Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Η Μονάδα 731

Η διαβόητη «Μονάδα 731» ήταν ένα απόρρητο πρόγραμμα έρευνας για βιολογικό και χημικό πόλεμο του αυτοκρατορικού Ιαπωνικού στρατού, το οποίο περιλάμβανε φονικές ανθρώπινες δοκιμασίες. Το πρόγραμμα εγκαινιάστηκε κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Κινεζο-Ιαπωνικού Πολέμου (1937-1945) και συνεχίστηκε σε όλο τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και ήταν υπεύθυνο για τα φριχτότερα εγκλήματα πολέμου που έγιναν ποτέ από τις ιαπωνικές δυνάμεις. 

Οι φρικαλεότητες που διαπράχθηκαν από τον διοικητή Shiro Ishii και τους υπεύθυνους της πειραματικής δοκιμασίας στη Μονάδα 731 περιλάμβαναν: ανατομία ζωντανών ανθρώπων (ακόμα και σε εγκύους, οι οποίες μάλιστα κυοφορούσαν τα παιδιά των ίδιων των «γιατρών», μέσω βιασμών), ακρωτηριασμό ανθρώπινων μελών και επανακόλλησή τους σε άλλα μέρη του σώματος, ψύξη και απόψυξη ανθρώπινων σωμάτων, αλλά και χρήση των φυλακισμένων ως ζωντανές μαρτυρίες στη δράση χειροβομβίδων και φλογοβόλων. 

(Ματθ. 7:7-9)

Αιτείτε, και θέλει σας δοθή· ζητείτε, και θέλετε ευρεί, κρούετε, και θέλει σας ανοιχθή. Διότι πας ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και εις τον κρούοντα θέλει ανοιχθή.

Τις άνθρωπος είναι από σας, όστις εάν ο υιός αυτού ζητήση άρτον, μήπως θέλει δώσει εις αυτόν λίθον;

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Ποια κρίση;

Είναι ανάμεσα στα δομικά στοιχεία της ανθρώπινης φύσης μας. Ακούμε διάφορα, παρασυρόμαστε, εύκολα, άκριτα πολλές φορές τα απορροφούμε, τα αφομοιώνουμε, ταυτιζόμαστε. Λέει ο κόσμος κρίση, λέμε κι εμείς κρίση. Επαναλαμβάνουμε μηχανικά, αντιδρούμε παρόμοια. Δεν είναι όμως ο καλύτερος δρόμος αυτός, ειδικά όταν πρόκειται για ένα τόσο μεγάλο και σοβαρό θέμα.
«Όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, οι εξελίξεις, η Ιστορία, η πορεία των πραγμάτων αποκλείεται να είναι έργο ανθρώπινο. Είναι πολύ μεγάλα όλα αυτά που εξελίσσονται γύρω μας για να τα αποδώσουμε σε ανθρώπους.» Ίσως από τις πιο εύστοχες σκέψεις που ακούστηκαν ποτέ επάνω στη Γη.
Υπάρχουν δύο επίπεδα για να διαβάσει και να αναλύσει κάποιος τα όσα γίνονται γύρω μας, ανάμεσα στους ανθρώπους καθημερινά, αλλά και σε βάθος χρόνου. Το πρώτο επίπεδο είναι το ανθρώπινο, για κατανάλωση μεταξύ μας, θα έλεγα. Από ανθρώπους για ανθρώπους. Είναι το επίπεδο που του δίνω το όνομα, «κουβέντα να γίνεται…». Θα πει ο ένας, θα συμπληρώσει ο άλλος, θα έχει γνώμη και ο τρίτος της παρέας… Φταίει εκείνος, ο άλλος, το άλλο, και αν είχαμε κάνει αυτό ή εκείνο, τώρα θα είχαμε, θα ήμαστε, δεν θα είχαμε… 

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Α' Κορινθίους (3)

Α. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ

Α’ Κορ.ια:6-16 & ιδ:34,35

Στο κεφ.ια ο Παύλος ασχολήθηκε με τη σωστή συμπεριφορά την ώρα της λατρείας στην εκκλησία. Η συμπεριφορά της γυναίκας έπρεπε να βασίζεται  στην αρχή της υποταγής στον άντρα. Το επίμαχο θέμα του Παύλου είχε να κάνει με την εξουσία. Η γυναίκα κάλυπτε το κεφάλι της σαν σημείο αναγνώρισης της εξουσίας του άντρα της και ο άντρας άφηνε το κεφάλι του ακάλυπτο για να φανερώσει την εξουσία του Χριστού.

Πριν ο Παύλος διορθώσει τις γυναίκες, τις επαίνεσε για τις παραδόσεις που είχαν φυλάξει. Επιθυμία του ήταν ν’ ακολουθήσουν το Χριστό τόσο πολύ, όσο κι εκείνος. Ο Χριστός ατιμαζόταν, αν κάποιος άντρας προσευχόταν με σκεπασμένο το κεφάλι. Ήταν όνειδος για τη γυναίκα να έχει το κεφάλι της κουρεμένο η ξυρισμένο, γιατί αυτό έδειχνε ότι δεν υποτασσόταν στον άντρα. Ο άντρας είναι η δόξα και εικόνα του Χριστού και η γυναίκα είναι η δόξα του άντρα.

Άνοιξη


προετοιμασία για την υποταγή στον ηγέτη

Η κατήχηση των νεοσσών του Λαϊκού Συνδέσμου βασίζεται σε κείμενο του Γεωργίου Γεωργαλά που εκδόθηκε το 1967 και σύμφωνα με το οποίο, «αυτή η ηλικία είναι κατάλληλη για να φυτέψεις στο παιδί ένα πρότυπο. Η παιδική ηλικία είναι κατάλληλη για να διαμορφωθούν οι τάσεις, οι κλίσεις, τα ιδεώδη δια μέσου της φαντασίας». 

Παίρνεις ένα εξάχρονο παιδί λοιπόν και του φυτεύεις στο μυαλό: το μίσος, το φανατισμό, τον ρατσισμό και τα εθνικοσοσιαλιστικά ιδεώδη. Του δημιουργείς τάσεις φυλετικών διαχωρισμών. Του δημιουργείς κλίσεις προς την ομοιομορφία και το μπολιάζεις με τα ιδεώδη του σκοταδισμού. Και όλα αυτά φυσικά δια μέσου της φαντασίωσης. Της ίδιας που κάποτε ανθούσε σε στρατόπεδα και ξερονήσια. 

Αυγό μάτι


Παλιά Κρήτη



Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Παλιά Αθήνα

Ο χώρος διαμορφώθηκε σε πλατεία το 1846 και αρχικά πήρε το όνομα Πλατεία Ανακτόρων και στη συνέχεια Πλατεία Όθωνος, προς τιμή του βασιλιά. Αποτελούσε το βορειότερο άκρο της πόλης και το τέρμα του εξοχικού περιπάτου των Αθηναίων της εποχής. Το 1862 μετονομάσθηκε σε Πλατεία Ομονοίας, όταν στο χώρο αυτό συγκεντρώθηκαν και έδωσαν όρκο «ομονοίας» οι αρχηγοί των αντιπάλων πολιτικών μερίδων, οι οποίες είχαν προκαλέσει λόγω του δυναστικού αιματηρές ταραχές στη χώρα.   
(Φωτογραφία : Ελληνικό λογοτεχνικό και ιστορικό αρχείο )

Η "έρευνα" για τη σύφιλη

Η «Tuskegee Syphilis Study» ήταν μια συνεχόμενη κλινική δοκιμασία που διενεργήθηκε από το 1932-1972 στο Tuskegee της Αλαμπάμα, στην οποία 399 ασθενείς από τη νόσο (και άλλοι 201 υγιείς άνθρωποι για την ομάδα ελέγχου), όλοι τους φτωχοί αφρο-αμερικανοί εργάτες, αντιμετωπίστηκαν κυριολεκτικά ως ινδικά χοιρίδια. 

Η έρευνα έγινε διαβόητη εξαιτίας ακριβώς του γεγονότος ότι δεν έλαβε υπόψη της τους ανθρώπους και τη δοκιμαζόμενη υγεία τους και θα οδηγούσε σε δραστικές αλλαγές στον τρόπο προστασίας των υποκειμένων σε κλινικές δοκιμασίες. Οι άνθρωποι που «γράφτηκαν» στο πρόγραμμα δεν ενημερώθηκαν για τη διάγνωση, ούτε έλαβαν πληροφόρηση για την κατάσταση της υγείας τους: τους είπαν απλώς ότι έχουν «κακό αίμα» και τους δελέασαν με δωρεάν αγωγές, δωρεάν μεταφορές στην κλινική, δωρεάν γεύματα, ακόμα και ασφαλιστική κάλυψη σε περίπτωση θανάτου. 

Χορτοφάγοι


Η αλαζονεία της αγιότητας

Είμαι βέβαιος ότι  αυτός ο τίτλος είναι όχι μόνον ασυνήθιστος, αλλά και πολύ παράξενος. Μέσα μας δημιουργείται αμέσως αντίδραση και άπωση. Δεν μπορεί να στέκει κάτι τέτοιο, θα πουν πολλοί ίσως και θα προσπαθήσουν να τον απορρίψουν. Δύο τόσο διαφορετικές έννοιες δίπλα-δίπλα, δύο τόσο διαφορετικοί κόσμοι να πορεύονται μαζί; Φαίνεται αταίριαστο και ίσως λαθεμένο.

Κατανοώ όλες αυτές τις αντιδράσεις όσων είναι καλοπροαίρετοι που εκζητούν από καρδιάς το φως της αλήθειας. Όμως ας μη βιαστούμε να γυρίσουμε σελίδα ή να απορρίψουμε κάτι που αρχικά δεν καταλαβαίνουμε, που μας ξενίζει ή μας ανησυχεί ίσως. Έχουμε να κάνουμε με τον πολυμήχανο εχθρό της ψυχής μας το Σατανά, που «οι μεθοδείες του» ξεπερνούν και το πιο δυνατό ανθρώπινο μυαλό και την πιο προικισμένη φαντασία. Ας μη βιαζόμαστε όταν έχουμε να κάνουμε με τον «απ’αρχής ανθρωποκτόνο διάβολο», που όταν του δώσουμε τόπο στοχεύει ακόμα και την ψυχή των «εκλεκτών» να πλανήσει και να απολέσει, (Ιωάν.η:44, Ματθ.κδ:24, Αποκ.ιβ:9).

Θεσσαλονίκη 1910


(πηγή : ιστορία εικονογραφημένη)

καλημέρα


Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

προσηλυτισμός

Προσηλυτισμός ονομάζεται η προσπάθεια παρακίνησης ατόμων να υιοθετήσουν συγκεκριμένες απόψεις, και κυρίως θρησκευτικές αξίες. H λέξη προέρχεται ετυμολογικά από το "προς" και το "έρχομαι". Αν και ιστορικά χρησιμοποιήθηκε στην Καινή Διαθήκη για να περιγράψει τον εκχριστιανισμό των παγανιστών, σήμερα χρησιμοποιείται για να περιγράψει γενικότερα τις προσπάθειες άλλων θρησκειών να διαμορφώσουν τα πιστεύω ενός ατόμου, θρησκευόμενου ή μη, ώστε να υιοθετήσει την αντίστοιχη θρησκεία. Ο όρος έχει αρνητική σημασία και περιγράφει κυρίως τις βίαιες (σωματικά ή πνευματικά) προσπάθειες που χρησιμοποιούνται για να μεταπεισθεί ένα άτομο.

Οι καιροί αλλάζουν...


Σεις είσθε το άλας της γης

Καθώς ακουμπούσα τη χύτρα με το νερό στο μάτι της κουζίνας, χτύπησε το τηλέφωνο. Έτρεξα στο χολ να το σηκώσω κι αφού κουβεντιάσαμε για λίγο με τον  σύζυγό μου, γιατί αυτός ήταν, μετά γύρισα στην κουζίνα.  Το νερό είχε αρχίσει να βράζει κι έριξα μέσα τα μακαρόνια.  Όταν έβγαλα ένα να το δοκιμάσω, μετά από λίγα λεπτά, ήταν τελείως άνοστο.  Είχα ξεχάσει να ρίξω αλάτι.

Τότε το Πνεύμα του Θεού μου θύμισε τα λόγια του Κυρίου μας: «Σεις είσθε το άλας της γης, εάν το άλας διαφθαρή με τι θέλει αλατισθεί» Ματθ.ε:13.

ΕΞΟΔΟΣ - ιγ (1)

ιγ:1,2

Τα πρώτα εδάφια αυτού του κεφαλαίου, μας διδάσκουν με σαφήνεια ότι η προσωπική αφοσίωση και αγιότητα είναι καρποί που ο Θεός παράγει σ’ εκείνους που αγαπάει. Η καθιέρωση των πρωτοτόκων και η γιορτή των αζύμων παρουσιάζονται εδώ σε άμεση σχέση με την απελευθέρωση του λαού από την Αίγυπτο.

Τα πρωτότοκα (αρσενικά) έπρεπε να ξεχωριστούν για το Θεό, επειδή Αυτός τα είχε σώσει από την πληγή.

Το πρωτότοκο είναι η αρχή της δύναμης, της αναπαραγωγής του πατέρα και παραχωρείται στο Γιάχβε, σαν αναγνώριση ότι Αυτός είναι που δίνει τα πάντα. Εμείς, σήμερα, πρέπει να δίνουμε την αρχή της δύναμής μας, την καλύτερη ώρα μας στον Κύριο.

Ο Χριστός είναι η αρχή της αναπαραγωγής των νέων υιών και θυγατέρων του Θεού. Σαν το πρωτογέννημα του μεγάλου θερισμού ξεχωρίστηκε απόλυτα για το Θεό και ανήκε ολοκληρωτικά στον Πατέρα.

Γονείς


Πρόσεχε την καρδιά σου



Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ηρεμία


Παραιτήθηκε ο ηγέτης των Βρετανών καθολικών λόγω «ανάρμοστης συμπεριφοράς»..

Την παραίτησή του υπέβαλε ο επικεφαλής της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας της Σκωτίας, καρδινάλιος Κιθ Ο' Μπράιαν, ο οποίος κατηγορείται από τέσσερις ιερείς για «ανάρμοστες πράξεις».

Σε ανακοίνωσή του, ο Ο'Μπράιν αναφέρει ότι με απόφαση του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ' η παραίτησή του «θα ισχύσει από σήμερα, 25 Φεβρουαρίου» και πως δεν θα λάβει μέρος στο Κογκλάβιο που θα εκλέξει τον επόμενο Πάπα.

Πλαστικά μπουκάλια

Ήπιατε ποτέ από ένα πλαστικό μπουκάλι και είδατε ένα τριγωνικό σύμβολο στον πάτο με έναν αριθμό μέσα;...

Ξέρετε τι αντιπροσωπεύει ο αριθμός;

Υποθέσατε ότι είναι για την ανακύκλωση;

Λοιπόν κάνετε λάθος.

Ο αριθμός φανερώνει τη χημική ουσία από την οποία αποτελείται το πλαστικό:

Ερμηνευτικά - 12

ΠΕΜΠΤΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ

Παραλληλισμοί ιδεών.

Η απόκτηση ολοκληρωμένων και συγκεκριμένων γνώσεων μέσα από ένα κείμενο ή απ’ τις διηγήσεις και τα γεγονότα που  αυτό περιλαμβάνει καθώς κι από επεξηγηματικά μέρη της Γραφής, τα οποία συγγενεύουν με το αμφίβολο ή σκοτεινό κείμενο που μας ενδιαφέρει, λέγεται “παραλληλισμός ιδεών”.

Παραδείγματα:

·     Κατά το δείπνο του Κυρίου, ο Ιησούς έδωσε το ποτήρι στους μαθητές του και είπε: “Πίετε εξ’ αυτού πάντες”. Στην αγγλική μετάφραση αυτής της Γραφής λέει: “Drink ye all of it”  το οποίο όμως δεν εννοεί “Drink all the wine”!  Σήμερα η καθολική εκκλησία στηρίζεται ακριβώς εδώ για να δικαιολογήσει τη συμμετοχή των κληρικών στο κρασί, ενώ οι λαϊκοί παίρνουν μόνο ψωμί. Εφαρμόζοντας όμως τους παραλληλισμούς ιδεών βλέπουμε ότι στην Α’ Κορ.ια:22-29  είναι πολύ καθαρό ότι ο οίνος κι ο άρτος είναι για όλους τους πιστούς.

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013


Μήπως είσαι σε λάθος δρόμο;

Φίλε/η μου, στη ζωή αυτή, όλοι πορευόμαστε και ακολουθούμε κάποιο δρόμο. Αρκετές φορές δεν είμαστε εμείς που διαλέξαμε αυτό το δρόμο και η κατάληξή του μας είναι άγνωστη και ίσως μας διαπερνά ένας φόβος. 

Κοιτάζουμε όμως δίπλα μας και αυτό μας παρηγορεί. «Είναι κι άλλοι πολλοί στον ίδιο δρόμο», σκεφτόμαστε, «πηγαίνουμε όπου πηγαίνουν όλοι…» και συνεχίζουμε εφησυχασμένοι, ίσως.

Αν και ζουν χιλιάδες συνάνθρωποί μας με αυτό τον τρόπο, θέλουμε με πολλή αγάπη να σου πούμε ότι δεν είναι αυτός ο καλύτερος και ο πιο ασφαλής δρόμος για τη ζωή σου. Το πού πηγαίνουν οι άλλοι, ή οι πιο πολλοί, δεν έχει σημασία. 

Υπάρχουν δρόμοι που τους ακολουθούμε ανυποψίαστοι… και όμως μας οδηγούν στην καταστροφή, στον πόνο, στην αποτυχία, στο σκοτάδι, στο θάνατο…, δρόμοι με ψέμα, με εξαπάτηση, με δάκρυα, με συνέπειες θλιβερές, αιώνιες.

Ξημέρωσε η “Μαύρη Δευτέρα του Internet”

Μετά την επική αποτυχία του SOPA (Stop Online Piracy Act): To Χόλιγουντ και η Big Telecom έχουν βρει έναν άλλο τρόπο για να σας κατασκοπεύσουν και για να σας λογοκρίνουν.

Σήμερα, Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013, η “Μαύρη Ημέρα του Internet”, ξεκίνησε στην Αμερική με την εφαρμογή του συστήματος Copyright Alert System, CAS (Σύστημα Προειδοποίησης παραβίασης Πνευματικών Δικαιωμάτων). Οι μεγαλύτεροι πάροχοι σύνδεσης στο internet στις ΗΠΑ, υποχρεώθηκαν/συμφώνησαν να εφαρμόσουν ένα σύστημα που θα έχει την μορφή ποινολογίου για τον κάθε έναν χρήστη/πελάτη τους που συνδέεται μέσω αυτών στο διαδίκτυο.Μπορούν να επιβραδύνουν ή ακόμα και να κλείσουν την σύνδεσή σας στο Internet χωρίς καμία νόμιμη διαδικασία, ισχυριζόμενοι μόνο την παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Ας κάνουμε ένα παιδί...




Το "πώς" της Χριστιανικής Ζωής

Ιωάννης ις
 Τις περισσότερες φορές το πρόβλημα με τη Χριστιανική Ζωή δεν είναι το «τι» αλλά το «πώς»! Δηλαδή, δεν είναι το «τι» πρέπει να κάνω αλλά το «πώς» θα το κάνω. Που θα βρω τη δύναμη, το κίνητρο, τη διάθεση να το κάνω.
Σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκονται οι μαθητές του Χριστού. Ο Ιησούς τους έχει διδάξει πολλά πράγματα. Τους λέει επίσης στο Ιωάν.ιε:5β ότι «χωρίς εμού δεν δύνασθε να κάμητε ουδέν».
Όμως, επίσης τους λέει στο Ιωάν.ιγ:33, «Τεκνία, έτι ολίγον είμαι μεθ’ υμών. Θέλετε με ζητήσει και καθώς είπον προς τους Ιουδαίους, ότι όπου υπάγω εγώ σεις δεν δύνασθε να έλθητε και προς εσάς λέγω τώρα».
Βάλτε όλα αυτά μαζί και θα καταλάβετε την ερώτηση του Πέτρου στο ιγ:36, «Λέγει προς αυτόν ο Σίμων Πέτρος, Κύριε που υπάγεις;». Το ίδιο ρωτά λίγο μετά και ο Θωμάς, στο ιδ:5.

Τα δυο τραπέζια

«Ο Δανιήλ έβαλεν εν τη καρδία αυτού να μη μιανθή από των εδεσμάτων του βασιλέως, ουδέ από του οίνου τον οποίον εκείνος έπινε» (Δανιήλ α:8)

«Δεν δύνασθε να ήσθε μέτοχοι της τραπέζης του Κυρίου και της τραπέζης των δαιμονίων» (Α΄ Κορινθίους ι:21)

Μιλάμε για το θέμα της αμαρτίας με πολύ μελανά χρώματα και βαθιές αναλύσεις, και είναι πολύ σωστό να το κάνουμε. Η αμαρτία σκοτώνει την ψυχή και το σώμα, δηλητηριάζει και πυρπολεί τη σχέση του ανθρώπου με το Θεό.

Η ζωή της αμαρτίας συνοδεύεται από αιώνια, αμετάκλητη απώλεια. Φέρνουμε παραδείγματα, προσπαθούμε να περιγράψουμε γλαφυρά και ανάγλυφα με πολλές εικόνες και παραδείγματα, υψώνουμε τη φωνή μας, καλούμε τους ανθρώπους να απέχουν, να ξυπνήσουν, να προσέχουν τον κόσμο της αμαρτίας. 

Ψαράς σώζει σκύλο αποκλεισμένο στους πάγους της Σιβηρίας

Ψαράδες στη Σιβηρία, εντόπισαν την περασμενη Τετάρτη ένα σκύλο που για άγνωστο λόγο, είχε αποκλειστεί πάνω σε ένα κομμάτι πάγου εν μέσω πολικού ψύχους !

Οι άνθρωποι που τον εντόπισαν κινητοποιήθηκαν αμέσως για τη διάσωση του. Ένας εξ αυτών, βούτηξε στα παγωμένα νερά και ρυμούλκησε το κομμάτι πάγου πάνω στο οποίο βρισκόταν το άτυχο σκυλί, προς το μέρος του πλοίου της ομάδας. Στη συνέχεια, έδεσε τον παγωμένο σκύλο και τον τράβηξε πάνω στο κατάστρωμα.

καλημέρα


Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013


Ακατάπαυστον στάξιμον εν ημέρα βροχερά, και φίλερις γυνή είναι όμοια·

Παρ.κζ:15

Ο Σολομώντας - κάτι ήξερε αυτός από γυναίκες - είναι τόσο απόλυτος στη διατύπωσή του που, ελέγξτε το αν θέλετε, επαναλαμβάνει τούτη τη φράση αρκετά συχνά: Παρ.ιθ:13, κα:9, κα:19, κε:24.

Τι θα λέγατε αν κάναμε, η κάθε μια στον εαυτό της, μια αυτοεξέταση.  Τι εικόνα παρουσιάζουμε στο σπιτικό μας; Έχουμε το «πράο και ησύχιο πνεύμα» ή επαληθεύουμε στη ζωή μας τη διαπίστωση του Παροιμιαστή;

Θα έχετε ακούσει για «το μαρτύριο της σταγόνας». Όταν ήθελαν να ταλαιπωρήσουν κάποιον ή να τον αναγκάσουν να φανερώσει κάποιο μυστικό, τον καθήλωναν κάπου και έβαζαν δίπλα του να στάξει, αρκετά αργά - αργά, πάνω σ’ ένα τενεκέ, μια σταγόνα.  Είναι ό,τι πρέπει για να σου σπάσουν τα νεύρα!

Αγάπη


Είν' καιρός!


Προσευχή