Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Τριάδα


              Σεμίραμις - Ταμούζ - Νεβρώδ



Η θεωρία της Τριάδας έχει την καταγωγή της στο Νεβρώδ της αρχαίας Βαβυλώνας.  Η «Τριάδα» ξεκίνησε με το Νεβρώδ στην αρχαία Βαβυλώνα:



"Δεν υπάρχει άλλο άτομο που να συνταράχτηκε τόσο πολύ από τον τραγικό θάνατο του Νεβρώδ, όσο η Σεμίραμις, που από την αρχικά ασήμαντη θέση της, ανυψώθηκε σε βασίλισσα  και μοιραζόταν μαζί το θρόνο της Βαβυλώνας. Όσο ζούσε ο σύζυγός της, είχε τιμηθεί σαν ήρωας, μετά το θάνατό του θα φρόντιζε αυτή να τον λατρέψουν σαν θεό..." (Οι δύο Βαβυλώνες,  Alexander Hislop, σελ.80).



Το δόγμα της Τριάδας: 

"Πολύ παλιά, αμέσως μετά τον κατακλυσμό, ένας άνθρωπος που ονομάζεται Νεβρώδ εμφανίζεται στη σκηνή της ιστορίας. Όταν πέθανε, η γυναίκα του Σεμίραμις, κατάλαβε ότι χωρίς αυτόν θα έχανε την εξουσία, κι έτσι επινόησε ένα έξυπνο σχέδιο. Η Σεμίραμις ήταν έγκυος. Είπε λοιπόν σε όλους ότι το παιδί στην κοιλιά της ήταν ο Νεβρώβ που ξαναγεννήθηκε. Αυτή ήταν η αρχή της μεγαλύτερης διαστροφής,..... της έννοιας μιας θεότητας "πατέρας/γιος". (Resurrection Sunday and the Babylonian Connection; By Errol Hale).


Η Σεμίραμις αποφάσισε ότι αφού ο σύζυγός της (Νεβρώδ) θεωρείτο σαν θεός όσο ζούσε, αυτή θα τον έκανε αιώνια θεό, μετά το θάνατό του. Και με τη θεοποίηση του, η Σεμίραμις προσθέτει μια νέα έννοια: την Τριάδα - ένα τριαδικό Θεό.


Η Σεμίραμις έμεινε έγκυος μετά το θάνατο του Nεβρώδ.  Και για να καλύψει το λάθος της, ισχυρίστηκε ότι το μωρό ήταν ο Νεβρώδ που ξαναγεννήθηκε και έλεγε ότι αυτό το μωρό ήταν πατέρας και γιος συγχρόνως. Η θεία μητέρα που γέννησε αυτό το θείο γιο ήταν η Ίσις, το αιγυπτιακό όνομα της Σεμίραμις.  Έτσι έχουμε τώρα τρεις θεούς οι οποίοι πρέπει να λατρεύονται δεόντως--ένα Θεό πατέρα, ένα Θεό γιο, και μία αγία μητέρα θεά. Αυτές οι τρεις θεότητες έπρεπε να θεωρούνται ισότιμες, σαν ίσα μέρη ενός τριαδικού θεού.


Μετά το θάνατο του Νεβρώδ, η Σεμίραμις ισχυρίστηκε ότι ο γιος της Ώρος, ήταν ο ξαναενσαρκωμένος Νεβρώδ.  Αυτά τα τρία - Όσιρις (Νεβρώδ), Ίσις (Σεμίραμις) και Ώρος (ο γιος)-κατέληξε να εξυψώνονται σαν μια τριαδική θεότητα. (Exploring Ancient History-The First 2500 Years, Schulz, ch. 11, 24).





Οι ρίζες της θεωρίας της ¨Τριάδας" βρίσκονται στην αρχαία Βαβυλώνα, στη λατρεία του Ήλιου και της Σελήνης!

Η Σεμίραμις αντικατέστησε την αυτοκρατορική θέση του Νεβρώδ με αυτή τη νέα«Τριαδική» θρησκεία. Κατήχησε τον «θείο γιο» της σ' αυτή τη θρησκεία, διδάσκοντάς τον το Βαβυλωνιακό μυστήριο των τριών θεών σε ένα, και τον όρισε σαν τον πρώτο αρχιερέας ή Pontifex Maximus της τριαδικότητας.

Αρχικά, έπρεπε ο λαός να πειστεί ότι αυτή η «τριάδα» ήταν πραγματικά αλήθεια. Για να το καταφέρει αυτό, η Σεμίραμις πρόσφερε μια χρυσή κούπα μεθυστικών ουσιών σε όσους ερχόταν για να αποτίσουν φόρο τιμής σ' αυτήν και το θείο γιο της. Αυτές οι ουσίες αδρανοποιούσαν τις αισθήσεις τους, πείθοντάς τους να αποδεχτούν τη μύησή τους στα Βαβυλωνιακά μυστήρια των τριών ξεχωριστών θεών που τους έβλεπαν σαν ένα θεό, και κατηχούσε μερικούς απ' αυτούς στην ιεροσύνη.

Όλες οι παγανιστικές θρησκείες από την εποχή της Βαβυλώνας έχουν υιοθετήσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το τριαδικό δόγμα, τον τριαδικό θεό. Στη Βαβυλώνα ήταν ο Νεβρώδ, η Σεμίραμις και ο Ταμούζ. Στην Αίγυπτο ήταν ο Όσιρις, η Ίσις και ο Ώρος.  Στη φιλοσοφία του Πλάτωνα ήταν ο 'Αγνωστος Πατέρα, ο Νους/Λόγος και η ψυχή του κόσμου.  Η Ελληνική Τριάδα απαρτιζόταν από τον Δία, την Αθηνά και τον Απόλλωνα. Οι Ρωμαίοι είχαν την «τριάδα» τους στα πρόσωπα του Δία, του  Ερμή και της Αφροδίτης.  Οι Ινδουιστές είχαν τον Μπράχμα, τον Βίσνου και τον Σίβα-(The Lost Doctrines of Christianity The Doctrine of the Trinity is Not Based upon Scripture by Herbert W. Armstrong (1892-1986).

Πολλά αρχαία ειδωλολατρικά έθνη είχαν τρικέφαλους θεούς με την απαραίτητη τριαδική διδασκαλία.  Όλα αυτά υπήρχαν από τους αρχαίους χρόνους και προέρχονται από το Νεβρώδ και τη Βαβυλώνα-(THE TWO BABYLON'S, by Rev. Alexander Hishop, 1916, Page 17-18).

Η Σεμίραμις αρχικά συμπεριλήφθηκε στην ειδωλολατρική Βαβυλωνιακή τριάδα σαν το 'Αγιο Πνεύμα και το σύμβολο της ήταν το περιστέρι.  Αποθεώθηκε σαν Ιστάρ, ανυψώθηκε πολύ πιο πάνω από κάθε άλλο δημιούργημα, και λατρευόταν σαν το τρίτο μέρος της τριαδικής θεότητας.  Είναι ενδιαφέρον ότι οι αρχαίοι Βαβυλώνιοι πρόφεραν το όνομα Ιστάρ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως οι Αγγλόφωνοι προφέρουν τη λέξη «Ιστερ (Πάσχα). - (THE REASON FOR THE SEASON by Rod England).

Η ιδέα ενός συστήματος τριαδικής θεότητας χρονολογείται από το πρώτο έθνος πόλη που ονομάζεται Βαβυλώνα. Αυτό συνέβη την εποχή του Νεβρώδ και της Σεμίραμις. Σ' αυτή την πρώτη παγανιστική τριάδα, ο βασιλιάς Νεβρώδ ήταν το πρώτο πρόσωπο, η βασίλισσα Σεμίραμις ήταν το δεύτερο πρόσωπο και ο γιος τους Ταμούζ, ήταν το τρίτο πρόσωπο, αυτού του τριαδικού συστήματος θεότητας-(Trinity, Fact or Fiction? Section A - Rev. John D. Sims SCRIPTURAL HARMONY PROCESS).


 

 'Ανθρωποι κάηκαν στην πυρά επειδή αρνήθηκαν να αποδεχτούν τη θεωρία της "Τριάδας"!!