιο του
Λουκά, ο Ιησούς λέει στους μαθητές του, «Εθεώρουν τον Σατανάν ως αστραπήν εκ του ουρανού πεσόντα» (Λουκ.ι:18). Το
ερώτημα δεν είναι σχετικά με το τι είδε ο Ιησούς. Είναι σαφές ότι ο Σατανάς
είναι υπό κρίση. Μάλλον, η σύγχυση είναι στο πότε, τον είδε. Μπορεί να φαίνεται
ότι αναφέρεται στη στιγμή που ο Εωσφόρος έγινε Σατανάς, πριν εγκαταλείψει τον
κήπο της Εδέμ και τη θέση που είχε στην επουράνια στρατιά του Θεού - αλλά αυτό
το συμπέρασμα είναι υπερβολικά βιαστικό.
Σωτηρία ψυχών (7)
ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
«Τις άνθρωπος εξ υμών, εάν έχη εκατόν πρόβατα, και
χάση εν εξ’ αυτών, δεν αφίνει τα εννενηκονταεννέα εν τη ερήμω, και υπάγει ζητών
το απολωλός, εωσού εύρη αυτό; Και ευρών αυτό, βάλλει επί τους ώμους αυτού,
χαίρων;» (Λουκ.ιε:4-5).
O Ιησούς μας
φανερώνει εδώ την κατάσταση αυτού που ενδιαφέρεται να σώσει ψυχές. Αυτός που
αποφασίζει να γίνει εργαλείο για να σωθούν ψυχές, απολαμβάνει το ένδοξο
συναίσθημα που προέρχεται απ΄ αυτό το ίδιο το έργο. Όσοι το έχουν κάνει μπορούν
να βεβαιώσουν ότι μια θεία ευλογία έρχεται πάνω σου όταν ομολογείς μπροστά
στους ανθρώπους.
Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017
Η αμαρτία
Τι είναι αμαρτία; Ό, τι μας στερεί τη Βασιλεία των ουρανών.
Σοβαρό θέμα!
Κάθε παρακοή του λόγου του Θεού είναι αμαρτία!
Α’ Ιωάν.γ:4 Πας όστις πράττει την αμαρτίαν πράττει και
την ανομίαν, διότι η αμαρτία είναι η ανομία.
Α’ Ιωάν.ε:17 Πάσα αδικία είναι αμαρτία· και είναι αμαρτία
ουχί θανάσιμος.
Ρωμ.ιδ:23 Όστις όμως αμφιβάλλει, κατακρίνεται, εάν
φάγη, διότι δεν τρώγει εκ πίστεως· και παν ό,τι δεν γίνεται εκ πίστεως, είναι
αμαρτία.
Ιακ.δ:17 Εις τον όστις λοιπόν εξεύρει να κάμνη το
καλόν και δεν κάμνει, εις αυτόν είναι αμαρτία.
Προς Ρωμαίους (072)
•
καθήκοντα στους συμπολίτες (ιγ:8-10)
Ρωμ.ιγ:8 Εις μηδένα
μη οφείλετε μηδέν ειμή το να αγαπάτε αλλήλους· διότι ο αγαπών τον άλλον
εκπληροί τον νόμον.
Μεταφέρει τη σκέψη του χρέους από την προηγούμενη
ενότητα. Χρησιμοποιείται η ίδια ρίζα για το ρήμα «οφείλω» και το ουσιαστικό
«οφειλόμενα». Το εδ.7 νουθετεί τους Χριστιανούς να πληρώνουν όλα τα χρέη προς
το κράτος, ενώ το εδ.8 τους προτρέπει να μην αφήνουν απλήρωτο κανένα χρέος σε
κανέναν.
Κάποιοι ερμηνεύουν τη δήλωση «Εις μηδένα μη οφείλετε μηδέν» να
σημαίνει ότι απαγορεύονται κάθε είδους δάνεια. Δεν φαίνεται να είναι μια
απόλυτη απαγόρευση για δάνεια, αφού η Παλαιά Διαθήκη είχε θεσπίσει νόμους για
να ρυθμίσει τα δάνεια (Δευτ.ιε:1-3, κδ:10-13). Ο Ιησούς είπε μια παραβολή που
επαίνεσε την απόκτηση των τόκων από επένδυση (Ματθ.κε:27). Ακόμα δίδαξε τους
Χριστιανούς να δανείζουν άμεσα αυτούς που έχουν ανάγκη (Ματθ.ε:42, Λουκ.ς:35).
Σίγουρα ο Κύριος δεν θα ενθάρρυνε τους Χριστιανούς να δανείζουν αν αυτό είναι
αμαρτία.
Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017
Όλοι θα εκπλαγούμε την ημέρα της κρίσης
Πολλοί θα εκπλαγούν την ημέρα της κρίσης. Επειδή ότι κάνουν
στους πιστούς, είναι σαν να τον κάνουν προσωπικά στον ίδιο τον Ιησού, όπως
κατάλαβε ο Παύλος.
Πράξ.θ:1-5 Ο δε Σαύλος, πνέων έτι απειλήν και φόνον
κατά των μαθητών του Κυρίου, ήλθε προς τον αρχιερέα και εζήτησε παρ' αυτού
επιστολάς εις Δαμασκόν προς τας συναγωγάς, όπως εάν εύρη τινάς εκ της οδού
ταύτης, άνδρας τε και γυναίκας, φέρη δεδεμένους εις Ιερουσαλήμ. Ενώ δε
πορευόμενος επλησίαζεν εις την Δαμασκόν, εξαίφνης ήστραψε περί αυτόν φως από
του ουρανού, και πεσών επί την γην, ήκουσε φωνήν λέγουσαν προς αυτόν· Σαούλ,
Σαούλ, τι με διώκεις; Και είπε· Τις είσαι, Κύριε; Και ο Κύριος είπεν· Εγώ είμαι
ο Ιησούς, τον οποίον συ διώκεις· σκληρόν σοι είναι να λακτίζης προς κέντρα.
Σωτηρία ψυχών (6)
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
Επιτρέψτε μου να
πω δυο λόγια γι’ αυτούς που προσεύχονται να τους βοηθήσει ο Θεός να σώσουν
ψυχές. Έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά σχετικά με τον «Ευαγγελισμό» ή το «Πώς
μπορεί ν’ αυξηθεί μια εκκλησία» στις μέρες μας. Το πρόβλημα στο θέμα του
ευαγγελισμού και της αύξησης της εκκλησίας είναι ότι αυτά τις περισσότερες
φορές παρουσιάζονται σαν ένα «πακέτο» ή σαν ένα «πρόγραμμα». Ο ευαγγελισμός και
η αύξηση της εκκλησίας μπορεί ν’ αποδειχτεί ότι σημαίνει κάτι άλλο αν δεν
είμαστε προσεκτικοί. Η εκκλησία μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορους τρόπους,
ιδιαίτερα σήμερα που η διαφήμιση και η ηλεκτρονική επιστήμη έχουν μπει τόσο
πολύ στη ζωή μας, για ν’ αυξηθούν τα άτομα ή οι επισκέπτες, αλλά οι πιστοί
αυτής της εκκλησίας ποτέ δεν θα βαστάξουν το βάρος ή το κόστος που υπάρχει για
να σωθεί μία ψυχή.
Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017
Φρόνημα - Ένα ισχυρό όπλο
Στις Άγιες Γραφές χρησιμοποιούνται
συχνά στρατιωτικοί όροι, όπως "αντισταθείτε, αγωνισθείτε, μέχρις αίματος,
νικητής, μάχη, πάλη, πόλεμος, εκστρατεία, στρατιώτης, στρατολόγος" κ.λπ.
Όλα αυτά υπογραμμίζουν τη θεία
αποστολή που καλούνται να επιτελέσουν σ' αυτό τον κόσμο οι πιστοί του Κυρίου,
για χάρη του Μεγάλου Βασιλιά του Ουρανού.
Είναι φανερό από τη μελέτη των
Αγίων Γραφών, ότι ένας πόλεμος βρίσκεται σε εξέλιξη στη διάρκεια των αιώνων,
ανάμεσα στους ανθρώπους του Θεού και το διάβολο, ο δε απόστολος Παύλος θα
εξηγήσει στην Εφες.ς:12, ότι:
«δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα
και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις
τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της
πονηρίας εν τοις επουρανίοις».
Σαν πιστοί του Χριστού πρέπει να
είμαστε πάντοτε σε αδιάκοπη πολεμική εγρήγορση, επειδή ο εχθρός άλλοτε μεν
επιτίθεται κατά μέτωπο, συνήθως όμως ενεργεί ύπουλα και κρυφά, επιδιώκοντας
"να μας πιάσει στον ύπνο", ώστε η ζημιά που θα κάνει να είναι
μεγαλύτερη.
Σωτηρία ψυχών (5)
Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΙΑΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΠΟΣ
«Ο καρπός του δικαίου είναι δένδρον ζωής και όστις
κερδίζει ψυχάς, είναι σοφός» (Παρ.ια:30).
Ο λόγος του Θεού
μας λέει ότι ο ΣΟΦΟΣ Χριστιανός καλλιεργεί τη χριστιανική του ζωή για να φέρει
καρπό. Ο καρπός είναι άμεσα συνδεδεμένος με τις ψυχές. Καρπός είναι οι ψυχές
που κερδίζει κανείς στο Χριστό. Στην πραγματικότητα ο Ίδιος ο Ιησούς δίδαξε ότι
ΚΑΘΕ Χριστιανός πρέπει να φέρει καρπό. «Εγώ
είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατήρ μου είναι ο γεωργός. ΠΑΝ ΚΛΗΜΑ εν εμοί
ΜΗ ΦΕΡΟΝ ΚΑΡΠΟΝ, εκκόπτει αυτό και παν το φέρον ΚΑΡΠΟΝ, καθαρίζει αυτό, διά να
φέρη ΠΛΕΙΟΤΕΡΟΝ ΚΑΡΠΟΝ» (Ιωαν.ιε:1,2). Ο Ιησούς αποβλέπει ο κάθε Χριστιανός
να γίνει ένας πετυχημένος ψαράς ανθρώπων. Ο Ιησούς είναι η άμπελος κι οι Χριστιανοί
τα κλήματα. Αν αυτή η επιθυμία υπάρχει στην άμπελο - η σωτηρία των αμαρτωλών -
θα υπάρχει και στα κλήματα.
Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017
κάμιλος
κάμιλος, ὁ (AM)
χοντρό και μακρύ σχοινί, κν. καραβόσκοινο, παλαμάρι.
[ΕΤΥΜΟΛ. Άγνωστης ετυμολ. Πρόκειται μάλλον για δ. γρφ. του
κάμηλος, που ερμηνεύθηκε από τους Έλληνες «χοντρό σχοινί» λόγω του χωρίου της
Καινής Διαθήκης ευκολώτερόν εστι κάμηλον διά τρυμαλιάς ραφίδος διελθείν ή πλούσιον
εις την βασιλείαν τού Θεού εισελθείν. (Ματθ. ιθ', 24)]. Το κάμηλος, η, «καμήλα»
φαινόταν άσχετο με την τρύπα της βελόνας, οι Άραβες όμως έχουν παροιμία και για
τον ελέφαντα που περνά μέσα από αυτήν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)







































