Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Υιός άρσεν


Β' Θεσ.β:6-7 Το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα

Γνωρίζουμε ότι ο υιός άρσεν, η εκκλησία της Αρπαγής, είναι εκείνος που εμποδίζει να φανεί στο πλήρες το μυστήριο της ανομίας και να αποκαλυφθεί ο Α/Χ. Αυτό δείχνει την τεράστια επίδραση του υιού του άρσενος πάνω στο σύστημα του Α/Χ.

Μετά το τέλος της διακονίας του υιού του άρσενος, και την Αρπαγή, θα φανερωθεί η παγκόσμια κυβέρνηση του Α/Χ, που τώρα κωλύεται να αποκαλυφθεί.

Αποκ.ιγ:1-4 Και εστάθην επί την άμμον της θαλάσσης· και είδον θηρίον αναβαίνον εκ της θαλάσσης, το οποίον είχε κεφαλάς επτά και κέρατα δέκα, και επί των κεράτων αυτού δέκα διαδήματα και επί τας κεφαλάς αυτού όνομα βλασφημίας. Και το θηρίον, το οποίον είδον, ήτο όμοιον με πάρδαλιν, και οι πόδες αυτού ως άρκτου, και το στόμα αυτού ως στόμα λέοντος· και έδωκεν εις αυτό ο δράκων την δύναμιν αυτού και τον θρόνον αυτού και εξουσίαν μεγάλην. Και είδον μίαν των κεφαλών αυτού ως πεπληγωμένην θανατηφόρως· και η θανατηφόρος πληγή αυτού εθεραπεύθη, και εθαύμασεν όλη η γη οπίσω του θηρίου, και προσεκύνησαν τον δράκοντα, όστις έδωκεν εξουσίαν εις το θηρίον, και προσεκύνησαν το θηρίον, λέγοντες· Τις όμοιος με το θηρίον; τις δύναται να πολεμήση με αυτό;

Το θηρίο ανεβαίνει από την θάλασσα, που συμβολίζει λαούς και έθνη. Στην Αποκ.ιζ:1,15 λέει ότι τα ύδατα είναι λαοί και όχλοι και έθνη και γλώσσες.

Αυτό σημαίνει ότι ο Α/Χ θα βγει μέσα από την ταραχή, τον οικονομικό πανικό, την αγωνία και την ανησυχία των εθνών. Θα βγει μέσα από την κακή ψυχική κατάσταση και το φόβο των λαών. Εξαιτίας του φόβου θα είναι πιο ευκολόπιστοι και ευκολομεταχείριστοι. Θα βγει μέσα από τα πάθη και τις διαμάχες των λαών της γης που θα κράζουν για σταθερότητα και ασφάλεια. Έτσι θα διαμορφωθεί το σύστημα του Α/Χ.

Όλος ο κόσμος βρίσκεται σε μεγάλη αναταραχή και φόβο, και όλοι είναι πρόθυμοι να δεχτούν ένα παγκόσμιο ηγέτη.

Ήδη πολλοί άνθρωποι παρατηρούν τα γεγονότα που πάνε συνεχώς προς το χειρότερο και λένε ότι μόνο μια παγκόσμια κυβέρνηση με ένα παγκόσμιο ηγέτη θα λύσει όλα τα προβλήματα.

Εκείνο που έχει ανάγκη ο κόσμος σήμερα είναι ένας υπεράνθρωπος. Ο κόσμος θα αποκτήσει έναν υπεράνθρωπο ηγέτη, που όμως δεν πρόκειται να κάνει ότι νομίζουν, δεν θα εκπληρώσει τις προσδοκίες τους.

Θα είναι πρόθυμοι να δεχτούν οποιονδήποτε που θα μπορέσει να τους ελευθερώσει και να τους βγάλει μέσα απ’ αυτή την κατάσταση. Θα παραδοθούν τελείως σ’ αυτόν, οποιοδήποτε και αν είναι το κόστος, απλά και μόνο γιατί θέλουν να περάσουν αβλαβείς μέσα από αυτή την στεναχώρια. Έτσι θα δεχτούν τον παγκόσμιο ηγέτη, τον οποίο θα τους προσφέρει ο Σατανάς σαν την μόνη λύση και την μόνη διέξοδο στα αδιέξοδά τους.

Α΄ Θεσ.ε:3,4 Επειδή όταν λέγωσιν, Ειρήνη και ασφάλεια, τότε επέρχεται επ' αυτούς αιφνίδιος όλεθρος, καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν, και δεν θέλουσιν εκφύγει. Αλλά σεις, αδελφοί, δεν είσθε εν σκότει, ώστε η ημέρα να σας καταφθάση ως κλέπτης·

Οι προσδοκίες τους δεν πρόκειται να εκπληρωθούν. Αντί για ειρήνη και ασφάλεια θα επέλθει αιφνίδιος όλεθρος. Όμως για μας, υπάρχει ελπίδα και θα εκφύγουμε απ’ όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν πάνω στην οικουμένη.

Αποκ.ιγ:3 καὶ μίαν ἐκ τῶν κεφαλῶν αὐτοῦ ὡς ἐσφαγμένην εἰς θάνατον, καὶ ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ ἐθεραπεύθη. καὶ ἐθαυμάσθη ὅλη ἡ γῆ ὀπίσω τοῦ θηρίου.

Από το κριτικό κείμενο καταλαβαίνουμε ότι το θανατηφόρο πλήγμα προκλήθηκε από μάχαιρα (εσφαγμένην), και γνωρίζουμε ότι η μάχαιρα συμβο­λίζει τον λόγο του Θεού.

Εφεσ.ς:17 και λάβετε την περικεφαλαίαν της σωτηρίας και την μάχαιραν του Πνεύματος, ήτις είναι ο λόγος του Θεού,

Ο Ιωάννης δεν είδε κάποιον να καταφέρει το θανατηφόρο πλήγμα στο θηρίο. Είδε μόνο ότι συνέβη αυτό το γεγονός. Το βλέπει μετά που έγινε.

Η πληγή του θηρίου ήταν θανάσιμη. Αυτό σημαίνει ότι το κτύπημα ήταν τόσο δυνατό, που μπορούσε να επιφέρει θάνατο. Αυτό συμβαίνει στο 7ο κεφάλι του θηρίου, στην 7η αυτοκρατορία του Α/Χ γιατί στο κεφ.ιβ:3 ο Ιωάννης είδε και τα 7 κεφάλια αλλά κανένα δεν είχε θανατηφόρο πλήγμα.

Όταν ο Ιωάννης βλέπει αυτό το θηρίο να παίρνει την εξουσία, ήδη το ένα από τα κεφάλια του είναι πληγωμένο θανατηφόρα.

Αυτό το θανατηφόρο πλήγμα λοιπόν συνέβη πριν αποκαλυφθεί ο Α/Χ στον ορισμένο καιρό του σαν παγκόσμιος ηγέτης.

Πρόκειται για τον Υιό άρσεν, ο οποίος με τη διακονία του προξενεί αυτή την πληγή στο θηρίο. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι όλοι οι χριστιανοί θα ενωθούν και θα επαναστατήσουν εναντίον του συστήματος του Α/Χ. Αναφέρεται στην τεράστια πνευματική επίδραση που θα ασ­κήσει ο Υιός άρσεν με την διακονία του.

Αμέσως μετά την Αρπαγή του υιού του άρσενος, το σύστημα του θηρίου αναλαμβάνει δράση. Και όχι μόνο το σύστημα, αλλά και ο ίδιος ο Α/Χ αναλαμβάνει πλή­ρη εξουσία και έλεγχο πάνω στην παγκόσμια κυβέρνηση.

Όταν θεραπεύτηκε η θανατηφόρος πληγή, όλη η γη θαύμασε οπίσω του θηρίου. Και θαύμασαν εξ αιτίας της ξαφνικής του θεραπείας και απόκτησης τεράστιας δύναμης και εξουσίας, ενώ φαινόταν ότι είχε θανατωθεί.

Πρόκειται για κάτι το καταπληκτικό, γιατί ενώ ήταν πληγωμένο θανατηφόρα, ξαφνικά αποκτά περισσότερη δύναμη και ισχύ από πριν, και ασκεί πλέον πλήρη έλεγχο και εξουσία. Γι' αυτό όλος ο κόσμος θαύμασε για το θηρίο.

Υπάρχουν διάφορες θέσεις όσο αφορά στην ερμηνεία της Αποκάλυψης. Εμείς πιστεύουμε με τη χάρη του Θεού ότι: Πρώτα γίνεται η Αρπαγή, μεσολαβούν 7 χρόνια της βασιλείας του Α/Χ που στα πρώτα 3 ½ χρόνια σκοτώνονται οι άγιοι της θλίψης και αρπάζονται στον ουρανό. Σφραγίζονται οι 144.000 Ισραηλίτες, ανοίγεται η 7η σφραγίδα, γίνεται η μάχη του Αρμαγεδδώνα, έρχεται ο Χριστός, στέλνει τον Α/Χ και τον ψευδοπροφήτη στην λίμνη του πυρός, δένει τον διάβολο για 1.000 χρόνια στην άβυσσο κι έτσι έχουμε τη Χιλιετή Βασιλεία του Χριστού στη γη. Μετά, ο διάβολος αφήνεται για ένα μικρό χρονικό διάστημα, πλανά τους ανθρώπους πάλι και τους οδηγεί εναντίον της Ιερουσαλήμ, όμως ο Θεός πλέον στέλνει φωτιά, κατακαίει τα πάντα, καταστρέφει αυτή τη δημιουργία και βλέπουμε μετά όλους τους ανθρώπους, μικρούς και μεγάλους, μπροστά στον Λευκό θρόνο του Θεού για να κριθούν.

Γέν.κα:5-8

Ο Αβραάμ είναι 100 χρονών και δεν έχει τίποτα να καυχηθεί σ’ αυτό. Όταν ο άνθρωπος δεν έχει πια καμιά ελπίδα, όταν δεν μπορεί να περιμένει τίποτα από τον εαυτό του, τότε έρχεται ο καιρός του Θεού. Και όταν ο Θεός φανερώνεται, τότε όλα είναι χαρά, θριαμβευτική χαρά! Η Σάρρα είπε: Ο Θεός μ’ έκαμε να γελώ.

100=10Χ10. Το δέκα συμβολίζει την πληρότητα του κόσμου, την ευθύνη απ’ τη μεριά του ανθρώπου.

Ο Ισαάκ γεννήθηκε όταν ο Αβραάμ έφθασε στην πληρότητα του πνευματικού του βαδίσματος. Ο υιός άρσεν θα γεννηθεί όταν ο λαός του Θεού φτάσει στο μέτρο της ηλικίας του πληρώματος του Χριστού εις άνδρα τέλειον.

Αποκ.γ:10 ὅτι ἐτήρησας τὸν λόγον τῆς ὑπομονῆς μου, κἀγώ σε τηρήσω ἐκ τῆς ὥρας τοῦ πειρασμοῦ τῆς μελλούσης ἔρχεσθαι ἐπὶ τῆς οἰκουμένης ὅλης πειράσαι τοὺς κατοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς.

Η λέξη «τηρήσω» έχει την έννοια του να φυλάξεις κάτι με ασφάλεια. Συχνά χρησιμοποιείται για ανθρώπους που κρατούνται στη φυλακή για να μην ξαναφύγουν. Έτσι και ο Κύριος θα φυλάξει τη Νύμφη Του από την ώρα του πειρασμού σε ασφάλεια Πραξ.δ:3 & ε:18.

Είναι άραγε αυτή η υπόσχεση για όλη την εκκλησία;

Η απάντηση είναι ΟΧΙ !!!

Αποκ.ιβ:1-5 μας δείχνει την εκκλησία αυτές τις τελευταίες μέρες να είναι έγκυος σε οδύνες τοκετού.

Αποκ.ιβ:5  Η εκκλησία σαν σύνολο, γεννά ένα άλλο σύνολο μέσα από τα σπλάχνα της τον «άρρενα υιό». Θα γίνει ένας διαχωρισμός μεταξύ της ορατής εκκλησίας και της αληθινής, πραγματικά πιστής εκκλησίας του Ιησού, που είναι η Νύμφη Του.

Δεν μπορεί ο Ιησούς να αναφέρεται σε όλη την εκκλησία, αλλά μόνο σ’ αυτούς που θα μείνουν μέχρι τέλους και θα κρατήσουν τον λόγο της υπομονής Του.

Ακόμα, θα υπάρξει μια ψευδοεκκλησία που θα δεχτεί στην αγκαλιά της όλους αυτούς που θ’ αποστατήσουν. Άρα λοιπόν, ο Ιησούς, αυτή την υπόσχεση την δίνει στην πραγματική και αφοσιωμένη Νύμφη Του, στον υιό τον άρσενα ο οποίος θ’ αρπαχτεί στον ουρανό.

Ο προφήτης Ησαΐας μας δίνει περισσότερο φως στο κεφ.ξς όπου βλέπουμε ότι η Σιών κοιλοπονάει και γεννά τα τέκνα της, αυτό που είδαμε στην Αποκ.ιβ.

Το Ησ.ξς:5 είναι παράλληλο με το Αποκ.γ:9-10. Το ότι Αυτός θα φανεί είς χαράν μας είναι το ίδιο με το ότι θα μας τηρήσει εκ της ώρας του πειρασμού, την Μεγάλη Θλίψη.

Ο λόγος που οι αδελφοί μας μας μισούν και μας αποβάλλουν είναι γιατί τηρούμε και θα τηρήσουμε το όνομά Του και τον λόγο Του.

Ιωάν.ις:21-22  Ακόμα μια παράλληλη γραφή που εκφράζει την ίδια αλήθεια, ότι ο Ιησούς θα φανεί προς χαράν μας, και αναφέρεται στην ώρα της Αρπαγής αυτό για το οποίο μιλά ο Ησαΐας και ο Ιησούς στην Αποκ.γ:9-10 & ιβ:1-5.

Ο Ιησούς θα φανεί προς χαρά αυτών που τήρησαν το όνομά Του, την αλήθεια του ονόματός Του, ότι ο Θεός είναι ΕΙΣ και το όνομά Του ΕΝ κι αυτό δεν είναι άλλο από το υπερπάν όνομα ΙΗΣΟΥΣ.

Εβρ.θ:28 «θέλει φανεί εκ δευτέρου χωρίς αμαρτίας εις τους προσμένοντας Αυτόν δια σωτηρίαν»

Όταν ο υιός άρσεν αρπάζεται προς τον θρόνο του Θεού, τότε λέει: «και ήκουσα φωνήν μεγάλην εν τω ουρανώ Τώρα έγεινεν η σωτηρία και η δύναμις και η βασιλεία του Θεού υμών και η εξουσία του Χριστού Αυτού...». Η σωτηρία δεν είναι πλέον δυνατόν να προσβληθεί και να καταστραφεί από καμία δύναμη.

Λουκ.κα:36  Θα φανεί σ’ αυτούς που αγρυπνούν και δέονται εν παντί καιρώ.

Αυτή είναι η υπόσχεση που έδωσε ο Ιησούς στην εκκλησία της Φιλαδέλφειας, ότι θα την φυλάξει απ’ την ώρα του πειρασμού που πρόκειται να έρθει πάνω σ’ όλο τον κόσμο.  Αυτή η ώρα, που όμοιά της δεν υπήρξε στην ανθρώπινη ιστορία, δεν ήρθε ακόμα. Θα εκφύγουν όσοι κρατούν σταθερά το λόγο Του και τ’ όνομά Του.

Ο κωλύων

Β' Θεσ.β:6-8 «Και τώρα γνωρίζετε εκείνο, το οποίον κωλύει αυτόν, ώστε να αποκαλυφθή εν τω εαυτού καιρώ· διότι το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται, μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα· και τότε θέλει αποκαλυφθή ο άνομος, τον οποίον ο Κύριος θέλει απολέσει με το πνεύμα του στόματος αυτού και θέλει εξαφανίσει με την επιφάνειαν της παρουσίας αυτού».

Μια από τις καταστάσεις που θα υπάρχουν λίγο πριν την έλευση του Κυρίου, είναι το πνεύμα της ανομίας και αναρχίας πάνω στη γη. Το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται. Και είναι μυστήριο μέχρι να φύγει ο κωλύων τώρα και να αποκαλυφθεί ο άνομος. Βλέπουμε ότι ο Α/Χ είναι αυτός που εδώ ονομάζεται άνομος κι έχει να κάνει με το πνεύμα της ανομίας, το οποίο μπορεί κανείς να διακρίνει οπουδήποτε σήμερα.

Υπάρχει τώρα κάτι ανάμεσα στις δυνάμεις του σκότους. Ο Σατανάς δεν μπορεί να πραγματοποιήσει τον τελικό του σκοπό, μέχρι να ελευθερωθεί ο δρόμος.

Ο άνομος, ο διεστραμμένος, συγκρατείται, εμποδίζεται προς το παρόν. Γιατί; Ο Θεός έχει καθορίσει τον καιρό του Αντίχριστου, αλλά πριν «ανέβει στη σκηνή του εξελισσόμενου δράματος», εμποδίζεται. Ο μόνος που έχει τη δύναμη να εμποδίσει τον Σατανά είναι ο Θεός (Ιώβ α:12, β:6).

Ο Θεός δεν θα επιτρέψει στον Αντίχριστο να αποκαλυφθεί πρόωρα και ο Κύριος έχει ήδη δηλώσει ότι ο Αντίχριστος δεν θα αποκαλυφτεί «έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα».

Το μυστήριο της ανομίας του Σατανά, το μυστήριο αυτό της ασέβειας και της εναντίωσης στο θέλημα του Θεού, αποκορυφώνεται σ’ έναν άνθρωπο που θα είναι όργανο του Σατανά.  Αυτός είναι ο Α/Χ που θα εξουσιάσει πάνω στον κόσμο και θα αξιώσει λατρεία και προσκύνηση (Αποκ.ιγ).

Ποιος είναι «αυτός» που αναφέρεται σ’ αυτό το εδάφιο και «ο οποίος» κάποια στιγμή «εκβάλεται εκ μέσου»; Ασφαλώς είναι η εκκλησία μέσα στην οποία κατοικεί ο Κύριος, ο Ιησούς Χριστός η ελπίδα της δόξας (Κολ.α:27). Βέβαια, «αυτός» είναι γένους αρσενικού, και η εκκλησία είναι γένους θηλυκού. Αυτό όμως μπορούμε να το καταλάβουμε όταν δούμε πώς αναφέρεται η Γραφή (κριτικό κείμενο) στην εκκλησία των τελευταίων ημερών («υιός άρσεν» Αποκ.ιβ:5).

Ο Ιησούς όταν θα έρθει στη Δεύτερή Του έλευση, θα καταστρέψει τελείως τον Α/Χ και το σύστημά του και θα τον εξαφανίσει. Ο Α/Χ και ο ψευδοπροφήτης είναι οι πρώτοι που ρίχνονται στην λίμνη του πυρός.

Αυτή η αλήθεια μας φανερώνει το ρόλο που η εκκλησία παίζει μέσα σ’ αυτό τον ταραγμένο κόσμο που ζούμε

Είναι όπως ο Κύριος είπε «το άλας της γης», είναι αυτή η σταθεροποιητική δύναμη που συγκρατεί τις δυνάμεις του σκότους και τον ερχομό του Αντίχριστου. Ο Ιησούς που κατοικεί μέσα στην εκκλησία Του είναι ο ουσιαστικός «κωλύων».

Αποκ.ιβ:5 «καὶ ἔτεκεν υἱὸν ἄρσεν, ὃς μέλλει ποιμαίνειν πάντα τὰ ἔθνη ἐν ῥάβδῳ σιδηρᾷ. καὶ ἡρπάσθη τὸ τέκνον αὐτῆς πρὸς τὸν θεὸν καὶ πρὸς τὸν θρόνον αὐτοῦ».

Το κείμενο αναφέρει ότι η γυναίκα γέννησε ένα «υἱὸν ἄρσεν». Η λέξη «άρσεν» χρησιμοποιείται συχνά μέσα στο λόγο του Θεού, όπως για παράδειγμα Ρωμ.α:27, Αποκ.ιβ:5,13, Ματθ.ιζ:4, Μάρκ.ι:6, Λουκ.β:23, Γαλ.γ:28.

Η λέξη «υιός» είναι γένους αρσενικού και η λέξη «άρσεν» είναι γένους ουδετέρου. Κανονικά θα έπρεπε να είναι του ίδιου γένους, το κείμενο θα έπρεπε να γράφει «άρσενα».

Τι θέλει να πει ο Θεός μ’ αυτό μέσα στο λόγο Του; Επειδή από πρώτη άποψη φαίνεται να είναι λάθος. Κάποια χειρόγραφα άλλαξαν τη λέξη «άρσεν» και γράφουν «υιόν άρσενα». Ο Θεός όμως ενέπνευσε τον Ιωάννη να γράψει «υιόν άρσεν» γιατί κάτι θέλει να μας πει μ’ αυτό.

Στο εδ.13 του ίδιου κεφαλαίου δεν λέει «άρσεν» αλλά «άρσενα». Χρησιμοποιεί γένος αρσενικό, που φαίνεται παράξενο και δεν φαίνεται να ταιριάζει. Καταλαβαίνουμε όμως ότι ο Θεός έχει μια υπέροχη αποκάλυψη για μας.

Ο «υιός άρσεν» γεννιέται με τη δύναμη, το σθένος και την ικανότητα για δουλειά, ενός άντρα. Παρόλα αυτά, ο λόγος του Θεού δεν δίνει έμφαση σ’ αυτό.  Δεν λέει ότι είναι άντρας. Ο «υιός άρσεν» δεν είναι απλά ένας άντρας ή μια ομάδα αντρών. Πρόκειται για ένα αριθμό αντρών και γυναικών, οι οποίοι έχουν φτάσει στο μέτρο της ηλικίας του πληρώματος του Χριστού. Έχουν βγει μέσα από την ορατή εκκλησία και αποτελούν την αόρατη εκκλησία, με σκοπό να υπηρετήσουν τον Πατέρα και να ολοκληρώσουν το έργο που τους έχει αναθέσει. Γι’ αυτό δεν αναφέρεται γένος εδώ, είναι οι άγιοι της Αρπαγής, το παγκόσμιο σώμα του Χριστού, που αποτελείται από άντρες και γυναίκες ενωμένους σε ένα σώμα εν Χριστώ Ιησού.

Τώρα, ένα αρσενικό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει την ωριμότητα ενός άντρα. Αλλά ένας «γιος» μπορεί να είναι συγχρόνως παιδί και άντρας. Κι εδώ ακριβώς είναι η αποκάλυψη του Θεού για τον υιό άρσεν.  Είναι ένας ώριμος άντρας, το παγκόσμιο σώμα της εκκλησίας του Χριστού, που αποτελείται από γιους και θυγατέρες.

Ο υιός άρσεν κάνει πολύ περισσότερα πράγματα απ’ ότι ένα νεογέννητο. Έρχεται στο προσκήνιο με σκοπό να εκπληρώσει και να τελειώσει το έργο του Θεού.

Μιλάμε λοιπόν για μια ομάδα ανθρώπων, το σώμα των πιστών της αόρατης εκκλησίας του Χριστού που έχουν βγει από την ορατή εκκλησία.

Ο λόγος λοιπόν που δεν αναφέρεται σ’ ένα συγκεκριμένο γένος, είναι επειδή θέλει να τονίσει ότι είναι το ενωμένο σώμα των αγίων, που έχουν φτάσει στο μέτρο του πληρώματος του Χριστού. Ο Ιησούς Χριστός είναι ο μεγαλύτερος υιός άρσεν. Εμείς γινόμαστε υιός άρσεν καθώς μεταμορφωνόμαστε στην εικόνα του Ιησού Χριστού.